Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 15:26:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 328015 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #250 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 11:35:20 »

Sziasztok!

Legyetek szivesek segíteni abban a kérdésben,hogy 2008-as Galaxy (ami gondolom azonos a mondeójéval) autómataváltó olajcseréhez jó-e a Mobil ATF 320-as olaj,a gyári helyett.
A Ford Mercon M-931220 minősítés rajta van,de azért biztos ami biztos.
Illetve a mennyiség tekintetében mennyire kell számolnom? Természetesen szűrőcsere nélkül értettem.

Előre is köszönöm:  

                                   Zsolti

(gondolom 1.8 tdci a motor)
Én ezt a minősítést találtam:  WSS-M2C924-A       7.0 liter

 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sz.zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2013.05.21 kedd, 17:14:33 »

A motor 2.0 tdci
96kw-os
Valóban a WSS-M2C924-A,és a Mercon M-931220 is ford minősítés,a kérdés hogy melyik volna jó hozzá.
Naplózva
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2013.05.24 péntek, 07:37:08 »

Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #253 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:13:43 »

Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi

Mindegyik hang a váltóból jön, a kerregést bevezeti a váltórúd/bowden.
Ha megállsz és vársz egy kicsit, majd utána tolod P-be, akkor is kerreg? Ilyen akkor szokott előfordulni, ha akkor akarod P-be rakni mikor még mozog az autó.
Tehát valamiért nem fékeződik/áll le az a tengely, amelyiket a rögzítő körmök vannak. Ez lehet mechanikai hiba a váltón belül....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2013.05.24 péntek, 13:51:45 »

Mindegyik hang a váltóból jön, a kerregést bevezeti a váltórúd/bowden.
Ha megállsz és vársz egy kicsit, majd utána tolod P-be, akkor is kerreg? Ilyen akkor szokott előfordulni, ha akkor akarod P-be rakni mikor még mozog az autó.
Tehát valamiért nem fékeződik/áll le az a tengely, amelyiket a rögzítő körmök vannak. Ez lehet mechanikai hiba a váltón belül....

Megállásnál mindig figyelek arra, hogy hagyjak időt a váltónak, néha mégis előfordul. A menet közbeni hangot mi okozhatja? A váltón belüli hiba mi lehet? Köszi
Naplózva
zotya
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:00:09 »

Tíz éves Monde III automataváltó nem kapcsolható hátrafele menetbe.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Mi lehet rossz?
Remélem nem a komplett váltó.

A tanácsokat előre is köszi.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2013.06.11 kedd, 07:25:40 »

A retesz adja a hangot. Amikor fék nélkül akarod kivenni P-ből, akkor a váltón lévő kis gombot nem lehet benyomni, ennek a működtető kapcsolója kezd kifeküdni. Hamarosan nem lehet majd fékkel sem kivenni a P-t. Ekkor jön a segédkulcsos kivétel, majd előbb utóbb beletöröd, mert elfog az ideg. utána már kijön P-ből mindig... hehe

Pesze jobb javíttani, mielőtt eljuthál idáig.

Sziasztok!
Megállás után P állásba kapcsolva az automatát néha kerregő hang hallható. Ahhoz tudnám hasonlítani, mintha vmit felcsévélne, és ha végzett elhallgat). Nem tudom, hogy köze van-e a dologhoz, amit ma reggel tapasztaltam, bár lehet, hogy eddig is volt, csak nem volt lehúzva az ablak. Ma váltásnál is hallottam vmi hasonlót, de ez a motortérből jött, a P állású dolog pedig bent hallható.
Szerintetek?
Köszi
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2013.06.11 kedd, 07:27:22 »

Honnan nem kapcsolható? P-ből, vagy D-ből?

Tíz éves Monde III automataváltó nem kapcsolható hátrafele menetbe.
Volt már valakinek hasonló problémája?
Mi lehet rossz?
Remélem nem a komplett váltó.

A tanácsokat előre is köszi.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:24:35 »

Mire gondoltal a segedkulcsos kivetellel mert nalam most ugyanezvan nem tudom p bol kivenni az autot:S
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 119



E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2013.06.22 szombat, 09:13:40 »

Mire gondoltal a segedkulcsos kivetellel mert nalam most ugyanezvan nem tudom p bol kivenni az autot:S
worship A váltó kart körbe vevő műanyagon van egy kis köralaku kis dugú azt kiveszed és egy kulcsal vagy csavarhúzóval benyomod a reteszt
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
pkka1020
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2013.07.02 kedd, 21:47:42 »

Üdv Mondeosok!


Azt szeretném kérdezni, hogy valaki tudna e Balatonalmádi környékén automata
 váltó szervizt ajánlani?

Köszi a segítséget!
Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 00:53:19 »

Üdv Mondeosok!


Azt szeretném kérdezni, hogy valaki tudna e Balatonalmádi környékén automata
 váltó szervizt ajánlani?

Köszi a segítséget!
   
Budapesten tudok egy nagyon jót XVIII kerben  worship worship worship
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
MFC100
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:28:00 »

Sziasztok!

2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.

Atti
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:37:13 »

Sziasztok!

2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.

Atti

Hívd fel mk2-t. Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #264 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:40:44 »

Sziasztok!

2004-es TDCI Mondeom automata tiptronic váltója elszált. Tud esetleg valaki Budapest közelében frissen bontottat? Köszönöm.

Atti
Az mit jelent, hogy elszállt? Nem is javítható?
Naplózva
MFC100
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:51:25 »

Az mit jelent, hogy elszállt? Nem is javítható?


Elijesztettek a javítástól. 200e tól 400e ft-os ajánlatot kaptam és csak a szétszerelésre kérnek el 30e ft-ot és csak akkor tudnak megfelelő választ......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #266 Dátum: 2013.09.10 kedd, 15:46:21 »


Elijesztettek a javítástól. 200e tól 400e ft-os ajánlatot kaptam és csak a szétszerelésre kérnek el 30e ft-ot és csak akkor tudnak megfelelő választ......

Ez így van, nincs ebben semmi meglepődésre okot adó részlet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
MFC100
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2013.09.11 szerda, 10:57:20 »

Ez így van, nincs ebben semmi meglepődésre okot adó részlet.


Azért egy 700e és 1 m közötti autónál ez több mint amit az ember rááldozna.....Egyébként köszönöm, megoldottam. Megcsináltatom és már szabadulok is meg tőle.....
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #268 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:29:25 »

Hívd fel mk2-t. Ott a száma a profiljában.
Szia! Mik a tünetek.Lehet csak valamelyik szolenoid szelep ment tönkre,az meg bontás nélkül is cserélhető!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:31:15 »

Szia! Mik a tünetek.Lehet csak valamelyik szolenoid szelep ment tönkre,az meg bontás nélkül is cserélhető!

 Huh?

Miért tőlem kérdezed?
Naplózva
huszare
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:49:36 »

Sziasztok,

 2004 Mondeo 2,0 TDCI autóhoz keresek automata váltó kar egységet....a hiba jelenség az volt, hogy P állásban, ha nyomtam a fékpedált berregett a váltókar. Valami mágnes húzott be mindig. Ezt sikerült bontottan venni és kicseréltetni, de néhány hete megadta magát, bent maradt P-ben, és nem jött ki a kulcs. A szervizben megoldották (kivették belőle ezt a váltókar egységet), de most menet közben is mozgatható a váltókar, és bármilyen állásban ki lehet venni a kulcsot. Tudtok segíteni, hogy mit kellene vennem bele, és ez mennyibe kerülne? Köszi előre is...
Erika
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:43:02 »

Sziasztok!

2-3 hete azt produkálja a kocsi, hogy bizonyos esetekben nem akar elindulni.
Gyújtás után ha továbbfordítom a kulcsot nem történik semmi.
Kicsit előre lejt az út a ház előtt és nem szoktam behúzni a kéziféket csak P-be hagyom.
Ha kirakom N-be akkor elindul. Mi kezd el elkopni? Mit kell cseréljek?

Köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #272 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 15:58:24 »

Sziasztok!

2-3 hete azt produkálja a kocsi, hogy bizonyos esetekben nem akar elindulni.
Gyújtás után ha továbbfordítom a kulcsot nem történik semmi.
Kicsit előre lejt az út a ház előtt és nem szoktam behúzni a kéziféket csak P-be hagyom.
Ha kirakom N-be akkor elindul. Mi kezd el elkopni? Mit kell cseréljek?

Köszi.

A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:22:23 »

Igazából miért gond ez?
Ne vedd ki, ha nem akarod azt a kulcsot.

Az pedig külön hasznos, ha tudod menet közben mozgatni a váltókart, nem? Cheesy
Talán azt akartad mondani, hogy fék nélkül is kijön a P-böl? Most látszik a müszerfalon a bekapcsolt fokozat?
Amikor nekem akadozott a P fokozatból kiemelés, egyszer megharagudtam és kihúztam eröböl. Azóta nekem is kijön fék nélkül és nem mutatja a müszerfal a fokozatot.
Lehet, hogy a szervizben a tiédet is így törék ki. Vagy vették ki szelíden, de mindenképpen az hiányzik belöle.
Nem jégtöröhajó homloklemezböl van az a szerkezet, el tud törni. A vezethetöséget nem befolyásolja.

Sziasztok,

 2004 Mondeo 2,0 TDCI autóhoz keresek automata váltó kar egységet....a hiba jelenség az volt, hogy P állásban, ha nyomtam a fékpedált berregett a váltókar. Valami mágnes húzott be mindig. Ezt sikerült bontottan venni és kicseréltetni, de néhány hete megadta magát, bent maradt P-ben, és nem jött ki a kulcs. A szervizben megoldották (kivették belőle ezt a váltókar egységet), de most menet közben is mozgatható a váltókar, és bármilyen állásban ki lehet venni a kulcsot. Tudtok segíteni, hogy mit kellene vennem bele, és ez mennyibe kerülne? Köszi előre is...
Erika
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:00:19 »

A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.

 worship
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 12:25:02 »

A választókar mozgat egy kapcsoló szerkezetet, ami csak N és P állásban engedélyez az indítást. Azt kell kimérni, hogy biztosan hibás-e és nem vezeték hiba, aztán cserélni.

Ma megint elkezdett szivatni az autó az indulással.
Elkezdtem lebontani a borítást és észrevettem hogy az a fekete műanyag ami a váltókar körül van, lötyög.
A két első lába nem volt bepattintva. Visszaraktam a helyére és azóta pöcc röff.   Smiley
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
t2com
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 18:20:37 »

Sziasztok!
 A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2003-as, faceliftes automata tdci-m, 115 Le! Az automata váltóm két napja megadta magát! Autópályán araszolva dugó miatt egyszer csak egy megállás után nem volt hajlandó elindulni az autó! Letoltam a leállósávba, majd haver aki jött mögöttem lehúzott a pályáról! 1-2 óra állás után egy parkolóban beindítottam a kocsit, hátha! És lám elindult a kocsi, annyi hibával hogy 2-es után nem akar váltani, csak felpörög a motor, de nem vált, meg mintha a hajtás is megszűnne! Visszaveszem a gázt, lelassul a kocsi, majd ugyanezt produkálja mikor újra gyorsítok! Hazahoztuk trailer-el, töltöttem bele olajat, hátha az a baj, de a jelenség nem szűnt meg! Nem mertem nagy távra indulni, nehogy megint teljesen megszűnjön a hajtás, csak utca végéig, meg vissza! Lehet hogy a motor melegedésével újra azt csinálná mint az autópályán, ezért nem is erőltettem! Lerobbanásom előtt 1-2 nappal produkált olyat, hogy városban lámpánál indulva nehezen ment, mintha nagyon óvatosan kuplungot csúsztatna az ember, majd rántott egy nagyot, és megindult rendesen!
A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja ezt a hibát, mennyibe fájna nekem, és házilag tudok-e neki "ártani"?
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:35:27 »

Házilag csak ártani tudsz.
Diagnosztikát kell csináltatni, kinyomtattatni, aztán elmenni egy jó, korrekt automatáshoz, amiből 1 ha van.(1 van) szomoru1
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
tomfanta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #278 Dátum: 2014.02.26 szerda, 20:45:09 »

Üdv mindenkinek,

Nemrég lettem Mondeo tulaj, egy 2004-es 2.5 V6, 5 sebességes automata személyében.
2 hete az M3-ason 140-el áthajtottam egy hirtelen elémkerülő nagy tárgyon, ami talán egy leszakadt kipufogódob lehetett, nem tudom, mire megálltam már nem láttam.
Félreállva nem láttam semmi komoly sérülést, folyást, mentem még 300 kilométert ezután, és nem tapasztaltam hibát. Másnap reggel láttam, hogy az első
lökhárító eltört, bár nem vészes. A műanyag tepsi, ami a motort védi alulról ripityára tört (eBay-en 30ezer volt az új). Viszont ami jobban aggasztott, az a váltóolaj-hűtő,
mert az rendesen eldeformálódott. Szivárgást nem észleltem, nem is látszott sehol nyílt sérülés a hűtőn, csak elhajlott.Bejelentkeztem a hajdúsámsoni automata-szervízbe,
kicserélték a hűtőt és egyúttal kértem egy komplett olajcserét is, cakk-pakk 60ezer volt. A szerelő srác 10 liter olajjal átforgatta az egészet, ebből benne maradt 8,5 körül.
Azt mondta ráfért már (150.000 km van az órámban és valószínűleg sosem volt cserélve a váltóolaj)- elég trutymós volt. Ő is nagyon ajánlja az olajcserét 50.000 kilométerenként ha lehet.
Előtte is pöpec volt a váltó, ezután sem érzek semmi változást, de így sokkal nyugodtabb vagyok.
Van egy apró, kellemetlen dolog, ami olajcsere előtt is jelen volt már, és azóta is fennáll:
Néha, de csak üzemmeleg motornál, 1500-1800 fordulat körül 4. illetve 5. sebességben haladva ha lassú gázt adok, akkor elkezd rángatni az autó, érzem hogy erőtlen.
Nem vált vissza, csak egy nagyobb gázadásra, de szerintem nem is kéne ott még, hiszen máskor meg bőven 1500 fordulat alatt is szépen muzsikál ez a motor.
Találkozott már valaki ilyennel? Vagy csak a vezetési stílusom talált meg valami holtpontot? (Eddig kézi váltósom volt)
Ezen fórum egyik első hozzászólása hasonló esetről számolt be egy dízelnél, de a kérdés nyitva maradt.
Ötlet?

UPDATE: ez nem váltóprobléma volt, úgy tűnik a gyertyák cseréje megoldotta.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.03 hétfő, 13:37:45 írta tomfanta » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
t2com
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 02:50:47 »

Sziasztok!
 A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 2003-as, faceliftes automata tdci-m, 115 Le! Az automata váltóm két napja megadta magát! Autópályán araszolva dugó miatt egyszer csak egy megállás után nem volt hajlandó elindulni az autó! Letoltam a leállósávba, majd haver aki jött mögöttem lehúzott a pályáról! 1-2 óra állás után egy parkolóban beindítottam a kocsit, hátha! És lám elindult a kocsi, annyi hibával hogy 2-es után nem akar váltani, csak felpörög a motor, de nem vált, meg mintha a hajtás is megszűnne! Visszaveszem a gázt, lelassul a kocsi, majd ugyanezt produkálja mikor újra gyorsítok! Hazahoztuk trailer-el, töltöttem bele olajat, hátha az a baj, de a jelenség nem szűnt meg! Nem mertem nagy távra indulni, nehogy megint teljesen megszűnjön a hajtás, csak utca végéig, meg vissza! Lehet hogy a motor melegedésével újra azt csinálná mint az autópályán, ezért nem is erőltettem! Lerobbanásom előtt 1-2 nappal produkált olyat, hogy városban lámpánál indulva nehezen ment, mintha nagyon óvatosan kuplungot csúsztatna az ember, majd rántott egy nagyot, és megindult rendesen!
A kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja ezt a hibát, mennyibe fájna nekem, és házilag tudok-e neki "ártani"?
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Megoldottam a problémát! Vettem egy 2011-es 1.6 tdci focus-t manuális váltóval! A mondit beszámolták! Sajnos elment a kedvem az automata monditól, csak rossz tapasztalatom volt!
Naplózva
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #280 Dátum: 2014.04.30 szerda, 13:19:51 »

Sziasztok.
Én még nem vagyok Mondeo tulaj, de szeretnék hamarosan azzá válni. 2002-2004 közötti kombi mondeot szeretnék venni, ha lehet hat számjegyű összegért. Ez van, erre fussa  Wink
Eddig csak benzines autóm volt, de most bepróbálkoznék egy jó kis dízellel. Ahogy gondolom, nekem a 2 literes motor bőven elég lesz, azt sem fogom kihasználni. Viszont, ha már változás, akkor merjünk nagyot álmodni, megfordult a fejemben, hogy automata vagy tiptronic váltós autót veszek. És akkor jöjjenek a kérdések:
-Van-e az említett típusokban nagyon jól sikerült váltó, ami abszolut probléma mentes és nem hagy az úton?
-Lehet, hogy nem ide tartozik, de melyik a leg megbízhatóbb motor esetleg nagyon jól bevált motor és váltó kombó?
Kicsit magamról. Nem úszkálok a pénzben, gondolom ez kiderült, ezért kell egy megbízható autó. Ha 1 literrel többet eszik, mint takarékosabb társai, az nem számít, csak jó legyen. Családapa vagyok, ha elővesszük a kocsit, akkor mindig messze megyünk, ezért is akarok nagy, kényelmes autót venni. Nem száguldozok, jelenlegi kocsim is 116 lovas, de max 120-al megyek. Szeretem élvezni az utazást, főleg, ha én vezetek. Ami fontos, olyan kocsit akarok, ami nem ijed meg egy előzésnél. Nem hajtok gyorsan, de ha valaki előttem tötyörög 80-al a jó úton, akkor ne féljek már megelőzni.
Szóval ebben az ügyben várom tanácsaitokat.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2014.04.30 szerda, 14:11:17 »

Sziasztok.
Én még nem vagyok Mondeo tulaj, de szeretnék hamarosan azzá válni. 2002-2004 közötti kombi mondeot szeretnék venni, ha lehet hat számjegyű összegért. Ez van, erre fussa  Wink
Eddig csak benzines autóm volt, de most bepróbálkoznék egy jó kis dízellel. Ahogy gondolom, nekem a 2 literes motor bőven elég lesz, azt sem fogom kihasználni. Viszont, ha már változás, akkor merjünk nagyot álmodni, megfordult a fejemben, hogy automata vagy tiptronic váltós autót veszek. És akkor jöjjenek a kérdések:
-Van-e az említett típusokban nagyon jól sikerült váltó, ami abszolut probléma mentes és nem hagy az úton?
-Lehet, hogy nem ide tartozik, de melyik a leg megbízhatóbb motor esetleg nagyon jól bevált motor és váltó kombó?
Kicsit magamról. Nem úszkálok a pénzben, gondolom ez kiderült, ezért kell egy megbízható autó. Ha 1 literrel többet eszik, mint takarékosabb társai, az nem számít, csak jó legyen. Családapa vagyok, ha elővesszük a kocsit, akkor mindig messze megyünk, ezért is akarok nagy, kényelmes autót venni. Nem száguldozok, jelenlegi kocsim is 116 lovas, de max 120-al megyek. Szeretem élvezni az utazást, főleg, ha én vezetek. Ami fontos, olyan kocsit akarok, ami nem ijed meg egy előzésnél. Nem hajtok gyorsan, de ha valaki előttem tötyörög 80-al a jó úton, akkor ne féljek már megelőzni.
Szóval ebben az ügyben várom tanácsaitokat.

Ha 2.0 TDCI lesz, akkor tartsd észben, hogy könnyen bejöhet egy ~300ezres üzemanyagrendszer felújítás. TDDI strapabíróbb (cserébe gyengébb és picivel többet fogyaszt).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #282 Dátum: 2014.04.30 szerda, 17:24:24 »

Ha 2.0 TDCI lesz, akkor tartsd észben, hogy könnyen bejöhet egy ~300ezres üzemanyagrendszer felújítás. TDDI strapabíróbb (cserébe gyengébb és picivel többet fogyaszt).

Ezt már más is mondta, hogy válogatós az üzemanyagra. Valami titka csak van, mert nem egy-kettő van ilyen motorral szerelve. Bizonyos tipusú szűrő, vagy gyakori szűrőcsere nem előzheti meg a bajt?
Eddig egyetlen TDDI motorost találtam, a választék elég szegény ebből.
Naplózva
XperiaZ
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:07:16 »

Helló!

Szeretnék segítséget kérni egy problémához.
Adott egy mk3 -as 2002-es 131lovas automata mondeo.
Minden rendben van vele, de 1500 és 2000-es fordulat között rángat az autó. Ha adok neki egy kis gázt akkor viszont abbahagyja. Hideg és meleg motornál is tapasztaltam már ezt a dolgot.
Mitől lehet ez? És mit lehet ezzel /ellene tenni?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
tomfanta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #284 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 10:55:48 »

Helló!

Szeretnék segítséget kérni egy problémához.
Adott egy mk3 -as 2002-es 131lovas automata mondeo.
Minden rendben van vele, de 1500 és 2000-es fordulat között rángat az autó. Ha adok neki egy kis gázt akkor viszont abbahagyja. Hideg és meleg motornál is tapasztaltam már ezt a dolgot.
Mitől lehet ez? És mit lehet ezzel /ellene tenni?
Köszönöm előre is a válaszokat.

Nekem a gyertyák + gyújtáskábelek cseréje megoldotta
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
AJani72
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:34:30 »

Valaki segìtsen 2.0tdci trend(2002) automata  milyen váltóolajat  és mennyit. Illetve valami miatt nem akar 4-be fel és visszaváltani csak ha én váltok kézzel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #286 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:43:56 »

Nekem a gyertyák + gyújtáskábelek cseréje megoldotta

Az ő autója dízel, ott aligha segítene a gyújtógyertyák és gyújtáskábelek cseréje.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:46:01 »

Az ő autója dízel, ott aligha segítene a gyújtógyertyák és gyújtáskábelek cseréje.  vigyor3
ccccchhhssszzzz....ezt nem kellett volna.most egy világ omlott benne össze....gonosz vagy. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:48:02 »

Valaki segìtsen 2.0tdci trend(2002) automata  milyen váltóolajat  és mennyit. Illetve valami miatt nem akar 4-be fel és visszaváltani csak ha én váltok kézzel.


Automata sebességváltó-olaj                                              Típus:     WSS-M2C922-A1   
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás)        liter:   7,9
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2014.07.18 péntek, 10:48:55 »

ccccchhhssszzzz....ezt nem kellett volna.most egy világ omlott benne össze....gonosz vagy. hehe

Bocsánat.  szomoru1

Menjek, regeljek le?  Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AJani72
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:56:31 »

Automata sebességváltó-olaj                                              Típus:     WSS-M2C922-A1   
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás)        liter:   7,9
köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:56:54 »

Bocsánat.  szomoru1

Menjek, regeljek le?  Huh?
azt már régen megkellett volna tenned.mindenkinek jobb lett volna... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #292 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:57:24 »

Automata sebességváltó-olaj                                              Típus:     WSS-M2C922-A1   
Automata sebességváltó-olaja (névleges töltőkapacitás)        liter:   7,9
végre.érdemi információ.már azt hittem igaza van a Szájkinak..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:58:00 »

azt már régen megkellett volna tenned.mindenkinek jobb lett volna... eplus2

Még eljöhet az az idő is.......  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #294 Dátum: 2014.07.18 péntek, 11:58:44 »

Még eljöhet az az idő is.......  hehe
csak engem meg ne kérdezz mégegyszer... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Stalky89
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 09:42:29 »

Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.


Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 09:58:40 »

Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.


Válaszaitokat előre is köszönöm.

Hívd fel mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában.
Naplózva
Stalky89
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:17:07 »

Köszi, lehet hogy az lesz a vége, de egyelőre még várok, mivel nem annyira egyszerű az eset. Köszi szépen, mindenesetre felírom a számát.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 12:38:12 »

Sziasztok érdeklődnék, hogy van-e valakinek elfekvőben automata váltója, vagy kit kell itt megkeresnem. Sajnos eléggé pórul jártam. Angol alkatrészek stimmelnek az autóhoz, jelen pillanatban komplett váltóra gondolok.


Válaszaitokat előre is köszönöm.

A váltó az ugyanaz a bal és jobb kormányosban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Stalky89
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2014.09.22 hétfő, 13:08:29 »

A váltó az ugyanaz a bal és jobb kormányosban.
Köszönöm szépen.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.