Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 11:59:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 328451 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
koko
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:48:33 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös évjáratú MK3 2.5 V6 Mondeom, Duratec motoros. A problémám az lenne, hogy nem gyorsul úgy ahogy kellene nincs meg mind a 170 ló ami benne van, szerintem egy ezres suzuki lenyomna. Az egyik jelenség az, hogy néha elfelejt 5. sebességet kapcsolni a váltó olyan 90 körül amikor kéne így rá kell segíteni kézzel ezt betudom a gázpedál állásnak. A másik  állandó de nem múló jelenség, hogy  100km/ óráig megy ahogy megy 2500-as fordulatig és utánna nem gyorsul tovább csak vánszorog a 120 körüli tempóhoz is sok idő kell. Ha lepadlózom akkor nem is vált vissza. 
A fogyasztásom megnőtt 10-11 literről 14-15 literre. A hibára rátesz egy lapáttal, hogy az alapjárati levegőmennyiség szabályozó szelep beszart így az alapjárat nem egyenletes, hanem változik az mindenképpen cserés.


Jobb első féltengely gumiharang csere volt kb 2-3 hete és a szerelő lecserélte a váltó olajat is, szerinte 4 liter olaj jött ki a 9 helyett. Ezt töltötte bele 9 litert http://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=163. Kérdés az hogy egyáltalán jó e bele?  A másik, hogy mivel nem tudta lelégteleníteni a váltót , mert nem tudta, hogy kell e meg mégis hogyan kellene ezért ez a művelet elmaradt.
Viszont  szépen vált és úgymond időben hidegen és melegen is, független attól, hogy néha nem tér észhez az 5. sebesség miatt.

Voltam a Ford ivanicsnál Budafokon ott rádugták a kiolvasóra és annyit mondott a csóka, hogy N fokozattal van valami baj ezt dobta ki hibának a kiolvasó. Meg egy régebbi gyenge akkumlátor szint hiba, de már cseréltem akkumlátort így az nem para. Ott a csóka is kipróbálta a kocsit és mondta ő is hogy az autónak semmi nyomatéka. De azt nem tudta megmondani, hogy  mitől nincs vagy mi lehet a para. Vigyem vissza annak aki csinálta légtelenítse le és ha azután sem jön vissza a lóerő akkor majd tovább kell keresgélni..

Ha van valakinek ötlete, hogy mitől nem megy az autó bátran írjon.
Mert én sem tudom, hogy a váltónak van baja vagy a motornak vagy valamilyen érzékelő, jeladó vagy szenzor vagy lambdaszonda vagy katalizátor, vagy akármi is beszarhatott ami okozhat olyat amitől nem megy az autó.. worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:00:16 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös évjáratú MK3 2.5 V6 Mondeom, Duratec motoros. A problémám az lenne, hogy nem gyorsul úgy ahogy kellene nincs meg mind a 170 ló ami benne van, szerintem egy ezres suzuki lenyomna. Az egyik jelenség az, hogy néha elfelejt 5. sebességet kapcsolni a váltó olyan 90 körül amikor kéne így rá kell segíteni kézzel ezt betudom a gázpedál állásnak. A másik  állandó de nem múló jelenség, hogy  100km/ óráig megy ahogy megy 2500-as fordulatig és utánna nem gyorsul tovább csak vánszorog a 120 körüli tempóhoz is sok idő kell. Ha lepadlózom akkor nem is vált vissza.  
A fogyasztásom megnőtt 10-11 literről 14-15 literre. A hibára rátesz egy lapáttal, hogy az alapjárati levegőmennyiség szabályozó szelep beszart így az alapjárat nem egyenletes, hanem változik az mindenképpen cserés.


Jobb első féltengely gumiharang csere volt kb 2-3 hete és a szerelő lecserélte a váltó olajat is, szerinte 4 liter olaj jött ki a 9 helyett. Ezt töltötte bele 9 litert http://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=163. Kérdés az hogy egyáltalán jó e bele?  A másik, hogy mivel nem tudta lelégteleníteni a váltót , mert nem tudta, hogy kell e meg mégis hogyan kellene ezért ez a művelet elmaradt.
Viszont  szépen vált és úgymond időben hidegen és melegen is, független attól, hogy néha nem tér észhez az 5. sebesség miatt.

Voltam a Ford ivanicsnál Budafokon ott rádugták a kiolvasóra és annyit mondott a csóka, hogy N fokozattal van valami baj ezt dobta ki hibának a kiolvasó. Meg egy régebbi gyenge akkumlátor szint hiba, de már cseréltem akkumlátort így az nem para. Ott a csóka is kipróbálta a kocsit és mondta ő is hogy az autónak semmi nyomatéka. De azt nem tudta megmondani, hogy  mitől nincs vagy mi lehet a para. Vigyem vissza annak aki csinálta légtelenítse le és ha azután sem jön vissza a lóerő akkor majd tovább kell keresgélni..

Ha van valakinek ötlete, hogy mitől nem megy az autó bátran írjon.
Mert én sem tudom, hogy a váltónak van baja vagy a motornak vagy valamilyen érzékelő, jeladó vagy szenzor vagy lambdaszonda vagy katalizátor, vagy akármi is beszarhatott ami okozhat olyat amitől nem megy az autó.. worship
neaggódj,az összes benyást lenyomja az ezres szuzuki.... eplus2


ellenben hibakódolvasásban tudok segíteni karitatíve halásztelken...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:04:58 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös évjáratú MK3 2.5 V6 Mondeom, Duratec motoros. A problémám az lenne, hogy nem gyorsul úgy ahogy kellene nincs meg mind a 170 ló ami benne van, szerintem egy ezres suzuki lenyomna. Az egyik jelenség az, hogy néha elfelejt 5. sebességet kapcsolni a váltó olyan 90 körül amikor kéne így rá kell segíteni kézzel ezt betudom a gázpedál állásnak. A másik  állandó de nem múló jelenség, hogy  100km/ óráig megy ahogy megy 2500-as fordulatig és utánna nem gyorsul tovább csak vánszorog a 120 körüli tempóhoz is sok idő kell. Ha lepadlózom akkor nem is vált vissza. 
A fogyasztásom megnőtt 10-11 literről 14-15 literre. A hibára rátesz egy lapáttal, hogy az alapjárati levegőmennyiség szabályozó szelep beszart így az alapjárat nem egyenletes, hanem változik az mindenképpen cserés.


Jobb első féltengely gumiharang csere volt kb 2-3 hete és a szerelő lecserélte a váltó olajat is, szerinte 4 liter olaj jött ki a 9 helyett. Ezt töltötte bele 9 litert http://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=163. Kérdés az hogy egyáltalán jó e bele?  A másik, hogy mivel nem tudta lelégteleníteni a váltót , mert nem tudta, hogy kell e meg mégis hogyan kellene ezért ez a művelet elmaradt.
Viszont  szépen vált és úgymond időben hidegen és melegen is, független attól, hogy néha nem tér észhez az 5. sebesség miatt.

Voltam a Ford ivanicsnál Budafokon ott rádugták a kiolvasóra és annyit mondott a csóka, hogy N fokozattal van valami baj ezt dobta ki hibának a kiolvasó. Meg egy régebbi gyenge akkumlátor szint hiba, de már cseréltem akkumlátort így az nem para. Ott a csóka is kipróbálta a kocsit és mondta ő is hogy az autónak semmi nyomatéka. De azt nem tudta megmondani, hogy  mitől nincs vagy mi lehet a para. Vigyem vissza annak aki csinálta légtelenítse le és ha azután sem jön vissza a lóerő akkor majd tovább kell keresgélni..

Ha van valakinek ötlete, hogy mitől nem megy az autó bátran írjon.
Mert én sem tudom, hogy a váltónak van baja vagy a motornak vagy valamilyen érzékelő, jeladó vagy szenzor vagy lambdaszonda vagy katalizátor, vagy akármi is beszarhatott ami okozhat olyat amitől nem megy az autó.. worship

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg937619#msg937619
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:18:53 »

Sziasztok!

Van egy 2005-ös évjáratú MK3 2.5 V6 Mondeom, Duratec motoros. A problémám az lenne, hogy nem gyorsul úgy ahogy kellene nincs meg mind a 170 ló ami benne van, szerintem egy ezres suzuki lenyomna. Az egyik jelenség az, hogy néha elfelejt 5. sebességet kapcsolni a váltó olyan 90 körül amikor kéne így rá kell segíteni kézzel ezt betudom a gázpedál állásnak. A másik  állandó de nem múló jelenség, hogy  100km/ óráig megy ahogy megy 2500-as fordulatig és utánna nem gyorsul tovább csak vánszorog a 120 körüli tempóhoz is sok idő kell. Ha lepadlózom akkor nem is vált vissza. 
A fogyasztásom megnőtt 10-11 literről 14-15 literre. A hibára rátesz egy lapáttal, hogy az alapjárati levegőmennyiség szabályozó szelep beszart így az alapjárat nem egyenletes, hanem változik az mindenképpen cserés.


Jobb első féltengely gumiharang csere volt kb 2-3 hete és a szerelő lecserélte a váltó olajat is, szerinte 4 liter olaj jött ki a 9 helyett. Ezt töltötte bele 9 litert http://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=163. Kérdés az hogy egyáltalán jó e bele?  A másik, hogy mivel nem tudta lelégteleníteni a váltót , mert nem tudta, hogy kell e meg mégis hogyan kellene ezért ez a művelet elmaradt.
Viszont  szépen vált és úgymond időben hidegen és melegen is, független attól, hogy néha nem tér észhez az 5. sebesség miatt.

Voltam a Ford ivanicsnál Budafokon ott rádugták a kiolvasóra és annyit mondott a csóka, hogy N fokozattal van valami baj ezt dobta ki hibának a kiolvasó. Meg egy régebbi gyenge akkumlátor szint hiba, de már cseréltem akkumlátort így az nem para. Ott a csóka is kipróbálta a kocsit és mondta ő is hogy az autónak semmi nyomatéka. De azt nem tudta megmondani, hogy  mitől nincs vagy mi lehet a para. Vigyem vissza annak aki csinálta légtelenítse le és ha azután sem jön vissza a lóerő akkor majd tovább kell keresgélni..

Ha van valakinek ötlete, hogy mitől nem megy az autó bátran írjon.
Mert én sem tudom, hogy a váltónak van baja vagy a motornak vagy valamilyen érzékelő, jeladó vagy szenzor vagy lambdaszonda vagy katalizátor, vagy akármi is beszarhatott ami okozhat olyat amitől nem megy az autó.. worship
Dugulás van az auzomata váltóban ...
Szét kell bontani, ki kell tisztítani az eldugult réscsöveket
Ezért nem vált és ezért jött le csak 4 liter
Naplózva
koko
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:23:40 »

Dugulás van az auzomata váltóban ...
Szét kell bontani, ki kell tisztítani az eldugult réscsöveket
Ezért nem vált és ezért jött le csak 4 liter

Köszi a választ.
Akár az is lehet, hogy ezért nincs nyomaték és nem megy úgy az autó ahogy kéne? Ez a szétszedés mit takar pontosan? És ki csinál ilyet és mennyiért?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 16:21:33 »

Köszi a választ.
Akár az is lehet, hogy ezért nincs nyomaték és nem megy úgy az autó ahogy kéne? Ez a szétszedés mit takar pontosan? És ki csinál ilyet és mennyiért?
nagyon kevés szaskember van, aki hozzá mer nyúlni automatához
volt itt fenn a fórumon egy kolléga, akinek volt kontaktja, de már leregisztrált sajnos Sad
Naplózva
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 14:25:49 »

Sziasztok!

Próbált már valaki MK3 2002-es 2.0 benzines manuálisból automatát varázsolni? Smiley
Érdekelni bármilyen ötlet, észrevétel, megjegyzés vagy tanács a témát illetően.

Előre is köszi!

Ecet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #307 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 15:09:54 »

Sziasztok!

Próbált már valaki MK3 2002-es 2.0 benzines manuálisból automatát varázsolni? Smiley
Érdekelni bármilyen ötlet, észrevétel, megjegyzés vagy tanács a témát illetően.

Előre is köszi!

Ecet
a fél autót kikell cserélni hozzá.
váltó,ecu,kábelszett,féltengelyek,belső kárpitok,stb.
nem biztos,hogy autócserével rosszabbul járnál.sőt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 18:16:25 »

Sziasztok!

Próbált már valaki MK3 2002-es 2.0 benzines manuálisból automatát varázsolni? Smiley
Érdekelni bármilyen ötlet, észrevétel, megjegyzés vagy tanács a témát illetően.



Előre is köszi!

Ecet

Tegyel bele tempomatot,bar fogalmam sincs ez hogx kapcsolodik az automatahoz.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Karika76
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 18:40:41 »

Tegyel bele tempomatot,bar fogalmam sincs ez hogx kapcsolodik az automatahoz.
A tempomat jó dolog, de ő automata váltót szeretne... integet2
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:03:26 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki, hogy a váltóm megadja magát. rinya
Néztem a hirdetések között hátha kínál valaki eladásra, de sajnos nincs, kit kellene ezzel keresnem?
Kinek lehet eladó?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:19:21 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, úgy néz ki, hogy a váltóm megadja magát. rinya
Néztem a hirdetések között hátha kínál valaki eladásra, de sajnos nincs, kit kellene ezzel keresnem?
Kinek lehet eladó?


Hívd fel őt: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:41:02 »


Köszönöm wave
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 11:44:44 »

Sziasztok!

A jobb féltengelyem elforog a difiben. Állítólag ez típus hiba (MK3 automata, 2.0 TDCI).
Felhívtam egy xix. kerületi váltó szervízt, azt mondták, ha nem ők szerelik ki, be (Mindeképpen Ford márkakereskedőnél kell szervízelnem.) akkor, vigyem oda kicserélik rajta a difit vagy felújítják. 200-250.000HUF
Eddig (3000km alatt) úgy éreztem, hogy a váltónak nincs baja nem rángat, szépen 2000-2250 között vált mindig, ha óvatosa gyorsítok. Ezért lehet nem vennék bontottat, mert az ki tudja megint meddig megy el. 
Van esetleg konkrét ember / szervíz akitajánlanátok, ehhez a munkához??

Előre is köszi!

invisiblekid
Naplózva
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 11:47:06 »

Budapest és vonzás körzete lenne jó első sorban.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2015.01.15 csütörtök, 15:02:03 »

Budapest és vonzás körzete lenne jó első sorban.

Nekem ők javították a váltót fél éve és eddig működik. http://www.valtoszerviz.hu/
Egy telefont megér.
Naplózva
rihalaci
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:49:56 »

Sziasztok!

2005.  2.0 TDCi automata 5fokozat.  Csak üzemeleg állapotban 2000 es fordulaton 4 es 5 ös fokozatban berázza az autót.

Hideg minden f.sza, többi fokozat rendben.

A kocsit 166 ezer km rel vettem decemberben ( nyes).

Ha Valakinek van tippje megköszönném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #317 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:13:08 »

Sziasztok!

2005.  2.0 TDCi automata 5fokozat.  Csak üzemeleg állapotban 2000 es fordulaton 4 es 5 ös fokozatban berázza az autót.

Hideg minden f.sza, többi fokozat rendben.

A kocsit 166 ezer km rel vettem decemberben ( nyes).

Ha Valakinek van tippje megköszönném.
lendkerék?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rihalaci
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 17:49:31 »

lendkerék?

Váltó diagnosztika negatív, minden "rendben ".  miért csak melegen,miért 4-5 fokozatban.
A wandler tárcsa ha joltudom fordulat -nyomaték függvényében működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #319 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:16:52 »

Váltó diagnosztika negatív, minden "rendben ".  miért csak melegen,miért 4-5 fokozatban.
A wandler tárcsa ha joltudom fordulat -nyomaték függvényében működik.
elképzelhető,hogy a kuplung csúszik meg......BT-nek nemrég cserélték hasonló hiba miatt.
elég erősen tippelgetni lehet csak,azt tudod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:20:45 »

elképzelhető,hogy a kuplung csúszik meg......BT-nek nemrég cserélték hasonló hiba miatt.
elég erősen tippelgetni lehet csak,azt tudod.

Ez automata.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #321 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:36:02 »

Ez automata.
igaz.akkor inkább a motorvezérlő frissítése is hozhat eredményt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rihalaci
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 21:32:04 »

Szivárog a főtengely szimeringnél a váltó oldal. A váltót le kell szedni mképp. Megprobalom a wandler tárcsát felujitott ra cserélni, aztán meglátjuk. Váltó olajcsere semmi eredmény t nem hozott.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #323 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 05:18:59 »

Szivárog a főtengely szimeringnél a váltó oldal. A váltót le kell szedni mképp. Megprobalom a wandler tárcsát felujitott ra cserélni, aztán meglátjuk. Váltó olajcsere semmi eredmény t nem hozott.


az is lehet baj.az olaj...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2015.03.28 szombat, 11:54:31 »

faceliftes 2.0tdci 5seb automatába mennyi és milyen olaj való? szűrő is van benne, gondolom?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2015.03.28 szombat, 18:45:29 »

faceliftes 2.0tdci 5seb automatába mennyi és milyen olaj való? szűrő is van benne, gondolom?

Csak gyári olaj van hozzá, és kb 4l kell a cseréhez.
Szűrő van, de darabokra kell hozzá szedni a váltót, hogy hozzáférj.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 16:09:00 »

Csak gyári olaj van hozzá, és kb 4l kell a cseréhez.
Szűrő van, de darabokra kell hozzá szedni a váltót, hogy hozzáférj.
huh, ezek nem túl jó hírek. kb mekkora költség ez?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 16:10:44 »

cikkszáma esetleg valakinek hozzá? vagy ford minősítési száma az olajnak?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 16:42:52 »

cikkszáma esetleg valakinek hozzá? vagy ford minősítési száma az olajnak?

http://www.msds.ford.com/documents/161319%20I_HUHU.pdf
(alul van cikkszám)
WSS-M2C922-A1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 16:47:58 »

worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 17:14:26 »

huh, ezek nem túl jó hírek. kb mekkora költség ez?

5900Ft/l volt a CROMAX-ban 2 hete, gondolom van törzsvásárlóid, úgy olcsóbb.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 10:35:31 »

Amikor fék nélkül akarod kivenni P-ből, akkor a váltón lévő kis gombot nem lehet benyomni, ennek a működtető kapcsolója kezd kifeküdni. Hamarosan nem lehet majd fékkel sem kivenni a P-t. Ekkor jön a segédkulcsos kivétel, majd előbb utóbb beletöröd, mert elfog az ideg. utána már kijön P-ből mindig... hehe

Pesze jobb javíttani, mielőtt eljuthál idáig.


Szevasztok SZAKIK.

Az idézet első részén már túl vagyok. Most a második fejezetnél tartok, tehát a csavarhúzós jelenetnél. Igaz, még 10 ből kb 3 szor kijön még rendesen is. Viszont, mint az előttem szóló is írta nem szeretnék eljutni a 3. fejezetig, tehát előtte javítanám. DE HOGYAN??? - ez itt a kérdés.

Válaszokat, okos ötleteket előre is köszönöm.

Üdv Bandi
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2015.04.24 péntek, 10:47:45 »

Sziasztok!
Szedett már szét valaki MK3 2000Tdci automata váltó kapcsoló gombját?
Ritkán be szokott akadni valami és nem tudom kivenni P-ből.
A fékpedál kapcsolóm elvileg jó,m világít a féklámpám!
Gábor
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2015.05.01 péntek, 17:48:23 »

Megkerestem, szétszedtem, MEGCSINÁLTAM!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #334 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 14:07:36 »

Megkerestem, szétszedtem, MEGCSINÁLTAM!!!!!!!!!!!!


Hello!

Gratulálok! Megcsináltad! De hogyan? Leírás, esetleg fotó nincs róla? Mire kell vigyázni? Stb... Wink

Üdv: Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 18:29:54 »


Hello!

Gratulálok! Megcsináltad! De hogyan? Leírás, esetleg fotó nincs róla? Mire kell vigyázni? Stb... Wink

Üdv: Gyuri

Hali!

Hát, azt a 14 órányi kínlódást nem egyszerű leírni. Vigyázni lell az alkatrészek épségére, hogy visszaszerelhetőek maradjanak, a csatlakozókra, nyomtatott áramkörre. Fotó csak a szétszerelt középkonzolról van, hogy el ne felejtsem, hogy hogy nézett ki. Aztán már volt elég más gondom, így ki ment a fejemből a további fotózás.
Viszont, Győr nincs olyan messze, legurulsz " jó pénzért " megcsinálom ha ugyan az a problémád mint nekem volt.

Üdv: Bandi
 
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 19:01:02 »

Megkerestem, szétszedtem, MEGCSINÁLTAM!!!!!!!!!!!!
És mi az amit megkerestél?
Szétszedted a váltókar gombját?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2015.05.08 péntek, 00:28:39 »

És mi az amit megkerestél?
Szétszedted a váltókar gombját?

A teljes középkonzolt a kar körül szétbontani, leg alul van az elektromos kioldó.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2015.05.08 péntek, 18:23:34 »

A teljes középkonzolt a kar körül szétbontani, leg alul van az elektromos kioldó.

Azzal mit csináltál?
Mi volt a baja?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
zsolti91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 17:55:38 »

Üdv! Van egy elado jatco automata valtom(5seb triptronic) a hátrameneti fékszij el van szakadva rajta viszomt elore gond nelkul valt. Erdeklodni a 30-7333093-as szamon lehet
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 09:50:03 »

Kedves Márkatársak,
Hosszú idő után rászántam magam a váltó javítására. A probléma a sokak által leírt jelenséggel kezdődött, nem akart kijönni a váltó a P-ből. Sokáig kezelgettem a segédkulccsal, míg egyszer haragból kirántottam. Annyiban nem volt jó ötlet, hogy eltört valami. Fél évig nem okozott semmi bajt, de két hónapja egyszercsak elakadt a váltókar, nem ment fel P-be. A rögzítő pecek, ami megakasztja a kart addig mozgolódott, míg beakadt a kar útjában. Onnantól N és kézifék volt. Az utolsó csepp a kézi üzemmód beakadása volt.
Nos szétbontottam. Nem mondom, hogy egyszerű, de kézi szerszámokkal kivitelezhető. A közép konzol lebontása néhany csavar kiszedésével abszolválható. A könyöklő alatt 2(3)db, a szivargyújtó kipattintható fedele alatt 1db és a váltó körüli nekem szürke, szintén kipattintható borítás alatt a függőleges konzolon van 3db csavar. Ekkor a pohártartó és a kapcsolók is kijönnek. Kiemeléskor figyelni kell a kézifék visszajelző vezetékére. Vagy ki kell húzni a csatkalozót, vagy - én ezt választottam - el kell vágni a vezetéket. A váltó konzol felső káváját még érdemes leszedni a jobb hozzáférés miatt. Ehhez a középkonzol két oldalán a láb felőli legalsó elemét kell két oldalt kipattintani, alatta 4db csavar van. Ezután a váltó kapcsolószerkezet már kezelhető.
Ami eltörött, az a nagy fekete váltókonzol egy darabja. Szerencsére pillanatragasztóval jól ragasztható anyag, úgy visszaragasztottam, hogy nyoma sem látszik a törtésnek. A letört darab miatt tudott a P állást rögzítő fehér műanyag idom kiesni a helyéről és beakasztani a váltókart. szelíd erőszakkal a helyére tettem a fehér idomot, amitől minden újra működni kerdett. Jelzett a műszerfali kijelző, akadt a P állás. Persze az alap probléma is előjött: fékezésre nem reagál a kioldó szerkezet.
A konzol legelején van a P állás rögzítéséért felelős mágneskapcsoló, meg egy minimális elektronika. Ezt két csavar tartja, azokat kibányászva kiszabadul. Le kell venni a villamos csatlakozást, ami a világítási LED panelokat is tartalmazza. Kiszedve érdemes kipróbálni. Ha 12V-ot rákapcsolva nem reagál, akkor sem biztos, hogy tök halott. A műanyag ház két felét 2db szegecs tartja egyben. Kifúrva a szegecseket ketté szedhető. Ami a dobozkában van, az némi réz lapocskákból hajtogatott érintkező, kicsi műanyag mozgatókarok, meg a mágnestekercs. A tekercs 25 Ohm ellenállású, szétszedés nélkül is ellenőrizhető. Nos az én gépemben annyi volt a baj, hogy a réz érintkezők közé kevés szennyeződés jutott. Kitisztítottam, attól kezdve rendben kapcsolt a mágnes, húzkodta a műanyag karocskákat, azok meg mozgatták a szerkezetből kinyúló kis fehét pöcköt. Újra összeszegecseltem a két felet, visszacsavaroztam a helyére és gondosan ügyelve a karcmentes belteremre, visszaszereltem a lebontott elemeket. A kézifék vezetéket újra összeforrasztottam.
Minden működik!
Két félnapos szerelgetésbe került az egész. Anyagköltség 0.- Ft

Szevasztok SZAKIK.

Az idézet első részén már túl vagyok. Most a második fejezetnél tartok, tehát a csavarhúzós jelenetnél. Igaz, még 10 ből kb 3 szor kijön még rendesen is. Viszont, mint az előttem szóló is írta nem szeretnék eljutni a 3. fejezetig, tehát előtte javítanám. DE HOGYAN??? - ez itt a kérdés.

Válaszokat, okos ötleteket előre is köszönöm.

Üdv Bandi

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 11:39:03 írta Trendi » Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 07:18:15 »

Sziasztok!
Szerintetek lehet állíttatni az 5-ös tiptronic váltón úgy, hogy nagyobb gázra ne kapcsoljon vissza? Sima D módban 90-nél egy előzéskor lazán elég lenne, ha maradnánk 5-ben, ehelyett a gyí lovacska üzemmód lép életbe :-) és 4-ben vágtatunk tovább. Lehet ezen finomítani, pl. szoftveresen?
Köszi a hsz-t, Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 07:30:19 »

worship worship

Üdv Kolléga!
Sikerült olajat cserélni benne? Az olajcserében én is gondolkodom, de úgy tudom, hogy szűrővel együtt érdemes csak?!
A váltóm szépen vált és azt szeretném, hogy ez így is maradjon. A váltó előéletéről semmi infó, tehát nem tudjuk, hogy volt-e benne olajcsere.
Te mit ajánlsz, hagyjam békén? vigyor3 Amúgy keveset használjuk az autót, második kocsi, évi max 10e km.
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 08:06:51 »

Sziasztok!
Szerintetek lehet állíttatni az 5-ös tiptronic váltón úgy, hogy nagyobb gázra ne kapcsoljon vissza? Sima D módban 90-nél egy előzéskor lazán elég lenne, ha maradnánk 5-ben, ehelyett a gyí lovacska üzemmód lép életbe :-) és 4-ben vágtatunk tovább. Lehet ezen finomítani, pl. szoftveresen?
Köszi a hsz-t, Laci
nekem chip után sokkal ritkábban kapcsol vissza. 2.2 tdci csúcsokkal meg alig váltott vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 08:07:16 »

Üdv Kolléga!
Sikerült olajat cserélni benne? Az olajcserében én is gondolkodom, de úgy tudom, hogy szűrővel együtt érdemes csak?!
A váltóm szépen vált és azt szeretném, hogy ez így is maradjon. A váltó előéletéről semmi infó, tehát nem tudjuk, hogy volt-e benne olajcsere.
Te mit ajánlsz, hagyjam békén? vigyor3 Amúgy keveset használjuk az autót, második kocsi, évi max 10e km.
kicsit időzavarral küzök, nem jutottam még el addig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 09:17:39 »

nekem chip után sokkal ritkábban kapcsol vissza. 2.2 tdci csúcsokkal meg alig váltott vissza

Nem szeretnék csúcsokat cserélni :-) Hál' isten garis mind... Az előző Mondeo nekem is chippelt volt, imádtam is rendesen Grin Az új Bridgestone gumijaim viszont nem, egy szezon alatt kuka lett mind a 4 :-D
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #346 Dátum: 2015.09.12 szombat, 22:25:19 »

2.0  benzin esben a  a 4 fokozat nem  túl kevés?   
Még nem volt automatás autóm .
Hogy alakul a fogyasztása és mennyire rugalmas a gép vele?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:56:10 »

Köszi, azt hiszem ez a megoldás, de egyenlőre megtartom a kicsikét Smiley

Üdv
Csaba
Szia, van bele váltóm, 140-150 az összköltség kb
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #348 Dátum: 2015.09.29 kedd, 21:58:49 »

Szia, van bele váltóm, 140-150 az összköltség kb

~ 6 éves hsz-re válaszoltál.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2015.09.29 kedd, 22:04:40 »

~ 6 éves hsz-re válaszoltál.  Cool
Köszi, észrevettem már a forditott dátumozást Smiley
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.