Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 631373 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:31:56 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.09 szerda, 14:48:51
azok szerintem nem értenek hozzá, főleg nem a ps-hez...
hagyományos (konverteres) automatát tekintve EU színvonalon javítanak, újítanak fel. Tényleg van náluk sok kinti autó, versenyautó, stb.
Sajnos a duplakuplungosra még nem rendezkedtek be, pedig keresik őket főleg a DSG-k miatt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:34:02 »
Idézetet írta: X777 - 2016.03.09 szerda, 14:48:03
Köszönöm, akkor majd megkeresem...
Győriek sajna nem vállalnak duplakuplungost.
Ajánlani nem tudok kit.
Ford márkaszervizbe vinném.
Az a szerencse a PS-nél, hogy fődarabonként lehetséges csere, tehát ha a kuplungod rossz, akkor a kuplungpakkot elég (lehet) külön cserélni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:40:01 »
Idézetet írta: X777 - 2016.03.09 szerda, 11:36:34
Sziasztok!
Nekem 163 lóerős dieselem van automata váltóval. 80-100 km/óra közötti sebességnél, sík úton tempomatot használva kicsit mászkál a fordulatszám mutató. Az lenne a kérdésem, hogy valaki találkozott-e már ilyen jelenséggel?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nézd meg ezt a videót,
https://www.youtube.com/watch?v=lCyKCL0weXg
meg amit írnak alá:
"Symptom: Engine speed oscillates when going at constant speed up a steep hill, (or a gently incline when towing a caravan). Sounds like a clutch slipping, then engaging, then slipping. In this video the vehicle speed was held constant by using cruise control, but the same happened under foot control. Symptoms are more severe when towing a caravan.
Apparent reason: The dealer failed to do a gearbox/clutch oil and filter change at the 37,500 mile service. Changing oil and filter has stopped the problem. Thus it seems that a combination of clogged filter and reduction of viscosity of the old oil was sufficient to lower the oil pressure used to engage the clutch. This allowed slippage. As engine speed (hence pump speed) increased, oil pressure increased sufficient to stop the slippage. As engine speed reduced, oil pressure reduced, slippage occurred again, so continuing the cycle.
Big question, how much wear and damage has been done to the clutch in the 10,000 miles it took to identify and rectify the problem?
I hope this information helps anyone out there with the same problem."
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:41:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.03.10 csütörtök, 22:40:01
Nézd meg ezt a videót,
https://www.youtube.com/watch?v=lCyKCL0weXg
meg amit írnak alá:
"Symptom: Engine speed oscillates when going at constant speed up a steep hill, (or a gently incline when towing a caravan). Sounds like a clutch slipping, then engaging, then slipping. In this video the vehicle speed was held constant by using cruise control, but the same happened under foot control. Symptoms are more severe when towing a caravan.
Apparent reason: The dealer failed to do a gearbox/clutch oil and filter change at the 37,500 mile service. Changing oil and filter has stopped the problem. Thus it seems that a combination of clogged filter and reduction of viscosity of the old oil was sufficient to lower the oil pressure used to engage the clutch. This allowed slippage. As engine speed (hence pump speed) increased, oil pressure increased sufficient to stop the slippage. As engine speed reduced, oil pressure reduced, slippage occurred again, so continuing the cycle.
Big question, how much wear and damage has been done to the clutch in the 10,000 miles it took to identify and rectify the problem?
I hope this information helps anyone out there with the same problem."
szóval olajcsere
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:44:43 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.10 csütörtök, 22:41:19
szóval olajcsere
nem,
váltóolaj, ÉS VÁLTÓOLAJSZŰRŐ csere,
nekem ma volt csere (ma volt a 120as szerviz) elhoztam, szépen váltogat. Mondjuk eddig is ez az érzésem volt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:46:54 »
ebben a videóban ugyanez, s uez a megoldás is
https://www.youtube.com/watch?v=oSJpt7_WsVw
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 22:54:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.03.10 csütörtök, 22:46:54
ebben a videóban ugyanez, s uez a megoldás is
https://www.youtube.com/watch?v=oSJpt7_WsVw
illetve neki 2x játszott olajcsere
"Hi folks
Sorry, that I have not updated this post.
I took the car to a local shop. They looked at the car and again the gearbox oil was changed for the 2nd time. They suggested that the dealer i bought it from did not use the right oil, when he changed it. I do not know if that were the case, but the problem dissapeared just like that. No erattic movement on the rev counter and it shifts smoothly through the gears.
I have now done 2000 km since that and i have experienced no ploblems.
My theory is that the oil was so contaminated, that the 1st oilchange was not enough and that it actually helped to clean the gearbox, when it was changed again. Do not know if that is a plausible explanation, but the car shifts as it should now."
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2016.03.10 csütörtök, 23:27:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.03.10 csütörtök, 22:44:43
nem,
váltóolaj, ÉS VÁLTÓOLAJSZŰRŐ csere,
nekem ma volt csere (ma volt a 120as szerviz) elhoztam, szépen váltogat. Mondjuk eddig is ez az érzésem volt.
Az olajcserében nekem mindig beleértendő a szűrő csere is, különben semmit nem ér. Nomeg a munkavédelmi szabályzat is előírja, hogy minden olajcserénél szűrőt is kell cserélni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:02:28 »
Idézetet írta: msi - 2016.03.11 péntek, 06:41:07
Munkavédelmi szabályzat?
jaja, most vizsgáztam BE kategóriából és volt Kresz, szerkezet és munkavédelem
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:08:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.11 péntek, 09:02:28
jaja, most vizsgáztam BE kategóriából és volt Kresz, szerkezet és munkavédelem
Mi az a BE? Bal első?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:14:54 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.11 péntek, 09:08:00
Mi az a BE? Bal első?
Ez a nehéz pótkocsi kategória
Alapvetően B-vel 3500kg lehet a járműszerelvény megengedett ösztömege, kivéve, ha a vontató jármű max ösztömege 3500kg, mert azt még lehet B-vel húzni, csak arra max 750kg ösztümegű utánfutót akaszthatsz. Így most 7t-ig jóvagyok
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:15:26 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.11 péntek, 09:08:00
Mi az a BE? Bal első?
http://mondeo.hu/index.php?topic=21575.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:16:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.11 péntek, 09:15:26
http://mondeo.hu/index.php?topic=21575.0
na és most ki trollkodik bele?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:29:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.11 péntek, 09:16:42
na és most ki trollkodik bele?
az én előnyöm annyi,hogy utólag is át tudom tenni ahová való.az viszont bosszant ha más ad munkát....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2016.03.11 péntek, 09:31:34 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.03.11 péntek, 09:16:42
na és most ki trollkodik bele?
Te, mert ugye hogy jön ide a BE kategória?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2016.03.11 péntek, 10:06:51 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.11 péntek, 09:31:34
Te, mert ugye hogy jön ide a BE kategória?
hát váltó -> olaj -> olajszűrő -> azt mindig kell -> miért is -> munkavédelem -> mi is az -> BE kategória ->....
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2016.03.11 péntek, 11:36:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.03.10 csütörtök, 22:40:01
Nézd meg ezt a videót,
https://www.youtube.com/watch?v=lCyKCL0weXg
meg amit írnak alá:
"Symptom: Engine speed oscillates when going at constant speed up a steep hill, (or a gently incline when towing a caravan). Sounds like a clutch slipping, then engaging, then slipping. In this video the vehicle speed was held constant by using cruise control, but the same happened under foot control. Symptoms are more severe when towing a caravan.
Apparent reason: The dealer failed to do a gearbox/clutch oil and filter change at the 37,500 mile service. Changing oil and filter has stopped the problem. Thus it seems that a combination of clogged filter and reduction of viscosity of the old oil was sufficient to lower the oil pressure used to engage the clutch. This allowed slippage. As engine speed (hence pump speed) increased, oil pressure increased sufficient to stop the slippage. As engine speed reduced, oil pressure reduced, slippage occurred again, so continuing the cycle.
Big question, how much wear and damage has been done to the clutch in the 10,000 miles it took to identify and rectify the problem?
I hope this information helps anyone out there with the same problem."
Ez az amiről beszéltem....
Akkor sürgősen lecseréltetem a váltó olajat valahol. Köszönöm szépen a segítséget!
Naplózva
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2016.03.12 szombat, 15:08:42 »
Idézetet írta: X777 - 2016.03.11 péntek, 11:36:51
Ez az amiről beszéltem....
Akkor sürgősen lecseréltetem a váltó olajat valahol. Köszönöm szépen a segítséget!
Én lecseréltettem, de semmit nem változott.
Azt a mittoménmilyen villakalibrálást lenne érdemes megcsináltatni, de ki a t.kömmel ha a szervizeseknek sem megy?
Vennék akár egy klón VCM2-t is, ha tudnám biztosra, hogy az megtudja csinálni. De erről sem találok semmit a neten.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.12 szombat, 15:10:25 írta bviktr
»
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2016.03.12 szombat, 15:25:10 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.03.12 szombat, 15:08:42
Én lecseréltettem, de semmit nem változott.
Azt a mittoménmilyen villakalibrálást lenne érdemes megcsináltatni, de ki a t.kömmel ha a szervizeseknek sem megy?
Vennék akár egy klón VCM2-t is, ha tudnám biztosra, hogy az megtudja csinálni. De erről sem találok semmit a neten.
Azért én is először az olajcserével próbálkozom. A két videó amit belinkeltek, ott is az volt a baj. Az egyiknél kétszer cseréltek olajat, mire jó lett.
Naplózva
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2016.03.12 szombat, 16:19:13 »
Idézetet írta: X777 - 2016.03.12 szombat, 15:25:10
Azért én is először az olajcserével próbálkozom. A két videó amit belinkeltek, ott is az volt a baj. Az egyiknél kétszer cseréltek olajat, mire jó lett.
Ott voltam a cserénél. Ami lejött olaj az is tiszta volt. Majdnem teljesen átlátszó. Enyhén sárgás. Szerintem annak sem volt baja ami benne volt.
Mindenesetre várom, hogy neked mi lesz az eredmény. Ne felejtsd el megírni.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2016.03.12 szombat, 17:15:26 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.03.12 szombat, 16:19:13
Ott voltam a cserénél. Ami lejött olaj az is tiszta volt. Majdnem teljesen átlátszó. Enyhén sárgás. Szerintem annak sem volt baja ami benne volt.
Mindenesetre várom, hogy neked mi lesz az eredmény. Ne felejtsd el megírni.
Rendben. Most keresem, hogy hova tudnék menni. De majd csak hó végén tudom intézni....
Naplózva
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 13:20:17 »
Sziasztok,
barátom powershift-je szarakodik a Mondeojában. Magasabb fordulaton vált fel, és nagyon lomhán vált, "gondolkodik" mielőtt visszaváltana. Elvitte a pécsi Ford márkaszervízbe, ahol a P283E ( Shift Fork 'C' Position Circuit High ) hibakódon kívül sok mindent nem mondtak neki. Tanácstalanok voltak. Volt olajcsere a váltóban kb. 500km-rel ezelőtt. Lehet, hogy TCM cserére szorulna?
Tudtok ajánlani szervizt, aki jártas powershift javításban?
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 13:24:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2016.01.24 vasárnap, 10:04:41
2.2 es 200 lovas+automatát vegyél. Teljesen jó. 1 laza csipp még és 240 le. nagyon jól megy
A 2.2 es motorral teljesen másképp vált a váltó is. mármint az AWF 21
Neked is a 2.2-es van? Ha igen, tuningot hol csináltattad?
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 13:26:00 »
Idézetet írta: armaros - 2016.03.13 vasárnap, 13:24:19
Neked is a 2.2-es van? Ha igen, tuningot hol csináltattad?
ha érdekel sásdon van egy jó mester,sok tökéletes referenciával itt a klubbon belül is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 13:29:49 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.13 vasárnap, 13:26:00
ha érdekel sásdon van egy jó mester,sok tökéletes referenciával itt a klubbon belül is.
felkeresem, köszi
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 13:31:43 »
Idézetet írta: armaros - 2016.03.13 vasárnap, 13:29:49
felkeresem, köszi
egy kis segítség:
http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page323.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 16:07:12 »
Idézetet írta: armaros - 2016.03.13 vasárnap, 13:20:17
Sziasztok,
barátom powershift-je szarakodik a Mondeojában. Magasabb fordulaton vált fel, és nagyon lomhán vált, "gondolkodik" mielőtt visszaváltana. Elvitte a pécsi Ford márkaszervízbe, ahol a P283E ( Shift Fork 'C' Position Circuit High ) hibakódon kívül sok mindent nem mondtak neki. Tanácstalanok voltak. Volt olajcsere a váltóban kb. 500km-rel ezelőtt. Lehet, hogy TCM cserére szorulna?
Tudtok ajánlani szervizt, aki jártas powershift javításban?
Hali,
Nálam pár hete előjött check engine led és a cromaxban végül azt olvasták ki hogy a TCM-el elvesztette a kapcsolatot, de magától megszűnt. Én azt vettem észre, hogy kb 2200nál vált indulásnál ill 3masba, de csak hogyha hirtelen gázt adok akkor. Ha "nyugiban" gyorsítok indulásnál akkor valamivel hamarabb és nem gondolkodik annyit. volt mellette más hibakód is nem váltóval kapcsolatos de mindegyik megszunt. Akksi nem lehetett mert par honapja tettek bele zsir ujat. Nem tudjak mivolt azóta sem jött elő.
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 19:34:50 »
Sziasztok!
Mk4 mondeo esetén melyik váltót érdemesebb nézegetni? Tudtommal két féle akad. Az awf21 és az ujabbik powershiftes.
Illetve ami érdekelne, hogy egyiknél és másiknál mi az, ami már a váltó hibájára utalhat probauton? Sajnos nem volt még dolgom automata kocsival, ezért kérek tapasztaltaktól segitséget.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 22:12:32 »
Sziasztok!
Nemrég írtam, hogy a PowerShift váltó furán vált és fix sebességnél ingadozik a fordulat. Úgy néz ki, hogy megoldódott a probléma....
Végre eljutottam a szervizbe. A Fort-Autonál kiolvasták és kiderült, hogy van új motorvezérlő és váltóvezérlő szoftver. Miután ezeket frissítették utamra engedtek. A váltások között már nem ugrott meg a fordulat annyira mint frissítés előtt, de még mindig érezhető volt némi rángatás. Így visszamentem és kértem egy váltóolajcserét. Elég sötétbarna olaj jött le belőle és a szűrő is nagyon koszos volt. Ezek szerint nem cserélték le, előírás szerint. Most viszont észrevehetetlenül vált, semmi rángatás vagy fordulatszám ingadozás. Remélhetőleg nem károsodott a váltó emiatt!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 10:59:15 »
awf21-es váltóban olajcserére mi az előírás?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 11:11:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.04 hétfő, 10:59:15
awf21-es váltóban olajcserére mi az előírás?
60e km
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 11:12:59 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 11:11:46
60e km
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 20:35:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 11:11:46
60e km
ez miből derül ki? ETIS-ben nem látom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 20:58:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.04.04 hétfő, 20:35:56
ez miből derül ki? ETIS-ben nem látom.
valamelyik nap néztem egy kollégámnak az etisben az alvázszáma alapján.Benne volt a szervíztervében.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:09:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 20:58:05
valamelyik nap néztem egy kollégámnak az etisben az alvázszáma alapján.Benne volt a szervíztervében.
Az enyémre nem írja 60eKM-nél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:11:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.04.04 hétfő, 21:09:34
Az enyémre nem írja 60eKM-nél.
a vicc,hogy lifetime olaj van benne.De az automata váltó javító szakember is azt mondja,hogy 60e kmnél szűrő és olajcsere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:17:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 21:11:51
a vicc,hogy lifetime olaj van benne.De az automata váltó javító szakember is azt mondja,hogy 60e kmnél szűrő és olajcsere.
jaja, csak azt is mondja, hogy ebben a váltóban nem lehet egyszerűen szűrőt cserélni, mert ahhoz szét kell szedni nagyon és az egy komolyabb összeg. Olajfrissítést szoktak csinálni, leengedik a régit, amennyi lejön és feltöltik frissel.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:31:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 21:11:51
a vicc,hogy lifetime olaj van benne.De az automata váltó javító szakember is azt mondja,hogy 60e kmnél szűrő és olajcsere.
még a pávelsiftre is csak 75eKM-es ciklust ír elő a gyár, a 60e nem semmi az AWF21-re .
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:46:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.04 hétfő, 21:17:43
jaja, csak azt is mondja, hogy ebben a váltóban nem lehet egyszerűen szűrőt cserélni, mert ahhoz szét kell szedni nagyon és az egy komolyabb összeg. Olajfrissítést szoktak csinálni, leengedik a régit, amennyi lejön és feltöltik frissel.
nem jön le előre fele "karter" róla? mintha etis úgy láttam volna, hogy lefér. vagy olyan mint mk3-ban, hogy lejön, csak a szűrő nem fér már ki?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 22:59:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.04 hétfő, 22:46:06
nem jön le előre fele "karter" róla? mintha etis úgy láttam volna, hogy lefér. vagy olyan mint mk3-ban, hogy lejön, csak a szűrő nem fér már ki?
nem csináltattam meg, mert mondtam az emberkének, hogy ha majd vége a télnek, mert akkor robogózom. Aztán jött a csirke.
Amúgy a sima nyomatékváltóra élettartam olajat mondanak, de a váltós emberke azt monda, hogy 100eKm-ként kéne frissíteni benne az olajat. Ez a váltó amúgy rengeteg autóban benne van, nem csak fordban.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2016.04.05 kedd, 17:46:22 »
Sziasztok!
Autóvásárlás elött állok. Automata mellett döntöttem, Awf21-essel szerelt. A bajom, hogy sosem volt dolgom automata váltóval. Esetleg tudtok adni infot, hogy mikor müködik megfelelően és mik a hibás váltó jelei? Vagy esetleg volna pesten,déli részen vagy agglomerációban olyasvalaki, aki ilyennel rendelkezik és megtenné, hogy egy kis körre elvisz?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2016.04.05 kedd, 18:02:11 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.05 kedd, 17:46:22
Sziasztok!
Autóvásárlás elött állok. Automata mellett döntöttem, Awf21-essel szerelt. A bajom, hogy sosem volt dolgom automata váltóval. Esetleg tudtok adni infot, hogy mikor müködik megfelelően és mik a hibás váltó jelei? Vagy esetleg volna pesten,déli részen vagy agglomerációban olyasvalaki, aki ilyennel rendelkezik és megtenné, hogy egy kis körre elvisz?
A legegyszerűbb vizsgálat (és szétszedés nélkül ennél jobbat szerintem nem fogsz tudni összehozni), hogy normál (nem intenzív) gyorsítás mellett, a váltó 2200-2500furdulat között kell váltania. Intenzív gyorsítás esetén ettől feljebb. Visszaváltásnál ha fékezel, akkor "ránthat" váltásnál, de ez nem egy kemény, nagy rántás, bár minél jobban megszokod az autót, annál nagyobbnak fogod érezni
Hideg váltó (nem ilyen időben, hanem télen) persze nagyobb fordulatnál fog váltani.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2016.04.05 kedd, 18:58:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.04.05 kedd, 18:02:11
A legegyszerűbb vizsgálat (és szétszedés nélkül ennél jobbat szerintem nem fogsz tudni összehozni), hogy normál (nem intenzív) gyorsítás mellett, a váltó 2200-2500furdulat között kell váltania. Intenzív gyorsítás esetén ettől feljebb. Visszaváltásnál ha fékezel, akkor "ránthat" váltásnál, de ez nem egy kemény, nagy rántás, bár minél jobban megszokod az autót, annál nagyobbnak fogod érezni
Hideg váltó (nem ilyen időben, hanem télen) persze nagyobb fordulatnál fog váltani.
Na ez egy nagyon jól leirt segitség egy magamfajta laikusnak.
Köszönöm is.
Ezen kivül mire érdemes még figyelni? Igazából lehet buta kérdés, de automata mrllett is van kettőstömegü? És az ennél a tipusnál is hamar haldoklik? Illetve annak hibáját hogyan lehet érezni, hallani? Enyémben anno hibás volt, ott pl a kuplung kinyomva lüktetett és leállitásnál csattant.
De itt ugye nincs kuplung.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:16:10 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.05 kedd, 18:58:44
Na ez egy nagyon jól leirt segitség egy magamfajta laikusnak.
Köszönöm is.
Ezen kivül mire érdemes még figyelni? Igazából lehet buta kérdés, de automata mrllett is van kettőstömegü? És az ennél a tipusnál is hamar haldoklik? Illetve annak hibáját hogyan lehet érezni, hallani? Enyémben anno hibás volt, ott pl a kuplung kinyomva lüktetett és leállitásnál csattant.
De itt ugye nincs kuplung.
Nincs kettőstömegű.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:33:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.05 kedd, 18:58:44
Na ez egy nagyon jól leirt segitség egy magamfajta laikusnak.
Köszönöm is.
Ezen kivül mire érdemes még figyelni? Igazából lehet buta kérdés, de automata mrllett is van kettőstömegü? És az ennél a tipusnál is hamar haldoklik? Illetve annak hibáját hogyan lehet érezni, hallani? Enyémben anno hibás volt, ott pl a kuplung kinyomva lüktetett és leállitásnál csattant.
De itt ugye nincs kuplung.
nincs kettőstömegű. Az automatánál egy konverter nevű cucc van, ami egy diszkosz alakú valami és két lapát van benne, meg olaj. A hajtó oldal tekeri az egyiket és az olaj áramlása hozza mozgásba a másikat. Ez csinálja a kuplunghatást is. Nem kell tőle félni.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2016.04.05 kedd, 21:49:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.05 kedd, 18:58:44
Na ez egy nagyon jól leirt segitség egy magamfajta laikusnak.
Köszönöm is.
Ezen kivül mire érdemes még figyelni? Igazából lehet buta kérdés, de automata mrllett is van kettőstömegü? És az ennél a tipusnál is hamar haldoklik? Illetve annak hibáját hogyan lehet érezni, hallani? Enyémben anno hibás volt, ott pl a kuplung kinyomva lüktetett és leállitásnál csattant.
De itt ugye nincs kuplung.
szánj rá időt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg851324#msg851324
vagy
https://www.youtube.com/results?search_query=how+automatic+transmission+works
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2016.04.06 szerda, 10:43:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.04.05 kedd, 21:49:33
szánj rá időt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg851324#msg851324
vagy
https://www.youtube.com/results?search_query=how+automatic+transmission+works
Powershift/DSG-ről nincs esetleg ilyen videó linked elmentve?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 19:16:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.04.05 kedd, 21:49:33
szánj rá időt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg851324#msg851324
vagy
https://www.youtube.com/results?search_query=how+automatic+transmission+works
Köszönöm.
Ennyire részletesen azért nem célom tudni a müködést.
De legalább ezzel is okosabb lettem.
Azon gondolkodtam ma, hogy ha a váltó 2200tól kezd feljebb váltani, akkor egy ilyen kocsival városban max 3asban jár a motor? Nem tudom milyen az áttétele, de nekem,pl 3asban 50nél 2100 forog a motor, 4esben 1500öt, ami tökéletes a jobb fogyasztáshoz és a motor se forog feleslegesen sokat.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 19:23:36 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.07 csütörtök, 19:16:21
Köszönöm.
Ennyire részletesen azért nem célom tudni a müködést.
De legalább ezzel is okosabb lettem.
Azon gondolkodtam ma, hogy ha a váltó 2200tól kezd feljebb váltani, akkor egy ilyen kocsival városban max 3asban jár a motor? Nem tudom milyen az áttétele, de nekem,pl 3asban 50nél 2100 forog a motor, 4esben 1500öt, ami tökéletes a jobb fogyasztáshoz és a motor se forog feleslegesen sokat.
Automatánál ez nem így van, ugyanis a konverter be és kimeneti oldala között folyamatosan fordulatszám különbség van (olyan, mint ha csúszna a kuplung folyamatosan). Nagyobb sebességnél/ fordulaton, ahol az autó már azt érzi, hogy nem kell az automata kúszása, ott összezárja a konvertert a lockuppal (ez egy kuplung a konverteren belül)
A váltóvezérlés az adott összes paraméter alapján dönti el, hogy hányadikba tegye a kocsit.
Simán felrakja egyébként 4.-be, mert mondom ott még kúszik az automata, s a lockup még nem kapcsolja fixre a konverter be- ki hajtását.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 22:06:11 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.04.07 csütörtök, 19:16:21
Köszönöm.
Ennyire részletesen azért nem célom tudni a müködést.
De legalább ezzel is okosabb lettem.
Azon gondolkodtam ma, hogy ha a váltó 2200tól kezd feljebb váltani, akkor egy ilyen kocsival városban max 3asban jár a motor? Nem tudom milyen az áttétele, de nekem,pl 3asban 50nél 2100 forog a motor, 4esben 1500öt, ami tökéletes a jobb fogyasztáshoz és a motor se forog feleslegesen sokat.
60-nál már 4ben van. 53-55 körül vált fel ha jól emlékszem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ