Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:15:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 630588 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2016.04.08 péntek, 11:04:21 »

Automatánál ez nem így van, ugyanis a konverter be és kimeneti oldala között folyamatosan fordulatszám különbség van (olyan, mint ha csúszna a kuplung folyamatosan). Nagyobb sebességnél/ fordulaton, ahol az autó már azt érzi, hogy nem kell az automata kúszása, ott összezárja a konvertert a lockuppal (ez egy kuplung a konverteren belül)
A váltóvezérlés az adott összes paraméter alapján dönti el, hogy hányadikba tegye a kocsit.
Simán felrakja egyébként 4.-be, mert mondom ott még kúszik az automata, s a lockup még nem kapcsolja fixre a konverter be- ki hajtását.



Értem. És azt lehet tudni, hogy mekkora fordulatnál kapcsol visszafelé? Ott is változo vagy van egy fix fordulatszám?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2016.04.08 péntek, 13:18:59 »



Értem. És azt lehet tudni, hogy mekkora fordulatnál kapcsol visszafelé? Ott is változo vagy van egy fix fordulatszám?

az is változó. Rengeteg paramétert figyel. Az automata nem olyan, hogy fixen X fordulatnál kapcsol fel vagy le, hanem a paraméterekből számolja ki, hogy mikor lenne ideális. Ha padlón nyomod magasabban kapcsol fel, ha lejtőn mész motorfékkel, akkor hagyja tovább pörögni és nem kapcsolgat sehova.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:13:23 »

az is változó. Rengeteg paramétert figyel. Az automata nem olyan, hogy fixen X fordulatnál kapcsol fel vagy le, hanem a paraméterekből számolja ki, hogy mikor lenne ideális. Ha padlón nyomod magasabban kapcsol fel, ha lejtőn mész motorfékkel, akkor hagyja tovább pörögni és nem kapcsolgat sehova.

Hát akkor tényleg nem egyszerü. Mármár elgondolkodtató, hogy akkor most automata vagy manuális. De ha a kettőstömegü gallyra megy, akkor a javitás mindennel együtt majdnem annyi, mint egy bontott automata kompletten.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:23:01 »

Hát akkor tényleg nem egyszerü. Mármár elgondolkodtató, hogy akkor most automata vagy manuális. De ha a kettőstömegü gallyra megy, akkor a javitás mindennel együtt majdnem annyi, mint egy bontott automata kompletten.


Jaja, sőt ha valamiért fel kell újítani az automatát és nem bontottat vesz az ember, akkor az már biszton kiszolgálja az autót. a tulaja a cégnek, ahol eredetiség vizsgáltatni és átíratni szoktam a járgányokat, csak automatát vesz már 30 éve. Ő is azt mondta, hogy jobban megéri inkább egy használt automatába belevágni, mint bármi más, de viszonylag ritkán kell.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:26:12 »

Jaja, sőt ha valamiért fel kell újítani az automatát és nem bontottat vesz az ember, akkor az már biszton kiszolgálja az autót. a tulaja a cégnek, ahol eredetiség vizsgáltatni és átíratni szoktam a járgányokat, csak automatát vesz már 30 éve. Ő is azt mondta, hogy jobban megéri inkább egy használt automatába belevágni, mint bármi más, de viszonylag ritkán kell.

Hát akkor lehet marad az automata tényleg! Kinéztem egyet már, be is linkeltem Általánosba, hátha valaki ismeri közelebbről. Olcsobb kiadás, de Awf21 váltós, amit strapábbnak mondanak és ha esetleg jvitani kell, ami előfordulhat a 3milliósoknál is, akkor elmondhatom, hogy legalább olcsobb volt és miután ráköltöttem, engem már kiszolgál a kocsi!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:44:12 »

Hát akkor lehet marad az automata tényleg! Kinéztem egyet már, be is linkeltem Általánosba, hátha valaki ismeri közelebbről. Olcsobb kiadás, de Awf21 váltós, amit strapábbnak mondanak és ha esetleg jvitani kell, ami előfordulhat a 3milliósoknál is, akkor elmondhatom, hogy legalább olcsobb volt és miután ráköltöttem, engem már kiszolgál a kocsi!  vigyor3

jaja, láttam azt az autót, jónak tűnik, de szarok a képek. Majd a sasszeműek nyilatkoznak Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:55:01 »

jaja, láttam azt az autót, jónak tűnik, de szarok a képek. Majd a sasszeműek nyilatkoznak Cheesy

Talán lesz, aki tud valamit róla!  vigyor3 Viszont feltünt, hogy a hütőmaszknál van belül valami lapka vagy mi!? Az mi lehet? Ilyen van több mk4-esnél is!?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:55:57 »

Talán lesz, aki tud valamit róla!  vigyor3 Viszont feltünt, hogy a hütőmaszknál van belül valami lapka vagy mi!? Az mi lehet? Ilyen van több mk4-esnél is!?  wow1
távolságtartó tempomat szenzorja van mögötte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2016.04.08 péntek, 15:57:26 »

távolságtartó tempomat szenzorja van mögötte

Ahaaa... akkor az gyárilag van ott. Megnyugodtam, köszönöm! worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #709 Dátum: 2016.04.08 péntek, 23:42:19 »



Értem. És azt lehet tudni, hogy mekkora fordulatnál kapcsol visszafelé? Ott is változo vagy van egy fix fordulatszám?

Változó. Több dolgot figyel az ECU.
Nézz utána hogyan működik egy automata, s akkor kb érteni fogod.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2016.04.09 szombat, 00:04:45 »



Értem. És azt lehet tudni, hogy mekkora fordulatnál kapcsol visszafelé? Ott is változo vagy van egy fix fordulatszám?

Két gondolatot engedj meg az automatás kérdésiddel kapcsolatban.

Elég sok km-t tettem meg automatás paripákkal, de eljött az az idő, amikor már nem figyelem hanyadikban van az autó. Igazából, úgyis hallod, ha szenved a motor, nem kell mindig figyelned a fordszámot. Viszont, ma hazafelé az itteni post-oknak "hála" figyeltem a fordszámokat és azt láttam, h normál körlmények mellett már 1800 körül elvált.
A nyomatékváltóját nem ismerem a ford-nak, de a ps az előző automatáimmal szemben is nagyon rendben van. Bátran merem ajánlani, a nálam okosabbak azt mondták viszont, h qrva érzékeny az olajcserére, ezért ha olyat választanál, csak megbízható szervízhátterűt vegyél.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2016.04.13 szerda, 09:23:48 »

Sziasztok.
AWF21 váltóba milyen és mennyi olajra van szükség? Illetve van-e szűrő, ami cserélhető? Ezutobbit csak Powershiftbe találtam, ezért kérdezem.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2016.04.13 szerda, 10:13:03 »

Sziasztok.
AWF21 váltóba milyen és mennyi olajra van szükség? Illetve van-e szűrő, ami cserélhető? Ezutobbit csak Powershiftbe találtam, ezért kérdezem.  wave

a szűrő a váltó közepén van, csak a váltó teljes szétszedésével lehet kicserélni, ami nem egyszerű és egyáltalán nem otthon végezhető folyamat. A váltó olaj részleges cseréjére van lehetőség, amihez kb 5-6l olaj szükséges. Javaslom, hogy mindenképpen váltós szakinál cseréltesd (nem mind az aki annak hirdeti magát), javaslom még mindig gödöllőt.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2016.04.13 szerda, 10:20:52 »

Sziasztok.
AWF21 váltóba milyen és mennyi olajra van szükség? Illetve van-e szűrő, ami cserélhető? Ezutobbit csak Powershiftbe találtam, ezért kérdezem.  wave

közben a másik topicban láttam a kérdésedet. Nem forumos, csak nekem többen ajánlották:
http://www.valtodoktor.hu/

Miért akarod te beszerezni az olajokat, alkatrészeket? A legtöbb szerelő nem rak rá extrát, sőt általában olcsóbban szerzi be és nagyobb a tapasztalata, hogy mit érdemes vagy nem érdemes venni.
Van olyan szerelő aki nem is javít hozott alkatrészekkel, mert nem tud garanciát vállalni, hiszen az alkatrész meghibásodása esetén nem tud intézkedni, az autód meg foglalja a helyet, míg te elintézed a garanciális gondokat (már ha tudod). Nomeg időbe kerül neked is. Nyilván ha valami bazi drága cuccot tud az ember féláron megszerezni, akkor megteszi ezt a rizikót, de egyéb esetben szerintem felesleges, csak magadat szívatod.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 15:31:41 »

közben a másik topicban láttam a kérdésedet. Nem forumos, csak nekem többen ajánlották:
http://www.valtodoktor.hu/

Miért akarod te beszerezni az olajokat, alkatrészeket? A legtöbb szerelő nem rak rá extrát, sőt általában olcsóbban szerzi be és nagyobb a tapasztalata, hogy mit érdemes vagy nem érdemes venni.
Van olyan szerelő aki nem is javít hozott alkatrészekkel, mert nem tud garanciát vállalni, hiszen az alkatrész meghibásodása esetén nem tud intézkedni, az autód meg foglalja a helyet, míg te elintézed a garanciális gondokat (már ha tudod). Nomeg időbe kerül neked is. Nyilván ha valami bazi drága cuccot tud az ember féláron megszerezni, akkor megteszi ezt a rizikót, de egyéb esetben szerintem felesleges, csak magadat szívatod.

Köszi a linket, megkeresem őket és rákérdezek mit miért vállalnak.   Wink
Nem kartam én megcsinálni, annyira nem vagyok bolond. És igazából áraknak néztem volna utána az olajoknál.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szakály András
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 20:48:28 »

Használd egészséggel!  wave
Sziasztok!
Régen jártam erre kissé tudatosan, szerettem volna ha pár kilométer lesz már a lábamban akkor írjak.
Szóval most 202000 km van az autóban vagyis 9000 kilométer az eddigi közös életünk. Túl vagyunk a szervizen sőt a műszaki vizsgán is.
Napi szinten minimum 50 km a megtett folyamatos út (munkanapokon). Sokszor akkor is mentem ha nem lett volna muszáj olyan hiány érzetem volt....
eddig egy hátránya volt, ha beültem hagyományos váltós autóba kissé béna lettem, végig koncentrálnom kellett a váltások, indulás és megállásokra (nem mindig sikerült).
A váltó szépen dolgozott, ha nem figyeltem hamar 100 km/h felé szaladtam. Eddig nem voltam autó pályán, de jövőhéten már az is lesz, már nagyon várom ott hogy muzsikál.
Sokszor tépelődöm magamban, hogy jól csinálok-e mindent itt az gondolataim:
-járassam e egy kicsit mielőtt elindulok? Úgy tapasztaltam így könnyeben veszi az "R"-t. (garázsból tolatok ki reggelente)
-járassam-e leállítás előtt?
-leállításkor benyomva legyen a pedál vagy elég "P"-be rakni? Néha próbáltam pedál nélkül de inkább benyomom.
-Indításkor néha kemény a pedál, néha puha, ha kemény indítás után elkezd beesni, ez miért lehet? Szerviz nem tudta erre a választ.
-A sebváltókaron lévő benyomható "gombot" csak "R"-be rakáskor használom "D" esetén nem. Így kell?
-Hidegen a gomb benyomása mellett is várnom kell kicsit mert nem akar be ugrani én meg nem erőltettem.
Szóval ha van valami amit erre tudtok válaszolni megköszönném.
Sziasztok
András


Ez azért kérdés mert leállításkor néha ringatozik
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 20:57:19 »

Sziasztok!
Régen jártam erre kissé tudatosan, szerettem volna ha pár kilométer lesz már a lábamban akkor írjak.
Szóval most 202000 km van az autóban vagyis 9000 kilométer az eddigi közös életünk. Túl vagyunk a szervizen sőt a műszaki vizsgán is.
Napi szinten minimum 50 km a megtett folyamatos út (munkanapokon). Sokszor akkor is mentem ha nem lett volna muszáj olyan hiány érzetem volt....
eddig egy hátránya volt, ha beültem hagyományos váltós autóba kissé béna lettem, végig koncentrálnom kellett a váltások, indulás és megállásokra (nem mindig sikerült).
A váltó szépen dolgozott, ha nem figyeltem hamar 100 km/h felé szaladtam. Eddig nem voltam autó pályán, de jövőhéten már az is lesz, már nagyon várom ott hogy muzsikál.
Sokszor tépelődöm magamban, hogy jól csinálok-e mindent itt az gondolataim:
-járassam e egy kicsit mielőtt elindulok? Úgy tapasztaltam így könnyeben veszi az "R"-t. (garázsból tolatok ki reggelente)
-járassam-e leállítás előtt?
-leállításkor benyomva legyen a pedál vagy elég "P"-be rakni? Néha próbáltam pedál nélkül de inkább benyomom.
-Indításkor néha kemény a pedál, néha puha, ha kemény indítás után elkezd beesni, ez miért lehet? Szerviz nem tudta erre a választ.
-A sebváltókaron lévő benyomható "gombot" csak "R"-be rakáskor használom "D" esetén nem. Így kell?
-Hidegen a gomb benyomása mellett is várnom kell kicsit mert nem akar be ugrani én meg nem erőltettem.
Szóval ha van valami amit erre tudtok válaszolni megköszönném.
Sziasztok
András


Ez azért kérdés mert leállításkor néha ringatozik
1, a nehezen veszi alatt azt érted, hogy nem akar megindulni a kocsi a fék elengedésére? mert ha igen, akkor a váltót nem ártana megnézetni, jég hideg motorral is rögtön mozdulnia kell a kocsinak
2, én se indulás előtt, se normál használat után nem szoktam járatni (csak annyit, még a garázskapu kinyit-bezár)
3, nem kell nyomni leálláskor a féket. lejtőn érdemes még a féknyomásakor behúzni a kéziféket, hogy ne a váltót terheld
4, ha előtte járt már a motor és van vákuum, akkor puha a pedál, amikor beindítod és még nem termelt elég vákuumot addig kemény, amikor rajta a lábad és közben esik befele akkor termelődik éppen fel a megfelelő vákuum mennyiség. ha erre a válszt nem tudta a szervíz, akkor oda se vinném a kocsimat Roll Eyes
5, ha nem nyomod a gombot a váltókaron, akkor nem tudod mozdítani. ha viszont megy nélküle is, akkor minek nyomnád?  vigyor3 nekem p->n, n->d, d->n között nem kell nyomni a gombot, ha jól emlékszem
6, kulisszát meg kéne nézetni, a retesz oldásának nem lenne szabad hőmérsékletfüggőnek lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:00:59 »

Sziasztok!
Régen jártam erre kissé tudatosan, szerettem volna ha pár kilométer lesz már a lábamban akkor írjak.
Szóval most 202000 km van az autóban vagyis 9000 kilométer az eddigi közös életünk. Túl vagyunk a szervizen sőt a műszaki vizsgán is.
Napi szinten minimum 50 km a megtett folyamatos út (munkanapokon). Sokszor akkor is mentem ha nem lett volna muszáj olyan hiány érzetem volt....
eddig egy hátránya volt, ha beültem hagyományos váltós autóba kissé béna lettem, végig koncentrálnom kellett a váltások, indulás és megállásokra (nem mindig sikerült).
A váltó szépen dolgozott, ha nem figyeltem hamar 100 km/h felé szaladtam. Eddig nem voltam autó pályán, de jövőhéten már az is lesz, már nagyon várom ott hogy muzsikál.

gratula

Válasz
Sokszor tépelődöm magamban, hogy jól csinálok-e mindent itt az gondolataim:
-járassam e egy kicsit mielőtt elindulok? Úgy tapasztaltam így könnyeben veszi az "R"-t. (garázsból tolatok ki reggelente)

igen, jobb ha a motorban egy picit felmelegszik az olaj és az sem baj, ha a váltóban is a pumpa szépen nyomja

Válasz
-járassam-e leállítás előtt?

Egy rövidet igen, ha ment a turbó. Az automata váltó miatt nem kell, ha éppen nem gyilkoltad. Normál használatnál 30-40 másodperc elegendő.

Válasz
-leállításkor benyomva legyen a pedál vagy elég "P"-be rakni? Néha próbáltam pedál nélkül de inkább benyomom.
Nyomod a féket és P-be rakod, utána elengedheted a pedált, nem megy az autó sehova. A fékezők holtjátékának megfelelően lejtőn elmozdulhat egy-két centit, de ennyi

Válasz
-Indításkor néha kemény a pedál, néha puha, ha kemény indítás után elkezd beesni, ez miért lehet? Szerviz nem tudta erre a választ.

azt a szervizt kerüld el, mert nem értenek hozzá. A szervó vákumdobja megtelik levegővel, ha egyszer kétszer megnyomod a féket. E miatt felkeményedik. Amikor elindul a motor, akkor kiszívja a levegőt és mintha beesne a pedál egy picit. Ez teljesen normális.

Válasz
-A sebváltókaron lévő benyomható "gombot" csak "R"-be rakáskor használom "D" esetén nem. Így kell?

az a gomb a retesz és megpróbálja megakadályozni, hogy az ember hülyeséget csináljon. Ami lényeg, irányváltás csak álló helyzetben (D->R, vagy R->D). D->N, N->D nem kell gomb. Induláskor P-ből D-be sem kell gomb.

Válasz
-Hidegen a gomb benyomása mellett is várnom kell kicsit mert nem akar be ugrani én meg nem erőltettem.

Az csak a szolenoidokat kapcsolgatja, várni azért kell, mert az olaj még rideg a váltóban, bár ilyen hőmérsékletnél már nem kellene várnod. Egy olajcsere bejátszhatna

Válasz
Szóval ha van valami amit erre tudtok válaszolni megköszönném.
Sziasztok
András


Ez azért kérdés mert leállításkor néha ringatozik

mi az a ringatózás?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:12:43 »


az a gomb a retesz és megpróbálja megakadályozni, hogy az ember hülyeséget csináljon. Ami lényeg, irányváltás csak álló helyzetben (D->R, vagy R->D). D->N, N->D nem kell gomb. Induláskor P-ből D-be sem kell gomb.

Az csak a szolenoidokat kapcsolgatja, várni azért kell, mert az olaj még rideg a váltóban, bár ilyen hőmérsékletnél már nem kellene várnod. Egy olajcsere bejátszhatna

p-ből kimozdításkor tuti kell a gomb, legalábbis az enyémben

amikor a féket benyomod, akkor old a kulisszában egy elektromágnes, utána lehet nyomni a gombot. azt is érdemes megnézni, mk3ban azok döglöttek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:14:56 »

p-ből kimozdításkor tuti kell a gomb, legalábbis az enyémben

amikor a féket benyomod, akkor old a kulisszában egy elektromágnes, utána lehet nyomni a gombot. azt is érdemes megnézni, mk3ban azok döglöttek

már nem emlékszem a mondinál. Persze a féket nyomni kell, de mintha P-ből gomb nélkül is kijönne. A csirkében nincsen gomb, ott "útvonal" van Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szakály András
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:22:13 »

1, a nehezen veszi alatt azt érted, hogy nem akar megindulni a kocsi a fék elengedésére? mert ha igen, akkor a váltót nem ártana megnézetni, jég hideg motorral is rögtön mozdulnia kell a kocsinakBocsánat rossz a fogalmazásom, a nehezen alatt azt értem, hogy mivel hátramenetben jövök ki a sebváltókar berakása az "R"-be de nem mindig. Elindulni mindig jól "kuszik" ahogy korábbi írásokban írtátok
2, én se indulás előtt, se normál használat után nem szoktam járatni (csak annyit, még a garázskapu kinyit-bezár)
3, nem kell nyomni leálláskor a féket. lejtőn érdemes még a féknyomásakor behúzni a kéziféket, hogy ne a váltót terheld
4, ha előtte járt már a motor és van vákuum, akkor puha a pedál, amikor beindítod és még nem termelt elég vákuumot addig kemény, amikor rajta a lábad és közben esik befele akkor termelődik éppen fel a megfelelő vákuum mennyiség. ha erre a válszt nem tudta a szervíz, akkor oda se vinném a kocsimat Roll Eyes
5, ha nem nyomod a gombot a váltókaron, akkor nem tudod mozdítani. ha viszont megy nélküle is, akkor minek nyomnád?  vigyor3 nekem p->n, n->d, d->n között nem kell nyomni a gombot, ha jól emlékszem
6, kulisszát meg kéne nézetni, a retesz oldásának nem lenne szabad hőmérsékletfüggőnek lennie
Naplózva
Szakály András
Vendég
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:24:32 »

gratula

igen, jobb ha a motorban egy picit felmelegszik az olaj és az sem baj, ha a váltóban is a pumpa szépen nyomja

Egy rövidet igen, ha ment a turbó. Az automata váltó miatt nem kell, ha éppen nem gyilkoltad. Normál használatnál 30-40 másodperc elegendő.
Nyomod a féket és P-be rakod, utána elengedheted a pedált, nem megy az autó sehova. A fékezők holtjátékának megfelelően lejtőn elmozdulhat egy-két centit, de ennyi

azt a szervizt kerüld el, mert nem értenek hozzá. A szervó vákumdobja megtelik levegővel, ha egyszer kétszer megnyomod a féket. E miatt felkeményedik. Amikor elindul a motor, akkor kiszívja a levegőt és mintha beesne a pedál egy picit. Ez teljesen normális.

az a gomb a retesz és megpróbálja megakadályozni, hogy az ember hülyeséget csináljon. Ami lényeg, irányváltás csak álló helyzetben (D->R, vagy R->D). D->N, N->D nem kell gomb. Induláskor P-ből D-be sem kell gomb.

Az csak a szolenoidokat kapcsolgatja, várni azért kell, mert az olaj még rideg a váltóban, bár ilyen hőmérsékletnél már nem kellene várnod. Egy olajcsere bejátszhatna

mi az a ringatózás? mintha nem egyenletesen állna le a motor, de ez néha van néha nincs
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:25:40 »

Bocsánat rossz a fogalmazásom, a nehezen alatt azt értem, hogy mivel hátramenetben jövök ki a sebváltókar berakása az "R"-be de nem mindig. Elindulni mindig jól "kuszik" ahogy korábbi írásokban írtátok

Azért nem kúszik, mert még nincs meg a megfelelő nyomás, hogy a hátrameneti fokozatot beváltsa. Ez télen hidegben egy nem 0km-es váltótól normális, de a mostani 15 reggeli fokokban nem annyira. Utána kell nézni, hogy van-e benne elég olaj, esetlegesen cserélni, mielőtt nagyobb baj lenne.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:27:50 »

mintha nem egyenletesen állna le a motor, de ez néha van néha nincs

ne a quote-ok közé írj, mert nem lehet válaszolni a kérdésedre Cheesy

ilyen jelenségem nem volt, szóval nem vágom még mindig, hogy mi van. Ha a kulcsot elfordítod, akkor leáll az üzemanyag pumpa a motor megáll. Ha a motor jár még egy keveset, akkor ott van valami probléma. Ha csak annyi, hogy leállásnál megrázza a chassi-t akkor érdemes a motortartó bakokat megnéni

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:28:59 »

már nem emlékszem a mondinál. Persze a féket nyomni kell, de mintha P-ből gomb nélkül is kijönne. A csirkében nincsen gomb, ott "útvonal" van Cheesy
itt tuti nyomni kell vigyor3

merciknél volt divat az össze-vissza útvonal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szakály András
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2016.04.14 csütörtök, 21:35:15 »

Azért nem kúszik, mert még nincs meg a megfelelő nyomás, hogy a hátrameneti fokozatot beváltsa. Ez télen hidegben egy nem 0km-es váltótól normális, de a mostani 15 reggeli fokokban nem annyira. Utána kell nézni, hogy van-e benne elég olaj, esetlegesen cserélni, mielőtt nagyobb baj lenne.

Köszönöm a gyors válaszokat.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 19:44:29 »

már nem emlékszem a mondinál. Persze a féket nyomni kell, de mintha P-ből gomb nélkül is kijönne. A csirkében nincsen gomb, ott "útvonal" van Cheesy
P-ből hova megy ez a kérdés ha R-be akkor biztos kell a gomb márpedig ez a sorrend,ha valakinek a P után az N vagy a D következik akkor nem kell gomb de írja meg melyik autó mert még olyat nem vezettem kiváncsi vagyok rá
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 23:11:22 »

P-ből hova megy ez a kérdés ha R-be akkor biztos kell a gomb márpedig ez a sorrend,ha valakinek a P után az N vagy a D következik akkor nem kell gomb de írja meg melyik autó mert még olyat nem vezettem kiváncsi vagyok rá

A sorrend mindig P-R-N-D
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 09:07:58 »

....

merciknél volt divat az össze-vissza útvonal

Ez alatt mit értesz?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 10:53:17 »

Ez alatt mit értesz?

szerintem ezt:


mert én ezt értem Cheesy

Annyi, hogy nekem ilyen:


szóval jobbra/balra van a manuális
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.18 hétfő, 10:56:26 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:48:51 »

szerintem ezt:
....

De ebben mi az össze-vissza? PRND ez is, csak a D-t felbontották több fokozatra.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 14:51:12 »

De ebben mi az össze-vissza? PRND ez is, csak a D-t felbontották több fokozatra.

csak az útvonal amin húzod, hogy nem egyenes. Csak egy jelző, hogy össze-vissza az útvonal, szerintem erre gondolt a Zsolti.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 16:09:12 »

csak az útvonal amin húzod, hogy nem egyenes. Csak egy jelző, hogy össze-vissza az útvonal, szerintem erre gondolt a Zsolti.
erre eljen


Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 19:03:22 »

erre eljen



Digitklíma rlz.   nyes
Naplózva
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:23:08 »

Sziasztok!
Az autó belterében van arra utaló jel -akár felirat-, hogy powershift-es váltó vagy még a régebbi van venne?
Mondjuk a váltókar alakja vagy bármi más?
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2016.04.19 kedd, 15:59:49 »

Sziasztok!
Az autó belterében van arra utaló jel -akár felirat-, hogy powershift-es váltó vagy még a régebbi van venne?
Mondjuk a váltókar alakja vagy bármi más?

Rá van írva...

http://autopult.hu/galeria/1104teszt/mondeo/0429_mondeo_33_medium.JPG

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #736 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:00:28 »


Nem mindig.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:03:35 »

Nem mindig.

Akkor évjárat az autó belsejében lévő alvázszám leolvasása segítségével... Maradva hsz.hű!  vigyor3

Én meg tudom mondani felülnézetből is, milyen motor és váltó van benne!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:08:34 »

Akkor évjárat az autó belsejében lévő alvázszám leolvasása segítségével... Maradva hsz.hű!  vigyor3

Én meg tudom mondani felülnézetből is, milyen motor és váltó van benne!  eplus2 eplus2

megyek vele egy kört és megmondom a tutit, persze garanciát nem vállalok rá Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #739 Dátum: 2016.04.19 kedd, 16:18:25 »

Sziasztok!
Az autó belterében van arra utaló jel -akár felirat-, hogy powershift-es váltó vagy még a régebbi van venne?


Ha az autóban ülve nyitod meg az ETIS-t, akkor van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2016.04.19 kedd, 21:46:25 »

automata és kézi6os féltengely megegyezik? cserélt már valaki féltengely támcsapágyat?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2016.04.20 szerda, 09:21:49 »

automata és kézi6os féltengely megegyezik? cserélt már valaki féltengely támcsapágyat?

Mi csak akkor cseréljük, amikor szükséges!  eplus2 eplus2 Csak azért, hogy tudjuk egyforma van-e benne nem szedjük szét!  wave 

Bocs, ez a troll énem volt! 

Szerintem egyforma, de lehet, hogy nem!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2016.04.20 szerda, 10:43:04 »

automata és kézi6os féltengely megegyezik? cserélt már valaki féltengely támcsapágyat?

Picicica ugyanazokat a kódokat dobja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:42:04 »

Picicica ugyanazokat a kódokat dobja.
worship eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2016.04.20 szerda, 15:42:22 »

Mi csak akkor cseréljük, amikor szükséges!  eplus2 eplus2 Csak azért, hogy tudjuk egyforma van-e benne nem szedjük szét!  wave 

Bocs, ez a troll énem volt! 

Szerintem egyforma, de lehet, hogy nem!  wave
veled is csak többen vagyunk eplus2 falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 19:14:57 »

A sorrend mindig P-R-N-D

vagy is p-ből mindig kel gombot nyomni
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 19:17:16 »

csak az útvonal amin húzod, hogy nem egyenes. Csak egy jelző, hogy össze-vissza az útvonal, szerintem erre gondolt a Zsolti.
nem a jelzés miatt hanem a gombot a váltó kar szögelfordulása helyetesíti
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #747 Dátum: 2016.05.13 péntek, 22:37:24 »

Sziasztok,

Ma hazafelé jövet a vácin egyszercsak kiirta a kijelzo, hogy "Transmission Malfunction" és nem volt hajlandó váltani, 4esben maradt. Amikor megalltam akkor levaltott 3masba de onnan nem tovabb, igy jottem haza.

Eiraktam gyorsan S-be de ott sem volt hajlando se fol se le. En arra gyanaxom hogy valtovezerlo.
Pont elotte kicsit probalgattam a válaszidejét, tehát benyomtam a gázpedált tövig hirtelen, hogy megnezzem mennyi ido amig visszavált, elképzelhetőnek tartom hogy ezt nem szerette, de nem vagyok benne biztos.
AWF21 a válto 2008/10

Leállitottam a motort, utána újra gyujtás és működött rendesen. Semmi alarm meg check engine meg message. Nem is fulladt le.


Most kicsit aggódom hogy nehogy elozesnel jojjon elo ujra, szeretném megérdeklődni hogy ez masnal is elofordult mar e ilyen váltóval?
Auto Fort-nal azt mondjak, hogy ebben nem lehet olajat cserelni szurot meg plane mert a kozepen van es szet kell bontani hozza, lifetime az egesz. Ez igy igaz ebben a formaban?

Előre is köszönöm
üdv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.13 péntek, 22:41:36 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2016.05.13 péntek, 23:50:52 »

Sziasztok,

Ma hazafelé jövet a vácin egyszercsak kiirta a kijelzo, hogy "Transmission Malfunction" és nem volt hajlandó váltani, 4esben maradt. Amikor megalltam akkor levaltott 3masba de onnan nem tovabb, igy jottem haza.

Eiraktam gyorsan S-be de ott sem volt hajlando se fol se le. En arra gyanaxom hogy valtovezerlo.
Pont elotte kicsit probalgattam a válaszidejét, tehát benyomtam a gázpedált tövig hirtelen, hogy megnezzem mennyi ido amig visszavált, elképzelhetőnek tartom hogy ezt nem szerette, de nem vagyok benne biztos.
AWF21 a válto 2008/10

Leállitottam a motort, utána újra gyujtás és működött rendesen. Semmi alarm meg check engine meg message. Nem is fulladt le.


Most kicsit aggódom hogy nehogy elozesnel jojjon elo ujra, szeretném megérdeklődni hogy ez masnal is elofordult mar e ilyen váltóval?
Auto Fort-nal azt mondjak, hogy ebben nem lehet olajat cserelni szurot meg plane mert a kozepen van es szet kell bontani hozza, lifetime az egesz. Ez igy igaz ebben a formaban?

Előre is köszönöm
üdv
Breaker
hibakódot kéne olvasni, hátha betárolt valamit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
X777
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2016.05.14 szombat, 17:02:11 »

Sziasztok,

Ma hazafelé jövet a vácin egyszercsak kiirta a kijelzo, hogy "Transmission Malfunction" és nem volt hajlandó váltani, 4esben maradt. Amikor megalltam akkor levaltott 3masba de onnan nem tovabb, igy jottem haza.

Eiraktam gyorsan S-be de ott sem volt hajlando se fol se le. En arra gyanaxom hogy valtovezerlo.
Pont elotte kicsit probalgattam a válaszidejét, tehát benyomtam a gázpedált tövig hirtelen, hogy megnezzem mennyi ido amig visszavált, elképzelhetőnek tartom hogy ezt nem szerette, de nem vagyok benne biztos.
AWF21 a válto 2008/10

Leállitottam a motort, utána újra gyujtás és működött rendesen. Semmi alarm meg check engine meg message. Nem is fulladt le.


Most kicsit aggódom hogy nehogy elozesnel jojjon elo ujra, szeretném megérdeklődni hogy ez masnal is elofordult mar e ilyen váltóval?
Auto Fort-nal azt mondjak, hogy ebben nem lehet olajat cserelni szurot meg plane mert a kozepen van es szet kell bontani hozza, lifetime az egesz. Ez igy igaz ebben a formaban?

Előre is köszönöm
üdv
Breaker

Ha jól tudom kb. 3 liter jön le belőle és azt szokták frissíteni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.