Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:19:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 630600 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 18:09:00 »
Idézetet írta: X777 - 2016.10.20 csütörtök, 17:59:23
Azért nem csak beborították! Az ellenőrző csavarnál ellenőrizték a szintet. Csak amit írsz, hogy később is kellene ellenőrizni, az maradt el. Ezek szerint ezt otthon is tudom pótolni!? Majd rákeresek, hol vannak a csavarok és hogy férek hozzájuk.
Itt találsz egy pdf-et hozzá:
https://drive.google.com/drive/folders/0B30l0bPXgplmT1RvSHZ6VkMxbGs?usp=sharing
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
X777
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 18:30:24 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.10.20 csütörtök, 18:09:00
Itt találsz egy pdf-et hozzá:
https://drive.google.com/drive/folders/0B30l0bPXgplmT1RvSHZ6VkMxbGs?usp=sharing
Köszönöm szépen, meglesem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 18:59:44 »
Idézetet írta: X777 - 2016.10.20 csütörtök, 17:19:51
Szerintem az nem volt. Feltöltötték szintig és annyi, ha jól emlékszem....
Ez az a tisztítás amit írtam:
https://www.youtube.com/watch?v=z070TCyfJAE
Szörnyű nézni ahogy ez a három nagyfater nyakig olajosak lesznek... vazz, szerintem most vettek okostelefont és rákattantak a jutyúbra...
Eddig sem volt szimpi ez a póversnitt, de most mégkevésbé az...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 19:09:39 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.20 csütörtök, 18:59:44
Szörnyű nézni ahogy ez a három nagyfater nyakig olajosak lesznek... vazz, szerintem most vettek okostelefont és rákattantak a jutyúbra...
Eddig sem volt szimpi ez a póversnitt, de most mégkevésbé az...
Egy újabb értékes hozzászólást hallhattunk.
Köszönjük neked ezt a rengeteg hasznos információt.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 20:38:23 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.10.20 csütörtök, 19:09:39
Egy újabb értékes hozzászólást hallhattunk.
Köszönjük neked ezt a rengeteg hasznos információt.
Szerintem hasznos. Nekem legalábbis nagyon. Egyrészt igazol, hogy eddig nem választottam powershiftet, másrészt megerősít abban, hogy ezt a jövőben sem tegyem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 20:47:21 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.20 csütörtök, 20:38:23
Szerintem hasznos. Nekem legalábbis nagyon. Egyrészt igazol, hogy eddig nem választottam powershiftet, másrészt megerősít abban, hogy ezt a jövőben sem tegyem.
nekem a hagyományos automata jön be nagyon, ez a duplakuplungos témának még van egy pici fejlődnie való, ettől függetlenül úgy gondolom, hogy a megfelelő karbantartással ez is folyamatosan üzembiztosan tartható, csak több gondoskodást igényel mint a sima automata
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 20:50:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.20 csütörtök, 20:47:21
nekem a hagyományos automata jön be nagyon, ez a duplakuplungos témának még van egy pici fejlődnie való, ettől függetlenül úgy gondolom, hogy a megfelelő karbantartással ez is folyamatosan üzembiztosan tartható, csak több gondoskodást igényel mint a sima automata
Szerintem ez qva bonyolult, olaj le, ezt töltsd fel, azt tekerd vissza, majd melegítsd fel, nyisd ki, töltsd fel, csepegtess, kalibrálj... vazzeggg
És ez csak a karbantartás... ha még akkor nuvumot adna a hagyományos autómatához képest, azt mondom, egye fene, de nem, még az sw-t sem tudják megírni hozzá rendesen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 20:53:03 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.20 csütörtök, 20:50:07
Szerintem ez qva bonyolult, olaj le, ezt töltsd fel, azt tekerd vissza, majd melegítsd fel, nyisd ki, töltsd fel, csepegtess, kalibrálj... vazzeggg
És ez csak a karbantartás... ha még akkor nuvumot adna a hagyományos autómatához képest, azt mondom, egye fene, de nem, még az sw-t sem tudják megírni hozzá rendesen...
ez tény
Majd néhány év múlva már csak olaj le és fel lesz, mert megírják hozzá az automata kalibrálást. Mint a vércukor mérők annó még valami számot kellett beállítani, aztán volt, hogy valami csippet kellett a készülékbe rakni, ma meg rajta van az eldobható lapkán minden és kész.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 21:34:17 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.10.20 csütörtök, 20:50:07
Szerintem ez qva bonyolult, olaj le, ezt töltsd fel, azt tekerd vissza, majd melegítsd fel, nyisd ki, töltsd fel, csepegtess, kalibrálj... vazzeggg
És ez csak a karbantartás... ha még akkor nuvumot adna a hagyományos autómatához képest, azt mondom, egye fene, de nem, még az sw-t sem tudják megírni hozzá rendesen...
Nem bonyolult ez, ha a szervíz képben lenne, mint ahogy nincs nem kellene ilyenekről beszélni. Ez nem jelenti azt, hogy a powershift xar, csak azt, hogy még a szervízben is süketek hozzá.
Hogy neked mindez bonyolult?
Van pozitívuma, nyugodtság van, végzi a dolgát, nem akad ki a kezed-lábad a városban, azért egy dízelt kapcsolgatni kell keményen, főleg városban.
Amúgy meg nem kért senki, hogy powersnittet vegyél. Sőt senkit nem kértek rá.
Pont az ilyen trollok miatt van tele f@szságokkal a fórum, mert miattatok inkább csak privátban beszélgetnek az emberek. Értelmes infó nem jut ki, csak minimális. Gratulálok.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 21:39:50 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.10.20 csütörtök, 21:34:17
Nem bonyolult ez, ha a szervíz képben lenne, mint ahogy nincs nem kellene ilyenekről beszélni. Ez nem jelenti azt, hogy a powershift xar, csak azt, hogy még a szervízben is süketek hozzá.
Hogy neked mindez bonyolult?
Van pozitívuma, nyugodtság van, végzi a dolgát, nem akad ki a kezed-lábad a városban, azért egy dízelt kapcsolgatni kell keményen, főleg városban.
Amúgy meg nem kért senki, hogy powersnittet vegyél. Sőt senkit nem kértek rá.
Pont az ilyen trollok miatt van tele f@szságokkal a fórum, mert miattatok inkább csak privátban beszélgetnek az emberek. Értelmes infó nem jut ki, csak minimális. Gratulálok.
Szerintem most elbeszéltek egy kicsit egymás mellett. A jogászúr szerintem a duplakuplungosra gondolt, nem általánosságban az automatákra. Jani egyszer sok mindent leírt róluk és az a megállapítás született, hogy a duplakuplungosból az első széria, a száraz (ha jól írom most Jani), ami nem sikerült fényesen, de az olajos nagyon jó. A gond, hogy a márkaszervizben jól szakit kell kifogni, vagy inkább elvinni olyanhoz, aki nagyon ért hozzá, ugyanakkor az automataváltó javítása, szervizelése már egy másik műfaj. Ott inkább olyat kell keresni, aki nagyon ért a váltóhoz, de az nem vállal mást.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2016.10.20 csütörtök, 21:40:18 »
Idézetet írta: bviktr - 2016.10.20 csütörtök, 21:34:17
Nem bonyolult ez, ha a szervíz képben lenne, mint ahogy nincs nem kellene ilyenekről beszélni. Ez nem jelenti azt, hogy a powershift xar, csak azt, hogy még a szervízben is süketek hozzá.
Hogy neked mindez bonyolult?
Van pozitívuma, nyugodtság van, végzi a dolgát, nem akad ki a kezed-lábad a városban, azért egy dízelt kapcsolgatni kell keményen, főleg városban.
Amúgy meg nem kért senki, hogy powersnittet vegyél. Sőt senkit nem kértek rá.
Pont az ilyen trollok miatt van tele f@szságokkal a fórum, mert miattatok inkább csak privátban beszélgetnek az emberek. Értelmes infó nem jut ki, csak minimális. Gratulálok.
Most az fáj, hogy leírtam a véleményem és igazam van, vagy az, hogy te épp belenyúltál egy ""megbízható"" kilóméteres németektől behozott fhosba és xar a váltód?
Mert egyiket se rajtam vezesd le, főleg ne személyeskedéssel.
Ha meg privátban megkapsz mindent, akkor a faxért fröcsögsz itt?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2016.10.21 péntek, 09:41:25 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.10.20 csütörtök, 21:39:50
Szerintem most elbeszéltek egy kicsit egymás mellett. A jogászúr szerintem a duplakuplungosra gondolt, nem általánosságban az automatákra. Jani egyszer sok mindent leírt róluk és az a megállapítás született, hogy a duplakuplungosból az első széria, a száraz (ha jól írom most Jani), ami nem sikerült fényesen, de az olajos nagyon jó. A gond, hogy a márkaszervizben jól szakit kell kifogni, vagy inkább elvinni olyanhoz, aki nagyon ért hozzá, ugyanakkor az automataváltó javítása, szervizelése már egy másik műfaj. Ott inkább olyat kell keresni, aki nagyon ért a váltóhoz, de az nem vállal mást.
Napjainkban is van száraz is, meg olajos is. Sajnos a szárazakkal több probléma van. Ma is és sztem a jövőben is. A mondeok mindig olajosak voltak (6DCT450).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2016.10.21 péntek, 19:13:53 »
Amit Szjani írt, első körben azt nézd meg!
Idézetet írta: X777 - 2016.10.20 csütörtök, 17:59:23
Azért nem csak beborították! Az ellenőrző csavarnál ellenőrizték a szintet. Csak amit írsz, hogy később is kellene ellenőrizni, az maradt el. Ezek szerint ezt otthon is tudom pótolni!? Majd rákeresek, hol vannak a csavarok és hogy férek hozzájuk.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mzfocus
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2016.11.01 kedd, 17:00:08 »
Urak, a partvonalról, egy Focusból bekérdeznék: született már egyetértés, kihez lehet vinni Powershiftet? (tudom, bontóba
)
Azzal szórakoztat a kicsike, hogy időnként hisztizik egyet. Váltogat összevissza, aztán általában Hill start assist not available üzenet jelenik meg. Legutóbb komolyabban is megijesztett, mert lámpánál induláskor nem váltott feljebb 1-esből. A gyógymód egyelőre az autó leállítása és elindítása. A hibákban az a legérdekesebb, hogy teljesen véletlenszerűen jönnek - egyik nap van hiszti, a másik napon kifogástalanul teszi a dolgát.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2016.11.01 kedd, 19:24:08 »
Idézetet írta: mzfocus - 2016.11.01 kedd, 17:00:08
Urak, a partvonalról, egy Focusból bekérdeznék: született már egyetértés, kihez lehet vinni Powershiftet? (tudom, bontóba
)
Azzal szórakoztat a kicsike, hogy időnként hisztizik egyet. Váltogat összevissza, aztán általában Hill start assist not available üzenet jelenik meg. Legutóbb komolyabban is megijesztett, mert lámpánál induláskor nem váltott feljebb 1-esből. A gyógymód egyelőre az autó leállítása és elindítása. A hibákban az a legérdekesebb, hogy teljesen véletlenszerűen jönnek - egyik nap van hiszti, a másik napon kifogástalanul teszi a dolgát.
váltóolajcsere mikor volt?
(km valós?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mzfocus
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2016.11.02 szerda, 19:48:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.11.01 kedd, 19:24:08
váltóolajcsere mikor volt?
(km valós?)
165 ezerrel vettem, és azon melegében cseréltettem mindent. Azóta 25 ment bele.
Hogy valós-e? A jó isten tudhatja csak. Bízom benne, hogy igen.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2016.11.02 szerda, 20:54:07 »
Idézetet írta: mzfocus - 2016.11.02 szerda, 19:48:32
165 ezerrel vettem, és azon melegében cseréltettem mindent. Azóta 25 ment bele.
Hogy valós-e? A jó isten tudhatja csak. Bízom benne, hogy igen.
és biztos vagy benne, hogy a váltóban is cseréltek olajat?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
mzfocus
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 07:31:42 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.02 szerda, 20:54:07
és biztos vagy benne, hogy a váltóban is cseréltek olajat?
Nem álltam ott mellette, így csak abban lehetek biztos, hogy az árát kifizettem.
Azt sugallod, hogy fussak neki újra, hátha kering benne valami szutyok?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 10:28:58 »
Idézetet írta: mzfocus - 2016.11.03 csütörtök, 07:31:42
Nem álltam ott mellette, így csak abban lehetek biztos, hogy az árát kifizettem.
Azt sugallod, hogy fussak neki újra, hátha kering benne valami szutyok?
Elmennék egy váltóshoz, hogy mondjon róla valamit. Persze valami hozzáértő kell, nem egy kókler.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 12:49:28 »
Idézetet írta: mzfocus - 2016.11.03 csütörtök, 07:31:42
Nem álltam ott mellette, így csak abban lehetek biztos, hogy az árát kifizettem.
Azt sugallod, hogy fussak neki újra, hátha kering benne valami szutyok?
Ha Pest nem esik ki Neked, akkor a 17.-ben tudok ajánlani hozzáértő és megbizható, kifejezetten autómata váltós szakit.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
mzfocus
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2016.11.03 csütörtök, 20:39:37 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.03 csütörtök, 12:49:28
Ha Pest nem esik ki Neked, akkor a 17.-ben tudok ajánlani hozzáértő és megbizható, kifejezetten autómata váltós szakit.
Elkérném az elérhetőségét, köszönöm.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2016.11.04 péntek, 20:03:13 »
Idézetet írta: mzfocus - 2016.11.03 csütörtök, 20:39:37
Elkérném az elérhetőségét, köszönöm.
Privátban megirtam!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2016.11.04 péntek, 21:08:12 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.03 csütörtök, 12:49:28
Ha Pest nem esik ki Neked, akkor a 17.-ben tudok ajánlani hozzáértő és megbizható, kifejezetten autómata váltós szakit.
Melyiket, a Bartók?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2016.11.05 szombat, 10:22:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.04 péntek, 21:08:12
Melyiket, a Bartók?
Igen a Bartók. Nekem ők frissitették az olajat és minden nagyon rendben ment.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2016.11.05 szombat, 19:48:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.11.05 szombat, 10:22:23
Igen a Bartók. Nekem ők frissitették az olajat és minden nagyon rendben ment.
Igen, róla jókat mondtak, most a gödöllői nem vette fel nekem, egy másik akiről még jókat mondtak inkább útba esik, szóval jövő héten ott lesz olajcsere
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2016.11.11 péntek, 21:45:54 »
na a gödöllői már a 15 kerben van és tegnap voltam nála a jeep-el, szépen jól és rendben dolgozott, de kicsit fura figura
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 12:10:16 »
Apám Explorerében nem tudta megoldani a problémát sajna. (hidegen tökéletes viszont bemelegedés után hibát villogtat, de nem ír konkrétat szerintük, és nem vált feljebb max 3.-ba) Minden szaki lefrissíti az olajat meg szűrőt takarít azt hiszem, de ennyi. Probléma visszajön. Én valami nem megfelelőhűtésre tippelnék egyébként. Nincs valami hozzáértő szakitok még?
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.11.11 péntek, 21:45:54
na a gödöllői már a 15 kerben van és tegnap voltam nála a jeep-el, szépen jól és rendben dolgozott, de kicsit fura figura
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2016.11.14 hétfő, 13:35:23 »
Idézetet írta: ticu - 2016.11.14 hétfő, 12:10:16
Apám Explorerében nem tudta megoldani a problémát sajna. (hidegen tökéletes viszont bemelegedés után hibát villogtat, de nem ír konkrétat szerintük, és nem vált feljebb max 3.-ba) Minden szaki lefrissíti az olajat meg szűrőt takarít azt hiszem, de ennyi. Probléma visszajön. Én valami nem megfelelőhűtésre tippelnék egyébként. Nincs valami hozzáértő szakitok még?
Győrben van jó SzJani járö náluk.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
olacsere
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2016.11.22 kedd, 21:41:34 »
Ma volt a gép az ESS Motornál hátsó főtengely szimmering cserén, és ha már lent volt a váltó, kértem rá olajfrissítést.
2.3L jött le belőle. Előtte sem volt komoly gond vele (néha 2->1 váltásnál rántott), most van a gépben 170eKM, főleg városban megy, tehát sokat dolgozik a váltó, ezért a frissítés. A frissítés után sincs vele gond. A szervizes srácok szerint sok hatása nem lesz, érdemes lenne többször frissíteni, hogy a lehető legtöbb olaj friss legyen. Meglátjuk. Most legalább nyugton lesz az ezzel kapcsolatos paranoiám.
(Kapott a gép még friss motorolajat, szűrőket, fék, futómű átnézést, töltőlevegő rendszer átvizsgálást).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: olacsere
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2016.11.22 kedd, 22:28:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2016.11.22 kedd, 21:41:34
Ma volt a gép az ESS Motornál hátsó főtengely szimmering cserén, és ha már lent volt a váltó, kértem rá olajfrissítést.
2.3L jött le belőle. Előtte sem volt komoly gond vele (néha 2->1 váltásnál rántott), most van a gépben 170eKM, főleg városban megy, tehát sokat dolgozik a váltó, ezért a frissítés. A frissítés után sincs vele gond. A szervizes srácok szerint sok hatása nem lesz, érdemes lenne többször frissíteni, hogy a lehető legtöbb olaj friss legyen. Meglátjuk. Most legalább nyugton lesz az ezzel kapcsolatos paranoiám.
(Kapott a gép még friss motorolajat, szűrőket, fék, futómű átnézést, töltőlevegő rendszer átvizsgálást).
Nekem lecserélték a váltóban, a konverterben és a terepváltóban is az olajat (meg a szűrőt is). Szépen vált most is mint előtte, de a váltóban már ronda volt az olaj.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2016.12.05 hétfő, 20:21:32 »
Ma voltam szervízben (műszaki, meg kötelező szervíz, egy első fékbetét csere is közbejött)
Beszéltem a szerelővel, hogy sok tond van-e a powershifttel.
Egyből rávágta a kérdést:
Ugye az új smaxban nem az van?
Mondom nem, erre ő modta, hogy iszonyat mennyit xopnak és sok problémás jön hozzájuk, amit már el sem vállalnak.
Szóval amit sokat szerel és mondta, hogy iszonyat xopás, az valami vezérlő modul ,meg valami fordulatszám érzékelő. Mindkettőhöz szét kell szedni rendesen a rendszert.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2016.12.05 hétfő, 20:27:41 »
Idézetet írta: Bax Tamás - 2016.12.05 hétfő, 20:21:32
Ma voltam szervízben (műszaki, meg kötelező szervíz, egy első fékbetét csere is közbejött)
Beszéltem a szerelővel, hogy sok tond van-e a powershifttel.
Egyből rávágta a kérdést:
Ugye az új smaxban nem az van?
Mondom nem, erre ő modta, hogy iszonyat mennyit xopnak és sok problémás jön hozzájuk, amit már el sem vállalnak.
Szóval amit sokat szerel és mondta, hogy iszonyat xopás, az valami vezérlő modul ,meg valami fordulatszám érzékelő. Mindkettőhöz szét kell szedni rendesen a rendszert.
Melyik PowerShiftről nyilatkozott így?
Az olajosról, vagy a szárazról?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2016.12.05 hétfő, 20:44:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.12.05 hétfő, 20:27:41
Melyik PowerShiftről nyilatkozott így?
Az olajosról, vagy a szárazról?
Nekem úgy tűnt, hogy mk5/új s-max volt amiről beszélt.
Mk5 kapcsán kiemelte, hogy qva jó a fék-futómű, van egy dízli amiben 250e km van, és mondta hogy semmi baja. Volt egy időszak, amikor egr-eket cseréltek gariban sokat. Ennyi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
armaros
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2016.12.09 péntek, 14:08:08 »
Sziasztok,
az normális a powershift váltónál, hogy N -> D-be téve még egyszer magam felé tudom húzni a váltókart, és ekkor engedi jobbra kitenni S-be?
Naplózva
2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
mzfocus
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2016.12.11 vasárnap, 11:24:28 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2016.12.05 hétfő, 20:21:32
Mondom nem, erre ő modta, hogy iszonyat mennyit xopnak és sok problémás jön hozzájuk, amit már el sem vállalnak.
Szóval amit sokat szerel és mondta, hogy iszonyat xopás, az valami vezérlő modul ,meg valami fordulatszám érzékelő. Mindkettőhöz szét kell szedni rendesen a rendszert.
Ki volt ez pontosan?
Nálam is van egy hiba (lásd fent). Mivel nem kritikus, még nem feküdtem rá, egyelőre gyűjtöm az infót.
Illetve vettem egy diag kábelt, és megnéztem, mi a pálya. Azt mondja, hogy P0715, időnként nincs jel az egyik váltóba bemenő hajtótengely fordulatszám-érzékelőjéről. Na, ebből az internet nevű szakműhely
alapján azt derítettem ki, hogy 1.) ha szerencsém lesz, érintkezési hiba 2.) de inkább nem lesz, és szét kell borítani az egészet.
Úgyhogy most gyűjtök.
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2016.12.16 péntek, 11:33:54 »
Most olvastam egy cikket, ami konkrétan nem a Fordról szól és nincs olyan jó, mint SzJani írása a váltókról
, de megosztom veletek, hogy ezzel is növeljem a hozzászólásaim számát. A moderátor meg majd elrakja oda, ahova gondolja....
http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/12/16/igy_mukodik_az_automata_valto/
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2016.12.16 péntek, 11:35:00 »
Idézetet írta: fecso71 - 2016.12.16 péntek, 11:33:54
Most olvastam egy cikket, ami konkrétan nem a Fordról szól és nincs olyan jó, mint SzJani írása a váltókról
, de megosztom veletek, hogy ezzel is növeljem a hozzászólásaim számát. A moderátor meg majd elrakja oda, ahova gondolja.... http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/12/16/igy_mukodik_az_automata_valto/
akkor tegyem a kukába?
nagyjából annyit ér a totalcar az elmúlt pár évi munkája alapján
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Szelep?
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2017.01.07 szombat, 17:27:51 »
Mai tapasztalat: hidegindítás (~18h csillaggarázs -12fok) után akár D akár R esetén nem megy át a nyomaték a váltón. Motor forog ~2500-at, autó alig megy (kb 5kmh). D, R ugyan az. Álló helyzetből nem kúszik. Hibakód nincs. 2-3 D-N-R átmenet után magához tért, ment rendesen.
AWF21, novemberben kapott olajfrissítést, 172eKm.
Mit nézzek ?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:40:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.07 szombat, 17:27:51
Mai tapasztalat: hidegindítás (~18h csillaggarázs -12fok) után akár D akár R esetén nem megy át a nyomaték a váltón. Motor forog ~2500-at, autó alig megy (kb 5kmh). D, R ugyan az. Álló helyzetből nem kúszik. Hibakód nincs. 2-3 D-N-R átmenet után magához tért, ment rendesen.
AWF21, novemberben kapott olajfrissítést, 172eKm.
Mit nézzek ?
pontosítom: hidegindítás után D-ben elindul, átrakom R-be, utána már nem lesz hajtás, ha vissza teszem D-be.
Jó játék... N-ben kellett ma is kicsit megpörgetni, hogy ismét D-ben legyen hajtásom. Utána már minden ment szépen...
Hasonló tapasztalat esetleg?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:43:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 19:40:33
pontosítom: hidegindítás után D-ben elindul, átrakom R-be, utána már nem lesz hajtás, ha vissza teszem D-be.
Jó játék... N-ben kellett ma is kicsit megpörgetni, hogy ismét D-ben legyen hajtásom. Utána már minden ment szépen...
Hasonló tapasztalat esetleg?
Dermedt olaj ami miatt nem épül fel a nyomás a váltóban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:55:56 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.01.08 vasárnap, 19:43:24
Dermedt olaj ami miatt nem épül fel a nyomás a váltóban?
Dermedtnek dermedt, de akkor miért van hajtás az első D-be rakásnál és miért nincs, ha utána R-ből ismét D-be teszem (közben tolatok egy keveset, mert néha muszáj, és hátrafelé is van hajtás ilyenkor).
Érezhetően változik a hajtóműolaj melegedésével a viselkedés, de azt gondolom, hogy ez kb normális -18foknál.
Lehet, hogy a friss olaj leoldott valami kokszot, ami a kapcsolószelepek környékén valamit művel.
Ettől eltekintve jól vált, nem rángat se felfelé, se lefelé váltásnál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 19:57:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 19:55:56
Dermedtnek dermedt, de akkor miért van hajtás az első D-be rakásnál és miért nincs, ha utána R-ből ismét D-be teszem (közben tolatok egy keveset, mert néha muszáj, és hátrafelé is van hajtás ilyenkor).
Érezhetően változik a hajtóműolaj melegedésével a viselkedés, de azt gondolom, hogy ez kb normális -18foknál.
Lehet, hogy a friss olaj leoldott valami kokszot, ami a kapcsolószelepek környékén valamit művel.
Ettől eltekintve jól vált, nem rángat se felfelé, se lefelé váltásnál.
Nem értek hozzá, de olajnyomatékos cucc szerintem ilyen mínuszokban biztos tud meglepetéseket okozni...
Szerintem lehet nem ártana neki most egy átmosás mégegyszer...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 20:13:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 19:55:56
Dermedtnek dermedt, de akkor miért van hajtás az első D-be rakásnál és miért nincs, ha utána R-ből ismét D-be teszem (közben tolatok egy keveset, mert néha muszáj, és hátrafelé is van hajtás ilyenkor).
Érezhetően változik a hajtóműolaj melegedésével a viselkedés, de azt gondolom, hogy ez kb normális -18foknál.
Lehet, hogy a friss olaj leoldott valami kokszot, ami a kapcsolószelepek környékén valamit művel.
Ettől eltekintve jól vált, nem rángat se felfelé, se lefelé váltásnál.
Mennyit mentél az olajfrissités ota? Nekem amikor megcsináltál, utána volt egy megállás elötti, elég durva rántásos jelenségem. Mondták, hogy a frissités feloldhat csomokat, amik bedugithatnak ezt azt, de ha minden jól megy kimosodik párezer km után. Ez igy is volt, de a végső tisztitást egy plusz 1-2 fokban, full hideg váltónál szükségessé vált kemény megjáratás végezte el.
Talán egy probát megér Neked is, hogy miután helyreáll a működés, akkor még hidegen kicsit nyomasd meg minden fokozatban, de ne S-ben, hanem D-ben!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 20:25:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.01.08 vasárnap, 20:13:48
Mennyit mentél az olajfrissités ota? Nekem amikor megcsináltál, utána volt egy megállás elötti, elég durva rántásos jelenségem. Mondták, hogy a frissités feloldhat csomokat, amik bedugithatnak ezt azt, de ha minden jól megy kimosodik párezer km után. Ez igy is volt, de a végső tisztitást egy plusz 1-2 fokban, full hideg váltónál szükségessé vált kemény megjáratás végezte el.
Talán egy probát megér Neked is, hogy miután helyreáll a működés, akkor még hidegen kicsit nyomasd meg minden fokozatban, de ne S-ben, hanem D-ben!
kb 2000KM-t ment azóta. Már korábban is gyanús volt (pl. kari előtt voltunk síelni, -5-6 fok volt reggelre, indítás utáni R után nem nagyon volt hajtás D-ben. Volt, hogy nem tudtam feltolatni a parkolóból a szállodáig, hogy bedobáljam a léceket, félúton kb megált, hiába nyomtam neki a gázt - csonthidegen 2500fölé nem pörgetjük, ugye...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 21:09:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 20:25:01
kb 2000KM-t ment azóta. Már korábban is gyanús volt (pl. kari előtt voltunk síelni, -5-6 fok volt reggelre, indítás utáni R után nem nagyon volt hajtás D-ben. Volt, hogy nem tudtam feltolatni a parkolóból a szállodáig, hogy bedobáljam a léceket, félúton kb megált, hiába nyomtam neki a gázt - csonthidegen 2500fölé nem pörgetjük, ugye...)
Nem kell 2500 fölé vinni, nem az itt a lényeg, hanem a nyomaték. Nagyobb nyomatéknál, ha nem tévedek, nagyobb az olaj nyomása is a váltóban és mivel hidegen sűrűbb, nagyobb az esély arra, hogy kinyomja a dugót.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 21:19:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 19:55:56
de azt gondolom, hogy ez kb normális -18foknál.
nyugodt lehetsz, nem normális. nekünk 12óra szabadban állás után is megy rendben.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 22:03:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.01.08 vasárnap, 21:19:56
nyugodt lehetsz, nem normális. nekünk 12óra szabadban állás után is megy rendben.
Megnyugtató. Mi a "megy rendben"?
Tavaly télen az enyém se csinált ilyet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2017.01.08 vasárnap, 22:37:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.01.08 vasárnap, 22:03:35
Megnyugtató. Mi a "megy rendben"?
Tavaly télen az enyém se csinált ilyet.
az hogy nincs nagyságrendbeli különbség tél és nyár között
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Szelep?
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 09:51:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.01.08 vasárnap, 22:37:05
az hogy nincs nagyságrendbeli különbség tél és nyár között
Ja, nem sok, ezekben a -20 fokokban, csak 50 fok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2017.01.12 csütörtök, 17:36:37 »
Sziasztok!
Egy röpke kör kérdésem volna a hagyományos automata 2.0 Tdci-sek felé! Télen inkább városi használat mellett milyen fogyasztással jár el a kocsitok?
Nekem 7et mutat +-0,1, de kiszámitva közel 10liter! Azt tudom, hogy a műszer sosem mutat valósat, de azért a 10 litert kicsit sokallom, mert nem rallyzok vele!
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ