Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2017.11.18 szombat, 01:36:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ethanol - E85  (Megtekintve 125658 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #600 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 14:21:06 »

Sziasztok!

Legutolsó mérésem szerint 500 Ft-ot spóroltam 100 km-enként feles üzemmel.
A fogyasztás 10%-os növekedést mutatott.
A héten viszont megint tankoltam 5,5 + 5,5 l-t, ami városban 70 (hetven!!!) km-re volt elég.
Ez 15l-es fogyasztást jelentene - ezt nem akarom elhinni.
Most egy pillanat alatt elszállt az eddigi hurrá-optimizmusom.  szomoru1

Lehetséges ekkora túlfogyasztás az E85 miatt - vagy valami más gond lehet?
Naplózva

ducse
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40303



« Új hozzászólás #601 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:27:34 »

Sziasztok!

Legutolsó mérésem szerint 500 Ft-ot spóroltam 100 km-enként feles üzemmel.
A fogyasztás 10%-os növekedést mutatott.
A héten viszont megint tankoltam 5,5 + 5,5 l-t, ami városban 70 (hetven!!!) km-re volt elég.
Ez 15l-es fogyasztást jelentene - ezt nem akarom elhinni.
Most egy pillanat alatt elszállt az eddigi hurrá-optimizmusom.  szomoru1

Lehetséges ekkora túlfogyasztás az E85 miatt - vagy valami más gond lehet?
kérdezd Zaccit! hehe
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #602 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:32:23 »

A múltkori városi 15 l-es fogyasztás után, most tisztán csak benzint tankoltam - az eredmény 13 l.
(Eddig a max 10 l-t evett a kicsike, a legnagyobb hidegben is)
Eddig kb 700 km-t mentem feles E85-tel. Minden rendben volt, már kezdek készülni a szűrőcserére.
Volt hosszabb út is autópályán - fasza fogyasztással (8,3).

Vajon mi történt, hogy egyik napról a másikra így megugrotta fogyasztás?
Én csesztem el valamit az ethanollal?
Normál eseten minek a jele a hirtelen fogyasztásnöv.?
Naplózva

ducse
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1760



E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:58:24 »

A múltkori városi 15 l-es fogyasztás után, most tisztán csak benzint tankoltam - az eredmény 13 l.
(Eddig a max 10 l-t evett a kicsike, a legnagyobb hidegben is)
Eddig kb 700 km-t mentem feles E85-tel. Minden rendben volt, már kezdek készülni a szűrőcserére.
Volt hosszabb út is autópályán - ***a fogyasztással (8,3).

Vajon mi történt, hogy egyik napról a másikra így megugrotta fogyasztás?
Én csesztem el valamit az ethanollal?
Normál eseten minek a jele a hirtelen fogyasztásnöv.?

én eddig közel 300km-t tettem meg a kb. 30%-os E85-ös tankolásom óta, fogyasztás változást nem észleltem, a fedkomp szerint is van még 500km-re üzemanyag az autóban.
majd ha kiürítettem jelzem mennyi lett a fogyasztásom.
Naplózva

2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, 260.000+km, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2011.01.31 hétfő, 13:18:46 »

A múltkori városi 15 l-es fogyasztás után, most tisztán csak benzint tankoltam - az eredmény 13 l.
...

Ha rájössz a megoldásra áruld el nekem is!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1760



E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2011.02.02 szerda, 09:58:17 »

én eddig közel 300km-t tettem meg a kb. 30%-os E85-ös tankolásom óta, fogyasztás változást nem észleltem, a fedkomp szerint is van még 500km-re üzemanyag az autóban.
majd ha kiürítettem jelzem mennyi lett a fogyasztásom.

8.13L/100km lett a fogyi a fent említett arányokkal.
azt hozzá kell tennem, hogy a 669km (tankolástól tankolásig) több mint felét kimondottan városban, sokszor rövid távon tettem meg, vagyis nem a megszokott 20km-es távok jórészben városon kívül.
Naplózva

2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, 260.000+km, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #606 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:49:02 »

Ha rájössz a megoldásra áruld el nekem is!

Sziasztok. A legutóbbi horribilis feles fogyasztásaim óta csak benzint tankoltam.
Fokozatosan visszaállt a normál fogyasztás. Mindebből arra következtetek, hogy
az extrém körülmények miatt fogyasztott sokat. Ugyanis azok az üzemek a leghidegebb időkben voltak,
ráadásul - ahogy visszaemlékszem - rövid távok, sok-sok hidegindítással. Szerintem ez volt a gon. hm... vagy nem... Smiley

Most sajnos más gondom van. Elmentem egy rutin futómű beállításra,
oszt kigyütt a végin, hogy kb 65-70.000 HUFba kerülne, hogy normális legyen a futómű:
silent, kanyarstabilizátor stb... mondjuk mostmár nagyon kattog valami jobb oldalon kanyarodáskor.
Ha kigyógyulok a bárányhimlőből, azért elviszem a kis szakimhoz - ha meg kell csinálni, inkább rá bízom,
mert félek, hogy itt Szegeden lenyúlnak.

No, most ennyi. bonvojázs Smiley
Naplózva

ducse
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2011.03.30 szerda, 07:46:50 »

Sziasztok. A legutóbbi horribilis feles fogyasztásaim óta csak benzint tankoltam.
Fokozatosan visszaállt a normál fogyasztás. Mindebből arra következtetek, hogy
az extrém körülmények miatt fogyasztott sokat. Ugyanis azok az üzemek a leghidegebb időkben voltak,
ráadásul - ahogy visszaemlékszem - rövid távok, sok-sok hidegindítással. Szerintem ez volt a gon. hm... vagy nem... Smiley

Most sajnos más gondom van. Elmentem egy rutin futómű beállításra,
oszt kigyütt a végin, hogy kb 65-70.000 HUFba kerülne, hogy normális legyen a futómű:
silent, kanyarstabilizátor stb... mondjuk mostmár nagyon kattog valami jobb oldalon kanyarodáskor.
Ha kigyógyulok a bárányhimlőből, azért elviszem a kis szakimhoz - ha meg kell csinálni, inkább rá bízom,
mert félek, hogy itt Szegeden lenyúlnak.

No, most ennyi. bonvojázs Smiley

Én is így jártam. El kellett mennem szervibe és lenullázták a can táblázatot (a motor tanulási táblázatát). Az össze-vissza keverési arányok meghülyítik a motorvezérlést. Utána helyreállt, tiszta benzinből 9-9,5 L/100 Km lett az átlagfogyasztás.
1.8L, 92 KW, MKIII, kombi és Budapesten, 16 Km-es alkalmankénti távolságokra használva, télen, téli gumival.

Közben megjött a jó idő, nyári gumit került fel, s 8,2-re is előfordult, hogy lement a fogyi, ugyan ilyen használat mellett.

1 évig használtam ethanol-benzin keveréket, de nem éri meg, mert:
- a többletfogyasztás gyakorlatilag elviszi a hasznot
- autópályán a keverékkel erőtlenebbb
- hosszú ávon (szerintem) kinyírja az üzemanyagszivattyút. 1 tankhoz max 5-10 L-t tennék, de állandó keverési aránnyal, ha mégis használnám. De már ekkor jelentkezik a többletfogyi.


Egyébként 3 hete már LPG-s a kocsim, abból 9,7L /100 Km az átlagfogyasztásom, BP-n, hasonló körülmények között...
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
yooccoo
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16424


20/435-3188


« Új hozzászólás #608 Dátum: 2011.03.30 szerda, 08:19:07 »

Én is így jártam. El kellett mennem szervibe és lenullázták a can táblázatot (a motor tanulási táblázatát). Az össze-vissza keverési arányok meghülyítik a motorvezérlést. Utána helyreállt, tiszta benzinből 9-9,5 L/100 Km lett az átlagfogyasztás.
1.8L, 92 KW, MKIII, kombi és Budapesten, 16 Km-es alkalmankénti távolságokra használva, télen, téli gumival.

Közben megjött a jó idő, nyári gumit került fel, s 8,2-re is előfordult, hogy lement a fogyi, ugyan ilyen használat mellett.

1 évig használtam ethanol-benzin keveréket, de nem éri meg, mert:
- a többletfogyasztás gyakorlatilag elviszi a hasznot
- autópályán a keverékkel erőtlenebbb
- hosszú ávon (szerintem) kinyírja az üzemanyagszivattyút. 1 tankhoz max 5-10 L-t tennék, de állandó keverési aránnyal, ha mégis használnám. De már ekkor jelentkezik a többletfogyi.
az emberi hülyeség ellen semmi nem véd  hehe

ez olyan, mint az abs és szervó nélküli kocsi, tudni kell használni
Naplózva

OI
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #609 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:27:27 »

Ha rájössz a megoldásra áruld el nekem is!

Nekem megoldódott. Bár nem tűnt hibásnak, de végülis a termosztát volt a rossz. Kicserélődött, azóta a fogyasztásom országúton 9.5-9.6, Budapesten 10-10.5 (dugófüggő).
Etanolból vegyesben használva 11.5 jött ki legutóbb.

Elégedett vagyok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35994


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2011.06.15 szerda, 09:08:52 »

Vannak már másnak hosszútávú tapasztalatai?
Én 40L 95-höz, 20L E85-öt tankolok, eddig minden oké, sőt erősebb is vele.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16424


20/435-3188


« Új hozzászólás #611 Dátum: 2011.06.15 szerda, 09:15:56 »

Vannak már másnak hosszútávú tapasztalatai?
Én 40L 95-höz, 20L E85-öt tankolok, eddig minden oké, sőt erősebb is vele.
3 éve használom, hol teljesben, hol felesben (bár akkor is kütyüvel)
gép utánállít akkor is, ha csak benzint tankolok, tehát lényegében jól működik
Naplózva

OI
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2011.09.23 péntek, 21:22:12 »

Visszafelé olvasva úgy látom,vegyesek a tapasztalatok.Én eddig felesben használtam,átlag feletti fogyasztást nem tapasztaltam.Gyakorlatilag csak városban beállt 11-13 liter közé (50-50 arányban) Most lett berakva egy e85power átalakító,bár még nincs teljesen beállítva (keverve volt az üzemanyag és csak tiszta üzemnél tudják beállítani rendesen,ez van) de továbbra sem veszi el a kedvem az etanoltól.Többletfogyi nincs,autópályán nem járok,lepadlózva meg még mindig kezd elfogyni az erő 6e felett.De a lényeg,hogy a városi környezetben viszont alacsony fordulaton teljesen beváltotta amit vártam.A szivattyú gondról olvastam,nem fog váratlanul érni ha behal bár eddig még nincs jele,hogy haldokolna.Mindenesetre azért beszerzek egy tartalékot.
Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 418



WWW E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2011.10.01 szombat, 15:57:14 »

Előre bocsátom, nem mondival de tapasztaltam 1 év E85 -ösz használatot.

Dwoo Klos 1.4 -es be szereltettem anno PT-E85 de Luxe USB -s kütyüt. Előtte átolvastam az e85-tel kapcsolatos dolgokat. Pro és kontra is találtam írásokat teszteket ezeket össze is gyűjtöttem (http://biobenzin.linkpark.hu/).

Itt leírom a tapasztalataimat (mégegyszer nem mondeo volt):

aug. végén szereltettem be és be is állították tiszta etanollal. Szept - október elejéig működött is rendesen madj egy hidegebb reggel nem indult ( nem fűtött, de garázsban állt). Nagy nehezen sikerült beindítani. Vittem vissza, hogy itt valami gebasz van erre állítottak valamit rajta, de másnap sem indult. A fogyasztás 11 - 11,5 re jött ki átlagos városi közlekedésnél ez kb megfelelt a 25-30% -os tűréshatárnak amit mondtak, hogy ennyivel többet fog fogyasztani.

Több nap sem indult és mindíg állítgattam a hidegindítást, de csak sima etanollal nem indult. Ekkor a javaslatokra a 30 liter E85 -höz 95-ös benyát (kb 5-8 L) öntöttem és így valahogy átvészeltük a telet. Hozzáteszem a fogyasztás nem lett kevesebb maradt a 11 - 11.5 L/100   de a kisérletezős fázisban volt olyan is amikor 13 L/100 ra jött ki a fogyasztás.
Mindent egybevetve kiszámoltam, hogy nekem 5 Ft -tal volt olcsóbb a kilométerenkénti átlagköltség mintha sima benzinnel mentem volna. Nekem olyan 60000 -be került az átalakítás ami azt jelenti hogy 12000 km -nél térült volna meg ha:
- nem emelkedett volna az e85/ 95 ös árának aránya
- nem lett volna tél azaz 15 °C -nál nem lett volna hidegebb és tudtam volna teljesen e85-tel járni.

A gázos átalakításhoz nem tudok hozzászólni mert olyanban nem volt részem.

Tény az, hogy e85-tel jobban ment a gép.

További szép napot.
 
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2011.10.01 szombat, 16:09:06 »

Mindent egybevetve kiszámoltam, hogy nekem 5 Ft -tal volt olcsóbb a kilométerenkénti átlagköltség mintha sima benzinnel mentem volna. 
Azóta volt adóemelés az E85-re is, (most már ugye lesz a diselre is). A gázt még kifelejtették , nagy a lik a költségvetésbe így bízhatunk benne, hogy inkább előbb mint utóbb az is árban egyen szilárd lesz. Gyanítom hogy hasonló lesz a helyzet mint az E85-el volt, sokan megveszik az átalakított, utána fél-egy évvel meg jön az adó módosítás és már csak a végtelenbe fog megtérülni az ára.  Undecided
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2011.10.01 szombat, 16:39:35 »

Előre bocsátom, nem mondival de tapasztaltam 1 év E85 -ösz használatot.

Dwoo Klos 1.4 -es be szereltettem anno PT-E85 de Luxe USB -s kütyüt. Előtte átolvastam az e85-tel kapcsolatos dolgokat. Pro és kontra is találtam írásokat teszteket ezeket össze is gyűjtöttem (http://biobenzin.linkpark.hu/).

Itt leírom a tapasztalataimat (mégegyszer nem mondeo volt):

aug. végén szereltettem be és be is állították tiszta etanollal. Szept - október elejéig működött is rendesen madj egy hidegebb reggel nem indult ( nem fűtött, de garázsban állt). Nagy nehezen sikerült beindítani. Vittem vissza, hogy itt valami ge*** van erre állítottak valamit rajta, de másnap sem indult. A fogyasztás 11 - 11,5 re jött ki átlagos városi közlekedésnél ez kb megfelelt a 25-30% -os tűréshatárnak amit mondtak, hogy ennyivel többet fog fogyasztani.

Több nap sem indult és mindíg állítgattam a hidegindítást, de csak sima etanollal nem indult. Ekkor a javaslatokra a 30 liter E85 -höz 95-ös benyát (kb 5-8 L) öntöttem és így valahogy átvészeltük a telet. Hozzáteszem a fogyasztás nem lett kevesebb maradt a 11 - 11.5 L/100   de a kisérletezős fázisban volt olyan is amikor 13 L/100 ra jött ki a fogyasztás.
Mindent egybevetve kiszámoltam, hogy nekem 5 Ft -tal volt olcsóbb a kilométerenkénti átlagköltség mintha sima benzinnel mentem volna. Nekem olyan 60000 -be került az átalakítás ami azt jelenti hogy 12000 km -nél térült volna meg ha:
- nem emelkedett volna az e85/ 95 ös árának aránya
- nem lett volna tél azaz 15 °C -nál nem lett volna hidegebb és tudtam volna teljesen e85-tel járni.

A gázos átalakításhoz nem tudok hozzászólni mert olyanban nem volt részem.

Tény az, hogy e85-tel jobban ment a gép.

További szép napot.
 
Végre egy korrekt tapasztalatleírás,köszönet érte.Nekem még a hideggel nem volt gondom.Csütörtökön 8 fok volt,de pöcc-röff,mintha nem is e85 lenne benne.A legutolsó átlagfogyi 13 liter lett,bár most már kicsit szabadabban nyomom a gázt (mint benzinnel) Emiatt most féltengelycserét kell megejtenem...szóval nem a kímélő üzemmódban működik.Ha azt nézem,hogy benzinnel,de kevert módban is ugyanennyit produkált,akkor most még megéri.A gyári értékhez képest persze több,a gyakorlatihoz képest meg nem.Az adóemelés után meg a nyavalya tudja...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6144


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 12:00:23 »

alkohol minden mennyiségben  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.01.31 kedd, 22:35:19 »

Nekem mk2 1.8-as kombim van, pár próba E85 1/3-os és feles tankolás után szerváltam egy kütyüt, a forgalmazója szerelte be még tavaly tavasszal, így örök(!) garanciát vállalt a kütyüre, sőt, 1 hónapon belül ha visszamegyek mert nem vált be akkor kiveszi és 10,000 rugót visszatart az árából a többit megkapom...nem mentem vissza.
nagyon korrekt a szerelő, elmondta h csak kifejezetten jó állapotú motorba szabad ezt a kiegészítőt beszerelni, csak így tud rendesen üzemelni. kopott leharcolt kocsik nem mennek vele jól, horror fogyasztást produkálva. én főleg hosszútávon használom a kocsit, városban nagyon ritkán. hidegen is simán indul de lassabban melegszik be mivel az E85-nek kisebb az égési hője, erre figyelni kell, télen illik vele várni 1-2 percet amíg jár, én mondjuk sima benzinnel is járatom picit még nyáron is.
a fogyasztáson annyit spórolok mintha 1-1,5 literrel kevesebbet enne a kocsi benzinből, kb 15000 km-nél jött vissza a kütyü ára. csodát nem lehet-kell várni, amíg kb 100 forint különbség van a benzin-E85 ára között addig van értelme. nagyon fontos: 1000 km tiszta e85 után mindenképp kell cserélni üzema. szűrőt mert az alkohol leold mindenféle 10-20 éves mocskot meg a benzintank alján leülepedett cuccot.
azon lehet vitatkozni h ennek az üzemanyagnak az előállítása mekkora környezetterheléssel jár meg h élelmiszer drágulás.b..stb.
Ausztriában van egy csomó kút, svédeknél kevesebb autó jár már tiszta benzinnel mint gázzal meg e85-tel....ha nekik jó akkor gyanítom van értelme.

Tavasszal eladom a kütyüt mert gázosítok, ha vkit érdekel ezzel a korrekt szerelővel és zala megye környéki akkor írjon, hátha megegyezünk.... integet2 integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.02.01 szerda, 18:01:31 »

Nekem mk2 1.8-as kombim van, pár próba E85 1/3-os és feles tankolás után szerváltam egy kütyüt, a forgalmazója szerelte be még tavaly tavasszal, így örök(!) garanciát vállalt a kütyüre, sőt, 1 hónapon belül ha visszamegyek mert nem vált be akkor kiveszi és 10,000 rugót visszatart az árából a többit megkapom...nem mentem vissza.
nagyon korrekt a szerelő, elmondta h csak kifejezetten jó állapotú motorba szabad ezt a kiegészítőt beszerelni, csak így tud rendesen üzemelni. kopott leharcolt kocsik nem mennek vele jól, horror fogyasztást produkálva. én főleg hosszútávon használom a kocsit, városban nagyon ritkán. hidegen is simán indul de lassabban melegszik be mivel az E85-nek kisebb az égési hője, erre figyelni kell, télen illik vele várni 1-2 percet amíg jár, én mondjuk sima benzinnel is járatom picit még nyáron is.
a fogyasztáson annyit spórolok mintha 1-1,5 literrel kevesebbet enne a kocsi benzinből, kb 15000 km-nél jött vissza a kütyü ára. csodát nem lehet-kell várni, amíg kb 100 forint különbség van a benzin-E85 ára között addig van értelme. nagyon fontos: 1000 km tiszta e85 után mindenképp kell cserélni üzema. szűrőt mert az alkohol leold mindenféle 10-20 éves mocskot meg a benzintank alján leülepedett cuccot.
azon lehet vitatkozni h ennek az üzemanyagnak az előállítása mekkora környezetterheléssel jár meg h élelmiszer drágulás.b..stb.
Ausztriában van egy csomó kút, svédeknél kevesebb autó jár már tiszta benzinnel mint gázzal meg e85-tel....ha nekik jó akkor gyanítom van értelme.

Tavasszal eladom a kütyüt mert gázosítok, ha vkit érdekel ezzel a korrekt szerelővel és zala megye környéki akkor írjon, hátha megegyezünk.... integet2 integet2
Tudsz valami linket berakni,hogy milyen cuccod van?Tudományos kíváncsiság.
Naplózva
waze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60


E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:58:24 »

Tudsz valami linket berakni,hogy milyen cuccod van?Tudományos kíváncsiság.


itt a cég linkje és amit beszereltek:
http://elektrogreen.ewk.hu/e85-atalakito-elektronika

remélem segít integet2

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 13:19:23 »


itt a cég linkje és amit beszereltek:
http://elektrogreen.ewk.hu/e85-atalakito-elektronika

remélem segít integet2


Köszönöm!
Naplózva
flucky
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



WWW E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:56:04 »

Figyelem Urak, Hölgyek!

SAJÁT FEJLESZTÉSŰ, E85 elektronika... EGYSÉGCSOMAG!!!!
Az anyagköltsége 5000 Ft alatt van, a belevaló PIC-et felprogramozom bárkinek 2 citromos Gösserért...  vagy valami barter dologban is benne vagyok...  Cool Cool Cool Cool
Én ezt használom a sajátomban, minden hiba nélkül...
Hidegindítás is megoldot probléma...

Teljes szerelési és bekötési útmutatóval.

Részletekért érdeklődjetek privátban vagy a flucky@flucky.hu mail címen, esetleg telefonon a 06208075031es számon.
(Ha telefonom ki van kapcsolva, akkor keress később)

Naplózva

Flucky
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 06:48:27 »

Sziasztok!
1,5 évig használtam E85-ethanolt, igaz nem Mondiba, hanem az előző Daewoo Nubira III.(most Lachetti néven fut már) 1.6 Sx benyásat, 2008, szeptemberében szólt egyik kollégám, h nem hallottam-e erről az üzemanyagról, mondtam neki h nem, de kipróbálom, ő 1/2-1/2be használta már akkor 1-2 hónapja, én mindig is kísérletező típusú ember vagyok,több se kellett Nekem, mentem is a kútra tankolni, de először csak 1/3-2/3 arányban, autó típusa válogatja, nem mindegyik bírja a 1/2-1/2 arányt, 2010 januárjában be is szereltettem egy olcsobb készüléket, amit 1,5 hónap után vissza is vittem a faszinak, h bcca meg magával együtt, l.f.cra se valo volt az a szerkezet :S utána beszereltettem akkori legjobb minőségű szerkezetet ami kapható volt itthon(BioEtun V3 volt) ez USB csatival felszerelve laptoppal programozható volt, megkaptam hozzá a CD-t is tehát saját magam állíthattam, amikor beszerelték, ott a fiúk mondták h nekik csak egy átlagos érték van megadva, mivel minden motor más beállítást igényel, hozzáteszem nem nagyon kellett állítani csak a hidegindítást kellett kicsivel lejjebb vinnem ha jól emléxem talán 0,25el a megadott érték alá, de minden beállítást el lehet menteni és bármikor előlehet hívni Smiley na sima benzinből városba a verda evett 7-7,5 lityót, 1/2-be keverve ez az arány fel ment 8,5-9 literre, azt teljes etanol üzemben akkor 10,5 körül volt a fogyasztásom, de ez teljesen városi forgalomban rövid távon sok hidegindítással, hosszabb távokon lement 9 alá is a fogyasztás, nekem a szerkezet  éven belül visszahozta az árát(akkor 50.000ft.ba került nekem) amíg használtam tisztán a 1,5 év alatt beletettem a kocsiba kb. 25-30.000km-ert, nem panaszkodhatok rá alacsony tartományban kis városi lopakodó volt, üzemanyagszűrőt nem cseréltem, mivel úgymond fiatal volt a kocsi(5,5 évesen került bele a szerkezet) így a tankba nem tudott annyi "mocsok" lerakódni amúgy még egy olyan infó ha vki vesz injektor tisztítót az ugyanaz mintha etanollal közlekedne lényegében az az összetevője Cheesy
remélem vmit tudtam segíteni pár embernek a tapasztalatommal ha bárkinek bármi kérdése van nyugodtan tegye fel  Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:05:23 »


itt a cég linkje és amit beszereltek:
http://elektrogreen.ewk.hu/e85-atalakito-elektronika

remélem segít integet2


Én is velük szereltettem be, nagyon jó fejek segítőkészek is Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 09:05:31 »

Feri! Mit fogyasztott a géped? Azért kérdem, mert nekem felesben megeszi a 12-13 litert és ezt sokallom egy kicsit. Lehet lambdaszonda bajom van. 
Bocs, csak most olvastam... Nem mértem, de kizárt, hogy nekem ennyit evett, feltűnt volna. "Tiszta" benzinnel valamivel 9l alatt az átlagfogyasztásom, főleg Bp. külső forgalomban rövid távokon-néha dugóban, szerintem 10 liternél többet etanollal sem fogyasztott. Sajnos több infom nincs, mert nem próbálkozom többet etanollal, sőt mostanában inkább Shell 95 nitro (vagy mi a neve)-val járok. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 09:12:58 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35994


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:28:58 »

Újra előhozom. Van aki még használja? Ha igen, mióta, milyen tapasztalatokkal?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #626 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:37:41 »

Szerintem befellegzett ennek az E85-nek. Nagyon nem éri már meg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40303



« Új hozzászólás #627 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:38:09 »

Szerintem befellegzett ennek az E85-nek. Nagyon nem éri már meg.
mik most az arányok?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35994


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:55:05 »

mik most az arányok?

Még mindig olcsóbb.
Engem az érdekelne, hogy aki betette az átalakítot annak, hogy bírják a gumi csövek, a motor, ac, stb...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #629 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:48:26 »

Még mindig olcsóbb.
Engem az érdekelne, hogy aki betette az átalakítot annak, hogy bírják a gumi csövek, a motor, ac, stb...
Persze, olcsóbb....

Csak több kell belőle.
A gumicsöveknek és egyéb alkatrészeknek bírniuk kell, ha jó állapotban vannak és tiszták.
Ha már kopottak, elhasználódtak vagy szennyezettek a csövek, injektorok pl. ,akkor azokat tisztítja és ebből lesz a dugulás és egyéb probléma.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 21:50:08 írta GSR » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #630 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:58:13 »

mik most az arányok?

A benzin-levegő stochiometrikus arány valahol 14,7:1-hez körül van, ezzel szemben a tiszta etil-alkohol (etanol) esetében ez az arány 9:1 körül van.
Tehát több kell kevesebb levegő kell azonos mennyiségű etanol elégetéséhez. Ez fordítva jelentkezik, mert kevesebb levegőt nem tudunk adni a motornak, mert annyit szív, amennyit..ezért kell 20-40% (terheléstől függően) többlet etanolból.
De az ára más magas, így oda a haszon és aránytalan a beszerelés ára + a várható problémák, ha nem jó állapotú kocsiba szerelik be.

Etanol  R.I.P.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2655



WWW E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2013.03.23 szombat, 22:09:53 »

Szerintem befellegzett ennek az E85-nek. Nagyon nem éri már meg.
Amíg nem verték rá a magas adót, a feleségem kb. két évig járt egy Fiat Seicentoval 50-50% arányban mindenféle átalakító szett nélkül hibamentesen. Szerencsére a helybéli kúton árultak E85-öt, el sem kellett menni érte messzire.
Egy szó mint száz, felesben szerintem minden gond nélkül üzemel!.......csak sajnos már gazdaságtalan! Sad
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Mondeo TDCi 130LE 2006 évj. 5ajtós
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35994


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2013.03.23 szombat, 22:16:19 »

Persze, olcsóbb....

Csak több kell belőle.
A gumicsöveknek és egyéb alkatrészeknek bírniuk kell, ha jó állapotban vannak és tiszták.
Ha már kopottak, elhasználódtak vagy szennyezettek a csövek, injektorok pl. ,akkor azokat tisztítja és ebből lesz a dugulás és egyéb probléma.


Viszont ezt aki megmondja előre, hogy mennyire kopott... Lehetlen, kipróbálni meg drága játék. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35994


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2013.03.23 szombat, 22:18:14 »

Amíg nem verték rá a magas adót, a feleségem kb. két évig járt egy Fiat Seicentoval 50-50% arányban mindenféle átalakító szett nélkül hibamentesen. Szerencsére a helybéli kúton árultak E85-öt, el sem kellett menni érte messzire.
Egy szó mint száz, felesben szerintem minden gond nélkül üzemel!.......csak sajnos már gazdaságtalan! Sad

Én mikor kipróbáltam 20L E85 a többi 95 majdnem üres tankra, ezzel se volt gond, sőt erősebb volt, de többet is evett. Sokat nem jártam így, max. 4-5 ilyen tankolásom volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #634 Dátum: 2013.03.23 szombat, 23:11:52 »

Amíg nem verték rá a magas adót, a feleségem kb. két évig járt egy Fiat Seicentoval 50-50% arányban mindenféle átalakító szett nélkül hibamentesen. Szerencsére a helybéli kúton árultak E85-öt, el sem kellett menni érte messzire.
Egy szó mint száz, felesben szerintem minden gond nélkül üzemel!.......csak sajnos már gazdaságtalan! Sad

Az az 50-50% ugye nem annyi, mert a benzin eleve tartalmaz etanolt és az etanol eleve tartalmaz benzint, ezért is a 85 a számában.
Ez egyébként motorfüggő illetve motorvezérlés függő. Az érzékenyebb és újabb vezérlők, ahol több és finomabb érzékelők, szenzorok vannak telepítve a motor még jobb működése érdekében, hamar "kiabálnak" ha valami nem úgy történik, mint ahogy az meg van írva a szoftverben.

Tehát nem teljesen helyes, hogy felesbe minden gond nélkül üzemel.   Csak néhány autónál.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2655



WWW E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 06:28:01 »

Az az 50-50% ugye nem annyi, mert a benzin eleve tartalmaz etanolt és az etanol eleve tartalmaz benzint, ezért is a 85 a számában.
Ez egyébként motorfüggő illetve motorvezérlés függő. Az érzékenyebb és újabb vezérlők, ahol több és finomabb érzékelők, szenzorok vannak telepítve a motor még jobb működése érdekében, hamar "kiabálnak" ha valami nem úgy történik, mint ahogy az meg van írva a szoftverben.

Tehát nem teljesen helyes, hogy felesbe minden gond nélkül üzemel.   Csak néhány autónál.
Persze! Akkor helyesen fele benzin, fele E85-öt tankoltunk a Seicentoba. Ez egy központi befecskendezős vasdarab, picit különb, mintha karburátoros lenne. Smiley
A post második része helyesen: Nálunk minden gond nélkül üzemelt! Talán egy fél literrel volt több a fogyi, a csak benzinhez képest.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Mondeo TDCi 130LE 2006 évj. 5ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #636 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 11:31:28 »

Persze! Akkor helyesen fele benzin, fele E85-öt tankoltunk a Seicentoba. Ez egy központi befecskendezős vasdarab, picit különb, mintha karburátoros lenne. Smiley
A post második része helyesen: Nálunk minden gond nélkül üzemelt! Talán egy fél literrel volt több a fogyi, a csak benzinhez képest.

Nekem a központis 1.3 swift elment minden probléma nélkül. vigyor3
 Volt pár eset mikor megtankolták a dízel kocsit benzinnel.  taps
Kiszedtem belőle...be a swiftbe.  nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:10:08 »

Hello. érdeklődnék. nekem 93 as benzines,2.0  a ABS,ASR,4el abl,sedan,stb nekem csak AWS van benne,fed komputer nem! nemtudjátok,létezik valai megoldás arra h lássam mennyi benzinem van még? hogy hány km re elég! ezt ugye tudja a komputer,de nem tudom h nekem be lehet e tenni egy ilyen egységet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #638 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 23:50:59 »

Hello. érdeklődnék. nekem 93 as benzines,2.0  a ABS,ASR,4el abl,sedan,stb nekem csak AWS van benne,fed komputer nem! nemtudjátok,létezik valai megoldás arra h lássam mennyi benzinem van még? hogy hány km re elég! ezt ugye tudja a komputer,de nem tudom h nekem be lehet e tenni egy ilyen egységet.

Arra, hogy lásd mennyi benzined van tettek bele egy üzemanyag szintjelző mutatót.  vigyor3
Ha ismered az az autós fogyasztását, akkor a napi számlálót lenullázva tankoláskor kiszámítható a későbbiekben.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2013.03.29 péntek, 09:39:42 »

Arra, hogy lásd mennyi benzined van tettek bele egy üzemanyag szintjelző mutatót.  vigyor3
Ha ismered az az autós fogyasztását, akkor a napi számlálót lenullázva tankoláskor kiszámítható a későbbiekben.
azt tudom h ott a a mutató! eddig eljutottam. de sosem tudok tele tankolni,és a mutató nem hiszem h olyan pontos volna! tegnap például egy dugóban áltam,benne a család. a mutató a pirosban,és még volt kb 10 km amit meg kellett volna tennem,de a dugóra nem számoltam. aztán egyik pillanatrol a másikban fehér! megállt bennen az ütő,h kifog fogyni! aztán megint piros,,,ide-oda! de jóóó. na ezért kellene valami cucc,ami a tutit mutatja,és nem hátrány ha literben! ne hari,nem vok nagyravágyó-de úgy vélem ez egy hasznos cucc,és nem kell hozzá teletankolni sem..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #640 Dátum: 2013.03.29 péntek, 12:33:48 »

azt tudom h ott a a mutató! eddig eljutottam. de sosem tudok tele tankolni,és a mutató nem hiszem h olyan pontos volna! tegnap például egy dugóban áltam,benne a család. a mutató a pirosban,és még volt kb 10 km amit meg kellett volna tennem,de a dugóra nem számoltam. aztán egyik pillanatrol a másikban fehér! megállt bennen az ütő,h kifog fogyni! aztán megint piros,,,ide-oda! de jóóó. na ezért kellene valami cucc,ami a tutit mutatja,és nem hátrány ha literben! ne hari,nem vok nagyravágyó-de úgy vélem ez egy hasznos cucc,és nem kell hozzá teletankolni sem..

Télen, főleg családdal......hát már félnél érdemes rátankolni.
Kockázatos negyed alá fogyasztani, pont a dugó és az elakadás miatt.
Van benne "éhes lámpa" én úgy hívom a sárga kútfejet. Amikor az megjelenik, akkor még van benne 8 liter kb.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2013.03.29 péntek, 12:54:27 »

Télen, főleg családdal......hát már félnél érdemes rátankolni.
Kockázatos negyed alá fogyasztani, pont a dugó és az elakadás miatt.
Van benne "éhes lámpa" én úgy hívom a sárga kútfejet. Amikor az megjelenik, akkor még van benne 8 liter kb.

helló. a manuál a piros csikot irta 8 liternek,de az nagyon jó! akkor nem volt mitől félni...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #642 Dátum: 2013.03.29 péntek, 21:02:47 »

helló. a manuál a piros csikot irta 8 liternek,de az nagyon jó! akkor nem volt mitől félni...

Nekem 80 km alatt (mikor az alá megy a megtehető távolság) kapcsolja fel az éhes lámpát.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2013.03.29 péntek, 21:21:09 »

Nekem 80 km alatt (mikor az alá megy a megtehető távolság) kapcsolja fel az éhes lámpát.
az jo,az is most gyulladt fel. akkor még minimum 60-70km ert mehetek,,,
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20408


« Új hozzászólás #644 Dátum: 2013.03.29 péntek, 21:22:12 »

az jo,az is most gyulladt fel. akkor még minimum 60-70km ert mehetek,,,

Hát én nem kockáztatnék... főleg ilyen időben. Valamint nem azonos a két autó fogyasztása! Ezt is vedd figyelembe!
Naplózva
hetman84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2014.05.31 szombat, 23:48:51 »

Készítettem egy excel-t amiben lehet számolgatni, mekkora E85 fogyasztásnövekedésnél, és milyen benzin és E85 árak mellett éri meg E-85-öt tankolni. Piros és sárga cellákat érdemes módosítani.
http://data.hu/get/7757164/Benzin_vs_E85.xlsx
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1477



E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 00:19:01 »

Készítettem egy excel-t amiben lehet számolgatni, mekkora E85 fogyasztásnövekedésnél, és milyen benzin és E85 árak mellett éri meg E-85-öt tankolni. Piros és sárga cellákat érdemes módosítani.
http://data.hu/get/7757164/Benzin_vs_E85.xlsx

kicsit már álmos vagyok, szóval lehet csak elnéztem, de a táblázatban 10%-os többlettel számolsz, ami nem igazán ok, mivel az kb 25%  fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
hetman84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 09:11:32 »

kicsit már álmos vagyok, szóval lehet csak elnéztem, de a táblázatban 10%-os többlettel számolsz, ami nem igazán ok, mivel az kb 25%  fejvakaras
Azért van lejjebb az érzékenységvizsgálat (nagy táblázatok). Pl ha 11, 12 v 25 (tetszőlegesen variálható) %os a fogyasztásnövekedés. Csak valami számot be kellett írni. Érdemes saját tapasztalat alapján átírni a piros és sárga részeket.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1477



E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 17:33:58 »

Azért van lejjebb az érzékenységvizsgálat (nagy táblázatok). Pl ha 11, 12 v 25 (tetszőlegesen variálható) %os a fogyasztásnövekedés. Csak valami számot be kellett írni. Érdemes saját tapasztalat alapján átírni a piros és sárga részeket.

ja értem, mondjuk nem tudom mennyire tér el autónként az e85 okozta fogyasztás növekedés. nem találkoztam még hiteles mérésekkel, csak az "utca embere" mérésekkel, az meg nem hiteles, mert legtöbbször annyi a mérés, hogy a telitank mennyi km alatt fogy ki. Leméri benzinnel meg leméri e85 hozzáadásával. Kijön egy eredmény, ami abszolút nem hiteles mert a közúton nem lehet két tank üzemanyagot ugyanolyan körülmények között elhasználni.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24090


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #649 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 18:00:23 »

ja értem, mondjuk nem tudom mennyire tér el autónként az e85 okozta fogyasztás növekedés. nem találkoztam még hiteles mérésekkel, csak az "utca embere" mérésekkel, az meg nem hiteles, mert legtöbbször annyi a mérés, hogy a telitank mennyi km alatt fogy ki. Leméri benzinnel meg leméri e85 hozzáadásával. Kijön egy eredmény, ami abszolút nem hiteles mert a közúton nem lehet két tank üzemanyagot ugyanolyan körülmények között elhasználni.
És közúton, vagy laboratóriumban használod az autót?u nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.