Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:21:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 845239 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:31:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.03 hétfő, 21:29:14
jó neked. de attól nem fog leállni
de jó ám
ha csak nem pisil mint a marha
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:48:31 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.03 hétfő, 21:31:11
de jó ám
ha csak nem pisil mint a marha
tök mindegy mennyire pisil. ha folyik bele folyamatosan akkor is elindul, meg megy is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:50:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.03 hétfő, 21:48:31
tök mindegy mennyire pisil. ha folyik bele folyamatosan akkor is elindul, meg megy is
hát akkor menjen
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 21:50:44 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.03 hétfő, 21:13:36
Hidegen is ugyan az a szitu ..
próbál ki egy átlátszó csövet a szűrő, és az adagoló közt, hátha levegős. járó motornál nem remeg a pumpa teteje? még az adagoló out csavarja szokott eldugulni a kosztól, azt is megnézheted, hogy mozog e benne a dugattyú
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2012.09.04 kedd, 18:29:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.03 hétfő, 21:50:44
próbál ki egy átlátszó csövet a szűrő, és az adagoló közt, hátha levegős. járó motornál nem remeg a pumpa teteje? még az adagoló out csavarja szokott eldugulni a kosztól, azt is megnézheted, hogy mozog e benne a dugattyú
Közben megnézte haverom/helyi szakim ...és kikötötte az előtöltés valamit,mert zárlatos volt,meg annyit mondott, nem tudott feltölteni az adagoló vagy mi...de nem is ez a lényeg ,most megy ,de így ,hogy lekötötte azt az előtöltés akármit így is ugyan úgy viselkedik hidegen ,mint eddig...lehet eddig is gatya volt ??
Azt lehet/érdemes cserélni??
Meg annyi...ha a porlasztók szarok ,hogyan veszem észre?? és beleszólhat a fogyasztásba...
1.8TD kombi és 6.5-7 liter a fogyasztás...+ a gyorsulás a 0val egyenlő ,ezalatt értem azt ,hogy azt 1.6D kadettom 2x úgy gyorsul,sőőőőt a haverom 1.9 D peugeotja is..pedig az is szívó csak... jah és 130-140 a végsebesség ..
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2012.09.04 kedd, 20:55:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.04 kedd, 18:29:05
Közben megnézte haverom/helyi szakim ...és kikötötte az előtöltés valamit,mert zárlatos volt,meg annyit mondott, nem tudott feltölteni az adagoló vagy mi...de nem is ez a lényeg ,most megy ,de így ,hogy lekötötte azt az előtöltés akármit így is ugyan úgy viselkedik hidegen ,mint eddig...lehet eddig is gatya volt ??
Azt lehet/érdemes cserélni??
Meg annyi...ha a porlasztók szarok ,hogyan veszem észre?? és beleszólhat a fogyasztásba...
1.8TD kombi és 6.5-7 liter a fogyasztás...+ a gyorsulás a 0val egyenlő ,ezalatt értem azt ,hogy azt 1.6D kadettom 2x úgy gyorsul,sőőőőt a haverom 1.9 D peugeotja is..pedig az is szívó csak... jah és 130-140 a végsebesség ..
nekem amikor porlasztó csere esedékes lett minden baja volt a kocsi az embernek az volt az érzése, mint ha a motor meghalt volna
már fentebb is írtam nézesd meg de a porlasztási kép is fontos
ha you akkor you ha nem akkor csere
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 21:20:05 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2012.09.04 kedd, 23:10:08 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.04 kedd, 18:29:05
Közben megnézte haverom/helyi szakim ...és kikötötte az előtöltés valamit,mert zárlatos volt,meg annyit mondott, nem tudott feltölteni az adagoló vagy mi...de nem is ez a lényeg ,most megy ,de így ,hogy lekötötte azt az előtöltés akármit így is ugyan úgy viselkedik hidegen ,mint eddig...lehet eddig is gatya volt ??
Azt lehet/érdemes cserélni??
Meg annyi...ha a porlasztók szarok ,hogyan veszem észre?? és beleszólhat a fogyasztásba...
1.8TD kombi és 6.5-7 liter a fogyasztás...+ a gyorsulás a 0val egyenlő ,ezalatt értem azt ,hogy azt 1.6D kadettom 2x úgy gyorsul,sőőőőt a haverom 1.9 D peugeotja is..pedig az is szívó csak... jah és 130-140 a végsebesség ..
Az az "előtöltés akármi" nem a hidegindító patron?
A porlasztók, ha rosszak, legkönnyebben úgy veszed észre, hogy füstöl az autó és csattog durván, fémesen a motor.
Szerintem érdemes lenne GinJoy-t meglátogatnod, némi pénzmaggal felszerelkezve és Ő csinálna neked rakétát az öreg TD-ből. 160+ -os véggel és tisztességes, nyomatékos gyorsulással.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2012.09.05 szerda, 03:55:23 »
Jah és van amúgy 4db porlasztóm, 1995-ös, SAJÁT(!) autóból, nem bontottból, 8 ropiért. Jók voltak, más gond volt az öreg régi motorjával...
(adagoló, repedt(?) blokk...) Ha érdekelne.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2012.09.05 szerda, 06:02:14 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.05 szerda, 03:55:23
Jah és van amúgy 4db porlasztóm, 1995-ös, SAJÁT(!) autóból, nem bontottból, 8 ropiért. Jók voltak, más gond volt az öreg régi motorjával...
(adagoló, repedt(?) blokk...) Ha érdekelne.
Lehet jelentkezem érte...
Naplózva
cruiser
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2012.09.05 szerda, 13:12:26 »
Sziasztok!
Olyan kérésem lenne, hogy az MK1 TD és az MK2 TD vízhűtője megegyezik-e.
Naplózva
MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2012.09.05 szerda, 14:11:58 »
Idézetet írta: cruiser - 2012.09.05 szerda, 13:12:26
Sziasztok!
Olyan kérésem lenne, hogy az MK1 TD és az MK2 TD vízhűtője megegyezik-e.
Igen, egyformák.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
cruiser
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2012.09.05 szerda, 14:20:38 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.05 szerda, 14:11:58
Igen, egyformák.
Köszönöm!
Naplózva
MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2012.09.05 szerda, 14:20:46 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.05 szerda, 14:11:58
Igen, egyformák.
Azért nem teljesen egyformák.
2 féle van, bár nem tudom mi az oka a különbségnek.
Az egyik fajta 620*389*42mm
A másik 618*398*26mm
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2012.09.05 szerda, 20:27:45 »
Idézetet írta: cruiser - 2012.09.05 szerda, 14:20:38
Köszönöm!
Bocsbocsbocs, nem minden esetben egyformák, ahogy Viló is említette.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2012.09.05 szerda, 20:39:56 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.05 szerda, 20:27:45
Bocsbocsbocs, nem minden esetben egyformák, ahogy Viló is említette.
de berakható egymás helyett, sőt a v6-os benyásé is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cruiser
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2012.09.05 szerda, 21:40:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.05 szerda, 20:39:56
de berakható egymás helyett, sőt a v6-os benyásé is
Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 17:23:08 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.04 kedd, 23:10:08
Az az "előtöltés akármi" nem a hidegindító patron?
A porlasztók, ha rosszak, legkönnyebben úgy veszed észre, hogy füstöl az autó és csattog durván, fémesen a motor.
Szerintem érdemes lenne GinJoy-t meglátogatnod, némi pénzmaggal felszerelkezve és Ő csinálna neked rakétát az öreg TD-ből. 160+ -os véggel és tisztességes, nyomatékos gyorsulással.
De az akar lenni szerintem hidegindító patron... na azt érdemes cseréléni vagy nem lételeme az adagolónak???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 17:55:49 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.06 csütörtök, 17:23:08
De az akar lenni szerintem hidegindító patron... na azt érdemes cseréléni vagy nem lételeme az adagolónak???
télen nem indul el nélküle
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 18:21:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.06 csütörtök, 17:55:49
télen nem indul el nélküle
És ebből csak újat ,vagy jó a bontott is??
esetleg körülményes kicserélni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2012.09.06 csütörtök, 19:04:22 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.06 csütörtök, 18:21:55
És ebből csak újat ,vagy jó a bontott is??
esetleg körülményes kicserélni?
új 70, bontott 10-15. szerinted? meg kell nézni, hogy működjön a bontott, aztán jó. cseréni nem nehéz. de a fő hibát biztos nem ez okozza, mert ez csak előtöltést állít, inkább amit elnyom a belsejében, ott lehet valami
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LefiMisi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2012.09.18 kedd, 17:12:59 »
Sziasztok!
Ma felnyitottam a motorháztetőt és meglepő látvány fogadott. Egy gumi dugó a motor tetején nincs a helyén. Próbáltam visszarakni, de nem sikerült sehogyan sem. Az olaj beöntési nyílásával pont ellentétes oldalon van és nem tudom mit lehetne ezzel csinálni. Hogyan lehet ezt visszatenni vagy mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2012.09.19 szerda, 06:42:21 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.09.18 kedd, 17:12:59
Sziasztok!
Ma felnyitottam a motorháztetőt és meglepő látvány fogadott. Egy gumi dugó a motor tetején nincs a helyén. Próbáltam visszarakni, de nem sikerült sehogyan sem. Az olaj beöntési nyílásával pont ellentétes oldalon van és nem tudom mit lehetne ezzel csinálni. Hogyan lehet ezt visszatenni vagy mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm!
Hát valószínű kinyomta a túlnyomás.
Van aki visszataknyolja valami ragasztóval, de jobban jársz ha veszel egy bontott szelepfedelet.
Csak arra figyelj, hogy kétféle van belőle.
Ha szembe állsz akkor a jobb alján van egy fül aminek a rádiusza két méretben készült.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2012.09.19 szerda, 10:46:02 »
Idézetet írta: LefiMisi - 2012.09.18 kedd, 17:12:59
Sziasztok!
Ma felnyitottam a motorháztetőt és meglepő látvány fogadott. Egy gumi dugó a motor tetején nincs a helyén. Próbáltam visszarakni, de nem sikerült sehogyan sem. Az olaj beöntési nyílásával pont ellentétes oldalon van és nem tudom mit lehetne ezzel csinálni. Hogyan lehet ezt visszatenni vagy mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm!
Cserés lesz, csak gányolni lehetne, de még a végén valami belekerül az olajba és jajj... Nem vészes az ára, Viló-tól (
) én 3 ropiért kaptam, igaz MK2-es szelepfedelet, mert az enyémnél fáradt volt a membrán és kiverte az olajat és bántotta a szemem.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2012.09.19 szerda, 11:42:27 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.09.19 szerda, 10:46:02
Cserés lesz, csak gányolni lehetne, de még a végén valami belekerül az olajba és jajj... Nem vészes az ára, Viló-tól (
) én 3 ropiért kaptam, igaz MK2-es szelepfedelet, mert az enyémnél fáradt volt a membrán és kiverte az olajat és bántotta a szemem.
Csak most nekem sincs egy db se.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2012.09.19 szerda, 19:16:24 »
Idézetet írta: Viló - 2012.09.19 szerda, 11:42:27
Csak most nekem sincs egy db se.
a régebbi fajta van nekem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2012.09.19 szerda, 19:49:48 »
Ezt a hidegindító akármit ,csak úgy belehet rakni,vagy kell hozzá pad vagy mi ,hogy beállítsák?
mert jövőhéten leveszik az adagolómat,mert kifújt a leállító része...és nem tudom akkor érdemes e cserélni vagy bonyolult?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:01:00 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.19 szerda, 19:49:48
Ezt a hidegindító akármit ,csak úgy belehet rakni,vagy kell hozzá pad vagy mi ,hogy beállítsák?
mert jövőhéten leveszik az adagolómat,mert kifújt a leállító része...és nem tudom akkor érdemes e cserélni vagy bonyolult?
bármikor ki lehet cserélni. fel is újíttatod, ha már lent van?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:16:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.19 szerda, 20:01:00
bármikor ki lehet cserélni. fel is újíttatod, ha már lent van?
Csak ezt a leállító cuccot cseréltetem ki benne ,mert idegesít ,hogy úgy kell lefullasztani ... de amúgy nem akarok vele foglalkozni,majd ha leesik a helyéről,akkor felújíttatom vagy bosch-ra cseréltetem,meg belövetem(valaki itt mondta ,hogy csinál ilyet)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:24:00 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.19 szerda, 20:16:23
Csak ezt a leállító cuccot cseréltetem ki benne ,mert idegesít ,hogy úgy kell lefullasztani ... de amúgy nem akarok vele foglalkozni,majd ha leesik a helyéről,akkor felújíttatom vagy bosch-ra cseréltetem,meg belövetem(valaki itt mondta ,hogy csinál ilyet)
akkor minek szedeted le? a mágnesszelepet a velyén is le lehet cserélni
egyébként mi pénzt kérnek leszedve egy ilyen műveletért? én mk2-nél csináltam, de mk1-nél meg lehet oldani a helyén
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:30:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.19 szerda, 20:24:00
akkor minek szedeted le? a mágnesszelepet a velyén is le lehet cserélni
egyébként mi pénzt kérnek leszedve egy ilyen műveletért? én mk2-nél csináltam, de mk1-nél meg lehet oldani a helyén
10e magyar papírt ...
azt mondta a "szakim" le kell ,de megemlítem neki,hogy erről nem kell..
Egyébként te mennyiért csinálsz ilyen műveletet....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:35:45 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.19 szerda, 20:30:40
10e magyar papírt ...
azt mondta a "szakim" le kell ,de megemlítem neki,hogy erről nem kell..
Egyébként te mennyiért csinálsz ilyen műveletet....
valakinek 10-ért csináltam anno(adagoló leszedéssel), de nem emlékszem, hogy kinek.
ha leveszed a nyomócsöveket, le lehet vésni a csavarokat símán. páncél le, kábeleket hagyjátok jó hosszúra, ki kell mérni melyik a pozitív, mert a gyári mágnesszelep nem kap testet csak a vezetékről. utángyártott szelep be, aztán jól van. viszont az nagyobb mint a gyári, tehát a páncél teteját le kell vágni miatta. viszont ha a nyomócsövet leszeditek, dremellel körbe lehet vágni a helyén is, és cserélni a szelepet. utóbbi módon 2 óra max szerintem a móka. azt 3-4-ért szoktam
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:47:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.19 szerda, 20:35:45
valakinek 10-ért csináltam anno(adagoló leszedéssel), de nem emlékszem, hogy kinek.
ha leveszed a nyomócsöveket, le lehet vésni a csavarokat símán. páncél le, kábeleket hagyjátok jó hosszúra, ki kell mérni melyik a pozitív, mert a gyári mágnesszelep nem kap testet csak a vezetékről. utángyártott szelep be, aztán jól van. viszont az nagyobb mint a gyári, tehát a páncél teteját le kell vágni miatta. viszont ha a nyomócsövet leszeditek, dremellel körbe lehet vágni a helyén is, és cserélni a szelepet. utóbbi módon 2 óra max szerintem a móka. azt 3-4-ért szoktam
A szaki is valami páncélt emlegetett ,hogy az miatt kell levenni...de majd mondom a technikát ..
Amúgy kár ,hogy ilyen messze laksz tőlem .. jó lenne a közelbe egy specialista...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2012.09.19 szerda, 20:55:41 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.19 szerda, 20:47:33
A szaki is valami páncélt emlegetett ,hogy az miatt kell levenni...de majd mondom a technikát ..
Amúgy kár ,hogy ilyen messze laksz tőlem .. jó lenne a közelbe egy specialista...
mi a messze? 50km?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2012.09.19 szerda, 21:29:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.19 szerda, 20:55:41
mi a messze? 50km?
oda vissza 100
Nagyobb dolognál oké,de így nem éri meg..
Bár majd valamikor egyeztethetnénk ,mert idegesít ,hogy nem húz úgy mint amikor megvettem...anno 2500nél érezhetően megindult egész 4000-4500ig "húzott"..most se nem indul meg,se nem forog ki 3000től nem is húz
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2012.09.20 csütörtök, 06:16:10 »
megint nagyon megdicsérték a mondimat
azt mondták szép halk és érezhetően húz
olyan dícsérte aki most vett egy 6 éves 1,4-es benzinest vitt vele majd mondtam neki ,hogy viszem én is az enyémel.
tetszett neki nagyon a mondi pedig 10 év a különbség a két kocsi életkora közt és 120ezer km-el több van az enyémben
mellesleg a fiatal 6 éves 10lityi/100km az enyém 5,5lityi/100km
fórúm társak igen jó választás az 1,8TD mk1 tényleg már majdnem 8 éve hajtom de igen szeretem
hajrá mk1 1,8TD
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2012.09.20 csütörtök, 08:18:39 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.20 csütörtök, 06:16:10
megint nagyon megdicsérték a mondimat
azt mondták szép halk és érezhetően húz
olyan dícsérte aki most vett egy 6 éves 1,4-es benzinest vitt vele majd mondtam neki ,hogy viszem én is az enyémel.
tetszett neki nagyon a mondi pedig 10 év a különbség a két kocsi életkora közt és 120ezer km-el több van az enyémben
mellesleg a fiatal 6 éves 10lityi/100km az enyém 5,5lityi/100km
fórúm társak igen jó választás az 1,8TD mk1 tényleg már majdnem 8 éve hajtom de igen szeretem
hajrá mk1 1,8TD
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2012.09.20 csütörtök, 09:15:45 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.19 szerda, 20:30:40
10e magyar papírt ...
azt mondta a "szakim" le kell ,de megemlítem neki,hogy erről nem kell..
Egyébként te mennyiért csinálsz ilyen műveletet....
Én a helyén is kicseréltem páncél levétele nélkül.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2012.09.20 csütörtök, 19:24:42 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.20 csütörtök, 06:16:10
megint nagyon megdicsérték a mondimat
azt mondták szép halk és érezhetően húz
olyan dícsérte aki most vett egy 6 éves 1,4-es benzinest vitt vele majd mondtam neki ,hogy viszem én is az enyémel.
1.4 benzin után hogyne húzna? 2* akkora a nyomatéka
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2012.09.20 csütörtök, 20:29:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.20 csütörtök, 19:24:42
1.4 benzin után hogyne húzna? 2* akkora a nyomatéka
Ahogy itt nézegetem nekem nagy bajok lehetnek az 1.8TD-vel...
Először azt hittem,hogy azért érzem gyengének ,mert egy 2000 turbó benzin után tettem bele a seggem,de 1 év után se lett jobb,sőőőt rosszabb... én például nem érzem azt a hu-de nagy nyomatékot,még az 1.4 benzinhez se..és a fogyasztásom is 7l/100km ,pedig nem is vagyok nagy lábú...
Ezek ellenére szeretem,de el kell jutnom egy talira ,mert fúrja az oldalam a kíváncsiság másnak milyen a mondi TD-e..
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2012.09.21 péntek, 08:08:15 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.20 csütörtök, 20:29:34
Ahogy itt nézegetem nekem nagy bajok lehetnek az 1.8TD-vel...
Először azt hittem,hogy azért érzem gyengének ,mert egy 2000 turbó benzin után tettem bele a seggem,de 1 év után se lett jobb,sőőőt rosszabb... én például nem érzem azt a hu-de nagy nyomatékot,még az 1.4 benzinhez se..és a fogyasztásom is 7l/100km ,pedig nem is vagyok nagy lábú...
Ezek ellenére szeretem,de el kell jutnom egy talira ,mert fúrja az oldalam a kíváncsiság másnak milyen a mondi TD-e..
A 7l/100km szerintem nem vészes.
Tali meg lesz október 6-án.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2012.09.21 péntek, 20:28:53 »
Idézetet írta: Viló - 2012.09.21 péntek, 08:08:15
A 7l/100km szerintem nem vészes.
Tali meg lesz október 6-án.
csak mindenkitől 5litert hallok,így soknak tűnik...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2012.09.21 péntek, 20:33:58 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.21 péntek, 20:28:53
csak mindenkitől 5litert hallok,így soknak tűnik...
ne aggódj az enyém is 7-et eszik. de télen legalább nem fog. elindulni sem szerintem ezzel a motorral
vettem is másikat
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2012.09.21 péntek, 21:26:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.21 péntek, 20:33:58
ne aggódj az enyém is 7-et eszik. de télen legalább nem fog. elindulni sem szerintem ezzel a motorral
vettem is másikat
Miért??
Tavaly is ennyit evett és -30ba is indult..
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2012.09.21 péntek, 23:55:34 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.21 péntek, 21:26:26
Miért??
Tavaly is ennyit evett és -30ba is indult..
Nem emlékszel a gyorsulására a talin?
Na az volt neki az utolsó
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2012.09.22 szombat, 05:42:36 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.20 csütörtök, 20:29:34
Ahogy itt nézegetem nekem nagy bajok lehetnek az 1.8TD-vel...
Először azt hittem,hogy azért érzem gyengének ,mert egy 2000 turbó benzin után tettem bele a seggem,de 1 év után se lett jobb,sőőőt rosszabb... én például nem érzem azt a hu-de nagy nyomatékot,még az 1.4 benzinhez se..és a fogyasztásom is 7l/100km ,pedig nem is vagyok nagy lábú...
Ezek ellenére szeretem,de el kell jutnom egy talira ,mert fúrja az oldalam a kíváncsiság másnak milyen a mondi TD-e..
én 10W40 gyári ford olajat használok. fekete protec olaj adalékal az előző kocsimba is mindig bele raktam. mann levegőszűrőt és gyári olajszűrőt használok.8000km után cserélem az előbb felsoroltakat.omv sima dízelel járok,de sajnos ez kút függő lehet felétek másika jó
a nyári gumi méretem 205/50R16 márkája Hankook prime 2 2,2bar az összes kerékben.
tényleg kevés a fogyim és télen sincs gondom vele.az is igaz ferdehátú az enyém a kombi lehet kicsit többet eszik
hát azon nem csodálkozom ha neked 2000 benzin turbo autó után gyengének tűnik
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2012.09.22 szombat, 06:56:25 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.09.21 péntek, 21:26:26
Miért??
Tavaly is ennyit evett és -30ba is indult..
tavaly 130-akkal közlekedtem mindenhol, most 90-el, és így 7 liter. -30 azért nem volt, de a nagyon nagy hidegekben már kellett a 198 Ah -s akksi segítségnek, hogy elinduljon. -15 ig jó volt, alatta már nem nagyon.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2012.09.22 szombat, 07:03:57 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.22 szombat, 05:42:36
én 10W40 gyári ford olajat használok. fekete protec olaj adalékal az előző kocsimba is mindig bele raktam. mann levegőszűrőt és gyári olajszűrőt használok.8000km után cserélem az előbb felsoroltakat.omv sima dízelel járok,de sajnos ez kút függő lehet felétek másika jó
a nyári gumi méretem 205/50R16 márkája Hankook prime 2 2,2bar az összes kerékben.
tényleg kevés a fogyim és télen sincs gondom vele.az is igaz ferdehátú az enyém a kombi lehet kicsit többet eszik
hát azon nem csodálkozom ha neked 2000 benzin turbo autó után gyengének tűnik
kb 6-ig én is le tudom butítani, de akkor olyan lesz mint a tied, én meg úgy nem tudok közlekedni. az ilyen "csodaszereket" hanyagolom, se protec, se metabond, se spuri, inkább félretettem azt a pénzt, és vettem az árából egy másik autót. ennek valóban jó a motorja, fogyasztás adat majd kb 2 hét múlva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2012.09.22 szombat, 07:45:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.09.22 szombat, 07:03:57
kb 6-ig én is le tudom butítani, de akkor olyan lesz mint a tied, én meg úgy nem tudok közlekedni. az ilyen "csodaszereket" hanyagolom, se protec, se metabond, se spuri, inkább félretettem azt a pénzt, és vettem az árából egy másik autót. ennek valóban jó a motorja, fogyasztás adat majd kb 2 hét múlva
de tied kombi
az meg bőven jó
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2012.09.22 szombat, 07:51:16 »
nem lebutitva van az enyém hanem gyári értére beállítva
és tudja is a gyár által megadott paramétereket
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2012.09.22 szombat, 07:53:09 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.09.22 szombat, 07:45:06
de tied kombi
az meg bőven jó
dehogy jó, a kombi is elmegy 6-al is, amíg jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ