Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:45:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 842315 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2013.01.02 szerda, 07:55:38 »

Szűrőt azt cseréltem nem olyan régen de a házat azt nem néztem meg
vissza szokott puhulni (pumpálástól számítva kb 20-25 perc és újra puha)
köszönöm az infót holnap megnézem

mindenképpen felpuhul, de 2 nyomásra keménynek kell lennie
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2013.01.02 szerda, 21:12:23 »

mindenképpen felpuhul, de 2 nyomásra keménynek kell lennie

Így van ahogy mondod 2-3 pumpálás és már kemény is
de szétkaptam a mai nap és a membrán volt a ludas
meg könnyebültem hogy nem adagoló a baja
még egyszer köszönöm az infókat
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 19:33:50 »

Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni Mondeóm ügyébe
Az a nagy problémám hogy indításkor hatalmas füstöt vág a kocsi és pár másodpercig össze-vissza jár a motor de utána szépen duruzsol
próbálkoztam már mindennel (porlasztó csere,gumi csövek cseréje,stb) de nem javult , Lucas adagoló van fenn
előre is köszönöm a válaszokat
Bizti hogy levegős mert az enyém is ezt csinálja és ha felpumpálom akkor 4-5pumpálásra keményedik föl
Naplózva
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2013.01.04 péntek, 04:12:13 »

Valaki szedett már szét Lucas adagolót? Ebben is van nyomástartó szelep, mint a Bosch-ban? Az én autóm is a következőt produkálja, hidegindításnál sokat kell köszörülni, hatalmas fehér füst, de 1 óra múlva is ugyanez a helyzet. Az adagolóból nem látok csöpögést, remélem csak a csöveknél van valami zizi. Kézipumpa nincs, csak egy mezei gázolajszűrő.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2013.01.04 péntek, 04:23:26 »

Valaki szedett már szét Lucas adagolót? Ebben is van nyomástartó szelep, mint a Bosch-ban?
A bosch-ban sincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2013.01.04 péntek, 04:28:37 »

A bosch-ban sincs
Hogy ne lenne, rendszeresen az megy tönkre, és akkor kell betenni a bemenő ágra egy nyomástartó szelepet. Ahol a bemenő cső van, ott van mellette egy nyomástartó szelep, egy 10-es villáskulccsal lehet kinyitni, ha fent van az adagoló, úgy képtelenség hozzáférni. Csak a Bosch-okhoz értek, a Lucas még új sajnos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2013.01.04 péntek, 04:31:11 »

Hogy ne lenne, rendszeresen az megy tönkre, és akkor kell betenni a bemenő ágra egy nyomástartó szelepet. Ahol a bemenő cső van, ott van mellette egy nyomástartó szelep, egy 10-es villáskulccsal lehet kinyitni, ha fent van az adagoló, úgy képtelenség hozzáférni. Csak a Bosch-okhoz értek, a Lucas még új sajnos.
ezek szerint a bosch-hoz sem értesz, mert az nem az  Wink
nem ndan-tól tanultad az adagolószerelés? mert akkor mindent értek, meg el is hiszek wave
ja, és nem 10-es kulcs kell hozzá, hanem a saját szerszáma, amivel ki lehet venni a helyén is
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 04:36:32 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2013.01.04 péntek, 06:56:18 »

ezek szerint a bosch-hoz sem értesz, mert az nem az  Wink
nem ndan-tól tanultad az adagolószerelés? mert akkor mindent értek, meg el is hiszek wave
ja, és nem 10-es kulcs kell hozzá, hanem a saját szerszáma, amivel ki lehet venni a helyén is
Igen, akkor az micsoda drága barátom?
Naplózva
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2013.01.04 péntek, 06:58:30 »

http://www.krautwagenparts.com/images/028130107KPumpPressureValve.jpg
Naplózva
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2013.01.04 péntek, 07:00:09 »


Vagy elég ha csak annyit beírsz a keresőbe, hogy Bosch Ve valve...

Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2013.01.04 péntek, 10:24:48 »

Vagy elég ha csak annyit beírsz a keresőbe, hogy Bosch Ve valve...

Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...

Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2013.01.04 péntek, 10:44:51 »

Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
Ezt tudom garantálni az én adagolómat is ő szedte szét darabokra és rakta össze:)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2013.01.04 péntek, 15:33:56 »

én kép nélkül is tudom mi van ott. egyébként igen, valóban ez a szelep van ott, csak ez nem nyomástartó, mert olyan még mindig nincs. ha csak egyetlen adagolós könyvet elolvasod, már tudod, mi az valójában
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 15:36:27 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2013.01.04 péntek, 15:35:23 »

Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...
elég baj az, hogy úgy szerelsz valamit, hogy nem tudod, mi az, meg nincs hozzá szerszámod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2013.01.04 péntek, 18:44:20 »

Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Mikulás74
Vendég
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2013.01.04 péntek, 18:56:14 »

elég baj az, hogy úgy szerelsz valamit, hogy nem tudod, mi az, meg nincs hozzá szerszámod
Neked meg az a bajod, hogy nem láttál még más adagolót a Fordén kívül...vagy 30 féle ilyen szelep van, különböző funkciókkal. Gondolom van otthon adagolóállító padod is...
Garantálom tudok neked mutatni olyan célszerszámot, amit még az életedben nem láttál. Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.
Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására, régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő seggéből süt a nap.
Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:00:16 »

Neked meg az a bajod, hogy nem láttál még más adagolót a Fordén kívül...vagy 30 féle ilyen szelep van, különböző funkciókkal. Gondolom van otthon adagolóállító padod is...
Garantálom tudok neked mutatni olyan célszerszámot, amit még az életedben nem láttál. Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.
Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására, régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő ***éből süt a nap.
Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....

nem 30, hanem kb 300 féle ilyen szelep van  rinya
Ilyen hozzáállással köszönjük a részvételt.
Ön a leggyengébb láncszem. Viszlát!  mf1
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:04:40 »

Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására
Az előbb nyomás tartásról beszéltél, nem szabályozásról. Nem mindegy. A szeleped tartásra nem jó, szabályozásra igen. De szerintem jobb, ha nem tudod a lucas-ét, hol van, csak baj lesz belőle.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:06:09 »

régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő ***éből süt a nap.
ha átírom a nickem, adagolósra, akkor elhiszed, hogy értek hozzá? gyökér  action
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:17:26 »

Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.

Igazad van, nem kell. Szerszámmal 3 perc kivenni, de inkább 3 óra alatt leszeded a kocsiról az adagolót, hogy villáskulcsal kiszedd a nyomásszabályzó szelepet. Sokkal jobban megéri (neked)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:26:45 »


Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....

Én már csak ilyen barom vagyok eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:27:14 »

ej papámim mi volt ez a parázs vita  szomoru1
kicsit lehangolt  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:28:26 »

ej papámim mi volt ez a parázs vita  szomoru1
kicsit lehangolt  szomoru1
nincs itt vita, jött egy hülyegyerek, nem tudta, mit beszél, aztán nem bírta a kritikát.  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:29:16 »

ej papámim mi volt ez a parázs vita  szomoru1
kicsit lehangolt  szomoru1
te is kérsz?  boxer
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:34:30 »

te is kérsz?  boxer
szerintem pihenj egy kicsit vagy egyél valami finomat  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2013.01.04 péntek, 19:34:49 »

Én már csak ilyen barom vagyok eplus2
nyes nyes nyes nyes nyes nyes nyes nyes nyes
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:06:34 »

te is kérsz?  boxer

Valld be, nem is értesz a dízelekhez... Hiába tusolsz gázolajjal... Grin

Bazzeg, én nem értem az ilyen agyatlanokat, mint ez a fazon. Roll Eyes ÉS EZ SZERELŐ ?!?! NÉV, CÍM?!!? Nehogy...  Lips Sealed
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:26:40 »

Bazzeg, én nem értem az ilyen agyatlanokat, mint ez a fazon. Roll Eyes ÉS EZ SZERELŐ ?!?! NÉV, CÍM?!!? Nehogy...  Lips Sealed
Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:30:17 »

Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám  Wink
Végülis. nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2013.01.05 szombat, 13:42:41 »

Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám  Wink

Ha csak fele annyira értenél a benzinesekhez is mint a magyarázáshoz, te lehetnél a benzinkirály.. De így én vagyok, Te "barom" :DDDDDDDD
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2013.02.02 szombat, 00:21:17 »

Sziasztok

Valaki tudna valami képet vagy valamit mutatni arról, hogyan is néz ki a lucas adagolóban a dúsító? (Nem a dúsító patronra gondolok, hanem arra a drága dúsító cuccra ami az adagolóban van). Illetve azt hogy lehet kideríteni, hogy rossz-e vagy sem?

Csak mert ugye hideg indításnál könnyen indul az autó, de nagy kékes-fehéres büdös füstöt ontja magából amíg be nem melegszik, és a motor is egyenletlenül jár. Porlasztók most lettek átnézve azoknak nincs semmi baja, dúsító patron nemrég lett cserélve, szóval nem sok minden maradt, max az adagoló ami *** lehet. Eddig több előtöltésre volt állítva az autó. Akkor jól ment, de nagyon-nagyon nehezen indult be. Amióta utótöltés felé lett állítva az adagoló azóta viszonylag könnyen indul nagy hidegben is csak füstöl, néha kerreg, és nem igazán megy mint amikor előtöltésen volt inkább. o.O
Köszi a választ előre is Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2013.02.02 szombat, 07:53:34 »

Sziasztok

Valaki tudna valami képet vagy valamit mutatni arról, hogyan is néz ki a lucas adagolóban a dúsító? (Nem a dúsító patronra gondolok, hanem arra a drága dúsító cuccra ami az adagolóban van). Illetve azt hogy lehet kideríteni, hogy rossz-e vagy sem?

Csak mert ugye hideg indításnál könnyen indul az autó, de nagy kékes-fehéres büdös füstöt ontja magából amíg be nem melegszik, és a motor is egyenletlenül jár. Porlasztók most lettek átnézve azoknak nincs semmi baja, dúsító patron nemrég lett cserélve, szóval nem sok minden maradt, max az adagoló ami *** lehet. Eddig több előtöltésre volt állítva az autó. Akkor jól ment, de nagyon-nagyon nehezen indult be. Amióta utótöltés felé lett állítva az adagoló azóta viszonylag könnyen indul nagy hidegben is csak füstöl, néha kerreg, és nem igazán megy mint amikor előtöltésen volt inkább. o.O
Köszi a választ előre is Smiley

Az adagoló legelején van, a hűtő felé néz, kb 4 cm átmérőjű, és 5-6 centi hosszú mágnes. Ha neked nem immo-s a kocsid, akkor egy olyan csatlakozód van, amiben egy piros, és egy barna kábel van. pirosra 12v, barnára test. kattannia kell, akkor jó. vagy mérsz rajta ellenállást, ha mutat valamit, akkor jó.

Neked szerintem egyszerűen rendesen be kéne állítani az előtöltésedet.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2013.02.02 szombat, 10:36:19 »

Az adagoló legelején van, a hűtő felé néz, kb 4 cm átmérőjű, és 5-6 centi hosszú mágnes. Ha neked nem immo-s a kocsid, akkor egy olyan csatlakozód van, amiben egy piros, és egy barna kábel van. pirosra 12v, barnára test. kattannia kell, akkor jó. vagy mérsz rajta ellenállást, ha mutat valamit, akkor jó.

Neked szerintem egyszerűen rendesen be kéne állítani az előtöltésedet.

Köszi a gyors választ  worship

lenne akkor még 1 kérdésem. Az előtöltésen az adagoló tengelyén vagy a rudazatokon kell állítani? Mert egy állítólagos fasza Egervári adagolós cégnél (azt hiszem DieselTech 97 bt) nél már járt ezzel a gonddal az autó, ők ráállították totál előtöltésre, akkor megszűnt a dadogás, rángatás, füstölés, de akkor meg hidegbe nem akart indulni az autó. 1-2 mm állítás a tengelyen is sokat jelent? Vagy van rá valami módszer amivel be lehetne lőni faszára a töltést???
Ja és az MK2 adagolóját azt 1-az-1ben fel lehet tenni az mk1-es diesel motorra???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2013.02.02 szombat, 11:57:14 »

Köszi a gyors választ  worship

lenne akkor még 1 kérdésem. Az előtöltésen az adagoló tengelyén vagy a rudazatokon kell állítani? Mert egy állítólagos fasza Egervári adagolós cégnél (azt hiszem DieselTech 97 bt) nél már járt ezzel a gonddal az autó, ők ráállították totál előtöltésre, akkor megszűnt a dadogás, rángatás, füstölés, de akkor meg hidegbe nem akart indulni az autó. 1-2 mm állítás a tengelyen is sokat jelent? Vagy van rá valami módszer amivel be lehetne lőni ***ára a töltést???
Ja és az MK2 adagolóját azt 1-az-1ben fel lehet tenni az mk1-es diesel motorra???
mi az a rudazat?
az adagoló tengelyét forgatod a vezérléshez képest
nem 1-2 mm, hanem 1-2 tized is sokat számít. igazából pontosan belőni, nem tudom elmagyarázni, hogy kell, hallani is lehet a hangján. persze, ha olyan csinálja aki ért hozzá.
mk2 adagolója máshogy van vezérelve. tökéletes működéshez az mk2 motorvezérlése kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:23:31 »

mi az a rudazat?
az adagoló tengelyét forgatod a vezérléshez képest
nem 1-2 mm, hanem 1-2 tized is sokat számít. igazából pontosan belőni, nem tudom elmagyarázni, hogy kell, hallani is lehet a hangján. persze, ha olyan csinálja aki ért hozzá.
mk2 adagolója máshogy van vezérelve. tökéletes működéshez az mk2 motorvezérlése kell

hmmm, értem. Köszi
Lehet, hogy teszek egy próbát hogy csöppöt előbbre állítok rajta.
Kár hogy ilyen messze laksz GinJoy :\
Már rég vittem volna hozzád a verdát ha itt  lennél közelbe Cheesy
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 16:03:03 »

Bocsi a sok kérdésért, de az adagolóban lévő hidegindítót azt megnéztem, és jól működik, mert amikor áramot kap akkor kattanik. Viszont ez honnan kapja a jelet, áramot? A jeladó nem lehet ludas a dologban? Lehet hogy tönkrement?
Bár mondjuk "üzemmeleg" motornál ( ami a Normal skálán N fölé nem igen megy) is rángat 1200-as fordulatszám környékén o.O
Mindenképp az adagoló töltést kell faszára belőni  Tongue
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 18:22:50 »

Bocsi a sok kérdésért, de az adagolóban lévő hidegindítót azt megnéztem, és jól működik, mert amikor áramot kap akkor kattanik. Viszont ez honnan kapja a jelet, áramot? A jeladó nem lehet ludas a dologban? Lehet hogy tönkrement?
Bár mondjuk "üzemmeleg" motornál ( ami a Normal skálán N fölé nem igen megy) is rángat 1200-as fordulatszám környékén o.O
Mindenképp az adagoló töltést kell ***ára belőni  Tongue
65 fokos víznél kapcsol ki, vagy ha gázt nyomsz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 22:44:37 »

Én Győrből elmentem Ginjoyhoz. Hidd el megéri!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2013.02.20 szerda, 10:52:42 »

hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni

Milyen átalakításokat kell megy csinálni Huh?
kell-e másik porlasztó Huh?
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast Huh?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2013.02.20 szerda, 11:10:39 »

hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni

Milyen átalakításokat kell megy csinálni Huh?
kell-e másik porlasztó Huh?
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast Huh?
Keresd Ginjoyt!!!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2013.02.20 szerda, 12:38:36 »

hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni

Milyen átalakításokat kell megy csinálni Huh?
kell-e másik porlasztó Huh?
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast Huh?

Én a helyedben hagynám a Lucast.
Nem kell porlasztókat cserélni és nem igényel semmi különös átalakítást.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2013.02.20 szerda, 13:18:37 »

hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni

Milyen átalakításokat kell megy csinálni Huh?
kell-e másik porlasztó Huh?
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast Huh?

Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva  az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2013.02.20 szerda, 17:54:59 »

Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva  az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..

nem is hangzik rosszul hogy javul a teljesítmény Cheesy
Ginjoy Telefon számát megtudnád adni??? mert nem találom sehol
és megkérdezhetem hogy mennyi volt a komplett adagolózás??
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 06:36:46 »

Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva  az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..

Nálam a régi motorral és a lukaccsal 180 volt a vége... Cheesy 200-nál mennyit pörög a motor? Az már elég gyiloknak hangzik...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 08:19:52 »

nem is hangzik rosszul hogy javul a teljesítmény Cheesy
Ginjoy Telefon számát megtudnád adni??? mert nem találom sehol
és megkérdezhetem hogy mennyi volt a komplett adagolózás??

06 harminc 894 99 egy három
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 08:20:41 »

Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva  az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..

Akkor a Lucasod tényleg elég halott volt, de a 200 feletti vég kicsit hihetetlenül hangzik.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 10:00:10 »

06 harminc 894 99 egy három

köszöntem szépen Smiley
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 12:50:40 »

Akkor a Lucasod tényleg elég halott volt, de a 200 feletti vég kicsit hihetetlenül hangzik.
Szivesen viszek vele bárkit, ha úgy alakul...
Ginjoy-tól hazafele az M6 on próbáltam
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 12:52:11 »

Nálam a régi motorral és a lukaccsal 180 volt a vége... Cheesy 200-nál mennyit pörög a motor? Az már elég gyiloknak hangzik...
Nem tudom, nedm néztem,de legközelebb lefényképezem...
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 21:20:35 »

Szivesen viszek vele bárkit, ha úgy alakul...
Ginjoy-tól hazafele az M6 on próbáltam

Nekem ma érkezett meg tőle a Bosch.
Holnap felrakom és ha nem fog tudni 200-at számonkérem Joy urat.   Cool
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.