Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:16:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842549 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2013.01.02 szerda, 07:55:38 »
Idézetet írta: Gee - 2013.01.01 kedd, 22:40:05
Szűrőt azt cseréltem nem olyan régen de a házat azt nem néztem meg
vissza szokott puhulni (pumpálástól számítva kb 20-25 perc és újra puha)
köszönöm az infót holnap megnézem
mindenképpen felpuhul, de 2 nyomásra keménynek kell lennie
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2013.01.02 szerda, 21:12:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.02 szerda, 07:55:38
mindenképpen felpuhul, de 2 nyomásra keménynek kell lennie
Így van ahogy mondod 2-3 pumpálás és már kemény is
de szétkaptam a mai nap és a membrán volt a ludas
meg könnyebültem hogy nem adagoló a baja
még egyszer köszönöm az infókat
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 19:33:50 »
Idézetet írta: Gee - 2013.01.01 kedd, 17:08:45
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni Mondeóm ügyébe
Az a nagy problémám hogy indításkor hatalmas füstöt vág a kocsi és pár másodpercig össze-vissza jár a motor de utána szépen duruzsol
próbálkoztam már mindennel (porlasztó csere,gumi csövek cseréje,stb) de nem javult , Lucas adagoló van fenn
előre is köszönöm a válaszokat
Bizti hogy levegős mert az enyém is ezt csinálja és ha felpumpálom akkor 4-5pumpálásra keményedik föl
Naplózva
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2013.01.04 péntek, 04:12:13 »
Valaki szedett már szét Lucas adagolót? Ebben is van nyomástartó szelep, mint a Bosch-ban? Az én autóm is a következőt produkálja, hidegindításnál sokat kell köszörülni, hatalmas fehér füst, de 1 óra múlva is ugyanez a helyzet. Az adagolóból nem látok csöpögést, remélem csak a csöveknél van valami zizi. Kézipumpa nincs, csak egy mezei gázolajszűrő.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2013.01.04 péntek, 04:23:26 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 04:12:13
Valaki szedett már szét Lucas adagolót? Ebben is van nyomástartó szelep, mint a Bosch-ban?
A bosch-ban sincs
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2013.01.04 péntek, 04:28:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 04:23:26
A bosch-ban sincs
Hogy ne lenne, rendszeresen az megy tönkre, és akkor kell betenni a bemenő ágra egy nyomástartó szelepet. Ahol a bemenő cső van, ott van mellette egy nyomástartó szelep, egy 10-es villáskulccsal lehet kinyitni, ha fent van az adagoló, úgy képtelenség hozzáférni. Csak a Bosch-okhoz értek, a Lucas még új sajnos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2013.01.04 péntek, 04:31:11 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 04:28:37
Hogy ne lenne, rendszeresen az megy tönkre, és akkor kell betenni a bemenő ágra egy nyomástartó szelepet. Ahol a bemenő cső van, ott van mellette egy nyomástartó szelep, egy 10-es villáskulccsal lehet kinyitni, ha fent van az adagoló, úgy képtelenség hozzáférni. Csak a Bosch-okhoz értek, a Lucas még új sajnos.
ezek szerint a bosch-hoz sem értesz, mert az nem az
nem ndan-tól tanultad az adagolószerelés? mert akkor mindent értek, meg el is hiszek
ja, és nem 10-es kulcs kell hozzá, hanem a saját szerszáma, amivel ki lehet venni a helyén is
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 04:36:32 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2013.01.04 péntek, 06:56:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 04:31:11
ezek szerint a bosch-hoz sem értesz, mert az nem az
nem ndan-tól tanultad az adagolószerelés? mert akkor mindent értek, meg el is hiszek
ja, és nem 10-es kulcs kell hozzá, hanem a saját szerszáma, amivel ki lehet venni a helyén is
Igen, akkor az micsoda drága barátom?
Naplózva
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2013.01.04 péntek, 06:58:30 »
http://www.krautwagenparts.com/images/028130107KPumpPressureValve.jpg
Naplózva
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2013.01.04 péntek, 07:00:09 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 06:58:30
http://www.krautwagenparts.com/images/028130107KPumpPressureValve.jpg
Vagy elég ha csak annyit beírsz a keresőbe, hogy Bosch Ve valve...
Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2013.01.04 péntek, 10:24:48 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 07:00:09
Vagy elég ha csak annyit beírsz a keresőbe, hogy Bosch Ve valve...
Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...
Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
Naplózva
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2013.01.04 péntek, 10:44:51 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2013.01.04 péntek, 10:24:48
Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
Ezt tudom garantálni az én adagolómat is ő szedte szét darabokra és rakta össze:)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2013.01.04 péntek, 15:33:56 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 06:58:30
http://www.krautwagenparts.com/images/028130107KPumpPressureValve.jpg
én kép nélkül is tudom mi van ott. egyébként igen, valóban ez a szelep van ott, csak ez nem nyomástartó, mert olyan még mindig nincs. ha csak egyetlen adagolós könyvet elolvasod, már tudod, mi az valójában
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 15:36:27 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2013.01.04 péntek, 15:35:23 »
Idézetet írta: Mikula - 2013.01.04 péntek, 07:00:09
Bár lehet, tényleg nem értek hozzá...csak akkor tudnám miket szereltem eddig...
elég baj az, hogy úgy szerelsz valamit, hogy nem tudod, mi az, meg nincs hozzá szerszámod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2013.01.04 péntek, 18:44:20 »
Idézetet írta: hayhapapi - 2013.01.04 péntek, 10:24:48
Én GinJoy-al nem vitatkoznék adagoló ügyben.. Nem egy és nem is kettő autót ő támasztott fel a sírból már itt...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2013.01.04 péntek, 18:56:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 15:35:23
elég baj az, hogy úgy szerelsz valamit, hogy nem tudod, mi az, meg nincs hozzá szerszámod
Neked meg az a bajod, hogy nem láttál még más adagolót a Fordén kívül...vagy 30 féle ilyen szelep van, különböző funkciókkal. Gondolom van otthon adagolóállító padod is...
Garantálom tudok neked mutatni olyan célszerszámot, amit még az életedben nem láttál. Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.
Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására, régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő seggéből süt a nap.
Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:00:16 »
Idézetet írta: Mikulás74 - 2013.01.04 péntek, 18:56:14
Neked meg az a bajod, hogy nem láttál még más adagolót a Fordén kívül...vagy 30 féle ilyen szelep van, különböző funkciókkal. Gondolom van otthon adagolóállító padod is...
Garantálom tudok neked mutatni olyan célszerszámot, amit még az életedben nem láttál. Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.
Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására, régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő ***éből süt a nap.
Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....
nem 30, hanem kb 300 féle ilyen szelep van
Ilyen hozzáállással köszönjük a részvételt.
Ön a leggyengébb láncszem. Viszlát!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:04:40 »
Idézetet írta: Mikulás74 - 2013.01.04 péntek, 18:56:14
Semmi másra nem voltam kíváncsi csak a Lucas nyomásszabályozására
Az előbb nyomás tartásról beszéltél, nem szabályozásról. Nem mindegy. A szeleped tartásra nem jó, szabályozásra igen. De szerintem jobb, ha nem tudod a lucas-ét, hol van, csak baj lesz belőle.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:06:09 »
Idézetet írta: Mikulás74 - 2013.01.04 péntek, 18:56:14
régen volt itt egy adagolós nick nevű illető, tőle vártam volna a választ...nem egy ügyeletes okostónitól, aki azt hiszi, az ő ***éből süt a nap.
ha átírom a nickem, adagolósra, akkor elhiszed, hogy értek hozzá? gyökér
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:17:26 »
Idézetet írta: Mikulás74 - 2013.01.04 péntek, 18:56:14
Ezek szerint egy autószerelőnek mindet meg kellene venni, ami autótípust eddig legyártottak, hogy hozzáfogjon a szereléshez. Bölcs logika.
Igazad van, nem kell. Szerszámmal 3 perc kivenni, de inkább 3 óra alatt leszeded a kocsiról az adagolót, hogy villáskulcsal kiszedd a nyomásszabályzó szelepet. Sokkal jobban megéri (neked)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:26:45 »
Idézetet írta: Mikulás74 - 2013.01.04 péntek, 18:56:14
Részemről a téma befejezve...a franc kiváncsi ilyen barmokra....
Én már csak ilyen barom vagyok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:27:14 »
ej papámim mi volt ez a parázs vita
kicsit lehangolt
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:28:26 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.01.04 péntek, 19:27:14
ej papámim mi volt ez a parázs vita
kicsit lehangolt
nincs itt vita, jött egy hülyegyerek, nem tudta, mit beszél, aztán nem bírta a kritikát.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:29:16 »
Idézetet írta: Ragasits - 2013.01.04 péntek, 19:27:14
ej papámim mi volt ez a parázs vita
kicsit lehangolt
te is kérsz?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:34:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 19:29:16
te is kérsz?
szerintem pihenj egy kicsit vagy egyél valami finomat
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Goa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2013.01.04 péntek, 19:34:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 19:26:45
Én már csak ilyen barom vagyok
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:06:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.04 péntek, 19:29:16
te is kérsz?
Valld be, nem is értesz a dízelekhez... Hiába tusolsz gázolajjal...
Bazzeg, én nem értem az ilyen agyatlanokat, mint ez a fazon.
ÉS EZ SZERELŐ ?!?! NÉV, CÍM?!!? Nehogy...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:26:40 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.01.05 szombat, 12:06:34
Bazzeg, én nem értem az ilyen agyatlanokat, mint ez a fazon.
ÉS EZ SZERELŐ ?!?! NÉV, CÍM?!!? Nehogy...
Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:30:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.05 szombat, 12:26:40
Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám
Végülis.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2013.01.05 szombat, 13:42:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.01.05 szombat, 12:26:40
Én örülök, hogy vannak ilyenek, ráadásul elég sokan. Így mindig van munkám
Ha csak fele annyira értenél a benzinesekhez is mint a magyarázáshoz, te lehetnél a benzinkirály.. De így én vagyok, Te "barom" :DDDDDDDD
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2013.02.02 szombat, 00:21:17 »
Sziasztok
Valaki tudna valami képet vagy valamit mutatni arról, hogyan is néz ki a lucas adagolóban a dúsító? (Nem a dúsító patronra gondolok, hanem arra a drága dúsító cuccra ami az adagolóban van). Illetve azt hogy lehet kideríteni, hogy rossz-e vagy sem?
Csak mert ugye hideg indításnál könnyen indul az autó, de nagy kékes-fehéres büdös füstöt ontja magából amíg be nem melegszik, és a motor is egyenletlenül jár. Porlasztók most lettek átnézve azoknak nincs semmi baja, dúsító patron nemrég lett cserélve, szóval nem sok minden maradt, max az adagoló ami *** lehet. Eddig több előtöltésre volt állítva az autó. Akkor jól ment, de nagyon-nagyon nehezen indult be. Amióta utótöltés felé lett állítva az adagoló azóta viszonylag könnyen indul nagy hidegben is csak füstöl, néha kerreg, és nem igazán megy mint amikor előtöltésen volt inkább. o.O
Köszi a választ előre is
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2013.02.02 szombat, 07:53:34 »
Idézetet írta: Akiee - 2013.02.02 szombat, 00:21:17
Sziasztok
Valaki tudna valami képet vagy valamit mutatni arról, hogyan is néz ki a lucas adagolóban a dúsító? (Nem a dúsító patronra gondolok, hanem arra a drága dúsító cuccra ami az adagolóban van). Illetve azt hogy lehet kideríteni, hogy rossz-e vagy sem?
Csak mert ugye hideg indításnál könnyen indul az autó, de nagy kékes-fehéres büdös füstöt ontja magából amíg be nem melegszik, és a motor is egyenletlenül jár. Porlasztók most lettek átnézve azoknak nincs semmi baja, dúsító patron nemrég lett cserélve, szóval nem sok minden maradt, max az adagoló ami *** lehet. Eddig több előtöltésre volt állítva az autó. Akkor jól ment, de nagyon-nagyon nehezen indult be. Amióta utótöltés felé lett állítva az adagoló azóta viszonylag könnyen indul nagy hidegben is csak füstöl, néha kerreg, és nem igazán megy mint amikor előtöltésen volt inkább. o.O
Köszi a választ előre is
Az adagoló legelején van, a hűtő felé néz, kb 4 cm átmérőjű, és 5-6 centi hosszú mágnes. Ha neked nem immo-s a kocsid, akkor egy olyan csatlakozód van, amiben egy piros, és egy barna kábel van. pirosra 12v, barnára test. kattannia kell, akkor jó. vagy mérsz rajta ellenállást, ha mutat valamit, akkor jó.
Neked szerintem egyszerűen rendesen be kéne állítani az előtöltésedet.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2013.02.02 szombat, 10:36:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.02.02 szombat, 07:53:34
Az adagoló legelején van, a hűtő felé néz, kb 4 cm átmérőjű, és 5-6 centi hosszú mágnes. Ha neked nem immo-s a kocsid, akkor egy olyan csatlakozód van, amiben egy piros, és egy barna kábel van. pirosra 12v, barnára test. kattannia kell, akkor jó. vagy mérsz rajta ellenállást, ha mutat valamit, akkor jó.
Neked szerintem egyszerűen rendesen be kéne állítani az előtöltésedet.
Köszi a gyors választ
lenne akkor még 1 kérdésem. Az előtöltésen az adagoló tengelyén vagy a rudazatokon kell állítani? Mert egy állítólagos fasza Egervári adagolós cégnél (azt hiszem DieselTech 97 bt) nél már járt ezzel a gonddal az autó, ők ráállították totál előtöltésre, akkor megszűnt a dadogás, rángatás, füstölés, de akkor meg hidegbe nem akart indulni az autó. 1-2 mm állítás a tengelyen is sokat jelent? Vagy van rá valami módszer amivel be lehetne lőni faszára a töltést???
Ja és az MK2 adagolóját azt 1-az-1ben fel lehet tenni az mk1-es diesel motorra???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:57:14 »
Idézetet írta: Akiee - 2013.02.02 szombat, 10:36:19
Köszi a gyors választ
lenne akkor még 1 kérdésem. Az előtöltésen az adagoló tengelyén vagy a rudazatokon kell állítani? Mert egy állítólagos fasza Egervári adagolós cégnél (azt hiszem DieselTech 97 bt) nél már járt ezzel a gonddal az autó, ők ráállították totál előtöltésre, akkor megszűnt a dadogás, rángatás, füstölés, de akkor meg hidegbe nem akart indulni az autó. 1-2 mm állítás a tengelyen is sokat jelent? Vagy van rá valami módszer amivel be lehetne lőni ***ára a töltést???
Ja és az MK2 adagolóját azt 1-az-1ben fel lehet tenni az mk1-es diesel motorra???
mi az a rudazat?
az adagoló tengelyét forgatod a vezérléshez képest
nem 1-2 mm, hanem 1-2 tized is sokat számít. igazából pontosan belőni, nem tudom elmagyarázni, hogy kell, hallani is lehet a hangján. persze, ha olyan csinálja aki ért hozzá.
mk2 adagolója máshogy van vezérelve. tökéletes működéshez az mk2 motorvezérlése kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:23:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.02.02 szombat, 11:57:14
mi az a rudazat?
az adagoló tengelyét forgatod a vezérléshez képest
nem 1-2 mm, hanem 1-2 tized is sokat számít. igazából pontosan belőni, nem tudom elmagyarázni, hogy kell, hallani is lehet a hangján. persze, ha olyan csinálja aki ért hozzá.
mk2 adagolója máshogy van vezérelve. tökéletes működéshez az mk2 motorvezérlése kell
hmmm, értem. Köszi
Lehet, hogy teszek egy próbát hogy csöppöt előbbre állítok rajta.
Kár hogy ilyen messze laksz GinJoy :\
Már rég vittem volna hozzád a verdát ha itt lennél közelbe
Naplózva
Akiee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 16:03:03 »
Bocsi a sok kérdésért, de az adagolóban lévő hidegindítót azt megnéztem, és jól működik, mert amikor áramot kap akkor kattanik. Viszont ez honnan kapja a jelet, áramot? A jeladó nem lehet ludas a dologban? Lehet hogy tönkrement?
Bár mondjuk "üzemmeleg" motornál ( ami a Normal skálán N fölé nem igen megy) is rángat 1200-as fordulatszám környékén o.O
Mindenképp az adagoló töltést kell faszára belőni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 18:22:50 »
Idézetet írta: Akiee - 2013.02.03 vasárnap, 16:03:03
Bocsi a sok kérdésért, de az adagolóban lévő hidegindítót azt megnéztem, és jól működik, mert amikor áramot kap akkor kattanik. Viszont ez honnan kapja a jelet, áramot? A jeladó nem lehet ludas a dologban? Lehet hogy tönkrement?
Bár mondjuk "üzemmeleg" motornál ( ami a Normal skálán N fölé nem igen megy) is rángat 1200-as fordulatszám környékén o.O
Mindenképp az adagoló töltést kell ***ára belőni
65 fokos víznél kapcsol ki, vagy ha gázt nyomsz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 22:44:37 »
Én Győrből elmentem Ginjoyhoz. Hidd el megéri!
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Gee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2013.02.20 szerda, 10:52:42 »
hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni
Milyen átalakításokat kell megy csinálni
kell-e másik porlasztó
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2013.02.20 szerda, 11:10:39 »
Idézetet írta: Gee - 2013.02.20 szerda, 10:52:42
hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni
Milyen átalakításokat kell megy csinálni
kell-e másik porlasztó
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast
Keresd Ginjoyt!!!
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2013.02.20 szerda, 12:38:36 »
Idézetet írta: Gee - 2013.02.20 szerda, 10:52:42
hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni
Milyen átalakításokat kell megy csinálni
kell-e másik porlasztó
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast
Én a helyedben hagynám a Lucast.
Nem kell porlasztókat cserélni és nem igényel semmi különös átalakítást.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2013.02.20 szerda, 13:18:37 »
Idézetet írta: Gee - 2013.02.20 szerda, 10:52:42
hali
olyan tanácsot szeretnék kérni hogy Bosch adagolót szeretnék a Lucas helyett fel tenni
Milyen átalakításokat kell megy csinálni
kell-e másik porlasztó
vagy érdemesebb lenne meg csináltatnom a Lucast
Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..
Naplózva
Gee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2013.02.20 szerda, 17:54:59 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.20 szerda, 13:18:37
Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..
nem is hangzik rosszul hogy javul a teljesítmény
Ginjoy Telefon számát megtudnád adni??? mert nem találom sehol
és megkérdezhetem hogy mennyi volt a komplett adagolózás??
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 06:36:46 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.20 szerda, 13:18:37
Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..
Nálam a régi motorral és a lukaccsal 180 volt a vége...
200-nál mennyit pörög a motor? Az már elég gyiloknak hangzik...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 08:19:52 »
Idézetet írta: Gee - 2013.02.20 szerda, 17:54:59
nem is hangzik rosszul hogy javul a teljesítmény
Ginjoy Telefon számát megtudnád adni??? mert nem találom sehol
és megkérdezhetem hogy mennyi volt a komplett adagolózás??
06 harminc 894 99 egy három
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 08:20:41 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.20 szerda, 13:18:37
Első körben tényleg hívd fel Ginjoy bácsit..
Nekem is ö rakott össze nem olyan rég ,egy Bosch-t..és ég és föld a 2ö..nincs húzva az se ,alap beállításokkal is dinamikusabb...
A lucassal 140 ,a bosch-al 200 felett van a végsebesség...(csak egy érzékletes példának)
Annyi ,hogy dízelesebb lett a hangja,de nekem nem tünt olyan vészesnek ,mint vártam ,mert a halott lucas is úgy kopogott..
Akkor a Lucasod tényleg elég halott volt, de a 200 feletti vég kicsit hihetetlenül hangzik.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Gee
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:00:10 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.21 csütörtök, 08:19:52
06 harminc 894 99 egy három
köszöntem szépen
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:50:40 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.21 csütörtök, 08:20:41
Akkor a Lucasod tényleg elég halott volt, de a 200 feletti vég kicsit hihetetlenül hangzik.
Szivesen viszek vele bárkit, ha úgy alakul...
Ginjoy-tól hazafele az M6 on próbáltam
Naplózva
Istvan000
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:52:11 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.02.21 csütörtök, 06:36:46
Nálam a régi motorral és a lukaccsal 180 volt a vége...
200-nál mennyit pörög a motor? Az már elég gyiloknak hangzik...
Nem tudom, nedm néztem,de legközelebb lefényképezem...
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 21:20:35 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2013.02.21 csütörtök, 12:50:40
Szivesen viszek vele bárkit, ha úgy alakul...
Ginjoy-tól hazafele az M6 on próbáltam
Nekem ma érkezett meg tőle a Bosch.
Holnap felrakom és ha nem fog tudni 200-at számonkérem Joy urat.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ