Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:55:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1557860 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:30:47 »

nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!

Pedig sokkal pöpecebb mint a Bosch! integet2
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:33:23 »

nyilván vannak ügyes adagolós szakik, csak a lucashoz igen kevesen értenek ám az a helyzet!
Tavaj volt egy kis gondom az adagolóval. 3 szervízbe mentem el egymás után.
1 kérdésük,: Milyen adagoló van rajta?
Mondom: Lucas.
Válasz: Viszlát!
Mondom Any@d!
A 4. szervíz szuperül megcsinálta. taps
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:37:44 »

Pedig sokkal pöpecebb mint a Bosch! integet2
Khm. Érzékeny dolgot feszegetsz...  eplus2
Van amiben a CAV a jobb és van amiben a bosch...Szerintem menetdinamikában és fogyiban felülmúlja a Bosch a Lucast....
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:44:39 »

Khm. Érzékeny dolgot feszegetsz...  eplus2
Van amiben a CAV a jobb és van amiben a bosch...Szerintem menetdinamikában és fogyiban felülmúlja a Bosch a Lucast....

Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza szívó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6 lityit átlagban, és ment 2 kilót.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:48:32 »

Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza színó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6lityit átlagban, és ment 2 kilót.
Az Mk1 Lucassal+GT17-tel egyszer ment 190et, amikor lehengerfejeztem, már Bosch-sal, pályán dombnak felfelé 220at ment.
Mk1 Lucas csúcsfogyim 5,3 volt, most a bosch-sal folyamatosan 5,7-5,8l

De hogy szóljak a Lukács mellett, szerintem semminek nincs olyan stabil alapjárata, mint annak, és ha jó, akkor tényleg jó, nem füstöl és megy mint a se*ggberúgott gepárd. Persze csak fordulaton.  eplus2
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:52:24 »

Az Mk1 Lucassal+GT17-tel egyszer ment 190et, amikor lehengerfejeztem, már Bosch-sal, pályán dombnak felfelé 220at ment.
Mk1 Lucas csúcsfogyim 5,3 volt, most a bosch-sal folyamatosan 5,7-5,8l

De hogy szóljak a Lukács mellett, szerintem semminek nincs olyan stabil alapjárata, mint annak, és ha jó, akkor tényleg jó, nem füstöl és megy mint a se*ggberúgott gepárd. Persze csak fordulaton.  eplus2

Mit vársz egy 1750cm3 motortól! wave
5 évig hajtottam, hengerfej problémám sose volt vele!  integet2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:54:10 »

5 évig hajtottam, hengerfej problémám sose volt vele!  integet2
Nekem 2 mondeoból 2 volt hengerfejes. Pedig az Mk2-t kíméltem...  falbav
Zacci véleményét nem akarom idekeverni... Szfh...
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:55:55 »

Sokan ajánlják Matyóka urat, a többség me van elégedve vele, de pl KövéMadár nemrég volt EGR-t dugóztatni, és hát nem sikerült annyira, vissza is kellett vinnie...

A szóban forgó madár valójában Kövér és nem Kövé...  wave

Dacára a félresikerült dugózásnak, úgy gondolom, hogy a hozzáértéssel nem volt gond, csak a szerencsémmel...  rinya
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:57:40 »

Nekem 2 mondeoból 2 volt hengerfejes. Pedig az Mk2-t kíméltem...  falbav
Zacci véleményét nem akarom idekeverni... Szfh...

Pedig nekem jobban a szivemhez nött mint a tdci! Azt még tudtam szeretni!
Sajna az egyik emberemnek adtam el, néha látom, hogy lepusztították, nincs rajta egy ép elem! falbav
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:59:22 »

A szóban forgó madár valójában Kövér és nem Kövé...  wave

Dacára a félresikerült dugózásnak, úgy gondolom, hogy a hozzáértéssel nem volt gond, csak a szerencsémmel...  rinya
Javítottam, bocs.
Természetesen nem akartam ócsárolni Matyóka urat, csak arra céloztam, hogy az adagoló mestere, a többit inkább megcsinálom én...  eplus2
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #360 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:01:14 »

mindkettő hengerfejes??? padig ugytudtam hogy ezek a vas hengerfejek birják! persze egy dieselmotornak vannak kőkemény alapszabályai, a legfontosabb: hidegen mint egy hímestojással!!! ha ezt betartod melegen a belét kitaposhatod az életben nem lesz hengerfejes...persze gondolom te sem első tulaj vagy Grin
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:03:59 »

mindkettő hengerfejes??? padig ugytudtam hogy ezek a vas hengerfejek birják! persze egy dieselmotornak vannak kőkemény alapszabályai, a legfontosabb: hidegen mint egy hímestojással!!! ha ezt betartod melegen a belét kitaposhatod az életben nem lesz hengerfejes...persze gondolom te sem első tulaj vagy Grin
Az Mk1-gyel a változó geos turbó miatt kellett óvatoskodni, az Mk2 pedig kímélős verdának érkezett.
Szal csak simán mellényúltam mindkettővel.  rinya
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #362 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:05:10 »

de semmi előjele nem volt hogy hengerfejes? remélem csak tömités volt...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:07:40 »

de semmi előjele nem volt hogy hengerfejes? remélem csak tömités volt...
Finoman fogyni kezdett a víz, utána már fújta a bubikat vissza a tartályba.
Hengerfejezés után még jobban, szóval motorcsere. Az eredeti motorom szerintem menthető, már tudjuk, hogy rosszul húztuk meg a csavarokat, de most nincs sas újra megcsinálni...  rinya
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #364 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:13:35 »

egy picit az enyémböl is fogyott a víz(kb 1L/10.000km) de kajak melegen is egy deka nyomás sem volt a rendszerben a csövek ugyanolyan puhák voltak mint hidegen, semmi bubi meg ilyesmi...ezt furcsálltam is de a focusban is csak minimális a nyomás
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2009.11.17 kedd, 12:20:09 »


Naggyon jó a cikk.
Leh@ Hogy nekem is rá kéne ellenőrizni ,hogy mennyire pontosan van beállítva a vezérlés?

Más
Tudja esetleg valaki ,hogy a fordulatszámmérő honnan kapja a jelet?
Az enyém motorcsere óta megzavarodott.
Alapjárattól kb 2000-ig jó onnantól pedig tiszta idióta.
Néha kifekszik 5500-5600-ig(kb 150Km/h -nál)
Néha de ez a ritkább beáll kb 3400-3500 környékére ami naggyából normális lenne talán.
Az az érdekes hogyha 1 pillanatra elveszem agázt akor álltalában de nem mindg visszaugrik a normál értékre de csak pár másodpercre aztán megint idióta.
Mi leh@ ez?
Mondjuk az is igaz hogyha ez lenne a legnagyobb gond az autóval én lennék a legboldogabb mondeobirtokló a világon.

Üdv: Vogl T.
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2009.11.17 kedd, 17:23:05 »


Szep kis kalvaria, el sem merem kepzelni a vegosszeget... wow1  Ezek utan en is kivancsi lennek, hogy allnak a holtpontjaim egymashoz kepest. eplus2
A cikkben emlegetett elotoltest allito motort eppen a hetvegen kaptam ki a kocsibol -a cikktol fuggetlenul- rendbetetel celjabol. Kicsit darabosnak es verszegenynek talaltam amit csinal. Most a meleg szobaban varja a restauralast. Majd csinalok kepeket... wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2009.11.17 kedd, 17:27:05 »

Szep kis kalvaria, el sem merem kepzelni a vegosszeget... wow1  Ezek utan en is kivancsi lennek, hogy allnak a holtpontjaim egymashoz kepest. eplus2
A cikkben emlegetett elotoltest allito motort eppen a hetvegen kaptam ki a kocsibol -a cikktol fuggetlenul- rendbetetel celjabol. Kicsit darabosnak es verszegenynek talaltam amit csinal. Most a meleg szobaban varja a restauralast. Majd csinalok kepeket... wave
Küldjek?  eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2009.11.17 kedd, 17:37:38 »

Küldjek?  eplus2

Igen, tovabba meselj a vezerleserol! eplus2
Allando feszultseget kap vagy tud lassabban es gyorsabban is huzni? Hogyan allitja be magat?
Latom, hogy van egy mechanika ami megszakit (vagy nyit?) egy aramkort ha a mozgo stift vegen nincs nyomas, azaz amikor nem feszul a bowden mert a rugo teljesen visszahuzta a kisgazkart. Plusz van 2 vegallas megszakitoja a stiftnek. wow3 wilting fejvakaras
Szoval kepeket, magyarazatot es cikket a nepnek! wave
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2009.11.17 kedd, 17:49:52 »

Sziasztok

Mk2-es Mondeot szeretnék átalakítani Bosch adagolósra.

1.6 TD golf vagy 1.9 TD Passat adagoló lenne.
Az jó lenne rá???
Látom hogy TÁDÉ nagyon vágja a dolgokat remélem nekem is tud segíteni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #370 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:26:40 »

Kifinomultabb szerkezet, az igazi hibája azon kivül, hogy kevesen értenek hozzá, nagyon érzékeny az üza szívó oldali tömitettségre, ha egyszer levegő jut bele nehezen bírkózik meg a problémával. Az enyém tudott 6 lityit átlagban, és ment 2 kilót.
persze. a bosch a kimenő mennyiséget szabályozza, a lukács meg a befelé jövőt. és a mágnes szelep is a befelé jövő ágat zárja, tehát a pumpálást is szigorúan gyújtáson kell csinálni, ha lélgtelenítesz. nehéz jó állapotút kifogni, mert a tiszta üzemanyagra allergiás, és hazánkban kevesen használnak első kézből vett gázolajat. most javítottam egy lukácsot, a retkes üzemanyag miatt megszorult az elem tengelye, és eltört a kis vékonyított hajtótengely.
egyébiránt a bosch-nak 3* akkora a szivattyúja, és ha levegő kerül bele, akkor sem az elem felé megy, hanem a visszafolyóágon eltávozik. csak kéne hozzá egy jó hullámos tárcsát szerezni, ami nem egy nagy dózist nyom, hanem két picit nagyon szorosan egymás után, és akkor a lukács irigyelt hangja is elérhető lenne vele.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:28:42 »

Sziasztok

Mk2-es Mondeot szeretnék átalakítani Bosch adagolósra.

1.6 TD golf vagy 1.9 TD Passat adagoló lenne.
Az jó lenne rá???
Látom hogy TÁDÉ nagyon vágja a dolgokat remélem nekem is tud segíteni.
nem jó rá, mert más teljesen a karakterisztika. felrakhatod, de nem fog tul jól menni, viszont lesz füst, meg fogyi, meg csúnya hang. az 1.6 td teteje jó rá, de alapnak ford adagoló kell. írtam neked ezzel kapcsolatban pü-t. ha mindent megveszel hozzá, akkor szereléssel együtt nem jössz ki ennyi alatt, és ha veszel is alkatrészt az is lutri. de ha szerzel adagolót, akár össze is tudom rakni neked. A sajátomat, és Tádéjét is én csináltam. de mindenképp kell egy tömítésgarnitúra, és csak új tömikkel összerakni.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.18 szerda, 15:32:32 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2009.11.18 szerda, 16:17:21 »

nem jó rá, mert más teljesen a karakterisztika. felrakhatod, de nem fog tul jól menni, viszont lesz füst, meg fogyi, meg csúnya hang. az 1.6 td teteje jó rá, de alapnak ford adagoló kell. írtam neked ezzel kapcsolatban pü-t. ha mindent megveszel hozzá, akkor szereléssel együtt nem jössz ki ennyi alatt, és ha veszel is alkatrészt az is lutri. de ha szerzel adagolót, akár össze is tudom rakni neked. A sajátomat, és Tádéjét is én csináltam. de mindenképp kell egy tömítésgarnitúra, és csak új tömikkel összerakni.

Köszi
De nem kaptam privát üzenetet.
Légyszi írj egy újat meg a tel. számodat is leírhatnád, és akkor felhívlak.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2009.11.18 szerda, 18:07:03 »

Igen, tovabba meselj a vezerleserol! eplus2
Allando feszultseget kap vagy tud lassabban es gyorsabban is huzni? Hogyan allitja be magat?
Latom, hogy van egy mechanika ami megszakit (vagy nyit?) egy aramkort ha a mozgo stift vegen nincs nyomas, azaz amikor nem feszul a bowden mert a rugo teljesen visszahuzta a kisgazkart. Plusz van 2 vegallas megszakitoja a stiftnek. wow3 wilting fejvakaras
Szoval kepeket, magyarazatot es cikket a nepnek! wave

Melóban maradtak a képek, holnap előkerítem őket.
Vezérlésnek utána kell nézzek, azt nem maceráltam.
Elméletileg 4 vezeték van, az ecu a pozitív/negatívat fordítja, + a 2 véghelyzetérzékelő van.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2009.11.18 szerda, 18:36:18 »

Melóban maradtak a képek, holnap előkerítem őket.
Vezérlésnek utána kell nézzek, azt nem maceráltam.
Elméletileg 4 vezeték van, az ecu a pozitív/negatívat fordítja, + a 2 véghelyzetérzékelő van.

Csak nyugodtan, egy TD-tulaj mindig raer... hehe
4 vezetek van, a ket veghelyzet erzekelo ugyanazt a kort szakitja meg, plusz ha nincs a stiften nyomas, az szakit egy masikat. Kaosz. beka3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2009.11.18 szerda, 18:45:42 »

Kaosz. beka3
Igen, az.
Méregetni kéne a csatin, kellene 4 jóféle izzó, meg némi madzag...  eplus2
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2009.11.18 szerda, 19:07:44 »

Igen, az.
Méregetni kéne a csatin, kellene 4 jóféle izzó, meg némi madzag...  eplus2

Eselytelen. zavart2
Ez a nyomaserzekelos megszakitas gondolom arra valo, hogy a bowden hosszatol fuggetlenul megtalalja a motor a stift "alaphelyzetet".
Tehat ha tul laza a kanoc es ezert nincs a stiften nyomas akkor zarodik az aramkor es addig tolja a stiftet amig be nem feszul a bowden es megszakad az aramkor.
De ez meg csak a jeghegy csucsa. idiota
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2009.11.18 szerda, 21:13:24 »

Eselytelen. zavart2
Ez a nyomaserzekelos megszakitas gondolom arra valo, hogy a bowden hosszatol fuggetlenul megtalalja a motor a stift "alaphelyzetet".
Tehat ha tul laza a kanoc es ezert nincs a stiften nyomas akkor zarodik az aramkor es addig tolja a stiftet amig be nem feszul a bowden es megszakad az aramkor.
De ez meg csak a jeghegy csucsa. idiota
Fel kell izzózni, a motornak multiméter, és simán lehetne loggolni a történéseket...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 21:35:42 »

Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...  eljen
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2009.11.20 péntek, 11:18:50 »

Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...  eljen

En ezen a hetvegen fogom megcsinalni az enyemet. nyes
Kivancsi vagyok, mit talaltal ki! Varjuk a cikket. eljen
Naplózva
Mr.SAAB
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2009.11.20 péntek, 18:05:31 »

Hello!!

Fater 1.8 Td mondiának van valami baja. fordulat tartomány és sebességi fokozattól függetlenül gyorsításnál hólmegy-hól nem megy az autó.
Mi lehet a probléma?  Huh?
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2009.11.20 péntek, 18:43:41 »

Hello!!

Fater 1.8 Td mondiának van valami baja. fordulat tartomány és sebességi fokozattól függetlenül gyorsításnál hólmegy-hól nem megy az autó.
Mi lehet a probléma?  Huh?
Gázoil szürcsi csekkolva? integet2
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Mr.SAAB
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2009.11.20 péntek, 20:07:45 »

hello!!
ez volt a tippünk...akkor lecseréljük:) Előző tulaj azt mondta h nemrég cserélte, de pl a légszűrőben is vödörszámra volt a kosz, kicseréltük nagyon jo lett az autó.
Köszike!!
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2009.11.20 péntek, 22:05:31 »

Csináltam ma jó képeket az EGR dugózáshoz. Cikk a héten...  eljen

taps Várjuk taps
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2009.11.20 péntek, 22:37:48 »


taps Várjuk taps
Már vannak képek VoTo jóvoltából turbónyomásmérő beszereléséről és a levegősödés 2. részéről is, csak idő...

szerk meg van kép TD olajcserés cikkhez is.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.20 péntek, 22:54:44 írta Tádé » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 10:53:46 »

En ezen a hetvegen fogom megcsinalni az enyemet. nyes
...

Ido hianyaban a muvelet elnapolva. Angry
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:07:08 »

Sziasztok segitségre lenne szükségem  1.8 tádém van nekem is és az volna a kérdésem,hogy hova lehet bekötni a turbó nyomás mérőt legegyszerübben?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2009.11.25 szerda, 11:20:47 »

Sziasztok segitségre lenne szükségem  1.8 tádém van nekem is és az volna a kérdésem,hogy hova lehet bekötni a turbó nyomás mérőt legegyszerübben?
Turbó és adagoló között van egy gumi-fém-gumi csőkomplexum, ha leveszed a gázolajpumpát, mögötte ott az első gumirésze, elvág, T-idom, viszonylátás.  wave
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2009.11.25 szerda, 16:10:10 »

köszi tádé holnap lehet megcsinálom.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2009.11.25 szerda, 19:22:27 »

köszi tádé holnap lehet megcsinálom.
Kis segítség: Új cikk a turbónyomásmérő beszereléséről
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 07:19:13 »

Bakker, nemkicsit leszivattam magam megint.
Néhány napja feltűnt, hogy xarakodik a termosztátom. (mióta megvolt a motorcsere, nem csak a vízhőfokjelzőre figyelek) Benn a városban egyszer észrevettem, hogy kb 1/2 10 irányában áll a mutató. Íjnye mondom fizu után benevezek egy újra.
Tegnap előtt feltűnt, hogy hideget mutat, de ez már 110 környékén volt, emberes gázon.  Mondom, ez nem termosz. Elkezdtem skubizni a vizet.
Kiderült, hogy amikor intenzív gyorsításon vagyok, elkezd hihetetlenül gyorsan lemenni a hőmérséklet. Álló helyzetben nyélgázon semmi. 110 körül dombon gurulva semmi. Ehem, mondom, hengerfej megen? Vízszint okésos, cső puha, nem sziszegünk, ez se az.
Na tegnap ezen felbuzdúlva beköltöztem a motortérbe...
Hát az a @&#-}b{ szenya műszerhőmérőjeladó csatlakozó épp csak annyira volt "laza", hogy normál üzemmódban, amikor a motorváltó komplexum nem feszül meg jár el mindenfelé, akkor okés volt, egyébként meg amikor komolyabban megbillent, már csak féligmeddig csatlakozott.
Megkapaláltam a tűzősarut (az átalakítás még az előző gazda keze munkáját dícséri) visszaraktam, ma reggel már nem tudtam reprodukálni a történést.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 09:34:54 »

Bakker, nemkicsit leszivattam magam megint.
Néhány napja feltűnt, hogy xarakodik a termosztátom. (mióta megvolt a motorcsere, nem csak a vízhőfokjelzőre figyelek) Benn a városban egyszer észrevettem, hogy kb 1/2 10 irányában áll a mutató. Íjnye mondom fizu után benevezek egy újra.
Tegnap előtt feltűnt, hogy hideget mutat, de ez már 110 környékén volt, emberes gázon.  Mondom, ez nem termosz. Elkezdtem skubizni a vizet.
Kiderült, hogy amikor intenzív gyorsításon vagyok, elkezd hihetetlenül gyorsan lemenni a hőmérséklet. Álló helyzetben nyélgázon semmi. 110 körül dombon gurulva semmi. Ehem, mondom, hengerfej megen? Vízszint okésos, cső puha, nem sziszegünk, ez se az.
Na tegnap ezen felbuzdúlva beköltöztem a motortérbe...
Hát az a @&#-}b{ szenya műszerhőmérőjeladó csatlakozó épp csak annyira volt "laza", hogy normál üzemmódban, amikor a motorváltó komplexum nem feszül meg jár el mindenfelé, akkor okés volt, egyébként meg amikor komolyabban megbillent, már csak féligmeddig csatlakozott.
Megkapaláltam a tűzősarut (az átalakítás még az előző gazda keze munkáját dícséri) visszaraktam, ma reggel már nem tudtam reprodukálni a történést.

taps eljen nyes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 09:38:16 »

taps eljen nyes
Nyugtával fogom a napot dícsérni, majd 1 hét múlva újratárgyaljuk...  eplus2
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 19:47:54 »

halló halló megmértem a turbónyomásom háááát rinya rinya :rinya:max 0.7 bar 2000 alatt megsem mozdul a mutató egyébként mi a turbónyomás felépülésének gyári értékei?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2009.11.27 péntek, 00:01:37 »

halló halló megmértem a turbónyomásom háááát rinya rinya :rinya:max 0.7 bar 2000 alatt megsem mozdul a mutató egyébként mi a turbónyomás felépülésének gyári értékei?
Valamelyik nap kijegyzetelem neked.  wave
Addig próbálkozz ilyesmivel
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2009.11.27 péntek, 09:57:25 »

köszi a cikk egyébként turbómembrán cserém már volt meg gumicsőcsere mert kitöredezett megvettem a gyárit de már megint töredezik de még nem fuj ki!
ja és lehuztam az EGR-ről az elekt csatit és jobb lett már 2000 alatt elkezd tölteni de a vége akkor is csak 0.8 ......dugózás?Huh?Huh?Huh??
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2009.11.27 péntek, 11:56:33 »

köszi a cikk egyébként turbómembrán cserém már volt meg gumicsőcsere mert kitöredezett megvettem a gyárit de már megint töredezik de még nem fuj ki!
ja és lehuztam az EGR-ről az elekt csatit és jobb lett már 2000 alatt elkezd tölteni de a vége akkor is csak 0.8 ......dugózás?Huh?Huh?Huh??
Nem rossz a 0,8, a turbómembránon tekerj ki egy felet és hamarabb fog éledni...
Dugózásról cikk nemsoká.  wave
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2009.11.27 péntek, 12:12:42 »

Dugózásról cikk nemsoká.  wave
taps finom
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2009.11.28 szombat, 13:52:20 »

Úgy tűnik  mégis a termosztátom hányt be.  Undecided
Hideg motornál kb. 5 percnyi járatás után már meleg felső gumicső. Kérdésem az lenne, hogy jó-e feltételezésem?
Már jó ideje így járok a kocsival, remélem nem lett emiatt semmi baja motornak. vigyor3
Azért is tojtam be a termosztáttól ennyire, mert tegnap beszéltem  ismerősömmel és a td-je is így lett hengerfejes. wow1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:11:47 »

Úgy tűnik  mégis a termosztátom hányt be.  Undecided
Hideg motornál kb. 5 percnyi járatás után már meleg felső gumicső. Kérdésem az lenne, hogy jó-e feltételezésem?
Már jó ideje így járok a kocsival, remélem nem lett emiatt semmi baja motornak. vigyor3
Azért is tojtam be a termosztáttól ennyire, mert tegnap beszéltem  ismerősömmel és a td-je is így lett hengerfejes. wow1
4000Ft környéke egy új, 20 perc alatt ki van cserézve.  wave
Folyamatosan nyitott termosztol nem lesz hengerfejes, csak többet eszik meg kicsit jobban kopnak a hengerek.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.