Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:04:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557915 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2009.12.09 szerda, 12:34:33 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.09 szerda, 12:23:28
Az izzítógyertyák kb. 1-1,5 hónaposak, mind a négyet cseréltem Bosch Durathermre.
Előtöltést nem tudom...
tényleg, hiszen mesélted is a cserét!
az előtöltést meg tudod tippelni a motor hangjáról: ha nagyon lágy, nem kerregős akkor valószínűleg kevés neki. nekem az állítás után kicsit ércesebb lett, most már sokkal "dieselesebb". főleg hidegen kerreg hallhatóbban, melegen nem annyira érezni a különbéget.
a mostani gondod előtt is így indult? mert akkor érdemes majd idővel erre is gyűjteni és beállíttatni.
u.i: próbaképpen feszíthetsz a bowdenen, hátha ideiglenesen megoldja. de mindenképpen jegyezd meg, hogy mennyit tekertél rajta, hogy vissza tudd állítani, ha nem jön be a mutatvány.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.09 szerda, 12:37:15 írta zsombi
»
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 20:59:11 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.12.09 szerda, 12:34:33
tényleg, hiszen mesélted is a cserét!
az előtöltést meg tudod tippelni a motor hangjáról: ha nagyon lágy, nem kerregős akkor valószínűleg kevés neki. nekem az állítás után kicsit ércesebb lett, most már sokkal "dieselesebb". főleg hidegen kerreg hallhatóbban, melegen nem annyira érezni a különbéget.
a mostani gondod előtt is így indult? mert akkor érdemes majd idővel erre is gyűjteni és beállíttatni.
u.i: próbaképpen feszíthetsz a bowdenen, hátha ideiglenesen megoldja. de mindenképpen jegyezd meg, hogy mennyit tekertél rajta, hogy vissza tudd állítani, ha nem jön be a mutatvány.
Hétvégén remélem lesz időm rá és meg tudom tekergetni.
Képet tudsz mutatni arról, hogy melyik bowdenről is van szó, illetve, hogy hogyan tekerjek rajta?
Ezer köszönet!
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2009.12.11 péntek, 09:56:44 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.10 csütörtök, 20:59:11
Hétvégén remélem lesz időm rá és meg tudom tekergetni.
Képet tudsz mutatni arról, hogy melyik bowdenről is van szó, illetve, hogy hogyan tekerjek rajta?
Ezer köszönet!
a pirossal karikázott csillag keresztmetszetű bigyó az. az adagoló oldali fele egy csúszka, azt hátrahúzod és utána lehet tekergetni. azt sajnos nem tudom még mindig, hogy melyik irányba, de a zöld karikában lévő kart figyelve gyorsan rájössz
majd számolj be a fejleményekről!
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2009.12.11 péntek, 11:15:51 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.12.11 péntek, 09:56:44
a pirossal karikázott csillag keresztmetszetű bigyó az. az adagoló oldali fele egy csúszka, azt hátrahúzod és utána lehet tekergetni. azt sajnos nem tudom még mindig, hogy melyik irányba, de a zöld karikában lévő kart figyelve gyorsan rájössz
majd számolj be a fejleményekről!
Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot.
En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2009.12.11 péntek, 12:58:32 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.11 péntek, 11:15:51
Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot.
En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd.
teljesen jogos.
akkor én is kihangsúlyozom, hogy szerintem ezzel csak elodázni lehet kicsit a komolyabb beavatkozást (a malacperselybe
), de az alap hibát nem oldja meg. viszont talán egy kicsit jobban tudod kezelni....ha egyáltalán ennek lesz a gondodra hatása. ha meg nem, akkor sem tettél semmi visszafordíthatatlant és pénzbe sem kerül.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2009.12.11 péntek, 13:02:15 »
kicsit kérdeznék én is:
előtöltés állító szelepet cserélt már itt valaki? van valami trükkje vagy csak régitlevágom-kitekerem-újatbecsavarom-kábeltráforrasztom?
polaritásnak van szerepe vagy mindegy (lévén, hogy egyszínű a két madzag)? forrasztani lehet, túl a tűzveszélyességi szempontokon?
minden tapasztalatot megköszönök
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2009.12.11 péntek, 14:25:10 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.12.11 péntek, 13:02:15
kicsit kérdeznék én is:
előtöltés állító szelepet cserélt már itt valaki? van valami trükkje vagy csak régitlevágom-kitekerem-újatbecsavarom-kábeltráforrasztom?
polaritásnak van szerepe vagy mindegy (lévén, hogy egyszínű a két madzag)? forrasztani lehet, túl a tűzveszélyességi szempontokon?
minden tapasztalatot megköszönök
En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 14:27:28 írta avokado
»
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2009.12.11 péntek, 18:30:35 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.11 péntek, 11:15:51
Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot.
En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd.
Nem a már tárgyalt hiba miatt gondoltam erre, hanem azért, hogy ha minden OK lenne, akkor picit fürgébb legyen a traktor.
Amiről már beszéltünk, azt valószínűleg a vezérléscserével együtt megejtem majd.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2009.12.11 péntek, 20:28:04 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.11 péntek, 14:25:10
En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz.
köszi az infókat. ezek pont olyan trükkök, amiket vártam
a cucc már régebben megérkezett (a feleannyiba kerülő angol), de majd csak karácsonykor lesz alkalmam berakni. reméltem, hogy nem kell, de múltkor ránéztem és megint gázolajos volt a tyúkbél környéke a szelepen a gumisapka alatt.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tibi65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2009.12.12 szombat, 16:53:11 »
A dúsitó motorral kapcsolatba egy jó sztori: 7 éve van nálam az autóm azt már nézegettem hogy hideginditáskor nem húzza rá a kart de nem foglalkoztam vele mert jól és mindig indult. Most olvasva a hozzászólásaitokat e témába hát én is nekiálltam hogy megnézem azt a fránya motort.Szétszettem,kiszettem lepróbáltam a motor jó.Akkor nézem hogy a bowden állító alapon van.Visszarak mindent beállítom a bowdent és tökéletes
egy apró momentumtól eltekintve mégpedig,hogy az adagolón lévő V-alaku visszahúzó rugó nem húzza vissza a kart gondolom fáradt :szomoru1:pici segédrugó és minden múkodik mint ahogy a nagy könyvben.Az előző tulajnak gondolom nem állt vissza az alapjárat és igy oldotta meg.Én 7 évig jártam vele mitsem sejtve hogy mit tud még a járgányom
KÖSZI a HASZNOS infó!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2009.12.12 szombat, 18:05:18 »
Idézetet írta: tibi65 - 2009.12.12 szombat, 16:53:11
A dúsitó motorral kapcsolatba egy jó sztori: 7 éve van nálam az autóm azt már nézegettem hogy hideginditáskor nem húzza rá a kart de nem foglalkoztam vele mert jól és mindig indult. Most olvasva a hozzászólásaitokat e témába hát én is nekiálltam hogy megnézem azt a fránya motort.Szétszettem,kiszettem lepróbáltam a motor jó.Akkor nézem hogy a bowden állító alapon van.Vis***ak mindent beállítom a bowdent és tökéletes
egy apró momentumtól eltekintve mégpedig,hogy az adagolón lévő V-alaku visszahúzó rugó nem húzza vissza a kart gondolom fáradt :szomoru1:pici segédrugó és minden múkodik mint ahogy a nagy könyvben.Az előző tulajnak gondolom nem állt vissza az alapjárat és igy oldotta meg.Én 7 évig jártam vele mitsem sejtve hogy mit tud még a járgányom
KÖSZI a HASZNOS infó!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2009.12.12 szombat, 21:02:42 »
Dúsítómotor fogaskerék áttételét nem lehet meggyógyítani?
Gondolok arra, hogy motor kiszed, szétszed, fogaskerék ki, kicserél, motor össze, motor vissza. Biztos nem ilyen egyszerű a dolog, de gondoltam egy kérdést megér
Holnap megpróbálkozom a leírtakkal (tekergetés).
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2009.12.12 szombat, 21:20:31 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.12 szombat, 21:02:42
Dúsítómotor fogaskerék áttételét nem lehet meggyógyítani?
Gondolok arra, hogy motor kiszed, szétszed, fogaskerék ki, kicserél, motor össze, motor vissza. Biztos nem ilyen egyszerű a dolog, de gondoltam egy kérdést megér
Holnap megpróbálkozom a leírtakkal (tekergetés).
Na akkor leirom megegyszer, ugy latom elkerulte a figyelmedet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2009.12.12 szombat, 22:00:44 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.12 szombat, 21:20:31
Na akkor leirom megegyszer, ugy latom elkerulte a figyelmedet...
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164
Naplózva
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2009.12.16 szerda, 11:17:41 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.11 péntek, 14:25:10
En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz.
Halihó!
Ez a probléma nálam is realizálódott, sajnos. Egy linket tudnátok adni, hogy honnan lehet olcsón előtöltés állító szelepet szerezni?
Naplózva
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2009.12.16 szerda, 11:51:11 »
Köszi! Akkor szétnézek ott.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:37:49 »
Idézetet írta: zoller - 2009.12.16 szerda, 11:17:41
Halihó!
Ez a probléma nálam is realizálódott, sajnos. Egy linket tudnátok adni, hogy honnan lehet olcsón előtöltés állító szelepet szerezni?
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/index.htm
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2009.12.16 szerda, 12:47:40 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.12.16 szerda, 12:37:49
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/index.htm
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/images/821664.jpg
Ő lesz az? Akkor kb féláron van
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:44:37 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.16 szerda, 11:49:31
Avokado az e-bayről vette.
Szentul hittem, hogy egyszer megirtam az osszes ezzel kapcsolatos infot, meg linkeket meg mindent. Gondoltam, most jol belinkelem, de csak nem talalom. Mar keresztbe-kasul felturtam a forumot, de semmi. Eltunt a bejegyzesem? Meghasadt a tudatom?!
Vagy csak privatban kuldtem el vkinek?
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:46:55 »
Idézetet írta: zoller - 2009.12.16 szerda, 12:47:40
http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/images/821664.jpg
Ő lesz az? Akkor kb féláron van
Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol.
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2009.12.16 szerda, 13:59:46 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.16 szerda, 13:44:37
Szentul hittem, hogy egyszer megirtam az osszes ezzel kapcsolatos infot, meg linkeket meg mindent. Gondoltam, most jol belinkelem, de csak nem talalom. Mar keresztbe-kasul felturtam a forumot, de semmi. Eltunt a bejegyzesem? Meghasadt a tudatom?!
Vagy csak privatban kuldtem el vkinek?
nekem küldtél privátban erről infót. szerintem erre emlékszel
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2009.12.16 szerda, 14:27:21 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.16 szerda, 13:46:55
Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol.
Köszönöm!
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:20:08 »
Idézetet írta: zsombi - 2009.12.16 szerda, 13:59:46
nekem küldtél privátban erről infót. szerintem erre emlékszel
Ahhha! Koszi, meg is nyugodtam.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:59:00 »
Idézetet írta: avokado - 2009.12.16 szerda, 13:46:55
Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol.
Elnézést kérek a falsinformációért. A vitaindító hsz-t töröltem.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2009.12.16 szerda, 16:23:55 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.16 szerda, 15:59:00
Elnézést kérek a falsinformációért. A vitaindító hsz-t töröltem.
Vitaindito, fals info?! Reggeliztel te?! Remelem csak viccelsz!
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 19:34:37 »
Na ma este tojt a fejemre a járgány és nem volt hajlandó elindulni.
Adagolót kiakasztottam, semmit sem segített.
Izzítottam 2*, után indító, de lufax. Ezt megismételtem kb. 4* vagy 5* és úgy sem ment. Fedcomp szerint -13 fok volt.
Az akksi lehet a ludas (konzultáltam okosokkal), behoztam tölteni és melegedni, reggel talán életképesebb lesz. Az önindító egyébkén eléggé gyengécskén muzsikált.
Az akksi ludasságát támasztja alá, hogy tegnap 12 körül értem haza, azóta állt a kocsi (indítási kísérletig kb. kerek 30 órát a hidegben, 10 centi hó alatt).
Próbáltam a gázolajszűrővel pumpálni kicsit, de az sem segített...
Arra gondoltam (szintén némi segítséggel
), hogy kellene valami brutál akksi, amit bennt tartok a házban, mondjuk töltőn. Reggel kiviszem, leteszem a kocsi mellé és arról megpróbálok elindulni, hátha.
Láttam neten, 75e Ft, de 220 Ah... ezzel már csak elindul a vén csataló... Csak hová tegyem? 50*30*24 centi
Ezt kihordani reggelente -> garantált sérv+aranyér
Motor előmelegítő gondolom az akksit nem melegíti fel eléggé, hogy reggel induljon...
Van valamilyen ötletetek (azon kívül, hogy vegyek V6-ost, mert már azon is gondolkozom, csak fenntartani nem tudnám)?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 20:04:37 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.20 vasárnap, 19:34:37
Na ma este tojt a fejemre a járgány és nem volt hajlandó elindulni.
Adagolót kiakasztottam, semmit sem segített.
Izzítottam 2*, után indító, de lufax. Ezt megismételtem kb. 4* vagy 5* és úgy sem ment. Fedcomp szerint -13 fok volt.
Az akksi lehet a ludas (konzultáltam okosokkal), behoztam tölteni és melegedni, reggel talán életképesebb lesz. Az önindító egyébkén eléggé gyengécskén muzsikált.
Az akksi ludasságát támasztja alá, hogy tegnap 12 körül értem haza, azóta állt a kocsi (indítási kísérletig kb. kerek 30 órát a hidegben, 10 centi hó alatt).
Próbáltam a gázolajszűrővel pumpálni kicsit, de az sem segített...
Arra gondoltam (szintén némi segítséggel
), hogy kellene valami brutál akksi, amit bennt tartok a házban, mondjuk töltőn. Reggel kiviszem, leteszem a kocsi mellé és arról megpróbálok elindulni, hátha.
Láttam neten, 75e Ft, de 220 Ah... ezzel már csak elindul a vén csataló... Csak hová tegyem? 50*30*24 centi
Ezt kihordani reggelente -> garantált sérv+aranyér
Motor előmelegítő gondolom az akksit nem melegíti fel eléggé, hogy reggel induljon...
Van valamilyen ötletetek (azon kívül, hogy vegyek V6-ost, mert már azon is gondolkozom, csak fenntartani nem tudnám)?
Ha a motor meleg, a gyengélkedő akksi is be fogja indítani...
Ne türelmetlenkedj, jövő héten elköltöznk a minuszok, és helyreáll a rend...
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2009.12.20 vasárnap, 21:22:38 »
Idézetet írta: Tádé_OFF - 2009.12.20 vasárnap, 20:04:37
Ha a motor meleg, a gyengélkedő akksi is be fogja indítani...
Ne türelmetlenkedj, jövő héten elköltöznk a minuszok, és helyreáll a rend...
Igazat szólsz... már megint.
Csak egy az a képzeletbeli cérna most szakadt el - néha nekem is elszakad. A gyógyszer is elgurult, szóval minden adott volt a "jó" kedvhez...
Az a melegítő dolog 30e Ft körül van szereléssel, nem kevés...
Mondjuk a dúsító is annyi, ha nem tudod varázsérintéssel rendbe hozni...
Akkor pedig talán az előmelegítőnek több haszna van (csak tipp).
Naplózva
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 18:38:59 »
Szia!
Hasonló gondokkal küzdök én is. Ma reggel nekem is a harmadik próbálkozásra indult el.
Az önindító is sokat számít!!! Én 14000-ért vettem bele egy szénkefehehidat, kitakarítottam, kicseréltem, és sokkal jobban teker. Most sem az igazi, de már úton van angliából az előtöltés állító szelep is (16000), remélem az lesz a megváltó!
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:07:52 »
Javasolt még megpróbálni vmi agresszív madzaggal az akksi negatívját a motorra átvinni, gyenge testkábel is okozhat lassú önindítást...
Naplózva
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:22:29 »
Egyébként létezik valami villyanyos előmelegítő szerkentyű, amit ebbe a motorba be lehet építeni, vagy valami univerzálisabb kis barkácsolással?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:24:03 »
Idézetet írta: zoller - 2009.12.21 hétfő, 19:22:29
Egyébként létezik valami villyanyos előmelegítő szerkentyű, amit ebbe a motorba be lehet építeni, vagy valami univerzálisabb kis barkácsolással?
Barkács...
Esetleg egy jo webasto állófűtés, de nekem ez csak akkor lesz, ha q gazdag leszek... Pedig csorog rá a nyálam 2 éve...
Naplózva
zoller
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:25:51 »
Hát igen
, arra nekem is. Csak ahogy nézegettem, egy passatban egy cimbinek gond nélkül elfér, de ebben?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2009.12.21 hétfő, 19:26:50 »
Idézetet írta: zoller - 2009.12.21 hétfő, 19:25:51
Hát igen
, arra nekem is. Csak ahogy nézegettem, egy passatban egy cimbinek gond nélkül elfér, de ebben?
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen...
Én felraktam a változó geos turbót is, pedig annak se nagyon volt hely...
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2009.12.22 kedd, 17:30:54 »
Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mk2-es Mondeo 1.8 TD ről hogyan lehet leszedni az olajteknőt??
A motor benn van a helyén és nem tudom hogy a váltó felöli oldalról mi fogja, mert körben a csavarok ki vannak szedve csak a váltó felől nem akar lejönni.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2009.12.22 kedd, 17:35:52 »
Idézetet írta: ndan - 2009.12.22 kedd, 17:30:54
Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mk2-es Mondeo 1.8 TD ről hogyan lehet leszedni az olajteknőt??
A motor benn van a helyén és nem tudom hogy a váltó felöli oldalról mi fogja, mert körben a csavarok ki vannak szedve csak a váltó felől nem akar lejönni.
A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2009.12.22 kedd, 19:37:24 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.22 kedd, 17:35:52
A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
Rosszul emléxem, 3...
Naplózva
ndan
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2009.12.22 kedd, 20:10:33 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.22 kedd, 19:37:24
Rosszul emléxem, 3...
Köszi
De azt a három csavart hogy tudom kivenni a legegyszerűbben???
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2009.12.22 kedd, 20:14:07 »
Idézetet írta: ndan - 2009.12.22 kedd, 20:10:33
Köszi
De azt a három csavart hogy tudom kivenni a legegyszerűbben???
Kitekered?
Le kell húzni a váltót a motorról sajnos. Az arányokat látod a képen...
Naplózva
anti
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2009.12.23 szerda, 16:47:40 »
sziasztok segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz
Naplózva
kovermadar
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2009.12.23 szerda, 17:08:05 »
Idézetet írta: anti - 2009.12.23 szerda, 16:47:40
sziasztok segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz
Szia,
1800-2000-es fordulaton nem érzel megugrást + süvítő hangot?
Naplózva
anti
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2009.12.23 szerda, 17:22:48 »
Idézetet írta: Kovermadar - 2009.12.23 szerda, 17:08:05
Szia,
1800-2000-es fordulaton nem érzel megugrást + süvítő hangot?
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2009.12.23 szerda, 17:28:19 »
Idézetet írta: anti - 2009.12.23 szerda, 17:22:48
Ha nem a quote feliratok közé írsz, jó lesz...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2009.12.23 szerda, 17:29:01 »
Idézetet írta: anti - 2009.12.23 szerda, 16:47:40
sziasztok segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz
Egyik pillanatról a másikra lett ilyen, vagy lassan szharódott idáig?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2009.12.25 péntek, 11:01:44 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.22 kedd, 17:35:52
A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
csak ez nem a mi olajteknőnk. nem is hasonlít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
villa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2009.12.25 péntek, 14:02:46 »
Hello!
Nálam a következő van (1.8 TDI, '98), kb időjátástól függetlenül hosszabb állás után:
1, inditozas, egyből beindulás, hamarosan leállás
2, inditozas hoszabban, lassan beindulas, hamarosan leallas
3, inditozas meghoszabban (aksi merulesik, utana bikazva), lassan beindulas (altalaban nagyon pici gazpumpalasra eledezik), többé nincs lállás
Menet közben ritkan rangat kicsit es (szinten ritkan) kicsit ingadozik az alapjarat, de ezt leszamitva hibatlan, megy is rendesen.
Nem nagyon fustol.
Előtöltö cserelve lett, mert ott szivargott a gazolaj, es az előmelegítő is mert törött volt a műanyag csöve.
Látszólag sehol nincs gázolaj szivárgás, es a fenti ket alkatresz csereje utan en hajlamos vagyok azt feltetelezni, hogy nem levegősödik fel a gazolaj rendszer. Az adagolon (Lucas) a gazbovden alatti masik bovden se most, se eddig soha nem dolgozott, de a problema viszonylag uj.
Egyetlen megoldasom egyelore, hogy kb. 6-8 orankent beinditom es hagyom jarni picit
Olvasgattam a forumot de nem talalok hasonlo problemat.
Aztmondják adagolo hiba. Azt is mondtak (Auto Fort), hogy "kész" de uzemkeptelen, megis a sajat laban hoztam el
En -szoftvertervezőként- azt feltetelezem, ha a 3. inditas utan hibatlan (amig nem all mondjuk egy/masfel napot), hogy az adagolonak baja nem lehet.
Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?
Előre is köszi,
Villa
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 14:18:58 írta villa
»
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2009.12.25 péntek, 14:33:57 »
Idézetet írta: villa - 2009.12.25 péntek, 14:02:46
Hello!
Nálam a következő van (1.8 TDI, '98), kb időjátástól függetlenül hosszabb állás után:
1, inditozas, egyből beindulás, hamarosan leállás
2, inditozas hoszabban, lassan beindulas, hamarosan leallas
3, inditozas meghoszabban (aksi merulesik, utana bikazva), lassan beindulas (altalaban nagyon pici gazpumpalasra eledezik), többé nincs lállás
Menet közben ritkan rangat kicsit es (szinten ritkan) kicsit ingadozik az alapjarat, de ezt leszamitva hibatlan, megy is rendesen.
Nem nagyon fustol.
Előtöltö cserelve lett, mert ott szivargott a gazolaj, es az előmelegítő is mert törött volt a műanyag csöve.
Látszólag sehol nincs gázolaj szivárgás, es a fenti ket alkatresz csereje utan en hajlamos vagyok azt feltetelezni, hogy nem levegősödik fel a gazolaj rendszer. Az adagolon (Lucas) a gazbovden alatti masik bovden se most, se eddig soha nem dolgozott, de a problema viszonylag uj.
Egyetlen megoldasom egyelore, hogy kb. 6-8 orankent beinditom es hagyom jarni picit
Olvasgattam a forumot de nem talalok hasonlo problemat.
Aztmondják adagolo hiba. Azt is mondtak (Auto Fort), hogy "kész" de uzemkeptelen, megis a sajat laban hoztam el
En -szoftvertervezőként- azt feltetelezem, ha a 3. inditas utan hibatlan (amig nem all mondjuk egy/masfel napot), hogy az adagolonak baja nem lehet.
Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?
Előre is köszi,
Villa
Valoszinuleg megis levegosodik. Szerintem nezd meg az uzemanyagszurod kezi pumpajat. Ha gyujtason nyomkodva nem kemenyedik fol, akkor valoszinuleg szakadt -vagy szimplan csak nem tokeletes- a membranja es hosszabb allas utan visszaejti az uzemanyagot a tankba. Ilyenkor levegos lesz es csak addig ketyeg amig az adagolo es szuro kozotti csoszakaszban van nafta. Elsore tehat bepoccen, utana jonnek a buborekok a szurotol, elkezd dadogni, vegul lefullad. Mivel ilyenkor mar mindenhol levegos az ujrainditas szinte lehetetlen. Jobb nem kinozni! Ha ugy tunik, hogy a szuro pumpaja rendben van, akkor is azzal kezdd, hogy atlatszo csore csereled az adagolo es a szuro kozotti szakaszt, igy ellenorizni tudod, hogy mi tortenik.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 14:36:21 írta avokado
»
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2009.12.25 péntek, 17:34:23 »
Idézetet írta: villa - 2009.12.25 péntek, 14:02:46
Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?
Levegőre tippelek, mint avokado, nézz körül
ITT, kattints ide
Naplózva
villa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2009.12.25 péntek, 20:01:03 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.25 péntek, 17:34:23
Levegőre tippelek, mint avokado, nézz körül
ITT, kattints ide
Köszi a hozzaszólásokat, megprobalom kideríteni hol levegősödhet fel.
Jelzem, ha rájöttem valamire, hátha hasznos lehet másnak is.
Egyébként mi van, ha az előmelegítőt is kikötöm a rendszerből? Tehát tankról pumpa, pumáról adagoló?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 20:06:52 írta villa
»
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2009.12.25 péntek, 20:04:23 »
Idézetet írta: villa - 2009.12.25 péntek, 20:01:03
Köszi a hozzaszólásokat, megprobalom kideríteni hol levegősödhet fel.
Jelzem, ha rájöttem valamire, hátha hasznos lehet másnak is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ