Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:44:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558546 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #450 Dátum: 2009.12.09 szerda, 12:34:33 »

Az izzítógyertyák kb. 1-1,5 hónaposak, mind a négyet cseréltem Bosch Durathermre.
Előtöltést nem tudom...

tényleg, hiszen mesélted is a cserét!  falbav
az előtöltést meg tudod tippelni a motor hangjáról: ha nagyon lágy, nem kerregős akkor valószínűleg kevés neki. nekem az állítás után kicsit ércesebb lett, most már sokkal "dieselesebb". főleg hidegen kerreg hallhatóbban, melegen nem annyira érezni a különbéget.
a mostani gondod előtt is így indult? mert akkor érdemes majd idővel erre is gyűjteni és beállíttatni.

u.i: próbaképpen feszíthetsz a bowdenen, hátha ideiglenesen megoldja. de mindenképpen jegyezd meg, hogy mennyit tekertél rajta, hogy vissza tudd állítani, ha nem jön be a mutatvány.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.09 szerda, 12:37:15 írta zsombi » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:59:11 »

tényleg, hiszen mesélted is a cserét!  falbav
az előtöltést meg tudod tippelni a motor hangjáról: ha nagyon lágy, nem kerregős akkor valószínűleg kevés neki. nekem az állítás után kicsit ércesebb lett, most már sokkal "dieselesebb". főleg hidegen kerreg hallhatóbban, melegen nem annyira érezni a különbéget.
a mostani gondod előtt is így indult? mert akkor érdemes majd idővel erre is gyűjteni és beállíttatni.

u.i: próbaképpen feszíthetsz a bowdenen, hátha ideiglenesen megoldja. de mindenképpen jegyezd meg, hogy mennyit tekertél rajta, hogy vissza tudd állítani, ha nem jön be a mutatvány.

Hétvégén remélem lesz időm rá és meg tudom tekergetni.
Képet tudsz mutatni arról, hogy melyik bowdenről is van szó, illetve, hogy hogyan tekerjek rajta?

Ezer köszönet!
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #452 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:56:44 »

Hétvégén remélem lesz időm rá és meg tudom tekergetni.
Képet tudsz mutatni arról, hogy melyik bowdenről is van szó, illetve, hogy hogyan tekerjek rajta?
Ezer köszönet!



a pirossal karikázott csillag keresztmetszetű bigyó az. az adagoló oldali fele egy csúszka, azt hátrahúzod és utána lehet tekergetni. azt sajnos nem tudom még mindig, hogy melyik irányba, de a zöld karikában lévő kart figyelve gyorsan rájössz  Wink
majd számolj be a fejleményekről!
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2009.12.11 péntek, 11:15:51 »



a pirossal karikázott csillag keresztmetszetű bigyó az. az adagoló oldali fele egy csúszka, azt hátrahúzod és utána lehet tekergetni. azt sajnos nem tudom még mindig, hogy melyik irányba, de a zöld karikában lévő kart figyelve gyorsan rájössz  Wink
majd számolj be a fejleményekről!

Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot. szomoru1 En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd. Wink
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #454 Dátum: 2009.12.11 péntek, 12:58:32 »

Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot. szomoru1 En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd. Wink

teljesen jogos.
akkor én is kihangsúlyozom, hogy szerintem ezzel csak elodázni lehet kicsit a komolyabb beavatkozást (a malacperselybe Smiley), de az alap hibát nem oldja meg. viszont talán egy kicsit jobban tudod kezelni....ha egyáltalán ennek lesz a gondodra hatása. ha meg nem, akkor sem tettél semmi visszafordíthatatlant és pénzbe sem kerül.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2009.12.11 péntek, 13:02:15 »


kicsit kérdeznék én is:
előtöltés állító szelepet cserélt már itt valaki? van valami trükkje vagy csak régitlevágom-kitekerem-újatbecsavarom-kábeltráforrasztom?
polaritásnak van szerepe vagy mindegy (lévén, hogy egyszínű a két madzag)? forrasztani lehet, túl a tűzveszélyességi szempontokon?
minden tapasztalatot megköszönök  worship
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2009.12.11 péntek, 14:25:10 »

kicsit kérdeznék én is:
előtöltés állító szelepet cserélt már itt valaki? van valami trükkje vagy csak régitlevágom-kitekerem-újatbecsavarom-kábeltráforrasztom?
polaritásnak van szerepe vagy mindegy (lévén, hogy egyszínű a két madzag)? forrasztani lehet, túl a tűzveszélyességi szempontokon?
minden tapasztalatot megköszönök  worship

En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 14:27:28 írta avokado » Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2009.12.11 péntek, 18:30:35 »

Az a baj ezzel a tekergetessel, hogy csak tuneti kezelest jelent. Ha a dusitomotor fogaskerek attetele van megkopva -mint altalaban- akkor nem sokat segit. A motor nem fog eleget huzni, illetve nem huz idoben. Ha keveset feszitesz a bovdenen, akkor nem fogsz javulast erezni. Ha meg sokat, akkor allandoan dusitani fog -melegen is magasabb lesz az alapjaratod- plusz ugyanugy leejti majd a fordulatot. szomoru1 En legalabbis ezt tapasztaltam, kivancsi vagyok nalad hogyan reagal majd. Wink

Nem a már tárgyalt hiba miatt gondoltam erre, hanem azért, hogy ha minden OK lenne, akkor picit fürgébb legyen a traktor.
Amiről már beszéltünk, azt valószínűleg a vezérléscserével együtt megejtem majd.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #458 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:28:04 »

En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz. wave

köszi az infókat. ezek pont olyan trükkök, amiket vártam   taps
a cucc már régebben megérkezett (a feleannyiba kerülő angol), de majd csak karácsonykor lesz alkalmam berakni. reméltem, hogy nem kell, de múltkor ránéztem és megint gázolajos volt a tyúkbél környéke a szelepen a gumisapka alatt.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:53:11 »

A dúsitó motorral kapcsolatba egy jó sztori: 7 éve van nálam az autóm azt már nézegettem hogy hideginditáskor nem húzza rá a kart de nem foglalkoztam vele mert jól és mindig indult. Most olvasva a hozzászólásaitokat e témába hát én is nekiálltam hogy megnézem azt a fránya motort.Szétszettem,kiszettem lepróbáltam a motor jó.Akkor nézem hogy a bowden állító alapon van.Visszarak mindent beállítom a bowdent és tökéletes taps egy apró momentumtól eltekintve mégpedig,hogy az adagolón lévő V-alaku visszahúzó rugó nem húzza vissza a kart gondolom fáradt :szomoru1:pici segédrugó és minden múkodik mint ahogy a nagy könyvben.Az előző tulajnak gondolom nem állt vissza az alapjárat és igy oldotta meg.Én 7 évig jártam vele mitsem sejtve hogy mit tud még a járgányom  falbav

                          KÖSZI a HASZNOS infó!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:05:18 »

A dúsitó motorral kapcsolatba egy jó sztori: 7 éve van nálam az autóm azt már nézegettem hogy hideginditáskor nem húzza rá a kart de nem foglalkoztam vele mert jól és mindig indult. Most olvasva a hozzászólásaitokat e témába hát én is nekiálltam hogy megnézem azt a fránya motort.Szétszettem,kiszettem lepróbáltam a motor jó.Akkor nézem hogy a bowden állító alapon van.Vis***ak mindent beállítom a bowdent és tökéletes taps egy apró momentumtól eltekintve mégpedig,hogy az adagolón lévő V-alaku visszahúzó rugó nem húzza vissza a kart gondolom fáradt :szomoru1:pici segédrugó és minden múkodik mint ahogy a nagy könyvben.Az előző tulajnak gondolom nem állt vissza az alapjárat és igy oldotta meg.Én 7 évig jártam vele mitsem sejtve hogy mit tud még a járgányom  falbav

                          KÖSZI a HASZNOS infó!!!!!!!!!!!!!!!

taps
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2009.12.12 szombat, 21:02:42 »

Dúsítómotor fogaskerék áttételét nem lehet meggyógyítani?
Gondolok arra, hogy motor kiszed, szétszed, fogaskerék ki, kicserél, motor össze, motor vissza. Biztos nem ilyen egyszerű a dolog, de gondoltam egy kérdést megér Smiley

Holnap megpróbálkozom a leírtakkal (tekergetés).
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2009.12.12 szombat, 21:20:31 »

Dúsítómotor fogaskerék áttételét nem lehet meggyógyítani?
Gondolok arra, hogy motor kiszed, szétszed, fogaskerék ki, kicserél, motor össze, motor vissza. Biztos nem ilyen egyszerű a dolog, de gondoltam egy kérdést megér Smiley

Holnap megpróbálkozom a leírtakkal (tekergetés).

Na akkor leirom megegyszer, ugy latom elkerulte a figyelmedet... szomoru2
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2009.12.12 szombat, 22:00:44 »

Na akkor leirom megegyszer, ugy latom elkerulte a figyelmedet... szomoru2
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg102164#msg102164

 vigyor3  worship
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:17:41 »

En mar csereltem. Szukseged lesz egy megfelelo szerszamra, en egy rovid nyelu allithato kulcsot hasznaltam. Eleg kemeny volt kicsavarni, kesztyu legyen rajtad. A menet olyan, hogy amikor becsavarod az uj szelepet, elvileg pont jo helyre fog kerulni a kabele. Ja es en nem elvagtam, hanem kibontottam a gegecsobol a kabelet, a csatlakozobol pedig visszatoltam a 2 tuskejet, szoval az ujat vagas/forrasztas nelkul raktam be. Nagyon figyelj a steril korulmenyekre, ne potyogjon semmi oda ahova nem kene es a tomitesek legyenek a helyukon!
A trukk pedig annyi az egeszben, hogy nem kell megvenni majd 30 penzert amit itthon arulnak, interneten feleannyibol beszerezheto ugyanaz. wave

Halihó!

Ez a probléma nálam is realizálódott, sajnos. Egy linket tudnátok adni, hogy honnan lehet olcsón előtöltés állító szelepet szerezni?
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:51:11 »

Köszi! Akkor szétnézek ott.  wave
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #466 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:37:49 »

Halihó!
Ez a probléma nálam is realizálódott, sajnos. Egy linket tudnátok adni, hogy honnan lehet olcsón előtöltés állító szelepet szerezni?


http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/index.htm
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:47:40 »


http://flag-diesel.rivousel.com/FlagDiesel/images/821664.jpg

Ő  lesz az? Akkor kb féláron van Smiley
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:44:37 »

Avokado az e-bayről vette.  wave

Szentul hittem, hogy egyszer megirtam az osszes ezzel kapcsolatos infot, meg linkeket meg mindent. Gondoltam, most jol belinkelem, de csak nem talalom. Mar keresztbe-kasul felturtam a forumot, de semmi. Eltunt a bejegyzesem? Meghasadt a tudatom?! idiota
Vagy csak privatban kuldtem el vkinek? nemtudom
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:46:55 »


Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol. eljen
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #470 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:59:46 »

Szentul hittem, hogy egyszer megirtam az osszes ezzel kapcsolatos infot, meg linkeket meg mindent. Gondoltam, most jol belinkelem, de csak nem talalom. Mar keresztbe-kasul felturtam a forumot, de semmi. Eltunt a bejegyzesem? Meghasadt a tudatom?! idiota
Vagy csak privatban kuldtem el vkinek? nemtudom

nekem küldtél privátban erről infót. szerintem erre emlékszel  vigyor3
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2009.12.16 szerda, 14:27:21 »

Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol. eljen

Köszönöm!
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:20:08 »

nekem küldtél privátban erről infót. szerintem erre emlékszel  vigyor3

Ahhha! Koszi, meg is nyugodtam. pias
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:59:00 »

Igen, ez kell neked. Es nem az e-bayrol rendeltem (azota mar meg is szunt az e-bay-es oldaluk) hanem kozvetlenul a linkelt oldalrol. eljen
Elnézést kérek a falsinformációért. A vitaindító hsz-t töröltem.
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2009.12.16 szerda, 16:23:55 »

Elnézést kérek a falsinformációért. A vitaindító hsz-t töröltem.

Vitaindito, fals info?! Reggeliztel te?! Remelem csak viccelsz! eplus2  wave
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:34:37 »

Na ma este tojt a fejemre a járgány és nem volt hajlandó elindulni.  rinya

Adagolót kiakasztottam, semmit sem segített. szomoru1 rinya
Izzítottam 2*, után indító, de lufax. Ezt megismételtem kb. 4* vagy 5* és úgy sem ment. Fedcomp szerint -13 fok volt.  rinya rinya

Az akksi lehet a ludas (konzultáltam okosokkal), behoztam tölteni és melegedni, reggel talán életképesebb lesz. Az önindító egyébkén eléggé gyengécskén muzsikált.
Az akksi ludasságát támasztja alá, hogy tegnap 12 körül értem haza, azóta állt a kocsi (indítási kísérletig kb. kerek 30 órát a hidegben, 10 centi hó alatt).

Próbáltam a gázolajszűrővel pumpálni kicsit, de az sem segített...  szomoru1

Arra gondoltam (szintén némi segítséggel Smiley ), hogy kellene valami brutál akksi, amit bennt tartok a házban, mondjuk töltőn. Reggel kiviszem, leteszem a kocsi mellé és arról megpróbálok elindulni, hátha.
Láttam neten, 75e Ft, de 220 Ah... ezzel már csak elindul a vén csataló... Csak hová tegyem? 50*30*24 centi Smiley Ezt kihordani reggelente -> garantált sérv+aranyér Smiley

Motor előmelegítő gondolom az akksit nem melegíti fel eléggé, hogy reggel induljon...

Van valamilyen ötletetek (azon kívül, hogy vegyek V6-ost, mert már azon is gondolkozom, csak fenntartani nem tudnám)?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:04:37 »

Na ma este tojt a fejemre a járgány és nem volt hajlandó elindulni.  rinya

Adagolót kiakasztottam, semmit sem segített. szomoru1 rinya
Izzítottam 2*, után indító, de lufax. Ezt megismételtem kb. 4* vagy 5* és úgy sem ment. Fedcomp szerint -13 fok volt.  rinya rinya

Az akksi lehet a ludas (konzultáltam okosokkal), behoztam tölteni és melegedni, reggel talán életképesebb lesz. Az önindító egyébkén eléggé gyengécskén muzsikált.
Az akksi ludasságát támasztja alá, hogy tegnap 12 körül értem haza, azóta állt a kocsi (indítási kísérletig kb. kerek 30 órát a hidegben, 10 centi hó alatt).

Próbáltam a gázolajszűrővel pumpálni kicsit, de az sem segített...  szomoru1

Arra gondoltam (szintén némi segítséggel Smiley ), hogy kellene valami brutál akksi, amit bennt tartok a házban, mondjuk töltőn. Reggel kiviszem, leteszem a kocsi mellé és arról megpróbálok elindulni, hátha.
Láttam neten, 75e Ft, de 220 Ah... ezzel már csak elindul a vén csataló... Csak hová tegyem? 50*30*24 centi Smiley Ezt kihordani reggelente -> garantált sérv+aranyér Smiley

Motor előmelegítő gondolom az akksit nem melegíti fel eléggé, hogy reggel induljon...

Van valamilyen ötletetek (azon kívül, hogy vegyek V6-ost, mert már azon is gondolkozom, csak fenntartani nem tudnám)?
Ha a motor meleg, a gyengélkedő akksi is be fogja indítani... Cheesy
Ne türelmetlenkedj, jövő héten elköltöznk a minuszok, és helyreáll a rend...  eljen
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:22:38 »

Ha a motor meleg, a gyengélkedő akksi is be fogja indítani... Cheesy
Ne türelmetlenkedj, jövő héten elköltöznk a minuszok, és helyreáll a rend...  eljen

Igazat szólsz... már megint.
Csak egy az a képzeletbeli cérna most szakadt el - néha nekem is elszakad. A gyógyszer is elgurult, szóval minden adott volt a "jó" kedvhez...

Az a melegítő dolog 30e Ft körül van szereléssel, nem kevés...
Mondjuk a dúsító is annyi, ha nem tudod varázsérintéssel rendbe hozni...
Akkor pedig talán az előmelegítőnek több haszna van (csak tipp).
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 18:38:59 »

Szia!

Hasonló gondokkal küzdök én is. Ma reggel nekem is a harmadik próbálkozásra indult el.
Az önindító is sokat számít!!! Én 14000-ért vettem bele egy szénkefehehidat, kitakarítottam, kicseréltem, és sokkal jobban teker. Most sem az igazi, de már úton van angliából az előtöltés állító szelep is (16000), remélem az lesz a megváltó!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:07:52 »

Javasolt még megpróbálni vmi agresszív madzaggal az akksi negatívját a motorra átvinni, gyenge testkábel is okozhat lassú önindítást...
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:22:29 »

Egyébként létezik valami villyanyos előmelegítő szerkentyű, amit ebbe a motorba be lehet építeni, vagy valami univerzálisabb kis barkácsolással?Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:24:03 »

Egyébként létezik valami villyanyos előmelegítő szerkentyű, amit ebbe a motorba be lehet építeni, vagy valami univerzálisabb kis barkácsolással?Huh?
Barkács...
Esetleg egy jo webasto állófűtés, de nekem ez csak akkor lesz, ha q gazdag leszek... Pedig csorog rá a nyálam 2 éve...  vigyor3
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:25:51 »

Hát igen Smiley, arra nekem is. Csak ahogy nézegettem, egy passatban egy cimbinek gond nélkül elfér, de ebben?Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:26:50 »

Hát igen Smiley, arra nekem is. Csak ahogy nézegettem, egy passatban egy cimbinek gond nélkül elfér, de ebben?Huh?
Nincs lehetetlen, csak tehetetlen...  eplus2 Én felraktam a változó geos turbót is, pedig annak se nagyon volt hely...  eplus2
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2009.12.22 kedd, 17:30:54 »

Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mk2-es Mondeo 1.8 TD ről hogyan lehet leszedni az olajteknőt??
A motor benn van a helyén és nem tudom hogy a váltó felöli oldalról mi fogja, mert körben a csavarok ki vannak szedve csak a váltó felől nem akar lejönni.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2009.12.22 kedd, 17:35:52 »

Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani hogy mk2-es Mondeo 1.8 TD ről hogyan lehet leszedni az olajteknőt??
A motor benn van a helyén és nem tudom hogy a váltó felöli oldalról mi fogja, mert körben a csavarok ki vannak szedve csak a váltó felől nem akar lejönni.
A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2009.12.22 kedd, 19:37:24 »

A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
Rosszul emléxem, 3...

Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:10:33 »

Rosszul emléxem, 3...



Köszi
De azt a három csavart hogy tudom kivenni a legegyszerűbben???
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:14:07 »

Köszi
De azt a három csavart hogy tudom kivenni a legegyszerűbben???

Kitekered?  eplus2
Le kell húzni a váltót a motorról sajnos. Az arányokat látod a képen...
Naplózva
anti
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2009.12.23 szerda, 16:47:40 »

sziasztok   segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:08:05 »

sziasztok   segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz

Szia,

1800-2000-es fordulaton nem érzel megugrást + süvítő hangot?
Naplózva
anti
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:22:48 »

Szia,

1800-2000-es fordulaton nem érzel megugrást + süvítő hangot?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:28:19 »


Ha nem a quote feliratok közé írsz, jó lesz...  wave
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:29:01 »

sziasztok   segitseget szeretnek kerni 1.8 td mondeom nem huz rendesenn kb 80 a maximum sebesseg,amugy szepenn indul megy minden henger nem fustol ,dusitonn allitottam laza volt a bovden kb az elso 5 km-ig jo utana megint 80 segitsetek!!!!!!! turbo??kosz
Egyik pillanatról a másikra lett ilyen, vagy lassan szharódott idáig?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #494 Dátum: 2009.12.25 péntek, 11:01:44 »

A váltóharang alatt is vannak csavarok - ha jól emléxem, 2...
csak ez nem a mi olajteknőnk. nem is hasonlít
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
villa
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2009.12.25 péntek, 14:02:46 »

Hello!

Nálam a következő van (1.8 TDI, '98), kb időjátástól függetlenül hosszabb állás után:

1, inditozas, egyből beindulás, hamarosan leállás
2, inditozas hoszabban, lassan beindulas, hamarosan leallas
3, inditozas meghoszabban (aksi merulesik, utana bikazva), lassan beindulas (altalaban nagyon pici gazpumpalasra eledezik), többé nincs lállás

Menet közben ritkan rangat kicsit es (szinten ritkan) kicsit ingadozik az alapjarat, de ezt leszamitva hibatlan, megy is rendesen.
Nem nagyon fustol.

Előtöltö cserelve lett, mert ott szivargott a gazolaj, es az előmelegítő is mert törött volt a műanyag csöve.
Látszólag sehol nincs gázolaj szivárgás, es a fenti ket alkatresz csereje utan en hajlamos vagyok azt feltetelezni, hogy nem levegősödik fel a gazolaj rendszer. Az adagolon (Lucas) a gazbovden alatti masik bovden se most, se eddig soha nem dolgozott, de a problema viszonylag uj.

Egyetlen megoldasom egyelore, hogy kb. 6-8 orankent beinditom es hagyom jarni picit Cheesy

Olvasgattam a forumot de nem talalok hasonlo problemat.

Aztmondják adagolo hiba. Azt is mondtak (Auto Fort), hogy "kész" de uzemkeptelen, megis a sajat laban hoztam el Wink
En -szoftvertervezőként- azt feltetelezem, ha a 3. inditas utan hibatlan (amig nem all mondjuk egy/masfel napot), hogy az adagolonak baja nem lehet.

Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?

Előre is köszi,

Villa
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 14:18:58 írta villa » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2009.12.25 péntek, 14:33:57 »

Hello!

Nálam a következő van (1.8 TDI, '98), kb időjátástól függetlenül hosszabb állás után:

1, inditozas, egyből beindulás, hamarosan leállás
2, inditozas hoszabban, lassan beindulas, hamarosan leallas
3, inditozas meghoszabban (aksi merulesik, utana bikazva), lassan beindulas (altalaban nagyon pici gazpumpalasra eledezik), többé nincs lállás

Menet közben ritkan rangat kicsit es (szinten ritkan) kicsit ingadozik az alapjarat, de ezt leszamitva hibatlan, megy is rendesen.
Nem nagyon fustol.

Előtöltö cserelve lett, mert ott szivargott a gazolaj, es az előmelegítő is mert törött volt a műanyag csöve.
Látszólag sehol nincs gázolaj szivárgás, es a fenti ket alkatresz csereje utan en hajlamos vagyok azt feltetelezni, hogy nem levegősödik fel a gazolaj rendszer. Az adagolon (Lucas) a gazbovden alatti masik bovden se most, se eddig soha nem dolgozott, de a problema viszonylag uj.

Egyetlen megoldasom egyelore, hogy kb. 6-8 orankent beinditom es hagyom jarni picit Cheesy

Olvasgattam a forumot de nem talalok hasonlo problemat.

Aztmondják adagolo hiba. Azt is mondtak (Auto Fort), hogy "kész" de uzemkeptelen, megis a sajat laban hoztam el Wink
En -szoftvertervezőként- azt feltetelezem, ha a 3. inditas utan hibatlan (amig nem all mondjuk egy/masfel napot), hogy az adagolonak baja nem lehet.

Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?

Előre is köszi,

Villa

Valoszinuleg megis levegosodik. Szerintem nezd meg az uzemanyagszurod kezi pumpajat. Ha gyujtason nyomkodva nem kemenyedik fol, akkor valoszinuleg szakadt -vagy szimplan csak nem tokeletes- a membranja es hosszabb allas utan visszaejti az uzemanyagot a tankba. Ilyenkor levegos lesz es csak addig ketyeg amig az adagolo es szuro kozotti csoszakaszban van nafta. Elsore tehat bepoccen, utana jonnek a buborekok a szurotol, elkezd dadogni, vegul lefullad. Mivel ilyenkor mar mindenhol levegos az ujrainditas szinte lehetetlen. Jobb nem kinozni! Ha ugy tunik, hogy a szuro pumpaja rendben van, akkor is azzal kezdd, hogy atlatszo csore csereled az adagolo es a szuro kozotti szakaszt, igy ellenorizni tudod, hogy mi tortenik. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 14:36:21 írta avokado » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2009.12.25 péntek, 17:34:23 »

Volt valakinek hasonlo problemaja, esetleg valaki tudja a megoldast?
Levegőre tippelek, mint avokado, nézz körül ITT, kattints ide
Naplózva
villa
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2009.12.25 péntek, 20:01:03 »

Levegőre tippelek, mint avokado, nézz körül ITT, kattints ide

Köszi a hozzaszólásokat, megprobalom kideríteni hol levegősödhet fel.
Jelzem, ha rájöttem valamire, hátha hasznos lehet másnak is.

Egyébként mi van, ha az előmelegítőt is kikötöm a rendszerből? Tehát tankról pumpa, pumáról adagoló?
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.25 péntek, 20:06:52 írta villa » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2009.12.25 péntek, 20:04:23 »

Köszi a hozzaszólásokat, megprobalom kideríteni hol levegősödhet fel.
Jelzem, ha rájöttem valamire, hátha hasznos lehet másnak is.
taps worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.