Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:10:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560367 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:29:30 »

ja, és teljesen üzemmelegben hogy indul? akkor jó?
igen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #601 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:30:27 »

kb. 800rpm körül van
annál följebb nem megy?
és ha éppen csak hozzáérsz a gázpedálhoz reagál rá?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:33:28 »

ha középen van, nem tud rendesen reagálni a gázra sem. az meg mindegy, hogy mk1 vagy 2 , a gátolaj ugyanannyi kell neki, hogy elinduljon. szedj szét egy lucast, és akkor megtudod, hogy mit mért csinál

Ki fogom probalni amiket irtal. Meg egy Lucas adagolot is szetszedek amint alkalmam nyilik ra. eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #603 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:34:54 »

Az a baj, hogy folyamatosan, koppanásig kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen (ezáltal a kar helyzete változatlan marad) és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal... Huh?
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
néz már meg hogy egy test, meg a gázkarpoti középső szálát megméred gyújtáson, akkor hány voltot ad ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:35:16 »

Ki fogom probalni amiket irtal. Meg egy Lucas adagolot is szetszedek amint alkalmam nyilik ra. eplus2
adjak kölcsön?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:39:04 »

annál följebb nem megy?
és ha éppen csak hozzáérsz a gázpedálhoz reagál rá?
Az üzemmeleg alapjárata 850rpm körülire volt beállítva, de most hogy tekergettem a bowden állítóját ennyi a max. ford. szám, gázadásnál azért van egy kis holtjáték, de én úgy vettem észre hogy gázadásra reagál rendesen, nem gondolkodik, vagy torpan meg...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:46:23 »

Az üzemmeleg alapjárata 850rpm körülire volt beállítva, de most hogy tekergettem a bowden állítóját ennyi a max. ford. szám, gázadásnál azért van egy kis holtjáték, de én úgy vettem észre hogy gázadásra reagál rendesen, nem gondolkodik, vagy torpan meg...
és teljes gázon elmegy 5000-ig? megmondom iért kérdem. az indítő üzemanyag mennyiség kb annyi, mint a teljes terhelés alatt befecskendezett mennyiség. ennek az adagolónak a belsejében van az un. "füstcsavar", tehát azzal lehet állítani, ha kevés a mennyiség.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:57:25 »

néz már meg hogy egy test, meg a gázkarpoti középső szálát megméred gyújtáson, akkor hány voltot ad ki
Vágjam szét a külső szigetelést? vagy a közös (más elektromos egységek kivezetéseit előtöltés szab. mágn. szelep. és a leállító szelep) csatit széthúzva melyik az amit mondasz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #608 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:00:57 »

Vágjam szét a külső szigetelést? vagy a közös (más elektromos egységek kivezetéseit előtöltés szab. mágn. szelep. és a leállító szelep) csatit széthúzva melyik az amit mondasz?

a csatiba hátulról a vastag piros szál mellé kell beszúrni a műszer pálcikáját. leveszed azt a fehér szigszalagot, vagy zsugorcsövet, vagy mi az, és ott megtalálod. valamelyik oldalról a felső sorban a 2.

kb 0.7-0.8 Volt között kell mutatnia alapjáraton, és ahogy húzod kézzel a gázt ugy növekszik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:03:25 »

és teljes gázon elmegy 5000-ig? megmondom iért kérdem. az indítő üzemanyag mennyiség kb annyi, mint a teljes terhelés alatt befecskendezett mennyiség. ennek az adagolónak a belsejében van az un. "füstcsavar", tehát azzal lehet állítani, ha kevés a mennyiség.
Nem nagyon szoktam gyilkolni a motort 5000rpm-en, de nemrég, amikor a full gázról a leesési időt néztem, hogy 5mp alatt visszaáll-e alapjáratra, nyomtam neki egy kövérgázt és úgy vettem észre felment 5000rpm-fölé...
Most hogy kb. 2 teljes fordulatot tekertem befelé a turbó dúsító membrán állítócsavaron (hogy kevesebbet fogyasszon) is lazán ment fel 140-nel az M7-es érdi emelkedőjén...
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:07:22 »

a csatiba hátulról a vastag piros szál mellé kell beszúrni a műszer pálcikáját. leveszed azt a fehér szigszalagot, vagy zsugorcsövet, vagy mi az, és ott megtalálod. valamelyik oldalról a felső sorban a 2.

kb 0.7-0.8 Volt között kell mutatnia alapjáraton, és ahogy húzod kézzel a gázt ugy növekszik
Most épp nincs kéznél multiméter, de majd jelentkezem az eredménnyel...
 wave
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:14:32 »

adjak kölcsön?

Isten orizz! wow1 Szetszedem aztan majd nem tudom osszerakni. zavart2
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:17:29 »

ndan-kérdezte priviben, és itt válaszolok, mert ez is fontos lehet:
Hosszabb állás után is ráadott gyújtásnál max. három egészségeset tudok nyomni az üz.any.szűr. kézipumpáján, és van visszacsapószelep is a csőrendszerben.
TáDé átlátszó csövezése után és az NDS_Mondeo honlap ötlet és útmutatásai alapján beiktattam a rendszerbe egy gázolaj előszűrőt és utána egy visszacsapó szelepet a gyári gázolajszűrő elé.
Alábbiakban van egy kép a jelenlegi állapotról (azért vizes a cső, mert miután szétfröcskölt mindenhova a g.o., átmostam Brigéciollal a motorteret nehogy szétmarja a hűtőfolyadék csöveket, vagy begyulladjon stb...):

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 18:22:45 írta ltom » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:20:01 »

következö kérdésem lenne:az lucas adagolom tetején a dusitó kar tövében szivárog picit a go-m.tömités,után állitás vagy más az orvosság?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #614 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:22:17 »

Isten orizz! wow1 Szetszedem aztan majd nem tudom osszerakni. zavart2
majd összerakom én.  nyes
de amúgy össze lehet rakni, kis gondolkodás után. nem vagy te hülye gyerek. a 4 éves fiam is szokta őket szerelgetni egy fél colos krovaszárral(üti a tetejét)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #615 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:23:44 »

ndan-kérdezte priviben, és itt válaszolok, mert ez is fontos lehet:
Hosszabb állás után is ráadott gyújtásnál max. három egészségeset tudok nyomni az üz.any.szűr. kézipumpáján, és van visszacsapószelep is a csőrendszerben.
TáDé átlátszó csövezése után és az NDS_Mondeo honlap ötlet és útmutatásai alapján beiktattam a rendszerbe egy gázolaj előszűrőt és utána egy visszacsapó szelepet a gyári gázolajszűrő elé.
Alábbiakban van egy kép a jelenlegi állapotról (azért vizes a cső, mert miután szétfröcskölt mindenhova a g.o., átmostam Brigéciollal a motorteret nehogy szétmarja a hűtőfolyadék csöveket, vagy begyulladjon stb...):


most itt mi a kérdés? vagy mi a válasz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #616 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:24:57 »

következö kérdésem lenne:az lucas adagolom tetején a dusitó kar tövében szivárog picit a go-m.tömités,után állitás vagy más az orvosság?
egy o gyűrű van benne mindössze. csak le kell venni a fedelet hozzá és ki lehet cserélni. jó órás munka a gázkar rugói visszaakasztása miatt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #617 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:26:29 »

következö kérdésem lenne:az lucas adagolom tetején a dusitó kar tövében szivárog picit a go-m.tömités,után állitás vagy más az orvosság?
Mindenképp csináltasd meg, mert ha szivárog, akkor a háznyomásod sem tökéletes.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:30:24 »

most itt mi a kérdés? vagy mi a válasz?
Ezek voltak ndan kérdései (lefelejtettem):
hogy van e visszacsapó szelep,
és hogy mennyit tudok hosszabb állás után a kézipumpán nyomni...
 integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #619 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:34:29 »

Ezek voltak ndan kérdései (lefelejtettem):
hogy van e visszacsapó szelep,
és hogy mennyit tudok hosszabb állás után a kézipumpán nyomni...
 integet2
Ja, értem. 2-3 pumpálás még belefér. inkább 2(ha jó a szűrőház) viszont akkor a visszacsapó sem kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:36:23 »

Mindenképp csináltasd meg, mert ha szivárog, akkor a háznyomásod sem tökéletes.
azt mondod ha elkezden sorba lebontani a gázkart stb.leveszem az adagolo tetejét és kitudom cserélni nem ugrik az adagoloba szét semmi?én nem láttam még ilyet csak kivülröl.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #621 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:41:12 »

azt mondod ha elkezden sorba lebontani a gázkart stb.leveszem az adagolo tetejét és kitudom cserélni nem ugrik az adagoloba szét semmi?én nem láttam még ilyet csak kivülröl.
a külső részét a legnehezebb összerakni a rugók miatt. mindent le kötsz róla, fedél le, a gázkar tengelyét ki kell belőle nyomni, mert különben nem jön le a tető. ez az egy, ami összeköti a belsejét a külsővel. mivel nem akasztós, hanem csavaros a belső rögzítés, így nem esik szét semmi. ha lent van a fedél, kinyomod a dúsítótengelyt, és vagy egy, vagy 2 o gyűrű van rajta. elsétálsz a csapágyboltba, adnak megfelelő méretet, kicseréled, és minden mehet vissza. nagy sopás, de csak egy jó óra
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 18:44:35 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2010.01.19 kedd, 18:42:49 »

majd összerakom én.  nyes
de amúgy össze lehet rakni, kis gondolkodás után. nem vagy te hülye gyerek. a 4 éves fiam is szokta őket szerelgetni egy fél colos krovaszárral(üti a tetejét)

Inkabb maradjunk abban, hogy a fiadnak is es nekem is sok krumplifozeleket kell meg megenni mielott adagolot szerelhetnenk. finom wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:01:20 »

a külső részét a legnehezebb összerakni a rugók miatt. mindent le kötsz róla, fedél le, a gázkar tengelyét ki kell belőle nyomni, mert különben nem jön le a tető. ez az egy, ami összeköti a belsejét a külsővel. mivel nem akasztós, hanem csavaros a belső rögzítés, így nem esik szét semmi. ha lent van a fedél, kinyomod a dúsítótengelyt, és vagy egy, vagy 2 o gyűrű van rajta. elsétálsz a csapágyboltba, adnak megfelelő méretet, kicseréled, és minden mehet vissza. nagy sopás, de csak egy jó óra
na ezt megköszizem azt ittem brutal nehéz javitani.ezért nem is vállaltam
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:01:33 »

Joyhoz lenne egy kérdésem::
Amikor összeépítesz egy Bosch adagolót akkor nem szoktál bele tenni nagyobb hullámos tárcsát?Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #625 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:10:28 »

Joyhoz lenne egy kérdésem::
Amikor összeépítesz egy Bosch adagolót akkor nem szoktál bele tenni nagyobb hullámos tárcsát?Huh?
az escort 2,8-as az bőven elég. most próbálkozom egy 1.9 td vento nyomóelemével, annak 3,2-es az emelőtárcsája, és rövidebb idő alatt megy végbe az egész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #626 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:13:37 »

Joyhoz lenne egy kérdésem::
Amikor összeépítesz egy Bosch adagolót akkor nem szoktál bele tenni nagyobb hullámos tárcsát?Huh?
a saját eleméhez nem jó a magasabb, nem nagyon tudja kihasználni, mert a folytás máshogy van beállítva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #627 Dátum: 2010.01.19 kedd, 19:19:50 »

Joyhoz lenne egy kérdésem::
Amikor összeépítesz egy Bosch adagolót akkor nem szoktál bele tenni nagyobb hullámos tárcsát?Huh?
nincs msn-ed?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #628 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:39:26 »

ha középen van, nem tud rendesen reagálni a gázra sem. az meg mindegy, hogy mk1 vagy 2 , a gátolaj ugyanannyi kell neki, hogy elinduljon. szedj szét egy lucast, és akkor megtudod, hogy mit mért csinál

csak, hogy belekotyogjak  eplus2, nálam is úgy működik, ahogy avokado írta. én (hülye módon) már próbáltam állítani rajta régebben úgy, hogy melegen ne legyen megfeszülve a bowden. ennek annyi lett a következménye, hogy az alapjárat csökkent valamennyit és klímára mégjobban le is esett. ezután konzultáltam tádéval és arra jutottunk, hogy mk2-nél nem az etzold féle metódus kell a beállításhoz, de arra nem jöttünk rá, hogy mi a megfelelő módszer. így én pár heti próbálgatás és állítás után jutottam egy olyan beállításig, ami most megfelel. hidegen amúgy nekem is emel a fordulaton kb 1000-ig, aztán pár sarok után már újra 850 körüli. ja és gázra valóban behúzza a dúsítókart, de utána visszaejti az alapjárati állás alá egy kis időre. szóval nekem úgy tűnik, mk2-nél van egy "középállás" (a kérdés csak az, hogy ennek hol kellenelennie)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #629 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:52:10 »

akkor nincs jól beállítva az alapjáratod. olvass el egy haynes-t, vagy a tis-t
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #630 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:00:53 »

akkor nincs jól beállítva az alapjáratod. olvass el egy haynes-t, vagy a tis-t

ez mondjuk nem lenne meglepő  vigyor3
sajnos nekem csak benzines haynes van, a tis-ben nem is kerestem... megpróbálok utánanézni.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #631 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:01:44 »

ez mondjuk nem lenne meglepő  vigyor3
sajnos nekem csak benzines haynes van, a tis-ben nem is kerestem... megpróbálok utánanézni.
mert ugye az alapjáratot is mindenféle külső eszköz nélkül kell állítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #632 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:14:40 »

mert ugye az alapjáratot is mindenféle külső eszköz nélkül kell állítani

félreérted (vagy én értem félre a célzást  rinya): én az alapjáraton nem állítottam, mióta megvan a verda. egyedül a bowdent piszkáltam, de utólag már bánom a meggondolatlanságom.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2010.01.20 szerda, 08:47:46 »

a csatiba hátulról a vastag piros szál mellé kell beszúrni a műszer pálcikáját. leveszed azt a fehér szigszalagot, vagy zsugorcsövet, vagy mi az, és ott megtalálod. valamelyik oldalról a felső sorban a 2.

kb 0.7-0.8 Volt között kell mutatnia alapjáraton, és ahogy húzod kézzel a gázt ugy növekszik
No, akkor a könyv folytatása az alábbiakban:  vigyor3
Nem járattam a motort, de ráadott gyújtásnál mértem alapállásban 0.22V feszültséget a gázkarpoti piros madzagja és az akku negatív pólusa között, majd a gázkart mozgatva fokozatosan tudtam 0.01V-onként léptetni a feszültséget  egészen 0.6V-ig, itt meghülyült és csökkenni kezdett a feszültség...  Huh?
Max. gázkarállásnál 3.3V feszkót mértem.

Egyébkén nekem hátramenetben sem, és a klíma bekapcsolásánál sem emelkedik a ford. szám.
 rinya
A dúsító kart kézzel rátolva a jobboldali ütközőre, 3 izzítás után kb. 5mp. önindítózás után ma reggel elkezdett egyenletesen járni a motor (kb. 0 C fok volt a kinti hőmérséklet)   eljen
Az alábbi linken nézhető meg a video a ma reggeli indításról (kézipumpálás most nem volt):
http://www.youtube.com/watch?v=JBq9ci_OqCY

Ha a jövő héten reggel az előrejelzett mínusz 10 fokokban is beröffen így akkor megvan  a hiba oka...
Kuka a gázkarpoti?

Mióta légtelenítettük az üz. anyag rendszert (bilincses csövek, és visszacsapó szelep) még alacsonyabb lett az üzemi hőfok, a mérő mutatója szerint. Ma reggel még 10km út után sem megy el az "N"-betűig a hőfokjelzőm mutatója , lásd kép:

A termosztátot gyárira cseréltem tavaly, mert ekkor is csak max. az "N"-betűnél állt meg mutató (de a csere nem javított ezen, és a fűtésem brutálisan jó, szinte leégeti a fejemet ha max. piros állásban a szélvédőre nyomatom, akár 1-es fokozatban is), ezek szerint a vízhőfok szenzor döglött meg?
Ez befolyásolja az ECU-működését és ezáltal a hidegindításomat?

 szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.20 szerda, 09:53:01 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #634 Dátum: 2010.01.20 szerda, 10:04:45 »


 szomoru1

A gázkarpotit mindenesetre emeld feljebb, mert ezen a szinten szinte semmit nem csinál az előtöltés állítód. 0.4 volt alatt nem működik semmi, de a megszokott alap az 0.7- 0.8 volt. lehet hogy a dusítómotorod is elkezd rendesen működni. viszont ha összevissza ugrál a fesz, az nem jó. akkor tud fordítva működni, mert nem jó jelet kap.

Az N betű alja az a 88 fokos termosztátnál jó télen. A rossz termosztátnál csak a vastag fehér csík végéig megy fel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2010.01.20 szerda, 10:24:44 »

...
A termosztátot gyárira cseréltem tavaly, mert ekkor is csak max. az "N"-betűnél állt meg mutató (de a csere nem javított ezen, és a fűtésem brutálisan jó, szinte leégeti a fejemet ha max. piros állásban a szélvédőre nyomatom, akár 1-es fokozatban is), ezek szerint a vízhőfok szenzor döglött meg?
Ez befolyásolja az ECU-működését és ezáltal a hidegindításomat?

 szomoru1

De meg mennyire, hogy befolyasolja!
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:00:07 »

A gázkarpotit mindenesetre emeld feljebb, mert ezen a szinten szinte semmit nem csinál az előtöltés állítód. 0.4 volt alatt nem működik semmi, de a megszokott alap az 0.7- 0.8 volt. lehet hogy a dusítómotorod is elkezd rendesen működni. viszont ha összevissza ugrál a fesz, az nem jó. akkor tud fordítva működni, mert nem jó jelet kap.

Az N betű alja az a 88 fokos termosztátnál jó télen. A rossz termosztátnál csak a vastag fehér csík végéig megy fel
Újabb méréseim eredménye:
1) a piros kábel (a csatin a 2. kivezetés) és a baloldali 3. kivezetés (zöldes színű) között nincs feszültség és az
2) az 1. kivezetés (sárgás színű) és a piros között sincs delej... Huh?
3) Viszont mértem az akku negatív pólusa és a 3. (zöld) kivezetés között 4.95V feszkót, és
4) az akku negatív és az 1. (sárga) között 0.01V-ot,
5) a piros színű kábel (2. kivezetés) és az akku negatív között továbbra is 0.22V (alapjáraton járó motoron is) a delej.
Kontakthiba lenne???
 Shocked
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #637 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:11:40 »

Újabb méréseim eredménye:
1) a piros kábel (a csatin a 2. kivezetés) és a baloldali 3. kivezetés (zöldes színű) között nincs feszültség és az
2) az 1. kivezetés (sárgás színű) és a piros között sincs delej... Huh?
3) Viszont mértem az akku negatív pólusa és a 3. (zöld) kivezetés között 4.95V feszkót, és
4) az akku negatív és az 1. (sárga) között 0.01V-ot,
5) a piros színű kábel (2. kivezetés) és az akku negatív között továbbra is 0.22V (alapjáraton járó motoron is) a delej.
Kontakthiba lenne???
 Shocked
csak a piros és a test számít. valószínű nem jól dugtad be a kábelt, mert ha testnél működik, akkor a testkábellel is működnie kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:49:17 »

csak a piros és a test számít. valószínű nem jól dugtad be a kábelt, mert ha testnél működik, akkor a testkábellel is működnie kell
ugyan úgy dugtam  nyes mint amikor az akku negatívjára és a kábelekre mértem, és ott volt feszkó...
De a kedvedért széthúzom a csatit és az ECU-ból jövő tüskékre fogok egymás között rámérni (piros-zöld, piros-sárga kábelek között).
A másik oldali csatirészen meg mérek ellenállást (piros-zöld, piros-sárga madzagok között)...
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.20 szerda, 13:57:51 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:53:39 »

ugyan úgy dugtam  nyes mint amikor az akku negatívjára és a kábelekre mértem, és ott volt feszkó...
De a kedvedért széthúzom a csatit és az ECU-ból jővő tüskékre fogok egymás között rámérni (piros-zöld, piros-sárga között).
A másik oldali csatirészen meg mérek ellenállást...
 integet2
ha széthúzod akkor nem fogod látni azt az értéket amit visszaküld a sensor. a tápból csinál kisebb jelet. azért potméter
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.01.20 szerda, 14:01:35 »

ha széthúzod akkor nem fogod látni azt az értéket amit visszaküld a sensor. a tápból csinál kisebb jelet. azért potméter
de bajt nem csinálok vele, igaz? Remélem az ECU nem sz*rik be tőle ha méricskélek? A rövidzárlatot igyekszem mellőzni...  szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.01.20 szerda, 14:05:07 »



Lenne egy baráti kérdésem.

Mi alapján választjátok meg, hogy melyik fórumon írtok? Mert a folyamtban lévő témát ott is tárgyaljátok, meg itt is.

Ott ok, mert TáDé is közbeszól, de itt ugyanazt? Nem értem..
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.01.20 szerda, 14:17:17 »


Lenne egy baráti kérdésem.

Mi alapján választjátok meg, hogy melyik fórumon írtok? Mert a folyamtban lévő témát ott is tárgyaljátok, meg itt is.

Ott ok, mert TáDé is közbeszól, de itt ugyanazt? Nem értem..
Nem teljesen ugyanaz a tagsága a két Fórumnak, ezért írok ide is, több szem többet lát alapon, volt, hogy itt kaptam hasznosabb választ és volt, hogy ott, és nem ugyanattól a user-től (kivéve Joyt-t, aki úgy látom nagyon ott van a szeren és ide is, oda is leírja a helyes választ...).
De ha ez zavaró leállok vele!  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.20 szerda, 16:29:22 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.01.20 szerda, 16:32:04 »

de bajt nem csinálok vele, igaz? Remélem az ECU nem sz*rik be tőle ha méricskélek? A rövidzárlatot igyekszem mellőzni...  szomoru1
bajt nem csinálsz, csak nincs mit mérni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.01.22 péntek, 03:18:54 »

Mk2 nél van csak, 3. henger porlasztóház vastagabb, és van rajta egy elktromos csati. na annak a háznak a felső része az

Hi!

Elöször is azzal kezdeném ,hogy leh@ ,hogy tévedek.

Én eddíg úgy tudtam ,hogy a 3. csúcsban levő érzékelőt "TŰELYZET jeladó"-nak hívják. A belsejében van 1 nagyon vékony drótból tekert tekercs. Az elektronika 1 folyamatos 4szög jelet küld rá és mikor a 3.csúcs "tűje" nyit akkor a visszatérő jel megváltozik. Innen tudja az elektronika ,hogy hol jár az adagoló a motorhoz képest és ,hogy mennyivel is kell elállítani az előtöltést.
A kopogásérzékelő végülis nem más mint 1 alacsony érzékenységű talán kondenzátor mikrofon.



Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.01.22 péntek, 19:40:31 »

Hi!

Elöször is azzal kezdeném ,hogy leh@ ,hogy tévedek.

Én eddíg úgy tudtam ,hogy a 3. csúcsban levő érzékelőt "TŰELYZET jeladó"-nak hívják. A belsejében van 1 nagyon vékony drótból tekert tekercs. Az elektronika 1 folyamatos 4szög jelet küld rá és mikor a 3.csúcs "tűje" nyit akkor a visszatérő jel megváltozik. Innen tudja az elektronika ,hogy hol jár az adagoló a motorhoz képest és ,hogy mennyivel is kell elállítani az előtöltést.
A kopogásérzékelő végülis nem más mint 1 alacsony érzékenységű talán kondenzátor mikrofon.


Igen rosszul írtam, ez a helyes neve. csak mi szoktuk így hívni, mert nekünk nincs az a hivatalos kopogásérzékelő
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.27 szerda, 14:37:19 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drtibke
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.01.27 szerda, 13:26:08 »

Hali mindenki!

Reggel a -18 fokban gond nélkül indult a gépsárkány.
Ma délben kiugrottam kajálni, de út közben megszűnt a gázolaj tápellátásom!
Pár perc és próbálkozás után, elindult a verda, majd újra leállt.
Nagy nehézségek árán jutottam el vele a vendéglátó helyig.
Az üzemanyag  szűrű 3 hónapja lett cserélve. mellette lévő pumpám eddig működött.
Most viszont benyomott állásban ragadt.
Gondolom, az adagoló okozta szívás végett vákuum keletkezett a rendszerben.
Ebédet követően, a pumpa ismét normál állásban volt.
Rányomtam 2-öt, és felkeményedett, ahogy annak lennie kell.
Indítottam, sikerrel, de 1-2 sec alatt leállt. Ekkor a pumpa ismét "beragadt" állapotban volt. falbav

MOL-nál tankoltam, félig van a tank, és mivel így még nem jártam, dermedésgátlót nem használtam.

Vélemény, észrevétel 5let, hogy jussak haza?  Huh? Huh? Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.01.27 szerda, 14:41:08 »

Hali mindenki!

MOL-nál tankoltam, félig van a tank, és mivel így még nem jártam, dermedésgátlót nem használtam.

Vélemény, észrevétel 5let, hogy jussak haza?  Huh? Huh? Huh?

nézd meg, a tanksapkát, ha kinyitod is csinálja e. akkor szokott beszívva maradni a pumpa, ha nem tud elég gázolajat szívni. Tank, vagy cső elduguláskor szokott, de az is lehet, hogy egyszerűen a tanksapkán levő szelep befagyott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.01.27 szerda, 17:17:53 »

tud valaki fagydugo helyére szerelhetö kis fütö rendszert hol és mennyiért lehet kapni?ponpos nevét nem tudom.de azt igen ilyen hidegben jol jönne,kiméletes inditáshoz.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
drtibke
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.01.27 szerda, 18:08:32 »

nézd meg, a tanksapkát, ha kinyitod is csinálja e. akkor szokott beszívva maradni a pumpa, ha nem tud elég gázolajat szívni. Tank, vagy cső elduguláskor szokott, de az is lehet, hogy egyszerűen a tanksapkán levő szelep befagyott

Hállo!

Köszi a tippet... Egyelőre nincs eredmény  Embarrassed
Tanksapkát lecsavarva is ugyanaz a tünet.
megpróbálom lecserélni a gázolajszűrőt....
Hátha....
Ha meg nem változik semmi, hazahúzatom... falbav rinya falbav rinya
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.