Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560346 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.11.05 szombat, 19:34:14 »

csak ezért nem feltétlenül. először meg kéne nézni mi baja, lehet, hogy apró beállítás
Az mit jelent!
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.11.05 szombat, 19:44:30 »

Az mit jelent!
bármit. előtöltés, előtöltés állító szelep, turbo membrán, stb. lehet gyengül a szivattyú benne, bármi. láthatatlanul nem tudom én sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:16:38 »

bármit. előtöltés, előtöltés állító szelep, turbo membrán, stb. lehet gyengül a szivattyú benne, bármi. láthatatlanul nem tudom én sem
Tudnál ebben segíteni?
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:34:13 »

Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:39:17 »

Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
kutyacsont után biztosnem de szerintem a szilentek után sem kellene ezeket fixre rögzited vissza a helyére.azzal nem állitasz el semmit
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 17:44:01 »

Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
ez miatt biztos nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 16:59:57 »

kutyacsont után biztosnem de szerintem a szilentek után sem kellene ezeket fixre rögzited vissza a helyére.azzal nem állitasz el semmit

ok,kőszi,biztos nálam más is ki volt menve.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:48:05 »

Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.
Szétszedtem, megtakarítottam, összeraktam, és működik!
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:06:10 »

Szétszedtem, megtakarítottam, összeraktam, és működik!
végre valamit egyedül is meg tudsz csinálni!  Wink  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:08:58 »

végre valamit egyedül is meg tudsz csinálni!  Wink  eplus2
Tankolni is egyedül szoktam.  duhos2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:25:07 »

Tankolni is egyedül szoktam.  duhos2
és kocsit mosni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:26:08 »

és kocsit mosni?
Meg kitakarítani a család után.  falbav
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.11.08 kedd, 08:07:33 »

Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag Huh? Méret Huh?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.11.08 kedd, 11:20:18 »

Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag Huh? Méret Huh?
csavar:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46160868&termek_al_id=5885

alátét:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46150016&termek_al_id=1478

Pár forintos dolog, ezen nem érdemes spórolni, csúnya vége lehet...  exploserderage
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.11.08 kedd, 13:47:11 »

Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag Huh? Méret Huh?

azért mielőtt megvszed a csavart meg az alátátet, meg kellene nézned a bent lévő csavart.
nekem ugyanez volt a helyzet, mint amit írtál, valami tömítővel volt körbekenve a csavar nyaka. a gyárinál 2szer nagyobb csavar van benne, 27-es kulcs kell hozzá... Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:06:12 »

köszike.....már meg is vettem, hálisten van Miskolcon is boltjuk. Remélem tényleg csak az alátét a baj....és nem a menet ment szét az olajtaknőben.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:45:24 »

köszike.....már meg is vettem, hálisten van Miskolcon is boltjuk. Remélem tényleg csak az alátét a baj....és nem a menet ment szét az olajtaknőben.
Nekem a legutóbbi olajcserénél, megkínlódott a Kómaxos szaki, mert az előző évi cserekor elnyalták az olaj-leeresztő csavar hatlap-fejét és rá kellett hegesztenie egy nagyobb méretű anyát, ami 3x is letört a hegesztésnél miközben ki akarta lazítani...  falbav
úgyhogy anyázott a kollégájának közben rendesen, aki ott dolgozott tőle pár méterre.  gun
Még jó, hogy nem fogtam neki otthon az olajcserének Smiley
Sok sikert neked is!!!
 wave
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:51:52 »

Ellentétben a fekete mondival,a fehérben,minden gyári,szóval Lukács adagoló van benne nem Bosch.A tapasztalatom a következő: haladok az autóval,fékeznem kell,monnyuk piros a lámpa,lassítok,kinyomom a kuplungot,kb.1200-1300-as fordulaton ketyeg 2-3 másodpercig,majd visszaáll alapjáratra (kb. 750-800 rpm).Xarul van beállítva az emelt alapjárati fordulatszám?Vagy esetleg más a gond?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:56:44 »

Ellentétben a fekete mondival,a fehérben,minden gyári,szóval Lukács adagoló van benne nem Bosch.A tapasztalatom a következő: haladok az autóval,fékeznem kell,monnyuk piros a lámpa,lassítok,kinyomom a kuplungot,kb.1200-1300-as fordulaton ketyeg 2-3 másodpercig,majd visszaáll alapjáratra (kb. 750-800 rpm).Xarul van beállítva az emelt alapjárati fordulatszám?Vagy esetleg más a gond?
igen, a gázkar túl feszes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:21:22 »

igen, a gázkar túl feszes
mi a teendő?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:49:11 »

mi a teendő?
engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:59:11 »

engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Akkor,elméletileg,ha újra állítom a fordulatszámot üres,illetve emelt alapjáraton,az előírt adatra,akkor jó lesz?
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:08:48 »

Nekem a legutóbbi olajcserénél, megkínlódott a Kómaxos szaki, mert az előző évi cserekor elnyalták az olaj-leeresztő csavar hatlap-fejét és rá kellett hegesztenie egy nagyobb méretű anyát, ami 3x is letört a hegesztésnél miközben ki akarta lazítani...  falbav
úgyhogy anyázott a kollégájának közben rendesen, aki ott dolgozott tőle pár méterre.  gun
Még jó, hogy nem fogtam neki otthon az olajcserének Smiley
Sok sikert neked is!!!
 wave
.....köszi Smiley
800 huf volt a kettő, a volt tulaj esküszik, hogy csak alátét baja van""""" most bele sem tudtam kezdeni mert mentem a gyerkőcért. Valamelyik reggel elkezdem, aztán ha gebasz van akkor még van idő rohangálni !! Smiley 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.11.09 szerda, 07:36:39 »

Akkor,elméletileg,ha újra állítom a fordulatszámot üres,illetve emelt alapjáraton,az előírt adatra,akkor jó lesz?
igen, jónak kéne lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:57:27 »

.....köszi Smiley
800 huf volt a kettő, a volt tulaj esküszik, hogy csak alátét baja van""""" most bele sem tudtam kezdeni mert mentem a gyerkőcért. Valamelyik reggel elkezdem, aztán ha ge*** van akkor még van idő rohangálni !! Smiley 
majd írd meg mire jutottál!
Sok sikert!
 wave
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.11.09 szerda, 16:49:54 »

igen, jónak kéne lenni
Holnap lesz egy kis időm,beállítom,aztán meglátjuk,passzol-é az elmélet meg a gyakorlat nyes
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 01:18:31 »

Sziasztok, új, de lelkes Mondeos vagyok, illetve ígérem, hogy az leszek.

Hogyan tudom, hogy a második bowdent működtető cucc működik a kocsimban? (előtöltés vagy mi) Nyitott motorháznál semmi változást nem látok, ha gázt adok.
Ha teszem fel nem működik, akkor az mit jelent a működésben?

Egyébként gyengének találom a kocsit. Lehet hogy nagy test és kicsi motor, de a legkisebb emelkedőnél már vissza kell váltanom, 4 személy felett meg nagyon erőlködik, nem tudok nyomatékból vezetni, mint más dízeleknél megszoktam. De nem füstöl, szépen jár.

Várom a segítséget.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 10:12:08 »

Sziasztok, új, de lelkes Mondeos vagyok, illetve ígérem, hogy az leszek.

Hogyan tudom, hogy a második bowdent működtető cucc működik a kocsimban? (előtöltés vagy mi) Nyitott motorháznál semmi változást nem látok, ha gázt adok.
Ha teszem fel nem működik, akkor az mit jelent a működésben?

Egyébként gyengének találom a kocsit. Lehet hogy nagy test és kicsi motor, de a legkisebb emelkedőnél már vissza kell váltanom, 4 személy felett meg nagyon erőlködik, nem tudok nyomatékból vezetni, mint más dízeleknél megszoktam. De nem füstöl, szépen jár.

Várom a segítséget.
Elméletileg a "második bowdent működtető cucc" reagál a gázadásra,tehát,ha tiéd nem húzza be a dúsító karját,akkor valószínüleg nem működik megfelelően.
A gyengélkedés sok tényezős lehet,de valószínüleg adagoló beállítási,vagy meghibásodási probléma.Érdemes lenne egy átfogó vizsgálatot végeztetned,hogy ki tudd zárni a hibalehetőségeket,Turbónyomást méretni,kompressziót méretni,megnézni az adagoló turbómembránját,illetve leellenőriztetni az adagoló beállításait.Látatlanban nagyon nehéz bármit megállapítani az okokról.
Az előző mondeómon adagolót cseréltem(mechanikus Bosch)és ment,mint a sárkány,pedig előtte gyengusz volt.A mostanin elég volt kicserélnem a vákuumcső gumi részét,ami a turbóról viszi át a töltőnyomást az adagolóra(a régi elernyedt és megrepedt)és érezhetően javult a teljesítmény.Apróságokon is sok múlhat.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 16:01:07 »

majd írd meg mire jutottál!
Sok sikert!
 wave
mire jutottam?Huh??
http://www.box.net/shared/ge21vkcfc2e0vslcukoi
....egyszerűen elszomorító ! Láthatod az eredetit és a
valóságot! A mi a legszebb, hogy nem is onnét folyik az olaj, szerintem főtengely szimeringes !
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 16:53:18 »

azért mielőtt megvszed a csavart meg az alátátet, meg kellene nézned a bent lévő csavart.
nekem ugyanez volt a helyzet, mint amit írtál, valami tömítővel volt körbekenve a csavar nyaka. a gyárinál 2szer nagyobb csavar van benne, 27-es kulcs kell hozzá... Smiley
.....Neked lett igazad Sad(
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:30:33 »

.....Neked lett igazad Sad(

az a 2 csavar egyforma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:22:23 »

.....Neked lett igazad Sad(

a baloldali a gyári ! Sűrű menetes!
a jobb oldali ami benne volt kb. 5 számmal nagyobb, és metrikus menet, nem is volt itthon akkora dugókulcsom ami ráment volna???
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:24:08 »

a vezérlés oldali főtengely szimering cseréje kb. mennyit kóstálhat Huh? Tudtok-e ajánlani valakit Miskolc környékén !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:50:46 »

a vezérlés oldali főtengely szimering cseréje kb. mennyit kóstálhat Huh? Tudtok-e ajánlani valakit Miskolc környékén !!
szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:09:45 »

szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
......"most már a volt tulajnak azt sem hiszem amit kérdez" de azt mondja, hogy 10E km sincs a szíjba és ha látták volna a szimeringet is cserélték volna, ha már úgy is le van bontva! Mondjuk ebben van valami. Na mindegy....vagyis nem, de így jártam. A lényeg, hogy 1 normális szerelőt kell keríteni, Miskolc környékén........ aki nem az autó árában dolgozik. Mert én ezt nem tudom megcsinálni.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:45:15 »

szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
.....gondolkodtam. Én motorolajnak nézem. De folyhat ott más is Huh??? Mármint a motor vezérlés felőli oldalán???
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:58:08 »

.....gondolkodtam. Én motorolajnak nézem. De folyhat ott más is Huh??? Mármint a motor vezérlés felőli oldalán???
adagoló, előtöltésállító mágnesszelep, kormányszervó hidraulika, vízpumpa? Huh?
nekem az első hárommal már volt tapasztalatom...  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 11:00:13 írta ltom » Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.11.11 péntek, 14:01:39 »

adagoló, előtöltésállító mágnesszelep, kormányszervó hidraulika, vízpumpa? Huh?
nekem az első hárommal már volt tapasztalatom...  rinya
adagoló nem /szerintem/ mert nem gázolaj, kormányszervó talán, de napi használatból a hely adottságai miatt nehéz kivennem az autót....csak bevilágítottam egy lámpával és az alsó szíjtárcsa környékén látok olajat.....bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!! 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.11.11 péntek, 22:36:36 »

adagoló nem /szerintem/ mert nem gázolaj, kormányszervó talán, de napi használatból a hely adottságai miatt nehéz kivennem az autót....csak bevilágítottam egy lámpával és az alsó szíjtárcsa környékén látok olajat.....bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!! 
az vagy főtengelyszimering, vagy az olajpumpa kihajtásának a szimeringje. oda más nem folyik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:50:13 »

bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!! 
Nekem is töltötték túl és ki is nyomta a főtengelyszimering környékén, de azóta figyelek ilyesmire és új olajfolyást nem látok...
 Wink
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.11.12 szombat, 16:37:06 »

Mekkora a minimális akku, amit a TD megkíván?  fejvakaras
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.11.12 szombat, 18:10:05 »

Mekkora a minimális akku, amit a TD megkíván?  fejvakaras
74 Ah 680 A
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 18:13:35 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 09:58:28 »

az vagy főtengelyszimering, vagy az olajpumpa kihajtásának a szimeringje. oda más nem folyik
......mint lesz idő megemelem, és utána járok! Csak sok vackot elnézek egy kocsinak, de azt hogy menstruáljon! Arra van más a családban. A vételt követően városi használatban nem is volt gondom vele, csak mikor meg járta Erdélyt oda s vissza 5 fővel.
Naplózva
Kisbagó
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:41:42 »

A szűrőház membránját kéne megvizsgálni nem-e ott jut levegő a rendszerbe.
Ja és a gyári műanyagcsöves gyorscsatis helyett gumicsöves-bilincses megoldást javaslom
Hello! Nekem a kézi tápszivattyú szelepei voltak piszkosak, kitakarítottam tettem bele egy előszűrőt, azóta jó. A 2.-k, 3.-k pumpálásra kőkemény.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:34:41 »

Sziasztok!
Holnap nézik meg szimereing ügyben az autót. A kb. ajánlat /már ha az a baja/ 3-4 órai műhely díj 4000 huf/óra, és a szimering ára. Ez milyen ajánlat szerintetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:48:48 »

Sziasztok!
Holnap nézik meg szimereing ügyben az autót. A kb. ajánlat /már ha az a baja/ 3-4 órai műhely díj 4000 huf/óra, és a szimering ára. Ez milyen ajánlat szerintetek?
hát ha mondjuk azt mondanák, hogy 4 óra, és ennyit fizetsz biztosan, akkor azt mondanám, hogy jó ajánlat, de a "kb" az nagyon képlékeny, és egyébként nem csinálják meg 4 óra alatt. szegény Hayhapapinak mondtak egy motorcserére 80-at( amit amúgy is sokallok) ott volt egy hétig a kocsija, aztán 100 fölött lett a vége
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.16 szerda, 19:52:20 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:56:26 »

engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Újraállítottam az alapjáratokat,de nem változott a helyzet,ha sebességben van az autó és fékezek,majd kinyomom a kuplungot,akkor 1250-1300 r/min körül jár 2-3 másodpercig és utána áll vissza 800-850 környékére.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:03:36 »

Újraállítottam az alapjáratokat,de nem változott a helyzet,ha sebességben van az autó és fékezek,majd kinyomom a kuplungot,akkor 1250-1300 r/min körül jár 2-3 másodpercig és utána áll vissza 800-850 környékére.
mindegy, engedd picit lejjebb a gázkart! nincs rárakva teleszkóp esetleg? arra gondolok még, hogy akad esetleg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:05:00 »

hát ha mondjuk azt mondanák, hogy 4 óra, és ennyit fizetsz biztosan, akkor azt mondanám, hogy jó ajánlat, de a "kb" az nagyon képlékeny, és egyébként nem csinálják meg 4 óra alatt. szegény Hayhapa***k mondtak egy motorcserére 80-at( amit amúgy is sokallok) ott volt egy hétig a kocsija, aztán 100 fölött lett a vége
csak nem lesz 100 egy szimering csere mert akkor neki megyek a Tiszának vagy a kocsit tolom be oda !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:06:18 »

csak nem lesz 100 egy szimering csere mert akkor neki megyek a Tiszának vagy a kocsit tolom be oda !!
annyi biztos nem, de azért tegyél félre egy kicsit többet, mint az előzetes kalkuláció
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.