Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:55:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557860 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2011.11.05 szombat, 19:34:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.05 szombat, 18:45:57
csak ezért nem feltétlenül. először meg kéne nézni mi baja, lehet, hogy apró beállítás
Az mit jelent!
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2011.11.05 szombat, 19:44:30 »
Idézetet írta: Mamy - 2011.11.05 szombat, 19:34:14
Az mit jelent!
bármit. előtöltés, előtöltés állító szelep, turbo membrán, stb. lehet gyengül a szivattyú benne, bármi. láthatatlanul nem tudom én sem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mamy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2011.11.05 szombat, 20:16:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.05 szombat, 19:44:30
bármit. előtöltés, előtöltés állító szelep, turbo membrán, stb. lehet gyengül a szivattyú benne, bármi. láthatatlanul nem tudom én sem
Tudnál ebben segíteni?
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 td
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2011.11.05 szombat, 20:34:13 »
Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2011.11.06 vasárnap, 17:39:17 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2011.11.05 szombat, 20:34:13
Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
kutyacsont után biztosnem de szerintem a szilentek után sem kellene ezeket fixre rögzited vissza a helyére.azzal nem állitasz el semmit
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2011.11.06 vasárnap, 17:44:01 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2011.11.05 szombat, 20:34:13
Hello,ha kicseréljük a fügőleges stab rudat[kutyacsontott],meg a gumi szilentett,nem kell elvinni újbol az autot futomü beállitásra,mert a benzinesel már megjártam félre koptata a gumit e miat.
ez miatt biztos nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 16:59:57 »
Idézetet írta: coboy - 2011.11.06 vasárnap, 17:39:17
kutyacsont után biztosnem de szerintem a szilentek után sem kellene ezeket fixre rögzited vissza a helyére.azzal nem állitasz el semmit
ok,kőszi,biztos nálam más is ki volt menve.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:48:05 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.02 szerda, 20:29:21
Azt kéne tudni kiemel-e és visszaenged?
Az enyém teljes kinyomva megrekedt. A motor zúg, de nem működik.
Szétszedtem, megtakarítottam, összeraktam, és működik!
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:06:10 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.07 hétfő, 19:48:05
Szétszedtem, megtakarítottam, összeraktam, és működik!
végre valamit egyedül is meg tudsz csinálni!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:08:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.07 hétfő, 20:06:10
végre valamit egyedül is meg tudsz csinálni!
Tankolni is egyedül szoktam.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:25:07 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.07 hétfő, 20:08:58
Tankolni is egyedül szoktam.
és kocsit mosni?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:26:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.07 hétfő, 20:25:07
és kocsit mosni?
Meg kitakarítani a család után.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2011.11.08 kedd, 08:07:33 »
Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag
Méret
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2011.11.08 kedd, 11:20:18 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.08 kedd, 08:07:33
Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag
Méret
csavar:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46160868&termek_al_id=5885
alátét:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46150016&termek_al_id=1478
Pár forintos dolog, ezen nem érdemes spórolni, csúnya vége lehet...
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2011.11.08 kedd, 13:47:11 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.08 kedd, 08:07:33
Én nem régen vettem egy ilyen verdát. Most csepeg alóla a motor olaj. A volt tulaj szerint olajcsere után a leeresztő csavar tömítése hibásodott, és valami maszlaggal körülkenték. Ami elengedett. Ha valóban ez lesz a hiba, és nem a menet van megszakadva. Akkor milyen tömítést kell alá tenni? Valaki tud pontos típust, vagy réz ill.más anyag
Méret
azért mielőtt megvszed a csavart meg az alátátet, meg kellene nézned a bent lévő csavart.
nekem ugyanez volt a helyzet, mint amit írtál, valami tömítővel volt körbekenve a csavar nyaka. a gyárinál 2szer nagyobb csavar van benne, 27-es kulcs kell hozzá...
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2011.11.08 kedd, 17:06:12 »
Idézetet írta: ltom - 2011.11.08 kedd, 11:20:18
csavar:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46160868&termek_al_id=5885
alátét:
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=46150016&termek_al_id=1478
Pár forintos dolog, ezen nem érdemes spórolni, csúnya vége lehet...
köszike.....már meg is vettem, hálisten van Miskolcon is boltjuk. Remélem tényleg csak az alátét a baj....és nem a menet ment szét az olajtaknőben.
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2011.11.08 kedd, 17:45:24 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.08 kedd, 17:06:12
köszike.....már meg is vettem, hálisten van Miskolcon is boltjuk. Remélem tényleg csak az alátét a baj....és nem a menet ment szét az olajtaknőben.
Nekem a legutóbbi olajcserénél, megkínlódott a Kómaxos szaki, mert az előző évi cserekor elnyalták az olaj-leeresztő csavar hatlap-fejét és rá kellett hegesztenie egy nagyobb méretű anyát, ami 3x is letört a hegesztésnél miközben ki akarta lazítani...
úgyhogy anyázott a kollégájának közben rendesen, aki ott dolgozott tőle pár méterre.
Még jó, hogy nem fogtam neki otthon az olajcserének
Sok sikert neked is!!!
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:51:52 »
Ellentétben a fekete mondival,a fehérben,minden gyári,szóval Lukács adagoló van benne nem Bosch.A tapasztalatom a következő: haladok az autóval,fékeznem kell,monnyuk piros a lámpa,lassítok,kinyomom a kuplungot,kb.1200-1300-as fordulaton ketyeg 2-3 másodpercig,majd visszaáll alapjáratra (kb. 750-800 rpm).Xarul van beállítva az emelt alapjárati fordulatszám?Vagy esetleg más a gond?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:56:44 »
Idézetet írta: krisz32 - 2011.11.08 kedd, 18:51:52
Ellentétben a fekete mondival,a fehérben,minden gyári,szóval Lukács adagoló van benne nem Bosch.A tapasztalatom a következő: haladok az autóval,fékeznem kell,monnyuk piros a lámpa,lassítok,kinyomom a kuplungot,kb.1200-1300-as fordulaton ketyeg 2-3 másodpercig,majd visszaáll alapjáratra (kb. 750-800 rpm).Xarul van beállítva az emelt alapjárati fordulatszám?Vagy esetleg más a gond?
igen, a gázkar túl feszes
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:21:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.08 kedd, 18:56:44
igen, a gázkar túl feszes
mi a teendő?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:49:11 »
Idézetet írta: krisz32 - 2011.11.08 kedd, 19:21:22
mi a teendő?
engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:59:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.08 kedd, 19:49:11
engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Akkor,elméletileg,ha újra állítom a fordulatszámot üres,illetve emelt alapjáraton,az előírt adatra,akkor jó lesz?
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2011.11.08 kedd, 20:08:48 »
Idézetet írta: ltom - 2011.11.08 kedd, 17:45:24
Nekem a legutóbbi olajcserénél, megkínlódott a Kómaxos szaki, mert az előző évi cserekor elnyalták az olaj-leeresztő csavar hatlap-fejét és rá kellett hegesztenie egy nagyobb méretű anyát, ami 3x is letört a hegesztésnél miközben ki akarta lazítani...
úgyhogy anyázott a kollégájának közben rendesen, aki ott dolgozott tőle pár méterre.
Még jó, hogy nem fogtam neki otthon az olajcserének
Sok sikert neked is!!!
.....köszi
800 huf volt a kettő, a volt tulaj esküszik, hogy csak alátét baja van""""" most bele sem tudtam kezdeni mert mentem a gyerkőcért. Valamelyik reggel elkezdem, aztán ha gebasz van akkor még van idő rohangálni !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2011.11.09 szerda, 07:36:39 »
Idézetet írta: krisz32 - 2011.11.08 kedd, 19:59:11
Akkor,
elméletileg
,ha újra állítom a fordulatszámot üres,illetve emelt alapjáraton,az előírt adatra,akkor jó lesz?
igen, jónak kéne lenni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2011.11.09 szerda, 10:57:27 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.08 kedd, 20:08:48
.....köszi
800 huf volt a kettő, a volt tulaj esküszik, hogy csak alátét baja van""""" most bele sem tudtam kezdeni mert mentem a gyerkőcért. Valamelyik reggel elkezdem, aztán ha ge*** van akkor még van idő rohangálni !!
majd írd meg mire jutottál!
Sok sikert!
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2011.11.09 szerda, 16:49:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.09 szerda, 07:36:39
igen, jónak kéne lenni
Holnap lesz egy kis időm,beállítom,aztán meglátjuk,passzol-é az elmélet meg a gyakorlat
Naplózva
svega
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 01:18:31 »
Sziasztok, új, de lelkes Mondeos vagyok, illetve ígérem, hogy az leszek.
Hogyan tudom, hogy a második bowdent működtető cucc működik a kocsimban? (előtöltés vagy mi) Nyitott motorháznál semmi változást nem látok, ha gázt adok.
Ha teszem fel nem működik, akkor az mit jelent a működésben?
Egyébként gyengének találom a kocsit. Lehet hogy nagy test és kicsi motor, de a legkisebb emelkedőnél már vissza kell váltanom, 4 személy felett meg nagyon erőlködik, nem tudok nyomatékból vezetni, mint más dízeleknél megszoktam. De nem füstöl, szépen jár.
Várom a segítséget.
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 10:12:08 »
Idézetet írta: svega - 2011.11.10 csütörtök, 01:18:31
Sziasztok, új, de lelkes Mondeos vagyok, illetve ígérem, hogy az leszek.
Hogyan tudom, hogy a második bowdent működtető cucc működik a kocsimban? (előtöltés vagy mi) Nyitott motorháznál semmi változást nem látok, ha gázt adok.
Ha teszem fel nem működik, akkor az mit jelent a működésben?
Egyébként gyengének találom a kocsit. Lehet hogy nagy test és kicsi motor, de a legkisebb emelkedőnél már vissza kell váltanom, 4 személy felett meg nagyon erőlködik, nem tudok nyomatékból vezetni, mint más dízeleknél megszoktam. De nem füstöl, szépen jár.
Várom a segítséget.
Elméletileg a "második bowdent működtető cucc" reagál a gázadásra,tehát,ha tiéd nem húzza be a dúsító karját,akkor valószínüleg nem működik megfelelően.
A gyengélkedés sok tényezős lehet,de valószínüleg adagoló beállítási,vagy meghibásodási probléma.Érdemes lenne egy átfogó vizsgálatot végeztetned,hogy ki tudd zárni a hibalehetőségeket,Turbónyomást méretni,kompressziót méretni,megnézni az adagoló turbómembránját,illetve leellenőriztetni az adagoló beállításait.Látatlanban nagyon nehéz bármit megállapítani az okokról.
Az előző mondeómon adagolót cseréltem(mechanikus Bosch)és ment,mint a sárkány,pedig előtte gyengusz volt.A mostanin elég volt kicserélnem a vákuumcső gumi részét,ami a turbóról viszi át a töltőnyomást az adagolóra(a régi elernyedt és megrepedt)és érezhetően javult a teljesítmény.Apróságokon is sok múlhat.
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 16:01:07 »
Idézetet írta: ltom - 2011.11.09 szerda, 10:57:27
majd írd meg mire jutottál!
Sok sikert!
mire jutottam?
?
http://www.box.net/shared/ge21vkcfc2e0vslcukoi
....egyszerűen elszomorító ! Láthatod az eredetit és a
valóságot! A mi a legszebb, hogy nem is onnét folyik az olaj, szerintem főtengely szimeringes !
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 16:53:18 »
Idézetet írta: zsombi - 2011.11.08 kedd, 13:47:11
azért mielőtt megvszed a csavart meg az alátátet, meg kellene nézned a bent lévő csavart.
nekem ugyanez volt a helyzet, mint amit írtál, valami tömítővel volt körbekenve a csavar nyaka. a gyárinál 2szer nagyobb csavar van benne, 27-es kulcs kell hozzá...
.....Neked lett igazad
(
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 17:30:33 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.10 csütörtök, 16:53:18
.....Neked lett igazad
(
az a 2 csavar egyforma
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 18:22:23 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.10 csütörtök, 16:53:18
.....Neked lett igazad
(
a baloldali a gyári ! Sűrű menetes!
a jobb oldali ami benne volt kb. 5 számmal nagyobb, és metrikus menet, nem is volt itthon akkora dugókulcsom ami ráment volna???
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 18:24:08 »
a vezérlés oldali főtengely szimering cseréje kb. mennyit kóstálhat
Tudtok-e ajánlani valakit Miskolc környékén !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 19:50:46 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.10 csütörtök, 18:24:08
a vezérlés oldali főtengely szimering cseréje kb. mennyit kóstálhat
Tudtok-e ajánlani valakit Miskolc környékén !!
szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 21:09:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.10 csütörtök, 19:50:46
szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
......"most már a volt tulajnak azt sem hiszem amit kérdez" de azt mondja, hogy 10E km sincs a szíjba és ha látták volna a szimeringet is cserélték volna, ha már úgy is le van bontva! Mondjuk ebben van valami. Na mindegy....vagyis nem, de így jártam. A lényeg, hogy 1 normális szerelőt kell keríteni, Miskolc környékén........ aki nem az autó árában dolgozik. Mert én ezt nem tudom megcsinálni.
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2011.11.11 péntek, 07:45:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.10 csütörtök, 19:50:46
szervízben rengeteget kérnek érte. vezérlés cserével kéne összekötni, mert azt ugyis le kell bontani, és a szíjat nem szabadna viszatenni, kell egy 2 méteres cső a lazításhoz, és minimum 2 emberes mutatvány kicsavarni a központi csavart
.....gondolkodtam. Én motorolajnak nézem. De folyhat ott más is
?? Mármint a motor vezérlés felőli oldalán???
Naplózva
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2011.11.11 péntek, 10:58:08 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.11 péntek, 07:45:15
.....gondolkodtam. Én motorolajnak nézem. De folyhat ott más is
?? Mármint a motor vezérlés felőli oldalán???
adagoló, előtöltésállító mágnesszelep, kormányszervó hidraulika, vízpumpa?
nekem az első hárommal már volt tapasztalatom...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 11:00:13 írta ltom
»
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2011.11.11 péntek, 14:01:39 »
Idézetet írta: ltom - 2011.11.11 péntek, 10:58:08
adagoló, előtöltésállító mágnesszelep, kormányszervó hidraulika, vízpumpa?
nekem az első hárommal már volt tapasztalatom...
adagoló nem /szerintem/ mert nem gázolaj, kormányszervó talán, de napi használatból a hely adottságai miatt nehéz kivennem az autót....csak bevilágítottam egy lámpával és az alsó szíjtárcsa környékén látok olajat.....bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2011.11.11 péntek, 22:36:36 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.11 péntek, 14:01:39
adagoló nem /szerintem/ mert nem gázolaj, kormányszervó talán, de napi használatból a hely adottságai miatt nehéz kivennem az autót....csak bevilágítottam egy lámpával és az alsó szíjtárcsa környékén látok olajat.....bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!!
az vagy főtengelyszimering, vagy az olajpumpa kihajtásának a szimeringje. oda más nem folyik
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2011.11.12 szombat, 12:50:13 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.11 péntek, 14:01:39
bár azt a tippet is kaptam, mivel némileg nívón felül lett öntve a motor, hogy a sok olaj sem jó !!!!
Nekem is töltötték túl és ki is nyomta a főtengelyszimering környékén, de azóta figyelek ilyesmire és új olajfolyást nem látok...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2011.11.12 szombat, 16:37:06 »
Mekkora a minimális akku, amit a TD megkíván?
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2011.11.12 szombat, 18:10:05 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.12 szombat, 16:37:06
Mekkora a minimális akku, amit a TD megkíván?
74 Ah 680 A
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 18:13:35 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2011.11.13 vasárnap, 09:58:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.11 péntek, 22:36:36
az vagy főtengelyszimering, vagy az olajpumpa kihajtásának a szimeringje. oda más nem folyik
......mint lesz idő megemelem, és utána járok! Csak sok vackot elnézek egy kocsinak, de azt hogy menstruáljon! Arra van más a családban. A vételt követően városi használatban nem is volt gondom vele, csak mikor meg járta Erdélyt oda s vissza 5 fővel.
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2011.11.15 kedd, 20:41:42 »
Idézetet írta: swatch - 2011.09.27 kedd, 20:05:09
A szűrőház membránját kéne megvizsgálni nem-e ott jut levegő a rendszerbe.
Ja és a gyári műanyagcsöves gyorscsatis helyett gumicsöves-bilincses megoldást javaslom
Hello! Nekem a kézi tápszivattyú szelepei voltak piszkosak, kitakarítottam tettem bele egy előszűrőt, azóta jó. A 2.-k, 3.-k pumpálásra kőkemény.
Naplózva
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2011.11.16 szerda, 19:34:41 »
Sziasztok!
Holnap nézik meg szimereing ügyben az autót. A kb. ajánlat /már ha az a baja/ 3-4 órai műhely díj 4000 huf/óra, és a szimering ára. Ez milyen ajánlat szerintetek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2011.11.16 szerda, 19:48:48 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.16 szerda, 19:34:41
Sziasztok!
Holnap nézik meg szimereing ügyben az autót. A kb. ajánlat /már ha az a baja/ 3-4 órai műhely díj 4000 huf/óra, és a szimering ára. Ez milyen ajánlat szerintetek?
hát ha mondjuk azt mondanák, hogy 4 óra, és ennyit fizetsz biztosan, akkor azt mondanám, hogy jó ajánlat, de a "kb" az nagyon képlékeny, és egyébként nem csinálják meg 4 óra alatt. szegény Hayhapapinak mondtak egy motorcserére 80-at( amit amúgy is sokallok) ott volt egy hétig a kocsija, aztán 100 fölött lett a vége
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.16 szerda, 19:52:20 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2011.11.16 szerda, 19:56:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.08 kedd, 19:49:11
engedj rajta, amíg nem esik normálisan a fordulat.
vagy nézz meg egy hivatalos alapjárat állítást, lehet, hogy mind2 el van állítva
Újraállítottam az alapjáratokat,de nem változott a helyzet,ha sebességben van az autó és fékezek,majd kinyomom a kuplungot,akkor 1250-1300 r/min körül jár 2-3 másodpercig és utána áll vissza 800-850 környékére.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2011.11.16 szerda, 20:03:36 »
Idézetet írta: krisz32 - 2011.11.16 szerda, 19:56:26
Újraállítottam az alapjáratokat,de nem változott a helyzet,ha sebességben van az autó és fékezek,majd kinyomom a kuplungot,akkor 1250-1300 r/min körül jár 2-3 másodpercig és utána áll vissza 800-850 környékére.
mindegy, engedd picit lejjebb a gázkart! nincs rárakva teleszkóp esetleg? arra gondolok még, hogy akad esetleg
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
derrik
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2011.11.16 szerda, 20:05:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.11.16 szerda, 19:48:48
hát ha mondjuk azt mondanák, hogy 4 óra, és ennyit fizetsz biztosan, akkor azt mondanám, hogy jó ajánlat, de a "kb" az nagyon képlékeny, és egyébként nem csinálják meg 4 óra alatt. szegény Hayhapa***k mondtak egy motorcserére 80-at( amit amúgy is sokallok) ott volt egy hétig a kocsija, aztán 100 fölött lett a vége
csak nem lesz 100 egy szimering csere mert akkor neki megyek a Tiszának vagy a kocsit tolom be oda !!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2011.11.16 szerda, 20:06:18 »
Idézetet írta: derrik - 2011.11.16 szerda, 20:05:00
csak nem lesz 100 egy szimering csere mert akkor neki megyek a Tiszának vagy a kocsit tolom be oda !!
annyi biztos nem, de azért tegyél félre egy kicsit többet, mint az előzetes kalkuláció
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ