Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:02:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1557904 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:39:49 »

Én is a sok naftára gondolok....
Az olajfogyi 2 olajcsere között nem érzékelhető.... /amúgy 10000-ként cserélem az olajat ez nálam kb 3-4 havi dolog.../
a porlasztóid nem jól állították be
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:31:10 »

a porlasztóid nem jól állították be

Hát lehet.....
Majd hétfőn beszélek vele.....
Amúgy mire kell állítani? Jól emléxem ,hogy 150-160 BAR??
Meg a régi porlasztókkal is ködölt csak addig a porlasztókra fogtam /kivétel után kiderült jogosan mivel 2-nek hiányzott az "orra".../
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:44:03 »

Hát lehet.....
Majd hétfőn beszélek vele.....
Amúgy mire kell állítani? Jól emléxem ,hogy 150-160 BAR??
Meg a régi porlasztókkal is ködölt csak addig a porlasztókra fogtam /kivétel után kiderült jogosan mivel 2-nek hiányzott az "orra".../

165 bar.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 06:03:46 »

165 bar.

Tha ja!!!
Aki felveszi az eléggé bunkó.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 09:31:09 »

Tha ja!!!
Aki felveszi az eléggé bunkó.....
Huh??
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:38:17 »

Huh??

Az aláírásodra gondoltam....
Mármint mikor a régi számodat hívtam eléggé bunkó volt aki felvette....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:50:09 »

Az aláírásodra gondoltam....
Mármint mikor a régi számodat hívtam eléggé bunkó volt aki felvette....
Ja, az egy céges szám volt, nem tudom kié most
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 18:51:56 »

Ja, az egy céges szám volt, nem tudom kié most

Mindenestre bunkó... Grin ezt már tudjuk.

Egyébként csak kíváncsiságból megkérdezem, hogy a rossz porlasztócsúcs milyen tünetekkel jelentkezik? Hogy lehet "észrevenni"? Kizárásos alapon?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 19:12:46 »

Mindenestre bunkó... Grin ezt már tudjuk.

Egyébként csak kíváncsiságból megkérdezem, hogy a rossz porlasztócsúcs milyen tünetekkel jelentkezik? Hogy lehet "észrevenni"? Kizárásos alapon?
csúnyán füstöl feketén, megnő a fogyi majd hangos lesz, mint amikor sok az előtöltés(ez már nagyon gáz)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 22:08:24 »

csúnyán füstöl feketén, megnő a fogyi majd hangos lesz, mint amikor sok az előtöltés(ez már nagyon gáz)

Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi ! Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 13:03:26 »

Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi ! Smiley

Arra gondol.   nyes
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:37:44 »

Valakinek nincs elfekvoben 97-es TD hez kurtreleje,es a klimaventilator kapcsoloja ami a huto aljan talalhato. Amikor a klima be van kapcsolva akkor nem megy a kis fokozat csak a nagy.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:39:35 »

Valakinek nincs elfekvoben 97-es TD hez kurtreleje,es a klimaventilator kapcsoloja ami a huto aljan talalhato. Amikor a klima be van kapcsolva akkor nem megy a kis fokozat csak a nagy.
az előtétellenállást pár százasból tudod javítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:50:34 »

az előtétellenállást pár százasból tudod javítani

Na en aztan nem ertek hozza. A klimasok mondtak hogy emiatt nem mukodik a klima alapjaraton. Allok a lampanal es meleget fuj elindulok es jon a hideg. Kis fokozaton nem megy a venti. Azt mondtak kimertek a huto aljan van ez a bizbasz es az nem jo. Vennek es kicserelnem .
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 16:16:26 »

Na en aztan nem ertek hozza. A klimasok mondtak hogy emiatt nem mukodik a klima alapjaraton. Allok a lampanal es meleget fuj elindulok es jon a hideg. Kis fokozaton nem megy a venti. Azt mondtak kimertek a huto aljan van ez a bizbasz es az nem jo. Vennek es kicserelnem .
attól klímád még nem lesz. nem sok köze van hozzá. ha nem működik a lassú fokozat, akkor sűrűn bekapcsol a gyors. 10 körül árulja a cromax, de ettől még hűtenie kell. inkább kompresszor gond lesz az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 16:21:12 »

attól klímád még nem lesz. nem sok köze van hozzá. ha nem működik a lassú fokozat, akkor sűrűn bekapcsol a gyors. 10 körül árulja a cromax, de ettől még hűtenie kell. inkább kompresszor gond lesz az

Hut a klima csak ha alapjaraton van akkor nem hideg. Ahogy elindulok jeghideg levego jon. Bekapcsol a gyors de sokat kell ra varni es addig nem hideg jon. Neked nincs eladod?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 16:24:40 »

Hut a klima csak ha alapjaraton van akkor nem hideg. Ahogy elindulok jeghideg levego jon. Bekapcsol a gyors de sokat kell ra varni es addig nem hideg jon. Neked nincs eladod?
nincs nekem sem jó. bár meg tudom csinálni, és úgy eladni, akkor is csak be kell raknod, ha úgy jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 19:29:54 »

nincs nekem sem jó. bár meg tudom csinálni, és úgy eladni, akkor is csak be kell raknod, ha úgy jó

Persze hogy jo. Mennyiert adod?
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 21:51:08 »

Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi ! Smiley
Vagy ahogy a mókusok törik a mogyit!  
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2012.04.06 péntek, 11:54:03 »

Sziasztok!

Nem rég óta vagyok Mondeo tulaj, de eddig tetszik Smiley
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad.
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen! Smiley

97' TD
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2012.04.06 péntek, 12:42:56 »

Sziasztok!

Nem rég óta vagyok Mondeo tulaj, de eddig tetszik Smiley
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad.
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen! Smiley

97' TD


amennyire én tudom, a nyomás önmagában nem gond, mivel ez egy nyomásos hűtőrendszer (nálam hozzáértőbbek majd szebben megfogalmazzák).
a buborékolás biztos? arra gondolok, hogy a vizet a visszatérő ágból befolyó víz is "hullámoztathatja".

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:16:23 »

Köszi a választ, pontosítok!

Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, 5 mp alatt nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Buborékolás intenzív, és jól látható a tágulási tartály alsó (vastag) csonkjánál.
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad, kipufogó teszi oda magát? Mi szokott lenni ilyenkor a hiba?
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!

97' TD
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2012.04.06 péntek, 19:10:29 »

Köszi a választ, pontosítok!

Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, 5 mp alatt nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Buborékolás intenzív, és jól látható a tágulási tartály alsó (vastag) csonkjánál.
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad, kipufogó teszi oda magát? Mi szokott lenni ilyenkor a hiba?
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!

97' TD
mindenképpen hengerfejes, az, hogy csak tömítés-e az akkor derül ki, ha szét van szedve. mivel elég gázos már, úgyis síkoltatni kell a hengerfejet, akkor meg csinálnak egy nyomáspróbát, és kiderül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drtibke
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2012.04.11 szerda, 00:01:33 »

Sziasztok Urak!

Van egy olyan visszatérő problémám, amit nem tudtam eddig orvosolni. Az elmúlt 2 év alatt kb a 6. turbómembránomat fogyasztom el. Már gázreakcióból érzem, mikor szakad át... Mondhatni, reflexből fojtom vissza a gépsárkányt.  rinya
Előre bocsátom, hogy csak kúton tankolok, sajnos nincs egyéb forrásom. (MOL, SHELL esetleg néha OMV) Ezek esnek útba. Régebben adalékoztam, de gondoltam, ez eszi meg a membánokat, ezért elhagytam.
Próbálkoztam utángyártott membránnal, de az utolsó 2 teljesen gyári garnitura volt, házzal együtt cseréltettem. 2 hónapja volt egy adagoló tömítés garnitura csere. Minden gumi alkatrészt kicseréltettem egy neves dunántúli dizel szervízben. Szervizben mutatták, hogy a gyári membán felülete porózussá vált, fény is átüt rajta. Kicserélték sokadszorra. Ma a 2. szett gyári membánom ment tönkre. Felhívtam a szervizt, ahol annyit tudtak mondani, savas üzemanyagot tankoltam... Visszakérdeztem, hogy kúton?!
Érdeklődnék, van-e valakinek 5lete, mi lehet a probléma? Tapasztalt már bárki hasonlót? Hallottatok már ilyenről?
Az autó ezt leszámítva patika, kívül belül. Konstans fogyasztás, jó hidegindítás, nincs olajfogyasztás de ez az apró ámbár elég bosszantó hiba árnyékolja be a napsütést Smiley 

Köszönöm!

Üdv, T.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2012.04.11 szerda, 19:16:56 »

Sziasztok Urak!

Van egy olyan visszatérő problémám, amit nem tudtam eddig orvosolni. Az elmúlt 2 év alatt kb a 6. turbómembránomat fogyasztom el. Már gázreakcióból érzem, mikor szakad át... Mondhatni, reflexből fojtom vissza a gépsárkányt.  rinya
Előre bocsátom, hogy csak kúton tankolok, sajnos nincs egyéb forrásom. (MOL, SHELL esetleg néha OMV) Ezek esnek útba. Régebben adalékoztam, de gondoltam, ez eszi meg a membánokat, ezért elhagytam.
Próbálkoztam utángyártott membránnal, de az utolsó 2 teljesen gyári garnitura volt, házzal együtt cseréltettem. 2 hónapja volt egy adagoló tömítés garnitura csere. Minden gumi alkatrészt kicseréltettem egy neves dunántúli dizel szervízben. Szervizben mutatták, hogy a gyári membán felülete porózussá vált, fény is átüt rajta. Kicserélték sokadszorra. Ma a 2. szett gyári membánom ment tönkre. Felhívtam a szervizt, ahol annyit tudtak mondani, savas üzemanyagot tankoltam... Visszakérdeztem, hogy kúton?!
Érdeklődnék, van-e valakinek 5lete, mi lehet a probléma? Tapasztalt már bárki hasonlót? Hallottatok már ilyenről?
Az autó ezt leszámítva patika, kívül belül. Konstans fogyasztás, jó hidegindítás, nincs olajfogyasztás de ez az apró ámbár elég bosszantó hiba árnyékolja be a napsütést Smiley 

Köszönöm!

Üdv, T.

 conf miaz conf miaz
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:26:51 »

Sziasztok Mesterek!
A segítségeteket szeretném kérni a következőben!? Nem rég vásároltam (kb 2 hónapja) egy 1998-as mondeo 2 1.8td-t . A rengeteg fórumot olvasva konkrét olyan hibát nem mint az enyém nem találtam.Kezdem!A reggeli indítás nagyon nehézkes (fűtött  garázsban van, izzító gyertyák cserélve) de csak gázadásra sikerül 1 perc után .Végre sikerül elindítani akkor egyenletlenül jár a motor (mintha 1 henger nem menne) és kékesen füstöl de nagyon!
A legnagyobb  "baj" ,hogy vannak órák amikor ez nem jelentkezik és tökéletesen működik nem füstöl és nem rángat! A hidegindítómotor  a tegnapi napig nem működött de kivettem ,megtakarítottam és 12v-ra rakva megmozgattam és most már működteti  a kart ! Az adagolóba menő csövet kicseréltem átlátszóra és buborékokat látva lekötöttem a gázolaj előmelegítőt és a szűrőházat . De a hiba még mindig fenn áll! Sajna inden cash-t beleöltem a vásárlásba és a szerelők azt mondták ,hogy adagoló felújítás 100 pénz!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:40:09 »

Sziasztok Mesterek!
A segítségeteket szeretném kérni a következőben!? Nem rég vásároltam (kb 2 hónapja) egy 1998-as mondeo 2 1.8td-t . A rengeteg fórumot olvasva konkrét olyan hibát nem mint az enyém nem találtam.Kezdem!A reggeli indítás nagyon nehézkes (fűtött  garázsban van, izzító gyertyák cserélve) de csak gázadásra sikerül 1 perc után .Végre sikerül elindítani akkor egyenletlenül jár a motor (mintha 1 henger nem menne) és kékesen füstöl de nagyon!
A legnagyobb  "baj" ,hogy vannak órák amikor ez nem jelentkezik és tökéletesen működik nem füstöl és nem rángat! A hidegindítómotor  a tegnapi napig nem működött de kivettem ,megtakarítottam és 12v-ra rakva megmozgattam és most már működteti  a kart ! Az adagolóba menő csövet kicseréltem átlátszóra és buborékokat látva lekötöttem a gázolaj előmelegítőt és a szűrőházat . De a hiba még mindig fenn áll! Sajna inden cash-t beleöltem a vásárlásba és a szerelők azt mondták ,hogy adagoló felújítás 100 pénz!
Segítségeteket előre is köszönöm!
keresd Ginjoy-t ö biztos és jóval olcsobb megoldást fog adni  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 09:42:46 »

Köszönöm Szépen!
Ja Lucas adagolóm van!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:03:49 »

Köszönöm Szépen!
Ja Lucas adagolóm van!

majd nem az lesz  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 10:13:52 »

Köszi!Majd holnap felhívom Ginjoy-t ma nem zavarom!
 taps
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 13:25:53 »

Köszi!Majd holnap felhívom Ginjoy-t ma nem zavarom!
 taps
ja, ma ne zavarj, vasárnap van
és éppen motort cserélek  Wink

engem lehet zargatni bármikor, amikor be vagyok kapcsolva( kivétel este 9 körül. olyankor van egy kis elfoglaltságom néha, és akkor nem veszem fel  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 14:45:01 »

ja, ma ne zavarj, vasárnap van
és éppen motort cserélek  Wink

engem lehet zargatni bármikor, amikor be vagyok kapcsolva( kivétel este 9 körül. olyankor van egy kis elfoglaltságom néha, és akkor nem veszem fel  nyes
akkor szoktál fürödni?  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 15:43:53 »

akkor szoktál fürödni?  eplus2
nem, akkor van a barátok közt  duhos2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:08:28 »

nem, akkor van a barátok közt  duhos2

Én meg már azt hittem, hogy a pároddal vagy... (mármint a humán párra gondolok)  hehe eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:13:18 »

nem, akkor van a barátok közt  duhos2
falbav   Smiley nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:50:04 »

mindenképpen hengerfejes, az, hogy csak tömítés-e az akkor derül ki, ha szét van szedve. mivel elég gázos már, úgyis síkoltatni kell a hengerfejet, akkor meg csinálnak egy nyomáspróbát, és kiderül

Köszi a választ! Smiley

Szétszereléskor kiderült, hogy repedezettek a dugattyú tetők, van egy 8mm hosszú repedés a 3-as henger szívó szelepénél (vezérműszíjtól 3-ik henger), és a hengerfejben minden kerek kütyü korong repedt Smiley (amin beáramlik a porlasztott olaj)

Valószínűleg csak a szívó szelepnél lévő repedés produkálta a sok buborékot a tartályban, szerintetek érdemes hegesztetni, stb, vagy motorcsere?
Holnap megmutatom olyanoknak, akik láttak már olyat, aki értett a diesel motorokhoz... Smiley

1.8 TD 97'
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:12:56 »

Köszi a választ! Smiley

Szétszereléskor kiderült, hogy repedezettek a dugattyú tetők, van egy 8mm hosszú repedés a 3-as henger szívó szelepénél (vezérműszíjtól 3-ik henger), és a hengerfejben minden kerek kütyü korong repedt Smiley (amin beáramlik a porlasztott olaj)

Valószínűleg csak a szívó szelepnél lévő repedés produkálta a sok buborékot a tartályban, szerintetek érdemes hegesztetni, stb, vagy motorcsere?
Holnap megmutatom olyanoknak, akik láttak már olyat, aki értett a diesel motorokhoz... Smiley

1.8 TD 97'
öntöttvas hengerfejet épkézláb szervíz nem hegeszt meg. nem marad épen. hengerfej csere, vagy motorcsere. mindegyik nagyjából ugyanannyi pénz, de külön hengerfejet akkor érdemes cserélni, ha amúgy jó állapotú motor volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:34:51 »

öntöttvas hengerfejet épkézláb szervíz nem hegeszt meg. nem marad épen. hengerfej csere, vagy motorcsere. mindegyik nagyjából ugyanannyi pénz, de külön hengerfejet akkor érdemes cserélni, ha amúgy jó állapotú motor volt

Köszi, hogy billentettél a mérlegen, erre volt szükségem. Motor csere lesz a vége, már csak szereznem kell egy komplett motort vagy kocsit Sad
Nagy vonalakban le tudnád írni a motorcsere folyamatát? Mit érdemes megbontani, váltóval, futóművel, bölcsővel együtt kell kiszedni lefelé? Vagy hogyan? Csináltam már ilyet, de már régen, és az egy egyszerűbb verda volt (Ford Taunus), így minden infó jól jönne! Köszönöm szépen! Smiley
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:37:09 »

Köszi, hogy billentettél a mérlegen, erre volt szükségem. Motor csere lesz a vége, már csak szereznem kell egy komplett motort vagy kocsit Sad
Nagy vonalakban le tudnád írni a motorcsere folyamatát? Mit érdemes megbontani, váltóval, futóművel, bölcsővel együtt kell kiszedni lefelé? Vagy hogyan? Csináltam már ilyet, de már régen, és az egy egyszerűbb verda volt (Ford Taunus), így minden infó jól jönne! Köszönöm szépen! Smiley
Én felfelé szoktam kivenni váltóval együtt. kb 2 óra alatt lekötöm róla, amit kell, aztán lehet kicsörlőzni. féltengelyt, váltóbowdent, bakokat, vizet kell kikötni, meg a bowdeneket az adagolóról
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:37:21 »

Én felfelé szoktam kivenni váltóval együtt. kb 2 óra alatt lekötöm róla, amit kell, aztán lehet kicsörlőzni. féltengelyt, váltóbowdent, bakokat, vizet kell kikötni, meg a bowdeneket az adagolóról

Milyen két óra??? Smiley Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre Smiley Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked Smiley Ki fogom próbálni. Köszi!
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:55:38 »

Milyen két óra??? Smiley Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre Smiley Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked Smiley Ki fogom próbálni. Köszi!
én nagyüzemben csinálok ilyet, nem magamnak. kitapasztaltam már a lényegeket. bár tegnap Mobidik kocsijával szoptam umva nagyot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:32:42 »

Milyen két óra??? Smiley Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre Smiley Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked Smiley Ki fogom próbálni. Köszi!
Hihetsz ginjoy-nak napi szinten űzi ezt a csere dolgot!!
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 12:24:45 »

Milyen két óra??? Smiley Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre Smiley Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked Smiley Ki fogom próbálni. Köszi!

Nekem is most legutóbb 2 óra volt, de akkor már a váltót meg a kuplungot is lekaptam róla.   Cool
Amúgy vannak 1.8TD motorjaim eladók illetve minden más is.
Ha érdekel keress 06 - harminc - 855- 94 55.

Üdv.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2012.04.18 szerda, 10:55:25 »

Nekem is most legutóbb 2 óra volt, de akkor már a váltót meg a kuplungot is lekaptam róla.   Cool
Amúgy vannak 1.8TD motorjaim eladók illetve minden más is.
Ha érdekel keress 06 - harminc - 855- 94 55.

Üdv.

Köszi! Írtam e-levelet Smiley
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 20:23:25 »

én nagyüzemben csinálok ilyet, nem magamnak. kitapasztaltam már a lényegeket. bár tegnap Mobidik kocsijával szoptam umva nagyot
Mééé? Elég korán végeztünk.  Roll Eyes  hehe
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 20:53:23 »

Mééé? Elég korán végeztünk.  Roll Eyes  hehe
   nyes nyes  eljen
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:13:28 »

Mééé? Elég korán végeztünk.  Roll Eyes  hehe
korán reggel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2012.04.21 szombat, 19:51:55 »

Sziasztok!

Egy barátomnak szüksége lenne sűrgősen gázolajszűrő légtelenítő pumpára (amit nyomkodva lehet légteleníteni a rendszert). Az a kütyü amiben valami membrán van. Átszakadt a membrán ezért kell cserélni. Remélem jól írtam körül (nem nagyon értek hozzá, még nem is láttam ilyen kütyüt amit keresünk).

Annyira sűrgős, hogy legkésőbb holnap reggelre kellene, mert hétfőn hajnalban indulnak 5 napra horgászni! Budapesten vagy közelében.
Telefon számot kérnék (akár pü.-ben) ha valaki tud segíteni.

(mk2-nek és Szundinak nincs)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 19:55:23 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2012.04.21 szombat, 19:59:40 »

Sziasztok!

Egy barátomnak szüksége lenne sűrgősen gázolajszűrő légtelenítő pumpára (amit nyomkodva lehet légteleníteni a rendszert). Az a kütyü amiben valami membrán van. Átszakadt a membrán ezért kell cserélni. Remélem jól írtam körül (nem nagyon értek hozzá, még nem is láttam ilyen kütyüt amit keresünk).

Annyira sűrgős, hogy legkésőbb holnap reggelre kellene, mert hétfőn hajnalban indulnak 5 napra horgászni! Budapesten vagy közelében.
Telefon számot kérnék (akár pü.-ben) ha valaki tud segíteni.

(mk2-nek és Szundinak nincs)

Gázolajszűrő ház amire szüksége van a barátodnak. Smiley (nekem MK1-hez van, de biztos más maga a szűrő, plusz én kecskeméti vagyok... Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2012.04.21 szombat, 20:01:58 »

Gázolajszűrő ház amire szüksége van a barátodnak. Smiley (nekem MK1-hez van, de biztos más maga a szűrő, plusz én kecskeméti vagyok... Sad )

Köszönöm a segítséget!  worship (általában ennek mi az elfogadható ára bontott alk. esetén? / szabad-e ebből bontottat venni? van e kockázata?)

Gázolajszűrőházat keresek!   vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 20:15:58 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.