Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:15:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1557979 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2012.03.17 szombat, 18:39:49 »
Idézetet írta: voto - 2012.03.17 szombat, 18:37:48
Én is a sok naftára gondolok....
Az olajfogyi 2 olajcsere között nem érzékelhető.... /amúgy 10000-ként cserélem az olajat ez nálam kb 3-4 havi dolog.../
a porlasztóid nem jól állították be
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2012.03.17 szombat, 21:31:10 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.03.17 szombat, 18:39:49
a porlasztóid nem jól állították be
Hát lehet.....
Majd hétfőn beszélek vele.....
Amúgy mire kell állítani? Jól emléxem ,hogy 150-160 BAR??
Meg a régi porlasztókkal is ködölt csak addig a porlasztókra fogtam /kivétel után kiderült jogosan mivel 2-nek hiányzott az "orra".../
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2012.03.17 szombat, 21:44:03 »
Idézetet írta: voto - 2012.03.17 szombat, 21:31:10
Hát lehet.....
Majd hétfőn beszélek vele.....
Amúgy mire kell állítani? Jól emléxem ,hogy 150-160 BAR??
Meg a régi porlasztókkal is ködölt csak addig a porlasztókra fogtam /kivétel után kiderült jogosan mivel 2-nek hiányzott az "orra".../
165 bar.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 06:03:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.03.17 szombat, 21:44:03
165 bar.
Tha ja!!!
Aki felveszi az eléggé bunkó.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 09:31:09 »
Idézetet írta: voto - 2012.03.18 vasárnap, 06:03:46
Tha ja!!!
Aki felveszi az eléggé bunkó.....
?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 11:38:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.03.18 vasárnap, 09:31:09
?
Az aláírásodra gondoltam....
Mármint mikor a régi számodat hívtam eléggé bunkó volt aki felvette....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 11:50:09 »
Idézetet írta: voto - 2012.03.18 vasárnap, 11:38:17
Az aláírásodra gondoltam....
Mármint mikor a régi számodat hívtam eléggé bunkó volt aki felvette....
Ja, az egy céges szám volt, nem tudom kié most
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 18:51:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.03.18 vasárnap, 11:50:09
Ja, az egy céges szám volt, nem tudom kié most
Mindenestre bunkó...
ezt már tudjuk.
Egyébként csak kíváncsiságból megkérdezem, hogy a rossz porlasztócsúcs milyen tünetekkel jelentkezik? Hogy lehet "észrevenni"? Kizárásos alapon?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 19:12:46 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.03.18 vasárnap, 18:51:56
Mindenestre bunkó...
ezt már tudjuk.
Egyébként csak kíváncsiságból megkérdezem, hogy a rossz porlasztócsúcs milyen tünetekkel jelentkezik? Hogy lehet "észrevenni"? Kizárásos alapon?
csúnyán füstöl feketén, megnő a fogyi majd hangos lesz, mint amikor sok az előtöltés(ez már nagyon gáz)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 22:08:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.03.18 vasárnap, 19:12:46
csúnyán füstöl feketén, megnő a fogyi majd hangos lesz, mint amikor sok az előtöltés(ez már nagyon gáz)
Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 13:03:26 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.03.18 vasárnap, 22:08:24
Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi !
Arra gondol.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 14:37:44 »
Valakinek nincs elfekvoben 97-es TD hez kurtreleje,es a klimaventilator kapcsoloja ami a huto aljan talalhato. Amikor a klima be van kapcsolva akkor nem megy a kis fokozat csak a nagy.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 14:39:35 »
Idézetet írta: hadaway74 - 2012.04.02 hétfő, 14:37:44
Valakinek nincs elfekvoben 97-es TD hez kurtreleje,es a klimaventilator kapcsoloja ami a huto aljan talalhato. Amikor a klima be van kapcsolva akkor nem megy a kis fokozat csak a nagy.
az előtétellenállást pár százasból tudod javítani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 14:50:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.02 hétfő, 14:39:35
az előtétellenállást pár százasból tudod javítani
Na en aztan nem ertek hozza. A klimasok mondtak hogy emiatt nem mukodik a klima alapjaraton. Allok a lampanal es meleget fuj elindulok es jon a hideg. Kis fokozaton nem megy a venti. Azt mondtak kimertek a huto aljan van ez a bizbasz es az nem jo. Vennek es kicserelnem .
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 16:16:26 »
Idézetet írta: hadaway74 - 2012.04.02 hétfő, 14:50:34
Na en aztan nem ertek hozza. A klimasok mondtak hogy emiatt nem mukodik a klima alapjaraton. Allok a lampanal es meleget fuj elindulok es jon a hideg. Kis fokozaton nem megy a venti. Azt mondtak kimertek a huto aljan van ez a bizbasz es az nem jo. Vennek es kicserelnem .
attól klímád még nem lesz. nem sok köze van hozzá. ha nem működik a lassú fokozat, akkor sűrűn bekapcsol a gyors. 10 körül árulja a cromax, de ettől még hűtenie kell. inkább kompresszor gond lesz az
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 16:21:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.02 hétfő, 16:16:26
attól klímád még nem lesz. nem sok köze van hozzá. ha nem működik a lassú fokozat, akkor sűrűn bekapcsol a gyors. 10 körül árulja a cromax, de ettől még hűtenie kell. inkább kompresszor gond lesz az
Hut a klima csak ha alapjaraton van akkor nem hideg. Ahogy elindulok jeghideg levego jon. Bekapcsol a gyors de sokat kell ra varni es addig nem hideg jon. Neked nincs eladod?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 16:24:40 »
Idézetet írta: hadaway74 - 2012.04.02 hétfő, 16:21:12
Hut a klima csak ha alapjaraton van akkor nem hideg. Ahogy elindulok jeghideg levego jon. Bekapcsol a gyors de sokat kell ra varni es addig nem hideg jon. Neked nincs eladod?
nincs nekem sem jó. bár meg tudom csinálni, és úgy eladni, akkor is csak be kell raknod, ha úgy jó
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 19:29:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.02 hétfő, 16:24:40
nincs nekem sem jó. bár meg tudom csinálni, és úgy eladni, akkor is csak be kell raknod, ha úgy jó
Persze hogy jo. Mennyiert adod?
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2012.04.02 hétfő, 21:51:08 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.03.18 vasárnap, 22:08:24
Értem. Nyílván a durva fémes csattogásra gondolsz zaj alatt...
Köszi !
Vagy ahogy a mókusok törik a mogyit!
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2012.04.06 péntek, 11:54:03 »
Sziasztok!
Nem rég óta vagyok Mondeo tulaj, de eddig tetszik
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad.
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!
97' TD
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2012.04.06 péntek, 12:42:56 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.06 péntek, 11:54:03
Sziasztok!
Nem rég óta vagyok Mondeo tulaj, de eddig tetszik
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad.
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!
97' TD
amennyire én tudom, a nyomás önmagában nem gond, mivel ez egy nyomásos hűtőrendszer (nálam hozzáértőbbek majd szebben megfogalmazzák).
a buborékolás biztos? arra gondolok, hogy a vizet a visszatérő ágból befolyó víz is "hullámoztathatja".
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2012.04.06 péntek, 16:16:23 »
Köszi a választ, pontosítok!
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, 5 mp alatt nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Buborékolás intenzív, és jól látható a tágulási tartály alsó (vastag) csonkjánál.
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad, kipufogó teszi oda magát? Mi szokott lenni ilyenkor a hiba?
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!
97' TD
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2012.04.06 péntek, 19:10:29 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.06 péntek, 16:16:23
Köszi a választ, pontosítok!
Sajnos egy hibás példányt vállaltam be, és a javítás után derült, ki, hogy van még valami...
Buborékol, 5 mp alatt nyomás keletkezik a tágulási tartályban...
Buborékolás intenzív, és jól látható a tágulási tartály alsó (vastag) csonkjánál.
Mire számíthatok? Hengerfej, vagy pakolás?
Motorolaj, és a hűtővíz tiszta marad, kipufogó teszi oda magát? Mi szokott lenni ilyenkor a hiba?
Keresgélek közben máshogyan is, de hálás lennék pár induló hasznos infoért.
Köszönöm szépen!
97' TD
mindenképpen hengerfejes, az, hogy csak tömítés-e az akkor derül ki, ha szét van szedve. mivel elég gázos már, úgyis síkoltatni kell a hengerfejet, akkor meg csinálnak egy nyomáspróbát, és kiderül
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drtibke
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2012.04.11 szerda, 00:01:33 »
Sziasztok Urak!
Van egy olyan visszatérő problémám, amit nem tudtam eddig orvosolni. Az elmúlt 2 év alatt kb a 6. turbómembránomat fogyasztom el. Már gázreakcióból érzem, mikor szakad át... Mondhatni, reflexből fojtom vissza a gépsárkányt.
Előre bocsátom, hogy csak kúton tankolok, sajnos nincs egyéb forrásom. (MOL, SHELL esetleg néha OMV) Ezek esnek útba. Régebben adalékoztam, de gondoltam, ez eszi meg a membánokat, ezért elhagytam.
Próbálkoztam utángyártott membránnal, de az utolsó 2 teljesen gyári garnitura volt, házzal együtt cseréltettem. 2 hónapja volt egy adagoló tömítés garnitura csere. Minden gumi alkatrészt kicseréltettem egy neves dunántúli dizel szervízben. Szervizben mutatták, hogy a gyári membán felülete porózussá vált, fény is átüt rajta. Kicserélték sokadszorra. Ma a 2. szett gyári membánom ment tönkre. Felhívtam a szervizt, ahol annyit tudtak mondani, savas üzemanyagot tankoltam... Visszakérdeztem, hogy kúton?!
Érdeklődnék, van-e valakinek 5lete, mi lehet a probléma? Tapasztalt már bárki hasonlót? Hallottatok már ilyenről?
Az autó ezt leszámítva patika, kívül belül. Konstans fogyasztás, jó hidegindítás, nincs olajfogyasztás de ez az apró ámbár elég bosszantó hiba árnyékolja be a napsütést
Köszönöm!
Üdv, T.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2012.04.11 szerda, 19:16:56 »
Idézetet írta: drtibke - 2012.04.11 szerda, 00:01:33
Sziasztok Urak!
Van egy olyan visszatérő problémám, amit nem tudtam eddig orvosolni. Az elmúlt 2 év alatt kb a 6. turbómembránomat fogyasztom el. Már gázreakcióból érzem, mikor szakad át... Mondhatni, reflexből fojtom vissza a gépsárkányt.
Előre bocsátom, hogy csak kúton tankolok, sajnos nincs egyéb forrásom. (MOL, SHELL esetleg néha OMV) Ezek esnek útba. Régebben adalékoztam, de gondoltam, ez eszi meg a membánokat, ezért elhagytam.
Próbálkoztam utángyártott membránnal, de az utolsó 2 teljesen gyári garnitura volt, házzal együtt cseréltettem. 2 hónapja volt egy adagoló tömítés garnitura csere. Minden gumi alkatrészt kicseréltettem egy neves dunántúli dizel szervízben. Szervizben mutatták, hogy a gyári membán felülete porózussá vált, fény is átüt rajta. Kicserélték sokadszorra. Ma a 2. szett gyári membánom ment tönkre. Felhívtam a szervizt, ahol annyit tudtak mondani, savas üzemanyagot tankoltam... Visszakérdeztem, hogy kúton?!
Érdeklődnék, van-e valakinek 5lete, mi lehet a probléma? Tapasztalt már bárki hasonlót? Hallottatok már ilyenről?
Az autó ezt leszámítva patika, kívül belül. Konstans fogyasztás, jó hidegindítás, nincs olajfogyasztás de ez az apró ámbár elég bosszantó hiba árnyékolja be a napsütést
Köszönöm!
Üdv, T.
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
hajjo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:26:51 »
Sziasztok Mesterek!
A segítségeteket szeretném kérni a következőben!? Nem rég vásároltam (kb 2 hónapja) egy 1998-as mondeo 2 1.8td-t . A rengeteg fórumot olvasva konkrét olyan hibát nem mint az enyém nem találtam.Kezdem!A reggeli indítás nagyon nehézkes (fűtött garázsban van, izzító gyertyák cserélve) de csak gázadásra sikerül 1 perc után .Végre sikerül elindítani akkor egyenletlenül jár a motor (mintha 1 henger nem menne) és kékesen füstöl de nagyon!
A legnagyobb "baj" ,hogy vannak órák amikor ez nem jelentkezik és tökéletesen működik nem füstöl és nem rángat! A hidegindítómotor a tegnapi napig nem működött de kivettem ,megtakarítottam és 12v-ra rakva megmozgattam és most már működteti a kart ! Az adagolóba menő csövet kicseréltem átlátszóra és buborékokat látva lekötöttem a gázolaj előmelegítőt és a szűrőházat . De a hiba még mindig fenn áll! Sajna inden cash-t beleöltem a vásárlásba és a szerelők azt mondták ,hogy adagoló felújítás 100 pénz!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:40:09 »
Idézetet írta: hajjo - 2012.04.15 vasárnap, 09:26:51
Sziasztok Mesterek!
A segítségeteket szeretném kérni a következőben!? Nem rég vásároltam (kb 2 hónapja) egy 1998-as mondeo 2 1.8td-t . A rengeteg fórumot olvasva konkrét olyan hibát nem mint az enyém nem találtam.Kezdem!A reggeli indítás nagyon nehézkes (fűtött garázsban van, izzító gyertyák cserélve) de csak gázadásra sikerül 1 perc után .Végre sikerül elindítani akkor egyenletlenül jár a motor (mintha 1 henger nem menne) és kékesen füstöl de nagyon!
A legnagyobb "baj" ,hogy vannak órák amikor ez nem jelentkezik és tökéletesen működik nem füstöl és nem rángat! A hidegindítómotor a tegnapi napig nem működött de kivettem ,megtakarítottam és 12v-ra rakva megmozgattam és most már működteti a kart ! Az adagolóba menő csövet kicseréltem átlátszóra és buborékokat látva lekötöttem a gázolaj előmelegítőt és a szűrőházat . De a hiba még mindig fenn áll! Sajna inden cash-t beleöltem a vásárlásba és a szerelők azt mondták ,hogy adagoló felújítás 100 pénz!
Segítségeteket előre is köszönöm!
keresd Ginjoy-t ö biztos és jóval olcsobb megoldást fog adni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hajjo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 09:42:46 »
Köszönöm Szépen!
Ja Lucas adagolóm van!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:03:49 »
Idézetet írta: hajjo - 2012.04.15 vasárnap, 09:42:46
Köszönöm Szépen!
Ja Lucas adagolóm van!
majd nem az lesz
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hajjo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 10:13:52 »
Köszi!Majd holnap felhívom Ginjoy-t ma nem zavarom!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 13:25:53 »
Idézetet írta: hajjo - 2012.04.15 vasárnap, 10:13:52
Köszi!Majd holnap felhívom Ginjoy-t ma nem zavarom!
ja, ma ne zavarj, vasárnap van
és éppen motort cserélek
engem lehet zargatni bármikor, amikor be vagyok kapcsolva( kivétel este 9 körül. olyankor van egy kis elfoglaltságom néha, és akkor nem veszem fel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 14:45:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 13:25:53
ja, ma ne zavarj, vasárnap van
és éppen motort cserélek
engem lehet zargatni bármikor, amikor be vagyok kapcsolva( kivétel este 9 körül. olyankor van egy kis elfoglaltságom néha, és akkor nem veszem fel
akkor szoktál fürödni?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 15:43:53 »
Idézetet írta: coboy - 2012.04.15 vasárnap, 14:45:01
akkor szoktál fürödni?
nem, akkor van a barátok közt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:08:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 15:43:53
nem, akkor van a barátok közt
Én meg már azt hittem, hogy a pároddal vagy... (mármint a humán párra gondolok)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:13:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 15:43:53
nem, akkor van a barátok közt
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 17:50:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.06 péntek, 19:10:29
mindenképpen hengerfejes, az, hogy csak tömítés-e az akkor derül ki, ha szét van szedve. mivel elég gázos már, úgyis síkoltatni kell a hengerfejet, akkor meg csinálnak egy nyomáspróbát, és kiderül
Köszi a választ!
Szétszereléskor kiderült, hogy repedezettek a dugattyú tetők, van egy 8mm hosszú repedés a 3-as henger szívó szelepénél (vezérműszíjtól 3-ik henger), és a hengerfejben minden kerek kütyü korong repedt
(amin beáramlik a porlasztott olaj)
Valószínűleg csak a szívó szelepnél lévő repedés produkálta a sok buborékot a tartályban, szerintetek érdemes hegesztetni, stb, vagy motorcsere?
Holnap megmutatom olyanoknak, akik láttak már olyat, aki értett a diesel motorokhoz...
1.8 TD 97'
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:12:56 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.15 vasárnap, 17:50:04
Köszi a választ!
Szétszereléskor kiderült, hogy repedezettek a dugattyú tetők, van egy 8mm hosszú repedés a 3-as henger szívó szelepénél (vezérműszíjtól 3-ik henger), és a hengerfejben minden kerek kütyü korong repedt
(amin beáramlik a porlasztott olaj)
Valószínűleg csak a szívó szelepnél lévő repedés produkálta a sok buborékot a tartályban, szerintetek érdemes hegesztetni, stb, vagy motorcsere?
Holnap megmutatom olyanoknak, akik láttak már olyat, aki értett a diesel motorokhoz...
1.8 TD 97'
öntöttvas hengerfejet épkézláb szervíz nem hegeszt meg. nem marad épen. hengerfej csere, vagy motorcsere. mindegyik nagyjából ugyanannyi pénz, de külön hengerfejet akkor érdemes cserélni, ha amúgy jó állapotú motor volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:34:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 18:12:56
öntöttvas hengerfejet épkézláb szervíz nem hegeszt meg. nem marad épen. hengerfej csere, vagy motorcsere. mindegyik nagyjából ugyanannyi pénz, de külön hengerfejet akkor érdemes cserélni, ha amúgy jó állapotú motor volt
Köszi, hogy billentettél a mérlegen, erre volt szükségem. Motor csere lesz a vége, már csak szereznem kell egy komplett motort vagy kocsit
Nagy vonalakban le tudnád írni a motorcsere folyamatát? Mit érdemes megbontani, váltóval, futóművel, bölcsővel együtt kell kiszedni lefelé? Vagy hogyan? Csináltam már ilyet, de már régen, és az egy egyszerűbb verda volt (Ford Taunus), így minden infó jól jönne! Köszönöm szépen!
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:37:09 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.15 vasárnap, 18:34:51
Köszi, hogy billentettél a mérlegen, erre volt szükségem. Motor csere lesz a vége, már csak szereznem kell egy komplett motort vagy kocsit
Nagy vonalakban le tudnád írni a motorcsere folyamatát? Mit érdemes megbontani, váltóval, futóművel, bölcsővel együtt kell kiszedni lefelé? Vagy hogyan? Csináltam már ilyet, de már régen, és az egy egyszerűbb verda volt (Ford Taunus), így minden infó jól jönne! Köszönöm szépen!
Én felfelé szoktam kivenni váltóval együtt. kb 2 óra alatt lekötöm róla, amit kell, aztán lehet kicsörlőzni. féltengelyt, váltóbowdent, bakokat, vizet kell kikötni, meg a bowdeneket az adagolóról
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:37:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 18:37:09
Én felfelé szoktam kivenni váltóval együtt. kb 2 óra alatt lekötöm róla, amit kell, aztán lehet kicsörlőzni. féltengelyt, váltóbowdent, bakokat, vizet kell kikötni, meg a bowdeneket az adagolóról
Milyen két óra???
Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre
Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked
Ki fogom próbálni. Köszi!
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:55:38 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.15 vasárnap, 19:37:21
Milyen két óra???
Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre
Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked
Ki fogom próbálni. Köszi!
én nagyüzemben csinálok ilyet, nem magamnak. kitapasztaltam már a lényegeket. bár tegnap Mobidik kocsijával szoptam umva nagyot
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 21:32:42 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.15 vasárnap, 19:37:21
Milyen két óra???
Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre
Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked
Ki fogom próbálni. Köszi!
Hihetsz ginjoy-nak napi szinten űzi ezt a csere dolgot!!
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 12:24:45 »
Idézetet írta: iiulaszlo - 2012.04.15 vasárnap, 19:37:21
Milyen két óra???
Én akkor szedem ki két óra alatt, ha feldobok két vekkert a tetőre
Ránézésre azt mondtam volna, hogy felfelé nem fér ki, de hiszek neked
Ki fogom próbálni. Köszi!
Nekem is most legutóbb 2 óra volt, de akkor már a váltót meg a kuplungot is lekaptam róla.
Amúgy vannak 1.8TD motorjaim eladók illetve minden más is.
Ha érdekel keress 06 - harminc - 855- 94 55.
Üdv.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
iiulaszlo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2012.04.18 szerda, 10:55:25 »
Idézetet írta: Viló - 2012.04.16 hétfő, 12:24:45
Nekem is most legutóbb 2 óra volt, de akkor már a váltót meg a kuplungot is lekaptam róla.
Amúgy vannak 1.8TD motorjaim eladók illetve minden más is.
Ha érdekel keress 06 - harminc - 855- 94 55.
Üdv.
Köszi! Írtam e-levelet
Naplózva
Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 20:23:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.15 vasárnap, 19:55:38
én nagyüzemben csinálok ilyet, nem magamnak. kitapasztaltam már a lényegeket. bár tegnap Mobidik kocsijával szoptam umva nagyot
Mééé? Elég korán végeztünk.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 20:53:23 »
Idézetet írta: Mobidik - 2012.04.19 csütörtök, 20:23:25
Mééé? Elég korán végeztünk.
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:13:28 »
Idézetet írta: Mobidik - 2012.04.19 csütörtök, 20:23:25
Mééé? Elég korán végeztünk.
korán reggel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2012.04.21 szombat, 19:51:55 »
Sziasztok!
Egy barátomnak szüksége lenne sűrgősen gázolajszűrő légtelenítő pumpára (amit nyomkodva lehet légteleníteni a rendszert). Az a kütyü amiben valami membrán van. Átszakadt a membrán ezért kell cserélni. Remélem jól írtam körül (nem nagyon értek hozzá, még nem is láttam ilyen kütyüt amit keresünk).
Annyira sűrgős, hogy legkésőbb holnap reggelre kellene, mert hétfőn hajnalban indulnak 5 napra horgászni! Budapesten vagy közelében.
Telefon számot kérnék (akár pü.-ben) ha valaki tud segíteni.
(mk2-nek és Szundinak nincs)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 19:55:23 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2012.04.21 szombat, 19:59:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.04.21 szombat, 19:51:55
Sziasztok!
Egy barátomnak szüksége lenne sűrgősen gázolajszűrő légtelenítő pumpára (amit nyomkodva lehet légteleníteni a rendszert). Az a kütyü amiben valami membrán van. Átszakadt a membrán ezért kell cserélni. Remélem jól írtam körül (nem nagyon értek hozzá, még nem is láttam ilyen kütyüt amit keresünk).
Annyira sűrgős, hogy legkésőbb holnap reggelre kellene, mert hétfőn hajnalban indulnak 5 napra horgászni! Budapesten vagy közelében.
Telefon számot kérnék (akár pü.-ben) ha valaki tud segíteni.
(mk2-nek és Szundinak nincs)
Gázolajszűrő ház amire szüksége van a barátodnak.
(nekem MK1-hez van, de biztos más maga a szűrő, plusz én kecskeméti vagyok...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2012.04.21 szombat, 20:01:58 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.21 szombat, 19:59:40
Gázolajszűrő ház amire szüksége van a barátodnak.
(nekem MK1-hez van, de biztos más maga a szűrő, plusz én kecskeméti vagyok...
)
Köszönöm a segítséget!
(általában ennek mi az elfogadható ára bontott alk. esetén? / szabad-e ebből bontottat venni? van e kockázata?)
Gázolajszűrőházat keresek!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 20:15:58 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ