Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:43:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1553079 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1850 Dátum:
2012.06.12 kedd, 13:48:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.12 kedd, 05:39:15
3mm az túlzás egy kicsit. akkor már fele lapát nem lenne rajta
lehet, hogy már nincs is
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1851 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:35:10 »
Sziasztok!
Nagyon rég nem voltam már itt, de csak itt látom értelmét a kérdésemnek.
Vettem egy '97-es Escort 1.8TD intercoolerrel. Mivel legjobb tudomásom szerint ez mondeo motor,
ezért is írok ide. Ha jól rémlik Lucas adagoló van rajta. Nagyon patent a gép, egy öreg buszsofőr bácsié volt, első gazdás, most van benne 140e km.
A lényeg: 90 ló, 180Nm körül van benne. Na, de ezt én nem érzem egyáltalán. Ha csúnyán bántom, 2500 fölött megjön az ereje, de alatta kuka teljesen. Frissen van cserélve benne minden, attól kicsit új erőre kapott. 100-110ről már lehet vele szépen előzni (aránylag). A katalizátor még benne van, füstje szinte semmi, már kapott 3 tanknyi spurit. Kipufogógáz visszavezető le van dugózva. Fogyasztásra 5.2 jött ki országút + város vegyesbe. A mondeók mennyire lomhák ezzel a motorral? Várhatok bármit is, ha a katalizátor helyett csak egy cső lesz benne?
Egy MKIII V6-ból ültem át, oké, de ezt még egy hengerfejes 105-ös skoda is körberöhögné. Mellesleg a fogyastása jól esik.
Ha beállok 100ra, azt tartja viszont fölfele, lefele.
Lehet ezzel bármi kis apróságot otthon buherkodni, hogy jobban vegye a fordulatot? A coolert már kiszedtem, kiverettem, mert tele volt bogárral. Mit tanácsoltok?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1852 Dátum:
2012.06.12 kedd, 17:45:12 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.06.12 kedd, 15:35:10
Sziasztok!
Nagyon rég nem voltam már itt, de csak itt látom értelmét a kérdésemnek.
Vettem egy '97-es Escort 1.8TD intercoolerrel. Mivel legjobb tudomásom szerint ez mondeo motor,
ezért is írok ide. Ha jól rémlik Lucas adagoló van rajta. Nagyon patent a gép, egy öreg buszsofőr bácsié volt, első gazdás, most van benne 140e km.
A lényeg: 90 ló, 180Nm körül van benne. Na, de ezt én nem érzem egyáltalán. Ha csúnyán bántom, 2500 fölött megjön az ereje, de alatta kuka teljesen. Frissen van cserélve benne minden, attól kicsit új erőre kapott. 100-110ről már lehet vele szépen előzni (aránylag). A katalizátor még benne van, füstje szinte semmi, már kapott 3 tanknyi spurit. Kipufogógáz visszavezető le van dugózva. Fogyasztásra 5.2 jött ki országút + város vegyesbe. A mondeók mennyire lomhák ezzel a motorral? Várhatok bármit is, ha a katalizátor helyett csak egy cső lesz benne?
Egy MKIII V6-ból ültem át, oké, de ezt még egy hengerfejes 105-ös skoda is körberöhögné. Mellesleg a fogyastása jól esik.
Ha beállok 100ra, azt tartja viszont fölfele, lefele.
Lehet ezzel bármi kis apróságot otthon buherkodni, hogy jobban vegye a fordulatot? A coolert már kiszedtem, kiverettem, mert tele volt bogárral. Mit tanácsoltok?
Egyszer-párszor jó alaposan kergesd meg pályán 3500-4000 R/min között tartósan,valószínüleg ellustult az öreg bácsinál,ettől ha nem is jelentősen,de javulni fog.Aztán a turbómembránodat is be kéne lőni,valószínüleg későn adja a plusz anyagot,magyarul a membrán előfeszítését kellene csökkentened,hogy már alacsonyabb turbónyomásnál adagolja a plusz naftát.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbomembr%C3%A1n_csere/be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s_Mk1-Mk2_TD_motoron
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1853 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:13:38 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.06.12 kedd, 15:35:10
Sziasztok!
Nagyon rég nem voltam már itt, de csak itt látom értelmét a kérdésemnek.
Vettem egy '97-es Escort 1.8TD intercoolerrel. Mivel legjobb tudomásom szerint ez mondeo motor,
ezért is írok ide. Ha jól rémlik Lucas adagoló van rajta. Nagyon patent a gép, egy öreg buszsofőr bácsié volt, első gazdás, most van benne 140e km.
A lényeg: 90 ló, 180Nm körül van benne. Na, de ezt én nem érzem egyáltalán. Ha csúnyán bántom, 2500 fölött megjön az ereje, de alatta kuka teljesen. Frissen van cserélve benne minden, attól kicsit új erőre kapott. 100-110ről már lehet vele szépen előzni (aránylag). A katalizátor még benne van, füstje szinte semmi, már kapott 3 tanknyi spurit. Kipufogógáz visszavezető le van dugózva. Fogyasztásra 5.2 jött ki országút + város vegyesbe. A mondeók mennyire lomhák ezzel a motorral? Várhatok bármit is, ha a katalizátor helyett csak egy cső lesz benne?
Egy MKIII V6-ból ültem át, oké, de ezt még egy hengerfejes 105-ös skoda is körberöhögné. Mellesleg a fogyastása jól esik.
Ha beállok 100ra, azt tartja viszont fölfele, lefele.
Lehet ezzel bármi kis apróságot otthon buherkodni, hogy jobban vegye a fordulatot? A coolert már kiszedtem, kiverettem, mert tele volt bogárral. Mit tanácsoltok?
A katalizátort ne vedd le, csak rontasz vele. Ha pörgősebben akarsz autókázni MK2-es turbót tegyél rá, az kisebb, de hamarabb tölt, dinamikusabb lesz alsó tartományban. Az adagolót is meg kéne nézetni. Az intercoolert vízzel, majd benzinnel mosd át, utána hagyd száradni. (belül, rázogasd benne először a vizet, majd a benzint, többször is, amíg nem lesz tiszta és sokáig szárítsd, ne maradjon benne egy csepp víz/benya sem - hajszárító, stb)
A spurit felejtsd el. Szétb@ssza a motort! Az egy szemét. (egyszer vettem, nem volt más, csörgött, csattogott a motor) Ennyi erővel benzint is tankolhatsz bele. Ha mindenképp tisztítani akarod a porlasztókat, inkább vegyél Wynns-t vagy STP-t.
Légszűrőt cserélj, takarítsd át a szívóházat, MAF-ot, tankolj bele legalább egyszer valamilyen prémium dízelt és utána hajtsd meg kicsit.
GinJoy majd elmondja még biztos a fontosabb dolgokat.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1854 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:20:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.12 kedd, 05:39:15
3mm az túlzás egy kicsit. akkor már fele lapát nem lenne rajta
túlzás vagy sem, nagyon lóg. lapátokat nem vizslattam közelről, darabra megvan mind
ígyis-úgyis bontott lesz helyette, szóval lényegében mindegy hogy milyen állapotban szedem ki.
halasztani meg szükségszerű a cserét. legalább egy fizetésnyit.
egyszer oda jutok teszek fel videót elrettentő példának
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1855 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:33:37 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.12 kedd, 20:20:45
egyszer oda jutok teszek fel videót elrettentő példának
mutassak?
http://www.youtube.com/watch?v=9rvudN7-ml4
még ez sem volt 3 mm
mk2 turbóm van nekem is eladó
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 20:45:14 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1856 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:17:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.12 kedd, 20:33:37
mutassak?
http://www.youtube.com/watch?v=9rvudN7-ml4
még ez sem volt 3 mm
mk2 turbóm van nekem is eladó
hasonló az állapot... de szerintem a videón van 3mm. vagy csak a középponttól kell számolni nem a teljes mozgását?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1857 Dátum:
2012.06.12 kedd, 22:04:35 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.12 kedd, 21:17:47
hasonló az állapot... de szerintem a videón van 3mm. vagy csak a középponttól kell számolni nem a teljes mozgását?
teljest szokták
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1858 Dátum:
2012.06.13 szerda, 06:06:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.12 kedd, 20:33:37
mutassak?
http://www.youtube.com/watch?v=9rvudN7-ml4
még ez sem volt 3 mm
mk2 turbóm van nekem is eladó
jujj... ez durva.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1859 Dátum:
2012.06.13 szerda, 07:35:55 »
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Turbót nem akarok cserélni rajta, megbontani nem szeretném, annyira gyári még az egész. A csavar megnézem majd, mit tudok okozni vele. A katalizátor kiszedése után miért lenne rosszabb a dinamikája?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1860 Dátum:
2012.06.13 szerda, 08:51:46 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.06.13 szerda, 07:35:55
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Turbót nem akarok cserélni rajta, megbontani nem szeretném, annyira gyári még az egész. A csavar megnézem majd, mit tudok okozni vele. A katalizátor kiszedése után miért lenne rosszabb a dinamikája?
Semmivel nem rosszabb,nekem az előző Mondimon ki volt szedve és jól szuperált.
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1861 Dátum:
2012.06.13 szerda, 11:15:39 »
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem: 2 éve mondizok MKII. td-vel, mikor megvettem meglett gyűrűzve, új porlasztók, új izzítók lettek cserélve. Az adagolóban tápszivattyú csere után indult, jól ment. Eltelt fél év( kb 5000km) a hiba ugyanaz nehezen indul nem megy. Adagoló ismét le adagolós ismét kicserélte a tápszivattyút. Kocsi jól megy pöccre indul. Eltelt 7 hónap rángat, nehezen indul, nem megy. Adagoló le, tápszivattyú csere. Adagolós szerint az adagoló tökéletes állapotban van, viszont azt mondja nincs résolaja az adagolónak. Az autó pöccre indul, megy mint állat. 7-8 hónap elteltével melegen rángat, alapjárat egyenetlen, nehezebben indul, nem igazán megy. Hidegen alapjárat jó, nem rángat csak picit. Megint cseréltessek tápszivattyút? Egyébként Lucas adagoló van rajta. Az előtöltés szabályzó folyamatosan ciripel, a gázkar állító motor is működik. Jellemzően gázzal indul. Néha pöccre gáz nélkül is. Néha teljes gázadásra(sebességben) semmi reakció. Néha egész jól megy. Fogyasztásom 5-6 között. Melegen alapjárat nagyon egyenetlen, de ha bekapcsolom a klímát kb850 és stabilan szépen jár.
Ötlet???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1862 Dátum:
2012.06.13 szerda, 19:29:34 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2012.06.13 szerda, 11:15:39
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem: 2 éve mondizok MKII. td-vel, mikor megvettem meglett gyűrűzve, új porlasztók, új izzítók lettek cserélve. Az adagolóban tápszivattyú csere után indult, jól ment. Eltelt fél év( kb 5000km) a hiba ugyanaz nehezen indul nem megy. Adagoló ismét le adagolós ismét kicserélte a tápszivattyút. Kocsi jól megy pöccre indul. Eltelt 7 hónap rángat, nehezen indul, nem megy. Adagoló le, tápszivattyú csere. Adagolós szerint az adagoló tökéletes állapotban van, viszont azt mondja nincs résolaja az adagolónak. Az autó pöccre indul, megy mint állat. 7-8 hónap elteltével melegen rángat, alapjárat egyenetlen, nehezebben indul, nem igazán megy. Hidegen alapjárat jó, nem rángat csak picit. Megint cseréltessek tápszivattyút? Egyébként Lucas adagoló van rajta. Az előtöltés szabályzó folyamatosan ciripel, a gázkar állító motor is működik. Jellemzően gázzal indul. Néha pöccre gáz nélkül is. Néha teljes gázadásra(sebességben) semmi reakció. Néha egész jól megy. Fogyasztásom 5-6 között. Melegen alapjárat nagyon egyenetlen, de ha bekapcsolom a klímát kb850 és stabilan szépen jár.
Ötlet???
a szivattyún kívül cserélt valamit, vagy beállította, vagy csak kicserélte?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1863 Dátum:
2012.06.13 szerda, 22:08:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.13 szerda, 19:29:34
a szivattyún kívül cserélt valamit, vagy beállította, vagy csak kicserélte?
Szerintem csak kicserélte,nem hiszem hogy állított rajta bár mit is.
mást nem cserélt, azt mondta a magasnyomású adagoló elemek tökéletesek, amikor felraktam az adagolót legutóbb az alapjáratom 1200 volt ugyhogy azt levettem 850re a kis karon lévő csavarral. Most hogy hüvösebb van egészen jól lehet vele autózni, bár az alapjárat ingadozás és a rángatás meg van. Ha motor fékelek akkor nagyon rángat, de észreveszem ha könnyen szalad az autó akkor is érezhető a rángatás, folyamatos gáz mellet.
Naplózva
svega
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1864 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 00:04:18 »
Az erős/nem erős TD motorhoz egy kicsi hozzászólás:
Beszámoltam róla, hogy a múlt héten megtáltosodott a gépsárkány. Aztán visszalustult.
Na átnéztem a dokumentációmat, s a kérdéses időben nem a *** Morrison áruháznál tankoltam, hanem az ASDA-nál. Mindkettő saját kútja a boltnak. Beszéltem a lányommal, ő is egyszer máshol tankolt és érezhető volt a javulás.
Vagyis levontam a tanulságot. Semmi Mondeo/titok vagy varázslat, ennyit tesz a *** gázolaj.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1865 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 04:29:51 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.06.13 szerda, 07:35:55
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Turbót nem akarok cserélni rajta, megbontani nem szeretném, annyira gyári még az egész. A csavar megnézem majd, mit tudok okozni vele. A katalizátor kiszedése után miért lenne rosszabb a dinamikája?
Nem a teljesítmény lesz rosszabb, hanem büdös/füstös lesz az autó.
Vizsgán nem nyerő. Inkább egy sportdob.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1866 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 04:32:10 »
Idézetet írta: svega - 2012.06.14 csütörtök, 00:04:18
Az erős/nem erős TD motorhoz egy kicsi hozzászólás:
Beszámoltam róla, hogy a múlt héten megtáltosodott a gépsárkány. Aztán visszalustult.
Na átnéztem a dokumentációmat, s a kérdéses időben nem a *** Morrison áruháznál tankoltam, hanem az ASDA-nál. Mindkettő saját kútja a boltnak. Beszéltem a lányommal, ő is egyszer máshol tankolt és érezhető volt a javulás.
Vagyis levontam a tanulságot. Semmi Mondeo/titok vagy varázslat, ennyit tesz a *** gázolaj.
Ezt írtam én is feljebb. Sok esetben ég és föld. Érdemes azzal a pár forinttal nem spórólni.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1867 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 08:14:32 »
Úgy gondolnám megcsináltatni, hogy 4 csakar ki, egyen cső le, katalizátor vissza, ha kell. Utánna 4 csavar ki, katalizáto le, cső köl, 4 csavar be. Majd kipróbálom, ha kifogy ez a tank, hogy mit szól egy drága prémium gázolajhoz.
Bár azt nem szeretném, hogy többet egyen, mert ez így nagyon tetszik, ha már egy lajhár. Sportdobot nem akarok rá, utazós kocsi.
Vagy hozzászoktatom magamat, hogy nem megy, de legalább nem is eszik.
Legutóbb beültem a mondeoba sok dízelezés után, és csak az jutott eszembe, hogy életveszélyes.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1868 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 21:07:47 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2012.06.14 csütörtök, 08:14:32
Úgy gondolnám megcsináltatni, hogy 4 csakar ki, egyen cső le, katalizátor vissza, ha kell. Utánna 4 csavar ki, katalizáto le, cső köl, 4 csavar be. Majd kipróbálom, ha kifogy ez a tank, hogy mit szól egy drága prémium gázolajhoz.
Bár azt nem szeretném, hogy többet egyen, mert ez így nagyon tetszik, ha már egy lajhár. Sportdobot nem akarok rá, utazós kocsi.
Vagy hozzászoktatom magamat, hogy nem megy, de legalább nem is eszik.
Legutóbb beültem a mondeoba sok dízelezés után, és csak az jutott eszembe, hogy életveszélyes.
Nekem is egy Ulter dob van a végén, semmi hang, nagyon kicsit dörmög alapjáraton, ami kellemes, utána csöndben marad. Viszont egy picit rugalmasabb tőle az öreg. (meg, ha csak a dobot hallgatod közelről, emlékeztet egy V8-ra
...picit...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1869 Dátum:
2012.06.16 szombat, 22:05:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.13 szerda, 19:29:34
a szivattyún kívül cserélt valamit, vagy beállította, vagy csak kicserélte?
Ja azt elfelejtettem megemlíteni, hogy télen elkezdett csepegni a gázolaj az előtöltés szabályzó vezetékénél, akkor beragasztottam szélvédő ragasztóval azóta nem csepeg.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1870 Dátum:
2012.06.16 szombat, 22:34:09 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2012.06.13 szerda, 22:08:29
Szerintem csak kicserélte,nem hiszem hogy állított rajta bár mit is.
mást nem cserélt, azt mondta a magasnyomású adagoló elemek tökéletesek, amikor felraktam az adagolót legutóbb az alapjáratom 1200 volt ugyhogy azt levettem 850re a kis karon lévő csavarral. Most hogy hüvösebb van egészen jól lehet vele autózni, bár az alapjárat ingadozás és a rángatás meg van. Ha motor fékelek akkor nagyon rángat, de észreveszem ha könnyen szalad az autó akkor is érezhető a rángatás, folyamatos gáz mellet.
azt nem tudom, ha csak szivattyút cserélt, akkor hogy állapította meg hogy a magasnyomású rész( nem elemek, mert csak egy van) tökéletes.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1871 Dátum:
2012.06.16 szombat, 22:50:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.16 szombat, 22:34:09
azt nem tudom, ha csak szivattyút cserélt, akkor hogy állapította meg hogy a magasnyomású rész( nem elemek, mert csak egy van) tökéletes.
Rendkívül szagszerüen.....
pl fül után vagy csak simán abból ,hogy melegen is elsőre könnyen indul......
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1872 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 08:22:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.16 szombat, 22:34:09
azt nem tudom, ha csak szivattyút cserélt, akkor hogy állapította meg hogy a magasnyomású rész( nem elemek, mert csak egy van) tökéletes.
[/quote
Azt nem tudom, az adagolóhoz nem igazán értek, de valószínüleg tartom hogy abból gondolta hogy pöccre indul melegen.
Naplózva
Kisbagó
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1873 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 10:39:56 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2012.06.17 vasárnap, 08:22:33
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.16 szombat, 22:34:09
azt nem tudom, ha csak szivattyút cserélt, akkor hogy állapította meg hogy a magasnyomású rész( nem elemek, mert csak egy van) tökéletes.
[/quote
Azt nem tudom, az adagolóhoz nem igazán értek, de valószínüleg tartom hogy abból gondolta hogy pöccre indul melegen.
Most hogy ilyen meleg van az autó alig megy, olyan mintha sima dízel lenne. Az indulás most hidegen , melegen pöcc.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1874 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 10:50:25 »
Idézetet írta: Kisbagó - 2012.06.21 csütörtök, 10:39:56
Most hogy ilyen meleg van az autó alig megy, olyan mintha sima dízel lenne. Az indulás most hidegen , melegen pöcc.
Az, hogy gyengébb a kocsi meleg, száraz időnél az normális. Hogy mennyire/miért gyenge alapból azt nem igazán tudom. Egyébként a légszűrőd friss?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1875 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 10:54:16 »
Udv Urak.
Erdeklodnek hogy szerintetek mennyiert lehetne meghirdetni az automat.
1997-es 4 ajtos TD. 99-ben vettem 32 ezerrel most van benne 210 ezer. Mindene mukodik,friss muszaki,Ghia felszereltsegu. Klima is jo. Nem fustol,jol indul.ezust szinu.kuszobok,sarvedoivek cserelve.
Koszonom elore is.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1876 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 13:49:00 »
Idézetet írta: hadaway74 - 2012.06.21 csütörtök, 10:54:16
Udv Urak.
Erdeklodnek hogy szerintetek mennyiert lehetne meghirdetni az automat.
1997-es 4 ajtos TD. 99-ben vettem 32 ezerrel most van benne 210 ezer. Mindene mukodik,friss muszaki,Ghia felszereltsegu. Klima is jo. Nem fustol,jol indul.ezust szinu.kuszobok,sarvedoivek cserelve.
Koszonom elore is.
Hát ez azért még függ jó pár dologtól szerintem.
Meg hát kérdés, hogy árulni vagy eladni akarod.
Kb 600-720-ra saccolnám.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
hadaway74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1877 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 14:00:09 »
Idézetet írta: Viló - 2012.06.21 csütörtök, 13:49:00
Hát ez azért még függ jó pár dologtól szerintem.
Meg hát kérdés, hogy árulni vagy eladni akarod.
Kb 600-720-ra saccolnám.
Eladni persze.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1878 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 21:09:09 »
sziasztok
escortokban 98-99-es évjárat mk2 1,8td motor van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1879 Dátum:
2012.06.22 péntek, 05:34:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.21 csütörtök, 21:09:09
sziasztok
escortokban 98-99-es évjárat mk2 1,8td motor van??
Lynx/Endura-DE motor van az MK7-es Escortokban, az RVA motorkódos 1.8TD 70 lovas, a RFD/RFK 1.8TD 90 lovas, az MK2 Mondeo-k RFN/RFM kódosak tehát teljesen bizonyára nem ugyanaz. A blokk tuti egyforma, hogy a turbó és az adagoló ugyanaz-e, azt nem tudom sajnos. GinJoy biztos tudja.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1880 Dátum:
2012.06.23 szombat, 17:00:16 »
Megejtettem a turbó cserémet. sk.(és spóroltam 10-15 ezret)
íme egy videó a régiről és az 'újról' :
http://youtu.be/FkynD4Q4_Ps
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1881 Dátum:
2012.06.23 szombat, 17:05:15 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.23 szombat, 17:00:16
Megejtettem a turbó cserémet. sk.(és spóroltam 10-15 ezret)
íme egy videó a régiről és az 'újról' :
http://youtu.be/FkynD4Q4_Ps
Hát nem akarok vészmadárkodni de az az "ÚJ" sincs már a helyzet csúcsán.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1882 Dátum:
2012.06.23 szombat, 17:06:20 »
Nem tud valaki véletlenül jó áron egy VTG-s turbót?
? /1749-VA különcsonkos.../
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1883 Dátum:
2012.06.23 szombat, 17:08:00 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.23 szombat, 17:05:15
Hát nem akarok vészmadárkodni de az az "ÚJ" sincs már a helyzet csúcsán.....
nem újszerű az biztos, de azért nagyságrendekkel jobb a réginél.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1884 Dátum:
2012.06.23 szombat, 17:55:02 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.23 szombat, 17:08:00
nem újszerű az biztos, de azért nagyságrendekkel jobb a réginél.
Ezzel egyetértek.....
Jó lessz az még vagy 40-50 ezret is.... ha van egy kis szerencséd....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1885 Dátum:
2012.06.23 szombat, 18:45:28 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.23 szombat, 17:55:02
Ezzel egyetértek.....
Jó lessz az még vagy 40-50 ezret is.... ha van egy kis szerencséd....
előző jármű öt év alatt futott nemegész 20ezret. szóval most 10 évig béke van
Naplózva
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1886 Dátum:
2012.06.23 szombat, 20:45:12 »
nem felhőtlen az öröm, voltam próbaúton, és hát visít. nem sziszeg, inkább csikorog vagy mi... terhelésre jobban. nyitott motorháznál, meg mint egy ékszíj-csikorgás.
Az előző meg sem mukkant, pedig a lapátok bele is martak kicsit a házba.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1887 Dátum:
2012.06.23 szombat, 20:53:42 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.23 szombat, 20:45:12
nem felhőtlen az öröm, voltam próbaúton, és hát visít. nem sziszeg, inkább csikorog vagy mi... terhelésre jobban. nyitott motorháznál, meg mint egy ékszíj-csikorgás.
Az előző meg sem mukkant, pedig a lapátok bele is martak kicsit a házba.
Nézted, hogy nincsenek-e eltömődve az olajjáratok....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1888 Dátum:
2012.06.23 szombat, 21:11:58 »
nézni néztem, de nem fújtam-öblítettem át. nem tűnt retkesnek. holnap ez következik. kompresszor meg féktisztító-spray. összerakás előtt nyomtam bele egy kevés olajat, h ne szárazon induljon.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1889 Dátum:
2012.06.23 szombat, 22:18:31 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.23 szombat, 20:45:12
nem felhőtlen az öröm, voltam próbaúton, és hát visít. nem sziszeg, inkább csikorog vagy mi... terhelésre jobban. nyitott motorháznál, meg mint egy ékszíj-csikorgás.
Az előző meg sem mukkant, pedig a lapátok bele is martak kicsit a házba.
Nem akarok belepofátlankodni, de szerintem vissza kellene vinned az eladóhoz és pofánvágni, lévén, hogy elég "elhasznált" turbót kaptál...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1890 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 10:04:36 »
mégegyszer visszaraktam egy éjszakás oldószeres ázás után. első indításra szép csendes, nem sivít. aztán 10perc állás után meg már ugyanúgy ***. talán nem tol neki olajat?? (akkor a réginek sem?) valakinek van valamilyen ötlete?
Naplózva
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1891 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 11:26:30 »
a zaj:
http://youtu.be/HcWs189kpSM
úgy nézem megy vissza a gazdájához...
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1892 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 13:35:54 »
Idézetet írta: cx24gti - 2012.06.24 vasárnap, 11:26:30
a zaj:
http://youtu.be/HcWs189kpSM
úgy nézem megy vissza a gazdájához...
Hát *** hsagja van.... én ilyent még nem hallotam.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cx24gti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1893 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 13:46:00 »
Idézetet írta: voto - 2012.06.24 vasárnap, 13:35:54
Hát *** hsagja van.... én ilyent még nem hallotam.....
Visszaraktam a régit. az csendben van. alig több mint egy óra. javul
Elvileg jónak kell lennie a sivítósnak is. Kevesebbet kotyog, Gazdájánál jó volt. Mégis vissza kell küldjem. Attól tartok hogy a rákövetkezővel is lesz hasonló problémám. Kiderül mindenesetre.
Ilyen sivítással meg nem mertem közlekedni még elpusztul nekem egészen.
Naplózva
yvanhoe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1894 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 20:31:23 »
Sziasztok. Most jutottam el odáig, hogy valamit kezdenem kell az autómmal. 7.5 közel 8L a fogyasztásom autópála 110-120 tempónál, fele klíma használattal. Szerintem ez iszonyat sok. Füstöl is gázadásnál a motor rendesen. Olajat nem eszi. Milyen sorrendben kellene elkezdenem kutakodni/javítani. Porlasztócsúcs, Adagoló (ez már valami rátákolt Bosch dúsítás nélkül), vagy merre keresgéljek hibát, mit csináltassak meg?
Köszönöm!
Naplózva
99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1895 Dátum:
2012.06.26 kedd, 06:49:54 »
Idézetet írta: yvanhoe - 2012.06.25 hétfő, 20:31:23
Sziasztok. Most jutottam el odáig, hogy valamit kezdenem kell az autómmal. 7.5 közel 8L a fogyasztásom autópála 110-120 tempónál, fele klíma használattal. Szerintem ez iszonyat sok. Füstöl is gázadásnál a motor rendesen. Olajat nem eszi. Milyen sorrendben kellene elkezdenem kutakodni/javítani. Porlasztócsúcs, Adagoló (ez már valami rátákolt Bosch dúsítás nélkül), vagy merre keresgéljek hibát, mit csináltassak meg?
Köszönöm!
Klímával és ilyen meleg időben, azért nem "iszonyat sok", de lehetne kevesebb az tény. Az adagoló, ha Bosch, annak inkább örülj, mert jobb, mint a Lucas, az a kédés inkább, hogy ki rakta bele/építette össze, mert ugye gyárilag nem létező dolog Mondeonál...
Ha levegőt kap rendesen, akkor szvsz az adagolót kéne megmutatnod GinJoynak
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
yvanhoe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1896 Dátum:
2012.06.26 kedd, 09:23:47 »
Nem tudom ki tette bele, igy vettem 2.5 éve. Egyre jobban füstöl is. Menni megy mint az ökör azzal nincs bajom.
Naplózva
99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1897 Dátum:
2012.06.26 kedd, 21:29:41 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.06.23 szombat, 22:18:31
Nem akarok belepofátlankodni, de szerintem vissza kellene vinned az eladóhoz és pofánvágni, lévén, hogy elég "elhasznált" turbót kaptál...
nem kell pofánvágni, mert nálam tökéletesen ment, de megbeszéltük telefonon, hogy természetesen visszaveszem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1898 Dátum:
2012.06.26 kedd, 21:30:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.21 csütörtök, 21:09:09
sziasztok
escortokban 98-99-es évjárat mk2 1,8td motor van??
hasonló. jó bele sok átépítéssel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #1899 Dátum:
2012.06.27 szerda, 01:34:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.06.26 kedd, 21:29:41
nem kell pofánvágni, mert nálam tökéletesen ment, de megbeszéltük telefonon, hogy természetesen visszaveszem
Szerintem ha a hozzászóló tudta volna ,hogy te voltál az eladó nem tanácsolt volna ennyire agresszív megoldást....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ