Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:12:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558927 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2550 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:01:03 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.04.29 hétfő, 08:58:22
Nem dolgoznak már rendesen; hidegen nehéz indítani, nagy terhelésnél kormol, meg a fogyasztásnak is jót tenne
ez nem feltétlen porlasztó hiba
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2551 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:12:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.04.29 hétfő, 19:01:03
ez nem feltétlen porlasztó hiba
Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2552 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 19:24:56 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.04.29 hétfő, 19:12:56
Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek
mennyiért ment el?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2553 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:50:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.04.29 hétfő, 19:12:56
Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2554 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:56:24 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.04.30 kedd, 08:50:21
Oda se neki, vasárnap megyek az ST200-ért
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2555 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:58:59 »
Idézetet írta: thomyka - 2013.04.30 kedd, 08:56:24
Oda se neki, vasárnap megyek az ST200-ért
Kicsit megnyugodtam. Legalább Mondeo.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2556 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 11:36:23 »
Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2557 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 12:57:47 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.05.12 vasárnap, 11:36:23
Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".
Örülj neki ha kicsi. Mármint az olaj folt
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2558 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 13:30:55 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.05.12 vasárnap, 11:36:23
Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".
folyat a szervóolaj hűtő. Nekem is. Ma fogom kikötni belőle
amúgy nekem is csak 2 helyen folyik belőle ilyenolyan folyadék
(az orrán meg a száján)
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2559 Dátum:
2013.05.15 szerda, 10:52:20 »
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy ki kellene vágni az escort motorháztetejét a coolernél, és rakni rá valami normális kinézetű légbeömlőt.
Nem hiszem, hogy a 2 réteg motortérburkolat között kellő mennyiségű, és hőmérsékletű levegő jut el a coolerig. Nem hiába van gyárilag légbeömlő olyan "normális" kocsiknál, ahol a motortérben van a cooler. Mi erről a véleményetek? Egy szerelő srác azt mondta annak inkább lenne értelme, mint a Lcas adagolómhoz hozzányúlni, amit nem szeretne, mert csak rosszabb lesz vele. Bosch adagolót piszkálná, de ezt nem.
Vélemény? Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
gudzzi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2560 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 23:49:58 »
Sziasztok! Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget,1-hete vettem egy 1.8 td mondeo ghiat,nagyon jó az autó de van egy olyan problémám,hogy 100 km/h-rol a fék jó de 120km/h-rol 100-ra bele remeg az egész kormánymű,olvastam a wikin,hogy lehet kevés a fékpofa vagy esetleg a fék tárcsák cseréje orvosolná a problémát?
A válaszokat előre is köszönöm!
Űdv:Gudzzi!
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2561 Dátum:
2013.05.17 péntek, 12:25:18 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.05.15 szerda, 10:52:20
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy ki kellene vágni az escort motorháztetejét a coolernél, és rakni rá valami normális kinézetű légbeömlőt.
Nem hiszem, hogy a 2 réteg motortérburkolat között kellő mennyiségű, és hőmérsékletű levegő jut el a coolerig. Nem hiába van gyárilag légbeömlő olyan "normális" kocsiknál, ahol a motortérben van a cooler. Mi erről a véleményetek? Egy szerelő srác azt mondta annak inkább lenne értelme, mint a Lcas adagolómhoz hozzányúlni, amit nem szeretne, mert csak rosszabb lesz vele. Bosch adagolót piszkálná, de ezt nem.
Vélemény? Csinált már valaki ilyet?
Ha csak a motorháztetőt nyitod meg,akkor nagy csodát ne várj a teljesítmény terén.Ha építesz hozzá egy normális mechanikus adagolót,rendesen összehangolod a turbót az adagolóval és úgy vágod ki a motorháztetőt egy beömlővel,akkor jó lesz.
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2562 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 16:32:21 »
Nagy nagy hála ginjoy mesternek a távolsági vez.szíj cseré ért
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2563 Dátum:
2013.05.21 kedd, 13:59:58 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.05.17 péntek, 12:25:18
Ha csak a motorháztetőt nyitod meg,akkor nagy csodát ne várj a teljesítmény terén.Ha építesz hozzá egy normális mechanikus adagolót,rendesen összehangolod a turbót az adagolóval és úgy vágod ki a motorháztetőt egy beömlővel,akkor jó lesz.
Nem akarok nagy erőt kicsikarni, csak gondoltam sok kiszi, sokra megy. Annyira nem értem, hogy mi a baj a Lucas adagolóval?! Keveset eszik tényleg, most vegyesbe 5.1-re jött ki. Vagy az, hogy nem megy? Bosch adagolóval jobban is megy, vagy csak jobban lehet "csavargatni"? Lucas agadolót akkor nem is lehet olyan jól összelőni a turbónyomással, miegymással, hogy jól is menjen, nem is egyen?!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2564 Dátum:
2013.05.21 kedd, 14:19:45 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.05.21 kedd, 13:59:58
Nem akarok nagy erőt kicsikarni, csak gondoltam sok kiszi, sokra megy. Annyira nem értem, hogy mi a baj a Lucas adagolóval?! Keveset eszik tényleg, most vegyesbe 5.1-re jött ki. Vagy az, hogy nem megy? Bosch adagolóval jobban is megy, vagy csak jobban lehet "csavargatni"? Lucas agadolót akkor nem is lehet olyan jól összelőni a turbónyomással, miegymással, hogy jól is menjen, nem is egyen?!
Legnagyobb baj a lucas adagolóval, hogy nem értenek hozzá. Meg, hogy otthon nem mindenki tudja tekergetni, mert a lényeg a belsejében van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2565 Dátum:
2013.05.21 kedd, 15:45:28 »
Akkor ezek szerint az sem rossz, csak megfelelő embert kell megtalálni, hogy csavargassa?
Egyik ismerős is azt mondta, hogy ő nem nyúlna hozzá, míg működik rendesen.
Utánna meg szerezzek rá Boscht.
Az eredeti kérdésre visszatérve, lehet kicsi teljesítmény növekedésre számítani, ha kapja direkbe a menetszelet?
Elméletileg biztosan, azt tudom.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2566 Dátum:
2013.05.21 kedd, 16:01:58 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.05.21 kedd, 15:45:28
Az eredeti kérdésre visszatérve, lehet kicsi teljesítmény növekedésre számítani, ha kapja direkbe a menetszelet?
Elméletileg biztosan, azt tudom.
kicsit igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2567 Dátum:
2013.05.22 szerda, 01:04:25 »
Idézetet írta: gudzzi - 2013.05.16 csütörtök, 23:49:58
Sziasztok! Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget,1-hete vettem egy 1.8 td mondeo ghiat,nagyon jó az autó de van egy olyan problémám,hogy 100 km/h-rol a fék jó de 120km/h-rol 100-ra bele remeg az egész kormánymű,olvastam a wikin,hogy lehet kevés a fékpofa vagy esetleg a fék tárcsák cseréje orvosolná a problémát?
A válaszokat előre is köszönöm!
Űdv:Gudzzi!
Szia !
Féktárcsa csere. "8"-as van bennük. (meg természetesen fékbetét is, ha már csere)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2568 Dátum:
2013.05.24 péntek, 20:32:54 »
sziasztok,
Végre sok viszontagság után megjavítódott a klíma a kocsimban, de a kanosszajárás még nem ért véget.
ha bekapcsol a klíma, nem emel a fordulaton, pedig hidegindításkor minden rendben van, olyankor tartja a fordulatot. azt természetesnek vélem, hogy ha gyorsan adom a gázt kiold a kompresszor kuplungja, de van hogy ha gorsan ejtem vissza, akkor is, és olyankor egy ideig úgy is marad. merre felé érdemes kezdeni a hibakeresést?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2569 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:14:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 20:32:54
sziasztok,
Végre sok viszontagság után megjavítódott a klíma a kocsimban, de a kanosszajárás még nem ért véget.
ha bekapcsol a klíma, nem emel a fordulaton, pedig hidegindításkor minden rendben van, olyankor tartja a fordulatot. azt természetesnek vélem, hogy ha gyorsan adom a gázt kiold a kompresszor kuplungja, de van hogy ha gorsan ejtem vissza, akkor is, és olyankor egy ideig úgy is marad. merre felé érdemes kezdeni a hibakeresést?
Én úgy tudom, hogy az MKII nem fordulatot emel, hanem nem engedi leesni.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2570 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:15:31 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.05.24 péntek, 21:14:26
Én úgy tudom, hogy az MKII nem fordulatot emel, hanem nem engedi leesni.
Ok, de tartani sem tartja
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2571 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:17:31 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 21:15:31
Ok, de tartani sem tartja
Az akksi alatt van az előtöltésállító motor az rángatja a bowdent ami az adagolóba megy
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2572 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:24:56 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.05.24 péntek, 21:17:31
Az akksi alatt van az előtöltésállító motor az rángatja a bowdent ami az adagolóba megy
az rángat, indításkor tartja is a fordulatot, néha még mozdul is, csak nem tudom mitől függ, hogy mikor.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2573 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:28:06 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 21:24:56
az rángat, indításkor tartja is a fordulatot, néha még mozdul is, csak nem tudom mitől függ, hogy mikor.
a kompresszor az ki-be kapcsolgat
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2574 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:32:59 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.05.24 péntek, 21:28:06
a kompresszor az ki-be kapcsolgat
ha alapjáraton bekapcsolom, szépen bekapcsol. ha hirtelen gázt adok, kikapcsol. ha nagy gázról leejtem a fordulatot, néha kikapcsol, majd gázra vissza.
A fordulatot a kompresszor kibekapcsolásakor a fordulat leesik, olyankor nem tartja. Télen a minuszokban is stabilan tartotta az alapjáratot, hidegen is, az akksi alatti szabályzó motor olyankor rendesen működött.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2575 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:34:06 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 21:32:59
ha alapjáraton bekapcsolom, szépen bekapcsol. ha hirtelen gázt adok, kikapcsol. ha nagy gázról leejtem a fordulatot, néha kikapcsol, majd gázra vissza.
A fordulatot a kompresszor kibekapcsolásakor a fordulat leesik, olyankor nem tartja. Télen a minuszokban is stabilan tartotta az alapjáratot, hidegen is, az akksi alatti szabályzó motor olyankor rendesen működött.
olyan mintha a motorvezérlés nem venne tudomást hogy a klíma be van kapcsolva.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2576 Dátum:
2013.05.24 péntek, 21:56:33 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 21:34:06
olyan mintha a motorvezérlés nem venne tudomást hogy a klíma be van kapcsolva.
miért? Kellene?
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2577 Dátum:
2013.05.24 péntek, 22:00:52 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.05.24 péntek, 21:56:33
miért? Kellene?
miért, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2578 Dátum:
2013.05.25 szombat, 12:30:03 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.24 péntek, 22:00:52
miért, nem?
nézd meg, hogy a gázkar tetején lévő poti jól működik-e, nincs-e szakadás, és jól van-e beállítva. gyújtáson középső szál és a test között 0,6V-nak kéne lenni.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2579 Dátum:
2013.05.25 szombat, 16:23:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.05.25 szombat, 12:30:03
nézd meg, hogy a gázkar tetején lévő poti jól működik-e, nincs-e szakadás, és jól van-e beállítva. gyújtáson középső szál és a test között 0,6V-nak kéne lenni.
köszi.
nem volt jól beállítva, 1.4V volt rajta. Újra beállítottam az alapjáratot,emelt ü.járatot, utána megint ellenőriztem a feszültséget és korrigáltam, a fordulatok így nagyjából jók, klímával és anélkül is.
Amit még furcsállok, hogy ugye ha lassan nyomom a gázt nem kapcsol le a klíma, de ha gyorsan akkor szépen leold, ami szuper, legalább előzéskor nem kell a "turboboost" gombot nyomogatni
, de ha lassan nyomom a gázt és gyorsan ejtem vissza, akkor alapjáratra lassulva leold a klímakuplung, és vagy úgy marad, vagy pár másodperc után visszakapcsol, ha nem , akkor pici gázfröccs után kapcsol csak vissza.
Naplózva
invisiblekid
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2580 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 14:36:12 »
Sziasztok!
Remélem jó topikot választottam. Van egy 1.8 TD MK2-m. Nem régiben azt vettem észre, hogy indításkor (önindító forog) az alacsony üzemanyag szint jelző világít. Úgy rémlik, mikor hozzám került nem világított indításkor. Kicsit később tapasztaltam, hogy felkeményedik a gázpedál egyszer-egyszer. Mostanra ha hideg a motor ez rendszeres, gyorsulni alig akar, váltáskor pedig nagyot esik a fordulatszám. Hiába húzatom 3000 fölé, váltáskor vissza esik 1500-as fordulatra, és akkor lehet tiporni erősen a pedált. 1-es, 2-es, 3-asban ez elég durva 4-ben már annyira nem. 1-2 km múlva általában helyre áll, de félek tőle, hogy ennél csak rosszabb lesz.
Én adagolóra tippelek. Tapasztalatokat, tanácsokat megköszönném.
Üdv: invisiblekid
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2581 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:38:06 »
Idézetet írta: invisiblekid - 2013.05.27 hétfő, 14:36:12
Sziasztok!
Remélem jó topikot választottam. Van egy 1.8 TD MK2-m. Nem régiben azt vettem észre, hogy indításkor (önindító forog) az alacsony üzemanyag szint jelző világít. Úgy rémlik, mikor hozzám került nem világított indításkor. Kicsit később tapasztaltam, hogy felkeményedik a gázpedál egyszer-egyszer. Mostanra ha hideg a motor ez rendszeres, gyorsulni alig akar, váltáskor pedig nagyot esik a fordulatszám. Hiába húzatom 3000 fölé, váltáskor vissza esik 1500-as fordulatra, és akkor lehet tiporni erősen a pedált. 1-es, 2-es, 3-asban ez elég durva 4-ben már annyira nem. 1-2 km múlva általában helyre áll, de félek tőle, hogy ennél csak rosszabb lesz.
Én adagolóra tippelek. Tapasztalatokat, tanácsokat megköszönném.
Üdv: invisiblekid
én nemigen értek hozzá, de ugye a gázbovden direktben megy az adagoló karjára.....
Nézd meg hogy amikor a gázt nehéz, akkor a kart is nehéz e mozgatni, mert akár lehet a gázbovden is kukás.
Az üzemanyagszintjelző problémát egy tankolással lehet korrigálni
biztos nem az izzításjelző amit látsz? az is sárga és ott van mellette
Naplózva
invisiblekid
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2582 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 16:05:56 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.27 hétfő, 15:38:06
én nemigen értek hozzá, de ugye a gázbovden direktben megy az adagoló karjára.....
Nézd meg hogy amikor a gázt nehéz, akkor a kart is nehéz e mozgatni, mert akár lehet a gázbovden is kukás.
Az üzemanyagszintjelző problémát egy tankolással lehet korrigálni
biztos nem az izzításjelző amit látsz? az is sárga és ott van mellette
A gázbovdenen én is agyaltam, de ha azzal lenne gond, az nem múlna el szerintem. Üzemanyag szintjelző az biztos, hogy az, nem az izzítás. Indításkor üres és teli tank esetében is jelez. Ezt a problémát csak azért írtam, mert hátha esetleg köze lehet hozzá. Viszont mait kihagytam, hogy eddig pöccre indult, most meg kell tekertetni rendesen. (felújított önindító nem rég lett beszerelve)
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2583 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 16:48:41 »
Idézetet írta: invisiblekid - 2013.05.27 hétfő, 16:05:56
A gázbovdenen én is agyaltam, de ha azzal lenne gond, az nem múlna el szerintem. Üzemanyag szintjelző az biztos, hogy az, nem az izzítás. Indításkor üres és teli tank esetében is jelez. Ezt a problémát csak azért írtam, mert hátha esetleg köze lehet hozzá. Viszont mait kihagytam, hogy eddig pöccre indult, most meg kell tekertetni rendesen. (felújított önindító nem rég lett beszerelve)
nekem az 1.8 benyás mk3 ban szorult, de 2-3 perc után amikor melegedett elmúlt. beáztattam wd40be utána jó lett, érdekes, hogy ha leakasztottam akkor szépen mozgott, a helyén meg akadozott. 1 próbát megér.
Naplózva
invisiblekid
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2584 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 17:54:38 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.05.27 hétfő, 16:48:41
nekem az 1.8 benyás mk3 ban szorult, de 2-3 perc után amikor melegedett elmúlt. beáztattam wd40be utána jó lett, érdekes, hogy ha leakasztottam akkor szépen mozgott, a helyén meg akadozott. 1 próbát megér.
Köszi a tippet! Egy próbát tény, hogy megér!
Naplózva
zolikka76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2585 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:38:08 »
sziasztok!lene egy kérdésem tanácsot kérnék mi lehet az oka hogy 120-al tartom a sebeséget és torpan néha rángat az autó?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2586 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:57:28 »
Idézetet írta: zolikka76 - 2013.05.27 hétfő, 19:38:08
sziasztok!lene egy kérdésem tanácsot kérnék mi lehet az oka hogy 120-al tartom a sebeséget és torpan néha rángat az autó?
Akku saru le majd tanítsd újra, ha ez nem segít vidd el Ginjoy-hoz egy vezérlés beállításra.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2587 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:00:11 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.05.27 hétfő, 19:57:28
Akku saru le majd tanítsd újra, ha ez nem segít vidd el Ginjoy-hoz egy vezérlés beállításra.
dízelen nincs mit tanítani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2588 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:06:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.05.27 hétfő, 20:00:11
dízelen nincs mit tanítani
Akkor rosszul tudom.Pedig nekem autópályán 110-nél rángatott és miután a központi záram megzavarodott lekötöttem az akksit azóta nem csinálja.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2589 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 23:06:23 »
Sziasztok!
Kérni szeretnem a tanácsotokat 1.8td motornál levő lucas adagoloval kapcsolódóan!
Felújításra tudtok e ajánlani valakit Ópusztaszer környéken?
Vagy relatíve olcsón jo állapotú hasznaltat, vagy felújítottat tud e nekem valaki?
A Bosch adagolo fel megy a lucas helyére?
Előre is köszi ma tanácsokat!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2590 Dátum:
2013.05.30 csütörtök, 23:24:34 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2013.05.30 csütörtök, 23:06:23
Sziasztok!
Kérni szeretnem a tanácsotokat 1.8td motornál levő lucas adagoloval kapcsolódóan!
Felújításra tudtok e ajánlani valakit Ópusztaszer környéken?
Vagy relatíve olcsón jo állapotú hasznaltat, vagy felújítottat tud e nekem valaki?
A Bosch adagolo fel megy a lucas helyére?
Előre is köszi ma tanácsokat!
Keresd Ginjoyt. Érdemes elmenni odáig.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2591 Dátum:
2013.06.08 szombat, 06:12:09 »
Sziasztok!
Nem tudjátok, gyárt valaki EGR "dugót" MkII 1.8td- hez? Ha igen, hogyan tudnám elérni?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2592 Dátum:
2013.06.08 szombat, 21:17:26 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.06.08 szombat, 06:12:09
Sziasztok!
Nem tudjátok, gyárt valaki EGR "dugót" MkII 1.8td- hez? Ha igen, hogyan tudnám elérni?
Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2593 Dátum:
2013.06.08 szombat, 23:48:01 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.06.08 szombat, 21:17:26
Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Úgy gondoltam hogy már valaki csinált magának valami normális anyagból és unalmában, mert maradt anyagja vágott esetleg 2-3 db-t.
Amúgy se anyagom se időm nem igazán van.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 23:50:12 írta F. Joci
»
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2594 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 09:21:13 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.06.08 szombat, 21:17:26
Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Miért kell ledugózni?
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2595 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 10:49:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.06.09 vasárnap, 09:21:13
Miért kell ledugózni?
Hogy csak tiszta levegőt "szívjon"
a motor.
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2596 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 11:15:32 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.06.09 vasárnap, 10:49:26
Hogy csak tiszta levegőt "szívjon"
a motor.
amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2597 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 12:17:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.06.09 vasárnap, 11:15:32
amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót
Ezt akartam én is pont írni!
A vákumcsövet lehúzod és kész.Nekem így van.
Bár nem tudom mi van,ha nem jól működik az EGR!?
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2598 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:23:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.06.09 vasárnap, 11:15:32
amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót
Meg tudnád nekem mondani hogy hol van az egr a motoron és hogy tudom megnézni hogy jól müködik e?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2599 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:28:41 »
Idézetet írta: david01 - 2013.06.09 vasárnap, 18:23:53
Meg tudnád nekem mondani hogy hol van az egr a motoron és hogy tudom megnézni hogy jól müködik e?
szemből a motor bal felső sarkánál. a szívósorra van ránőve, jobbról egy 4-es cső jön rá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ