Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560457 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:01:03 »

Nem dolgoznak már rendesen; hidegen nehéz indítani, nagy terhelésnél kormol, meg a fogyasztásnak is jót tenne Smiley
ez nem feltétlen porlasztó hiba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:12:56 »

ez nem feltétlen porlasztó hiba

Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:24:56 »

Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek Cheesy

mennyiért ment el?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:50:21 »

Lehet már sose tudjuk meg. Úgy néz ki sikerül eladni a járgányt, úgyhogy ekkora felújítások nálam már nem lesznek Cheesy
Cry
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:56:24 »

Cry

Oda se neki, vasárnap megyek az ST200-ért Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:58:59 »

Oda se neki, vasárnap megyek az ST200-ért Wink

Kicsit megnyugodtam. Legalább Mondeo. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 11:36:23 »

Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 12:57:47 »

Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".
Örülj neki ha kicsi. Mármint az olaj folt nyes nyes nyes
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 13:30:55 »

Sziasztok! Kellene egy kis diagnózis: A cooler alatt van egy kis olaj folt, kérdeztem egy fordos szerelőt, ő azt mondta az "normális".

folyat a szervóolaj hűtő. Nekem is. Ma fogom kikötni belőle Cheesy

amúgy nekem is csak 2 helyen folyik belőle ilyenolyan folyadék Cheesy (az orrán meg a száján)
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2013.05.15 szerda, 10:52:20 »

Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy ki kellene vágni az escort motorháztetejét a coolernél, és rakni rá valami normális kinézetű légbeömlőt.
Nem hiszem, hogy a 2 réteg motortérburkolat között kellő mennyiségű, és hőmérsékletű levegő jut el a coolerig. Nem hiába van gyárilag légbeömlő olyan "normális" kocsiknál, ahol a motortérben van a cooler. Mi erről a véleményetek? Egy szerelő srác azt mondta annak inkább lenne értelme, mint a Lcas adagolómhoz hozzányúlni, amit nem szeretne, mert csak rosszabb lesz vele. Bosch adagolót piszkálná, de ezt nem.
Vélemény? Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
gudzzi
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 23:49:58 »

Sziasztok! Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget,1-hete vettem egy 1.8 td mondeo ghiat,nagyon jó az autó de van egy olyan problémám,hogy 100 km/h-rol a fék jó de 120km/h-rol 100-ra bele remeg az egész kormánymű,olvastam a wikin,hogy lehet kevés a fékpofa vagy esetleg a fék tárcsák cseréje orvosolná a problémát?

A válaszokat előre is köszönöm!

Űdv:Gudzzi!
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2013.05.17 péntek, 12:25:18 »

Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy ki kellene vágni az escort motorháztetejét a coolernél, és rakni rá valami normális kinézetű légbeömlőt.
Nem hiszem, hogy a 2 réteg motortérburkolat között kellő mennyiségű, és hőmérsékletű levegő jut el a coolerig. Nem hiába van gyárilag légbeömlő olyan "normális" kocsiknál, ahol a motortérben van a cooler. Mi erről a véleményetek? Egy szerelő srác azt mondta annak inkább lenne értelme, mint a Lcas adagolómhoz hozzányúlni, amit nem szeretne, mert csak rosszabb lesz vele. Bosch adagolót piszkálná, de ezt nem.
Vélemény? Csinált már valaki ilyet?
Ha csak a motorháztetőt nyitod meg,akkor nagy csodát ne várj a teljesítmény terén.Ha építesz hozzá egy normális mechanikus adagolót,rendesen összehangolod a turbót az adagolóval és úgy vágod ki a motorháztetőt egy beömlővel,akkor jó lesz.
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 16:32:21 »

Nagy nagy hála ginjoy mesternek a távolsági vez.szíj cseré ért   worship worship worship
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2013.05.21 kedd, 13:59:58 »

Ha csak a motorháztetőt nyitod meg,akkor nagy csodát ne várj a teljesítmény terén.Ha építesz hozzá egy normális mechanikus adagolót,rendesen összehangolod a turbót az adagolóval és úgy vágod ki a motorháztetőt egy beömlővel,akkor jó lesz.

Nem akarok nagy erőt kicsikarni, csak gondoltam sok kiszi, sokra megy. Annyira nem értem, hogy mi a baj a Lucas adagolóval?! Keveset eszik tényleg, most vegyesbe 5.1-re jött ki. Vagy az, hogy nem megy? Bosch adagolóval jobban is megy, vagy csak jobban lehet "csavargatni"? Lucas agadolót akkor nem is lehet olyan jól összelőni a turbónyomással, miegymással, hogy jól is menjen, nem is egyen?!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2013.05.21 kedd, 14:19:45 »

Nem akarok nagy erőt kicsikarni, csak gondoltam sok kiszi, sokra megy. Annyira nem értem, hogy mi a baj a Lucas adagolóval?! Keveset eszik tényleg, most vegyesbe 5.1-re jött ki. Vagy az, hogy nem megy? Bosch adagolóval jobban is megy, vagy csak jobban lehet "csavargatni"? Lucas agadolót akkor nem is lehet olyan jól összelőni a turbónyomással, miegymással, hogy jól is menjen, nem is egyen?!
Legnagyobb baj a lucas adagolóval, hogy nem értenek hozzá. Meg, hogy otthon nem mindenki tudja tekergetni, mert a lényeg a belsejében van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2013.05.21 kedd, 15:45:28 »

Akkor ezek szerint az sem rossz, csak megfelelő embert kell megtalálni, hogy csavargassa?
Egyik ismerős is azt mondta, hogy ő nem nyúlna hozzá, míg működik rendesen.
Utánna meg szerezzek rá Boscht.
Az eredeti kérdésre visszatérve, lehet kicsi teljesítmény növekedésre számítani, ha kapja direkbe a menetszelet?
Elméletileg biztosan, azt tudom.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2013.05.21 kedd, 16:01:58 »


Az eredeti kérdésre visszatérve, lehet kicsi teljesítmény növekedésre számítani, ha kapja direkbe a menetszelet?
Elméletileg biztosan, azt tudom.

kicsit igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2013.05.22 szerda, 01:04:25 »

Sziasztok! Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget,1-hete vettem egy 1.8 td mondeo ghiat,nagyon jó az autó de van egy olyan problémám,hogy 100 km/h-rol a fék jó de 120km/h-rol 100-ra bele remeg az egész kormánymű,olvastam a wikin,hogy lehet kevés a fékpofa vagy esetleg a fék tárcsák cseréje orvosolná a problémát?

A válaszokat előre is köszönöm!

Űdv:Gudzzi!

Szia !

Féktárcsa csere. "8"-as van bennük. (meg természetesen fékbetét is, ha már csere)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2013.05.24 péntek, 20:32:54 »

sziasztok,

Végre sok viszontagság után megjavítódott a klíma a kocsimban, de a kanosszajárás még nem ért véget.
ha bekapcsol a klíma, nem emel a fordulaton, pedig hidegindításkor minden rendben van, olyankor tartja a fordulatot. azt természetesnek vélem, hogy ha gyorsan adom a gázt kiold a kompresszor kuplungja, de van hogy ha gorsan ejtem vissza, akkor is, és olyankor egy ideig  úgy is marad. merre felé érdemes kezdeni a hibakeresést?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:14:26 »

sziasztok,

Végre sok viszontagság után megjavítódott a klíma a kocsimban, de a kanosszajárás még nem ért véget.
ha bekapcsol a klíma, nem emel a fordulaton, pedig hidegindításkor minden rendben van, olyankor tartja a fordulatot. azt természetesnek vélem, hogy ha gyorsan adom a gázt kiold a kompresszor kuplungja, de van hogy ha gorsan ejtem vissza, akkor is, és olyankor egy ideig  úgy is marad. merre felé érdemes kezdeni a hibakeresést?
Én úgy tudom, hogy az MKII nem fordulatot emel, hanem nem engedi leesni.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:15:31 »

Én úgy tudom, hogy az MKII nem fordulatot emel, hanem nem engedi leesni.
Ok, de tartani sem tartja Sad
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:17:31 »

Ok, de tartani sem tartja Sad
Az akksi alatt van az előtöltésállító motor az rángatja a bowdent ami az adagolóba megy
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:24:56 »

Az akksi alatt van az előtöltésállító motor az rángatja a bowdent ami az adagolóba megy

az rángat, indításkor tartja is a fordulatot, néha még mozdul is, csak nem tudom mitől függ, hogy mikor.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:28:06 »

az rángat, indításkor tartja is a fordulatot, néha még mozdul is, csak nem tudom mitől függ, hogy mikor.
a kompresszor az ki-be kapcsolgat
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:32:59 »

a kompresszor az ki-be kapcsolgat

ha alapjáraton bekapcsolom, szépen bekapcsol. ha hirtelen gázt adok, kikapcsol. ha nagy gázról leejtem a fordulatot, néha kikapcsol, majd gázra vissza.
A fordulatot a kompresszor kibekapcsolásakor a fordulat leesik, olyankor nem tartja. Télen a minuszokban is stabilan tartotta az alapjáratot, hidegen is, az akksi alatti szabályzó motor olyankor rendesen működött.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:34:06 »

ha alapjáraton bekapcsolom, szépen bekapcsol. ha hirtelen gázt adok, kikapcsol. ha nagy gázról leejtem a fordulatot, néha kikapcsol, majd gázra vissza.
A fordulatot a kompresszor kibekapcsolásakor a fordulat leesik, olyankor nem tartja. Télen a minuszokban is stabilan tartotta az alapjáratot, hidegen is, az akksi alatti szabályzó motor olyankor rendesen működött.

olyan mintha a motorvezérlés nem venne tudomást hogy a klíma be van kapcsolva.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2013.05.24 péntek, 21:56:33 »

olyan mintha a motorvezérlés nem venne tudomást hogy a klíma be van kapcsolva.
miért? Kellene?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2013.05.24 péntek, 22:00:52 »

miért? Kellene?

miért, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2013.05.25 szombat, 12:30:03 »

miért, nem?
nézd meg, hogy a gázkar tetején lévő poti jól működik-e, nincs-e szakadás, és jól van-e beállítva. gyújtáson középső szál és a test között 0,6V-nak kéne lenni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2013.05.25 szombat, 16:23:39 »

nézd meg, hogy a gázkar tetején lévő poti jól működik-e, nincs-e szakadás, és jól van-e beállítva. gyújtáson középső szál és a test között 0,6V-nak kéne lenni.

köszi.
nem volt jól beállítva, 1.4V volt rajta. Újra beállítottam az alapjáratot,emelt ü.járatot, utána megint ellenőriztem a feszültséget és korrigáltam, a fordulatok így nagyjából jók, klímával és anélkül is.
Amit még furcsállok, hogy ugye ha lassan nyomom a gázt nem kapcsol le a klíma, de ha gyorsan akkor szépen leold, ami szuper, legalább előzéskor nem kell a "turboboost" gombot nyomogatni  eplus2 , de ha lassan nyomom a gázt és gyorsan ejtem vissza, akkor alapjáratra lassulva leold a klímakuplung, és vagy úgy marad, vagy pár másodperc után visszakapcsol, ha nem , akkor pici gázfröccs után kapcsol csak vissza.
Naplózva
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:36:12 »

Sziasztok!

Remélem jó topikot választottam. Van egy 1.8 TD MK2-m. Nem régiben azt vettem észre, hogy indításkor (önindító forog) az alacsony üzemanyag szint jelző világít. Úgy rémlik, mikor hozzám került nem világított indításkor. Kicsit később tapasztaltam, hogy felkeményedik a gázpedál egyszer-egyszer. Mostanra ha hideg a motor ez rendszeres, gyorsulni alig akar, váltáskor pedig nagyot esik a fordulatszám. Hiába húzatom 3000 fölé, váltáskor vissza esik 1500-as fordulatra, és akkor lehet tiporni erősen a pedált. 1-es, 2-es, 3-asban ez elég durva 4-ben már annyira nem. 1-2 km múlva általában helyre áll, de félek tőle, hogy ennél csak rosszabb lesz.

Én adagolóra tippelek. Tapasztalatokat, tanácsokat megköszönném.

Üdv: invisiblekid
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:38:06 »

Sziasztok!

Remélem jó topikot választottam. Van egy 1.8 TD MK2-m. Nem régiben azt vettem észre, hogy indításkor (önindító forog) az alacsony üzemanyag szint jelző világít. Úgy rémlik, mikor hozzám került nem világított indításkor. Kicsit később tapasztaltam, hogy felkeményedik a gázpedál egyszer-egyszer. Mostanra ha hideg a motor ez rendszeres, gyorsulni alig akar, váltáskor pedig nagyot esik a fordulatszám. Hiába húzatom 3000 fölé, váltáskor vissza esik 1500-as fordulatra, és akkor lehet tiporni erősen a pedált. 1-es, 2-es, 3-asban ez elég durva 4-ben már annyira nem. 1-2 km múlva általában helyre áll, de félek tőle, hogy ennél csak rosszabb lesz.

Én adagolóra tippelek. Tapasztalatokat, tanácsokat megköszönném.

Üdv: invisiblekid

én nemigen értek hozzá, de ugye a gázbovden direktben megy az adagoló karjára.....

Nézd meg hogy amikor a gázt nehéz, akkor a kart is nehéz e mozgatni, mert akár lehet a gázbovden is kukás.

Az üzemanyagszintjelző problémát egy tankolással lehet korrigálni  eplus2 biztos nem az izzításjelző amit látsz? az is sárga és ott van mellette
Naplózva
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 16:05:56 »

én nemigen értek hozzá, de ugye a gázbovden direktben megy az adagoló karjára.....

Nézd meg hogy amikor a gázt nehéz, akkor a kart is nehéz e mozgatni, mert akár lehet a gázbovden is kukás.

Az üzemanyagszintjelző problémát egy tankolással lehet korrigálni  eplus2 biztos nem az izzításjelző amit látsz? az is sárga és ott van mellette

A gázbovdenen én is agyaltam, de ha azzal lenne gond, az nem múlna el szerintem. Üzemanyag szintjelző az biztos, hogy az, nem az izzítás. Indításkor üres és teli tank esetében is jelez. Ezt a problémát csak azért írtam, mert hátha esetleg köze lehet hozzá. Viszont mait kihagytam, hogy eddig pöccre indult, most meg kell tekertetni rendesen. (felújított önindító nem rég lett beszerelve)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 16:48:41 »

A gázbovdenen én is agyaltam, de ha azzal lenne gond, az nem múlna el szerintem. Üzemanyag szintjelző az biztos, hogy az, nem az izzítás. Indításkor üres és teli tank esetében is jelez. Ezt a problémát csak azért írtam, mert hátha esetleg köze lehet hozzá. Viszont mait kihagytam, hogy eddig pöccre indult, most meg kell tekertetni rendesen. (felújított önindító nem rég lett beszerelve)

nekem az 1.8 benyás mk3 ban szorult, de 2-3 perc után amikor melegedett elmúlt. beáztattam wd40be utána jó lett, érdekes, hogy ha leakasztottam akkor szépen mozgott, a helyén meg akadozott. 1 próbát megér.
Naplózva
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 17:54:38 »

nekem az 1.8 benyás mk3 ban szorult, de 2-3 perc után amikor melegedett elmúlt. beáztattam wd40be utána jó lett, érdekes, hogy ha leakasztottam akkor szépen mozgott, a helyén meg akadozott. 1 próbát megér.

Köszi a tippet! Egy próbát tény, hogy megér!  worship
Naplózva
zolikka76
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:38:08 »

sziasztok!lene egy kérdésem tanácsot kérnék mi lehet az oka hogy 120-al tartom a sebeséget és torpan néha rángat az autó?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:57:28 »

sziasztok!lene egy kérdésem tanácsot kérnék mi lehet az oka hogy 120-al tartom a sebeséget és torpan néha rángat az autó?

Akku saru le majd tanítsd újra, ha ez nem segít vidd el Ginjoy-hoz egy vezérlés beállításra.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:00:11 »

Akku saru le majd tanítsd újra, ha ez nem segít vidd el Ginjoy-hoz egy vezérlés beállításra.
dízelen nincs mit tanítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:06:59 »

dízelen nincs mit tanítani

Akkor rosszul tudom.Pedig nekem autópályán 110-nél rángatott és miután a központi záram megzavarodott lekötöttem az akksit azóta nem csinálja.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 23:06:23 »

Sziasztok!

Kérni szeretnem a tanácsotokat 1.8td motornál levő lucas adagoloval kapcsolódóan!
Felújításra tudtok e ajánlani valakit Ópusztaszer környéken?
Vagy relatíve olcsón jo állapotú hasznaltat, vagy felújítottat tud e nekem valaki?
A Bosch adagolo fel megy a lucas helyére?

Előre is köszi ma tanácsokat!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2013.05.30 csütörtök, 23:24:34 »

Sziasztok!

Kérni szeretnem a tanácsotokat 1.8td motornál levő lucas adagoloval kapcsolódóan!
Felújításra tudtok e ajánlani valakit Ópusztaszer környéken?
Vagy relatíve olcsón jo állapotú hasznaltat, vagy felújítottat tud e nekem valaki?
A Bosch adagolo fel megy a lucas helyére?

Előre is köszi ma tanácsokat!
Keresd Ginjoyt.  Érdemes elmenni odáig.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2013.06.08 szombat, 06:12:09 »

Sziasztok! wave Nem tudjátok, gyárt valaki EGR "dugót" MkII 1.8td- hez? Ha igen, hogyan tudnám elérni?
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2013.06.08 szombat, 21:17:26 »

Sziasztok! wave Nem tudjátok, gyárt valaki EGR "dugót" MkII 1.8td- hez? Ha igen, hogyan tudnám elérni?
Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2013.06.08 szombat, 23:48:01 »

Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Úgy gondoltam hogy már valaki csinált magának valami normális anyagból és unalmában, mert maradt anyagja vágott esetleg 2-3 db-t. Grin Amúgy se anyagom se időm nem igazán van.  Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 23:50:12 írta F. Joci » Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 09:21:13 »

Ne viccelj! Lemezből kivágod a csőkarima alakjára és oda rakod, összecsavarozod és kész.
Miért kell ledugózni?
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 10:49:26 »

Miért kell ledugózni?
Hogy csak tiszta levegőt "szívjon" nyes a motor.
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 11:15:32 »

Hogy csak tiszta levegőt "szívjon" nyes a motor.

amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 12:17:08 »

amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót
Ezt akartam én is pont írni!
A vákumcsövet lehúzod és kész.Nekem így van.
Bár nem tudom mi van,ha nem jól működik az EGR!?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:23:53 »

amíg jól működik, elég ha a vákuumcsövet lehúzod róla, vagy teszel bele egy csapágygolyót

Meg tudnád nekem mondani hogy hol van az egr a motoron és hogy tudom megnézni hogy jól müködik e?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:28:41 »

Meg tudnád nekem mondani hogy hol van az egr a motoron és hogy tudom megnézni hogy jól müködik e?
szemből a motor bal felső sarkánál. a szívósorra van ránőve, jobbról egy 4-es cső jön rá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.