Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1560336 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:38:31 »

szemből a motor bal felső sarkánál. a szívósorra van ránőve, jobbról egy 4-es cső jön rá

Okés akkor meg van és ha lehúzom róla azt a csövet akkor valaminek változni kell ha jól működik?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:38:55 »

Okés akkor meg van és ha lehúzom róla azt a csövet akkor valaminek változni kell ha jól működik?
nagyon észrevenni nem fogod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:44:24 »

nagyon észrevenni nem fogod

Én lehúztam a csövet de nem történt semmi sem
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:51:44 »

Én lehúztam a csövet de nem történt semmi sem
nem is fog olyan történni, amit észrevenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2013.06.09 vasárnap, 18:56:44 »

nem is fog olyan történni, amit észrevenni

akkor ezt így nem is tudom meg hogy müködik -e rendesen?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 20:38:28 »

Ezt akartam én is pont írni!
A vákumcsövet lehúzod és kész.Nekem így van.
Bár nem tudom mi van,ha nem jól működik az EGR!?
Ha x@r az EGR szeleped,akár a turbónyomásod is szökhet.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94


Kezdő


E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:21:37 »

Sziasztok! Újabb agyas kérdésem lenne Huh?: Intercooler tisztítása érdekelne, hogyan és mivel célszerű csinálni hogy hatékony legyen? worship
Naplózva

ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér,   '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2013.06.11 kedd, 20:32:21 »

Sziasztok! Újabb agyas kérdésem lenne Huh?: Intercooler tisztítása érdekelne, hogyan és mivel célszerű csinálni hogy hatékony legyen? worship
Bármi ami oldja az olajat, és nem bántja az alumíniumot, műanyagot.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
sferi76
Vendég
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:26:04 »

Sziasztok!

Volna egy problémám a td motorommal. Nem akar úgy gyorsulni mint régen, a motor nagyobb fordulaton pörög és a kicsit lassan esik vissza a fordulatszám viszont nem húz a járgány. Kicseréltem a túbómembránt, nem lett sokkal jobb a helyzet. Viszont a jobb első porlasztó tövében áll a gázolaj. 97-es a járgányom, rádugta egy haver a gépére és légtömeg mérő hibát jelzett ki. Mivel az adagolóm bovdenes (Lucas) így a légtömegmérő bele tud szólni az adagolóba? Okozhatja ez a hibát? Van még egy tünet, hidegen pár másodpercig elég kopogó hangot ad, olyat mint ha az előtöltés oda volna húzva koppra. Utána viszont szép a hangja, ja és pöccre indúl a gép:) A kúlerem elég olajos, de ez szerintem minden ilyen korú kocsinál előfordul, gyanakodtam a turbóra is.
Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném. Szervizbe nem akarom vinni a kicsikét, mert ott kicseréltetnék velem az egész belsejét:)
Előre is köszi!
Feri

Nem bírtam magammal és csak neki estem a gépnek. Egy gumicső volt elöregedve, ami turbóból jön ki. Kicseréltem és láss csodát megjavult:)
Viszont a légtömegmérőről mondhatna valaki valami okosat. Ennek a hibája mit eredményez a kocsinál? Érdemes bele bontottat tenni?

 
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 17:23:38 írta sferi76 » Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2013.06.12 szerda, 21:13:41 »

Sziasztok!

Volna egy problémám a td motorommal. Nem akar úgy gyorsulni mint régen, a motor nagyobb fordulaton pörög és a kicsit lassan esik vissza a fordulatszám viszont nem húz a járgány. Kicseréltem a túbómembránt, nem lett sokkal jobb a helyzet. Viszont a jobb első porlasztó tövében áll a gázolaj. 97-es a járgányom, rádugta egy haver a gépére és légtömeg mérő hibát jelzett ki. Mivel az adagolóm bovdenes (Lucas) így a légtömegmérő bele tud szólni az adagolóba? Okozhatja ez a hibát? Van még egy tünet, hidegen pár másodpercig elég kopogó hangot ad, olyat mint ha az előtöltés oda volna húzva koppra. Utána viszont szép a hangja, ja és pöccre indúl a gép:) A kúlerem elég olajos, de ez szerintem minden ilyen korú kocsinál előfordul, gyanakodtam a turbóra is.
Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném. Szervizbe nem akarom vinni a kicsikét, mert ott kicseréltetnék velem az egész belsejét:)
Előre is köszi!
Feri

Nem bírtam magammal és csak neki estem a gépnek. Egy gumicső volt elöregedve, ami turbóból jön ki. Kicseréltem és láss csodát megjavult:)
Viszont a légtömegmérőről mondhatna valaki valami okosat. Ennek a hibája mit eredményez a kocsinál? Érdemes bele bontottat tenni?

 
Csak magánvélemény,de szerintem a dízelnél semmi jelentősége a légtömegmérőnek.Az adagoló forgó elosztórendszerű,alapvetően mechanikus szerkezet,az előtöltést szabályozza egy darab mágnesszelep,szóval a porlasztókhoz juttatott anyagmennyiséget nem tudja befolyásolni a légtömegmérőből az ECU-ba menő jel.Innentől kezdve nem látom a jelentőségét.
Naplózva
boodapest
Vendég
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 12:42:10 »

Üdv mindenkinek
Lenne egy olyan gondom, hogy temponál megtorpan a motor meg nem is megy,gyorsulni sem nagyon akar
Mi leget a gond ?
adagoló? 
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 13:39:25 »

Ha x@r az EGR szeleped,akár a turbónyomásod is szökhet.
Akkor is,ha le van húzva a vákumcső róla?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 16:34:09 »

Akkor is,ha le van húzva a vákumcső róla?
A szívósoron levő kis ufóban van egy persely,amiben mozog a szelep.Ott el tud szökni a nyomás.Ha az ufót levágod a szívósorról,kiütöd a szívósoron maradó csonkból a perselyt,fúrsz egy M8 menetet a házba és beletekersz egy 8-as csavart,akkor tökéletesen meg van oldva a probléma.Persze ehhez le kell venned a szívósort,de legalább ki is tudod pucolni.
Naplózva
szabike
Vendég
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2013.07.06 szombat, 13:34:06 »

Hello, Mk2 mondeoba belehet szerelni Mk1 es blokkot, főleg az adagoló érdekelne, hogy működne e?! Mert a csatlakozójában 2 lábbal kevesebb van, a többi dolog nagyjából stimmel a blokkon.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2013.07.06 szombat, 13:49:14 »

Hello, Mk2 mondeoba belehet szerelni Mk1 es blokkot, főleg az adagoló érdekelne, hogy működne e?! Mert a csatlakozójában 2 lábbal kevesebb van, a többi dolog nagyjából stimmel a blokkon.
?

az adagoló csatijában mind2-nél 8 láb van, de a bekötése nem ugyanaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 06:33:27 »

Sziasztok. Megállt a a számláló a km.órában,de a mutató az megy! Nemrég ki borítottam az egész műszerfalat,szét szedtem,átnéztem,összeraktam. Ugyan úgy nem megy a számláló falbav Esetleg valakinek ötlet? Előre is köszi.Laci.
Naplózva
Richie
Vendég
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 13:35:29 »

Az miért lehet hogy az üzemmeleg motor 2500- tól akadozik, ha kikuplungolok,vagy üresbe rakom le is áll. Utánna kicsit nehézkesen, rángatva beindul, majd szépen jár. Utánna a jelenség emelt fordulatnál megmarad. Mondeo mk2 1.8 Td Lucas adagolo.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:39:47 »

Az miért lehet hogy az üzemmeleg motor 2500- tól akadozik, ha kikuplungolok,vagy üresbe rakom le is áll. Utánna kicsit nehézkesen, rángatva beindul, majd szépen jár. Utánna a jelenség emelt fordulatnál megmarad. Mondeo mk2 1.8 Td Lucas adagolo.
1 db adagoló rendel.Keresd Ginjoyt Ő segít Neked.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2013.07.09 kedd, 11:56:43 »

Sziasztok!

Csak nézegetem a csettegőt, nem hagy nyudodni, hogy ne menjen jobban. Leszedtem a coolert tegnap, átverettem vízzel, kimosta a bogarakat, a belsejét meg benzinnel. Idáig rendben is vagyunk. Azonban megláttam, mint utóbb kiderült wastgate szelepet. Mivel a zsigulinál is van vákumdob, ami szeret megragadni, megmozgattam ez is. Illetve mozgattam volna... A szelepet mozgató rudazat ugye a kipufogó oldalon lévő tengelyen van. Azt hiába mozgattam, nem mozgott. Leszedtem. A turbó "meleg" oldalán a tengely könnyedén jár. A szelep rúdját alig tudtam megmozgatni. A tengely végén lévő lyukba egy csavarhúzót dugtam, és csak nagyon erőlködve tudtam megmozgatni. A mozgása ruganyos volt, nem olyan szorulós. Ezt nem tudom hány bár tudja megmozdítani, de nem annyi, amennyit a csettegő bármely része is elő tudna állítani. Hogy kellene ennek működnie rendesen? Mondjátok meg, ha hülye vagyok nyugodtan. Van rajta egy vékony gumicső, amikor azt lehúztam meg rendesen leköpött motorolajjal. Összeraktam, beindítottam. Akárhogy is adtam gázt, az bizony meg sem mozdult.
Remélem érthető volt az írásom, aki megértette, segítsen kérem.
Ugye ettől nem megy a kocsim?!  Huh?
Naplózva
Richie
Vendég
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2013.07.09 kedd, 17:59:12 »

Köszönöm, de megoldódott a gond. Csak a tanksapkán nem kapott levegőt, így nem tudott az ártatlan annyi anyagot szívni mint ami kellett volna neki
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:57:47 »

Sziasztok!

Csak nézegetem a csettegőt, nem hagy nyudodni, hogy ne menjen jobban. Leszedtem a coolert tegnap, átverettem vízzel, kimosta a bogarakat, a belsejét meg benzinnel. Idáig rendben is vagyunk. Azonban megláttam, mint utóbb kiderült wastgate szelepet. Mivel a zsigulinál is van vákumdob, ami szeret megragadni, megmozgattam ez is. Illetve mozgattam volna... A szelepet mozgató rudazat ugye a kipufogó oldalon lévő tengelyen van. Azt hiába mozgattam, nem mozgott. Leszedtem. A turbó "meleg" oldalán a tengely könnyedén jár. A szelep rúdját alig tudtam megmozgatni. A tengely végén lévő lyukba egy csavarhúzót dugtam, és csak nagyon erőlködve tudtam megmozgatni. A mozgása ruganyos volt, nem olyan szorulós. Ezt nem tudom hány bár tudja megmozdítani, de nem annyi, amennyit a csettegő bármely része is elő tudna állítani. Hogy kellene ennek működnie rendesen? Mondjátok meg, ha hülye vagyok nyugodtan. Van rajta egy vékony gumicső, amikor azt lehúztam meg rendesen leköpött motorolajjal. Összeraktam, beindítottam. Akárhogy is adtam gázt, az bizony meg sem mozdult.
Remélem érthető volt az írásom, aki megértette, segítsen kérem.
Ugye ettől nem megy a kocsim?!  Huh?
nem, nem ettől nem megy.
azt a kart neked nem kell tudnod mozgatni, 1 bárnál nyitna el, amit viszont nem fog előállítani, csak terheléskor. úgy kéne megnézned, hogy befekszel a motortérbe, és a haverod meg 3.-ban 40-ről csuta gázon gyorsít


válaszoltam neked a múltkori privátodra?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 18:59:24 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
batesz
Vendég
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:58:31 »

Üdv mindenkinek!
Egy kérdésem lenne hozzátok.97-es 1.8TD mondeóm fordulatszáma nagyon gyorsan esett vissza,ha mondjuk nagyobb tempóról  hirtelen kellett lassítanom.2 másodperc kb az 5 helyett.A probléma hogy egy pillanatra annyira visszaesett hogy az olajnyomás jelzőm kivillant.Semmi gond,beállítottam az alapjárati és üresjárati ford.számokat,ez a probléma meg is szünt.Viszont azóta már vagy hússzor megcsinálta velem hogy amikor a lábam leveszem a gázról,nemhogy visszaesne a fordulat hanem elkezd felpörögni a motor.Ez általában szegedi lámpáknál fordul elő,és ekkor nagyon boldog szoktam lenni,gyorsan sebességbe rakom és nyomott fékkel engedem a kuplungot persze nem lefulladásig, és így szépen visszaáll alapjáratra.Van hogy 30km városi út alatt egyszer sem csinálja.Levett akusaru után okosítanom kellene,vagy valamit állítanom rajta?Gin Joy segíts!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2013.07.09 kedd, 22:36:48 »

nem, nem ettől nem megy.
azt a kart neked nem kell tudnod mozgatni, 1 bárnál nyitna el, amit viszont nem fog előállítani, csak terheléskor. úgy kéne
megnézned, hogy befekszel a motortérbe, és a haverod meg 3.-ban 40-ről csuta gázon gyorsít


válaszoltam neked a múltkori privátodra?

nem, de várom!   wave
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2013.07.12 péntek, 21:14:42 »

Régóta gondom, hogy a fordulatszámmérő alapján beállított 850es alapjáratnál hosszabb autópályázás után bebe villan az olajnyomásjelző.
Plusz, hogy a klíma bekapcsolása után leesik 700 alá a fordulat és még csak rendesen sem hűt.
Gondoltam nekifutok a beállításnak megint. de most fülre, mert csak. Szépen be is lőttem, a hidegjárató bovden leakasztva, gyerekem ráadja a gyújtást, fogom a bovdent, ki ne akadjon, látom ám, hogy a motor rendesen visszaereszti.
Fordulatokat má beállítottam, no mondom, akkor ehez a "hosszú" bovdenhez állítom be a hidegjáratást. Vissza is akasztom, motort indítva minden jónak tűnik, klímát bekapcsolva fordulatot is tartja, a hidegjáratókat meg kalimpál rendesen, szabályoz, pedig eddig szinte meg sem mozdult.
A poén, hogy leszaladtam az ismerős műhelyébe hogy nézzük már meg a fordulatszámot, nehogy magas legyen, éééés a stabil alapjárat 850, klímával 870. A fordulatszámmérő meg majdnem 1000-t mutat  falbav

Azóta nem villódzik az olajnyomáslámpa, és szépen hűtött a klíma tegnapig, amíg el nem tört egy klímacső.
Naplózva
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:42:16 »

Sziasztok!

A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:46:02 »

Sziasztok!

A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
 

Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha erre gondoltál.
Naplózva
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:55:05 »

Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha erre gondoltál.
Aha látom, meg az sem esett le, hogy a váltó oldalon is van egy.  Wink
Kint dolgozam a napon eddig, biztos az volt a baj.
Érdemes ennek otthon nekiállni, konkrétan cserélt már valaki???
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:45:42 »

Aha látom, meg az sem esett le, hogy a váltó oldalon is van egy.  Wink
Kint dolgozam a napon eddig, biztos az volt a baj.
Érdemes ennek otthon nekiállni, konkrétan cserélt már valaki???
Összevárnám a vezérlés cserével
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:59:18 »

Összevárnám a vezérlés cserével
Az fél éve lett cserélve, nem tudom mi a fasznak nem cserélték a szimeringeket is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:16:59 »

Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha erre gondoltál.
ha mégjobban megnézed, akkor csak 1 féle van elől, és egy hátul
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:21:28 »

Sziasztok!

A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
 
hát rendes szerszámok kellenek hozzá, iszonyat nagy erőkar, és egy célszerszám ellent tartani. én is vezérlés cserénél szoktam, mivel a bordás kerekeket le kell szedni róla. én itthon szoktam csinálni, bár van annyi szerszámom, mint némelyik műhelyben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:30:08 »

ha mégjobban megnézed, akkor csak 1 féle van elől, és egy hátul

Miért, én nem erre céloztam?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:36:50 »

Miért, én nem erre céloztam?
nincs 98 előtti, meg utáni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:39:41 »

nincs 98 előtti, meg utáni

Nem én találtam ki. Ott van a linken. A hátsóból van kettő fajta ->98; 98->. https://cromax.hu/ford/mondeo-1996-2000-/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/?limitstart=0
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:42:31 »

nincs 2 fajta. az egyik a szimering magában, a másik a ház amiben benne van.

elhiszem, hogy nem te találtad ki, de a cromax egyre kevésbé hiteles forrás
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 18:44:13 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:36:24 »

nincs 2 fajta. az egyik a szimering magában, a másik a ház amiben benne van.

elhiszem, hogy nem te találtad ki, de a cromax egyre kevésbé hiteles forrás

Messze nem hiteles... olyan baromságokat lehet találni rajta, hogy húú... Cheesy
Kérdés, Neked : merre lehet kapni tűzkarikákat és milyen árban adják?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:44:20 »

Messze nem hiteles... olyan baromságokat lehet találni rajta, hogy húú... Cheesy
Kérdés, Neked : merre lehet kapni tűzkarikákat és milyen árban adják?
cromax is árul. nálunk 500-ért adják
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:50:39 »

cromax is árul. nálunk 500-ért adják
milyen néven? mert nem találtam az oldalon... gondolom nem tűzkarika Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2013.07.27 szombat, 20:12:15 »

milyen néven? mert nem találtam az oldalon... gondolom nem tűzkarika Cheesy
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2013.07.27 szombat, 22:59:11 »


Végigmentem a tömítéseken pedig... hát ilyen ügyes vagyok Cheesy
Azt nem tudod véletlenül, hogy anyagában van-e számottevő különbség? (a fene akarja cserélgetni évente)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:13:26 »

Uraim!

Lett egy kis gond az üzemanyagpumpa gumi membránjával. Azt szeretném meg tudni, hogy honnan tudok ilyen javító kitet szerezni? (Guglit próbáltam, és csak a cormaxban találtam 8ezet ft ért  Shocked) Köszönöm előre!  worship
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:22:41 »

Uraim!

Lett egy kis gond az üzemanyagpumpa gumi membránjával. Azt szeretném meg tudni, hogy honnan tudok ilyen javító kitet szerezni? (Guglit próbáltam, és csak a cormaxban találtam 8ezet ft ért  Shocked) Köszönöm előre!  worship
sajnos olyat, ami jó sehol. ne vedd meg 8-ért mert az nem lesz benne, ami kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 18:24:19 »

sajnos olyat, ami jó sehol. ne vedd meg 8-ért mert az nem lesz benne, ami kéne

ó értem, akkor kuka a kis szűrőház? A szerelő egy gumi pumpás izét rakott bele átmenetileg, azt hittem, hogy meg lehet javítani, hogy gyári maradjon :/
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
joppi
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 15:42:58 »

üdv. mi okozhatja a motor magas Co kibocsájtását? Porlasztócsúcs lehet hibás? Most a nagy melegekbe 2-szer is csak hosszas tekertetés után indult meleg motornál. Köszi a válaszokat. angel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 17:32:00 »

ó értem, akkor kuka a kis szűrőház? A szerelő egy gumi pumpás izét rakott bele átmenetileg, azt hittem, hogy meg lehet javítani, hogy gyári maradjon :/
meg tudod csinálni, szűrő elé, és mögé is közvetlenül egy visszacsapó szelep, és akkor tudod vele pumpálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 17:33:32 »

üdv. mi okozhatja a motor magas Co kibocsájtását? Porlasztócsúcs lehet hibás? Most a nagy melegekbe 2-szer is csak hosszas tekertetés után indult meleg motornál. Köszi a válaszokat. angel
ki mért neked co kibocsátást? csak mert dízelnél nem mérnek ilyet, csak benzinesnél. a melegben nem indulás sajnos adagoló hibára utal. nézesd át, hogy a többi motyó a környéken jó-e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:54:09 »

Sziasztok!
Most vettem egy mondit(97-es 1,8 td).Eléggé le van pukkanva,legjobban az zavar,hogy nehezen indul,illetve ha eltelik 6-8 óra a leállítástól,akkor csak röffen egyet és leáll.Ilyenkor légtelenítés és beindul egy nagy füstfelhő kíséretével...Kicseréltem az üzemanyag csöveket,kiiktattam a tápszivattyút(már nem gyári,külön van a szivattyú és a szűrő),de ez sem oldotta meg a problémát.Most tettem bele egy visszacsapót az adagoló(lucas) és a szűrő közzé,este megnézem mi újság vele.Az adagoló membránja lehet a ludas?
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:16:42 »

Sziasztok!
Most vettem egy mondit(97-es 1,8 td).Eléggé le van pukkanva,legjobban az zavar,hogy nehezen indul,illetve ha eltelik 6-8 óra a leállítástól,akkor csak röffen egyet és leáll.Ilyenkor légtelenítés és beindul egy nagy füstfelhő kíséretével...Kicseréltem az üzemanyag csöveket,kiiktattam a tápszivattyút(már nem gyári,külön van a szivattyú és a szűrő),de ez sem oldotta meg a problémát.Most tettem bele egy visszacsapót az adagoló(lucas) és a szűrő közzé,este megnézem mi újság vele.Az adagoló membránja lehet a ludas?
nem feltétlen membrán. bármelyik tömítés elfáradhat. ha levegősödik szarul indul. lehet akár résolaj cső is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:19:44 »

Most néztem,azóta nem levegősödött le,nyolckor próba...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
szimo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 21:49:46 »

nem feltétlen membrán. bármelyik tömítés elfáradhat. ha levegősödik szarul indul. lehet akár résolaj cső is

A visszacsapó szelep jóvoltából a tanktól az adagolóig már nincs levegősödés.Be is indul,de nagyon nehézkesen.amíg be nem melegszik,kissé egyenetlen az alapjárat(750-es fordulat).Úgy vettem észre nem működik a léptető motor,próba ként kitámasztottam de nem indul jobban úgy sem.Izzító gyertyák jók...
Naplózva

1997 MK2 1,8 TD
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.