Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:39:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558467 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2600 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:38:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.06.09 vasárnap, 18:28:41
szemből a motor bal felső sarkánál. a szívósorra van ránőve, jobbról egy 4-es cső jön rá
Okés akkor meg van és ha lehúzom róla azt a csövet akkor valaminek változni kell ha jól működik?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2601 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:38:55 »
Idézetet írta: david01 - 2013.06.09 vasárnap, 18:38:31
Okés akkor meg van és ha lehúzom róla azt a csövet akkor valaminek változni kell ha jól működik?
nagyon észrevenni nem fogod
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2602 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:44:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.06.09 vasárnap, 18:38:55
nagyon észrevenni nem fogod
Én lehúztam a csövet de nem történt semmi sem
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2603 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:51:44 »
Idézetet írta: david01 - 2013.06.09 vasárnap, 18:44:24
Én lehúztam a csövet de nem történt semmi sem
nem is fog olyan történni, amit észrevenni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
david01
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2604 Dátum:
2013.06.09 vasárnap, 18:56:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.06.09 vasárnap, 18:51:44
nem is fog olyan történni, amit észrevenni
akkor ezt így nem is tudom meg hogy müködik -e rendesen?
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2605 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 20:38:28 »
Idézetet írta: gsziki - 2013.06.09 vasárnap, 12:17:08
Ezt akartam én is pont írni!
A vákumcsövet lehúzod és kész.Nekem így van.
Bár nem tudom mi van,ha nem jól működik az EGR!?
Ha x@r az EGR szeleped,akár a turbónyomásod is szökhet.
Naplózva
F. Joci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 94
Kezdő
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2606 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:21:37 »
Sziasztok! Újabb agyas kérdésem lenne
: Intercooler tisztítása érdekelne, hogyan és mivel célszerű csinálni hogy hatékony legyen?
Naplózva
ex:'98 Mk2 1.8 TD Turnier GLX(?) fehér, '05 2.2 tdci egr off trend kombi
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2607 Dátum:
2013.06.11 kedd, 20:32:21 »
Idézetet írta: F. Joci - 2013.06.11 kedd, 20:21:37
Sziasztok! Újabb agyas kérdésem lenne
: Intercooler tisztítása érdekelne, hogyan és mivel célszerű csinálni hogy hatékony legyen?
Bármi ami oldja az olajat, és nem bántja az alumíniumot, műanyagot.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
sferi76
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2608 Dátum:
2013.06.12 szerda, 13:26:04 »
Sziasztok!
Volna egy problémám a td motorommal. Nem akar úgy gyorsulni mint régen, a motor nagyobb fordulaton pörög és a kicsit lassan esik vissza a fordulatszám viszont nem húz a járgány. Kicseréltem a túbómembránt, nem lett sokkal jobb a helyzet. Viszont a jobb első porlasztó tövében áll a gázolaj. 97-es a járgányom, rádugta egy haver a gépére és légtömeg mérő hibát jelzett ki. Mivel az adagolóm bovdenes (Lucas) így a légtömegmérő bele tud szólni az adagolóba? Okozhatja ez a hibát? Van még egy tünet, hidegen pár másodpercig elég kopogó hangot ad, olyat mint ha az előtöltés oda volna húzva koppra. Utána viszont szép a hangja, ja és pöccre indúl a gép:) A kúlerem elég olajos, de ez szerintem minden ilyen korú kocsinál előfordul, gyanakodtam a turbóra is.
Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném. Szervizbe nem akarom vinni a kicsikét, mert ott kicseréltetnék velem az egész belsejét:)
Előre is köszi!
Feri
Nem bírtam magammal és csak neki estem a gépnek. Egy gumicső volt elöregedve, ami turbóból jön ki. Kicseréltem és láss csodát megjavult:)
Viszont a légtömegmérőről mondhatna valaki valami okosat. Ennek a hibája mit eredményez a kocsinál? Érdemes bele bontottat tenni?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.12 szerda, 17:23:38 írta sferi76
»
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2609 Dátum:
2013.06.12 szerda, 21:13:41 »
Idézetet írta: sferi76 - 2013.06.12 szerda, 13:26:04
Sziasztok!
Volna egy problémám a td motorommal. Nem akar úgy gyorsulni mint régen, a motor nagyobb fordulaton pörög és a kicsit lassan esik vissza a fordulatszám viszont nem húz a járgány. Kicseréltem a túbómembránt, nem lett sokkal jobb a helyzet. Viszont a jobb első porlasztó tövében áll a gázolaj. 97-es a járgányom, rádugta egy haver a gépére és légtömeg mérő hibát jelzett ki. Mivel az adagolóm bovdenes (Lucas) így a légtömegmérő bele tud szólni az adagolóba? Okozhatja ez a hibát? Van még egy tünet, hidegen pár másodpercig elég kopogó hangot ad, olyat mint ha az előtöltés oda volna húzva koppra. Utána viszont szép a hangja, ja és pöccre indúl a gép:) A kúlerem elég olajos, de ez szerintem minden ilyen korú kocsinál előfordul, gyanakodtam a turbóra is.
Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném. Szervizbe nem akarom vinni a kicsikét, mert ott kicseréltetnék velem az egész belsejét:)
Előre is köszi!
Feri
Nem bírtam magammal és csak neki estem a gépnek. Egy gumicső volt elöregedve, ami turbóból jön ki. Kicseréltem és láss csodát megjavult:)
Viszont a légtömegmérőről mondhatna valaki valami okosat. Ennek a hibája mit eredményez a kocsinál? Érdemes bele bontottat tenni?
Csak magánvélemény,de szerintem a dízelnél semmi jelentősége a légtömegmérőnek.Az adagoló forgó elosztórendszerű,alapvetően mechanikus szerkezet,az előtöltést szabályozza egy darab mágnesszelep,szóval a porlasztókhoz juttatott anyagmennyiséget nem tudja befolyásolni a légtömegmérőből az ECU-ba menő jel.Innentől kezdve nem látom a jelentőségét.
Naplózva
boodapest
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2610 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 12:42:10 »
Üdv mindenkinek
Lenne egy olyan gondom, hogy temponál megtorpan a motor meg nem is megy,gyorsulni sem nagyon akar
Mi leget a gond ?
adagoló?
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2611 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 13:39:25 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.06.10 hétfő, 20:38:28
Ha x@r az EGR szeleped,akár a turbónyomásod is szökhet.
Akkor is,ha le van húzva a vákumcső róla?
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2612 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 16:34:09 »
Idézetet írta: gsziki - 2013.06.17 hétfő, 13:39:25
Akkor is,ha le van húzva a vákumcső róla?
A szívósoron levő kis ufóban van egy persely,amiben mozog a szelep.Ott el tud szökni a nyomás.Ha az ufót levágod a szívósorról,kiütöd a szívósoron maradó csonkból a perselyt,fúrsz egy M8 menetet a házba és beletekersz egy 8-as csavart,akkor tökéletesen meg van oldva a probléma.Persze ehhez le kell venned a szívósort,de legalább ki is tudod pucolni.
Naplózva
szabike
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2613 Dátum:
2013.07.06 szombat, 13:34:06 »
Hello, Mk2 mondeoba belehet szerelni Mk1 es blokkot, főleg az adagoló érdekelne, hogy működne e?! Mert a csatlakozójában 2 lábbal kevesebb van, a többi dolog nagyjából stimmel a blokkon.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2614 Dátum:
2013.07.06 szombat, 13:49:14 »
Idézetet írta: szabike - 2013.07.06 szombat, 13:34:06
Hello, Mk2 mondeoba belehet szerelni Mk1 es blokkot, főleg az adagoló érdekelne, hogy működne e?! Mert a csatlakozójában 2 lábbal kevesebb van, a többi dolog nagyjából stimmel a blokkon.
?
az adagoló csatijában mind2-nél 8 láb van, de a bekötése nem ugyanaz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lazar.l
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2615 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 06:33:27 »
Sziasztok. Megállt a a számláló a km.órában,de a mutató az megy! Nemrég ki borítottam az egész műszerfalat,szét szedtem,átnéztem,összeraktam. Ugyan úgy nem megy a számláló
Esetleg valakinek ötlet? Előre is köszi.Laci.
Naplózva
Richie
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2616 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 13:35:29 »
Az miért lehet hogy az üzemmeleg motor 2500- tól akadozik, ha kikuplungolok,vagy üresbe rakom le is áll. Utánna kicsit nehézkesen, rángatva beindul, majd szépen jár. Utánna a jelenség emelt fordulatnál megmarad. Mondeo mk2 1.8 Td Lucas adagolo.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2617 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 21:39:47 »
Idézetet írta: Richie - 2013.07.08 hétfő, 13:35:29
Az miért lehet hogy az üzemmeleg motor 2500- tól akadozik, ha kikuplungolok,vagy üresbe rakom le is áll. Utánna kicsit nehézkesen, rángatva beindul, majd szépen jár. Utánna a jelenség emelt fordulatnál megmarad. Mondeo mk2 1.8 Td Lucas adagolo.
1 db adagoló rendel.Keresd Ginjoyt Ő segít Neked.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2618 Dátum:
2013.07.09 kedd, 11:56:43 »
Sziasztok!
Csak nézegetem a csettegőt, nem hagy nyudodni, hogy ne menjen jobban. Leszedtem a coolert tegnap, átverettem vízzel, kimosta a bogarakat, a belsejét meg benzinnel. Idáig rendben is vagyunk. Azonban megláttam, mint utóbb kiderült wastgate szelepet. Mivel a zsigulinál is van vákumdob, ami szeret megragadni, megmozgattam ez is. Illetve mozgattam volna... A szelepet mozgató rudazat ugye a kipufogó oldalon lévő tengelyen van. Azt hiába mozgattam, nem mozgott. Leszedtem. A turbó "meleg" oldalán a tengely könnyedén jár. A szelep rúdját alig tudtam megmozgatni. A tengely végén lévő lyukba egy csavarhúzót dugtam, és csak nagyon erőlködve tudtam megmozgatni. A mozgása ruganyos volt, nem olyan szorulós. Ezt nem tudom hány bár tudja megmozdítani, de nem annyi, amennyit a csettegő bármely része is elő tudna állítani. Hogy kellene ennek működnie rendesen? Mondjátok meg, ha hülye vagyok nyugodtan. Van rajta egy vékony gumicső, amikor azt lehúztam meg rendesen leköpött motorolajjal. Összeraktam, beindítottam. Akárhogy is adtam gázt, az bizony meg sem mozdult.
Remélem érthető volt az írásom, aki megértette, segítsen kérem.
Ugye ettől nem megy a kocsim?!
Naplózva
Richie
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2619 Dátum:
2013.07.09 kedd, 17:59:12 »
Köszönöm, de megoldódott a gond. Csak a tanksapkán nem kapott levegőt, így nem tudott az ártatlan annyi anyagot szívni mint ami kellett volna neki
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2620 Dátum:
2013.07.09 kedd, 18:57:47 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2013.07.09 kedd, 11:56:43
Sziasztok!
Csak nézegetem a csettegőt, nem hagy nyudodni, hogy ne menjen jobban. Leszedtem a coolert tegnap, átverettem vízzel, kimosta a bogarakat, a belsejét meg benzinnel. Idáig rendben is vagyunk. Azonban megláttam, mint utóbb kiderült wastgate szelepet. Mivel a zsigulinál is van vákumdob, ami szeret megragadni, megmozgattam ez is. Illetve mozgattam volna... A szelepet mozgató rudazat ugye a kipufogó oldalon lévő tengelyen van. Azt hiába mozgattam, nem mozgott. Leszedtem. A turbó "meleg" oldalán a tengely könnyedén jár. A szelep rúdját alig tudtam megmozgatni. A tengely végén lévő lyukba egy csavarhúzót dugtam, és csak nagyon erőlködve tudtam megmozgatni. A mozgása ruganyos volt, nem olyan szorulós. Ezt nem tudom hány bár tudja megmozdítani, de nem annyi, amennyit a csettegő bármely része is elő tudna állítani. Hogy kellene ennek működnie rendesen? Mondjátok meg, ha hülye vagyok nyugodtan. Van rajta egy vékony gumicső, amikor azt lehúztam meg rendesen leköpött motorolajjal. Összeraktam, beindítottam. Akárhogy is adtam gázt, az bizony meg sem mozdult.
Remélem érthető volt az írásom, aki megértette, segítsen kérem.
Ugye ettől nem megy a kocsim?!
nem, nem ettől nem megy.
azt a kart neked nem kell tudnod mozgatni, 1 bárnál nyitna el, amit viszont nem fog előállítani, csak terheléskor. úgy kéne megnézned, hogy befekszel a motortérbe, és a haverod meg 3.-ban 40-ről csuta gázon gyorsít
válaszoltam neked a múltkori privátodra?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 18:59:24 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
batesz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2621 Dátum:
2013.07.09 kedd, 21:58:31 »
Üdv mindenkinek!
Egy kérdésem lenne hozzátok.97-es 1.8TD mondeóm fordulatszáma nagyon gyorsan esett vissza,ha mondjuk nagyobb tempóról hirtelen kellett lassítanom.2 másodperc kb az 5 helyett.A probléma hogy egy pillanatra annyira visszaesett hogy az olajnyomás jelzőm kivillant.Semmi gond,beállítottam az alapjárati és üresjárati ford.számokat,ez a probléma meg is szünt.Viszont azóta már vagy hússzor megcsinálta velem hogy amikor a lábam leveszem a gázról,nemhogy visszaesne a fordulat hanem elkezd felpörögni a motor.Ez általában szegedi lámpáknál fordul elő,és ekkor nagyon boldog szoktam lenni,gyorsan sebességbe rakom és nyomott fékkel engedem a kuplungot persze nem lefulladásig, és így szépen visszaáll alapjáratra.Van hogy 30km városi út alatt egyszer sem csinálja.Levett akusaru után okosítanom kellene,vagy valamit állítanom rajta?Gin Joy segíts!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2622 Dátum:
2013.07.09 kedd, 22:36:48 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.09 kedd, 18:57:47
nem, nem ettől nem megy.
azt a kart neked nem kell tudnod mozgatni, 1 bárnál nyitna el, amit viszont nem fog előállítani, csak terheléskor. úgy kéne
megnézned, hogy befekszel a motortérbe, és a haverod meg 3.-ban 40-ről csuta gázon gyorsít
válaszoltam neked a múltkori privátodra?
nem, de várom!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2623 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:14:42 »
Régóta gondom, hogy a fordulatszámmérő alapján beállított 850es alapjáratnál hosszabb autópályázás után bebe villan az olajnyomásjelző.
Plusz, hogy a klíma bekapcsolása után leesik 700 alá a fordulat és még csak rendesen sem hűt.
Gondoltam nekifutok a beállításnak megint. de most fülre, mert csak. Szépen be is lőttem, a hidegjárató bovden leakasztva, gyerekem ráadja a gyújtást, fogom a bovdent, ki ne akadjon, látom ám, hogy a motor rendesen visszaereszti.
Fordulatokat má beállítottam, no mondom, akkor ehez a "hosszú" bovdenhez állítom be a hidegjáratást. Vissza is akasztom, motort indítva minden jónak tűnik, klímát bekapcsolva fordulatot is tartja, a hidegjáratókat meg kalimpál rendesen, szabályoz, pedig eddig szinte meg sem mozdult.
A poén, hogy leszaladtam az ismerős műhelyébe hogy nézzük már meg a fordulatszámot, nehogy magas legyen, éééés a stabil alapjárat 850, klímával 870. A fordulatszámmérő meg majdnem 1000-t mutat
Azóta nem villódzik az olajnyomáslámpa, és szépen hűtött a klíma tegnapig, amíg el nem tört egy klímacső.
Naplózva
sebifater
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2624 Dátum:
2013.07.26 péntek, 11:42:16 »
Sziasztok!
A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2625 Dátum:
2013.07.26 péntek, 11:46:02 »
Idézetet írta: sebifater - 2013.07.26 péntek, 11:42:16
Sziasztok!
A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha
erre
gondoltál.
Naplózva
sebifater
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2626 Dátum:
2013.07.26 péntek, 11:55:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.26 péntek, 11:46:02
Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha
erre
gondoltál.
Aha látom, meg az sem esett le, hogy a váltó oldalon is van egy.
Kint dolgozam a napon eddig, biztos az volt a baj.
Érdemes ennek otthon nekiállni, konkrétan cserélt már valaki???
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2627 Dátum:
2013.07.26 péntek, 12:45:42 »
Idézetet írta: sebifater - 2013.07.26 péntek, 11:55:05
Aha látom, meg az sem esett le, hogy a váltó oldalon is van egy.
Kint dolgozam a napon eddig, biztos az volt a baj.
Érdemes ennek otthon nekiállni, konkrétan cserélt már valaki???
Összevárnám a vezérlés cserével
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
sebifater
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2628 Dátum:
2013.07.26 péntek, 12:59:18 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2013.07.26 péntek, 12:45:42
Összevárnám a vezérlés cserével
Az fél éve lett cserélve, nem tudom mi a fasznak nem cserélték a szimeringeket is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2629 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:16:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.26 péntek, 11:46:02
Ha jobban megnézed, akkor az egyik a 98-ig a másik a 98-tól évjáratúba való, ha
erre
gondoltál.
ha mégjobban megnézed, akkor csak 1 féle van elől, és egy hátul
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2630 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:21:28 »
Idézetet írta: sebifater - 2013.07.26 péntek, 11:42:16
Sziasztok!
A motor elkezdte a főtengely környékén vezérlés oldalon eléggé csepegtetni az olajat.
Szerintetek otthoni körülmények között ki tudom cserélni a szimeringet?
Cromax oldalán néztem 2 fajta is van. Ez azt jelenti mindkettő kell egymás mögé?
hát rendes szerszámok kellenek hozzá, iszonyat nagy erőkar, és egy célszerszám ellent tartani. én is vezérlés cserénél szoktam, mivel a bordás kerekeket le kell szedni róla. én itthon szoktam csinálni, bár van annyi szerszámom, mint némelyik műhelyben
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2631 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:30:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.26 péntek, 18:16:59
ha mégjobban megnézed, akkor csak 1 féle van elől, és egy hátul
Miért, én nem erre céloztam?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2632 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:36:50 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.26 péntek, 18:30:08
Miért, én nem erre céloztam?
nincs 98 előtti, meg utáni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2633 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:39:41 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.26 péntek, 18:36:50
nincs 98 előtti, meg utáni
Nem én találtam ki. Ott van a linken. A hátsóból van kettő fajta ->98; 98->.
https://cromax.hu/ford/mondeo-1996-2000-/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/?limitstart=0
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2634 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:42:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.26 péntek, 18:39:41
Nem én találtam ki. Ott van a linken. A hátsóból van kettő fajta ->98; 98->.
https://cromax.hu/ford/mondeo-1996-2000-/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/?limitstart=0
nincs 2 fajta. az egyik a szimering magában, a másik a ház amiben benne van.
elhiszem, hogy nem te találtad ki, de a cromax egyre kevésbé hiteles forrás
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 18:44:13 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2635 Dátum:
2013.07.27 szombat, 19:36:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.26 péntek, 18:42:31
nincs 2 fajta. az egyik a szimering magában, a másik a ház amiben benne van.
elhiszem, hogy nem te találtad ki, de a cromax egyre kevésbé hiteles forrás
Messze nem hiteles... olyan baromságokat lehet találni rajta, hogy húú...
Kérdés, Neked : merre lehet kapni tűzkarikákat és milyen árban adják?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2636 Dátum:
2013.07.27 szombat, 19:44:20 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.07.27 szombat, 19:36:24
Messze nem hiteles... olyan baromságokat lehet találni rajta, hogy húú...
Kérdés, Neked : merre lehet kapni tűzkarikákat és milyen árban adják?
cromax is árul. nálunk 500-ért adják
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2637 Dátum:
2013.07.27 szombat, 19:50:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.27 szombat, 19:44:20
cromax is árul. nálunk 500-ért adják
milyen néven? mert nem találtam az oldalon... gondolom nem tűzkarika
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2638 Dátum:
2013.07.27 szombat, 20:12:15 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2013.07.27 szombat, 19:50:39
milyen néven? mert nem találtam az oldalon... gondolom nem tűzkarika
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2639 Dátum:
2013.07.27 szombat, 22:59:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.07.27 szombat, 20:12:15
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8429-porlaszto-tomites-escort/orion86-01mondeo93-00
Végigmentem a tömítéseken pedig... hát ilyen ügyes vagyok
Azt nem tudod véletlenül, hogy anyagában van-e számottevő különbség? (a fene akarja cserélgetni évente)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2640 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 18:13:26 »
Uraim!
Lett egy kis gond az üzemanyagpumpa gumi membránjával. Azt szeretném meg tudni, hogy honnan tudok ilyen javító kitet szerezni? (Guglit próbáltam, és csak a cormaxban találtam 8ezet ft ért
) Köszönöm előre!
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2641 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 18:22:41 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2013.08.01 csütörtök, 18:13:26
Uraim!
Lett egy kis gond az üzemanyagpumpa gumi membránjával. Azt szeretném meg tudni, hogy honnan tudok ilyen javító kitet szerezni? (Guglit próbáltam, és csak a cormaxban találtam 8ezet ft ért
) Köszönöm előre!
sajnos olyat, ami jó sehol. ne vedd meg 8-ért mert az nem lesz benne, ami kéne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2642 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 18:24:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.08.01 csütörtök, 18:22:41
sajnos olyat, ami jó sehol. ne vedd meg 8-ért mert az nem lesz benne, ami kéne
ó értem, akkor kuka a kis szűrőház? A szerelő egy gumi pumpás izét rakott bele átmenetileg, azt hittem, hogy meg lehet javítani, hogy gyári maradjon :/
Naplózva
Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
joppi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2643 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 15:42:58 »
üdv. mi okozhatja a motor magas Co kibocsájtását? Porlasztócsúcs lehet hibás? Most a nagy melegekbe 2-szer is csak hosszas tekertetés után indult meleg motornál. Köszi a válaszokat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2644 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 17:32:00 »
Idézetet írta: gyurikabmx - 2013.08.01 csütörtök, 18:24:19
ó értem, akkor kuka a kis szűrőház? A szerelő egy gumi pumpás izét rakott bele átmenetileg, azt hittem, hogy meg lehet javítani, hogy gyári maradjon :/
meg tudod csinálni, szűrő elé, és mögé is közvetlenül egy visszacsapó szelep, és akkor tudod vele pumpálni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2645 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 17:33:32 »
Idézetet írta: joppi - 2013.08.12 hétfő, 15:42:58
üdv. mi okozhatja a motor magas Co kibocsájtását? Porlasztócsúcs lehet hibás? Most a nagy melegekbe 2-szer is csak hosszas tekertetés után indult meleg motornál. Köszi a válaszokat.
ki mért neked co kibocsátást? csak mert dízelnél nem mérnek ilyet, csak benzinesnél. a melegben nem indulás sajnos adagoló hibára utal. nézesd át, hogy a többi motyó a környéken jó-e
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2646 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 16:54:09 »
Sziasztok!
Most vettem egy mondit(97-es 1,8 td).Eléggé le van pukkanva,legjobban az zavar,hogy nehezen indul,illetve ha eltelik 6-8 óra a leállítástól,akkor csak röffen egyet és leáll.Ilyenkor légtelenítés és beindul egy nagy füstfelhő kíséretével...Kicseréltem az üzemanyag csöveket,kiiktattam a tápszivattyút(már nem gyári,külön van a szivattyú és a szűrő),de ez sem oldotta meg a problémát.Most tettem bele egy visszacsapót az adagoló(lucas) és a szűrő közzé,este megnézem mi újság vele.Az adagoló membránja lehet a ludas?
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2647 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 18:16:42 »
Idézetet írta: szimo - 2013.09.02 hétfő, 16:54:09
Sziasztok!
Most vettem egy mondit(97-es 1,8 td).Eléggé le van pukkanva,legjobban az zavar,hogy nehezen indul,illetve ha eltelik 6-8 óra a leállítástól,akkor csak röffen egyet és leáll.Ilyenkor légtelenítés és beindul egy nagy füstfelhő kíséretével...Kicseréltem az üzemanyag csöveket,kiiktattam a tápszivattyút(már nem gyári,külön van a szivattyú és a szűrő),de ez sem oldotta meg a problémát.Most tettem bele egy visszacsapót az adagoló(lucas) és a szűrő közzé,este megnézem mi újság vele.Az adagoló membránja lehet a ludas?
nem feltétlen membrán. bármelyik tömítés elfáradhat. ha levegősödik szarul indul. lehet akár résolaj cső is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2648 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 19:19:44 »
Most néztem,azóta nem levegősödött le,nyolckor próba...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
szimo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #2649 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 21:49:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.09.02 hétfő, 18:16:42
nem feltétlen membrán. bármelyik tömítés elfáradhat. ha levegősödik szarul indul. lehet akár résolaj cső is
A visszacsapó szelep jóvoltából a tanktól az adagolóig már nincs levegősödés.Be is indul,de nagyon nehézkesen.amíg be nem melegszik,kissé egyenetlen az alapjárat(750-es fordulat).Úgy vettem észre nem működik a léptető motor,próba ként kitámasztottam de nem indul jobban úgy sem.Izzító gyertyák jók...
Naplózva
1997 MK2 1,8 TD
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ