Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:03:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560309 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
almine
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3050 Dátum:
2014.03.11 kedd, 19:22:50 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.08 szombat, 08:22:32
Csak okoskodom, de hátha segít:
szerintem ha az immo lenne hibás nem is tudnád elindítani,
ha féktisztítóval ketyeg akkor kap levegőt,
ha a féktisztító mint "üzemanyag" elfogy és ekkor leáll arra gondolnék, hogy a gázolajellátással lesz a gond, de ez még így is elég tág fogalom.
Az adagolóra rákötöttem egy külön csövet és bele egy üzemanyagos kannába közbe iktatva egy peugeot kézi pumpát visszacsapó szeleppel. Amíg felpumpálom megy de nem szívja a gázolajat. Megadta magát az adagoló gondolom?
Erősítse meg valaki és akkor lekapom róla de amíg nem biztos addig nem akarok neki állni.
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3051 Dátum:
2014.03.11 kedd, 21:54:38 »
Idézetet írta: almine - 2014.03.11 kedd, 19:22:50
Az adagolóra rákötöttem egy külön csövet és bele egy üzemanyagos kannába közbe iktatva egy peugeot kézi pumpát visszacsapó szeleppel. Amíg felpumpálom megy de nem szívja a gázolajat. Megadta magát az adagoló gondolom?
Erősítse meg valaki és akkor lekapom róla de amíg nem biztos addig nem akarok neki állni.
Nos, én sem cáfolni sem megerősíteni nem tudom mert ebben a témában az amúgy is szerény tudásom már elfogyott, pedig átolvastam a szerelési könyv ezen részét de nem találtam megoldást.
Viszont ha nyomod neki az anyagot és jár akkor az adagoló annyira nem lehet rossz, lehet, hogy csak valami előtöltést vagy gázbowdent kellene állítani.
Amúgy az adagoló a motorcsere előtt jó volt? Vagy ez már a cserélt motorral együtt került bele?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3052 Dátum:
2014.03.11 kedd, 21:58:59 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.11 kedd, 21:54:38
Viszont ha nyomod neki az anyagot és jár akkor az adagoló annyira nem lehet rossz, lehet, hogy csak valami előtöltést vagy gázbowdent kellene állítani.
azért ez a kijelentés így kicsit erős.
Naplózva
almine
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3053 Dátum:
2014.03.11 kedd, 22:25:15 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.11 kedd, 21:58:59
azért ez a kijelentés így kicsit erős.
Elvileg jó, de nem tudom mennyit lehet adni egy autó díler szavára
Mikor elhoztam már nem indult be, nekem meg volt otthon egy blokkom hozzá átszereltem rá mindent (új szimeringek, tömítések, vezérlés stb). Most meg szívat, holnap még szabi uh rádobom a réginek az adagolóját azt hiszem. Ha akkor sem indul akkor benzines lesz aranyom, mert leöntöm vele és meggyújtom. Aztán a méhtelepen gondolkodhat majd miért szívatott meg.
Naplózva
hansaplast
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3054 Dátum:
2014.03.14 péntek, 15:12:27 »
Üdv,
MK2, 1.8 td nem akar leállni kulcskivételnél.
Mi lehet az oka?
Köszönöm.
Naplózva
06-70-2929403
atis-82
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3055 Dátum:
2014.03.14 péntek, 18:57:03 »
Idézetet írta: hansaplast - 2014.03.14 péntek, 15:12:27
Üdv,
MK2, 1.8 td nem akar leállni kulcskivételnél.
Mi lehet az oka?
Köszönöm.
Adagolón a mágnesszelep kuka van rajta 1 gumi kupak ami szét szokott porladni és ezután átengedi a gázolajat
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3056 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:22:00 »
Általában hol szokott kifújni a hengerfej és a turbó nyomóoldala közt a levegő? Nyomás az van, mert ugyanúgy megy mint szokott, csak éppen amikor felépül a nyomás, hallani egy "kifújás" hangot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3057 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:26:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.14 péntek, 20:22:00
Általában hol szokott kifújni a hengerfej és a turbó nyomóoldala közt a levegő? Nyomás az van, mert ugyanúgy megy mint szokott, csak éppen amikor felépül a nyomás, hallani egy "kifújás" hangot.
turbo nyakánál, ahol belemegy a cooler, vagy a cooler és a szívósor közti gumikönyöknél. ha könnyen kijön a cooler, akkor szinte biztos, hogy a turbo nyakánál. 38*5,5-es O gyűrű kell 2 db. ha itt fúj ki, olajos is szokott lenni körülötte
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3058 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:37:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.14 péntek, 20:26:21
turbo nyakánál, ahol belemegy a cooler, vagy a cooler és a szívósor közti gumikönyöknél. ha könnyen kijön a cooler, akkor szinte biztos, hogy a turbo nyakánál. 38*5,5-es O gyűrű kell 2 db. ha itt fúj ki, olajos is szokott lenni körülötte
ott nem olajos és elég nehezen is jött ki, de a cooler motor felöli élénél alul láttam olajat (de ahogy belefújtam, nemigen hallottam, bár elég pici luk lehet), meg az egr szelep környékén egy keveset
Naplózva
joberhau
Vendég
TD motor
«
Új hozzászólás #3059 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:11:11 »
Sziasztok!
Új vagyok még itt, nem ismertek. Csere útján jutottam egy 97-es Mondeo-hoz. Elvileg TD, de mivel eddig csak benzinesem volt, nagyon ismeretlen.
Ma gondoltam,hogy cserélek olajat, de nem találtam meg,hogy hol van rajta az olajszűrő. Ki tud ebben segíteni? Köszönöm!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3060 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:14:12 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.17 hétfő, 21:11:11
Sziasztok!
Új vagyok még itt, nem ismertek. Csere útján jutottam egy 97-es Mondeo-hoz. Elvileg TD, de mivel eddig csak benzinesem volt, nagyon ismeretlen.
Ma gondoltam,hogy cserélek olajat, de nem találtam meg,hogy hol van rajta az olajszűrő. Ki tud ebben segíteni? Köszönöm!
a jobb oldali féltengely környékén keresd
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3061 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:14:55 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.17 hétfő, 21:11:11
Sziasztok!
Új vagyok még itt, nem ismertek. Csere útján jutottam egy 97-es Mondeo-hoz. Elvileg TD, de mivel eddig csak benzinesem volt, nagyon ismeretlen.
Ma gondoltam,hogy cserélek olajat, de nem találtam meg,hogy hol van rajta az olajszűrő. Ki tud ebben segíteni? Köszönöm!
aknából nézd, a motor hátulján a jobb oldalról van feltekerve a jobbos lengőkar felett. normális szerszámmal én a jobb kerék levételével, és egy hosszú fél colos szárral 3 perc alatt leszedem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3062 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 21:26:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.17 hétfő, 21:14:12
a jobb oldali féltengely környékén keresd
Rendben,köszi!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3063 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 19:22:02 »
A rohadt életbe, mi fütyülhet még?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3064 Dátum:
2014.03.21 péntek, 09:59:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.20 csütörtök, 19:22:02
A rohadt életbe, mi fütyülhet még?
Hacki Tamás elbújt a motortérben
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3065 Dátum:
2014.03.21 péntek, 15:23:28 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.21 péntek, 09:59:36
Hacki Tamás elbújt a motortérben
Agyonverem
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3066 Dátum:
2014.03.21 péntek, 20:47:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.14 péntek, 20:22:00
Általában hol szokott kifújni a hengerfej és a turbó nyomóoldala közt a levegő? Nyomás az van, mert ugyanúgy megy mint szokott, csak éppen amikor felépül a nyomás, hallani egy "kifújás" hangot.
Az adagoló turbómembránjához vezető kis gumicső nekem egyszer lyukas volt,az olyan hangot adott,mint egy lefújószelep.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3067 Dátum:
2014.03.21 péntek, 21:15:35 »
Idézetet írta: krisz32 - 2014.03.21 péntek, 20:47:21
Az adagoló turbómembránjához vezető kis gumicső nekem egyszer lyukas volt,az olyan hangot adott,mint egy lefújószelep.
annyi helyen fújhat ki
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3068 Dátum:
2014.03.25 kedd, 16:38:33 »
Sziasztok?Mekkora tankja van az 1.8D-nek és mennyi gàzolaj van még a piros kút felvinàlsakor?Köszi!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3069 Dátum:
2014.03.25 kedd, 17:08:41 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 16:38:33
Sziasztok?Mekkora tankja van az 1.8D-nek és mennyi gàzolaj van még a piros kút felvinàlsakor?Köszi!
én olyan 55 litert szoktam tölteni bele ha bevillan az a kis sárga csóróságjelző. A tank ha jól tudom 60-62 literes
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3070 Dátum:
2014.03.25 kedd, 17:59:59 »
Sziasztok! Lehet,hogy volt màr ilywn kérdés,de mennyit kajàl nektek az 1.8? A fordulatszàm mérő alapjàraton 1100 fordulat/perc,ez normàlis? Köszi!
Naplózva
deerman
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3071 Dátum:
2014.03.25 kedd, 19:41:53 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 17:59:59
Sziasztok! Lehet,hogy volt màr ilywn kérdés,de mennyit kajàl nektek az 1.8? A fordulatszàm mérő alapjàraton 1100 fordulat/perc,ez normàlis? Köszi!
A német kezelési útmutatóm 58 liternek írja a tankot, szerintem kicsit több. Télen a legrosszabb fogyim 5,9 volt, most visszazuhant 5,55-re. Az eddig eltöltött cca 10E km alatt ezek a határértékek. Ha már stabilan világít a nyomorúságjelző, akkor 53-56 liter szokott belemenni. Alapjártanak kb 800-at mutat, műszakin 820-nak mérték. Télen nagyon minimálisat emelkedett indításkor, de nem is volt igazán hideg. Igazi téllel még nincs tapasztalatom.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3072 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:01:57 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 17:59:59
Sziasztok! Lehet,hogy volt màr ilywn kérdés,de mennyit kajàl nektek az 1.8? A fordulatszàm mérő alapjàraton 1100 fordulat/perc,ez normàlis? Köszi!
nekem az elmúlt 445 nap, 58 tankolás, 45059 megtett kilóméter alatt a legjobb 5.58, a legrosszabb 7.49 az átlag pedig 6.3l/100km volt.
a fordulatszám mérő nem mérvadó. meg kell mérni.
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3073 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:24:03 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.25 kedd, 20:01:57
nekem az elmúlt 445 nap, 58 tankolás, 45059 megtett kilóméter alatt a legjobb 5.58, a legrosszabb 7.49 az átlag pedig 6.3l/100km volt.
a fordulatszám mérő nem mérvadó. meg kell mérni.
790 km-tt mentem el egy tankkal,piros jelzésig.
Hogy érted azt,fogy a fordulatszàm mérő nem mèrvadó?
Ez ECU-s autó?Tudtommal nem. Akkor hogyan mérik s fordulatszàmot,ha nem komputeres?
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3074 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:53:11 »
Sziasztok! Eddig minden autómat magam szereltem,benzinesek voltak. Szeretném cserélni a vezérműszíjat. Hol talàlok ehhez leíràst? Köszi!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3075 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:51:14 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 20:24:03
790 km-tt mentem el egy tankkal,piros jelzésig.
Hogy érted azt,fogy a fordulatszàm mérő nem mèrvadó?
Ez ECU-s autó?Tudtommal nem. Akkor hogyan mérik s fordulatszàmot,ha nem komputeres?
Hát pedig valamiféle ecu bizony van. A fordulatszámmérő pedig pontatlan. Nekem 850 re 1000 körül mutat.
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3076 Dátum:
2014.03.25 kedd, 21:59:02 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 17:59:59
Sziasztok! Lehet,hogy volt màr ilywn kérdés,de mennyit kajàl nektek az 1.8? A fordulatszàm mérő alapjàraton 1100 fordulat/perc,ez normàlis? Köszi!
Nekem az elmúlt 12 év és 265.000 km alatt az átlag 6,76 L/100km. Ennek 70-80%-a budapesti araszolás. A klíma májustól októberig folyamatosan be van kapcsolva. A csúcs egy tankolással 976km volt.
Az alapjáratod magas.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3077 Dátum:
2014.03.25 kedd, 22:01:40 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 20:24:03
790 km-tt mentem el egy tankkal,piros jelzésig.
Hogy érted azt,fogy a fordulatszàm mérő nem mèrvadó?
Ez ECU-s autó?Tudtommal nem. Akkor hogyan mérik s fordulatszàmot,ha nem komputeres?
A fordulatszámmérés a generátorról történik. A generátor fordulata van leosztva megfelelően.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3078 Dátum:
2014.03.25 kedd, 22:04:21 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.25 kedd, 22:01:40
A fordulatszámmérés a generátorról történik. A generátor fordulata van leosztva megfelelően.
ebben egészen biztos vagy?
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3079 Dátum:
2014.03.25 kedd, 22:07:34 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.25 kedd, 22:04:21
ebben egészen biztos vagy?
A generátor javító ezt mondta, és igaza lehet mert ha lehúztuk róla az egyik csatit akkor nem mutatta a fordulatszámot. Visszadugtuk, mutatta.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3080 Dátum:
2014.03.25 kedd, 22:08:28 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.25 kedd, 22:07:34
A generátor javító ezt mondta, és igaza lehet mert ha lehúztuk róla az egyik csatit akkor nem mutatta a fordulatszámot. Visszadugtuk, mutatta.
logikátlan
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3081 Dátum:
2014.03.25 kedd, 22:36:47 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 20:53:11
Sziasztok! Eddig minden autómat magam szereltem,benzinesek voltak. Szeretném cserélni a vezérműszíjat. Hol talàlok ehhez leíràst? Köszi!
Kell hozzá egy service manual (akár Haynes, akár Etzold-os, whatever). Amúgy kb. 100 lépés addig eljutni, hogy levedd a szíjat. Ezek közül az egyik úgy szól, hogy "kissé kiemeljük a motort"
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3082 Dátum:
2014.03.26 szerda, 05:51:39 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.25 kedd, 22:01:40
A fordulatszámmérés a generátorról történik. A generátor fordulata van leosztva megfelelően.
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.25 kedd, 22:04:21
ebben egészen biztos vagy?
98-as váltásig valóban a generátor jelről megy, utána már nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3083 Dátum:
2014.03.26 szerda, 06:00:02 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.25 kedd, 20:53:11
Sziasztok! Eddig minden autómat magam szereltem,benzinesek voltak. Szeretném cserélni a vezérműszíjat. Hol talàlok ehhez leíràst? Köszi!
etzold-ban megvan magyarul, de benne van a tis-ben, és az autodata-ban is. utóbbiak angol nyelvűek. abszolút nem bonyolult, de kell hozzá egy célszerszám. az Etzold-féle könyvben van róla rajz is, ez alapján le kell esztergáltatni.
Ne ijedj meg, semmi féle hókusz-pókuszt nem kell csinálni( a motort kiemelni meg pláne nem)
Annyit kell bontani, hogy le tudd venni a motor tartó bakokat, alul az ékszíjtárcsát, és már hozzá is férsz a burkolatához. azt is tartja 3 csavar, meg 3 patent, és kész. Először állítsd a helyére, és csak utána szedd szét. rendes szerszámok, és célszerszám nélkül neki se állj, mert sosem lesz teljesen jó. kb egy délelőttös elfoglaltság.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.26 szerda, 06:01:41 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3084 Dátum:
2014.03.26 szerda, 06:04:39 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.25 kedd, 22:36:47
....Amúgy kb. 100 lépés addig eljutni, hogy levedd a szíjat. ....
Azért ez erős túlzás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3085 Dátum:
2014.03.26 szerda, 09:00:30 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.25 kedd, 21:51:14
Hát pedig valamiféle ecu bizony van. A fordulatszámmérő pedig pontatlan. Nekem 850 re 1000 körül mutat.
Jó, még nem ismerem az autót.
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3086 Dátum:
2014.03.26 szerda, 09:03:44 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.25 kedd, 22:36:47
Kell hozzá egy service manual (akár Haynes, akár Etzold-os, whatever). Amúgy kb. 100 lépés addig eljutni, hogy levedd a szíjat. Ezek közül az egyik úgy szól, hogy "kissé kiemeljük a motort"
Nem hinném,hogy ki kell emelni a motort. Van ott bőven hely! Renault Laguna 3.0V6, na ott nincs hely, mégsem vettem ki a motort és lecseréltem.
Már több esetben, más-más típusnál cseréltem vezérlést. Nem hiszem,hogy pont ez fog majd ki rajtam.
Eddig minden típushoz találtam a neten anyagot, erről a típusról nem nagyon találtam,.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3087 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:55:31 »
Idézetet írta: joberhau - 2014.03.26 szerda, 09:03:44
Nem hinném,hogy ki kell emelni a motort. Van ott bőven hely! Renault Laguna 3.0V6, na ott nincs hely, mégsem vettem ki a motort és lecseréltem.
Már több esetben, más-más típusnál cseréltem vezérlést. Nem hiszem,hogy pont ez fog majd ki rajtam.
Eddig minden típushoz találtam a neten anyagot, erről a típusról nem nagyon találtam,.
Én csak azt mondom amit a service manual írt
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3088 Dátum:
2014.03.28 péntek, 22:53:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.26 szerda, 06:00:02
etzold-ban megvan magyarul, de benne van a tis-ben, és az autodata-ban is. utóbbiak angol nyelvűek. abszolút nem bonyolult, de kell hozzá egy célszerszám. az Etzold-féle könyvben van róla rajz is, ez alapján le kell esztergáltatni.
Ne ijedj meg, semmi féle hókusz-pókuszt nem kell csinálni( a motort kiemelni meg pláne nem)
Annyit kell bontani, hogy le tudd venni a motor tartó bakokat, alul az ékszíjtárcsát, és már hozzá is férsz a burkolatához. azt is tartja 3 csavar, meg 3 patent, és kész. Először állítsd a helyére, és csak utána szedd szét. rendes szerszámok, és célszerszám nélkül neki se állj, mert sosem lesz teljesen jó. kb egy délelőttös elfoglaltság.
Szia!
Igen, gondolom,hogy nem bonyolult. Honnan tudom leszedni, az általad leírtakat? etzold, stb.. Köszi!
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3089 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 08:31:10 »
Sziasztok!
Kb 1hónapja vettem egy 1.8TD 2-es mondeot,pár észrevételemet szeretném veletek megosztani.
Hidegen nehezen indul 1x izzításra, emiatt 3x szoktam ekkor már könnyedén elindul. (mi lehet ennek az oka?) Ha elindul eléggé fekete füstel füstöl!
Terhelésnél menet közben feketén füstöl ,ez mitöl lehet?
Kicsit lomhának érzem pl m7 érdi emelkedőn esik vissza vagy 20km/h mire felmegy. (lehet normális csak nekem szokatlan, a 3-as 130lovas mondeomnak ez meg sem kottyan)
Hűtövizet feltöltöttem hideg állapotban max-ig majd később eltünt belőle egy kicsi lement kicsivel minimum alá, azóta nem fogyott belőle. Oka esetleg?
Kilóméteróra kb 20km-rel többet mutat
mindegyiknél csal az óra?
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
das
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3090 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 11:43:09 »
Sziasztok!
Egy nem túl zavaró, (remélem nem is túl nagy), de azért kissé idegeítő hibája van szeretett autómnak:
Amikor alacsony frodulaton vagy benyomott kuplunggal kanyarodok főleg körforgalmakból kigyorsítva egy enyhe megtorpanást érzek, de mindig csak egyet, és tényleg nem jelentős, éppen észrevehető. Úgy gondolom levegő lehet az oka, esetleg valakinek valami ötlete, hogy hol érdemes keresgélni?
Egyébként más tünetem nincs.
Köszi előre is!
Naplózva
joberhau
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3091 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 16:31:41 »
Sziasztok!
Ma úgy 50-80 temponàl megtorpant,gàzadàsra mintha fékeztem volna.
Leàllt,nem indult. 1-2 vàrakozàs utàn elindult. Tipp?
Naplózva
invisiblekid
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3092 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 19:14:06 »
Sziasztok!
Találkoztatok már olyan problémával, hogy folyamatos utazás 130-al pályán, és egyszer csak gondol egyet megtáltosodik, felgyorsít 140-re anélkül, hogy megmoccant volna a gázpedál? Turbó membrán-t néztük, nem tűnt hibásnak, ott azt a pici tengelyt is megcsiszolgattuk, wd-40-et is kapott nem szorul meg.
Előre is köszi!
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3093 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 20:51:18 »
Idézetet írta: Peter01 - 2014.03.31 hétfő, 08:31:10
Sziasztok!
Kb 1hónapja vettem egy 1.8TD 2-es mondeot,pár észrevételemet szeretném veletek megosztani.
Hidegen nehezen indul 1x izzításra, emiatt 3x szoktam ekkor már könnyedén elindul. (mi lehet ennek az oka?) Ha elindul eléggé fekete füstel füstöl!
Terhelésnél menet közben feketén füstöl ,ez mitöl lehet?
Kicsit lomhának érzem pl m7 érdi emelkedőn esik vissza vagy 20km/h mire felmegy. (lehet normális csak nekem szokatlan, a 3-as 130lovas mondeomnak ez meg sem kottyan)
Hűtövizet feltöltöttem hideg állapotban max-ig majd később eltünt belőle egy kicsi lement kicsivel minimum alá, azóta nem fogyott belőle. Oka esetleg?
Kilóméteróra kb 20km-rel többet mutat
mindegyiknél csal az óra?
Először ellenőrizd le az izzítógyertyákat. Szereld le a rámenő kábelt.
Elegánsan: mérd ki műszerrel az ellenállást (majd a hozzáértők megmondják milyen értékeknek kell lenniük).
Parasztba': az akksiról érints hozzájuk egy vezetéket, ha nagyot szikrázik akkor jó, ha kicsit vagy egyáltalán nem akkor rossz.
Az enyém is lomha volt, aztán GinJoy felújította az adagolót, beállította és most jó. Azért a piros lámpánál nem én vagyok az első.
Persze füstöl ha odalépek, dehát dízel.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3094 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 21:31:11 »
Idézetet írta: Black - 2014.03.31 hétfő, 20:51:18
Először ellenőrizd le az izzítógyertyákat. Szereld le a rámenő kábelt.
Elegánsan: mérd ki műszerrel az ellenállást (majd a hozzáértők megmondják milyen értékeknek kell lenniük).
Parasztba': az akksiról érints hozzájuk egy vezetéket, ha nagyot szikrázik akkor jó, ha kicsit vagy egyáltalán nem akkor rossz.
Az enyém is lomha volt, aztán GinJoy felújította az adagolót, beállította és most jó. Azért a piros lámpánál nem én vagyok az első.
Persze füstöl ha odalépek, dehát dízel.
köszi szépen, meglesem majd a gyertyákat!
Üdv: Péter
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3095 Dátum:
2014.04.01 kedd, 09:04:45 »
Idézetet írta: das - 2014.03.31 hétfő, 11:43:09
Sziasztok!
Egy nem túl zavaró, (remélem nem is túl nagy), de azért kissé idegeítő hibája van szeretett autómnak:
Amikor alacsony frodulaton vagy benyomott kuplunggal kanyarodok főleg körforgalmakból kigyorsítva egy enyhe megtorpanást érzek, de mindig csak egyet, és tényleg nem jelentős, éppen észrevehető. Úgy gondolom levegő lehet az oka, esetleg valakinek valami ötlete, hogy hol érdemes keresgélni?
Egyébként más tünetem nincs.
Köszi előre is!
Ilyesmit én is tapasztalok, ötletem nincs, nem keresgélek, együtt tudok élni vele. De ha rájössz oszd meg velem(ünk).
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
atis-82
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3096 Dátum:
2014.04.02 szerda, 21:10:50 »
Idézetet írta: Black - 2014.04.01 kedd, 09:04:45
Ilyesmit én is tapasztalok, ötletem nincs, nem keresgélek, együtt tudok élni vele. De ha rájössz oszd meg velem(ünk).
Hi nekem a leállító mágnesszelep csinálta ugyan ezt a hibát
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3097 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 19:16:39 »
A turbó tengelyének mennyi a normális kotyogása?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3098 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 20:19:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.04.03 csütörtök, 19:16:39
A turbó tengelyének mennyi a normális kotyogása?
Leginkább nulla.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3099 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 20:37:27 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.04.03 csütörtök, 20:19:26
Leginkább nulla.
én is ezt gyanítottam, de gondoltam hátha...
Pár hete elkezdett fütyülni, elsőre a coolerre és a csövekre gondoltam, de nem az volt, ma leszedzem a légbeömlő csövét és megmozgattam az újammal, és bár megmondani nem tudnám hogy milyen irányba, de érezhető játéka van
Naplózva
Oldalak:
1
...
55
56
57
58
59
60
61
[
62
]
63
64
65
66
67
68
69
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ