Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:09:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1558890 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2014.08.09 szombat, 09:13:44 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.08.09 szombat, 08:25:49
Urak ! Milyen tűzkarikát vegyek? (fém tömítés a porlasztócsúcsok és hengerfej között) Az 500Ft-os a cromaxban kicsit túl olcsó, a gyári meg 2500Ft-ért kicsit sok.
(4db kell ugye...)
egyszer szabadna mindet használni, arra elég a legolcsóbb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2014.08.09 szombat, 21:10:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.09 szombat, 09:13:44
egyszer szabadna mindet használni, arra elég a legolcsóbb
Természetesen 1 alkalmas. Használt tűzkarikát visszatenni?! Az olyan, mint kimosni az óvszert...
Ahogy nézegettem a csúcsokat, nem is feltétlen a tűzkarikák a hibásak (persze azok is, anno néztük veled is ugye), hanem
a csúcsok és az 19-es(?) valami tömítése a csúcsok és hengerfej között... Most ott eresztget az első...
Tehát azok is cserések.
Ilyenkor résolajcsövet érdemes cserélni köztük? Meg miképpen győződhetnék meg az állapotukról a porlasztóknak? (nem csattog a motor, meg semmi, de megvan a régi MK1-es motorból a 4db csúcs, hátha "jobb" valamelyik, a 3-ason kívül)
Plusz nem én cserélem - nyomatékkulcs hiányában -, mit verjek a fejébe a szerelőnek, azon kívül, hogy véletlenül se juttasson retket/fémdarabot/stb-it a lyukakba?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 15:38:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.09 szombat, 09:13:44
egyszer szabadna mindet használni, arra elég a legolcsóbb
Joy ! Beképzelem, vagy ereszthet a porlasztócsúcs "középen" is?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 19:08:50 »
Sziasztok.Lenne pár kérdésem.Elsősorban az hogy az utóbbi időben észre vettem hogy csipegeti a hűtővizet.Nem nagyon,de öntögetek utána.Nem látszik hogy sehol hogy folyatná,nem melegszik ,normál tartományban van,az olajban sem látszik semmi,tehát nem úgy tűnik hogy hengerfejes lenne.Belül sem vizes sehol,és nem párásodik az ablak ha fütésre rakom,úgyhogy talán nem a fütőradiátor folyat.Azaz nincs ötletem,hogy mitől lehet!Volt már valaki olyen problémával?Még abban kérnék ötletet,hogy nekem kicsit erőtlennek tűnik a kocsi.Hozzá teszem hogy hála isten mióta nálam van kétszer cseréltem olajat és abszólút nem eszik egy csepp olajat sem,nem füstől abszólút még egy nagyobb gázfröccsnél sem.Nem az hogy nem megy,csak én úgy érzem hogy jobban kéne azért húznia kicsit!Nemrég volt teljes szűrő és olajcsere.Az igazság hogy hidegen még viszonylag elég jól indul,de melegen 2-3 másodpercen keresztül indítozhatok mire indul,olyankor kell egy kis gáznyomás!Lehet hogy előtöltés probléma?És végül tanácsot kérek,hogy a hátsó lengéscsillapítókat hogy lehet legkönnyebben kicserélni?Mert rohadt sz@r hellen van a felső szem,egyszer neki álltam de már akkor nem volt türelmem és inkább hagytam,és persze nem kicsit rosdás.Szóval milyen célszerszámmal és hogy kéne szerintetek?Bocs a regényért!Előre is kösz!Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 19:30:54 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.08.10 vasárnap, 15:38:43
Joy ! Beképzelem, vagy ereszthet a porlasztócsúcs "középen" is?
létezi, hogy csöpög ott, de akkor az csúcs csere
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2014.08.11 hétfő, 01:18:37 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.08.10 vasárnap, 19:08:50
Sziasztok.Lenne pár kérdésem.Elsősorban az hogy az utóbbi időben észre vettem hogy csipegeti a hűtővizet.Nem nagyon,de öntögetek utána.Nem látszik hogy sehol hogy folyatná,nem melegszik ,normál tartományban van,az olajban sem látszik semmi,tehát nem úgy tűnik hogy hengerfejes lenne.Belül sem vizes sehol,és nem párásodik az ablak ha fütésre rakom,úgyhogy talán nem a fütőradiátor folyat.Azaz nincs ötletem,hogy mitől lehet!Volt már valaki olyen problémával?Még abban kérnék ötletet,hogy nekem kicsit erőtlennek tűnik a kocsi.Hozzá teszem hogy hála isten mióta nálam van kétszer cseréltem olajat és abszólút nem eszik egy csepp olajat sem,nem füstől abszólút még egy nagyobb gázfröccsnél sem.Nem az hogy nem megy,csak én úgy érzem hogy jobban kéne azért húznia kicsit!Nemrég volt teljes szűrő és olajcsere.Az igazság hogy hidegen még viszonylag elég jól indul,de melegen 2-3 másodpercen keresztül indítozhatok mire indul,olyankor kell egy kis gáznyomás!Lehet hogy előtöltés probléma?És végül tanácsot kérek,hogy a hátsó lengéscsillapítókat hogy lehet legkönnyebben kicserélni?Mert rohadt sz@r hellen van a felső szem,egyszer neki álltam de már akkor nem volt türelmem és inkább hagytam,és persze nem kicsit rosdás.Szóval milyen célszerszámmal és hogy kéne szerintetek?Bocs a regényért!Előre is kösz!Üdv
Mennyire eszegeti a vizet? Pályán is használod, vagy szinte csak városban? Nekem a régi motorral volt évekig szívás, de becsókólt 1 liter vizet 120-130km/h-nál 10km alatt. De nem volt hengerfejes (tiszta volt az olaj, nem is fogyott, még a motor hangja szép volt)! Síkolták, cseréltek benne 2x is tömítést+csavarokat, végül motorcsere lett, az utolsó tipp, a repedt blokk volt... (persze hozzá kell tenni, hogy ez egy vezmű. szíjszakadás után jött)
Ha adsz neki gázt jön föl buborék a kiegyenlítő tartályba?
A többi adagolóval kapcsolatos, GinJoy a szaki a témában.
(tippelnék a hidegindító bowdenre, hogy feszíteni kéne rajta)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2014.08.11 hétfő, 01:24:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.10 vasárnap, 19:30:54
létezi, hogy csöpög ott, de akkor az csúcs csere
Vááá ! Holnap leellenőrzöm alaposabban, szerencsére van tartalékban csúcs. A régi MK1 motoré. A 3-ason kívül azonosak a csúcsok ugye MK1-2 esetén?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2014.08.11 hétfő, 01:54:10 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.08.10 vasárnap, 19:08:50
Sziasztok.Lenne pár kérdésem.Elsősorban az hogy az utóbbi időben észre vettem hogy csipegeti a hűtővizet.Nem nagyon,de öntögetek utána.Nem látszik hogy sehol hogy folyatná,nem melegszik ,normál tartományban van,az olajban sem látszik semmi,tehát nem úgy tűnik hogy hengerfejes lenne.Belül sem vizes sehol,és nem párásodik az ablak ha fütésre rakom,úgyhogy talán nem a fütőradiátor folyat.Azaz nincs ötletem,hogy mitől lehet!Volt már valaki olyen problémával?Még abban kérnék ötletet,hogy nekem kicsit erőtlennek tűnik a kocsi.Hozzá teszem hogy hála isten mióta nálam van kétszer cseréltem olajat és abszólút nem eszik egy csepp olajat sem,nem füstől abszólút még egy nagyobb gázfröccsnél sem.Nem az hogy nem megy,csak én úgy érzem hogy jobban kéne azért húznia kicsit!Nemrég volt teljes szűrő és olajcsere.Az igazság hogy hidegen még viszonylag elég jól indul,de melegen 2-3 másodpercen keresztül indítozhatok mire indul,olyankor kell egy kis gáznyomás!Lehet hogy előtöltés probléma?És végül tanácsot kérek,hogy a hátsó lengéscsillapítókat hogy lehet legkönnyebben kicserélni?Mert rohadt sz@r hellen van a felső szem,egyszer neki álltam de már akkor nem volt türelmem és inkább hagytam,és persze nem kicsit rosdás.Szóval milyen célszerszámmal és hogy kéne szerintetek?Bocs a regényért!Előre is kösz!Üdv
gyakori sunyi hiba nekem is volt, a kiegyenlítőtartály lukas és csak üzemi hőfokon ereszt.mk1 enyémen is az volt,konkrétan tudom ford betegség.
MK1 MK2 Mk3 -as tipusoknál gyakori.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.11 hétfő, 01:55:57 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2014.08.11 hétfő, 05:16:14 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.08.11 hétfő, 01:24:49
Vááá ! Holnap leellenőrzöm alaposabban, szerencsére van tartalékban csúcs. A régi MK1 motoré. A 3-ason kívül azonosak a csúcsok ugye MK1-2 esetén?
igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:54:39 »
Sziasztok,
valaki írja meg nekem az 1,8TD klíma-, generátor-, és kormányszervó ékszíjak méreteit.
Köszönöm.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2014.08.15 péntek, 22:14:57 »
Idézetet írta: Black - 2014.08.15 péntek, 21:54:39
Sziasztok,
valaki írja meg nekem az 1,8TD klíma-, generátor-, és kormányszervó ékszíjak méreteit.
Köszönöm.
5pk580 a szervó 5pk875 a generátor 5pk882 a klíma
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2014.08.15 péntek, 22:19:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.15 péntek, 22:14:57
5pk580 a szervó 5pk875 a generátor 5pk882 a klíma
Köszönöm.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2014.08.15 péntek, 23:56:10 »
azt a pletykát hallottam, hogy a focus1 1.8as motorja az gyakorlatilag ugyanaz mint a mk2td motor.
valaki valami infót tud erről? ugye a focus 1.8 at már ttdi, meg változó geós turbójú. A cooler is máshol van, meg ugye a hengerfej és az adagoló is más.
Vagány lenne egy tddi focus moci az mk2 td-ben
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2014.08.15 péntek, 23:57:31 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.08.15 péntek, 23:56:10
azt a pletykát hallottam, hogy a focus1 1.8as motorja az gyakorlatilag ugyanaz mint a mk2td motor.
valaki valami infót tud erről? ugye a focus 1.8 at már ttdi, meg változó geós turbójú. A cooler is máshol van, meg ugye a hengerfej és az adagoló is más.
Vagány lenne egy tddi focus moci az mk2 td-ben
90le
semmi extra
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2014.08.16 szombat, 00:08:05 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.15 péntek, 23:57:31
90le
semmi extra
de kisebb fogyasztás, előkamra nélküli motor(mondjuk pont az ami miatt olyan finom a td járása)
Naplózva
kisgeroy
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 19:53:42 »
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon, mivel eddig nem volt Fordom. Most van egy 98-as kiadású dízel mondeo kombim és sajnos gondom is akadt vele. Az a helyzet, hogy nem olyan rég elkezdett furán menni az autó. néha ugy viselkedik mintha nem menne a turbó és nagyon füstöl is és elléggé lomha. De van olyan eset hogy csak úgy menetközben megindul és semmi gond vele, rendesen húz az auó és nem is füstöl. Aztán egyik pillanatról a másikra megint lomha lessz és nagyon füstöl. Annak már sikerült utánna járnom hogy a turbóval nincs gond. Üzemanyag filtert a napokban cseréltem és semmi valtozás. A reggeli indítások kicsit nehezek és van hogy meleg motorral is nehezebben indul de van hogy pöcre megy. Sajna még nem volt dízel kocsim és nem tudom mit lehetne vele kezdeni. Ha tud valaki valami jo tanácsot adni hogy mit kezdjek vele azt megköszönném!!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2014.08.26 kedd, 03:02:40 »
Idézetet írta: kisgeroy - 2014.08.17 vasárnap, 19:53:42
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon, mivel eddig nem volt Fordom. Most van egy 98-as kiadású dízel mondeo kombim és sajnos gondom is akadt vele. Az a helyzet, hogy nem olyan rég elkezdett furán menni az autó. néha ugy viselkedik mintha nem menne a turbó és nagyon füstöl is és elléggé lomha. De van olyan eset hogy csak úgy menetközben megindul és semmi gond vele, rendesen húz az auó és nem is füstöl. Aztán egyik pillanatról a másikra megint lomha lessz és nagyon füstöl. Annak már sikerült utánna járnom hogy a turbóval nincs gond. Üzemanyag filtert a napokban cseréltem és semmi valtozás. A reggeli indítások kicsit nehezek és van hogy meleg motorral is nehezebben indul de van hogy pöcre megy. Sajna még nem volt dízel kocsim és nem tudom mit lehetne vele kezdeni. Ha tud valaki valami jo tanácsot adni hogy mit kezdjek vele azt megköszönném!!!
GinJoy-hoz el kéne vinned a kocsit, lehet, hogy adagoló gond. (ill. az adagoló turbó-memránja is lehet repedt)
A lényeg, hogy szereted-e a kocsit, kívánsz-e vele hosszabb távon foglalkozni? Ha igen, akkor GinJoy. Ha nem, akkor "autószerelő".
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Bazzsa
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:35:35 »
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne . Nagy valószínűséggel meghalt az adagolom(LUCAS)! Két hónapja lett tömítés cserélve benne mert csöpögött! Jelenleg a következő tünetekkel küszködöm..
Hidegen szépen indul , ha eléri az üzemi hőmérsékletet , leállítás után lehetetlen beindítani(1 szer próbálkoztam betolással, és azonnal beindult) a szerelő azt tanácsolta hogy hűtsem vissza az adagolót vízzel, és próbáljam indítani! (pöcre indult)! Elmentem néhány bontóba (Pécsen) és azt az információt kaptam az úrtol hogy valószínüleg kopott az adagolóm belseje és ezért van ez . Hogy jérnék jobban , ha veszek egy bontott adagolót (ami lehet hogy ugyenolyan ***)vagy inkább ezt felujjítom? Ha esetleg közületek valakinek van bontott üzemképes adagolója az legyen kedves jelezze nekem ! Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 18:05:48 írta Bazzsa
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:13:57 »
Idézetet írta: Bazzsa - 2014.08.27 szerda, 17:35:35
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne . Nagy valószínűséggel meghalt az adagolom(LUCAS)! Két hónapja lett tömítés cserélve benne mert csöpögött! Jelenleg a következő tünetekkel küszködöm..
Hidegen szépen indul , ha eléri az üzemi hőmérsékletet , leállítás után lehetetlen beindítani(1 szer próbálkoztam betolással, és azonnal beindult) a szerelő azt tanácsolta hogy hűtsem vissza az adagolót vízzel, és próbáljam indítani! (pöcre indult)! Elmentem néhány bontóba (Pécsen) és azt az információt kaptam az úrtol hogy valószínüleg kopott az adagolóm belseje és ezért van ez . Hogy jérnék jobban , ha veszek egy bontott adagolót (ami lehet hogy ugyenolyan ***)vagy inkább ezt felujjítom? Ha esetleg közületek valakinek van bontott üzemképes adagolója az legyen kedves jelezze nekem ! Köszönöm!
ha valóban kopott a bele, akkor a felújítás nem egy egyszerű felújítás. egy új elosztófej 100 felett van. kérni kell a bontóban, hogy adjon garit egy hónapot, és kiderül. ha az jó, akkor nem baj, ha folyik, vagy ilyesmi, mert azt még lehet javítani. végső elkeseredésben bosch adagoló a megoldás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bazzsa
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:24:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.27 szerda, 18:13:57
ha valóban kopott a bele, akkor a felújítás nem egy egyszerű felújítás. egy új elosztófej 100 felett van. kérni kell a bontóban, hogy adjon garit egy hónapot, és kiderül. ha az jó, akkor nem baj, ha folyik, vagy ilyesmi, mert azt még lehet javítani. végső elkeseredésben bosch adagoló a megoldás
Rendben köszönöm . Legrosszabb esetben addig használom így amíg ki nem leheli a lelkét , és akkor utána beujjítok egy másikat! Bár ez a megoldás sem az igazi sajnos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:39:14 »
Idézetet írta: Bazzsa - 2014.08.27 szerda, 18:24:53
Rendben köszönöm . Legrosszabb esetben addig használom így amíg ki nem leheli a lelkét , és akkor utána beujjítok egy másikat! Bár ez a megoldás sem az igazi sajnos.
hát ha már nem indul melegen, akkor lehet mondani, hogy kilehelte
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bazzsa
Vendég
Válasz: Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:45:28 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.27 szerda, 18:39:14
hát ha már nem indul melegen, akkor lehet mondani, hogy kilehelte
20-30 kilómétert el tudok menni vele. Tudom ez nem tétel , de jelenleg nem használom nagyobb útra ! De ha 1szer elindul akkor semmi baj nincsen !
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2014.08.29 péntek, 05:34:30 »
Kádvés GinJoy ! A "bót"-ba milyen átmérőjű és fajtájú üzemanyagcsövet vásároljak a go-szűrőtől az adagolóig?
("csőrendezek" és banyekja a szemem már az a "hidegvíz cső"
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2014.08.29 péntek, 06:14:37 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.08.29 péntek, 05:34:30
Kádvés GinJoy ! A "bót"-ba milyen átmérőjű és fajtájú üzemanyagcsövet vásároljak a go-szűrőtől az adagolóig?
("csőrendezek" és banyekja a szemem már az a "hidegvíz cső"
)
nekem 8-as semperit volt. kimondottan üzemanyag cső
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2014.08.29 péntek, 09:49:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.29 péntek, 06:14:37
nekem 8-as semperit volt. kimondottan üzemanyag cső
"Értem", köszönöm szépen.
A 8-as a belső átmérő?
Ilyen? :
http://www.race-shop.sk/index.php?option=com_virtuemart&category_id=16&flypage=flypage.tpl&lang=hu&manufacturer_id=1&page=shop.product_details&product_id=532&Itemid=2&vmcchk=1&Itemid=2
(sorry az agyatlanságomért, csak nem hétvégén nem nagyon tudok hol üzemanyag csövet venni, ezért szeretnék biztosra menni
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2014.08.29 péntek, 10:02:59 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.08.29 péntek, 09:49:19
"Értem", köszönöm szépen.
A 8-as a belső átmérő?
Ilyen? :
http://www.race-shop.sk/index.php?option=com_virtuemart&category_id=16&flypage=flypage.tpl&lang=hu&manufacturer_id=1&page=shop.product_details&product_id=532&Itemid=2&vmcchk=1&Itemid=2
(sorry az agyatlanságomért, csak nem hétvégén nem nagyon tudok hol üzemanyag csövet venni, ezért szeretnék biztosra menni
)
igen az amit linkeltel. Belső atmero
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2014.08.29 péntek, 14:46:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.29 péntek, 10:02:59
igen az amit linkeltel. Belső atmero
Köszönöm !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
montanavarga
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2014.09.10 szerda, 15:21:11 »
Sziasztok! Lucas adagolot keresek 97es mondeomhoz! Tud valaki?
??SoS......
Kalocsáról vagyok!
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2014.09.10 szerda, 20:14:37 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.09.10 szerda, 15:21:11
Sziasztok! Lucas adagolot keresek 97es mondeomhoz! Tud valaki?
??SoS......
Kalocsáról vagyok!
Szia! Nem biztos, hogy kell Neked egy komplett adagoló még ha azt is mondta az ismerős szerelő.Keresd itt a fórumon Ginjoy-t, mondd el mik a tünetek , biztos tud segíteni.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
montanavarga
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 20:46:07 »
A :'(dagolot keresek!Valaki tud segiteni?97 es 1.8 as-ba kell!
Naplózva
montanavarga
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 20:49:02 »
Adagolot kresek 97-es mondeoba1.8 as-ba! Valaki tud segiteni?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:04:00 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.09.11 csütörtök, 20:49:02
Adagolot kresek 97-es mondeoba1.8 as-ba! Valaki tud segiteni?
Másban nemigen van a mondeóban
Naplózva
montanavarga
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:12:09 »
lucas adagolo valakinek?
??
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 22:41:14 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.09.11 csütörtök, 21:12:09
lucas adagolo valakinek?
??
Jól van már, nyugalom
Az első hozzászólást is látja mindenki aki benéz ide, elég annyi is
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 21:19:35 »
Idézetet írta: montanavarga - 2014.09.11 csütörtök, 21:12:09
lucas adagolo valakinek?
??
felújítottat tudok adni 50-ért
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bösz Zsolt
Vendég
Válasz: TD motor Hello Zsolt vagyok hasonló problémám hidegen nehezen ind
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2014.09.17 szerda, 18:02:07 »
Idézetet írta: swatch - 2009.09.13 vasárnap, 20:56:11
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TD motor Hello Zsolt vagyok hasonló problémám hidegen nehezen ind
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2014.09.17 szerda, 18:48:24 »
Idézetet írta: Bösz Zsolt - 2014.09.17 szerda, 18:02:07
Szerintem görgess tovább, mert egy 5 évvel ezelőtti üzenetnek örülsz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor Hello Zsolt vagyok hasonló problémám hidegen nehezen ind
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2014.09.17 szerda, 18:59:48 »
Idézetet írta: Bösz Zsolt - 2014.09.17 szerda, 18:02:07
Akkor Neked izzítógyertya
kell
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 19:25:34 »
Készülök a hidegre (ami lehet, hogy nem is lesz
), de magam végzem a dolgokat, elegem lett a "szerelőkből"...
(csak eddig a motort nagyon piszkáltam, max. a szűrők, ilyesmi... meg a TURBÓMEMBRÁN
)
No, megvolt porlasztócsúcs bevizsgálás, a csere, a tűzkarikák, még a résolaj csövet cserélem majd ki (ismét), mer' csúnya vaskos volt csak...
Izzítógyertyák cseréje is megvolt, "újragondoltam" a vezeték sínt is, már olyan mint egy tankban. Most jön a vizes téma és a kérdés(ek) :
Olvasgatom a fél netet, a szerelési könyveket, stb., de pár kérdésre nem találtam választ. (talán a TIS adna?)
Tehát : MK2-es motor, MK2-es termosztát. Mi a p*csöm a hőmérőn kívül a másik kis "csati", azaz a csavarmenet és rádugva az inverz banándugó?
Második : a termosztátfedél 3 csavarját hány Nm-el húzzam meg, mert pl. az Etzold 20-at ír, de 96 szeptembertől már csak 10-et... Hogy van ez?
Harmadik : csak tipp kérés, hogy szerintetek hol érdemesebb leengedni a hűtővizet. Az alsó csőcsatlakozásnál (MK1 motornál ott csináltam, eszembe sem jutott a "csap"
), vagy a hűtő leeresztő pontjánál?
Hálás köszönetem előre is !
(GinJoy, köszönöm a segítséget (az SMS-eseset /is/
), az rendben van szerinted, hogy multiméterrel 10.4-10.8V körül van izzítás közben a feszkó? Test az akkun, pozitív a gyertyavégnél.)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 21:56:01 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.09.18 csütörtök, 19:25:34
Készülök a hidegre (ami lehet, hogy nem is lesz
), de magam végzem a dolgokat, elegem lett a "szerelőkből"...
(csak eddig a motort nagyon piszkáltam, max. a szűrők, ilyesmi... meg a TURBÓMEMBRÁN
)
No, megvolt porlasztócsúcs bevizsgálás, a csere, a tűzkarikák, még a résolaj csövet cserélem majd ki (ismét), mer' csúnya vaskos volt csak...
Izzítógyertyák cseréje is megvolt, "újragondoltam" a vezeték sínt is, már olyan mint egy tankban. Most jön a vizes téma és a kérdés(ek) :
Olvasgatom a fél netet, a szerelési könyveket, stb., de pár kérdésre nem találtam választ. (talán a TIS adna?)
Tehát : MK2-es motor, MK2-es termosztát. Mi a p*csöm a hőmérőn kívül a másik kis "csati", azaz a csavarmenet és rádugva az inverz banándugó?
Második : a termosztátfedél 3 csavarját hány Nm-el húzzam meg, mert pl. az Etzold 20-at ír, de 96 szeptembertől már csak 10-et... Hogy van ez?
Harmadik : csak tipp kérés, hogy szerintetek hol érdemesebb leengedni a hűtővizet. Az alsó csőcsatlakozásnál (MK1 motornál ott csináltam, eszembe sem jutott a "csap"
), vagy a hűtő leeresztő pontjánál?
Hálás köszönetem előre is !
(GinJoy, köszönöm a segítséget (az SMS-eseset /is/
), az rendben van szerinted, hogy multiméterrel 10.4-10.8V körül van izzítás közben a feszkó? Test az akkun, pozitív a gyertyavégnél.)
a kis csavaros csati a hőmérséklet érzékelőd a műszerfalnak, a jobb oldali a computernek.
a termosztát fedelet bici csillagkulcsal, vagy negyedes dugókulcsal óvatosan meghúzod, és kész. a hűtővíz leeresztés tökéletes a csőnél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 04:31:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.18 csütörtök, 21:56:01
a kis csavaros csati a hőmérséklet érzékelőd a műszerfalnak, a jobb oldali a computernek.
a termosztát fedelet bici csillagkulcsal, vagy negyedes dugókulcsal óvatosan meghúzod, és kész. a hűtővíz leeresztés tökéletes a csőnél
Értem, köszönöm.
Nekem az óvatos ~12Nm lett. Muszáj a nyomatékkulcs, mert nekem az "érzéssel" meghúzás mindig több, mint ami kéne...
Más. Gázkar teleszkópod nincs véletlenül jó állapotú? Az enyém bizony olyan, mint a f0s...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 08:51:24 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.09.21 vasárnap, 04:31:40
Értem, köszönöm.
Nekem az óvatos ~12Nm lett. Muszáj a nyomatékkulcs, mert nekem az "érzéssel" meghúzás mindig több, mint ami kéne...
Más. Gázkar teleszkópod nincs véletlenül jó állapotú? Az enyém bizony olyan, mint a f0s...
Mindenkiá olyan mint a fhos. Dobd, ki, legalább még hely is lesz ott
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 08:59:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.21 vasárnap, 08:51:24
Mindenkiá olyan mint a fhos. Dobd, ki, legalább még hely is lesz ott
Amúgy annak mi a szerepe?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 09:01:39 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.21 vasárnap, 08:59:51
Amúgy annak mi a szerepe?
hogy ha elromlik vegyél másikat 10eft-ért
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 09:03:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.21 vasárnap, 09:01:39
hogy ha elromlik vegyél másikat 10eft-ért
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 09:06:02 »
Annyira kíváncsi lennék, egy 0kmes td-re. Sajnos akkoriban amikor ezek újak voltak, nem érdekeltek, meg amúgyis opel szervizben voltam.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 09:08:17 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.21 vasárnap, 09:06:02
Annyira kíváncsi lennék, egy 0kmes td-re. Sajnos akkoriban amikor ezek újak voltak, nem érdekeltek, meg amúgyis opel szervizben voltam.
Én elfogadnék egy 0 km-es mk2 td ghia-t. Játszós autónak jó lenne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 09:42:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.21 vasárnap, 09:08:17
Én elfogadnék egy 0 km-es mk2 td ghia-t. Játszós autónak jó lenne
Én is.
Akkoriban az A vectra meg az E kadett ment opelnél, nagyon vágytam egy vectrára.
Végül lett is, de csak 10év múlva. Egy jól lepukkant rom
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 17:40:19 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.21 vasárnap, 08:59:51
Amúgy annak mi a szerepe?
Én azért megtippelném, hogy közre játszhat abban, hogy a kar túl hirtelen ugrik vissza nálam és ezért 1200-1400-ig esik vissza a fordulat, utána szép lassan alapjáratra, mivel közbeszól az előtöltés motor, hogy JAJ LEFULLADUNK... Legalábbis én erre (is) tippelek. Aztán lehet, hogy köze nincs hozzá, de akkor WTF?!
0 kilóméteres MK2-est én is szívesen megnéznék.
Főleg a gyárilag rendezett motorja szép, szerintem. (arra gyúrok, hogy hasonló legyen az enyém is, de annyi mindent barmoltak már a szerelők benne, hogy jajj...)
Tényleg, egyébként ha van k1b@szott (gyári, a tervezők által kitalált) hely ahova megy egy cső, akkor "szerelés" után mi a f@szért kell 2cm-vel arrébb tenni kötözővel?!?!?!
Tuning, hogy máshol van?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 17:42:19 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2014.09.21 vasárnap, 17:40:19
Én azért megtippelném, hogy közre játszhat abban, hogy a kar túl hirtelen ugrik vissza nálam és ezért 1200-1400-ig esik vissza a fordulat, utána szép lassan alapjáratra, mivel közbeszól az előtöltés motor, hogy JAJ LEFULLADUNK... Legalábbis én erre (is) tippelek. Aztán lehet, hogy köze nincs hozzá, de akkor WTF?!
0 kilóméteres MK2-est én is szívesen megnéznék.
Főleg a gyárilag rendezett motorja szép, szerintem. (arra gyúrok, hogy hasonló legyen az enyém is, de annyi mindent barmoltak már a szerelők benne, hogy jajj...)
Tényleg, egyébként ha van k1b@szott (gyári, a tervezők által kitalált) hely ahova megy egy cső, akkor "szerelés" után mi a f@szért kell 2cm-vel arrébb tenni kötözővel?!?!?!
Tuning, hogy máshol van?
a fordulat eséshez semmi köze
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ