Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:46:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1549130 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:12:09 »

Huhh. Ennyitől már rituális öngyilkosság is megfordulna a fejemben. Milyen fordulatszám tartományban autózol? Nem lehet, hogy a modern gépjárművek megalázó dinamizmusa okozta frusztrációt a gázpedálon törleszted?  vigyor3   

Nem,nem Szinte mindig elvaltok 2500 alatt.nem vagyoo melylabu. Varos 50,60 orszagut altalaban 90,110.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2015.03.31 kedd, 20:25:08 »

Nem,nem Szinte mindig elvaltok 2500 alatt.nem vagyoo melylabu. Varos 50,60 orszagut altalaban 90,110.
Hát akkor valami gáz van ott. Nekem hasonló használat mellett nem ment 6-7 nél feljebb, de 7 inkább csak klímával volt.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2015.04.01 szerda, 05:05:38 »

Hát akkor valami gáz van ott. Nekem hasonló használat mellett nem ment 6-7 nél feljebb, de 7 inkább csak klímával volt.

Akkor jön a kérdés, hogy mi okozhat ekkora fogyasztást úgy, hogy ráadásul nem is nagyon füstöl a gép. Gázolaj nem folyik belőle, azt már néztem. Hibakódot nem ad, adagoló jó, bár nem tudok normális alapjáratot állítani rajta, mert amikor az emelt alapjáratot akarom beállítani, csak magas alapjárat van (1100), vagy ledöglik. Ginjoy mondta, hogy ez szivattyú lessz szerinte, de ettől eltekintve szépen megy az autó. Ettől meg gondolom nem fog sokat enni.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2015.04.01 szerda, 08:03:34 »

Nem,nem Szinte mindig elvaltok 2500 alatt.nem vagyoo melylabu. Varos 50,60 orszagut altalaban 90,110.

Banális dolgok, mint szoruló fék, túl széles gumi, kajla futómű, légszűrő, ekoszolódott levegő visszahűtő vagy szenzor? A kütyüddel látod, hogy az ECU mennyinek látja pl. a vízhőfokot?
Nekem általában 6l alatt marad. Mondjuk én ingázok, nem olyan sok a városi forgalom. Ha mégis, akkor 6,3.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2015.04.01 szerda, 08:49:04 »

Akkor jön a kérdés, hogy mi okozhat ekkora fogyasztást úgy, hogy ráadásul nem is nagyon füstöl a gép. Gázolaj nem folyik belőle, azt már néztem. Hibakódot nem ad, adagoló jó, bár nem tudok normális alapjáratot állítani rajta, mert amikor az emelt alapjáratot akarom beállítani, csak magas alapjárat van (1100), vagy ledöglik. Ginjoy mondta, hogy ez szivattyú lessz szerinte, de ettől eltekintve szépen megy az autó. Ettől meg gondolom nem fog sokat enni.

a pletyka szerint ha nem jó az alapjárat beállítása, az elviheti a fogyit.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2015.04.01 szerda, 13:10:48 »

Banális dolgok, mint szoruló fék, túl széles gumi, kajla futómű, légszűrő, ekoszolódott levegő visszahűtő vagy szenzor? A kütyüddel látod, hogy az ECU mennyinek látja pl. a vízhőfokot?
Nekem általában 6l alatt marad. Mondjuk én ingázok, nem olyan sok a városi forgalom. Ha mégis, akkor 6,3.


A fék nem szorul, az tuti jó, a gumik , hát mondjuk 185/65/15 van rajta, úgyhogy az már biztos nyom a latba, de ennyit? Futómű ok, légszűrő+ vezérlés frissen cserélve, intercooler tisztítva, szenzor hibát nem dob az ecu. A kütyü szerint 90 fok körül szokott beállnbi a víz. Mondjuk az alapjárat dolog amit VZoli ír, az még lehetséges, mert ugyan üzemszerű használatnál jó alapjáratom van, de a mondeowiki szerint beállítani nem lehet, mert kiakasztott leállítónál nem birom beállítani a megfelelő emelt alapjáratot. Vagy magas, vagy nincs...
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2015.04.03 péntek, 17:50:00 »

Mai nap sikerült pontos alapjáratot állítanom, úgy hogy eltekertem a gázkar szenzort. Így már be tudtam állítani szépen, az ecu szerint az emelt 905, a normál 830-835 között lett. Mostmár csak az a kérdésem hova állítsam vissza a gázkar szenzorját. Hány voltot mutasson elengedett gáznál...Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:09:15 »

Mai nap sikerült pontos alapjáratot állítanom, úgy hogy eltekertem a gázkar szenzort. Így már be tudtam állítani szépen, az ecu szerint az emelt 905, a normál 830-835 között lett. Mostmár csak az a kérdésem hova állítsam vissza a gázkar szenzorját. Hány voltot mutasson elengedett gáznál...Huh?

Ha jól emlékszem 0.6v de várd meg Ginjoy gurut, amit ő mond az a tuti.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:48:42 »

Ha jól emlékszem 0.6v de várd meg Ginjoy gurut, amit ő mond az a tuti.
ja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vi.joco
Vendég
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2015.04.03 péntek, 21:55:29 »

Sziasztok!

Bújtam ma a fórumot, de ilyen problémával nem találkoztam, ha mégis írta valaki és én elsiklottam felette akkor elnézést kérek, hogy ugyanazt kérdezem.

Gondolt egyszer egyet az autóm és néha néha felugrik az alapjárata 1500-ra. (szerintem csak melegen, de ezt még nem figyeltem meg biztosra ) Amikor nem ugrik fel szerintem akkor is kicsit magasabb a jól megszokott GinJoy által beállított pöpec alaphoz képest. kb 900 lett.

Valakinek ötlete? -előre is köszi-

Üdv.: Jocó
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2015.04.03 péntek, 22:00:45 »

Sziasztok!

Bújtam ma a fórumot, de ilyen problémával nem találkoztam, ha mégis írta valaki és én elsiklottam felette akkor elnézést kérek, hogy ugyanazt kérdezem.

Gondolt egyszer egyet az autóm és néha néha felugrik az alapjárata 1500-ra. (szerintem csak melegen, de ezt még nem figyeltem meg biztosra ) Amikor nem ugrik fel szerintem akkor is kicsit magasabb a jól megszokott GinJoy által beállított pöpec alaphoz képest. kb 900 lett.

Valakinek ötlete? -előre is köszi-

Üdv.: Jocó

Mi alapján nézed a fordulatszámot? A műszerfal az tudod, hogy gyakorlatilag csak dísznek van.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2015.04.04 szombat, 03:27:23 »

ja

Köszönöm, már be is állítottam. Egyébként ez alapján a szenzor alapján mit vezérel a gépezet, milyen befolyással van a motor működésére?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2015.04.04 szombat, 08:09:09 »

Köszönöm, már be is állítottam. Egyébként ez alapján a szenzor alapján mit vezérel a gépezet, milyen befolyással van a motor működésére?
Gázpedál állást érzékel. Nem tudom pontossan, csak ötleteim vannak.
Köze lehet a motorféküzem vezérléséhez, a motorterhelés megállapításához, a szükség szerinti klímalekapcsoláshoz, az előtöltés beállításhoz.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2015.04.04 szombat, 08:36:02 »

Gázpedál állást érzékel. Nem tudom pontossan, csak ötleteim vannak.
Köze lehet a motorféküzem vezérléséhez, a motorterhelés megállapításához, a szükség szerinti klímalekapcsoláshoz, az előtöltés beállításhoz.

Azt észrevettem hogy a diag szerint, amikor elállítottam a gázpedálszenzort, akkor az előtöltésem is elmászott. Most azt kell újra beállítanom. Jelenleg a kívánt értéktől 1,5 fokkal nagyobb a mért érték, pedig eddig jó volt.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2015.04.04 szombat, 09:04:58 »

Azt észrevettem hogy a diag szerint, amikor elállítottam a gázpedálszenzort, akkor az előtöltésem is elmászott. Most azt kell újra beállítanom. Jelenleg a kívánt értéktől 1,5 fokkal nagyobb a mért érték, pedig eddig jó volt.
Lehet, hogy már volt kèrdès, de a vezérműtengelyed tutira a helyén van? ( csak mielőtt fogást találna rajtam valaki: nem úgy èrtem, hogy benne van-e a motorban)
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2015.04.04 szombat, 11:00:03 »

Lehet, hogy már volt kèrdès, de a vezérműtengelyed tutira a helyén van? ( csak mielőtt fogást találna rajtam valaki: nem úgy èrtem, hogy benne van-e a motorban)

Őszintén megmondom csak remélem, mert nemrég volt teljes szíjcsere és azt autószerelő csinálta, gondolom nem tette el a szíjat....
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2015.04.04 szombat, 13:30:20 »

Na csak kezd ez összeállni. Emelt alapjárat ok, üresjárati ok, mostmár előtöltés is beállítva. A mért és kért érték pont ugyan az.

Viszont előjött a köv. probléma. Az egr csövében volt egy csapágygolyó.Na most én ezt eltávolítottam belőle, mert az én meglátásom mindig mindenben a gyárira törekedni. Viszont azóta az auót 2000 fölött elkezd kicsit dadogva, hullámozva húzni. Nem tudom ezt az adagoló fordulatszámok beállítása okozza, vagy az egr-ből kiszedett csapágygolyó, mert egyszerre lett szerelve.

Egyébként a beállítások és a csapágygolyó kiszedése után, eszméletlenül nagyot változott az autó hangja. Sokkal kúltúráltabb, nem csattogós, olyan finom hangja van. Miért szokták ledugózni az egr-t ha nem rossz, mert nem olajos....

Köszönöm mindenkinek az eddigi és ezek utáni segítséget!!  taps eljen
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2015.04.04 szombat, 14:23:25 »

Na csak kezd ez összeállni. Emelt alapjárat ok, üresjárati ok, mostmár előtöltés is beállítva. A mért és kért érték pont ugyan az.

Viszont előjött a köv. probléma. Az egr csövében volt egy csapágygolyó.Na most én ezt eltávolítottam belőle, mert az én meglátásom mindig mindenben a gyárira törekedni. Viszont azóta az auót 2000 fölött elkezd kicsit dadogva, hullámozva húzni. Nem tudom ezt az adagoló fordulatszámok beállítása okozza, vagy az egr-ből kiszedett csapágygolyó, mert egyszerre lett szerelve.

Egyébként a beállítások és a csapágygolyó kiszedése után, eszméletlenül nagyot változott az autó hangja. Sokkal kúltúráltabb, nem csattogós, olyan finom hangja van. Miért szokták ledugózni az egr-t ha nem rossz, mert nem olajos....

Köszönöm mindenkinek az eddigi és ezek utáni segítséget!!  taps eljen
Tedd vissza a golyót, jóhelyen volt az ott. Elég ha a mögötted jövő szívja a kormot, ne szívja a motor is. Wink
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 05:52:34 »

Már régen kérdezni akartam tőlletek, hogy ez az akkusaru-levételes computer újratanítás működik a td motoron is, vagy csak benzinesen? Minden jó, minden szép csak nem kicsit erőtlen lett a gép eddigi teljesítményéhez képest.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 09:29:47 »

Már régen kérdezni akartam tőlletek, hogy ez az akkusaru-levételes computer újratanítás működik a td motoron is, vagy csak benzinesen? Minden jó, minden szép csak nem kicsit erőtlen lett a gép eddigi teljesítményéhez képest.
Szerintem nem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 10:52:48 »

Már régen kérdezni akartam tőlletek, hogy ez az akkusaru-levételes computer újratanítás működik a td motoron is, vagy csak benzinesen? Minden jó, minden szép csak nem kicsit erőtlen lett a gép eddigi teljesítményéhez képest.
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 10:58:05 »

Szerintem nem.

Visszatettem a golyót az egr szelephez, de semmi változás.
Úgy viselkedik most, mintha alsó tartományban egy "lyuk" lenne a motorban. Elindulok, aztán hirtelen mintha valami visszahúzná a kocsit, majdnem megáll, azután hirtelen megugrik és onnantól jó. Nem érzem azt sem erőben amikor a turbó dolgozik, egyszóval erőtlen, viszont a gázelengedésnél történő rángatás megszűnt, -ahogy Ginjoy is mondta- az alapjáratok beállításával. Segítsetek légyszi hol rontottam el.

Amit csináltam:
  • Emelt fordulat beállítsa: 905
  • Üresjárat fordulat beállítása: 835
  • Gázpotméter állása elengedett gáznál: 0.6V
  • Előtöltést beállítottam úgy hogy a kívánt érték és a mért érték megegyezik mindig (illetve nagyobb gáznál van egy pillanatra eltérés, de leköveti az előtöltésállító

Az autó mindig, minden körülmények közt szépen, könnyen indul, viszont ezek előtt a beállítások előtt érezhetően erősebb volt.

Ja, és még azt észre vettem, hogy a garázsban a kipuff alatt, fekete korom van minden indítás után a földön. Egyébként nem füstöl az autó csak nagy gáznál kis pamacs.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:46:42 »

Visszatettem a golyót az egr szelephez, de semmi változás.
Úgy viselkedik most, mintha alsó tartományban egy "lyuk" lenne a motorban. Elindulok, aztán hirtelen mintha valami visszahúzná a kocsit, majdnem megáll, azután hirtelen megugrik és onnantól jó. Nem érzem azt sem erőben amikor a turbó dolgozik, egyszóval erőtlen, viszont a gázelengedésnél történő rángatás megszűnt, -ahogy Ginjoy is mondta- az alapjáratok beállításával. Segítsetek légyszi hol rontottam el.

Amit csináltam:
  • Emelt fordulat beállítsa: 905
  • Üresjárat fordulat beállítása: 835
  • Gázpotméter állása elengedett gáznál: 0.6V
  • Előtöltést beállítottam úgy hogy a kívánt érték és a mért érték megegyezik mindig (illetve nagyobb gáznál van egy pillanatra eltérés, de leköveti az előtöltésállító

Az autó mindig, minden körülmények közt szépen, könnyen indul, viszont ezek előtt a beállítások előtt érezhetően erősebb volt.

Ja, és még azt észre vettem, hogy a garázsban a kipuff alatt, fekete korom van minden indítás után a földön. Egyébként nem füstöl az autó csak nagy gáznál kis pamacs.

turbómembrán csavarját állítgattad már?
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:58:01 »

turbómembrán csavarját állítgattad már?

Probaltam,negyed fordulatokat,de nem igazan reagál ra.gazolaj nem folyik belole,azt neztem.jelenleg koppra becsavart allapottol kifele 3 es felnel áll.nemtudom,probaljam meg meg kifele tekerni? Nemtudom merre tovabb...






Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:01:28 »

Probaltam,negyed fordulatokat,de nem igazan reagál ra.gazolaj nem folyik belole,azt neztem.jelenleg koppra becsavart allapottol kifele 3 es felnel áll.nemtudom,probaljam meg meg kifele tekerni? Nemtudom merre tovabb...








amikor én nekiálltam próbálgatni, még teljesen kitekert csavarral is próbáltam.
Az egész azzal indult, hogy valami majom a membránt fordítva tette bele. a turbóról jövő csövem is lyukas volt.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:07:44 »

amikor én nekiálltam próbálgatni, még teljesen kitekert csavarral is próbáltam.
Az egész azzal indult, hogy valami majom a membránt fordítva tette bele. a turbóról jövő csövem is lyukas volt.

Akkor próbálgatom tovabb kifele,de egyebkent az a turbonyomas előtt is beleszól a kajaba?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:18:07 »

Akkor próbálgatom tovabb kifele,de egyebkent az a turbonyomas előtt is beleszól a kajaba?

nem. pongyolán fogalmazva a turbó "megfújja" a csövön keresztül a dupla membránt, aminek az egyik oldalán egy szabályzódugattyú van és a gázolaj, a másik oldalán pedig egy rugó, amit a csavarral feszítesz vagy lazítasz. Ha lazítod, akkor hamarabb enged a levegő nyomásának és a dugattyú rászabályoz a befecskendezett mennyiségre.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:50:32 »

nem. pongyolán fogalmazva a turbó "megfújja" a csövön keresztül a dupla membránt, aminek az egyik oldalán egy szabályzódugattyú van és a gázolaj, a másik oldalán pedig egy rugó, amit a csavarral feszítesz vagy lazítasz. Ha lazítod, akkor hamarabb enged a levegő nyomásának és a dugattyú rászabályoz a befecskendezett mennyiségre.

Kimentem, próbálgattam, de nagy változást nem érzek, viszont alul egyre rosszabb, mintha nem kapna elég anyagot. Átlátsző csővel van vezetve a motortérben, látszik hogy bubimentes tömör anyag jön. A leállítószelepnél nincs olyan, hogy nem nyit ki rendesen?
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:44:03 »

Kimentem, próbálgattam, de nagy változást nem érzek, viszont alul egyre rosszabb, mintha nem kapna elég anyagot. Átlátsző csővel van vezetve a motortérben, látszik hogy bubimentes tömör anyag jön. A leállítószelepnél nincs olyan, hogy nem nyit ki rendesen?
Lehet, hogy meg kellene próbálnod egy-két jól beállított Mondeo-t. Szerintem csak hozzá vagy szokva a túldimenzionált adagoló miatti erőhöz, aminek jelentős többletfogyasztás volt az ára. Az alapjárat és a turbó indulása (kb1500) közötti rész néha betegesen halovány tud lenni, amikor a turbó elindul, akkor meg túl hirtelen a felfutás. Erre csak egy orvosság lenne: plusz 800 köbcenti hengerűrtartalom. Ahogy a régi motorépítők mondták, köbcentit csak köbcentivel lehet pótolni.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:46:25 »

Lehet, hogy meg kellene próbálnod egy-két jól beállított Mondeo-t. Szerintem csak hozzá vagy szokva a túldimenzionált adagoló miatti erőhöz, aminek jelentős többletfogyasztás volt az ára. Az alapjárat és a turbó indulása (kb1500) közötti rész néha betegesen halovány tud lenni, amikor a turbó elindul, akkor meg túl hirtelen a felfutás. Erre csak egy orvosság lenne: plusz 800 köbcenti hengerűrtartalom. Ahogy a régi motorépítők mondták, köbcentit csak köbcentivel lehet pótolni.

Miota bealligattam az alapjaratot a mondeowiki szerint meg az elotoltest,azota 1500 felett is olyan mint egy szivi. Regebben ereztem a turbot pont ez a bajom...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 19:07:41 »

Miota bealligattam az alapjaratot a mondeowiki szerint meg az elotoltest,azota 1500 felett is olyan mint egy szivi. Regebben ereztem a turbot pont ez a bajom...
nem kell érezned, hogy mikor kezd el hirtelen megindulni.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 19:40:09 »

nem kell érezned, hogy mikor kezd el hirtelen megindulni.

Ha minden jo akkor mennyinek kell lennie a 0_100 nak.nem akarok versenyezni csak viszonyitani szeretnek masok autoihoz...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:14:20 »

Ha minden jo akkor mennyinek kell lennie a 0_100 nak.nem akarok versenyezni csak viszonyitani szeretnek masok autoihoz...

szabadesésben olyan 3mp  eplus2
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:01:07 »

Sziasztok.Szerintetek üzemanyag szürő miatt csinálhatja hogy általában gázadáskor berángat vagyis mintha kihagyna pillanatokra aztán megy rendesen,mert azt még nem cseréltem.Már nem a gyári van rajt,hanem kézi pumpa és mann üzemanyagszürő aminek  a tetején vannak a csövek.Amúgy nagyon jó a menetteljesítmény és jól is indul.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:13:31 »

Sziasztok.Szerintetek üzemanyag szürő miatt csinálhatja hogy általában gázadáskor berángat vagyis mintha kihagyna pillanatokra aztán megy rendesen,mert azt még nem cseréltem.Már nem a gyári van rajt,hanem kézi pumpa és mann üzemanyagszürő aminek  a tetején vannak a csövek.Amúgy nagyon jó a menetteljesítmény és jól is indul.
Nem drága az a szűrő, bajt nem okozol vele, ha kicseréled. Én minden olajcserekor cseréltem.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:29:50 »

Ha minden jo akkor mennyinek kell lennie a 0_100 nak.nem akarok versenyezni csak viszonyitani szeretnek masok autoihoz...

Az megvan, hogy:
Két csiga karambolozik, és a lajhár a szemtanú: -Igazából nem láttam semmit...egy villanás volt az egész.   worship

Ha Székesfehérvár környékén járnál, kiállok veled egy "gyorsulási" versenyre. VZoli majd stopperez. Wink
(persze az én autóm sem etalon, de viszonylag hibamentesen teszi a dolgát.)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.05 vasárnap, 21:32:03 írta deerman » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:37:59 »

Az megvan, hogy:
Két csiga karambolozik, és a lajhár a szemtanú: -Igazából nem láttam semmit...egy villanás volt az egész.   worship

Ha Székesfehérvár környékén járnál, kiállok veled egy "gyorsulási" versenyre. VZoli majd stopperez. Wink
(persze az én autóm sem etalon, de viszonylag hibamentesen teszi a dolgát.)
Szabadesésben? Naagyon lazaaaaaa Smiley
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 06:01:50 »

Szabadesésben? Naagyon lazaaaaaa Smiley

 nyes

Vicc nélkül. Nem akarom, hogy félreértsetek, tudom én, nem versenyautó és egyébként is 2 gyerekkel a hátam mögött nem a gyorsulás a cél, csak egyszerűen úgy érzem, valami nincs rendben most az autóval. Igaz emrég van nálam,de volt már ez ennél sokkal jobb is, csak akkor nem voltak helyén az alapjáratok meg az előtöltés.

Na majd látjuk mi lessz a vége, ha lessz még kérdésem zaklatlak benneteket... worship
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 08:07:25 »

Nem drága az a szűrő, bajt nem okozol vele, ha kicseréled. Én minden olajcserekor cseréltem.
Én is leszoktam,csak most maradt el.Annyi mindent csináltam rajt,csak ez maradt ki,időm meg nem sok mostanában,de ilyet a másik motor sem csinált,remélem ezért csinálja tényleg!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 09:17:20 »

nyes

Vicc nélkül. Nem akarom, hogy félreértsetek, tudom én, nem versenyautó és egyébként is 2 gyerekkel a hátam mögött nem a gyorsulás a cél, csak egyszerűen úgy érzem, valami nincs rendben most az autóval. Igaz emrég van nálam,de volt már ez ennél sokkal jobb is, csak akkor nem voltak helyén az alapjáratok meg az előtöltés.

Na majd látjuk mi lessz a vége, ha lessz még kérdésem zaklatlak benneteket... worship
Ha jössz fehérvárra, megpró álhatjuk, az enyém viszonylag rendesen ment.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 09:19:19 »

Én is leszoktam,csak most maradt el.Annyi mindent csináltam rajt,csak ez maradt ki,időm meg nem sok mostanában,de ilyet a másik motor sem csinált,remélem ezért csinálja tényleg!
Mehet rosszabbul ha el van tömődve a szűrő, de ahoz pocsék gázolaj is kell, meg bogy sokáig ne legyen kicserélve.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 15:00:28 »

Megint zaklatlak benneteket, mert egy valamiről még nem ejtettem szót. A dúsítóbowden beállításáról és működéséről... Visszább kerestem a fórumon, de túl sok eltérő választ láttam.

Végül is ennek hogyan kell elvégezni a beállítását és hogyan kell működnie?

Nekem gyújtásnál ráhúz kb 1,1-5 mm és visszaenged, majd ott megáll. Járó motornál kb 1 mm-t állandóan húz a karon, gázadásra enged, majd visszahúz, ennyi a maximum amit mozog. Az alapjáratot 850 körül tartja, ha kiakasztom 830-835.

Viszont láttam pl. youtube-on videót, ahol gázadásra elég rendesen ráhúzott a srácnak. Nekem alig mozdul valamit.

Szóval ha megkérhetlek benneteket elmagyaráznátok nekem, hogyan kell működnie, hogyan kell beállítani, és ha rossz akkor mik a hibaforrásai?

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!! Majd ha kell valakinek asztalos meló viszonzom... Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 15:08:06 »

Megint zaklatlak benneteket, mert egy valamiről még nem ejtettem szót. A dúsítóbowden beállításáról és működéséről... Visszább kerestem a fórumon, de túl sok eltérő választ láttam.

Végül is ennek hogyan kell elvégezni a beállítását és hogyan kell működnie?

Nekem gyújtásnál ráhúz kb 1,1-5 mm és visszaenged, majd ott megáll. Járó motornál kb 1 mm-t állandóan húz a karon, gázadásra enged, majd visszahúz, ennyi a maximum amit mozog. Az alapjáratot 850 körül tartja, ha kiakasztom 830-835.

Viszont láttam pl. youtube-on videót, ahol gázadásra elég rendesen ráhúzott a srácnak. Nekem alig mozdul valamit.

Szóval ha megkérhetlek benneteket elmagyaráznátok nekem, hogyan kell működnie, hogyan kell beállítani, és ha rossz akkor mik a hibaforrásai?

Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!! Majd ha kell valakinek asztalos meló viszonzom... Wink
Erről többen eltérő véleményt vallunk.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 15:18:04 »

Erről többen eltérő véleményt vallunk.

Azért valaki leírhatná, hogy szerinte mi a helyes beállítás, vagy legalább hogy az övé mikor mit csinál...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:25:40 »

Azért valaki leírhatná, hogy szerinte mi a helyes beállítás, vagy legalább hogy az övé mikor mit csinál...
Én úgy csináltam, hogy megkértem valakit, hogy adja rá a gyújtást, és akkor amikor megmozdul a motor, kihúzom a bovdent ameddig tudom. Ezután beakasztom, és beállítom hogy feszes legyen. Így tud majd eleget feszíteni. Nem tudom, hogy így e a korrekt, de nekem így jó volt.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:33:59 »

Én úgy csináltam, hogy megkértem valakit, hogy adja rá a gyújtást, és akkor amikor megmozdul a motor, kihúzom a bovdent ameddig tudom. Ezután beakasztom, és beállítom hogy feszes legyen. Így tud majd eleget feszíteni. Nem tudom, hogy így e a korrekt, de nekem így jó volt.

Koszonom.es igy kb mennyit mozdul hidegen,illetve melegen gazadasra?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 18:05:47 »

Koszonom.es igy kb mennyit mozdul hidegen,illetve melegen gazadasra?
Nekem kb végállástól végállásig meghúzta a kart. Majd alapjáraton olyan 3-4mmre behúzva maradt. Ha benyomtam a klímát, akkor rá is húzott még kicsit.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 18:29:15 »

Nekem kb végállástól végállásig meghúzta a kart. Majd alapjáraton olyan 3-4mmre behúzva maradt. Ha benyomtam a klímát, akkor rá is húzott még kicsit.

Rendben koszonom. Nekem nem húzza meg csak egy picit kb 1,1.5 mm-t max.a motorja  jo állapotban van mar szetszedtem. Mi vezérli?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 18:41:33 »

Rendben koszonom. Nekem nem húzza meg csak egy picit kb 1,1.5 mm-t max.a motorja  jo állapotban van mar szetszedtem. Mi vezérli?
Az ecu.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 17:48:37 »

Sziasztok!

Az adagolón elkezdett folyni a gázolaj az alapjárat tengelyénél. Azt a tömítést ki tudom cserélni az autón vagy adagoló levétel?

Lebontottam a csavarról mindent, már csak a csavar áll ki az adagolóból, de onnantól nem tudom, hogyan tovább...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.