Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 17:41:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1438852 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2016.03.12 szombat, 19:58:22 »

Főtengely szimmeringet a vezérlés felőli oldalon mennyire macerás cserélni?
Vigyem inkább szerelőhöz?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2016.03.12 szombat, 21:35:01 »

Főtengely szimmeringet a vezérlés felőli oldalon mennyire macerás cserélni?
Vigyem inkább szerelőhöz?
Ha lenne szerelőm (ahogy gyógyszerészem sincs) és megengedhetném magamnak, én egy pillanatig sem gondolkodnék ezen!  vigyor3
De van rosszabb is... pl. a kuplung felőli!  Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 03:08:35 »

Főtengely szimmeringet a vezérlés felőli oldalon mennyire macerás cserélni?
Vigyem inkább szerelőhöz?
ha csinálsz szerszámot amivel meg tudod fogni amíg agyon téped a csavart, akkor meg tudod csinálni egy vezérlés csere alkalmával plusz fél óra ráfordítással. de nagyon odafigyelős, mert ha nem kellőképpen van meghúzva a csavar, akkor oda a vezérlés és a hengerfej hamar. viszont pont ez miatt nem adnám másnak. ND motorját én javítottam mert a szerelő nem húzta meg a csavart.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 19:49:39 »

ha csinálsz szerszámot amivel meg tudod fogni amíg agyon téped a csavart, akkor meg tudod csinálni egy vezérlés csere alkalmával plusz fél óra ráfordítással. de nagyon odafigyelős, mert ha nem kellőképpen van meghúzva a csavar, akkor oda a vezérlés és a hengerfej hamar. viszont pont ez miatt nem adnám másnak. ND motorját én javítottam mert a szerelő nem húzta meg a csavart.
Köszönöm, meggyőztetek, én ennek nem állok neki. worship
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Kopter004
Vendég
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 11:16:37 »

Hali!
Érdeklődnék mk2-es td escort adagoló jó e (lucas)? 98-as mind a két évjàrat
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2016.03.14 hétfő, 21:14:34 »

Hali!
Érdeklődnék mk2-es td escort adagoló jó e (lucas)? 98-as mind a két évjàrat
van ami egyezik a mondeojéval, és van olyan is ami nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kianeks
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2016.03.15 kedd, 07:56:34 »

Azt  az alapjárat emelő motort egyelőre hagyd a fenébe, anélkül is működnie kell. Az enyémen se működik vagy egy éve. Indítás után ugyan alacsonyabb az alapjárat de amikor eléri az üzem meleg állapotot akkor beáll a normális értékre. Cseréld ki az üzemanyag csöveket (8mm belső átmérő) a bejövő cső-gázolajszűrő, go szűrő - adagoló között átlátszóra és légteleníts. Ellenőrizd/ha kell cseréld az izzítógyertyákat.
Önindító, akksi milyen állapotban van? Ha rossz vagy gyenge és nem tudja a megfelelő fordulaton forgatni a motort az is gond lehet.

Szia Az én Dúsító motorom is behalt 2 hónapja,500-on ketyeg és remeg hidegen.Véleményed szerint a Dúsító csavarján vagy a Gáz bowden csavarján emeljek az alapjáraton,kb +200 fordulat már megfelelne.Üdv.
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2016.03.15 kedd, 12:36:31 »

sziasztok
mk2 td mondi manuális klíma bekapcsoláskor kimegy a biztosíték  mi okozhatja ezt ??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2016.03.15 kedd, 18:24:58 »

Szia Az én Dúsító motorom is behalt 2 hónapja,500-on ketyeg és remeg hidegen.Véleményed szerint a Dúsító csavarján vagy a Gáz bowden csavarján emeljek az alapjáraton,kb +200 fordulat már megfelelne.Üdv.
van a wikiben egy leírás hogyan kell. a gáz bowdenhez ne nyúlkálj Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:20:10 »

sziasztok
mk2 td mondi manuális klíma bekapcsoláskor kimegy a biztosíték  mi okozhatja ezt ??
Esetleg a vezeték testhez ér? Vagy a csatlakozó hibás a kompresszoron?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:29:52 »

Esetleg a vezeték testhez ér? Vagy a csatlakozó hibás a kompresszoron?
Hacsak a nyest nem rágta széjjel, akkor nem hinném
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:45:34 »

Hacsak a nyest nem rágta széjjel, akkor nem hinném
Hát látatlanba csak találgat az ember.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2016.03.15 kedd, 19:52:46 »

Hát látatlanba csak találgat az ember.
Persze, de akkor legyünk már kreatívabbak Wink pl zárlatos a klímakuplung, nem megfelelő értékű a biztosíték vagy ilyesmi.
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2016.03.15 kedd, 20:32:32 »

bizti jó értékű klímás lesz a vége.
más kérdés nekem 1500-as fordulatról már húz , alapjárat 950 kb, 2 izzítás után pöc lucas adagoló, fogyasztás kb 8.3 gyenge város, kicsit kormol nagy gáz fröcs után, bovdenes alapjárat szabájzó kikötve.
most vettem esetleg valami észrevétel??? alapjárat hidegen melegen 950
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2016.03.16 szerda, 18:00:14 »

köszi a segítséget
letestelt a motortérben a kábel köteg hozzá ért a klíma csőhöz
kb 15mp ki be kapcsol a kompresszor .szerintetek így jól működik??
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2016.03.16 szerda, 19:18:37 »

köszi a segítséget
letestelt a motortérben a kábel köteg hozzá ért a klíma csőhöz
kb 15mp ki be kapcsol a kompresszor .szerintetek így jól működik??

Nos, akkor elég kreatív voltam így látatlanba is. Wink
Azért vidd el klímáshoz, hogy meg van-e benne a szükséges gázmennyiség.
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2016.03.16 szerda, 20:47:30 »

Nos, akkor elég kreatív voltam így látatlanba is. Wink


na, tessék, beletaláltál  integet2 eljen
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2016.03.23 szerda, 04:21:52 »

sziasztok
 termosztát csere után az L betűig melegszik a motor ez szerintetek jó így??
komplett vezérlés, szíjak ,olaj , szűrök, fagyálló, csere után magasabb lett az alapjáratom most kb 1100  ez mitől lehet??
Naplózva
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2016.03.23 szerda, 04:46:30 »

ui: sport légszűrő helyett  vissza került a gyári mert azt hittem attól van sugár hajtűmű hangja de tévedtem mintha a turbó lefújna 2300 -tol de a teljesítmény pedig jó húz rendesen.
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2016.03.23 szerda, 08:51:21 »

ui: sport légszűrő helyett  vissza került a gyári mert azt hittem attól van sugár hajtűmű hangja de tévedtem mintha a turbó lefújna 2300 -tol de a teljesítmény pedig jó húz rendesen.

Nézd meg, hogy az adagoló elején a gázbowden visszahúzó rugó nem törött-e el. Nekem már volt ilyen hibám.
Piros nyíllal jelölve.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ha nem vagyok elég kreatív szóljatok! smile
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.23 szerda, 08:57:31 írta Black » Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2016.03.23 szerda, 15:01:18 »

Sziasztok!
Ki lett cserélve az adagolóm, most a megfelelő van rajt - II-es- de nehezen indul az autó. A dúsitó motor müködik, mert próbáltam a leállitó karos megoldást, koppig ráhúzta, a klimánál is szépen emeli a fordulatot. Olvastam, hogy a potin lehet mérni feszültséget. ehhez meg kell bontani a potit, vagy a kábeleket kell megplankolni? Az alapjárat 800 körül van. Ha előtöltést állítok rajta, attól indulhat könnyebben? Aksi, öninditó jó, izzitó gyertyák rendben!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
gircsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2016.03.23 szerda, 17:48:50 »

köszönöm a kreativitásod  taps 1x már bejött .
holnap megnézem
hajtómű hang megszüntetve
a turbón gondolom az  egr szelep le van dugózva  de gumicső tőbe elvolt repetve.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 12:00:31 »

Sziasztok!
Ki lett cserélve az adagolóm, most a megfelelő van rajt - II-es- de nehezen indul az autó. A dúsitó motor müködik, mert próbáltam a leállitó karos megoldást, koppig ráhúzta, a klimánál is szépen emeli a fordulatot. Olvastam, hogy a potin lehet mérni feszültséget. ehhez meg kell bontani a potit, vagy a kábeleket kell megplankolni? Az alapjárat 800 körül van. Ha előtöltést állítok rajta, attól indulhat könnyebben? Aksi, öninditó jó, izzitó gyertyák rendben!

Nem kell trancsírozni, én pl. tűt böktem át a kábel szigetelésén, úgy mértem. Az előtöltést le tudod check-olni, ha van OBD-II  kütyüd. Vagy próbáld a GinJoy féle módszert, hogy lehúzod a stekkert a tűmozgásérzékelős porlasztóról , akkor kicsit keményebben kell járni a motornak. Persze ez a "kicsit" rutin nélkül elég megfoghatatlan. Gyakorlottabbak fülre megmondják, ha rossz. 
Induláskor van rossz előtöltésre utaló magatartás? (füst, rázkódás, valami?) Hidegen-melegen egyformán nem indul? Élődonoros szervátültetés volt, vagy beállított, esetleg felújított adagolód lett?
...és még számos kérdés felmerülhet...
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 15:01:49 »

Nem kell trancsírozni, én pl. tűt böktem át a kábel szigetelésén, úgy mértem. Az előtöltést le tudod check-olni, ha van OBD-II  kütyüd. Vagy próbáld a GinJoy féle módszert, hogy lehúzod a stekkert a tűmozgásérzékelős porlasztóról , akkor kicsit keményebben kell járni a motornak. Persze ez a "kicsit" rutin nélkül elég megfoghatatlan. Gyakorlottabbak fülre megmondják, ha rossz. 
Induláskor van rossz előtöltésre utaló magatartás? (füst, rázkódás, valami?) Hidegen-melegen egyformán nem indul? Élődonoros szervátültetés volt, vagy beállított, esetleg felújított adagolód lett?
...és még számos kérdés felmerülhet...

köszi a tűs ötletet, alapvetően én is erre gondoltam. Megtörtént az állítás, holnap reggel kiderül ért-e valamit, de kipróbálom a porlasztós dolgot is.
Kis fűst az volt induláskor, ha meleg volt a motor, akkor már viszonylag gyorsan indult. Kincso70 Zolitól vettem az adagolót, az előéletét nem is nagyon kérdeztem, de menet közben nincs vele semmi gond.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:04:00 »

köszi a tűs ötletet, alapvetően én is erre gondoltam. Megtörtént az állítás, holnap reggel kiderül ért-e valamit, de kipróbálom a porlasztós dolgot is.
Kis fűst az volt induláskor, ha meleg volt a motor, akkor már viszonylag gyorsan indult. Kincso70 Zolitól vettem az adagolót, az előéletét nem is nagyon kérdeztem, de menet közben nincs vele semmi gond.

valószinű ez lehetett a gond, mert reggel Doxa módra indult a gépezet. De azért kipróbáltam a porlasztó csúcsot is, és egyértelműen lehetett hallanai, hogy másképp járt a motor, ha széthúztam a csatlakozót.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2016.03.25 péntek, 14:31:01 »

Nem kell trancsírozni, én pl. tűt böktem át a kábel szigetelésén, úgy mértem. Az előtöltést le tudod check-olni, ha van OBD-II  kütyüd. Vagy próbáld a GinJoy féle módszert, hogy lehúzod a stekkert a tűmozgásérzékelős porlasztóról , akkor kicsit keményebben kell járni a motornak. Persze ez a "kicsit" rutin nélkül elég megfoghatatlan. Gyakorlottabbak fülre megmondják, ha rossz. 
Induláskor van rossz előtöltésre utaló magatartás? (füst, rázkódás, valami?) Hidegen-melegen egyformán nem indul? Élődonoros szervátültetés volt, vagy beállított, esetleg felújított adagolód lett?
...és még számos kérdés felmerülhet...

minek kell a tűt a szigetelésen át böködni, amikor a csatlakozóba a kábel mellé bemegy?  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2016.03.25 péntek, 17:58:47 »

Üdv! Olyan gondom lenne,hogy 1.8 as tádém reggel még gond nélkül ment egy órával később már nem volt ereje majd leállt és azóta semmi. Rángatásra beröffent de erőtlen füstölő beteges hangja volt. Az üuemanyagrendszer nem levegős kicseréltem az izzítókat a porlasztócsúcsoknál megjelenik a nyál. Indításkor be akarna röffenni de valahogy nem sikerül neki. Esetleg tipp? Talán adagoló?
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2016.03.25 péntek, 18:24:14 »

minek kell a tűt a szigetelésen át böködni, amikor a csatlakozóba a kábel mellé bemegy?  Wink

Mert ha elvakultan mérni akarsz, néha kimarad egy-két lehetőség...  vigyor3

(először kisebb szeg akadt a kezembe, és az oda nem fért be, amikor meg már a kezemben volt a tű, valamiért szúrási kényszerem lett  nyes)
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 18:29:27 írta deerman » Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2016.03.26 szombat, 14:38:23 »

Mert ha elvakultan mérni akarsz, néha kimarad egy-két lehetőség...  vigyor3

(először kisebb szeg akadt a kezembe, és az oda nem fért be, amikor meg már a kezemben volt a tű, valamiért szúrási kényszerem lett  nyes)

próbáltam a műszer hegyét, de nem fért be, az már eszembe se jutott, hogy oda kellene a tűt betolni wow1
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2016.03.26 szombat, 15:27:10 »

próbáltam a műszer hegyét, de nem fért be, az már eszembe se jutott, hogy oda kellene a tűt betolni wow1
pedig a multiméter hegye símán bemegy Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2016.03.26 szombat, 16:18:15 »

pedig a multiméter hegye símán bemegy Cheesy
akkor valamit rosszul csináltam, mert nem sikerült, de majd megpróbálom még 1x  vigyor3
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:57:39 »

akkor valamit rosszul csináltam, mert nem sikerült, de majd megpróbálom még 1x  vigyor3

Szúrd át, ne tökölj, semmi baja nem lesz a vezetéknek. Ha nem krokodilcsipeszes a multimétered, sokszor három kéz is kevés.  smile
Naplózva
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:03:51 »

Üdv! Olyan gondom lenne,hogy 1.8 as tádém reggel még gond nélkül ment egy órával később már nem volt ereje majd leállt és azóta semmi. Rángatásra beröffent de erőtlen füstölő beteges hangja volt. Az üuemanyagrendszer nem levegős kicseréltem az izzítókat a porlasztócsúcsoknál megjelenik a nyál. Indításkor be akarna röffenni de valahogy nem sikerül neki. Esetleg tipp? Talán adagoló?

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve utoljára?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:27:18 »

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve utoljára?

Kb 3 hete szűrő és csövek hozzá. Igaz 6 os nem 8as a cső de eddig ment vele gond nélkül
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:30:51 »

Kb 3 hete szűrő és csövek hozzá. Igaz 6 os nem 8as a cső de eddig ment vele gond nélkül
Esetleg valamiért nem kap elég levegőt?
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2016.03.26 szombat, 19:57:54 »

Esetleg valamiért nem kap elég levegőt?

Erre is gondoltam mert húzásra beindul de beteges a gangja es vastagon füstöl. Viszont a turbo elvileg csak magas fordulaton játszik szerepet tehát indulnia kéne... az eegr szelep hibánál szintúgy.... ha nem tévedek a diesel nekem új
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2016.03.26 szombat, 21:15:06 »

Erre is gondoltam mert húzásra beindul de beteges a gangja es vastagon füstöl. Viszont a turbo elvileg csak magas fordulaton játszik szerepet tehát indulnia kéne... az eegr szelep hibánál szintúgy.... ha nem tévedek a diesel nekem új
Levegő azért csak kellene a beinduláshoz is.
Cicereg amikor ráadod a "gyújtást"?
Nálam volt olyan, hogy nem nagyon ment a gép max. 80-al és füstölt mint egy öreg ZIL. Igaz indult.
A nyíllal jelzett alkatrész (itt csak félig látszik) volt hibás (ennek kellene ciceregni):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2016.03.26 szombat, 21:31:26 »

Szúrd át, ne tökölj, semmi baja nem lesz a vezetéknek. Ha nem krokodilcsipeszes a multimétered, sokszor három kéz is kevés.  smile
ugyan. 2 szál van, 2 mérőzsinor. beszúrod a csatlakozóba, úgy szorul hogy onnan nem jön ki. és a kábel sem fog elrohadni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Einarr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 10:52:15 »

Levegő azért csak kellene a beinduláshoz is.
Cicereg amikor ráadod a "gyújtást"?
Nálam volt olyan, hogy nem nagyon ment a gép max. 80-al és füstölt mint egy öreg ZIL. Igaz indult.
A nyíllal jelzett alkatrész (itt csak félig látszik) volt hibás (ennek kellene ciceregni):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Meglestem cicereg.
Naplózva

96' Mk2 1.8 Td
felixima
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 16:17:09 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném! Keresek 1999.09. havi MK II-es Endura dízelhez fötengely bordásszíj kereket(ket). Akinek volna esetleg írjon, vagy hívjon a 06304154685 számon, visszahívom.  worship   Előre is köszönöm.
Naplózva
dexter315
Vendég
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2016.04.01 péntek, 07:06:57 »


Kár hogy már nincs fent  Undecided
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2016.04.01 péntek, 07:15:44 »

Kár hogy már nincs fent  Undecided
ott van a wikiben
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Berner
Vendég
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 16:30:18 »

udv urak! Egy kis technikai segítségre lenne szükségem . az auto csak tolásra indul és ezt a hibakódot írja ki. Az adagolóba mi hibásodhatott meg ? Lenne cseredarab érdemes e vesződni vele egyáltalán vagy csere ? Köszönöm előre is !!!! (MK2 1.8 Td,Lucas adagolós)
P1641 Üzemanyag szivattyú primer áramkör hibás működése
 worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 18:38:44 »

udv urak! Egy kis technikai segítségre lenne szükségem . az auto csak tolásra indul és ezt a hibakódot írja ki. Az adagolóba mi hibásodhatott meg ? Lenne cseredarab érdemes e vesződni vele egyáltalán vagy csere ? Köszönöm előre is !!!! (MK2 1.8 Td,Lucas adagolós)
P1641 Üzemanyag szivattyú primer áramkör hibás működése
 worship
mágnes szelep
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Berner
Vendég
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 19:09:28 »

mágnes szelep


zsír új van benne de azért köszönöm !!!
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:01:32 »

Sziasztok!

Következő tapasztalataimra kérnék szépen hibalehetőséget tőletek:
A motor néha hirtelen gázadás után 2500-3000 között tartja a fordulatot ami nem esik le csak néhány perc múlva, a fogyasztás 9,8-10 literre nőtt cserébe kevésbé megy....
Injektor tisztító adalékot tettem egy full tankhoz azután kb 1,5 litert nőt a fogyasztás ami addig sem volt kicsi mert 8-8,5l/100km kajált.
Milyen hibák lehetnek?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2016.05.03 kedd, 11:58:28 »

Sziasztok!
Nagy a gondom, kérem segítsen valaki!! szomoru1
1,8 td 1997-es mindennapi használatban, az akksi már elég régi volt benne, de minden nap beindult, két napig állt aztán behalt.
Be lett bikázva, aztán ment pár percig aztán leállt.
vettem bele új akksit, beindította, de semmi elektronika nem megy rajta, sőt ha bármi elektromosat bekapcsolok rajta egyből leáll.
semmi elektromos nem megy rajta!
Elakadásjelző bekapcsoláskor csak remegő hangot ad a releléje de semmi.
Mi mehetett el benne?
Kérem segítsetek, szükségem lenne a járgányra!
Köszönöm!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2016.05.03 kedd, 15:47:20 »

Sziasztok!
Nagy a gondom, kérem segítsen valaki!! szomoru1
1,8 td 1997-es mindennapi használatban, az akksi már elég régi volt benne, de minden nap beindult, két napig állt aztán behalt.
Be lett bikázva, aztán ment pár percig aztán leállt.
vettem bele új akksit, beindította, de semmi elektronika nem megy rajta, sőt ha bármi elektromosat bekapcsolok rajta egyből leáll.
semmi elektromos nem megy rajta!
Elakadásjelző bekapcsoláskor csak remegő hangot ad a releléje de semmi.
Mi mehetett el benne?
Kérem segítsetek, szükségem lenne a járgányra!
Köszönöm!

Egy dízelmotor járásához nem igazán kell áram; ha beröffen, akkor már elketyeg simán. Azon kívül nincs áram? Egyértelmű: nincs töltés. A hiba oka lehet:
-generátor meghalt
-fesszabályzóban szakadt valami
-kábel(csatlakozás) szakadt
-...
Kell egy multiméter, aztán nekiállni méricskélni. Prózaibb ok lehet még: valamiért nem hajtja a szíj a generátort, nézz rá arra is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
pinteri
Vendég
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2016.05.03 kedd, 16:01:23 »

Köszönöm!
Multiméter meg elszántság van, némi elektronikai tudás is.
Nem kínzom az új akksit a kísérletezgetéssel, egyelőre odáig szeretnék eljutni, hogy ha visszakötöm az akkusarut menjen az elakadásjelző és ne zizegjen. Ha ez megvan akkor biztos meglesz a hiba is, ami levágja a motort.
További ötleteket nagy örömmel fogadok!
Köszönom!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2016.05.03 kedd, 17:21:44 »

Köszönöm!
Multiméter meg elszántság van, némi elektronikai tudás is.
Nem kínzom az új akksit a kísérletezgetéssel, egyelőre odáig szeretnék eljutni, hogy ha visszakötöm az akkusarut menjen az elakadásjelző és ne zizegjen. Ha ez megvan akkor biztos meglesz a hiba is, ami levágja a motort.
További ötleteket nagy örömmel fogadok!
Köszönom!

A legegyszerűbb ha feltöltöd az akksit külső töltővel, az így feltöltött akksival beindítod, aztán nekiállsz méregetni feszültséget. Legegyszerűbb az akksi két saruján, utána lehet beljebb mászni, a generátorról lejövő kábelek közt mérni, .. Ha tölt a generátor, akkor alapjáraton is 12,7-13,5 V körül illene lenni a töltésnek. A motort felpörgetve ez olyan 14,7-ig szokott maximum felmenni. Ha már a generátor csatlakozói sincs meg a kívánt érték, akkor azt kell felújíttatni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.