Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:01:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1673730 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 19:44:50 »
Idézetet írta: black slash - 2010.01.17 vasárnap, 19:35:14
Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...
Persze én nem találtam.
En is kb osszel vettem naluk, de mar nem emlexem, pontosan mikor... Lehet, hogy utana jott a jogszabaly
En sem tacskoban, sem mas multiban nem talaltam...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 12:39:55 »
Idézetet írta: black slash - 2010.01.17 vasárnap, 19:35:14
Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...
Persze én nem találtam.
Asszem STP-ről van szó...
Szombaton láttam a budakalászi corában. Lehet másikban is van, 1850HUF körül volt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 13:06:11 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.11 hétfő, 11:05:51
Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?
Végül hibakódolvasásra nem jutottam el, viszont hétvégén kioperáltam az injektor-kábelköteget. Siralmasan nézett ki az egész. Aminek viszont nagyon örültem, hogy csak az ehhez a kábelköteghez tartozó vezetékek szigetelései voltak tropák, a motortér többi vezetéke jónak nézki. Talán csak egy vastagabb testkábel nem, de az nem izgat.
A kiszedett kábelkötegen az összes hosszabb vezetéket kicseréltem, a rövidebbeket egyben lezsugorcsöveztem, majd így szereltem vissza az egészet. Majd gyors ECU okítás, és mindezek után a beteg tünetmentes
. Azóta suhantam vele kb 200km-t, és mindvégig mintaszerűen viselkedett. Remélem, most nem kiabáltam el semmit. Na de ez majd kiderül.
Viszont... Pénteken kifogyott a kocsiból a benzin úgy, hogy a mutató közben végig a piros fölött volt. Ilyenkor mit kell kinyuvasztani?
Eddig minden rendben volt. Többször fektettem már le a mutatót a skála alján lévő vonalra. Most meg...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 15:13:12 írta TiriczSoft
»
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:30:26 »
van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 17:40:30 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 17:30:26
van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?!
gyertyák és kábelek mennyi idősek?
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:43:36 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.18 hétfő, 17:40:30
gyertyák és kábelek mennyi idősek?
nem tudom, mert csak fél éve van nálam az autó!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Tödi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 18:54:39 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.18 hétfő, 13:06:11
Végül hibakódolvasásra nem jutottam el, viszont hétvégén kioperáltam az injektor-kábelköteget. Siralmasan nézett ki az egész. Aminek viszont nagyon örültem, hogy csak az ehhez a kábelköteghez tartozó vezetékek szigetelései voltak tropák, a motortér többi vezetéke jónak nézki. Talán csak egy vastagabb testkábel nem, de az nem izgat.
A kiszedett kábelkötegen az összes hosszabb vezetéket kicseréltem, a rövidebbeket egyben lezsugorcsöveztem, majd így szereltem vissza az egészet. Majd gyors ECU okítás, és mindezek után a beteg tünetmentes
. Azóta suhantam vele kb 200km-t, és mindvégig mintaszerűen viselkedett. Remélem, most nem kiabáltam el semmit. Na de ez majd kiderül.
Viszont... Pénteken kifogyott a kocsiból a benzin úgy, hogy a mutató közben végig a piros fölött volt. Ilyenkor mit kell kinyuvasztani?
Eddig minden rendben volt. Többször fektettem már le a mutatót a skála alján lévő vonalra. Most meg...
Nekem az üzemanyag szintmérő jelenség akkor szokott lenni ha előtte teletankolom a gépet. futottam már autópályán...
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:22:00 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 18:43:36
nem tudom, mert csak fél éve van nálam az autó!
akkor...adott az első kör...második kör: trafó gyujtáselosztó..
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:32:38 »
Idézetet írta: Tödi - 2010.01.18 hétfő, 18:54:39
Nekem az üzemanyag szintmérő jelenség akkor szokott lenni ha előtte teletankolom a gépet. futottam már autópályán...
sokszor sok helyen le lett írva,hogy az üzemanyagszintmérőt csak fenntartással szabad nézni...én a múlt hónap végén teletankoltam.100 km alatt lement majdnem a feléig...(nem,ennyire nem vagyok ólomlábú...) most meg se moccan...de szerintem minden régi egyes tulaj tud írni ilyet.
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:35:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.18 hétfő, 19:32:38
sokszor sok helyen le lett írva,hogy az üzemanyagszintmérőt csak fenntartással szabad nézni...én a múlt hónap végén teletankoltam.100 km alatt lement majdnem a feléig...(nem,ennyire nem vagyok ólomlábú...) most meg se moccan...de szerintem minden régi egyes tulaj tud írni ilyet.
De tud am!!! En 2x szivtam meg, az egyik esetben eljutottam meg a kutig, ugy hogy meg 2szer rainditottam...masik esetben a rakpartt kozeperol hajnali fel 5kor seta... Az enyem spec. 90%-on all...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:39:06 »
én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:50:16 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.18 hétfő, 19:22:00
akkor...adott az első kör...második kör: trafó gyujtáselosztó..
ez okozhatja a gyertya beköpését is?
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:51:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.18 hétfő, 19:39:06
én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
üres tankkal nem is lehet, csak kannával
egyébként én is a napi számlálót veszem alapul...
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 20:00:39 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.18 hétfő, 19:39:06
én ezt könnyen megoldom, nem nézem a mutatót
tudom, hogy kb. mennyit fogyaszt, tudom, hogy mennyit mentem, innentől kezdve elég egyszerű kiszámolni, hogy kb. mennyit mehetek még
de amúgy meg nem szoktam üres tankkal mászkálni
En is a napi szamlalot szoktam nezni, es nem is tevedtem sokat, kb. 2 km-t
az a baj, hogy a fogyasztasom valtozo, bar nem 2-3 literrel
Ez a legjobb helyeken is elofordul... En is meg szoktam pupozni, csak pont akkor fordultam egyet otthonrol...
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 20:03:00 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.18 hétfő, 20:00:39
En is a napi szamlalot szoktam nezni, es nem is tevedtem sokat, kb. 2 km-t
az a baj, hogy a fogyasztasom valtozo, bar nem 2-3 literrel
Ez a legjobb helyeken is elofordul... En is meg szoktam pupozni, csak pont akkor fordultam egyet otthonrol...
erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 20:44:12 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 19:50:16
ez okozhatja a gyertya beköpését is?
persze, hiszen ha nincs rendesen szikra, nem is lesz az égéstől tiszta a gyertya
csere és jónak kellene lennie
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 20:51:58 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 19:50:16
ez okozhatja a gyertya beköpését is?
bevallom, így hirtelen más nem is jut eszembe, amitől a gyertyák tocsognak a szmötyiben, főleg, hogy nem mindegyik...
azért én megnézném a trafót, meg az elosztót. mert ha az nem jó, az újat is tönkrevágja. aztán még annyi, ha cserélsz gyertyát, csakis 4-et és kábelekkel együtt. mert ha nem így teszel, az eredmény, ugyanaz, mint fentebb...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 20:55:13 írta astor
»
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 21:07:22 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.18 hétfő, 20:03:00
erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is
Hat tudod, okos ember mas karan tanul, de en azert mar beszereztem azt a kannat
Az utolsot hoztam el akkor hajnalban a kutrol
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 21:55:20 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 17:30:26
van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?!
Gyertya, és gyújtáskábel csere. Csakis egyben, és csakis gyárit. Ha azonnal nem javul meg, akkor trafót is nézni kell rögtön!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 22:07:20 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.18 hétfő, 21:55:20
Gyertya, és gyújtáskábel csere. Csakis egyben, és csakis gyárit. Ha azonnal nem javul meg, akkor trafót is nézni kell rögtön!
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 22:42:34 »
köszönöm a gyors segítséget!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:15:14 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.18 hétfő, 21:07:22
Hat tudod, okos ember mas karan tanul, de en azert mar beszereztem azt a kannat
Az utolsot hoztam el akkor hajnalban a kutrol
A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni.
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:33:36 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.18 hétfő, 17:30:26
van egy kis gondom a 2.0 benzinesemmel! Röviden csak annyi, olyan mintha dieselem lenne! Nem akar gyorsulni és olyan érzésem van mintha csak 3 henger menne!! Most lett hengerfejpakolás cserélve! Plussz jelenségek: az 1 és 3 gyertya trutyis a 2 és 4 gyertya jó! Mit nézzek meg, ill. mit kellene cserélnem?!
És ezt a pakoláscsere óta csinálja, és folyamatosan?
Mikor először olvastam amit írtál, rögtön az ugrott be, hogy valami gyújtáshiba okozhatja hogy egyszerre két henger áll meg, mivel a mondi gy.trafójának egy secunderéhez két gyertya tartozik. Viszont az 1-3 gyertyák pont nem ugyanazon a secunderen vannak.
Nem lehet, hogy simán össze lettek keverve a gyujtókábelek, és így ezek a hengerek az alsó holtpontjuk körül kapnak szikrát?
Mindenesetre szerintem óvatosan hajtsd így a gépet, mert a sok elégetlen benyától leolvad a katalizátorod a helyéről.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 10:35:33 írta TiriczSoft
»
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2010.01.19 kedd, 10:52:21 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.19 kedd, 10:15:14
A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni.
ez már csak ilyen...nekem volt,hogy mutató szerint termelte a benzint....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:08:08 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.19 kedd, 10:15:14
A kannát én is beszerzem, amint legközelebb beülök a kocsiba. De azért szomorú vagyok. Eddig tök jól működött a műszer, azt hittem valamiféle kivétel lehetek. Bár tűnt már fel régebben is, hogy a piros tetején álló mutatómra rá tudtam tankolni 59 liter benyát. Pedig a kezelési fixen kijelenti, hogy ilyenkor még legalább 8liter tartalék van.(meg, hogy max. 61,5l)
A fejszámolás sem áll tőlem messze. Most is tudtam, hogy valami nagyon érdekes történik, már kezdtem megfogalmazni egy cikket a mesébe illő fogyasztáscsökkenésemről, már kb 40km-el azelőtt, hogy megállt a vas. Csak mivel eddgig nem fordult elő ilyesmi, jobban bíztam a műszerben, mint magamban. Na meg olyan jól ültem a kocsiban, és kb 150km-en keresztül minden benzinkút mellett úgy mentem el, hogy majd a következőnél tankolok. Semmi kedvem nem volt kiszállni.
Nekem tökéletesen, hibátlanul működött a mutatóm...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:23:31 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.19 kedd, 10:33:36
És ezt a pakoláscsere óta csinálja, és folyamatosan?
Mikor először olvastam amit írtál, rögtön az ugrott be, hogy valami gyújtáshiba okozhatja hogy egyszerre két henger áll meg, mivel a mondi gy.trafójának egy secunderéhez két gyertya tartozik. Viszont az 1-3 gyertyák pont nem ugyanazon a secunderen vannak.
Nem lehet, hogy simán össze lettek keverve a gyujtókábelek, és így ezek a hengerek az alsó holtpontjuk körül kapnak szikrát?
Mindenesetre szerintem óvatosan hajtsd így a gépet, mert a sok elégetlen benyától leolvad a katalizátorod a helyéről.
A pakolás óta jelentkezett a hiba, de nem mindig jelentkezik. Néha elkapja, néha meg nem úgyhogy azóta nem is mentem vele, majd csak gyertyacsere után+ megmérem a kábeleket is!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:39:16 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 14:23:31
A pakolás óta jelentkezett a hiba, de nem mindig jelentkezik. Néha elkapja, néha meg nem úgyhogy azóta nem is mentem vele, majd csak gyertyacsere után+ megmérem a kábeleket is!
Külön ne cseréld őket! Pénzkidobás.....
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:42:11 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.19 kedd, 14:39:16
Külön ne cseréld őket! Pénzkidobás.....
megnézem még a csatikat is , mert gyanúsan voltak rögzítve( szigetelőszalag)
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2010.01.19 kedd, 14:45:44 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 14:42:11
megnézem még a csatikat is , mert gyanúsan voltak rögzítve( szigetelőszalag)
Lehet ilyen probléma is. A Bátyám MKI-én volt gyújtásprobléma. Alapból rángatott egy kicsit, és nagyon idegesítő volt.
Gondoltam, hogy spórolok neki egy kis lét, úgyhogy kiszedtem az összes gyertyát, beállítottam 1,0-re a hézagokat (rájuk is fért), WD40 a kábelek mindkét felére, a csatikat is beoltottam, és láss csodát már vagy 4-5000km ment az autóba azóta, és nem ráncigál a motor....
Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2010.01.19 kedd, 15:10:51 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.19 kedd, 14:45:44
Lehet ilyen probléma is. A Bátyám MKI-én volt gyújtásprobléma. Alapból rángatott egy kicsit, és nagyon idegesítő volt.
Gondoltam, hogy spórolok neki egy kis lét, úgyhogy kiszedtem az összes gyertyát, beállítottam 1,0-re a hézagokat (rájuk is fért), WD40 a kábelek mindkét felére, a csatikat is beoltottam, és láss csodát már vagy 4-5000km ment az autóba azóta, és nem ráncigál a motor....
Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam!
Az egér dugózás, az ilyen misztikus dolog? Mit tesz az autóval a hiánya? Ha le lehet kötni, és csak jobb lesz tőle, minek teszik bele a gyárban?
Több kérdésem nincs. Ja ,de ! Nehéz megcsinálni? És kiknek ajánlja doktor úr, mink az atómmal öt éve élünk együtt, nem vagyunk mán fiatalok....
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2010.01.19 kedd, 15:32:24 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.19 kedd, 14:45:44
Na meg ha már ott voltam, akkor az EGR-t is ledugóztam!
Ez az EGR dugozas ilyen gyorsan, es egyszeruen megy, vagy csak mar csukott szemmel is meg tudod csinalni, annyit csinaltal???
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2010.01.19 kedd, 15:40:40 »
Idézetet írta: StripeZ - 2009.11.22 vasárnap, 14:28:34
Huha, koszi szepen!
A 3.kepen rendesen latszik, namost en abban a doksiban neztem, hogy : A rossz alapjarat kezikonyve, es ott maskepp volt teljesen! Na, akkor visszamaszok a motorterbe...
Koszonom szepen!
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ezen a képen van egy rézcső és abból megy ki 2 db kisebb átmérővel, amin van a vékony gumicső!! a tűzfal felé megy! Nekem miért nincsen ilyenem?
??
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2010.01.19 kedd, 16:01:52 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 15:40:40
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ezen a képen van egy rézcső és abból megy ki 2 db kisebb átmérővel, amin van a vékony gumicső!! a tűzfal felé megy! Nekem miért nincsen ilyenem?
??
Huha, en akkor arra gondoltam, hogy nekem miert van ilyenem...
Nagyon nem tudnam most behatarolni, hogy ez pontosan hol van, de a gumi T elemet kerestem akkor, persze rossz helyen (valamerre arra fele van, csak kicsit hatrebb asszem.), volt vagy negyed ora, mire megtalaltam... na, hogy ez mi lehet, arrol foggalmam sincs
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2010.01.19 kedd, 16:46:56 »
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki??
http://kepfeltoltes.hu/view/100119/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Hát ez a gondom!!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2010.01.19 kedd, 16:59:40 »
vákumrendszer része, az EGPD szelephez megy
itt találsz némi infót róla:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:02:32 írta yooccoo
»
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:11:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.19 kedd, 16:59:40
vákumrendszer része, az EGPD szelephez megy
itt találsz némi infót róla:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Mind a 2 gumicső oda megy?? És melyiket hova helyezzem?!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:15:41 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 17:11:32
Mind a 2 gumicső oda megy?? És melyiket hova helyezzem?!
mondjuk az elsőt az elsőre, a hátsót a hátsóra?
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:21:12 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.19 kedd, 17:15:41
mondjuk az elsőt az elsőre, a hátsót a hátsóra?
csak azért kérdeztem, mert nem láttam, hogy hova megy! Így vettem a vasat! Nem is tudtam, hogy van ilyen is!!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:23:21 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 17:21:12
csak azért kérdeztem, mert nem láttam, hogy hova megy! Így vettem a vasat! Nem is tudtam, hogy van ilyen is!!
a linkelt leírásban van kép az EGPD szelepről, könnyen megtalálod
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:27:11 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.19 kedd, 17:23:21
a linkelt leírásban van kép az EGPD szelepről, könnyen megtalálod
Igen! Az megvan! Egy csati, meg egy csö! Ezek szerint ez mögött is van egy csőcsatlakozás?! Ha igen ,akkor minden világos!!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:30:32 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 17:27:11
Igen! Az megvan! Egy csati, meg egy csö! Ezek szerint ez mögött is van egy csőcsatlakozás?! Ha igen ,akkor minden világos!!
olvasd el a cikket figyelmesen, mert ott a válasz a kérdésedre
EGPD = kipufogógáz-nyomás differenciáló szelep
differenciálni pedig csak úgy lehet, ha van két dolog, amit össze lehet hasonlítani
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:37:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.19 kedd, 17:30:32
olvasd el a cikket figyelmesen, mert ott a válasz a kérdésedre
EGPD = kipufogógáz-nyomás differenciáló szelep
differenciálni pedig csak úgy lehet, ha van két dolog, amit össze lehet hasonlítani
köszi az infót!! Csak mivel nekem még csak a környékére sem ment cső, ezért nem akartam rossz helyre kötni őket!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2010.01.19 kedd, 17:37:45 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.19 kedd, 17:37:06
köszi az infót!! Csak mivel nekem még csak a környékére sem ment cső, ezért nem akartam rossz helyre kötni őket!
semmi gond, érthető
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:03:50 »
Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
Naplózva
Tödi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:17:35 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.18 hétfő, 20:03:00
erre csak annyit tudok mondani, hogy nem egy nagy befektetés egy 5 l-es kanna a csomiba (üzemanyaggal együtt), főleg ha hajnalban mászkerál azember lakatlan területeken, vagy babócs környékén akár nappal is
Beszereztem. Kénytelen voltam
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:21:46 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.19 kedd, 20:03:50
Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
esetleg ebay-ről, kb. féláron szoktak lenni a cuccok
én pl. lambdát néztem ki, 20 helyett szállítással együtt 11-ből meglenne
meg egy alapjárati se lenne rossz, eléggé kivan
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:26:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.19 kedd, 20:21:46
esetleg ebay-ről, kb. féláron szoktak lenni a cuccok
én pl. lambdát néztem ki, 20 helyett szállítással együtt 11-ből meglenne
meg egy alapjárati se lenne rossz, eléggé kivan
Koszi!
Ez most hulye kerdes lesz, de hogy keressek ra, mi az angol hivatalos neve?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:33:36 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.19 kedd, 20:26:35
Koszi!
Ez most hulye kerdes lesz, de hogy keressek ra, mi az angol hivatalos neve?
nem hülye kérdés, de sajnos nem tudom
microcat alapján lehetne megtalálni szerintem, ott meg van a termék száma (ami rajta van a nagyobb alaktrészeken) és angol neve is elvileg
de nekem nincs ilyenem sajnos
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:35:36 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.19 kedd, 20:03:50
Ujra atragtam magam a rossz alapjarat kezikonyven...ugyhogy lesz par kerdesem
Igy, hogy kezd lassan osszeallni a fejemben a kep, hogy mi mit csinal, es miert felelos, eloszoris a Karter szuszogó szelep (túlnyomás szelep)-et kellene kicserelnem, mert a tuneteim nagyjabol azok, amik le vannak irva. Megneztem a cromaxnal, de 7E korul van. Esetleg van valakinek otlete, hol juthatnek hozza olcsobban? Cserelt mar valaki ilyet? A rossz alapjarat konyve alapjan konnyu cserelni?
Elore is koszi!!!
a karter szuszogót én teljes 2000 ft-ért vettem a vaterán.Szerintem a tag azt se tudta mi az...zsír új,kellett egy tömítés hozzá és kész.Bár kicserélni még nem tudtam,mert rámesteledett...és elb...tam az időt a termosztát cserével...
erre gondolsz,igaz?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35851657&termek_al_id=6179
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 20:38:06 írta misi107
»
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2010.01.19 kedd, 20:36:07 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.19 kedd, 20:35:36
a karter szuszogót én teljes 2000 ft-ért vettem a vaterán.Szerintem a tag azt se tudta mi az...zsír új,kellett egy tömítés hozzá és kész.Bár kicserélni még nem tudtam,mert rámesteledett...és elb...tam az időt a termosztát cserével...
ki volt az, hátha van még egy pár neki
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ