Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:53:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674747 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:37:08 »

nekem a tűzfal felé a képen látható gumicső van, ami fojtószelepház felé megy
fémcső csak az egr felé megy, illetve abból kiágaztatva két gumicső megy a tűzfalon lévő vezérlőbe
Nem is az a baj, hogy merre mennek, csak gondoltam leirom, hogy jobban meg tudjam ertetni magam  Wink
Korulneztem, es nincs... komolyan. Teszek fel par kepet meg, azon talan jobban latszik a cucc. A vastagabb femcsobe bele van sajtolva a vekonyabb. A blokkon levo csonkon pedig egy gumi tomlo van.
Leszedtem a rezonator csovet.
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00939_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00940_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 14:17:28 »

Nem is az a baj, hogy merre mennek, csak gondoltam leirom, hogy jobban meg tudjam ertetni magam  Wink
Korulneztem, es nincs... komolyan. Teszek fel par kepet meg, azon talan jobban latszik a cucc. A vastagabb femcsobe bele van sajtolva a vekonyabb. A blokkon levo csonkon pedig egy gumi tomlo van.
Leszedtem a rezonator csovet.
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00939_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00940_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


itten van kicsit megbontva



Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 14:28:34 »


itten van kicsit megbontva

Huha, koszi szepen!
A 3.kepen rendesen latszik, namost en abban a doksiban neztem, hogy : A rossz alapjarat kezikonyve, es ott maskepp volt teljesen! Na, akkor visszamaszok a motorterbe...  eplus2
Koszonom szepen!  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 14:41:40 »

Huha, koszi szepen!
A 3.kepen rendesen latszik, namost en abban a doksiban neztem, hogy : A rossz alapjarat kezikonyve, es ott maskepp volt teljesen! Na, akkor visszamaszok a motorterbe...  eplus2
Koszonom szepen!  wave

Most lőttem mobillal a képeket a rendes fotógép kimerült Wink
A másik kettőn is látszik csak fekete Wink a trafókonzol el lett kicsit hajtva
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:00:43 »

http://mondeotade.fanklub.hu/v6_ts.pdf
Indulj ez alapján, ez V6ra vonatkozik, de sokmindenben olyan, mint a véhatos.
Az 1 különbség, hogy ne keress 2. szelepsort...

létezik az hogy a bejövő levegő hőmérője miatt van ez az egész?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:04:30 »

létezik az hogy a bejövő levegő hőmérője miatt van ez az egész?

Fapofával. Jóidőben rádúsít a cuccra és kész a baj. A Lambda nem fog szabályozni, amíg be nem melegedett a moci.
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:07:30 »

Fapofával. Jóidőben rádúsít a cuccra és kész a baj. A Lambda nem fog szabályozni, amíg be nem melegedett a moci.

hidegen nehezebben pörög ha viszont meleg a motor akkor kicsivel jobb. próbáltam olyat hogy meleg motornál a csatlakozó a helyén volt akkor fulladt ha viszont lehúztam akkor nem.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:08:26 »

hidegen nehezebben pörög ha viszont meleg a motor akkor kicsivel jobb. próbáltam olyat hogy meleg motornál a csatlakozó a helyén volt akkor fulladt ha viszont lehúztam akkor nem.
Megtaláltad a hibát, tessék lecserélni.
Vagy inkább diagozni előtte egyet a biztonság kedvéért.
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:11:02 »

Megtaláltad a hibát, tessék lecserélni.
Vagy inkább diagozni előtte egyet a biztonság kedvéért.

köszi a segítséget!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:15:12 »

Megtaláltad a hibát, tessék lecserélni.
Vagy inkább diagozni előtte egyet a biztonság kedvéért.
ezeknél mindegy, hogy melyik madzag hova megy?
nekem meg van egy helyen toldva és ahogy bejött a hideg, sokallom a fogyasztást így szemre, de sajnos nem tudtam egyelőre telitankos mérést csinálni, mert nem csak én használom a kocsit
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:15:51 »

köszi a segítséget!

Egyébként sima ohmmérővel is tudod ellenőrizni, mindjárt megnézem az értékeket...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:23:30 »

Egyébként sima ohmmérővel is tudod ellenőrizni, mindjárt megnézem az értékeket...
Katt ide
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:26:34 »

a szövegben vízhőfokmérőről van szó
vagy az máshova szól?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:27:31 »

a szövegben vízhőfokmérőről van szó
vagy az máshova szól?
Váááá, benéztem. De azt is meg kell mérni.  vigyor3
Ki bírtam dumálni?  vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:28:17 »

Váááá, benéztem. De azt is meg kell mérni.  vigyor3
Ki bírtam dumálni?  vigyor3
ki, valahogy Smiley
engem viszont a fentebb említett problémám idegesít, arra tudsz mondani valamit?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:30:17 »

ki, valahogy Smiley
engem viszont a fentebb említett problémám idegesít, arra tudsz mondani valamit?
Igen. Bakfitty.  vigyor3
Mentudom. TDnél azt mondják, ha az előtöltés szabályzó szelep toldva van, az onnantól szfh.
Nem tudom, ez mennyire érzékeny jelet ad. Ha nagyon szűk a tartománya, lehet gond a toldás...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:31:50 »

létezik az hogy a bejövő levegő hőmérője miatt van ez az egész?

Melyikre gondolsz? A levegőcsövön az a kis izébigyula, vagy a nagy izébigyula?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:35:13 »

Melyikre gondolsz? A levegőcsövön az a kis izébigyula, vagy a nagy izébigyula?
gondolom ami a gumiharmonikába van beletekerve, illetve abba a nagy műanyag dobozba
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:35:41 »

Igen. Bakfitty.  vigyor3
Mentudom. TDnél azt mondják, ha az előtöltés szabályzó szelep toldva van, az onnantól szfh.
Nem tudom, ez mennyire érzékeny jelet ad. Ha nagyon szűk a tartománya, lehet gond a toldás...
a kérdés arra vonatkozott inkább, hogy polaritása van-e ennek vagy szarni rá?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:37:37 »

a kérdés arra vonatkozott inkább, hogy polaritása van-e ennek vagy szfhni rá?
X. Gondolom, sima hőellenállás, nem kellene zavarjon a polaritás...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:40:18 »

X. Gondolom, sima hőellenállás, nem kellene zavarjon a polaritás...
akkor lehet, hogy csak simán rossz
ha találsz hozzá ellenállásértéket, megköszönöm  worship
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:40:32 »

gondolom ami a gumiharmonikába van beletekerve, illetve abba a nagy műanyag dobozba

igen a gumiba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:43:37 »

akkor lehet, hogy csak simán rossz
ha találsz hozzá ellenállásértéket, megköszönöm  worship
Autóadat nem ír semmit. Össze kellene írni ezeket és egyszer egy jó autón kiméregetni.
Misi107! Neked nincs ilyesmid elfekvőven?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:47:15 »

Autóadat nem ír semmit. Össze kellene írni ezeket és egyszer egy jó autón kiméregetni.
Misi107! Neked nincs ilyesmid elfekvőven?
meg kell mérni Fusim autóját Cheesy
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:56:19 »

meg kell mérni Fusim autóját Cheesy

Persze Wink ami működik ahhoz nem nyúlunk, elromlik  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:59:32 »

Persze Wink ami működik ahhoz nem nyúlunk, elromlik  hehe
nem szétszedni akarjuk, csak megmérni  hehe

én most azt hiszem, kihagyom a mérést, a multi szerint 8V a töltésem  Cheesy
holnap majd veszek bele elemet
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:00:41 »

nem szétszedni akarjuk, csak megmérni  hehe

én most azt hiszem, kihagyom a mérést, a multi szerint 8V a töltésem  Cheesy
holnap majd veszek bele elemet
Generátort rakj bele, rendeset, az elem nem bírja sokáig benzinesnél...  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:02:39 »

Autóadat nem ír semmit. Össze kellene írni ezeket és egyszer egy jó autón kiméregetni.
Misi107! Neked nincs ilyesmid elfekvőven?
Nézzük,nekem kettő darab hőmérőm van.Egy régi fajta-a rez. csőbe betekerve-és egy új ami a gumicsőben van.Nekem le van vágva a csatlakozó,mert a sportszűrőhöz az újabb fajta hőmérő kellett.Igazság szerint az volt a tapasztalatom,hogy az újabbnál mindegy volt,hogy melyik vezeték hogy van bekötve,mert még a csatlakozó vezetékeinek a színe sem egyforma a régi fajtával.DE a régi jeladónál viszont nem volt mindegy-ez is csak saját tapasztalat.Ennek a vágás után elvesztettem a csatiját,azóta csak símán gyorscsatlakozóval van rákötve a jeladó.Aztán azt vettem észre,hogy ha-szerintem-rosszul van rajta,akkor gázadásnál-elvételnél dadog a motor és elkezd ugrálni az alapjárat.Ha megfordítom akkor meg jó.DE EZ CSAK A SAJÁT TAPASZTALAT!!!Ezt kérem figyelembe venni!Tekintettel arra,hogy nálam azon a vezetékágon már annyi minden van toldva,ebben sem lehetek 100%-ban biztos-mondjuk 80%.Van már másik kábelkötegem,csak ki kellene cserélni és akkor tudnám a tutit megmondani.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:26:30 »

Most lőttem mobillal a képeket a rendes fotógép kimerült Wink
A másik kettőn is látszik csak fekete Wink a trafókonzol el lett kicsit hajtva
Megtalaltam!!! Hat tenyleg mashol van, mint a pdf-ben, illetve mint ahogy le van irva... Lenyeg, hogy megvan, viszont le kellett vennem a trafot, hogy hozzaferjek, de igy sem tudtam kicserelni  szomoru1 Annyira ra van gyogyulva a fem csore, hogy nem tudtam lemuteni... a trafo tartokonzoljat le akartam szedni, csak nem volt hozza kulcsom. Igyhat rajta maradt, majd probalkozok meg.
Ha mar leszedtem a trafot, szepen letisztitottam a helyet, mert tiszta dzsuva volt minden. Akkor lattam ezt:
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a trofo blokk feloli, elso oldalanak az ele.
Ez okozhat problemakat??? (Az alapjarati problemammal kuzdok meg mindig - meleg motornal egyenetlen, parszor le is allt)
Holnap delelott lesz zsugorcsovezes  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 21:08:41 »

Megtalaltam!!! Hat tenyleg mashol van, mint a pdf-ben, illetve mint ahogy le van irva... Lenyeg, hogy megvan, viszont le kellett vennem a trafot, hogy hozzaferjek, de igy sem tudtam kicserelni  szomoru1 Annyira ra van gyogyulva a fem csore, hogy nem tudtam lemuteni...
én se, ezért szikével levágtam róla
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 21:36:38 »

én se, ezért szikével levágtam róla
Ok, koszi a tippet! De az ujat konnyen fel lehet tenni ra ugye? Csak nehogy levagjam, es ne tudjam ratenni az ujat  smile
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:39:18 »

Megtalaltam!!! Hat tenyleg mashol van, mint a pdf-ben, illetve mint ahogy le van irva... Lenyeg, hogy megvan, viszont le kellett vennem a trafot, hogy hozzaferjek, de igy sem tudtam kicserelni  szomoru1 Annyira ra van gyogyulva a fem csore, hogy nem tudtam lemuteni... a trafo tartokonzoljat le akartam szedni, csak nem volt hozza kulcsom. Igyhat rajta maradt, majd probalkozok meg.
Ha mar leszedtem a trafot, szepen letisztitottam a helyet, mert tiszta dzsuva volt minden. Akkor lattam ezt:
http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a trofo blokk feloli, elso oldalanak az ele.
Ez okozhat problemakat??? (Az alapjarati problemammal kuzdok meg mindig - meleg motornal egyenetlen, parszor le is allt)
Holnap delelott lesz zsugorcsovezes  eplus2

http://kepfeltoltes.hu/091122/DSC00941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a trofo blokk feloli, elso oldalanak az ele.
Ez okozhat problemakat??? (Az alapjarati problemammal kuzdok meg mindig - meleg motornal egyenetlen, parszor le is allt)

Valaki tudna segiteni?  wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:37:53 »

Üdv Néktek!

Remélem jó helyre írom.
Tapasztalat megosztás illetve véleménykérésügyében írok.
Gondom volt a hűtővíz melegedéssel, miszerint nem emlegedett fel kellőképpen. Ezen okból már volt cserélve 2x is termosztát, a gyanú miatt, hogy nem zár. Most a hidegek beköszöntével szintén előjött a téma, hogy a vízhőfok mutató a "N" betűig sem igazán akar feltornázódni, esetlegesen csak belvárosi dugóban megy az "O" és "R" környékére.
Beszereztem egy Gates-t itteni tanács hatására, és hétvégén megügyeskedtem a cserét. A csere alkalmával arra jöttem rá, hogy a kiszedett termosztát is jó, elzár. AKkor mi lehet a gond? Összerakásnál feltűnt, hogy a termosztátházba beilleszkedő darab mintha nem igazán akarná teljesen odafogni a termosztátot. Ekkor eszembe villant, lehet, hogy ez a baj? Mármint a termosztát gumi tömítése nincs megszorítva, így a hűtővíz körbe tudja csordogálni? Tettem bele még egy gumitömítést, és a beindítási próba alatt nem melegedett a termosztátháztól a hűtő felé menő cső.
Ez előfordulhat akkor ezek szerint? Valakinek ilyesmi tapasztalat?
Ja, és hátha valaki másnak tudtam segíteni a hasonló nem melegedési problémáján.

Köszi Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:10:50 »

Üdv Néktek!

Remélem jó helyre írom.
Tapasztalat megosztás illetve véleménykérésügyében írok.
Gondom volt a hűtővíz melegedéssel, miszerint nem emlegedett fel kellőképpen. Ezen okból már volt cserélve 2x is termosztát, a gyanú miatt, hogy nem zár. Most a hidegek beköszöntével szintén előjött a téma, hogy a vízhőfok mutató a "N" betűig sem igazán akar feltornázódni, esetlegesen csak belvárosi dugóban megy az "O" és "R" környékére.
Beszereztem egy Gates-t itteni tanács hatására, és hétvégén megügyeskedtem a cserét. A csere alkalmával arra jöttem rá, hogy a kiszedett termosztát is jó, elzár. AKkor mi lehet a gond? Összerakásnál feltűnt, hogy a termosztátházba beilleszkedő darab mintha nem igazán akarná teljesen odafogni a termosztátot. Ekkor eszembe villant, lehet, hogy ez a baj? Mármint a termosztát gumi tömítése nincs megszorítva, így a hűtővíz körbe tudja csordogálni? Tettem bele még egy gumitömítést, és a beindítási próba alatt nem melegedett a termosztátháztól a hűtő felé menő cső.
Ez előfordulhat akkor ezek szerint? Valakinek ilyesmi tapasztalat?
Ja, és hátha valaki másnak tudtam segíteni a hasonló nem melegedési problémáján.

Köszi Üdv, HegeGabi.
rossz a jeladó v. műszaki hiba.ugyanis az a vezeték és ami megy a fordulatszámmérő felé a rossz elhelyezés miatt hajlamos a törésre.Nekem is volt cserélve termosztát (kétszer),jeladó és jelen pillanatban is a mutató esetlegesen mutat.Tök mindegy,hogy hideg van,meleg van.A fűtés jó,nem forralja a vizet de rendesen melegszik.Mára belenyugodtam,hogy ez az utolsó lehetőség-vezeték hiba.Ha ráérek,akkor kicserélem a teljes kábelköteget,már megvan csak épp az időjárás nem megfelelő.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:27:12 »

Olvastam egy cikket az EGR ledugózásáról. benzinmotoroknál is működik a dolog?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:31:17 »

Olvastam egy cikket az EGR ledugózásáról. benzinmotoroknál is működik a dolog?
igen.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:17:32 »

rossz a jeladó v. műszaki hiba.ugyanis az a vezeték és ami megy a fordulatszámmérő felé a rossz elhelyezés miatt hajlamos a törésre....
Üdv!
Nem hinném. Ugyanis volt próba, hogy hűtővíz csere után járat motor, hogy felmelegedjen és bekapcsoljon a ventillátor is, hogy minden rendben van-e a hűtéssel. És a mutató rendesen mutatta amit kell, felkúszott egészen az "A"-ig (ha jól emlékszem), ahol is bekapcsolt a ventillátor. Tehát ez alapján nem hiszem, hogy a mutató v. a hőmérő v. a kábel lehet rossz.
Amúgy köszi a tippet.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:33:10 »

Üdv!
Nem hinném. Ugyanis volt próba, hogy hűtővíz csere után járat motor, hogy felmelegedjen és bekapcsoljon a ventillátor is, hogy minden rendben van-e a hűtéssel. És a mutató rendesen mutatta amit kell, felkúszott egészen az "A"-ig (ha jól emlékszem), ahol is bekapcsolt a ventillátor. Tehát ez alapján nem hiszem, hogy a mutató v. a hőmérő v. a kábel lehet rossz.
Amúgy köszi a tippet.
Üdv, HegeGabi.
Azért ebből ne vonj le messzemenő következtetést.A venti a felső jeladóról megy,a mutató az alsóról.Nálam is van,hogy egyszercsak elkezd működni a mutató aztán a következő motorindításnál már nem aztán menet közben megint.Egy ideig próbáltam,hogy járó motornál megrángattam a vezetéket és mutatott.Én októberben cseréltem vizet,akkor például jó volt nekem is,addig amíg járattam a motort,hogy felmelegedjen.Aztán nem...jelen pillanatban is hol mutat hol nem.Én átnéztem a vezetéket egészen a vezérlőig,legalább két helyen van toldva,ráadásul az egyik a vezérlő csatlakozó műanyag burkolata alatt,amit nem is lehet látni csak ilyenkor (de ki az az állat,aki odáig lebontja a vezetéket...szerintem az előző tulaj nem is tudott róla...) De szerintem próbáld kimérni a jeladót,hogy jó-e.
Naplózva
galambtom
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:33:35 »

Üdv!
Ki tudna segíteni.
Ford mondeommal kis bibi van. Hidegben az elindítás után kb. 1 perccel vagy pár gázadás után, az autó kicsit csúnyán kezd el járni, mintha a hengerek nem igazán járnának rendesen. A motor hangja is fura. Ha nem adok gázt, annyira leesik a fordulatszám, hogy le is áll.Várok vele fél percet és csak akkor indul be, ha nem akkor csak köszörülök és nem kapja el a motort. Ez pár perc alatt, amíg a motor egy picit meleg egyszer csak megszűnik. A fordulatszám is szépen a helyére esik és a motor hangja is a megszokott lesz. Két lehetőséget mondtak nekem.
Valami levegőbeömlő érzékelő hiba vagy lamdaszonda hiba.
Ha valaki tud segíteni kérem jelezze.
Köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.12.11 péntek, 23:09:08 »

Üdv!
Ki tudna segíteni.
Ford mondeommal kis bibi van. Hidegben az elindítás után kb. 1 perccel vagy pár gázadás után, az autó kicsit csúnyán kezd el járni, mintha a hengerek nem igazán járnának rendesen. A motor hangja is fura. Ha nem adok gázt, annyira leesik a fordulatszám, hogy le is áll.Várok vele fél percet és csak akkor indul be, ha nem akkor csak köszörülök és nem kapja el a motort. Ez pár perc alatt, amíg a motor egy picit meleg egyszer csak megszűnik. A fordulatszám is szépen a helyére esik és a motor hangja is a megszokott lesz. Két lehetőséget mondtak nekem.
Valami levegőbeömlő érzékelő hiba vagy lamdaszonda hiba.
Ha valaki tud segíteni kérem jelezze.
Köszi!
nézz szét a szerelős oldalainkon!alapból át kellene nézned mindent,ami a gyújtással,elektromos rendszerrel,ü.a. rendszerrel és a vákummal kapcsolatos.keress vissza,nagyon sokat volt leírva.hogy mik lehetnek a hibák,nem csak MAF v. lambdaszonda.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.12.12 szombat, 14:25:47 »

Rendelt már valaki a cromax-nál vezérmű készletet? A véleményére vagyok kiváncsi hogy miért ilyen olcsó, mert máshol jócskán 30 felett van és az nem is gyári.
http://www.cromax.hu/?katid=35655052&termek_al_id=15496&katnev=1992.11.15-1998.05.15.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:12:17 »

Rendelt már valaki a cromax-nál vezérmű készletet? A véleményére vagyok kiváncsi hogy miért ilyen olcsó, mert máshol jócskán 30 felett van és az nem is gyári.
http://www.cromax.hu/?katid=35655052&termek_al_id=15496&katnev=1992.11.15-1998.05.15.
Például én,ráadásul már a másodiknál tartok.Mi a baj?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:29:42 »

Például én,ráadásul már a másodiknál tartok.Mi a baj?
Nem nem. Nincs semmi baj csak mikor megmutattam egy lavinás csókának akkor aszt mondta hogy gagyi minőség és a gyári se gyári. Vagy csak palinak nézett.  vigyor3 Azért kérdeztem meg itt, hogy milyen tapasztalatok vannak róla. Sőt itt a legolcsóbb.  Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:28:39 »

Nem nem. Nincs semmi baj csak mikor megmutattam egy lavinás csókának akkor aszt mondta hogy gagyi minőség és a gyári se gyári. Vagy csak palinak nézett.  vigyor3 Azért kérdeztem meg itt, hogy milyen tapasztalatok vannak róla. Sőt itt a legolcsóbb.  Wink
Hát nézzük.Nálam ezen a motoron ez a második készlet.Az előzővel csak annyi gond volt,hogy miután összetörtem az autót,majd egy évig állt a garázsban,aztán a motorcsere után inkább lecseréltettem,biztos ami biztos alapon.A nagytalikon rendesen meghajtottam,a városban szintúgy és semmi gond vele.Azt,hogy miért tartja gagyinak felettéb érdekel,de olyan 80e km-t el kellene mennie,ami azt jelenti,hogy nálam mégegyszer nem lesz cserélve...
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:23:43 »

nézz szét a szerelős oldalainkon!alapból át kellene nézned mindent,ami a gyújtással,elektromos rendszerrel,ü.a. rendszerrel és a vákummal kapcsolatos.keress vissza,nagyon sokat volt leírva.hogy mik lehetnek a hibák,nem csak MAF v. lambdaszonda.


Nekem spec az egr rendszer miatt csinálta
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 16:23:00 »

Hát nézzük.Nálam ezen a motoron ez a második készlet.Az előzővel csak annyi gond volt,hogy miután összetörtem az autót,majd egy évig állt a garázsban,aztán a motorcsere után inkább lecseréltettem,biztos ami biztos alapon.A nagytalikon rendesen meghajtottam,a városban szintúgy és semmi gond vele.Azt,hogy miért tartja gagyinak felettéb érdekel,de olyan 80e km-t el kellene mennie,ami azt jelenti,hogy nálam mégegyszer nem lesz cserélve...

Van még egy olyan szabály a szíj cserében, hogy 6 év vagy 80-90ezer km - ami előbb bekövetkezik!
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 12:53:04 »

Olvastam egy cikket az EGR ledugózásáról. benzinmotoroknál is működik a dolog?
Valaki tudna feltenni egy kepet az EGR-rol, hogy MK1-ben hol van? Lehet ketunnepkozott ramegyek.
Koszi!  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 12:59:01 »

Valaki tudna feltenni egy kepet az EGR-rol, hogy MK1-ben hol van? Lehet ketunnepkozott ramegyek.
Koszi!  wave
Közvetlenül a kartergáz cső alatt kellene lennie,egy fémkoromg,a tűzfal felől megy bele egy vákumcső.Nem lehet eltéveszteni,mert hasonló nincs a motortérben.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 18:37:19 »

Valaki tudna feltenni egy kepet az EGR-rol, hogy MK1-ben hol van? Lehet ketunnepkozott ramegyek.
Koszi!  wave

A "rossz alapjárat könyvében" van róla kép
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:11:48 »

A "rossz alapjárat könyvében" van róla kép
Megvan, koszi szepen a segitseget!!!  integet2
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.