Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:17:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677654 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 10:25:20 »

Valaki megtudná mondani, hogy hideginditásnál a légszűrőház alatt vagy környékén mi ciripelhet? Kb 5 perc után megszünik a hang.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.12.25 péntek, 18:42:51 »

Hali!
Megtudná mondani valaki, hogy az a bizonyos T-elem hiba, milyen tüneteket produkálhat?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.12.25 péntek, 19:08:24 »

Valaki megtudná mondani, hogy hideginditásnál a légszűrőház alatt vagy környékén mi ciripelhet? Kb 5 perc után megszünik a hang.
váltó...csak hidegen csinálja v. melegindításkor is?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.12.25 péntek, 20:02:16 »

Hali!
Megtudná mondani valaki, hogy az a bizonyos T-elem hiba, milyen tüneteket produkálhat?
nincs alapjárat,nincs vákum,nincs erő...
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.12.25 péntek, 20:21:38 »

nincs alapjárat,nincs vákum,nincs erő...
Köszönöm. Ezek a tüneteim megvannak. Bár meleg motornál nem fullad le, de nem is olyan, mint volt.
T-elemet milyen néve keressek a cromaxnál, vagy ezen a néven ismerheti a katalógus?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.12.25 péntek, 20:40:02 »

váltó...csak hidegen csinálja v. melegindításkor is?
csak hidegen
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.12.25 péntek, 23:07:04 »

Köszönöm. Ezek a tüneteim megvannak. Bár meleg motornál nem fullad le, de nem is olyan, mint volt.
T-elemet milyen néve keressek a cromaxnál, vagy ezen a néven ismerheti a katalógus?

elvileg tudniuk kellene, de itt a link, le is foglalhatsz egyet
http://www.cromax.hu/?katid=35846029&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.12.25 péntek, 23:18:35 »

elvileg tudniuk kellene, de itt a link, le is foglalhatsz egyet
http://www.cromax.hu/?katid=35846029&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.
Köszi! Ára elég baráti.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.12.26 szombat, 09:16:41 »

csak hidegen
akkor szerintem a váltó lesz.amíg be nem melegszik az olaj,addig csinálja.Lehet,hogy elkopott valami,lehet,csak egy apró fémrészecske levált és amíg az olaj meg nem kavarodik,addig hol itt hol ott ér hozzá.3 éve a nagytalin haverom megdarálta a váltót és utána ugyanez lett mint Neked.Most,hogy le lett cserélve a váltóolaj megszűnt.Biztos kiment a szutyok ami addig keringett.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.12.26 szombat, 13:58:05 »

akkor szerintem a váltó lesz.amíg be nem melegszik az olaj,addig csinálja.Lehet,hogy elkopott valami,lehet,csak egy apró fémrészecske levált és amíg az olaj meg nem kavarodik,addig hol itt hol ott ér hozzá.3 éve a nagytalin haverom megdarálta a váltót és utána ugyanez lett mint Neked.Most,hogy le lett cserélve a váltóolaj megszűnt.Biztos kiment a szutyok ami addig keringett.
misi nem jol latod a dolgokat,szerintem az olaj is belejatszik a dologban,mert nekem is volt bajom a hideginditasnal de megszunt szerencsere,a valto meg azert megyen roncskent mert hidegennem valasztjak az elore levo hatasokat,vagyis mit akkarok mondani nehany hideg inditasi indok [probald inditass elott betenni 1,2,3 4, esbe]tallan az segit.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.12.26 szombat, 16:03:49 »

akkor szerintem a váltó lesz.amíg be nem melegszik az olaj,addig csinálja.Lehet,hogy elkopott valami,lehet,csak egy apró fémrészecske levált és amíg az olaj meg nem kavarodik,addig hol itt hol ott ér hozzá.3 éve a nagytalin haverom megdarálta a váltót és utána ugyanez lett mint Neked.Most,hogy le lett cserélve a váltóolaj megszűnt.Biztos kiment a szutyok ami addig keringett.
Köszi a válaszokat. Akkor megnézetem a váltót is és ha már a szerelőnél van akkor kicseréltetem az olajat.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.12.26 szombat, 16:13:35 »

misi nem jol latod a dolgokat,szerintem az olaj is belejatszik a dologban,mert nekem is volt bajom a hideginditasnal de megszunt szerencsere,a valto meg azert megyen roncskent mert hidegennem valasztjak az elore levo hatasokat,vagyis mit akkarok mondani nehany hideg inditasi indok [probald inditass elott betenni 1,2,3 4, esbe]tallan az segit.
kérlek olvasd el mégegyszer amit írtam.Főleg azt a részt,ahol leírtam,hogy a váltóolaj csere után megszűnt a probléma... wave
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:10:40 »

kérlek olvasd el mégegyszer amit írtam.Főleg azt a részt,ahol leírtam,hogy a váltóolaj csere után megszűnt a probléma... wave
Lehet hogy elnesztem ,bocs ijen mar az eki oregszik.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Tibsa
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 20:47:59 »

Sziasztok!

Segítsetek! 94-es 1,6os Mondeoban merre találom az üzemanyag szűrőt??? help

Köszönöm!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 21:27:16 »

Sziasztok!

Segítsetek! 94-es 1,6os Mondeoban merre találom az üzemanyag szűrőt??? help

Köszönöm!
jobb oldalon a küszöb alatt...  wave Vagy bal, nemtudom, de az autó alatt van...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:53:59 »

jobb oldalon a küszöb alatt...  wave Vagy bal, nemtudom, de az autó alatt van...
jobb oldalon, a hátsó kerék előtt
Naplózva
Glipi
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 08:58:38 »

Sziasztok!

S.O.S.

Elég nagy kakában vagyok. Tegnap utaztunk külföldre (most is itt vagyunk) és az út vége felé egy elég érdekes problémám lett. A tünetek:

Alapjáraton szép az alapjárat semmi gond nincs.
Terhelés nélküli nagy gázadásra a motor felpörög, de szaggat és durrog a kipufogóban.
A gyertyákat és kábeleket leteszteltem és van szikra minden hengerben.

Menet közben, finom kigyorsításnál iszonyúan szaggat a motor és durrog a kipufogó.
Erős gyorsításnál az egyik henger egyszerűen leáll és csak 3 megy és meghülyül a fordulatszám mérő fel le esik.

Ha beállok egy sebességre, akár 120-ra is, de nem emelkedik az út és finom gázzal megyek visszaáll a 4. henger is és szépen fut az autó.

Én elektromos problémára gondoltam a fordulatszámmérő meghülyülése miatt és mert gázüzemnél még durvább a jelenség.
Talán nincs elég erős áram valami miatt, ami megfelelő hőmérsékletű szikrát adna nagyobb mennyiségű üzemanyag begyújtásához. A gáznak meg eleve melegebb szikra kell.

Ha tudtok segítsetek ötletekkel mert csak 3 napom van, hogy rendbehozzam.

Köszi!

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 09:53:00 »

Sziasztok!

Segítsetek! 94-es 1,6os Mondeoban merre találom az üzemanyag szűrőt??? help

Köszönöm!
jobb hátsó...egy bilincs tartja.Lazítsd meg és tegyél alá valami edényt mert kb. 2 deci benzin ki fog folyni belőle.Vedd le a csöveket.Ha jót akarsz a katalizátornak,akkor előszőr tedd vissza a kimenő csövet és egy fecskendővel (én így csináltam...) töltsd fel a szűrőt benzinnel ameddig lehet.Tedd vissza a bemenő csövet és szorítsd vissza a helyére a bilinccsel.Indítsd be a motort és járasd pár percig.Elméletileg kinyomja a levegőt-nekem nem mindig csinálta.Ha azt tapasztalod,hogy ugrál az alapjárat,esetleg hirtelen gázadásra fullad,akkor az injektor tetején van egy szelep,kék műanyag kupak van rajta.Rakj köré rongyot,tekerd le a kupakot és óvatosan nyomd le a tűszelepet.Vigyázz,mert a benzin ki fog spriccelni (rongy....)Ott ki kell(ene) jönnie a maradék levegőnek.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 09:58:05 »

Sziasztok!

S.O.S.

Elég nagy kakában vagyok. Tegnap utaztunk külföldre (most is itt vagyunk) és az út vége felé egy elég érdekes problémám lett. A tünetek:

Alapjáraton szép az alapjárat semmi gond nincs.
Terhelés nélküli nagy gázadásra a motor felpörög, de szaggat és durrog a kipufogóban.
A gyertyákat és kábeleket leteszteltem és van szikra minden hengerben.

Menet közben, finom kigyorsításnál iszonyúan szaggat a motor és durrog a kipufogó.
Erős gyorsításnál az egyik henger egyszerűen leáll és csak 3 megy és meghülyül a fordulatszám mérő fel le esik.

Ha beállok egy sebességre, akár 120-ra is, de nem emelkedik az út és finom gázzal megyek visszaáll a 4. henger is és szépen fut az autó.

Én elektromos problémára gondoltam a fordulatszámmérő meghülyülése miatt és mert gázüzemnél még durvább a jelenség.
Talán nincs elég erős áram valami miatt, ami megfelelő hőmérsékletű szikrát adna nagyobb mennyiségű üzemanyag begyújtásához. A gáznak meg eleve melegebb szikra kell.

Ha tudtok segítsetek ötletekkel mert csak 3 napom van, hogy rendbehozzam.

Köszi!


Rossz a keverékképzés és valószínű a gyújtással se stimmel valami.A trafót kellene bemérni (bár szerintem nem az a gond) és a csatlakozóit is,hogy nincs-e elszakadva v. nem koszosak-e.A gázod tuti jó?Mert nekem is volt és előfordult,hogy menet közben símán leállt...(már nincs,szerencsére).A lambdaszonda behal,akkor az is ilyet csinál,a MAF-ot is nézd meg,nincs-e bekoszolódva a mérőellenállás (illetve kettő)
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:12:57 »

Sziasztok!
Van egy '93 -as 2.0 benzines kombi mondeom. Segítség kellene! A nagy hidegbe(-20 fok) szétfagyott a hűtőm. Kicseréltem zsír újra, erre a termosztát nem nyitott és forrt a víz, viszont a műszerfalon lévő mérő normált mutatott. Csak hideg volt a kocsiba akárhova tekertem. Azóta termosztát + ház cserélve! Fűtés azóta sincs!! A víz forr, a mutató az "R" betűnél áll! A motortérből hallatszik furcsa hang, ha már meleg a víz! - mintha szorulnának a szelepek!! Ill. fordulat "ragad"! csak hideg motornál áll be rendesen! falbav

Valakinek van valami tippje, hogy mit nézzek még meg??
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:18:33 »

Sziasztok!
Van egy '93 -as 2.0 benzines kombi mondeom. Segítség kellene! A nagy hidegbe(-20 fok) szétfagyott a hűtőm. Kicseréltem zsír újra, erre a termosztát nem nyitott és forrt a víz, viszont a műszerfalon lévő mérő normált mutatott. Csak hideg volt a kocsiba akárhova tekertem. Azóta termosztát + ház cserélve! Fűtés azóta sincs!! A víz forr, a mutató az "R" betűnél áll! A motortérből hallatszik furcsa hang, ha már meleg a víz! - mintha szorulnának a szelepek!! Ill. fordulat "ragad"! csak hideg motornál áll be rendesen! falbav

Valakinek van valami tippje, hogy mit nézzek még meg??
vízpumpát se ártott volna megnézni, ha már szétfagyott a cucc
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:21:32 »

Sziasztok!
Van egy '93 -as 2.0 benzines kombi mondeom. Segítség kellene! A nagy hidegbe(-20 fok) szétfagyott a hűtőm. Kicseréltem zsír újra, erre a termosztát nem nyitott és forrt a víz, viszont a műszerfalon lévő mérő normált mutatott. Csak hideg volt a kocsiba akárhova tekertem. Azóta termosztát + ház cserélve! Fűtés azóta sincs!! A víz forr, a mutató az "R" betűnél áll! A motortérből hallatszik furcsa hang, ha már meleg a víz! - mintha szorulnának a szelepek!! Ill. fordulat "ragad"! csak hideg motornál áll be rendesen! falbav

Valakinek van valami tippje, hogy mit nézzek még meg??
vízpumpa?másrészt szerintem alap,hogy ha bejelentik a fagyot,akkor az ember vagy megméreti v. lecseréli a vizet (ez csak tanács...) Egy ötliteres alumotoroshoz való koncentrátum 3e ft.Másrészt biztos csak a hűtőd fagyott szét?A felső jeladó jó?Azt ki is tudod mérni,az kapcsolja hűtőventillátort.A kábelt vis***aktátok rá?Mármint jeladó és ventillátor.Esetleg a fűtőrész nem fagyott szét?Az utastérben nincs víz?A fűtésvákumcső  vissza lett rakva rendesen?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:28:49 »

teljes újak az érzékelők! csatik visszatéve rendesen! A vízem sajna csak -19 fokosra volt keverve, mert soha nem volt -20 foknál hidegebb! A radiátort nem néztem még, viszont víz nincs az utastérbe! A hűtőventillátor viszont indítás után kb.10 perc és bekapcsol és mégis forr a vizem!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:40:30 »

teljes újak az érzékelők! csatik visszatéve rendesen! A vízem sajna csak -19 fokosra volt keverve, mert soha nem volt -20 foknál hidegebb! A radiátort nem néztem még, viszont víz nincs az utastérbe! A hűtőventillátor viszont indítás után kb.10 perc és bekapcsol és mégis forr a vizem!
Akkor a vízpumpa környékén keresgélj.Azt megnéztétek?Sajnos legalább a generátorszíjat le kell venni hozzá,ha cserés akkor meg az egész vezérlést.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:49:10 »

Akkor a vízpumpa környékén keresgélj.Azt megnéztétek?Sajnos legalább a generátorszíjat le kell venni hozzá,ha cserés akkor meg az egész vezérlést.

Más hiba lehet még ezen kívűl??  worship
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:12:30 »

Még egy infó jutott eszembe! A vízhűtő leengedő csavarját kitekerve csak csöpög a víz!  Összefügghet a vízpumpával??
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 19:48:31 »

Még egy infó jutott eszembe! A vízhűtő leengedő csavarját kitekerve csak csöpög a víz!  Összefügghet a vízpumpával??
Attól függ.Ha nincs is feltöltődve a hűtőd vízzel,akkor igen,vagy olyan levegős az egész,hogy ki se dolgozza a rendszer magából (ha nem megy a pumpa,akkor nem kering a víz se,a levegő is benne marad...) Szerintem nézesd meg a szivattyút mielőtt elfüstölöd az egész motort.A generátorszíj jó lett vis***akva?Azt nem csak gyári módon lehet feltenni és a szivattyú akkor sem megy...(nem vicc,láttam már ilyet...)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.28 hétfő, 19:52:21 írta misi107 » Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 20:05:15 »

Attól függ.Ha nincs is feltöltődve a hűtőd vízzel,akkor igen,vagy olyan levegős az egész,hogy ki se dolgozza a rendszer magából (ha nem megy a pumpa,akkor nem kering a víz se,a levegő is benne marad...) Szerintem nézesd meg a szivattyút mielőtt elfüstölöd az egész motort.A generátorszíj jó lett vis***akva?Azt nem csak gyári módon lehet feltenni és a szivattyú akkor sem megy...(nem vicc,láttam már ilyet...)


A szíjat nem szedtem még le!
Majd holnap! Addig is köszönöm a segítséget és az infókat! wave
Majd jelentkezek, hogy mi lett!!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.29 kedd, 14:08:12 írta Scratch » Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.12.29 kedd, 14:08:49 »

Na , akkor mondom! Vízpumpa rendbe, fűtőradiátor rendbe! Megbontottam a vízvezetékeket szakaszonként és leellenőriztem nincs- e dugulás. Hát nem volt!! Hengerfejes lenne??? Huh? falbav
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.12.29 kedd, 19:57:43 »

Na , akkor mondom! Vízpumpa rendbe, fűtőradiátor rendbe! Megbontottam a vízvezetékeket szakaszonként és leellenőriztem nincs- e dugulás. Hát nem volt!! Hengerfejes lenne??? Huh? falbav
Értem.Ha hengerfejes,akkor hátul tök fehér füstnek kell jönnie,de ebben az időben azt valószínűleg nem látod.Viszont a hűtőnek tele kell lennie vízzel.Mennyit tudtál beleönteni?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.12.29 kedd, 22:22:06 »

Értem.Ha hengerfejes,akkor hátul tök fehér füstnek kell jönnie,de ebben az időben azt valószínűleg nem látod.Viszont a hűtőnek tele kell lennie vízzel.Mennyit tudtál beleönteni?

kb.6 liter ment bele! Viszont beszéltem egy ismerős szerelővel. Szerinte hengerfejes, ha a termosztát és a vízpumpa rendben van. Úgyhogy jön a bontás!!
Köszönöm a segítséget!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.12.30 szerda, 08:29:33 »

kb.6 liter ment bele! Viszont beszéltem egy ismerős szerelővel. Szerinte hengerfejes, ha a termosztát és a vízpumpa rendben van. Úgyhogy jön a bontás!!
Köszönöm a segítséget!!
Akkor más is fagyhatott a hűtőn kívül...olvass vissza,hogy a hengerfej javításoknak mi volt az eredménye-ha tényleg az a baja (általában semmi jó...egy komplett motorcsere kevesebből megvan és kisebb a rizikója mint a hengerfej felújításnak...akármilyen furcsa is)
Naplózva
Tibsa
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.12.30 szerda, 11:17:37 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget! worship
Még egy kérdés: A szűrő dugulása okozhatja-e hogy nem indul az autó???
Olyan mintha nem kapna benzint. El sem kapja a motor, szinte üresen forgat az önindító.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.12.30 szerda, 11:28:35 »

Na , akkor mondom! Vízpumpa rendbe, fűtőradiátor rendbe! Megbontottam a vízvezetékeket szakaszonként és leellenőriztem nincs- e dugulás. Hát nem volt!! Hengerfejes lenne??? Huh? falbav

Nem levegős? Erről nem írtál semmit. Simán lehetséges...
Tulajdonképpen használhatatlan az autó? Állandóan forr a víz?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.12.30 szerda, 11:38:02 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget! worship
Még egy kérdés: A szűrő dugulása okozhatja-e hogy nem indul az autó???
Olyan mintha nem kapna benzint. El sem kapja a motor, szinte üresen forgat az önindító.

Most csináltam egy ugyan ilyen problémával küszködő kOpelt. Nekem is a szűrő volt az első tippem, viszont hallgatva a pumpa hangját egyfolytában újra nyomás alá tette a rendszert, így ezt kizártam. Te is hallgatózz arra! AC a hátsó üléssor alatt, onnan kell jönnie a halk búgó hangnak...

Az említett autó még ilyen külön gyújtáselosztós xarral volt szerelve, és abban találtam egy rossz jeladót, ami már jó ideje megkeserítette az én, és a tulaj életét. De kivégeztem...
Sztem Nálad is a gyújtás körül lesz a hiba, persze, ha a gáz rendben van.......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.12.30 szerda, 11:42:42 »

A gyertyákat és kábeleket leteszteltem és van szikra minden hengerben.

Mondjuk ez nem sokat jelent. Ezzel semmit sem tudsz kizárni...
Sötétbe nézz be a motortérbe, ha világít vmelyik kábeled, akkor ott a bibi. Ki is tudod mérni a kábelek ellenállását. 8 Ohm körül kell lennie...
A gyertyák hézagát is érdemes 1,0mm-re állítani, nekem ez nagyon bejött...
Aztán otthon EGR dugózás, és levegőrendszer karbantartása. Cikkeket találsz róla itt az oldalon...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:33:15 »

Nem levegős? Erről nem írtál semmit. Simán lehetséges...
Tulajdonképpen használhatatlan az autó? Állandóan forr a víz?

tegnap szétszedtem a vízrendszert, leellenőriztem a fűtőradiátort. Mindenhova eljutott a víz. Ha jól tudom a kiegyenlítő tartálynál légtelenít. Vagy van még más lehetőség is? Viszont csinált olyat az autó, hogy menet közbe olyan érzésem volt, mintha visszafogna valami, aztán meg egyszercsak megindult. Olyan volt , mintha csak 3 henger ment volna.
A hűtőventillátor viszont bekapcsol, belül a műszer mutatója nem megy be a pirosba, hanem a " NORMAL " felirat RM-nél áll és mégis forr a víz a motorban. Járattattam kb 10 percig ,hogy légtelenítsen. Öt perc után kb 2000-2500 as fordulaton, majd ellenőriztem a víz mennyiségét. A max felett volt egy centivel. Lehet, hogy dugulás volt?? A fagyálló csak -19 fokra volt bekeverve, de nálunk -20 fok alatt volt. Lehet hogy ledermedt valahol és most az enyhe időben kiolvadt? Nem tudok másra gondolni! A mostani szétszedés előtt( hűtő és termosztát csere után) csak kb.: 5 liter fagyállót tudtam beleönteni és most olyan 6 liter körül!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Tibsa
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:34:24 »

Most csináltam egy ugyan ilyen problémával küszködő kOpelt. Nekem is a szűrő volt az első tippem, viszont hallgatva a pumpa hangját egyfolytában újra nyomás alá tette a rendszert, így ezt kizártam. Te is hallgatózz arra! AC a hátsó üléssor alatt, onnan kell jönnie a halk búgó hangnak...

Az említett autó még ilyen külön gyújtáselosztós xarral volt szerelve, és abban találtam egy rossz jeladót, ami már jó ideje megkeserítette az én, és a tulaj életét. De kivégeztem...
Sztem Nálad is a gyújtás körül lesz a hiba, persze, ha a gáz rendben van.......
Köszönöm a válaszod!
Igazából lassan egy éve nehezen indul. Beindul utánna lefullad. Gyenge az egész, ameddig el nem ér egy bizonyos (minimális) hőfokot. Utánna működött minden normálisan.
Az ünnepek előtt egyre nehezebben indult, volt hogy csak 10perces köszörülés árán indult be. Most meg hallgat mint a sír.
Az AC... Valami búg benne egy kicsit, amikor gyújtást adok(kb.2másodpercig). Ez lehet az AC?
Esetleg még valami tipp?
Milyen gázra gondolsz???
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:43:38 »

Nem levegős? Erről nem írtál semmit. Simán lehetséges...
Tulajdonképpen használhatatlan az autó? Állandóan forr a víz?

Bár még valami! Most, hogy így végig gondolom, amikor leállt az autó az út szélén a termosztát háznál a vékony csövet amikor levettem, csak gőz jött!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.12.30 szerda, 13:59:23 »

Lehet hogy ledermedt valahol és most az enyhe időben kiolvadt? Nem tudok másra gondolni! A mostani szétszedés előtt( hűtő és termosztát csere után) csak kb.: 5 liter fagyállót tudtam beleönteni és most olyan 6 liter körül!

Simán lehet. Én ellustálkodtam az ablakmosót fagyálózni, és mostanság tudom csak ismét használni, hogy pluszok vannak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.12.30 szerda, 14:07:02 »

Köszönöm a válaszod!
Igazából lassan egy éve nehezen indul. Beindul utánna lefullad. Gyenge az egész, ameddig el nem ér egy bizonyos (minimális) hőfokot. Utánna működött minden normálisan.
Az ünnepek előtt egyre nehezebben indult, volt hogy csak 10perces köszörülés árán indult be. Most meg hallgat mint a sír.
Az AC... Valami búg benne egy kicsit, amikor gyújtást adok(kb.2másodpercig). Ez lehet az AC?
Esetleg még valami tipp?
Milyen gázra gondolsz???

Igen, az az AC hangja. Az első dolgod egy motordiagnosztika legyen, bármilyen autóvillamosságis meg tudja csinálni. Addig nincs értelme sokat találgatni. Mikori az autó? (célszerű lenne egy két szót írni róla az aláírásodban/profilok közt találod/: évjárat, motor, kivitel, hogy ez ne legyen kérdéses) Lehet, hogy azonnal választ találsz a kérdésedre.
A másik fontos dolog, hogy a cikkek között keress rá a levegőrendszer karbantartásáról szóló cikkre, és azt csináld végig. Egy kicsit megismerkedhetsz az autóddal, és rengeteg problémát fogsz tudni orvosolni, és megelőzni vele...

Illetve annyit még tudsz csinálni, hogy a gyertyákat kiszedve megnézed, hogy üa-t kap e. Na meg egy kicsit meg is tisztogathatod, de nem ott lesz a baj. Ezek xar cuccokkal is beindulnak, csak menetközben produkálnak rángató, és egyéb hibákat...

De a diag a legfontosabb! Majd gyere vissza, és kielemezzük...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.12.30 szerda, 14:47:25 »

Simán lehet. Én ellustálkodtam az ablakmosót fagyálózni, és mostanság tudom csak ismét használni, hogy pluszok vannak...

Köszi a segítséget! Megyek megnézem!! taps
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.12.30 szerda, 18:33:56 »

Simán lehet. Én ellustálkodtam az ablakmosót fagyálózni, és mostanság tudom csak ismét használni, hogy pluszok vannak...

Megnéztem! Légtelenítettem 1 1/2 órán keresztül, de a fűtés nem igazán akarja az igazat. Néha lehetett érezni, hogy talán langyos a levegő, de aztán mégsem.  szomoru1
Valami ötlet, hogy mi lehet??
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Tibsa
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.12.30 szerda, 19:01:58 »

De a diag a legfontosabb! Majd gyere vissza, és kielemezzük...
Szerinted érdemes a villogtatósat összerakni hozzá, vagy inkább nézessen meg szerelővel?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.12.30 szerda, 21:44:32 »

Megnéztem! Légtelenítettem 1 1/2 órán keresztül, de a fűtés nem igazán akarja az igazat. Néha lehetett érezni, hogy talán langyos a levegő, de aztán mégsem.  szomoru1
Valami ötlet, hogy mi lehet??
Ellenálláslétrát nézted?Kesztyűtartó mögött.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:34:33 »

Ellenálláslétrát nézted?Kesztyűtartó mögött.

Hogy kell kivenni?
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:48:11 »

Ellenálláslétrát nézted?Kesztyűtartó mögött.

Utánanéztem, hogy hogyan kell kivenni! Ha esetleg rossz ezt lehet javítani vagy csak cserélni? Ez okozhat galibát a vízzel? Arra gondolok, hogy nem tud hűlni a rendszer??
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 10:59:46 »

Utánanéztem, hogy hogyan kell kivenni! Ha esetleg rossz ezt lehet javítani vagy csak cserélni? Ez okozhat galibát a vízzel? Arra gondolok, hogy nem tud hűlni a rendszer??
Látod ezt nem tudom.Kicserélni ki lehet,de ha nincs szétégve,akkor felesleges.Gondolkoztam rajta,hogy mi lehet a baj nálad,de lassan kifogyok az ötletekből.Éjszaka nagyon rá fogok érni (dolgozok...),még körbejárom párszor...ha esetleg megoldódik a gondod,tedd már közzé!Mert ilyenről még nem írt senki...
Esetleg a kiegyenlítőtartályon a sapka szelepe nem halt be?
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.31 csütörtök, 11:03:21 írta misi107 » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 11:39:24 »

Utánanéztem, hogy hogyan kell kivenni! Ha esetleg rossz ezt lehet javítani vagy csak cserélni? Ez okozhat galibát a vízzel? Arra gondolok, hogy nem tud hűlni a rendszer??
Az ellenállás létrát lehet javítani, de nem érdemes...
a fűtő ventillátor fokozataiért felelős. ettől nem lehet problémád a fűtéssel, kivéve, ha azért nincs mert nem fújja ki.
A kiegyenlítő kupakja ha behallt, akkor túlnyomás keletkezhet, vagy nincs nyomás, ami viaszont elengedhetetlen a mondi hűtéséhez.
Nekem még mindig az a véleményem, hogy a fűtőradiátorod el van dugulva. erre utalhat az is, hogy nem ment bele annyi hűtőfolyadék, mint elírás szerint.
vagy ki kellene mosni a rendszert trisós vízzel, vagy kikapni a radiátort...

SZERINTEM
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 11:55:08 »

Az ellenállás létrát lehet javítani, de nem érdemes...
a fűtő ventillátor fokozataiért felelős. ettől nem lehet problémád a fűtéssel, kivéve, ha azért nincs mert nem fújja ki.
A kiegyenlítő kupakja ha behallt, akkor túlnyomás keletkezhet, vagy nincs nyomás, ami viaszont elengedhetetlen a mondi hűtéséhez.
Nekem még mindig az a véleményem, hogy a fűtőradiátorod el van dugulva. erre utalhat az is, hogy nem ment bele annyi hűtőfolyadék, mint elírás szerint.
vagy ki kellene mosni a rendszert trisós vízzel, vagy kikapni a radiátort...

SZERINTEM

Köszönöm a segítséget! A fűtőradiátort belülről lehet kivenni az utastérből, ha jól tudom. Viszont a blokkot, hogy lehet, amibe be van szerelve? Le kell bontani a műszerfalat teljesen?
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.