Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 23:06:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1677688 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2010.01.06 szerda, 18:53:17 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2010.01.06 szerda, 17:13:26
Hol lehet kapni ilyen STP Carb tisztitó sprét? Itt Vác környékén sehol nem lehet találni.
Én most wynns vettem. Ugyan az az anyag van benne, még az illata is az!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2010.01.06 szerda, 18:57:26 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.06 szerda, 18:52:21
Tőccsed le Koris tesót!
Egyszer lefújod, vársz 20mp-et, akkor oldja a trutyit, majd még egyszer. És vársz a száradásra...
.... a fagyásra
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2010.01.06 szerda, 18:59:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.06 szerda, 18:57:26
.... a fagyásra
Oppsz! Igazad van: menj be a lépcsőházba!
Nálunk már plusz van!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2010.01.06 szerda, 20:25:12 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.06 szerda, 18:35:14
rendelj webáruházból, nem túl nagy a költség rajta
dobj meg egy linkkel, mert nem találom hiába írom be a google-ba
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2010.01.06 szerda, 20:39:08 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2010.01.06 szerda, 20:25:12
dobj meg egy linkkel, mert nem találom hiába írom be a google-ba
En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 07:21:45 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.06 szerda, 20:39:08
En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Köszi szépen. Megtaláltam.
Naplózva
Tödi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 08:43:18 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.06 szerda, 15:13:21
Akkor tisztítok. Csak le kell csavarozni, azt a kis biz***t, és belefújni a karbcleanert? Vagy van más is, amit csinálni kell?
Astor, ha nem javul, jelentkezek nálad, előre is köszönöm!
Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 09:45:46 »
Idézetet írta: Tödi - 2010.01.07 csütörtök, 08:43:18
Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?
Elhegeszthették a MAF-ot...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 10:26:08 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.07 csütörtök, 09:45:46
Elhegeszthették a MAF-ot...
Az enyémet az ölte meg hogy co hegesztésnél nem vették le az aksisarut.
Naplózva
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 10:40:42 »
Idézetet írta: Tödi - 2010.01.07 csütörtök, 08:43:18
Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?
Nem volt rajta csinálva semmi. Mikor igen akkor, lekötötték az akksit. De egy MAF-ot a döglődö aksim már kinyírt. Bontottan mennyi szokott lenni egy ilyen manapság?
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 10:52:12 »
Szia irdle a tipussuámát a maffnak nekem van 2-darab jómaffom egy 10-esér odaadom ha ez segit
Naplózva
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 10:59:08 »
Idézetet írta: lacus3 - 2010.01.07 csütörtök, 10:52:12
Szia irdle a tipussuámát a maffnak nekem van 2-darab jómaffom egy 10-esér odaadom ha ez segit
Először pucolok, aztán szólok. Köszönöm!
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 11:06:50 »
Pucoldki reméljük segitrajta és még azt nézdmeg hogyha lehúzod az egrszelepről a vákumcsövet dugjbele valamit ami elzárja a vákum utját (olyat tőmjélbele amit kiistudsz húzni ha nemműködik igysem
Naplózva
tom69
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 17:12:06 »
Idézetet írta: Tádé - 2010.01.03 vasárnap, 12:36:21
Majd írd meg, mi lett vele...
Sajna nem a sapka volt hibás korán örültem.Valahol elfolyik a víz,az egyik ismerősöm hengerfejre gyanakszik.Gáz!
Naplózva
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 18:13:17 »
Idézetet írta: tom69 - 2010.01.07 csütörtök, 17:12:06
Sajna nem a sapka volt hibás korán örültem.Valahol elfolyik a víz,az egyik ismerősöm hengerfejre gyanakszik.Gáz!
Asconám kiegyenlítő tartályán hajszálrepedés volt. Hidegen nem is lehetett látni. Hengerfej nem jó, de nem is a legrosszabb. Javítható.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 18:17:48 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.07 csütörtök, 18:13:17
Asconám kiegyenlítő tartályán hajszálrepedés volt. Hidegen nem is lehetett látni. Hengerfej nem jó, de nem is a legrosszabb. Javítható.
csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 18:23:38 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.07 csütörtök, 18:17:48
csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
ezt mondom én is...aki eddig hengerfejt javíttatott mindig többől jött ki,mint egy motorcsere...
Naplózva
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2010.01.08 péntek, 21:35:55 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.07 csütörtök, 18:17:48
csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
Azt hittem szimpla hengerfejtömítés a gond. Ha nagyobb, akor nem szóltam.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2010.01.09 szombat, 08:26:32 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.08 péntek, 21:35:55
Azt hittem szimpla hengerfejtömítés a gond. Ha nagyobb, akor nem szóltam.
Azért először nézesd meg.Komplett motort kapsz olyan 50e ft-ért.A motorkód egyezzen meg!Ma már a legtöbben a szívó-kipuf sort is adják hozzá,pár éve még csak csupaszon árulták ennyiért.Persze a megbízható helyet ne hagyjuk ki (szundi...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2010.01.09 szombat, 10:18:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.09 szombat, 08:26:32
Azért először nézesd meg.Komplett motort kapsz olyan 50e ft-ért.A motorkód egyezzen meg!Ma már a legtöbben a szívó-kipuf sort is adják hozzá,pár éve még csak csupaszon árulták ennyiért.Persze a megbízható helyet ne hagyjuk ki (szundi...)
Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2010.01.09 szombat, 13:57:58 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.09 szombat, 10:18:57
Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie.
Ja! az szarügy volna.
Mondtam a kocsinak szívjon gázt! Kaptam is rá árajánlatokat, agyalok rajta. Perszer először MAF rendbe rakás lesz.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2010.01.09 szombat, 19:17:09 »
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa vagyok egy szépséges, 1.6-os, 94-es, ötajtós Mondinak.
Hosszú hónapok csendes fórum-olvasgatása, és nagyon sok hasznos infó begyűjtése után most sajnos nekem is van miért hozzászólnom.
A gépsárkány általában megy mint a szél, gyönyörű hangja van, jó fogyasztása, és mintaszerű zöldkártyája, szóval látszólag majdnem minden rendben van. Néhányszor előfordult már, hogy üresben gurulva 500-ra ejtette a fordulatszámot, de más gond tegnapig nem volt. Gondoltam, majd ha lesz időm, elkezdem végigmazsolázni a rossz alapjárat nagykönyvében leírtakat.
Tegnap viszont olyasmi történt, ami eddig soha. Nem is nagyon akartam elhinni. Megállt a Mondi. Bp.-n, a Váci úton suhantam vele a Tesco felé, lassítanom kellett, majd mikor újra a gázra léptem, semmi reakció. Lenéztem, a műszerfalon minden világít, fordulat=0. Vészvillogó ki, és próbáltam újra indítani, nem sikerült. Összekaptam magam, és toltam néhány száz métert mire egy nyugis helyet találtam. Ott megnéztem, hogy nem történt-e valami fatális: hűtővíz van, olaj van, szíjak megvannak, nem füstöl, nem ég semmi, indítózzunk egyet! Pöccre indult. Kicsit megigazítottam a parkolóhelyen gyorsan kihasználva a visszakapott motorerőt, de pár pillanat után megint leállt. Köszörülés: semmi. Kb öt perc múlva megint köszörülés, némi prüszkölés, 300-500 körüli fordulatszám, leáll, majd megint nem indul. Kicsit olyan érzésem volt, mintha a keverékképzéssel lenne gond, nem jutna el a benya a helyére. Ha egy Simsonról lett volna szó, azt mondom, hogy lassan folyik a benzin a karburátorba, és leesik szint az úszóházban.
Agresszív indítási kísérlet következik, taposom a gázt, köszörülök, beröffen. Rövid prüszkölés után felpörög. Túráztattam kicsit 3000-4000 körül, majd óvatosan visszaengedtem alapjáratra. Szépen megtartotta ahol kell. Kicsit járattam, nem állt le, elindultam vele, szépen hazahozott.
Már kezdtem megnyugodni, hogy csak pillanatnyi elmezavarról volt szó. Ma viszont indultam vele bevásárolni. Beröffentem, leáll. Újra, alapjárat fel, 2000, 1500, prüszköl, leáll. Nem is részletezném, elmagyaráztam neki, hogy akkor is Tescoba megyünk.
Szóval mégsincs minden rendben. A mai nap tapasztalata volt még az is, hogy mikor gyengélkedik, tök hidegen is pörög a vetilátor teljes gőzzel, illetve a ventillátor indulásával egyidőben kezd prüszkölni a gép.
Gondoltam a MAF csatlakozójára, mert múltkor kivettem, hogy megnézzem tiszta-e, de mivel úgy nézett ki, mint amit aznap gyártottak, nem bántottam. Visszatettem. De szerintem a MAF miatt nem pörögne fel a venti. Okozhat ilyesmit a vízhőfok jeladó hibája?
Bocsánat, ha kicsit hosszúra sikerült.
Holnap reggel, amint kivilágosodik, felszerelkezek multiméterrel, szerszámokkal, jótanácsokkal, és vallatás indul. A tapasztalatokról természetesen beszámolok majd.
Addig is, ha valakinek volna véleménye a dologról, nagyon megköszönném!
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2010.01.09 szombat, 19:34:09 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.09 szombat, 10:18:57
Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie.
azért írtam,hogy először nézesse meg...
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2010.01.09 szombat, 20:15:17 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.09 szombat, 19:17:09
Addig is, ha valakinek volna véleménye a dologról, nagyon megköszönném!
sok ötletem nincs a dologgal, de mivel a kocsid 94-es, érdemes átnézned az összes kábel szigetelését. a venti működése is utalhat valami rövidzárlatra, de jeladó hibára is. én ennyit tudok mondani, de vannak itt jóval tapasztaltabbak is. a reggeli kutakodás eredményéről mindenképp írj!
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2010.01.09 szombat, 21:43:01 »
Közben agyalok, olvasgatok, és a vízhőfokmérős dolgot Haynes bácsi is alátámasztani látszik:
"The radiator cooling fan is controlled by the engine management system’s ECU, acting on the information received from the coolant temperature sensor."
és
"Coolant temperature sensor: ... This is used to refine the calculations made by the ECU, when determining the correct amount of fuel required to achieve the ideal air/fuel mixture ratio."
Abban reménykedtem, hogy csak a csatlakozója gyengélkedik, és emiatt indul el a venti, és megy el a keverék annyira, hogy leáll a gép. Ez nem lepett volna meg nagyon, ismerve a gépsárkány csatlakozóit. (A kontakt spray-t a kötelező tartozékok közt tárolom.) Viszont a kis hőmérőnk egy NTC, vagyis ha nem érintkezik, az alacsony hőmérsékletet jelentene, uh lehet, hogy inkább az Astor-féle zárlat-elmélet jön be. Sajnos.
Kivilágosodhatna már végre...
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 09:20:39 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.09 szombat, 20:15:17
sok ötletem nincs a dologgal, de mivel a kocsid 94-es, érdemes átnézned az összes kábel szigetelését. a venti működése is utalhat valami rövidzárlatra, de jeladó hibára is. én ennyit tudok mondani, de vannak itt jóval tapasztaltabbak is. a reggeli kutakodás eredményéről mindenképp írj!
készülget egy klíma-ventillátor kábel újraszigetelős cikk...mielőtt közzétenném,felhívom mindenki figyelmét arra,hogy csak ERŐS IDEGZETŰ tulajdonosok nézzék meg....ez csak a -93-94 korai 95-ös autók tulajdonosaira vonatkozik!
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 11:58:22 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.09 szombat, 21:43:01
Közben agyalok, olvasgatok, és a vízhőfokmérős dolgot Haynes bácsi is alátámasztani látszik:
"The radiator cooling fan is controlled by the engine management system’s ECU, acting on the information received from the coolant temperature sensor."
na mit találtál?
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 13:11:36 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.10 vasárnap, 11:58:22
na mit találtál?
Egyenlőre nincs sok mérési eremény. Az ECU-hoz tartozó vízhőmérő vezetékeinek szigetelése már ránézésre is siralmas állapotban volt, de mire lehúztam a csatlakozót a szenzorról, a szigetelés kb másfél centi hosszon egy az egyben el is tűnt. Megmértem a szenzor ellenállását, kb megfelelt a hőmérsékletnek. Visszadugtam a csatit, széthúztam a két vezetéket, hogy ne érjenek össze, indítottam, és figyeltem a mérőfeszültséget a szenzoron. Szépen csökkent ahogy melegedett a víz. Kb 3,5V körül indult, és szép lassan lement 1,5 körülire. (Ment volna még, csak ráhagytam)
Leszigeteltem a vezetékeket amennyire tudtam, aztán elmentem vele tankolni.
Ma nem állt le, indítási nehézségek sem voltak, és a ventillátort sem halottam működni, szóval nincs kizárva, hogy jófele keresgéltem. Viszont az feltűnt, hogy indítás után elég nagy lengéssel áll be alapjáratra a fordulatszám. Lehet, hogy ez eddig is megvolt, csak nem figyeltem rá ennyire.
Indítottam egyet úgy is, hogy lehúztam a MAF csatiját. Semmi különösebb változás nem történt. Mintha a kezdeti fordulatszám ingás egy árnyalattal nagyobb lett volna, de lehet, hogy csak véletlen.
Lehet, hogy a MAF-omban a szálak azért gyanúsan tiszták mert nem működik? Tudom ezt valahogy ellenőrizni?
Sajnos többet foglalkozni a járgánnyal csak jövő hét második felében lesz időm. Akkor T-elem csere, alapjárati motor tisztítás, stb. Addig közlekedek vele, és gyűjtöm a tapasztalatokat.
Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást. Sajnos a villogtatás ugrott, mert nincsenek csatik a motortérben. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Hol hajlandóak ezt úgy megcsinálni, hogy egyenlőre nem kérek hozzá semmi plusz szolgáltatást? És kb mennyire fognak engem megvágni ezért?
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 15:38:34 »
Közben a MAF-os agyalásom is válaszra talált. A MAF teszteléséről nem volt nehéz infót találni a neten (Google: Ford MAF pinout), de ha valakit érdekel a dolog, mesélek róla részletesen.
Szóval a MAF-om hibátlanul működik. Hideg alapjáraton a kimenő feszkója 0.8-0.9V körül mocorog attól függően, hogy mennyi villanyos fogysztóval terhelem meg a mocit, gázfröccsre meg ugrik fel marha meredeken 2-3V környékére.
Mondjuk délelőtt kapott egy adak kontakt spray-t a csatija, szóval nem biztos, hogy előtte is működött. Lehet, hogy ma még resetelek egyet az ECU-n. Holnap meg -ha már így benne vagyok- a munkahelyemen kunyerálok egy mobil szkópot, és méricskélek egyet a lambda szondán is.
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 16:55:21 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.10 vasárnap, 13:11:36
tapasztalatokat.
...Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást. Sajnos a villogtatás ugrott, mert nincsenek csatik a motortérben. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Hol hajlandóak ezt úgy megcsinálni, hogy egyenlőre nem kérek hozzá semmi plusz szolgáltatást? És kb mennyire fognak engem megvágni ezért?
hát ez jó kérdés....műhely és arc függő...
Naplózva
StripeZ
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 17:19:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.10 vasárnap, 16:55:21
hát ez jó kérdés....műhely és arc függő...
Multkor kerdeztem Cromaxekat, es ha emlekezetem nem csal, a diagot (fullos) 5000HUF ra mondtak...
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 17:35:19 »
sziasztok!
Csak azt szeretném megtudni, hogy a bordásszíj cserélésekor az első hengert kell felsőholtpontra állítani és a vezérműtengelyeket a hengerfej tetejével egy síkba! Vagy nem jól tudom?
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 18:54:47 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.10 vasárnap, 17:35:19
sziasztok!
Csak azt szeretném megtudni, hogy a bordásszíj cserélésekor az első hengert kell felsőholtpontra állítani és a vezérműtengelyeket a hengerfej tetejével egy síkba! Vagy nem jól tudom?
szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?
Naplózva
gery780
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 19:47:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.10 vasárnap, 18:54:47
szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?
Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!
Naplózva
MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Novy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 20:27:18 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.10 vasárnap, 19:47:49
Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!
Ha nem csináltál még ilyet, mindenféleképpen szakemberrel csináltasd...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:05:28 »
Idézetet írta: gery780 - 2010.01.10 vasárnap, 19:47:49
Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!
könyv alapján akár én is megcsinálnám magamnak...de nem teszem.miért?egyszerű,elrontod a beállítást (igaz,jelölve vannak a beállítási pontok) v. bejelölöd magadnak az aktuális főtengely-vezérműtengely állásokat és cserélsz.Aztán kiderül,hogy valami csak nem jó és mondjuk szétveri a dugattyú a hengerfejet.Olcsóbb azt az ötrugót rászánni a szerelőre mint egy ilyet bevállalni.Bár Te tudod.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:18:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.10 vasárnap, 21:05:28
könyv alapján akár én is megcsinálnám magamnak...de nem teszem.miért?egyszerű,elrontod a beállítást (igaz,jelölve vannak a beállítási pontok) v. bejelölöd magadnak az aktuális főtengely-vezérműtengely állásokat és cserélsz.Aztán kiderül,hogy valami csak nem jó és mondjuk szétveri a dugattyú a hengerfejet.Olcsóbb azt az ötrugót rászánni a szerelőre mint egy ilyet bevállalni.Bár Te tudod.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 08:19:47 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.09 szombat, 13:57:58
Ja! az ***ügy volna.
Mondtam a kocsinak szívjon gázt! Kaptam is rá árajánlatokat, agyalok rajta. Perszer először MAF rendbe rakás lesz.
ű
Én is gondolkozom rajta, de nem szeretném kerülgetni a tartályt, és most nincs "kedvem" hozzá...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 08:22:26 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.10 vasárnap, 13:11:36
Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást.
Mielőtt törlöd a hibatárat mindenképpen ejtsd meg! Sima autóvillamosságis is megcsinálja. Ha szövegel keress másikat!
Ára 1500HUF-6000HUF-ig...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 08:46:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.01.10 vasárnap, 18:54:47
szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?
Én nem félteném Őt......
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 08:47:07 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.11 hétfő, 08:46:08
Én nem félteném Őt......
legyen igazad!
Naplózva
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 10:10:03 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.11 hétfő, 08:19:47
ű
Én is gondolkozom rajta, de nem szeretném kerülgetni a tartályt, és most nincs "kedvem" hozzá...
Kedvem, nekem se sok van. De a 320Ft-os benzinár, egészségkárosító. Tudod milyen gyenge szívem van. Tankolni, csak xanax verapamil bevétele után megyek. Tartályt meg kerülgetem, ha cserébe féláron tankolok. Fő az egészség!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 10:58:05 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.11 hétfő, 10:10:03
Kedvem, nekem se sok van. De a 320Ft-os benzinár, egészségkárosító. Tudod milyen gyenge szívem van. Tankolni, csak xanax verapamil bevétele után megyek. Tartályt meg kerülgetem, ha cserébe féláron tankolok. Fő az egészség!
Ez így van, csak nálam most az a közel 300eHUF nagyon sokára térülne meg...
Na meg elveszíteném a 7 személyes extrát.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
TiriczSoft
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 11:05:51 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.11 hétfő, 08:22:26
Mielőtt törlöd a hibatárat mindenképpen ejtsd meg! Sima autóvillamosságis is megcsinálja. Ha szövegel keress másikat!
Ára 1500HUF-6000HUF-ig...
Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?
Naplózva
'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 11:14:26 »
Idézetet írta: TiriczSoft - 2010.01.11 hétfő, 11:05:51
Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?
Ez is, az is történhet... Van biztos sok minden, ami ellen védelme van az ECU-nak, de haza is lehet vágni.
Érdemes lenne egy 96-os körüli MKI-ből kiszedni a főbb kábelkötegeket, és kicserélni.
Misi107 tud ebben segíteni, illetve Szundi bontós kolléga is...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 14:17:31 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.11 hétfő, 10:58:05
Ez így van, csak nálam most az a közel 300eHUF nagyon sokára térülne meg...
Na meg elveszíteném a 7 személyes extrát.
V6 pótkeréktartállyal, annyi. Kértem árajánlatokat, pár helyről igen kedvezőt kaptam. ami közel van (utcánk vége) drága. Megéri 100km-et autózni, ha betetetem.
Neked is lehetne olcsóbb, csak szét kell nézni. Nagyon.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 14:21:54 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.11 hétfő, 14:17:31
V6 pótkeréktartállyal, annyi. Kértem árajánlatokat, pár helyről igen kedvezőt kaptam. ami közel van (utcánk vége) drága. Megéri 100km-et autózni, ha betetetem.
Neked is lehetne olcsóbb, csak szét kell nézni. Nagyon.
Nekem felfüggesztős pótkerekem van...
Találtam bontott cuccot 80-é, de ettől meg félek...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2010.01.15 péntek, 13:45:23 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.11 hétfő, 14:21:54
Nekem felfüggesztős pótkerekem van...
Találtam bontott cuccot 80-é, de ettől meg félek...
Jan 26-ra kaptam időpontot. Ha érdekel, majd referálok. Majd mesélek gázos történeteket
.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2010.01.15 péntek, 21:10:23 »
Idézetet írta: turborudi - 2010.01.15 péntek, 13:45:23
Jan 26-ra kaptam időpontot. Ha érdekel, majd referálok. Majd mesélek gázos történeteket
.
Érdekel!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
black slash
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 19:35:14 »
Idézetet írta: StripeZ - 2010.01.06 szerda, 20:39:08
En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...
Persze én nem találtam.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ