Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 23:06:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1677688 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:53:17 »

Hol lehet kapni ilyen STP Carb tisztitó sprét? Itt Vác környékén sehol nem lehet találni.  rinya

Én most wynns vettem. Ugyan az az anyag van benne, még az illata is az! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:57:26 »

Tőccsed le Koris tesót!
Egyszer lefújod, vársz 20mp-et, akkor oldja a trutyit, majd még egyszer. És vársz a száradásra... nyes
.... a fagyásra  hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:59:18 »

.... a fagyásra  hehe

Oppsz! Igazad van: menj be a lépcsőházba! eplus2
Nálunk már plusz van! beka3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2010.01.06 szerda, 20:25:12 »

rendelj webáruházból, nem túl nagy a költség rajta
dobj meg egy linkkel, mert nem találom hiába írom be a google-ba
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2010.01.06 szerda, 20:39:08 »

dobj meg egy linkkel, mert nem találom hiába írom be a google-ba
En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 07:21:45 »

En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Köszi szépen. Megtaláltam.  worship nyes
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 08:43:18 »

Akkor tisztítok. Csak le kell csavarozni, azt a kis biz***t, és belefújni a karbcleanert? Vagy van más is, amit csinálni kell?
Astor, ha nem javul, jelentkezek nálad, előre is köszönöm!

Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 09:45:46 »

Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?

Elhegeszthették a MAF-ot...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:26:08 »

Elhegeszthették a MAF-ot...

Az enyémet az ölte meg hogy co hegesztésnél nem vették le az aksisarut.
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:40:42 »

Nem akarlak elkeseríteni de a tapasztalatom szerint amikor ennyire "hülye" akkor már csak csere segít. Én azért drukkolok.
Nem volt mostanában kasznisnál kipufogósnál a gép?
Nem volt rajta csinálva semmi. Mikor igen akkor, lekötötték az akksit. De egy MAF-ot a döglődö aksim már kinyírt. Bontottan mennyi szokott lenni egy ilyen manapság?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:52:12 »

Szia irdle a tipussuámát a maffnak nekem van 2-darab jómaffom egy 10-esér odaadom ha ez segit
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:59:08 »

Szia irdle a tipussuámát a maffnak nekem van 2-darab jómaffom egy 10-esér odaadom ha ez segit
Először pucolok, aztán szólok. Köszönöm!
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 11:06:50 »

Pucoldki reméljük segitrajta és még azt nézdmeg  hogyha lehúzod az egrszelepről a vákumcsövet  dugjbele valamit ami elzárja a vákum utját (olyat tőmjélbele amit kiistudsz húzni ha nemműködik igysem
Naplózva
tom69
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 17:12:06 »

Majd írd meg, mi lett vele...
Sajna nem a sapka volt hibás korán örültem.Valahol elfolyik a víz,az egyik ismerősöm hengerfejre gyanakszik.Gáz!
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 18:13:17 »

Sajna nem a sapka volt hibás korán örültem.Valahol elfolyik a víz,az egyik ismerősöm hengerfejre gyanakszik.Gáz!
Asconám kiegyenlítő tartályán hajszálrepedés volt. Hidegen nem is lehetett látni.  Hengerfej nem jó, de nem is a legrosszabb. Javítható.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 18:17:48 »

Asconám kiegyenlítő tartályán hajszálrepedés volt. Hidegen nem is lehetett látni.  Hengerfej nem jó, de nem is a legrosszabb. Javítható.
csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 18:23:38 »

csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
ezt mondom én is...aki eddig hengerfejt javíttatott mindig többől jött ki,mint egy motorcsere...
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2010.01.08 péntek, 21:35:55 »

csak nem biztos, hogy érdemes...
ha jól összeszámolsz mindent, lehet olcsóbb az egész motort kicserélni, mint hengerfejezni...
Azt hittem szimpla hengerfejtömítés a gond. Ha nagyobb, akor nem szóltam.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2010.01.09 szombat, 08:26:32 »

Azt hittem szimpla hengerfejtömítés a gond. Ha nagyobb, akor nem szóltam.
Azért először nézesd meg.Komplett motort kapsz olyan 50e ft-ért.A motorkód egyezzen meg!Ma már a legtöbben a szívó-kipuf sort is adják hozzá,pár éve még csak csupaszon árulták ennyiért.Persze a megbízható helyet ne hagyjuk ki (szundi...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2010.01.09 szombat, 10:18:57 »

Azért először nézesd meg.Komplett motort kapsz olyan 50e ft-ért.A motorkód egyezzen meg!Ma már a legtöbben a szívó-kipuf sort is adják hozzá,pár éve még csak csupaszon árulták ennyiért.Persze a megbízható helyet ne hagyjuk ki (szundi...)

Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie. eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2010.01.09 szombat, 13:57:58 »

Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie. eplus2

Ja! az szarügy volna.
Mondtam a kocsinak szívjon gázt! Kaptam is rá árajánlatokat, agyalok rajta. Perszer először MAF rendbe rakás lesz.
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2010.01.09 szombat, 19:17:09 »

Sziasztok!
Boldog tulajdonosa vagyok egy szépséges, 1.6-os, 94-es, ötajtós Mondinak.
Hosszú hónapok csendes fórum-olvasgatása, és nagyon sok hasznos infó begyűjtése után most sajnos nekem is van miért hozzászólnom.
A gépsárkány általában megy mint a szél, gyönyörű hangja van, jó fogyasztása, és mintaszerű zöldkártyája, szóval látszólag majdnem minden rendben van. Néhányszor előfordult már, hogy üresben gurulva 500-ra ejtette a fordulatszámot, de más gond tegnapig nem volt. Gondoltam, majd ha lesz időm, elkezdem végigmazsolázni a rossz alapjárat nagykönyvében leírtakat.
Tegnap viszont olyasmi történt, ami eddig soha. Nem is nagyon akartam elhinni. Megállt a Mondi. Bp.-n, a Váci úton suhantam vele a Tesco felé, lassítanom kellett, majd mikor újra a gázra léptem, semmi reakció. Lenéztem, a műszerfalon minden világít, fordulat=0. Vészvillogó ki, és próbáltam újra indítani, nem sikerült. Összekaptam magam, és toltam néhány száz métert mire egy nyugis helyet találtam. Ott megnéztem, hogy nem történt-e valami fatális: hűtővíz van, olaj van, szíjak megvannak, nem füstöl, nem ég semmi, indítózzunk egyet! Pöccre indult. Kicsit megigazítottam a parkolóhelyen gyorsan kihasználva a visszakapott motorerőt, de pár pillanat után megint leállt. Köszörülés: semmi. Kb öt perc múlva megint köszörülés, némi prüszkölés, 300-500 körüli fordulatszám, leáll, majd megint nem indul. Kicsit olyan érzésem volt, mintha a keverékképzéssel lenne gond, nem jutna el a benya a helyére. Ha egy Simsonról lett volna szó, azt mondom, hogy lassan folyik a benzin a karburátorba, és leesik szint az úszóházban.
Agresszív indítási kísérlet következik, taposom a gázt, köszörülök, beröffen. Rövid prüszkölés után felpörög. Túráztattam kicsit 3000-4000 körül, majd óvatosan visszaengedtem alapjáratra. Szépen megtartotta ahol kell. Kicsit járattam, nem állt le, elindultam vele, szépen hazahozott.
Már kezdtem megnyugodni, hogy csak pillanatnyi elmezavarról volt szó. Ma viszont indultam vele bevásárolni. Beröffentem, leáll. Újra, alapjárat fel, 2000, 1500, prüszköl, leáll. Nem is részletezném, elmagyaráztam neki, hogy akkor is Tescoba megyünk. Smiley
Szóval mégsincs minden rendben. A mai nap tapasztalata volt még az is, hogy mikor gyengélkedik, tök hidegen is pörög a vetilátor teljes gőzzel, illetve a ventillátor indulásával egyidőben kezd prüszkölni a gép.
Gondoltam a MAF csatlakozójára, mert múltkor kivettem, hogy megnézzem tiszta-e, de mivel úgy nézett ki, mint amit aznap gyártottak, nem bántottam. Visszatettem. De szerintem a MAF miatt nem pörögne fel a venti. Okozhat ilyesmit a vízhőfok jeladó hibája?
Bocsánat, ha kicsit hosszúra sikerült.
Holnap reggel, amint kivilágosodik, felszerelkezek multiméterrel, szerszámokkal, jótanácsokkal, és vallatás indul. A tapasztalatokról természetesen beszámolok majd.
Addig is, ha valakinek volna véleménye a dologról, nagyon megköszönném!
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2010.01.09 szombat, 19:34:09 »

Sztem kissé kiakadna, ha egy MAF hiba miatt motort kellene cserélnie. eplus2
azért írtam,hogy először nézesse meg...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:15:17 »


Addig is, ha valakinek volna véleménye a dologról, nagyon megköszönném!
sok ötletem nincs a dologgal, de mivel  a kocsid 94-es, érdemes átnézned az összes kábel szigetelését. a venti működése is utalhat valami rövidzárlatra, de jeladó hibára is. én ennyit tudok mondani, de vannak itt jóval tapasztaltabbak is. a reggeli kutakodás eredményéről mindenképp írj!
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2010.01.09 szombat, 21:43:01 »

Közben agyalok, olvasgatok, és a vízhőfokmérős dolgot Haynes bácsi is alátámasztani látszik:

"The radiator cooling fan is controlled by the engine management system’s ECU, acting on the information received from the coolant temperature sensor."
és
"Coolant temperature sensor: ... This is used to refine the calculations made by the ECU, when determining the correct amount of fuel required to achieve the ideal air/fuel mixture ratio."

Abban reménykedtem, hogy csak a csatlakozója gyengélkedik, és emiatt indul el a venti, és megy el a keverék annyira, hogy leáll a gép. Ez nem lepett volna meg nagyon, ismerve a gépsárkány csatlakozóit. (A kontakt spray-t a kötelező tartozékok közt tárolom.) Viszont a kis hőmérőnk egy NTC, vagyis ha nem érintkezik, az alacsony hőmérsékletet jelentene, uh lehet, hogy inkább az Astor-féle zárlat-elmélet jön be. Sajnos.
Kivilágosodhatna már végre... Smiley
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 09:20:39 »

sok ötletem nincs a dologgal, de mivel  a kocsid 94-es, érdemes átnézned az összes kábel szigetelését. a venti működése is utalhat valami rövidzárlatra, de jeladó hibára is. én ennyit tudok mondani, de vannak itt jóval tapasztaltabbak is. a reggeli kutakodás eredményéről mindenképp írj!
készülget egy klíma-ventillátor kábel újraszigetelős cikk...mielőtt közzétenném,felhívom mindenki figyelmét arra,hogy csak ERŐS IDEGZETŰ tulajdonosok nézzék meg....ez csak a -93-94 korai 95-ös autók tulajdonosaira vonatkozik!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:58:22 »

Közben agyalok, olvasgatok, és a vízhőfokmérős dolgot Haynes bácsi is alátámasztani látszik:

"The radiator cooling fan is controlled by the engine management system’s ECU, acting on the information received from the coolant temperature sensor."

na mit találtál?
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 13:11:36 »

na mit találtál?

Egyenlőre nincs sok mérési eremény. Az ECU-hoz tartozó vízhőmérő vezetékeinek szigetelése már ránézésre is siralmas állapotban volt, de mire lehúztam a csatlakozót a szenzorról, a szigetelés kb másfél centi hosszon egy az egyben el is tűnt. Megmértem a szenzor ellenállását, kb megfelelt a hőmérsékletnek. Visszadugtam a csatit, széthúztam a két vezetéket, hogy ne érjenek össze, indítottam, és figyeltem a mérőfeszültséget a szenzoron. Szépen csökkent ahogy melegedett a víz. Kb 3,5V körül indult, és szép lassan lement 1,5 körülire. (Ment volna még, csak ráhagytam)
Leszigeteltem a vezetékeket amennyire tudtam, aztán elmentem vele tankolni.
Ma nem állt le, indítási nehézségek sem voltak, és a ventillátort sem halottam működni, szóval nincs kizárva, hogy jófele keresgéltem. Viszont az feltűnt, hogy indítás után elég nagy lengéssel áll be alapjáratra a fordulatszám. Lehet, hogy ez eddig is megvolt, csak nem figyeltem rá ennyire.
Indítottam egyet úgy is, hogy lehúztam a MAF csatiját. Semmi különösebb változás nem történt. Mintha a kezdeti fordulatszám ingás egy árnyalattal nagyobb lett volna, de lehet, hogy csak véletlen.
Lehet, hogy a MAF-omban a szálak azért gyanúsan tiszták mert nem működik? Tudom ezt valahogy ellenőrizni?
Sajnos többet foglalkozni a járgánnyal csak jövő hét második felében lesz időm. Akkor T-elem csere, alapjárati motor tisztítás, stb. Addig közlekedek vele, és gyűjtöm a tapasztalatokat.
Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást. Sajnos a villogtatás ugrott, mert nincsenek csatik a motortérben. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Hol hajlandóak ezt úgy megcsinálni, hogy egyenlőre nem kérek hozzá semmi plusz szolgáltatást? És kb mennyire fognak engem megvágni ezért?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 15:38:34 »

Közben a MAF-os agyalásom is válaszra talált. A MAF teszteléséről nem volt nehéz infót találni a neten (Google: Ford MAF pinout), de ha valakit érdekel a dolog, mesélek róla részletesen.
Szóval a MAF-om hibátlanul működik. Hideg alapjáraton a kimenő feszkója 0.8-0.9V körül mocorog attól függően, hogy mennyi villanyos fogysztóval terhelem meg a mocit, gázfröccsre meg ugrik fel marha meredeken 2-3V környékére.
Mondjuk délelőtt kapott egy adak kontakt spray-t a csatija, szóval nem biztos, hogy előtte is működött. Lehet, hogy ma még resetelek egyet az ECU-n. Holnap meg -ha már így benne vagyok- a munkahelyemen kunyerálok egy mobil szkópot, és méricskélek egyet a lambda szondán is.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 16:55:21 »

tapasztalatokat.
...Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást. Sajnos a villogtatás ugrott, mert nincsenek csatik a motortérben. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Hol hajlandóak ezt úgy megcsinálni, hogy egyenlőre nem kérek hozzá semmi plusz szolgáltatást? És kb mennyire fognak engem megvágni ezért?
hát ez jó kérdés....műhely és arc függő...
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:19:50 »

hát ez jó kérdés....műhely és arc függő...
Multkor kerdeztem Cromaxekat, es ha emlekezetem nem csal, a diagot (fullos) 5000HUF ra mondtak...
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:35:19 »

sziasztok!
Csak azt szeretném megtudni, hogy a bordásszíj cserélésekor az első hengert kell felsőholtpontra állítani és a vezérműtengelyeket a hengerfej tetejével egy síkba! Vagy nem jól tudom?
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 18:54:47 »

sziasztok!
Csak azt szeretném megtudni, hogy a bordásszíj cserélésekor az első hengert kell felsőholtpontra állítani és a vezérműtengelyeket a hengerfej tetejével egy síkba! Vagy nem jól tudom?
szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 19:47:49 »

szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?

Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:27:18 »

Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!

Ha nem csináltál még ilyet, mindenféleképpen szakemberrel csináltasd... email
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:05:28 »

Csak azért írtam ,mert a javítási könyv is ezt írja! Most néztem meg csak nem emlékeztem rá pontosan!
könyv alapján akár én is megcsinálnám magamnak...de nem teszem.miért?egyszerű,elrontod a beállítást (igaz,jelölve vannak a beállítási pontok) v. bejelölöd magadnak az aktuális főtengely-vezérműtengely állásokat és cserélsz.Aztán kiderül,hogy valami csak nem jó és mondjuk szétveri a dugattyú a hengerfejet.Olcsóbb azt az ötrugót rászánni a szerelőre mint egy ilyet bevállalni.Bár Te tudod.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:18:05 »

könyv alapján akár én is megcsinálnám magamnak...de nem teszem.miért?egyszerű,elrontod a beállítást (igaz,jelölve vannak a beállítási pontok) v. bejelölöd magadnak az aktuális főtengely-vezérműtengely állásokat és cserélsz.Aztán kiderül,hogy valami csak nem jó és mondjuk szétveri a dugattyú a hengerfejet.Olcsóbb azt az ötrugót rászánni a szerelőre mint egy ilyet bevállalni.Bár Te tudod.
eljen eljen
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 08:19:47 »

Ja! az ***ügy volna.
Mondtam a kocsinak szívjon gázt! Kaptam is rá árajánlatokat, agyalok rajta. Perszer először MAF rendbe rakás lesz.
ű

Én is gondolkozom rajta, de nem szeretném kerülgetni a tartályt, és most nincs "kedvem" hozzá...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 08:22:26 »

Lehet, hogy nem ártana megejteni egy hibakód olvasást.

Mielőtt törlöd a hibatárat mindenképpen ejtsd meg! Sima autóvillamosságis is megcsinálja. Ha szövegel keress másikat!
Ára 1500HUF-6000HUF-ig...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 08:46:08 »

szerintem inkább szakival csináltasd meg.ha kapsz itt egy rossz tanácsot és kilövi a motor valamelyik szelepet,akkor kire fogsz haragudni?

Én nem félteném Őt......
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 08:47:07 »

Én nem félteném Őt......
legyen igazad!
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 10:10:03 »

ű

Én is gondolkozom rajta, de nem szeretném kerülgetni a tartályt, és most nincs "kedvem" hozzá...
Kedvem, nekem se sok van. De a 320Ft-os benzinár, egészségkárosító. Tudod milyen gyenge szívem van. Tankolni, csak xanax verapamil bevétele után megyek.  Tartályt meg kerülgetem, ha cserébe féláron tankolok. Fő az egészség! vigyor3
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 10:58:05 »

Kedvem, nekem se sok van. De a 320Ft-os benzinár, egészségkárosító. Tudod milyen gyenge szívem van. Tankolni, csak xanax verapamil bevétele után megyek.  Tartályt meg kerülgetem, ha cserébe féláron tankolok. Fő az egészség! vigyor3

Ez így van, csak nálam most az a közel 300eHUF nagyon sokára térülne meg...
Na meg elveszíteném a 7 személyes extrát. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 11:05:51 »

Mielőtt törlöd a hibatárat mindenképpen ejtsd meg! Sima autóvillamosságis is megcsinálja. Ha szövegel keress másikat!
Ára 1500HUF-6000HUF-ig...
Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 11:14:26 »

Milyen igaz! Köszi! Ez az "apróság" eszembe se jutott. Ha tegnap lett volna kedvem még szórakozni a kocsival, simán leresetelem.
Egyébként -nem mintha el akarnám kiabálni- ma eddig mintaszerűen viselkedett a kicsike.
Viszont a szigetelések egyre jobban idegesítenek. Meg félek, hogy ha el kezdem bolygatni a kábelköteget szigetelés címen, akkor én magam fogom lesegítni a szigetelést néhány helyről, amit nem veszek észre esetleg.
Zárlat ellen védve van az ECU? Láttam más ECU leírásában, hogy van külön hibakódja pl injektorzárlatra. Ha felismeri, gondolom nem is megy tönkre tőle. És a miénk? Ha keletkezik egy zárlat pl az injektor vezetékeiben, akkor simán megáll az egyik henger, vagy elszáll az ECU, vagy mi történik?

Ez is, az is történhet... Van biztos sok minden, ami ellen védelme van az ECU-nak, de haza is lehet vágni.
Érdemes lenne egy 96-os körüli MKI-ből kiszedni a főbb kábelkötegeket, és kicserélni.
Misi107 tud ebben segíteni, illetve Szundi bontós kolléga is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 14:17:31 »

Ez így van, csak nálam most az a közel 300eHUF nagyon sokára térülne meg...
Na meg elveszíteném a 7 személyes extrát. Wink
V6 pótkeréktartállyal, annyi. Kértem árajánlatokat, pár helyről igen kedvezőt kaptam. ami közel van (utcánk vége) drága. Megéri 100km-et autózni, ha betetetem.
Neked is lehetne olcsóbb, csak szét kell nézni. Nagyon.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 14:21:54 »

V6 pótkeréktartállyal, annyi. Kértem árajánlatokat, pár helyről igen kedvezőt kaptam. ami közel van (utcánk vége) drága. Megéri 100km-et autózni, ha betetetem.
Neked is lehetne olcsóbb, csak szét kell nézni. Nagyon.

Nekem felfüggesztős pótkerekem van...
Találtam bontott cuccot 80-é, de ettől meg félek...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2010.01.15 péntek, 13:45:23 »

Nekem felfüggesztős pótkerekem van...
Találtam bontott cuccot 80-é, de ettől meg félek...
Jan 26-ra kaptam időpontot. Ha érdekel, majd referálok.  Majd mesélek gázos történeteket vigyor3 .
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2010.01.15 péntek, 21:10:23 »

Jan 26-ra kaptam időpontot. Ha érdekel, majd referálok.  Majd mesélek gázos történeteket vigyor3 .


Érdekel! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 19:35:14 »

En Pesten vettem a Meteorban, itt van a 13.keruletben.
www.meteor.hu
Érdekes, én ősszel voltam náluk és azt mondták, hogy nem tartanak, mert valami jogszabály miatt nem forgalmazhatják. Mikor megkérdeztem, hogy mégis hol lehet kapni, azt mondták, hogy akármelyik tacskóban...  Shocked Persze én nem találtam.  help
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.