Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:32:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1675540 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Gabro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2011.01.22 szombat, 08:40:50 »
Idézetet írta: Csocso - 2011.01.21 péntek, 11:07:21
Tehat, elmeletileg minden Zetec motoros Mondeonak zold plakett kellene diszelegjen a hatso rendszamon.
Hát én meg pirosat kaptam, mert a forgalmiban 02-es kód van. Ennek nagyon nem fogok örülni szmogriadó idején, szerintetek mit lehet/kell tenni ilyen esetben?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 08:48:07 írta Gabro
»
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2011.01.22 szombat, 08:58:34 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.21 péntek, 20:29:05
Viszont fent maradt az a gond hogy;
Ha elindulok hideg motorral, megyek kb fél, 1 percet, oda érek a körforgalomhoz, lelassíttok, vissza váltok és mikor kinyomom a kuplungot a fordulatszámom 0-ra esik le
Ezt kb 1x max 2x csinálja meg és utána már helyre áll a fordulatszám.
Ma is megálltam de a zebránál és alig tudtam indittani :S
Ha valaki tapasztalt hasonlót, vagy ismerné a hiba okát kérem értesítsen!!!!
Előre is kösszönöm a segitségeteket!
További szép napot!
Szia!
Ez nálam is van. Én motorindítás után várok 2-3 percet és csak akkor indulok el. Ha rögtön kell mennem és nem várhatok a bemelegedéssel, akkor inkább 1-ben megyek 50-100 métert (most esett le, hogy 50-100m után mindig kereszteződés jön
) és utána már válthatok feljebb. De úgy is szoktam próbálni, hogy mikor indulhatok el, hogy nyomok egy-két erős gázfröccsöt, és ha ezután nem jön ez a lefulladós jelenet, akkor OK.
Csak hideg motornál csinálja. Hideg alatt azt értem, ha egész este állt a kocsi, vagy legalább 8 órát. Nekem olyannak tűnik, mintha sok benzint kapna és azért fullad le. A 4 ütemű rotakapám csinál hasonlót, ha a menetközben a gázkart szívató állásba tolom, elkezd lefulladni, majd "futónyúl" állás és kis köhögés és megy tovább.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2011.01.22 szombat, 09:01:05 »
Idézetet írta: Gabro - 2011.01.22 szombat, 08:40:50
Hát én meg pirosat kaptam, mert a forgalmiban 02-es kód van. Ennek nagyon nem fogok örülni szmogriadó idején, szerintetek mit lehet/kell tenni ilyen esetben?
Van egy KöHÉM rendelet (6/1990 KöHém), ami kimondja, hogy a 2006 után az EU-ban gyártott autók 4-es besorolásúak.
Megkeresem a rendeletet.
Ezzel lehet reklamálni az okmányirodában. Sajnos ennek átírása is fizetős. Itt egy cikk:
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/02/21/piros_vagy_kek_matrica/
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 09:04:44 írta Préti
»
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2011.01.22 szombat, 09:10:03 »
Nekem vizsga után az adatlappal és a forgalmival bekellett menni az okmányba ott kb 700-forintot a matrica dijat kifizetni és már kaptam is az új forgalmit a redszámra a vizsgán kék szinü matricát tettek alapból
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2011.01.22 szombat, 09:21:23 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.22 szombat, 09:10:03
Nekem vizsga után az adatlappal és a forgalmival bekellett menni az okmányba ott kb 700-forintot a matrica dijat kifizetni és már kaptam is az új forgalmit a redszámra a vizsgán kék szinü matricát tettek alapból
Ez azt jelenti, hogy zöld matricád van?
Nekem 2 hónap múlva lesz esedékes a műszaki, addig nem akartam ezzel a témával foglalkozni.
Tehát műszaki állomáson lobogtatni a rendeleteket, és/vagy egy menet az okmányirodán, és kapok zöld matricát? Persze, ha a mérések normál értékeket mutatnak.
Katalizátort mikor kell cserélni? (év, km?)
Ha "ledugózom" az EGR-t, akkor nem lesz rosszabb a környezetvédelmi mérés eredménye?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 09:23:12 írta Préti
»
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2011.01.22 szombat, 11:27:42 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.22 szombat, 08:58:34
Szia!
Ez nálam is van. Én motorindítás után várok 2-3 percet és csak akkor indulok el. Ha rögtön kell mennem és nem várhatok a bemelegedéssel, akkor inkább 1-ben megyek 50-100 métert (most esett le, hogy 50-100m után mindig kereszteződés jön
) és utána már válthatok feljebb. De úgy is szoktam próbálni, hogy mikor indulhatok el, hogy nyomok egy-két erős gázfröccsöt, és ha ezután nem jön ez a lefulladós jelenet, akkor OK.
Csak hideg motornál csinálja. Hideg alatt azt értem, ha egész este állt a kocsi, vagy legalább 8 órát. Nekem olyannak tűnik, mintha sok benzint kapna és azért fullad le. A 4 ütemű rotakapám csinál hasonlót, ha a menetközben a gázkart szívató állásba tolom, elkezd lefulladni, majd "futónyúl" állás és kis köhögés és megy tovább.
Nálam is csak hideg motornál csinálja, melegen jó minden.
Szóval akkor várnom kéne hogy kicsit bemelegedjen.
Annyi belefér hogy ne fulladjak le az út közepén
Tegnap még észrevettem egy olyan hibát is hogy, amikor lefulladt és indittani akartam, mint ha nem lett volna kompresszió a kocsiban. Nem lehetette hallani az a szép indittást hanem mint ha szökött volna a kompresszió belőle :S Nem tudom hogy Öninditó hiba lehet-e, majd jövőhéten kiderül mert szeritnem a generátor se tölt rendesen. 1 hónap alatt lemerült az aksim
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2011.01.22 szombat, 12:26:34 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.22 szombat, 11:27:42
Nálam is csak hideg motornál csinálja, melegen jó minden.
Szóval akkor várnom kéne hogy kicsit bemelegedjen.
Annyi belefér hogy ne fulladjak le az út közepén
Tegnap még észrevettem egy olyan hibát is hogy, amikor lefulladt és indittani akartam, mint ha nem lett volna kompresszió a kocsiban. Nem lehetette hallani az a szép indittást hanem mint ha szökött volna a kompresszió belőle :S Nem tudom hogy Öninditó hiba lehet-e, majd jövőhéten kiderül mert szeritnem a generátor se tölt rendesen. 1 hónap alatt lemerült az aksim
ha rövid távokon használod, akkor ne csodálkozz, ha lemerül
Naplózva
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2011.01.22 szombat, 20:59:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.22 szombat, 12:26:34
ha rövid távokon használod, akkor ne csodálkozz, ha lemerül
nyúlig meg vissza szoktam vele menni, meg kb ugyan annyiszor városban.
(nyúlig kb 10 km)
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2011.01.22 szombat, 23:00:43 »
Én azt tapasztaltam a mondimnál hogy vezérmű és vizpumpa csere után kevesebbet eszik!
100km/ó sebességnél forog 2700kb állandó 120-130 3500-öt.ja meg 160 tol még elkezd huzni az autó
Ez jó így vagy valami nem stimmel!
A rángatozásra visszatérve lehet hogy az a baja hogy városba mentem 5 be 1500 fordulaton?most meg hogy nyomni akarom akkor meg nem megy,de hát csak takarékoskodni akartam mert hát meg mondom ide kint drága a benzín (1,62)jelen pillanatba!tudtok ötleteket akkor várom őket!Amugy a kihuzatást probálom meg szerintem elsőnek hogy tisztuljon a katalizátor!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2011.01.22 szombat, 23:06:31 »
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.22 szombat, 23:00:43
Én azt tapasztaltam a mondimnál hogy vezérmű és vizpumpa csere után kevesebbet eszik!
100km/ó sebességnél forog 2700kb állandó 120-130 3500-öt.ja meg 160 tol még elkezd huzni az autó
Ez jó így vagy valami nem stimmel!
A rángatozásra visszatérve lehet hogy az a baja hogy városba mentem 5 be 1500 fordulaton?most meg hogy nyomni akarom akkor meg nem megy,de hát csak takarékoskodni akartam mert hát meg mondom ide kint drága a benzín (1,62)jelen pillanatba!tudtok ötleteket akkor várom őket!Amugy a kihuzatást probálom meg szerintem elsőnek hogy tisztuljon a katalizátor!
az alacsony fordulaton magas sebességi fokozatban csordogálni jó dolog, csak előfordulhat, hogy olajnyomás gondod is lehet, azon kívűl ha valami miatt "menekülni" kell semmi dinamikája nem lesz a kocsinak. de ez az én véleményem csak...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2011.01.22 szombat, 23:19:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.22 szombat, 23:06:31
az alacsony fordulaton magas sebességi fokozatban csordogálni jó dolog, csak előfordulhat, hogy olajnyomás gondod is lehet, azon kívűl ha valami miatt "menekülni" kell semmi dinamikája nem lesz a kocsinak. de ez az én véleményem csak...
hát igen ezt a menekülös dolgot tapasztaltam a német páján mikor épp hogy visszatudtam menni a sávomba mert látom hogy valaki nagyon jön .alig hogy mentem és 200 min elsuhant mellettem valami?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2011.01.23 vasárnap, 10:09:42 »
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.22 szombat, 23:00:43
de hát csak takarékoskodni akartam mert hát meg mondom ide kint drága a benzín (1,62)jelen pillanatba!
cserébe gondolom a kereset is jóval több mint idehaza ...
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.22 szombat, 23:19:09
hát igen ezt a menekülös dolgot tapasztaltam a német páján mikor épp hogy visszatudtam menni a sávomba mert látom hogy valaki nagyon jön .alig hogy mentem és 200 min elsuhant mellettem valami?
előzni nem úgy előzünk, mint a kamionok, gyök kettővel
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:13:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.21 péntek, 15:25:23
vagy az a gondja, hogy mk1-es pumpa van benne
de akkor az átlagfogyasztás miért jó benne?
A Bátyámé is MKI. Az átlag azért jó, mert sztem nem pumpa gond, és ennyit nem befolyásol ez a dolog. Vmi találgatós hiba lesz ez, ami vagy előjön, vagy nem...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:15:26 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.21 péntek, 20:29:05
Szép napot!
Sajnos még mindig fent áll egyik problémám.
Ha hidegen beindítottam, 2-3 perc után 1500-as rpm-ről csökkent a fordulat és leállt a motor.
Hétvégén lett rajta csinálva vezérlés, és ezt sikerült kiküszöbölni.
Viszont fent maradt az a gond hogy;
Ha elindulok hideg motorral, megyek kb fél, 1 percet, oda érek a körforgalomhoz, lelassíttok, vissza váltok és mikor kinyomom a kuplungot a fordulatszámom 0-ra esik le
Ezt kb 1x max 2x csinálja meg és utána már helyre áll a fordulatszám.
Ma is megálltam de a zebránál és alig tudtam indittani :S
Ha valaki tapasztalt hasonlót, vagy ismerné a hiba okát kérem értesítsen!!!!
Előre is kösszönöm a segitségeteket!
További szép napot!
Diag!
Vmi jeladód, vagy érzékelőd a ludas. Szegény keveréket érzékel a motor, és nyom neki üa-ot. Erre megfullad a motor... Ez sok mindentől lehet, nem érdemes találgatni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:16:02 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.22 szombat, 08:58:34
Szia!
Ez nálam is van. Én motorindítás után várok 2-3 percet és csak akkor indulok el. Ha rögtön kell mennem és nem várhatok a bemelegedéssel, akkor inkább 1-ben megyek 50-100 métert (most esett le, hogy 50-100m után mindig kereszteződés jön
) és utána már válthatok feljebb. De úgy is szoktam próbálni, hogy mikor indulhatok el, hogy nyomok egy-két erős gázfröccsöt, és ha ezután nem jön ez a lefulladós jelenet, akkor OK.
Csak hideg motornál csinálja. Hideg alatt azt értem, ha egész este állt a kocsi, vagy legalább 8 órát. Nekem olyannak tűnik, mintha sok benzint kapna és azért fullad le. A 4 ütemű rotakapám csinál hasonlót, ha a menetközben a gázkart szívató állásba tolom, elkezd lefulladni, majd "futónyúl" állás és kis köhögés és megy tovább.
Szintén zenész... Te is vizsgáltasd ki, ha zavar.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:19:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.22 szombat, 23:06:31
az alacsony fordulaton magas sebességi fokozatban csordogálni jó dolog, csak előfordulhat, hogy olajnyomás gondod is lehet, azon kívűl ha valami miatt "menekülni" kell semmi dinamikája nem lesz a kocsinak. de ez az én véleményem csak...
Akkor Te 150.nél is 3-ban mész?
Csak viccölök.
Sztem, ha vki üa takarékosan megy, akkor nem fog menekülős esetbe esni. Vagy legalábbis kicsi az esélye. Üa takarékosan meg nem lehet előzni, max a lehetőségekhez mérten spórolósan. De értem, hogy mire gondolsz.
Olajnyomás problémához sztem több kell, és ráadásul azt jelzi a műszer is. Még elhasznált, jóval min szint alatti mennyiségű olajjal sem fog eltűnni oly könnyen a nyomás.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:35:08 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.24 hétfő, 11:13:54
A Bátyámé is MKI. Az átlag azért jó, mert sztem nem pumpa gond, és ennyit nem befolyásol ez a dolog. Vmi találgatós hiba lesz ez, ami vagy előjön, vagy nem...
ellenben akkor nem lenne jó az alapjárat vagy a fogyasztás vagy valami
itt max a klíma rossz, de az meg mindegy is
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:36:55 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.24 hétfő, 11:16:02
Szintén zenész... Te is vizsgáltasd ki, ha zavar.
Tudok vele élni.
Kit ajánlotok motordiag-ra?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 11:39:26 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 11:36:55
Tudok vele élni.
Kit ajánlotok motordiag-ra?
diagolhatod magadnak
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:21:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.24 hétfő, 11:39:26
diagolhatod magadnak
Hogyan?
Van erre műszer?
Az alapjáratos leírás alapján, minden nézzek meg sorban?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:26:32 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:21:41
Hogyan?
Van erre műszer?
Az alapjáratos leírás alapján, minden nézzek meg sorban?
google keresés, első találat lesz
"Hibakód kiolvasása Mondiból"
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:34:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.24 hétfő, 12:26:32
google keresés, első találat lesz
"Hibakód kiolvasása Mondiból"
Kösz!
Menetközben a Szerviz menüpont /4 lap találtam egy másik kiolvasót.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:36:05 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:34:38
Kösz!
Menetközben a Szerviz menüpont /4 lap találtam egy másik kiolvasót.
http://mondeo.hu/index.php?page=62
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:37:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.24 hétfő, 12:36:05
http://mondeo.hu/index.php?page=62
Igen, erre gondoltam, csak nem linkeltem.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:38:44 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:34:38
Kösz!
Menetközben a Szerviz menüpont /4 lap találtam egy másik kiolvasót.
ami linkeltem, abban mindkettő benne van, itt meg még a hibakódok se szerepelnek
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:47:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.24 hétfő, 12:38:44
ami linkeltem, abban mindkettő benne van, itt meg még a hibakódok se szerepelnek
Teljesen igazad van, és tényleg bővebb a leírás.
Egyik helyen 5w másik helyen 1w izzó írnak. Ennek van jelentősége.
A kódok meddig tárolódnak? Ha kivillogtatom őket, utána törlődnek? Vagy ez egy egyre bővülő tároló, és benne lesz az 5 évvel ezelőtti kód is?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 12:54:36 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:47:13
Teljesen igazad van, és tényleg bővebb a leírás.
Egyik helyen 5w másik helyen 1w izzó írnak. Ennek van jelentősége.
A kódok meddig tárolódnak? Ha kivillogtatom őket, utána törlődnek? Vagy ez egy egyre bővülő tároló, és benne lesz az 5 évvel ezelőtti kód is?
folyamatosan gyüjtögeti az adatokat. ha ki akarod törölni a hibakódokat, akkor az akku sarut vedd le egy negyed órára. ilyenkor újra kell tanítani a vezérlést (legalább is ajánlott) meg persze az órát beállítani, meg a kódot beütni a rádiónak, ha gyári.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:04:25 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:37:08
Igen, erre gondoltam, csak nem linkeltem.
De ez Neked nem jó, ez csak a 93, és 94 év eleji Mondeokhoz segítség...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:05:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.24 hétfő, 11:35:08
ellenben akkor nem lenne jó az alapjárat vagy a fogyasztás vagy valami
itt max a klíma rossz, de az meg mindegy is
Háát igen. Én nem foglalkoznék vele...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:06:39 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 12:47:13
Teljesen igazad van, és tényleg bővebb a leírás.
Egyik helyen 5w másik helyen 1w izzó írnak. Ennek van jelentősége.
A kódok meddig tárolódnak? Ha kivillogtatom őket, utána törlődnek? Vagy ez egy egyre bővülő tároló, és benne lesz az 5 évvel ezelőtti kód is?
X, mondjuk 1-200 indítás után törlődik a hibatárból. Kiolvasás közben is tudod törölni a hibatárat, ha elvezed a testet, majd vissza. Ilyenkor újra fel kell pörögnie a ventinek...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:22:07 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.24 hétfő, 13:04:25
De ez Neked nem jó, ez csak a 93, és 94 év eleji Mondeokhoz segítség...
Elveszítettem a fonalat, hogy melyik verzió jó nekem. Mindkettőben van egy, amikor a motortérben található 3 dugaljas csatiba kell dugni, és van egy amikor az ECU-ba. Akkor melyik a jó?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:24:33 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.24 hétfő, 13:22:07
Elveszítettem a fonalat, hogy melyik verzió jó nekem. Mindkettőben van egy, amikor a motortérben található 3 dugaljas csatiba kell dugni, és van egy amikor az ECU-ba. Akkor melyik a jó?
ha van csatid, akkor az, ha nincs csatid, akkor a másik
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 13:29:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.24 hétfő, 13:24:33
ha van csatid, akkor az, ha nincs csatid, akkor a másik
nd-sben benne van mindkettő ...
Naplózva
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:04:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.24 hétfő, 12:54:36
folyamatosan gyüjtögeti az adatokat. ha ki akarod törölni a hibakódokat, akkor az akku sarut vedd le egy negyed órára. ilyenkor újra kell tanítani a vezérlést (legalább is ajánlott) meg persze az órát beállítani, meg a kódot beütni a rádiónak, ha gyári.
hogy lehet újra tanittani a vezérlést?
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:06:34 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.24 hétfő, 15:04:49
hogy lehet újra tanittani a vezérlést?
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
by Fusim
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:41:29 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.24 hétfő, 15:04:49
hogy lehet újra tanittani a vezérlést?
Persze nem a vezérlést kell újratanítani, hanem a computert...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2011.01.24 hétfő, 15:42:48 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.24 hétfő, 15:41:29
Persze nem a vezérlést kell újratanítani, hanem a computert...
Igen ez computer tanításra jó leírás.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2011.01.25 kedd, 14:31:22 »
kicsit meglepődtem " újra kell tanítani a vezérlést" mert ilyenről még nem hallottam
Kösszi szépen az ECU oktatás leírását!!!
Bakker ilyenkor nincs itthon a kocsi, mikor jó havas az út és lehetne csúszkálni
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2011.01.25 kedd, 21:29:13 »
örülök, neki, hogy ez a legnagyobb problémátok...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:26:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.25 kedd, 21:29:13
örülök, neki, hogy ez a legnagyobb problémátok...
én is nagyon örülök hogy csak ennyi van
ráadásul megtudtam hogy nem jövőhéten, hanem 2 hét mulva lesz csak SZKT verseny
Naplózva
Styv
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 08:14:36 »
Urak!
Az 1.8-as benyásba mennyi motorolaj kell?A neten sajnos nem találtam róla adatot.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 09:38:51 »
Idézetet írta: Styv - 2011.01.31 hétfő, 08:14:36
Urak!
Az 1.8-as benyásba mennyi motorolaj kell?A neten sajnos nem találtam róla adatot.
4l szűrővel együtt.
Ha 5l gyárit veszel, az tuti elég lesz.
Csakis 5W30! Nagyon fontos! Gyári 5l 5.100,-HUF körül mozog.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 10:16:35 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.31 hétfő, 09:38:51
4l szűrővel együtt.
Ha 5l gyárit veszel, az tuti elég lesz.
Csakis 5W30! Nagyon fontos! Gyári 5l 5.100,-HUF körül mozog.
Köszönöm!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 10:18:37 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.31 hétfő, 09:38:51
Csakis 5W30! Nagyon fontos! Gyári 5l 5.100,-HUF körül mozog.
Hol? Nagyautónál kedvezményesen 8000 Ft.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 14:08:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.01.31 hétfő, 10:18:37
Hol? Nagyautónál kedvezményesen 8000 Ft.
Linkeljek?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2011.01.31 hétfő, 15:01:54 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.31 hétfő, 14:08:13
Linkeljek?
Az üzlet nevét mond, magánkézből pancsolatok nem érdekelnek.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gabro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:41:19 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.22 szombat, 09:01:05
Van egy KöHÉM rendelet (6/1990 KöHém), ami kimondja, hogy a 2006 után az EU-ban gyártott autók 4-es besorolásúak.
Megkeresem a rendeletet.
Ezzel lehet reklamálni az okmányirodában. Sajnos ennek átírása is fizetős. Itt egy cikk:
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/02/21/piros_vagy_kek_matrica/
Nekünk mindkettő 1995-ös, de már EURO-2-es. Az egyiket ma sikerült átsoroltatni 2-ből 4-be: már kék matricája van.
Ha valakit érdekel, leírom, hogy mi volt a menete...
Naplózva
Styv
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2011.02.02 szerda, 16:37:38 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.31 hétfő, 14:08:13
Linkeljek?
Megvettük az olajat,5100ft 5 liter 5w30.Meg vettünk termosztátot is mert nem melegszik a motor.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:02:48 »
Idézetet írta: Gabro - 2011.02.01 kedd, 20:41:19
Nekünk mindkettő 1995-ös, de már EURO-2-es. Az egyiket ma sikerült átsoroltatni 2-ből 4-be: már kék matricája van.
Ha valakit érdekel, leírom, hogy mi volt a menete...
Szerintem írd le, mert akkor a jövőben is elő lehet venni, hogy így kell eljárni.
Köszi,
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 12:39:00 »
hello mindenki!Talalos kerdes : hol eszik kevesebbet az auto(mk1 1.8 benzin) pajan allando 120km /o 46km tavon vagy mellekuton 33km tavon valtakozo sebesseggel ami 100-80 km/o korul van!
Naplózva
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ