Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:01:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1673730 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Kusti1
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2350 Dátum:
2011.12.19 hétfő, 11:32:41 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.12.19 hétfő, 09:47:43
Hát, szerintem a pumpa mérője nem a legbiztosabb dolog.
A - tudtommal -
hivatalos
mérőben van egy rajzolóka is, olyasmi, mint pl. az EKG. Ez ráhúz egy vonalat egy lapocskára, amin összehasonlítható az egyes hengerek nyomása. De elég egy olyan
mutatós
is, ami megtartja a mutató legnagyobb kitérését is, amit egy nullázó gombbal lehet törölni - erre szerintem nem alkalmas a pumpa órája, és ha egyedül csinálod a tesztet, akkor nem igazán látsz be a motortérbe azalatt, amíg indítózol.
Folyamat: kiszedik a gyertyákat, betekerik az egyik helyére ezt a műszert, beül kormány mögé, tövig nyomja a gázt, és indítózik 4-5 mp-ig. Aztán kiszáll, odamegy a műszerhez, és a berajzolt csík miatt látni, hogy mekkora volt a műszer kitérése, ami alapján a lapon látszik a henger végnyomása, vagy a mutató a legnagyobb kitérésben megmarad.
Papírlap mozgat a 2. hengerhez v. mutató nulláz, becsavar köv. hengerbe, ismét teszt. Ugyanez mind a 4 hengernél.
Remélem érthetően írtam, ha mégse, bocsi, kérdezz.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2351 Dátum:
2011.12.19 hétfő, 11:37:27 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.12.19 hétfő, 09:47:43
Hát, szerintem a pumpa mérője nem a legbiztosabb dolog.
A - tudtommal -
hivatalos
mérőben van egy rajzolóka is, olyasmi, mint pl. az EKG. Ez ráhúz egy vonalat egy lapocskára, amin összehasonlítható az egyes hengerek nyomása. De elég egy olyan
mutatós
is, ami megtartja a mutató legnagyobb kitérését is, amit egy nullázó gombbal lehet törölni - erre szerintem nem alkalmas a pumpa órája, és ha egyedül csinálod a tesztet, akkor nem igazán látsz be a motortérbe azalatt, amíg indítózol.
Folyamat: kiszedik a gyertyákat, betekerik az egyik helyére ezt a műszert, beül kormány mögé, tövig nyomja a gázt, és indítózik 4-5 mp-ig. Aztán kiszáll, odamegy a műszerhez, és a berajzolt csík miatt látni, hogy mekkora volt a műszer kitérése, ami alapján a lapon látszik a henger végnyomása, vagy a mutató a legnagyobb kitérésben megmarad.
Papírlap mozgat a 2. hengerhez v. mutató nulláz, becsavar köv. hengerbe, ismét teszt. Ugyanez mind a 4 hengernél.
Remélem érthetően írtam, ha mégse, bocsi, kérdezz.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Sziasztok!
Én annyival kiegészíteném a műveletet, hogy a trafóról lehúznám a stekkert, vagy a gyújtókábeleket a trafóról, mert láttam már lángoló motorterű vasat, mivel a gyujtókábel áthúzott a motorra és a hengerekből kilövellt keverék belobbant a szikrától!
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2352 Dátum:
2011.12.20 kedd, 17:06:58 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.12.19 hétfő, 09:47:43
Hát, szerintem a pumpa mérője nem a legbiztosabb dolog.
A - tudtommal -
hivatalos
mérőben van egy rajzolóka is, olyasmi, mint pl. az EKG. Ez ráhúz egy vonalat egy lapocskára, amin összehasonlítható az egyes hengerek nyomása. De elég egy olyan
mutatós
is, ami megtartja a mutató legnagyobb kitérését is, amit egy nullázó gombbal lehet törölni - erre szerintem nem alkalmas a pumpa órája, és ha egyedül csinálod a tesztet, akkor nem igazán látsz be a motortérbe azalatt, amíg indítózol.
Folyamat: kiszedik a gyertyákat, betekerik az egyik helyére ezt a műszert, beül kormány mögé, tövig nyomja a gázt, és indítózik 4-5 mp-ig. Aztán kiszáll, odamegy a műszerhez, és a berajzolt csík miatt látni, hogy mekkora volt a műszer kitérése, ami alapján a lapon látszik a henger végnyomása, vagy a mutató a legnagyobb kitérésben megmarad.
Papírlap mozgat a 2. hengerhez v. mutató nulláz, becsavar köv. hengerbe, ismét teszt. Ugyanez mind a 4 hengernél.
Remélem érthetően írtam, ha mégse, bocsi, kérdezz.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Köszönöm, érthető a leírásod. A legnagyobb kitérés értéke elvileg rögzíthető lenne számomra, van olyan pumpa mérőm, amelyik mechanikusan rögzíti a mutatót a max. kitérésen, aztán gombnyomásra visszaengedi a nullára. Bár igaz, hogy az nem 15 barig mér, de ez már csak megoldandó részletkérdés. Mellesleg -elképzeltem-hogy a papíros rögzítés helyett akár kis kamerával is felvehetem hengerenként a műszer mutatójának mozgását és utólag összehasonlíthatom. Azt meg én is úgy gondoltam hogy két emberes mérés lenne, én elől a motortérben mérek és pl. a (mindig kéznél levő) Asszony önindítózik az utastérben. A linken levő műszer toldatának végén is ha jól látom gumi van, nem menetes, akkor elképzelhető, hogy csak odanyomják a gyertyanyílásra.
Üdvözlettel: Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2353 Dátum:
2011.12.20 kedd, 17:09:03 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.12.19 hétfő, 11:37:27
Sziasztok!
Én annyival kiegészíteném a műveletet, hogy a trafóról lehúznám a stekkert, vagy a gyújtókábeleket a trafóról, mert láttam már lángoló motorterű vasat, mivel a gyujtókábel áthúzott a motorra és a hengerekből kilövellt keverék belobbant a szikrától!
Igazad van, köszönöm, erre érdemes odafigyelni
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Kusti1
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2354 Dátum:
2011.12.20 kedd, 17:52:44 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.20 kedd, 17:09:03
Igazad van, köszönöm, erre érdemes odafigyelni
Nagyon szivesen.
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2355 Dátum:
2011.12.20 kedd, 17:54:51 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.05 hétfő, 18:57:18
A részletesen kitárgyalt vezérműszíj szett csere után ma levizsgáztattam a mondit, mivel közben lejárt a műszakim. Ismerős vitte vizsgára, előtte lemostam, kitakarítottam, másra nem volt szükség
. Át ment gond nélkül, az egyetlen szépséghiba, hogy a szaki előzetes igérete ellenére piros környezetvédelmi cimkét kapott. 95-ös évjáratú MKI. kombi mondeo, 2000-es benzines Zetec motorral. Körbetelefonálgattam, Mozaik utcában és alvállalatainál (összesen) 2700 valahány forintért nagy valószínűséggel esélyem van, ha odaviszem a járgányt (lényeg, hogy legalább 1995-ös gyártású legyen) , hogy kicseréljék a cimkét. Annyiban (is) korrektek, hogy csak akkor kell fizetnem, ha tényleg jár a cimke csere. Megkérdeztem az egyik közeli, tán legnagyobb Ford márkakereskedést is, hogy adnak-e igazolást, hogy EURO 2-es a motor a mondeomban, holnapra igértek választ. Azt ők is megerősítették, hogy 1994 után már csak EURO 2-es motorral kerültek ki a mondeok. Tudom volt már szó a forumon róla, de megköszönnék minden segítséget, tapasztalatot a témában.
Na, ma épp útba esett, el is intéztem a környezetvédelmi cimke cserét pirosról kékre. Cca. 1 óra alatt meg volt. Leírom a menetét: Vasgereben utcai felügyeleten először kocsi utcán marad, én beballag az ügyfélfogadóba. Ott üfsz.-osnak elrebeg, hogy nem rég voltam műsz. vizsgán, piros cimkét kaptam, de szerintem nekem kék dukál. Megkérdezi itt-e a kocsi - mondom igen, ott kint áll az utcán az a fehér mondeo
-, elkéri forgalmit, személyi igazolványt (lakcímkártya nem kell ha én vagyok a tulaj is és azonos a cím a forgalmiban szereplővel), más okmány nem kell. Mikor látja, hogy a forgalmiban 95. év szerepel a gépkocsi születési évének, távozik a forgalmival. Cca. 10 perc múlva visszatér és közli mehetek befizetni a pénztárba 1700 Ft-ot. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy jogosult a járgány a kék cimkére. Befizetem, kapok egy nagy A4-es adatlapot, irataimat és egy papírkát amivel a portás beengedi a gépkocsit a kapun és eligazít, hogy hol a sor vége ahova beálljak a járgánnyal. A vizsgaépület előtt pár kocsi áll, a cimkecseréseket (kb. harmada az) mikor sorra kerülnek, a műhelykapu előtt félreállítják, a többi bemegy az épületbe az akna fölé. Közben jól értesült, mindenkivel haver mögöttem sorakozó buzdít 2x is, menjek be, az ajtón belűl levő kis asztalkánál adjam le a papírom, de elhajtanak mind a kétszer, nyugalom, majd ők elkérik ha itt az ideje. Így is lesz, mikor sorra kerülök, a bejárat előtt megmutatják hova álljak, elkérik a forgalmit és a papírt -ráiratják a kilométeróra állást- és rákérdeznek környezetvédelmicimke cseréről volt szó az üfsz-on, én helyeselek, erre dörzsiszivaccsal és sprével letakarítja egy úr a rendszámtáblán a régi pirosat, fújkálja, majd felnyomja a kéket. Jön egy másik, körbefotózza a mondeot, szélvédőn -hologrammos cimkét is tán-, kis ablakban alvázszámot, utastérben km.óráról is csinál képet, aztán kéri csak tartsam meg pillanatra a motorfedelet és csinál pár fotot a motortérben található azonosítókról. Ezzel készen is van. Motort beindítani a procedura alatt nem kell! Ők végeztek, én kocsival belső parkolóba el, üfsz.-on vizsgapapírok kiadása ablaknál név szerint szólítanak, fizessek be -a cimkecseréért- még asszem. 980 Ft-ot, majd mikor viszem vissza a befizetést igazoló papírt, kiadja a forgalmit és az adatlapot, hogy ezzel menjek majd az okmányirodába. Mikor megkérdezem, hogy az okmányirodában mit és mennyiért csinálnak majd, közli fogalma sincs.
Ezután portán símán kiengednek, kapukilépő, efféle nem kell. Az adatlapot egyelőre beraktam a táskámba a forgalmi mellé, az okmányirodát majd megpróbálom felhívni valamelyik nap, hogy szükséges-e beiratni a forgalmiba a változást és ha kell mikor lehetséges meg mennyiért. Szerintem idén már úgysem jönne össze. Remélem elég részletes voltam
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.20 kedd, 18:33:30 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2356 Dátum:
2011.12.20 kedd, 21:32:48 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.20 kedd, 17:54:51
Na, ma épp útba esett, el is intéztem a környezetvédelmi cimke cserét pirosról kékre. Cca. 1 óra alatt meg volt. Leírom a menetét: ...
Én is így jártam/cselekedtem hétfőn Baranyában
Az "Érdekes" topicba írtam be, merthogy számomra érdekes volt, hogy szerzetem ugyan Ford igazolást, de azzal sokra nem mentem.
Itt a kocsi nem is kellett, csak a papírok. Azért én leparkoltam az NKH elé az utcán. Ennek az lett az eredménye, hogy egy alkalmazott még ki is jött az utcára - közterületre és elintézte a szakadó hóban a le-fölragacsolást. Zéró fotó, meg ki-beállogatás
Lóvé ugyanannyi volt nekem is.
Az okmányirodáról: én azt a tájékoztatást kaptam, hogy 15 napon belül át kell vezettetni, tehát sokat nem érdemes erre várni.
Az összeg első állapotban nulla forint lesz, de ehhez az kell, hogy azon a bizonyos adatlapon sok egyéb eltérő bejegyzés ne legyen, csak annyi változás, hogy 02-ről 04-re változott a körny.besorolásod.
Pl a műszakid érvényessége ugyanaz maradt/maradjon, mint amit az eredeti műszaki vizsgádon megadtak, vagyis ne ettől a matricacsere mókától számolják újra - amivel 2 év múlva nyersz pár napot, de most bukhatsz ezreket forintban.
Nekem még rávésték az adatlap aljára, hogy az NKH hibázott a piros kiadásakor.
Annyi kiegészítést tennék még az írásodhoz, hogy az én gépem 1994-es, októberi.
Örülök, hogy sikerült elintézni
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.20 kedd, 21:34:43 írta ocsigep1
»
Naplózva
MKI 2.0i
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2357 Dátum:
2011.12.20 kedd, 21:41:32 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2011.12.20 kedd, 21:32:48
Én is így jártam/cselekedtem hétfőn Baranyában
Az "Érdekes" topicba írtam be, merthogy számomra érdekes volt, hogy szerzetem ugyan Ford igazolást, de azzal sokra nem mentem.
Itt a kocsi nem is kellett, csak a papírok. Azért én leparkoltam az NKH elé az utcán. Ennek az lett az eredménye, hogy egy alkalmazott még ki is jött az utcára - közterületre és elintézte a szakadó hóban a le-fölragacsolást. Zéró fotó, meg ki-beállogatás
Lóvé ugyanannyi volt nekem is.
Az okmányirodáról: én azt a tájékoztatást kaptam, hogy 15 napon belül át kell vezettetni, tehát sokat nem érdemes erre várni.
Az összeg első állapotban nulla forint lesz, de ehhez az kell, hogy azon a bizonyos adatlapon sok egyéb eltérő bejegyzés ne legyen, csak annyi változás, hogy 02-ről 04-re változott a körny.besorolásod.
Pl a műszakid érvényessége ugyanaz maradt/maradjon, mint amit az eredeti műszaki vizsgádon megadtak, vagyis ne ettől a matricacsere mókától számolják újra - amivel 2 év múlva nyersz pár napot, de most bukhatsz ezreket forintban.
Nekem még rávésték az adatlap aljára, hogy az NKH hibázott a piros kiadásakor.
Annyi kiegészítést tennék még az írásodhoz, hogy az én gépem 1994-es, októberi.
Örülök, hogy sikerült elintézni
Épp ma állt a parkolónkban egy kettes mondeo piros matricával.Csodálkoztam is rajta.
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2358 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 20:36:22 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2011.12.20 kedd, 21:32:48
Én is így jártam/cselekedtem hétfőn Baranyában
...Az okmányirodáról: én azt a tájékoztatást kaptam, hogy 15 napon belül át kell vezettetni, tehát sokat nem érdemes erre várni.
Az összeg első állapotban nulla forint lesz, de ehhez az kell, hogy azon a bizonyos adatlapon sok egyéb eltérő bejegyzés ne legyen, csak annyi változás, hogy 02-ről 04-re változott a körny.besorolásod.
Pl a műszakid érvényessége ugyanaz maradt/maradjon, mint amit az eredeti műszaki vizsgádon megadtak, vagyis ne ettől a matricacsere mókától számolják újra - amivel 2 év múlva nyersz pár napot, de most bukhatsz ezreket forintban.
Nekem még rávésték az adatlap aljára, hogy az NKH hibázott a piros kiadásakor.
Annyi kiegészítést tennék még az írásodhoz, hogy az én gépem 1994-es, októberi.
Örülök, hogy sikerült elintézni
Akkor január első munkanapjaiban megkeresem az okmányirodát. Nekem nem írták rá, hogy ők hibáztak, csak annyit:
Záradékok: 048 Egyéb záradék: KVOS HELYESEN: 04
Hátha ez is azt jelenti...
Köszönöm az együttérzésed, akkor a hétfő mindkettőnknek jól alakult
Ja, utólag: most látom az adatlapon: Első nyilvántartásba vétel időpontja: 1995 dec. 31. Lehet, hogy egy napon múlott, hogy automatikusan nem kapta meg a kék cimkét?
Üdv. Feri
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.22 csütörtök, 20:48:00 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2359 Dátum:
2011.12.23 péntek, 20:20:09 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.22 csütörtök, 20:36:22
...
Ja, utólag: most látom az adatlapon: Első nyilvántartásba vétel időpontja: 1995 dec. 31. Lehet, hogy egy napon múlott, hogy automatikusan nem kapta meg a kék cimkét?
Üdv. Feri
hali, nem biztos, hogy 1 napon múlt.
Az utánam jövő csókának '97-es gyártású verdára sütötték rá a piros matricát, miközben elméletileg ugye '96.01.01. után már csak EUROII-es (helyből kék matrica) kocsikat lehetett forgalomba helyezni.
Naplózva
MKI 2.0i
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2360 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 21:22:27 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.18 vasárnap, 10:37:57
...kissé rángat alacsony fordulaton inkább 1500 alatt az MKI. 2000ccm, benzines motor ...
Mindent néztem, még az EGR-t is ledugóztam, csak azzal a fránya T alaku gumival nem törődtem -eleinte- a gyujtótrafo alatt, mivel 2-3 éve cseréltem (gyárira). Pedig megint felpuhult, lecsúszik a fémcsőről. Ajánlom figyelmetekbe, ha szelel hihetetlen durván megváltozik (rángat, alapjárat leesik, ingadozik fel-le) a motor járása alacsony fordulaton.
Másik: győzzetek már meg, legyetek szívesek, hogy ha már beraktam, ne vegyem ki az EGR "dugóját", mert nem vettem észre, hogy javított volna a motor járásán. Sőt azóta a motor mintha lassabban melegedne fel és ezáltal később lesz meleg az utastérben, de ez 1 nap után nem biztos.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.26 hétfő, 21:31:22 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2361 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 21:29:39 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.26 hétfő, 21:22:27
Mindent néztem, még az EGR-t is ledugóztam, csak azzal a fránya T alaku gumival nem törődtem a gyujtótrafo alatt, mivel 2-3 éve cseréltem (gyárira). Pedig megint felpuhult, lecsúszik a fémcsőről. Ajánlom figyelmetekbe, ha szelel hihetetlen durván megváltozik (rángat, alapjárat leesik, ingadozik) a motor járása alacsony fordulaton.
Másik: győzzetek már meg, legyetek szívesek, hogy ha már beraktam, ne vegyem ki az EGR "dugóját", mert nem vettem észre, hogy javított volna a motor járásán. Sőt azóta a motor mintha lassabban melegedne fel és ezáltal később lesz meleg az utastérben, de ez 1 nap után nem biztos.
a motor melegedéséhez nem sok köze van.igaz,a visszavezetett kipufogógáz meleg,de mivel alacsony az oxigén tartalma jobb nem lesz.Gyanítom,valami más lesz a gond.Másrészt a t elem vacakolása eddig is ismert volt...
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2362 Dátum:
2011.12.28 szerda, 19:18:54 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.26 hétfő, 21:22:27
Mindent néztem, még az EGR-t is ledugóztam, csak azzal a fránya T alaku gumival nem törődtem
Tegnap megvettem a T elemet a közeli márkakereskedésben, ma kicibáltam a régit és betuszkoltam a helyére az újat, jó is a gép de rákérdeznék, tudja-e, emlékezik-e rá valaki, hogy ennek a T elemnek hogyan kell behelyezve lennie. Ez a T alak olyan, hogy a T felső két szára aszimetrikus, egyik fele kissé hosszabb és abban van mikor megvesszük az a sárga dugó. Nekem mikor 2-3 éve cseréltem, biztosan emlékszem a felső rövidebb fele volt a motorról jövő fém csőre dugva és a másik felső hosszabb felébe volt az a műanyagcső+pipa alakú gumicső dugva, a T alsó szára meg egy a kocsi eleje felé menő fémcsőre catlakozott. Akkor is próbáltam utána nézni, hogy így van-e helyesen, de eredménytelenül, ezért végül (úgy ahogy előzőleg volt) cseréltem át az újra. Az egyenetlen motor járást viszont most nekem az okozta, hogy ez a bizonyos rövidebb felső T rész lazult le (tágult ki) és csúszkált le a fém csőről. Remélem érthetően írom. Ezúttal fordítva raktam fel az új T elemet. A hosszabbik T felső részt dugtam a fém csőre és a rövidebbe dugtam a gumipipába csatlakozó műanyag csövecskét. A T alsó szára ment ahova eddig, az előre menő csőre.Melyik a helyes felszerelési mód? Felhívtam pár márkakereskedést eddig sehol sem tudták tutira megmondani, a rajzon nem egyértelmű és sajnos nekik az én évjáratom már matuzsálem.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.29 csütörtök, 10:14:53 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rob
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2363 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 23:46:19 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.26 hétfő, 21:22:27
Mindent néztem, még az EGR-t is ledugóztam, csak azzal a fránya T alaku gumival nem törődtem -eleinte- a gyujtótrafo alatt, mivel 2-3 éve cseréltem (gyárira). Pedig megint felpuhult, lecsúszik a fémcsőről. Ajánlom figyelmetekbe, ha szelel hihetetlen durván megváltozik (rángat, alapjárat leesik, ingadozik fel-le) a motor járása alacsony fordulaton.
Másik: győzzetek már meg, legyetek szívesek, hogy ha már beraktam, ne vegyem ki az EGR "dugóját", mert nem vettem észre, hogy javított volna a motor járásán. Sőt azóta a motor mintha lassabban melegedne fel és ezáltal később lesz meleg az utastérben, de ez 1 nap után nem biztos.
Az EGR helyes működés esetén hűti a motort, ezért csak üzemmeleg állapotban kapcsolja be a vezérlés. Amúgy tökmindegy, hogy le van-e dugózva, mert mérhetetlenül kismennyiségű füst jut vissza (vesd össze: leömlő keresztmetszete- vékony rézcső keresztmetszete, emellett nem keresztmetszettel arányos mennyiség jön az EGR-be, hanem Ohm-törvényének párhuzamos kapcsolásra vonatkozó alkalmazásának analógiájára kb. tízezred rész füst). Viszont nem kormolódik a légszívó szelep, ez az egyedüli hatása a dugózásnak.
Viszont nálam az EGR-cső összelapított szakaszának két végéről kiágazó csövecskére ráhúzott, és az EGPD-szenzorhoz tartó két gumicső egyike leszakad, a maradék a kiágazáson van, a többi gumicső meg rövid. Megpróbáltam egy jó kis hatszögletű fejű lemezcsavart belecsavarni a rézcsőbe, de az egyenlőtlen hőtágulás miatt azonnal elhagytam. Leszigetelőszalagoztam, de az hamar kiégett. Enélkül viszont megy a füst a motortérbe és a szellőztetésen keresztül az utastérbe, nem sok, mint ha valaki folyamatosan dohányozna a motortérben, de elég büdös (katalizátor előtti büdösgáz).
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2364 Dátum:
2011.12.30 péntek, 09:34:08 »
Idézetet írta: Rob - 2011.12.29 csütörtök, 23:46:19
Az EGR helyes működés esetén hűti a motort, ezért csak üzemmeleg állapotban kapcsolja be a vezérlés. Amúgy tökmindegy, hogy le van-e dugózva, mert mérhetetlenül kismennyiségű füst jut vissza (vesd össze: leömlő keresztmetszete- vékony rézcső keresztmetszete, emellett nem keresztmetszettel arányos mennyiség jön az EGR-be, hanem Ohm-törvényének párhuzamos kapcsolásra vonatkozó alkalmazásának analógiájára kb. tízezred rész füst). Viszont nem kormolódik a légszívó szelep, ez az egyedüli hatása a dugózásnak.
Viszont nálam az EGR-cső összelapított szakaszának két végéről kiágazó csövecskére ráhúzott, és az EGPD-szenzorhoz tartó két gumicső egyike leszakad, a maradék a kiágazáson van, a többi gumicső meg rövid. Megpróbáltam egy jó kis hatszögletű fejű lemezcsavart belecsavarni a rézcsőbe, de az egyenlőtlen hőtágulás miatt azonnal elhagytam. Leszigetelőszalagoztam, de az hamar kiégett. Enélkül viszont megy a füst a motortérbe és a szellőztetésen keresztül az utastérbe, nem sok, mint ha valaki folyamatosan dohányozna a motortérben, de elég büdös (katalizátor előtti büdösgáz).
Ohm törvény és a kipufogó füstje, kalapot le
. Ha bármi okból nem tudod kicserélni azt az elszakadt gumicsövet, miért nem vágod el és toldasz be közé egy csövet toldásnak? Nálam a beindítás elején, amíg hideg a kipufogó könyök, valahol ott ereszt kicsit a kipufogógáz. Nem keresgéltem még, de fogalmam sincs, hogy hol a fenébe tud bejönni az utastérbe a bűze. Ha belső keringetésre kapcsolom a fűtést akkor nem érzem.
T gumielem szárai hogyan vannak helyesen feldugva, még mindig nem tud senki kiokosítani?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.30 péntek, 09:37:11 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2365 Dátum:
2011.12.30 péntek, 11:32:14 »
Idézetet írta: belphegor - 2011.12.30 péntek, 09:34:08
Ohm törvény és a kipufogó füstje, kalapot le
. Ha bármi okból nem tudod kicserélni azt az elszakadt gumicsövet, miért nem vágod el és toldasz be közé egy csövet toldásnak? Nálam a beindítás elején, amíg hideg a kipufogó könyök, valahol ott ereszt kicsit a kipufogógáz. Nem keresgéltem még, de fogalmam sincs, hogy hol a fenébe tud bejönni az utastérbe a bűze. Ha belső keringetésre kapcsolom a fűtést akkor nem érzem.
T gumielem szárai hogyan vannak helyesen feldugva, még mindig nem tud senki kiokosítani?
emlékeim szerint a T alsó szára megy a motorra,a hosszabbik megy a kipufogó felé.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2366 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 11:35:11 »
első legelső autóm benzines volt igaz nem mondeo de benzines
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2367 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 20:56:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.12.30 péntek, 11:32:14
emlékeim szerint a T alsó szára megy a motorra,a hosszabbik megy a kipufogó felé.
így van
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2368 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 18:59:15 »
A minap az ismerősöm figyelmeztetett hogy a kipufogóból fehér büdös füst jött ki. Én megnéztem hogy mit jelent a fehér füst és a hűtőfolyadék miatt lehet.
Megnéztem a szintet és nem változott semmit (nyáron ellenőriztem). Majd megnéztem minden tartályt és motorolajszintet, de nincs sehol hiba. Mi lehet a gond?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2369 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 19:33:17 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.02 hétfő, 18:59:15
A minap az ismerősöm figyelmeztetett hogy a kipufogóból fehér büdös füst jött ki. Én megnéztem hogy mit jelent a fehér füst és a hűtőfolyadék miatt lehet.
Megnéztem a szintet és nem változott semmit (nyáron ellenőriztem). Majd megnéztem minden tartályt és motorolajszintet, de nincs sehol hiba. Mi lehet a gond?
meg esetleg kondenzvíz
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2370 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 19:51:41 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.01.02 hétfő, 19:33:17
meg esetleg kondenzvíz
nincs klímám
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2371 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 20:13:34 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.02 hétfő, 19:51:41
nincs klímám
az tök mindegy.nekem tiszta etanol üzemben annyi víz jön ki hátul,hogy ihaj.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2372 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 20:18:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.02 hétfő, 20:13:34
az tök mindegy.nekem tiszta etanol üzemben annyi víz jön ki hátul,hogy ihaj.
Vizezik a szeszt?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2373 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 20:33:46 »
Idézetet írta: legyozo - 2012.01.02 hétfő, 20:18:30
Vizezik a szeszt?
igen!nem tudtad?minden kocsmában...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2374 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 21:44:52 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.02 hétfő, 19:51:41
nincs klímám
amíg hideg a motor akkor normális a fehéres gőz
de felmelegszik teljesen akkor el kell tünnie
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2375 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:05:33 »
Idézetet írta: Zotyesz84 - 2012.01.02 hétfő, 18:59:15
A minap az ismerősöm figyelmeztetett hogy a kipufogóból fehér büdös füst jött ki. Én megnéztem hogy mit jelent a fehér füst és a hűtőfolyadék miatt lehet.
Megnéztem a szintet és nem változott semmit (nyáron ellenőriztem). Majd megnéztem minden tartályt és motorolajszintet, de nincs sehol hiba. Mi lehet a gond?
Ha rövid távokat teszel meg csak, akkor a kondenzvíz lecsapódik és jó része bent marad a a kipufogórendszerben és az bizony gőzölög, sőt csöpög is ki a kipufogócső végén, meg ha vannak kisebb lyukak a dobon, még ott is
. Főleg este a mögötted jövő lámpafényénél látszik lassú menetnél, vagy alapjáraton. Az ilyen kocsival ha kiszabadulsz autópályára és kezdetnek egy hosszabb, meredekebb emelkedőn jól odalépsz neki, sokszor a frász tör ki ha a visszapillantótükörbe nézel, olyan pára- látszólag füstfelhőt okád a gép. Aztán a következő emelkedőn már nem annyira, mivel kezd kiszáradni a dob... Ez természetes jelenség, ráadásul mivel fehér helyett inkább szürkés ez a párafelhő, ezért mindenki eleinte bepánikol tőle.
Feri
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.03 kedd, 20:14:01 írta belphegor
»
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2376 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:10:04 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.01.03 kedd, 20:05:33
Ha rövid távokat teszel meg csak, akkor a kondenzvíz lecsapódik és jó része bent marad a a kipufogórendszerben és az bizony gőzölög, sőt csöpög is ki a kipufogócső végén, meg ha vannak kisebb lyukak a dobon, még ott is
. Főleg este a mögötted jövő lámpafényénél látszik lassú menetnél, vagy alapjáraton. Az ilyen kocsival ha kiszabadulsz autópályára és kezdetnek egy hosszabb, meredekebb emelkedőn jól odalépsz neki, sokszor a frász tör ki ha a visszapillantótükörbe nézel, olyan pára- látszólag füstfelhőt okád a gép. Aztán a következő emelkedőn már nem annyira, mivel kezd kiszáradni a dob... Ez természetes jelenség, ráadásul mivel fehér helyett inkább szürkés, ezért mindenki eleinte bepánikol tőle.
Feri
Hát,én akármennyire odalépek neki minden zöld lámpánál,akkor is ilyen...mondjuk az idióta kismotoros tahókat frankón tudom álcázni...
Naplózva
belphegor
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 286
Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2377 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:24:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.03 kedd, 20:10:04
Hát,én akármennyire odalépek neki minden zöld lámpánál,akkor is ilyen...mondjuk az idióta kismotoros tahókat frankón tudom álcázni...
Aki tüzes vízzel itatja a gépét megteheti
.
Tényleg, szoktál vele hosszabb útra menni? Utána is álcázza a robogósokat? Én kb. két hétig próbáltam ki tavaly az Etanolt, de mivel abban az időben csak havi 500-600 km-t mentem, így nem ért annyit a megtakarítás, hogy vállaljam az esetleges rizikót az öreg gépemmel (benzinpumpa, tömítések, ezekkel ijesztgetnek).
Feri
Naplózva
95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2378 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:34:32 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.01.03 kedd, 20:24:58
Aki tüzes vízzel itatja a gépét megteheti
.
Tényleg, szoktál vele hosszabb útra menni? Utána is álcázza a robogósokat? Én kb. két hétig próbáltam ki tavaly az Etanolt, de mivel abban az időben csak havi 500-600 km-t mentem, így nem ért annyit a megtakarítás, hogy vállaljam az esetleges rizikót az öreg gépemmel (benzinpumpa, tömítések, ezekkel ijesztgetnek).
Feri
lószart,csak a pumpára kell figyelni,a tömítéseknek az égegyadta világon semmit nem árt (az a METANOL ami oldja a gumit...) Hosszabb utat nem tudok,mert még nem voltunk így,hogy át van állítva full etanolra.A nyáron még felesben jártam vele,lepadlózni,meghajtani szoktam,de az csak alkalmanként pár kilóméter.Mondjuk minden megtett 10 kilóméterből 6.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2379 Dátum:
2012.01.03 kedd, 22:18:08 »
Idézetet írta: belphegor - 2012.01.03 kedd, 20:05:33
Ha rövid távokat teszel meg csak, akkor a kondenzvíz lecsapódik és jó része bent marad a a kipufogórendszerben és az bizony gőzölög, sőt csöpög is ki a kipufogócső végén, meg ha vannak kisebb lyukak a dobon, még ott is
. Főleg este a mögötted jövő lámpafényénél látszik lassú menetnél, vagy alapjáraton. Az ilyen kocsival ha kiszabadulsz autópályára és kezdetnek egy hosszabb, meredekebb emelkedőn jól odalépsz neki, sokszor a frász tör ki ha a visszapillantótükörbe nézel, olyan pára- látszólag füstfelhőt okád a gép. Aztán a következő emelkedőn már nem annyira, mivel kezd kiszáradni a dob... Ez természetes jelenség, ráadásul mivel fehér helyett inkább szürkés ez a párafelhő, ezért mindenki eleinte bepánikol tőle.
Feri
Akkor ott lesz a kutya elásva. Én kb. havi 200 km-et megyek nagyrészt városban. Autópályát is csak évente egyszer lát a vas. Ez gondolom akkor nem tesz jót a kipuff rendszernek. Mondjuk tavaly nyáron lett lecserélve.
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2380 Dátum:
2012.01.04 szerda, 08:05:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.03 kedd, 20:34:32
lószart,csak a pumpára kell figyelni,a tömítéseknek az égegyadta világon semmit nem árt (az a METANOL ami oldja a gumit...) Hosszabb utat nem tudok,mert még nem voltunk így,hogy át van állítva full etanolra.A nyáron még felesben jártam vele,lepadlózni,meghajtani szoktam,de az csak alkalmanként pár kilóméter.Mondjuk minden megtett 10 kilóméterből 6.
Sziasztok!
Őszintén szólva egy jó ideig én is etanoloztam, átalakítás nélkül, felesben. Viszont annyival többet evett az autóm belőle, hogy kiszámoltam, nem érte meg tankolni. Azóta még a jövedéki adóját is megemelték ezek a drágák. Aztán inkább maradtam a tiszta 95-nél. Ebből csak 6.2-t eszik. Ez alá az Istennek sem tudom vinni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2381 Dátum:
2012.01.04 szerda, 08:17:02 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.01.04 szerda, 08:05:45
Sziasztok!
Őszintén szólva egy jó ideig én is etanoloztam, átalakítás nélkül, felesben. Viszont annyival többet evett az autóm belőle, hogy kiszámoltam, nem érte meg tankolni. Azóta még a jövedéki adóját is megemelték ezek a drágák. Aztán inkább maradtam a tiszta 95-nél. Ebből csak 6.2-t eszik. Ez alá az Istennek sem tudom vinni.
Ebben igazad van,én meg nem is akarom.Benzinből is etanolból ugyanannyi a fogyi,így amíg megvan az árrés a kettő között,úgyis azt használom.Viszont sokkal komolyabban észrevehető (legalábbis felénk) hogy melyik cég anyaga a rosszabb mint a benzinnél.
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2382 Dátum:
2012.01.04 szerda, 08:27:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.04 szerda, 08:17:02
Ebben igazad van,én meg nem is akarom.Benzinből is etanolból ugyanannyi a fogyi,így amíg megvan az árrés a kettő között,úgyis azt használom.Viszont sokkal komolyabban észrevehető (legalábbis felénk) hogy melyik cég anyaga a rosszabb mint a benzinnél.
Szia!
Hát ebben lehet valami, mert itt nálunk egy helyen lehet etanolt tankolni, és ha felesben használom, akkor gyalázatosan rosszul megy vele a gép. Ha meg kicsit jobban odalépek neki, akkor meg megugrik a fogyasztás. Ha meg kevesebb etanolt tankolok, hogy az arány a benzin javára változzon, akkor meg anyagilag járok rosszabbul, nincs értelme. Lehet hogy nálunk is vizezik a szeszt
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2383 Dátum:
2012.01.04 szerda, 08:37:41 »
Idézetet írta: BluElite - 2012.01.04 szerda, 08:27:03
Szia!
Hát ebben lehet valami, mert itt nálunk egy helyen lehet etanolt tankolni, és ha felesben használom, akkor gyalázatosan rosszul megy vele a gép. Ha meg kicsit jobban odalépek neki, akkor meg megugrik a fogyasztás. Ha meg kevesebb etanolt tankolok, hogy az arány a benzin javára változzon, akkor meg anyagilag járok rosszabbul, nincs értelme. Lehet hogy nálunk is vizezik a szeszt
Felénk az egyik maszek etanolja nagyon ***,bár olcsó volt a kút nyitásakor és még jó is-volt.De gyorsan leszoktam róla,az egyik agip kút cucca nem a legolcsóbb de a forensis kedvezményével annyi mint máshol.Az például még az agip kutak közül is a legjobb.Avia,meg az Oil! középkategória,olcsók nem rosszak de nem is jók.
Naplózva
hadrix72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2384 Dátum:
2012.01.04 szerda, 16:35:09 »
Hideg motor...
Kedves fórum tagok, szakik!
A problémám a következő... Hidegen indítva a gép nem egyenletesen jár, hanem fel-fel pörög a motor fordulata. Erő ilyenkor egyáltalán nincs benne. Ha bemelegedett már semmi baja. megjönnek a lóerők.
Ja egyébként a "táltos" egy 1,6- os, 16 szelepes (1996-os) Mondeo I. kombi.
Köszi a segítséget és válaszokat!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2385 Dátum:
2012.01.04 szerda, 17:27:17 »
Idézetet írta: hadrix72 - 2012.01.04 szerda, 16:35:09
Hideg motor...
Kedves fórum tagok, szakik!
A problémám a következő... Hidegen indítva a gép nem egyenletesen jár, hanem fel-fel pörög a motor fordulata. Erő ilyenkor egyáltalán nincs benne. Ha bemelegedett már semmi baja. megjönnek a lóerők.
Ja egyébként a "táltos" egy 1,6- os, 16 szelepes (1996-os) Mondeo I. kombi.
Köszi a segítséget és válaszokat!
szokásos dolgok leírva ezer helyen.
Naplózva
hadrix72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2386 Dátum:
2012.01.04 szerda, 18:09:58 »
Köszi !
Új tag vagyok itt a fórumon, légy szíves csak a helyet add meg ahol megtalálom...
Köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2387 Dátum:
2012.01.04 szerda, 20:06:29 »
Idézetet írta: hadrix72 - 2012.01.04 szerda, 18:09:58
Köszi !
Új tag vagyok itt a fórumon, légy szíves csak a helyet add meg ahol megtalálom...
Köszönöm!
Először is, Üdv a fórumon!
Aztán pedig első körben
ezt
nézd át. Ha nem lesz meg a rosszalkodó alkatrész, várjuk a további kérdéseidet.
Reméljük azért a kezdeti nehéz fogadtatás ellenére részese leszel a közösségnek.
Ja, és van egy bemutatkozó rész is, ott is felszólalhatsz
.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2388 Dátum:
2012.01.04 szerda, 22:59:19 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.01.04 szerda, 20:06:29
Reméljük azért a kezdeti nehéz fogadtatás ellenére részese leszel a közösségnek.
morcimisipisti
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2389 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 08:36:56 »
Idézetet írta: hadrix72 - 2012.01.04 szerda, 18:09:58
Köszi !
Új tag vagyok itt a fórumon, légy szíves csak a helyet add meg ahol megtalálom...
Köszönöm!
Szia!
Annak idején én is ugyanezzel a problémával szembesültem. Három dolgot cseréltem. A légmennyiségmérőt, ezt a Ford szerviz cserélte, nem is biztos, hogy rossz volt, lehet elég lett volna tisztítani. A tisztítás mindenképp megér egy próbát csere előtt. Itt vannak a részletek:
http://mondeo.hu/index.php?page=69
. Most biztos nem vinném ezért szervizbe. A gyújtáskábeleket és a T-elemet pedig én cseréltem. Nálam megoldotta a problémát.
Üdv
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2390 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 13:25:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.01.04 szerda, 22:59:19
morcimisipisti
nem is igaz...én magam vagyok a végtelen kedvesség...a bentlakókat se szoktam megtaposni csak néha...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2391 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 13:33:13 »
Na,ennyi füst jön ki hátul.Szép is,fehér is,a motor is meleg volt,kinti hőmérséklet +7 fok.Menet közben lámpánál ennél kb. háromszor sűrűbb füstöt csinálok.NEm,nem fogy a hűtővíz.Az ősszel a termosztát és vízcsőcsere és vízpumpa alkalmával töltöttem fel,azóta egy cseppet sem öntöttem utána.
http://youtu.be/6CeBTguxeAI
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 13:35:09 írta misi107
»
Naplózva
hadrix72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2392 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:06:13 »
Köszi mindenkinek! Ígérem hasznos tagja leszek az oldalnak, megpróbálom tapasztalataimat megosztani Veletek. Bár az oldalt nézegetve nem nagyon van már mit
Még esgy dologban kérném véleményeteket. Egy másik topikban már feltettem a kérdést, úgy látom ide sűrűbben jártok.
A kérdésem a következő...
Besz...rt a klíma kompresszorom, de úgy, hogy megállt a szíjtárcsája. Esetleg ki tudom e iktatni ideiglenesen a kompresszort, úgy hogy rövidebb bordásszíjat teszek fel..?
Így a megállt szíjtárcsa fogja az egész rendszert (motor-generátor-vizpumpa)... falbav
Ja, és nagy meló kicserélni a komprersszort..? worship wow1
Köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2393 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:15:37 »
Idézetet írta: hadrix72 - 2012.01.05 csütörtök, 14:06:13
Köszi mindenkinek! Ígérem hasznos tagja leszek az oldalnak, megpróbálom tapasztalataimat megosztani Veletek. Bár az oldalt nézegetve nem nagyon van már mit
Még esgy dologban kérném véleményeteket. Egy másik topikban már feltettem a kérdést, úgy látom ide sűrűbben jártok.
A kérdésem a következő...
Besz...rt a klíma kompresszorom, de úgy, hogy megállt a szíjtárcsája. Esetleg ki tudom e iktatni ideiglenesen a kompresszort, úgy hogy rövidebb bordásszíjat teszek fel..?
Így a megállt szíjtárcsa fogja az egész rendszert (motor-generátor-vizpumpa)... falbav
Ja, és nagy meló kicserélni a komprersszort..? worship wow1
Köszi.
Ki tudod,lehet kapni klíma nélküli motorhoz való szíjat,ha emlékezetem nem csal yooccoo járt így az autójával.MAgát a kompresszort nem nehéz cserélni,de előtte azért nem árt lefejteni az összes anyagot belőle (már ha maradt benne)
Naplózva
hadrix72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2394 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:19:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.05 csütörtök, 14:15:37
Ki tudod,lehet kapni klíma nélküli motorhoz való szíjat,ha emlékezetem nem csal yooccoo járt így az autójával.MAgát a kompresszort nem nehéz cserélni,de előtte azért nem árt lefejteni az összes anyagot belőle (már ha maradt benne)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2395 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:24:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.05 csütörtök, 14:15:37
ha emlékezetem nem csal yooccoo járt így az autójával.
gondold újra
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2396 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:34:13 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.01.05 csütörtök, 14:24:25
gondold újra
akkor tévedtem...nálad csak szimplán nem ment?d
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2397 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:35:18 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.05 csütörtök, 14:34:13
akkor tévedtem...nálad csak szimplán nem ment?d
lyukas a klímahűtőm
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2398 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:36:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.01.05 csütörtök, 14:35:18
lyukas a klímahűtőm
véhat projekt hogy áll?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2399 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:40:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.05 csütörtök, 14:36:06
véhat projekt hogy áll?
elvileg megkaptam Rezsőtől a hiányzó cuccokat, délután kiderül ha hazamegyek
Naplózva
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ