Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:06:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674588 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2013.05.07 kedd, 13:18:45 »

már szét szettem kétszer,és folyik! akármit rakok a menetre-folyik! most vagy a persely repedt,és onnan,vagy nem toom....
rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:26:43 »

már szét szettem kétszer,és folyik! akármit rakok a menetre-folyik! most vagy a persely repedt,és onnan,vagy nem toom....
Ezt, hogy repedt-e a ház, pedig csak ránézéssel tudod megállapítani.
A termosztátházban jó a menet? Nincs kikopva?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:16:01 »

Ezt, hogy repedt-e a ház, pedig csak ránézéssel tudod megállapítani.
A termosztátházban jó a menet? Nincs kikopva?
nem tudom. csináltam egy csomo képet,lehet h a menet alól jön,lehet h repedt!ha repedt nagyon hajszálrepedéses,,mert nem létezik h semmi sem tömiti el a menetet! már mindennel próbáltam..de valoszinü h a menet körül,azzal a persellyel lesz valami. lehet h tulhuztam,vagy ilyesmi...azt kirepedt.. az tök jó,mert nincs másik!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 13:25:58 »

fiuk,amit vettem termosztatot elvileg mondi,es cromaxos cucc,es motorcraft!ami zavar,h nincs rajta az a kis szelep,se lyuk,semmi.aminek ugye felűl kene lennie ,,jó az ugy???!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2013.05.10 péntek, 07:02:40 »

Ezt, hogy repedt-e a ház, pedig csak ránézéssel tudod megállapítani.
A termosztátházban jó a menet? Nincs kikopva?
azt a menetet már legalább 5 féleképpen tömitettem,és vagy egyből folyik ahogy betöltöm  a vizet,vagy melegedést követően. lehet h az eddig is folyt,és nem vettem észre,,mert most is csak csöpög,,egy egy csepp... de elég az! valószinü h egy hajszálrepedés,vagy az a persely lazult meg a müanyagban.. az a baj h nem látni oda,csak ha odanyulok... csináltam fotokat is,de ott is a menet környékén látszik a viznyom,de az h oda folyik,vagy a menet alol jön-azt nem tudom! egy menetet még én is megatnultam tömiteni,de ez nem jött össze.a balhé ott kezdődőtt h a fedélcsavarok ugy bevoltak rohadva h a szerszámaim elgörbültek! igy rápöttyintettem egy 8as anyát-és igy jött szét! persze egyből hűtve! a jeladót én majd tövig tekertem,és lehet nem lett volna szabad-bár ezt semmi nem jelezte! a jeladón tövig a menet,,igy addig tekertem pont a jobb tömités miatt! de nem tömitett,,vagy mellette folyik! rájöttem,h nem  a csavarok voltak berohadva,hanem a csavaroknak van egy pereme-mint egy alátét,,na az rohad bele az anyagba,és már ott nem birod elforditani annak a belerohadt recéi miatt!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2013.05.10 péntek, 08:59:43 »

azt a menetet már legalább 5 féleképpen tömitettem,és vagy egyből folyik ahogy betöltöm  a vizet,vagy melegedést követően. lehet h az eddig is folyt,és nem vettem észre,,mert most is csak csöpög,,egy egy csepp... de elég az! valószinü h egy hajszálrepedés,vagy az a persely lazult meg a müanyagban.. az a baj h nem látni oda,csak ha odanyulok... csináltam fotokat is,de ott is a menet környékén látszik a viznyom,de az h oda folyik,vagy a menet alol jön-azt nem tudom! egy menetet még én is megatnultam tömiteni,de ez nem jött össze.a balhé ott kezdődőtt h a fedélcsavarok ugy bevoltak rohadva h a szerszámaim elgörbültek! igy rápöttyintettem egy 8as anyát-és igy jött szét! persze egyből hűtve! a jeladót én majd tövig tekertem,és lehet nem lett volna szabad-bár ezt semmi nem jelezte! a jeladón tövig a menet,,igy addig tekertem pont a jobb tömités miatt! de nem tömitett,,vagy mellette folyik! rájöttem,h nem  a csavarok voltak berohadva,hanem a csavaroknak van egy pereme-mint egy alátét,,na az rohad bele az anyagba,és már ott nem birod elforditani annak a belerohadt recéi miatt!
Nem tudom, hogy meddig tekerted be, be emlékeim szerint nem kell tökig, ütközésig.
Itt van pár kép, amin látható, hogy hogyan áll a termosztátházban a jeladó: Kép1, kép2, kép3.

Ha nem felejtem el, megnézem holnap, hogy az enyém hogyan áll.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2013.05.10 péntek, 09:12:22 »

Nem tudom, hogy meddig tekerted be, be emlékeim szerint nem kell tökig, ütközésig.
Itt van pár kép, amin látható, hogy hogyan áll a termosztátházban a jeladó: Kép1, kép2, kép3.

Ha nem felejtem el, megnézem holnap, hogy az enyém hogyan áll.
igen.kb ennyire kell,a régit mikor meg néztem az sem volt jobban behuzva-de itt az volna a lényeg,h sérülhet e valami ha tövig tekerem?? h belül felütközik e a jeladó! mert ha igen,akkor annak neki tekertem az tuti,és akkor nem csodálkozom ha folyik! ha nem,akkor passz...de köszi..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:14:39 »

ledugoztam az EGR szelepet! ugye azt a két csvart aminek 10 es feje van,azt kell meg lazitani és én egy 1mm aluminium lemezt raktam alá. a szelepből elöre felé megy egy vákum cső,egy gumi ha igaz,,az ugye müködik majd rendesen?? mert nem tudom h az alulemez h fog majd tömiteni! gondolom annak tömiteni kéne...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:17:44 »

ledugoztam az EGR szelepet! ugye azt a két csvart aminek 10 es feje van,azt kell meg lazitani és én egy 1mm aluminium lemezt raktam alá. a szelepből elöre felé megy egy vákum cső,egy gumi ha igaz,,az ugye müködik majd rendesen?? mert nem tudom h az alulemez h fog majd tömiteni! gondolom annak tömiteni kéne...
Igen, ott nem szívhat farsot, akkor eléggé elsz@ródik a motor teljesítménye minden szempontból. Wink
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:20:31 »

Igen, ott nem szívhat farsot, akkor eléggé elsz@ródik a motor teljesítménye minden szempontból. Wink
hát de akkor??
most oda is kell tömités,a másik oldalára...?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:32:59 »

hát de akkor??
most oda is kell tömités,a másik oldalára...?
Nálam vaslemez van, normálisan meghúzva nem szív mellette. Az alu meg még könnyebben idomul, szóval szerintem felesleges a tömítés.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:34:57 »

Nálam vaslemez van, normálisan meghúzva nem szív mellette. Az alu meg még könnyebben idomul, szóval szerintem felesleges a tömítés.
ha kartont raktam alá,a hegesztőpálca dobozábol,az jo...?és jol meg huztam...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:37:17 »

ha kartont raktam alá,a hegesztőpálca dobozábol,az jo...?és jol meg huztam...
Egyrészt felesleges, másrész nehogy becuppantson belőle a szívóoldal...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:39:14 »

Egyrészt felesleges, másrész nehogy becuppantson belőle a szívóoldal...
a kartonbol? mondjuk hő az van ott? de hogyan szivhatná be??? ne ijezgess már.,..az alu szerintem kevés! mert ott nem 8 as,hanem 6 os csavarok vannak,azt nem tudom ugy meghuzni h tuti legyen,más tömitésnek valom meg nincs,,
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:40:56 »

a kartonbol? mondjuk hő az van ott? de hogyan szivhatná be??? ne ijezgess már.,..az alu szerintem kevés! mert ott nem 8 as,hanem 6 os csavarok vannak,azt nem tudom ugy meghuzni h tuti legyen,más tömitésnek valom meg nincs,,

ja a régi tömitést raktam a szivó oldal felé,aztán az alut,és a szelep felöl a kartonpapirt. beszivni nem tudja,max meggyullad! meg tud gyulladni??
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:44:27 »

a kartonbol? mondjuk hő az van ott? de hogyan szivhatná be??? ne ijezgess már.,..az alu szerintem kevés! mert ott nem 8 as,hanem 6 os csavarok vannak,azt nem tudom ugy meghuzni h tuti legyen,más tömitésnek valom meg nincs,,


Mondtam neked, hogy akkora csavarok vannak ott...
Nekem az alsó már csak 4-es, azt is meg lehet húzni biztonságosan.
Ha úgyis azt csinálod, amit szerinted van, akkor miért kérdezel?!
Elmeséltem részletesen, hogy lehet normálisan csinálni... falbav
Szelep felől természetesen nem tudja beszívni a szívóoldal. Meggyulladni szerintem nem fog, de számíts kellemetlen szagra. Nekem az EGR csövön megégett a kétkomponensű gyurma...Felesleges ott balf@szkodni  kartonnal...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:47:26 »

Mondtam neked, hogy akkora csavarok vannak ott...
Nekem az alsó már csak 4-es, azt is meg lehet húzni biztonságosan.
Ha úgyis azt csinálod, amit szerinted van, akkor miért kérdezel?!
Elmeséltem részletesen, hogy lehet normálisan csinálni... falbav
Szelep felől természetesen nem tudja beszívni a szívóoldal. Meggyulladni nem fog, de számíts kellemetlen szagra. Nekem az EGR csövön megégett a kétkomponensű gyurma...
jaj,már... akkor a papir nem jo!? nekem 6 os csavarok vannak,és nem tudom h fog e tömiteni! ha nem tömit megint szethetem széjjel,,mert még mindig a termo házat várom,,azt hittem elösször beteszem a lemezt,és utána látom h az injektor felé megy a cső,tehát szivhat farsot! akkor a sima lemez jobb mintha papir lenne::??
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2013.05.10 péntek, 14:46:29 »

jaj,már... akkor a papir nem jo!? nekem 6 os csavarok vannak,és nem tudom h fog e tömiteni! ha nem tömit megint szethetem széjjel,,mert még mindig a termo házat várom,,azt hittem elösször beteszem a lemezt,és utána látom h az injektor felé megy a cső,tehát szivhat farsot! akkor a sima lemez jobb mintha papir lenne::??
na meg van a hiba! az alsó jeladona a menete körül a müanyag vagy 3 helyen elvan repedve! ott engedett! a menet kupos,igy nem szabad nagyon huzni,és kb max félig megy bele a jelado a menetes perselbe! ugy hogy ezzel is megszivtam! a termosztát jo ugy h felül nincs rajta az a kis szelep? motorcraft termosztát...

UI: találtam a lenegedett vizben,valami apró törmeléket,olyan barnás,mintha valami bakelit,,vagy ilyesmi.. kemény,és törik...kb körömnyi...összesen! az milehet...?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2013.05.10 péntek, 15:58:55 »

na meg van a hiba! az alsó jeladona a menete körül a müanyag vagy 3 helyen elvan repedve! ott engedett! a menet kupos,igy nem szabad nagyon huzni,és kb max félig megy bele a jelado a menetes perselbe! ugy hogy ezzel is megszivtam! a termosztát jo ugy h felül nincs rajta az a kis szelep? motorcraft termosztát...

UI: találtam a lenegedett vizben,valami apró törmeléket,olyan barnás,mintha valami bakelit,,vagy ilyesmi.. kemény,és törik...kb körömnyi...összesen! az milehet...?
http://kepfeltoltes.hu/view/130510/reped_sek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130510/reped_sek__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/ami_darabok.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130510/valami_darabook_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a darák mik lehetnek? mint az üvegszilánkok,de inkább kemény müanyag,vagy bakelitszerü..ennyit találtam! eddig..
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:08:55 »

Sziasztok, ismét van egy kis problémám, az autó 0-100ig 14 sec alatt ér el, ami nagyon gyér szerintem. Mi lehet az oka? Most kapott bontott de jó kipufogó rendszert, katalizátorral és lambdaszondával, és a rángatás meg is szünt, de továbbra is gyengének érzem. Illetve az normális hogy 3ban éri csak el a 100-at?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2013.05.21 kedd, 21:42:24 »

Sziasztok, ismét van egy kis problémám, az autó 0-100ig 14 sec alatt ér el, ami nagyon gyér szerintem. Mi lehet az oka? Most kapott bontott de jó kipufogó rendszert, katalizátorral és lambdaszondával, és a rángatás meg is szünt, de továbbra is gyengének érzem. Illetve az normális hogy 3ban éri csak el a 100-at?

Milyen motor van benne?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2013.05.22 szerda, 00:50:07 »

Sziasztok, ismét van egy kis problémám, az autó 0-100ig 14 sec alatt ér el, ami nagyon gyér szerintem. Mi lehet az oka? Most kapott bontott de jó kipufogó rendszert, katalizátorral és lambdaszondával, és a rángatás meg is szünt, de továbbra is gyengének érzem. Illetve az normális hogy 3ban éri csak el a 100-at?
ez így természetes és jó
nem f1 versenyautó ez, hogy 120-nál kapcsold a 2-est
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2013.05.22 szerda, 06:15:21 »

Milyen motor van benne?

1.8 benzin
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2013.05.22 szerda, 09:59:36 »

1.8 benzin

Nekem 2.0, es 9 korul fent van 100-on.. Azert az 1.8nak is fent kene lenni 11-12 korul... De hat a 14 lehet abbol eredoen h rosszul valtasz, stb... Szerintem nincs problema.. Az meg h 3.-ban eri el a 100-at, termeszetes.. Ha tiltasig huzod ki a masodikat akkor 93km/h..
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:49:23 »

Nekem 2.0, es 9 korul fent van 100-on.. Azert az 1.8nak is fent kene lenni 11-12 korul... De hat a 14 lehet abbol eredoen h rosszul valtasz, stb... Szerintem nincs problema.. Az meg h 3.-ban eri el a 100-at, termeszetes.. Ha tiltasig huzod ki a masodikat akkor 93km/h..

Nos,azért ma munka után neki álltam a levegő rendszer tisztításának(maf,pillangó szelep), illetve az egr szelepet ledugóztam. Már a finishben vagyok, de egyenlőre abba hagytam, holnap meló után folytatom az összerakást.
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2013.05.24 péntek, 08:36:31 »

Sikerült megcsinálni mindent amit terveztem, jobb lett az autó dinamikája alacsonyabb fordulaton. Ami meglepett, hogy nincs a motortérben a diagnosztikai csatlakozó(manuális váltó) csak  a másik kettő, amit nem tudok hogy mi, viszont a kormány alatt van egy obd-s csati Shocked Nem rég volt műszakin, és kiderült, hogy gépre kötötték, pedig elvileg 95-ös gyártású. Igzából kérdés hogy ezen a csatin is ki lehetne villogtatnia hibát, vagy vegyek 4-5k ért egy diag.kábelt?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2013.05.24 péntek, 08:52:28 »

Sikerült megcsinálni mindent amit terveztem, jobb lett az autó dinamikája alacsonyabb fordulaton. Ami meglepett, hogy nincs a motortérben a diagnosztikai csatlakozó(manuális váltó) csak  a másik kettő, amit nem tudok hogy mi, viszont a kormány alatt van egy obd-s csati Shocked Nem rég volt műszakin, és kiderült, hogy gépre kötötték, pedig elvileg 95-ös gyártású. Igzából kérdés hogy ezen a csatin is ki lehetne villogtatnia hibát, vagy vegyek 4-5k ért egy diag.kábelt?
Ugyanez a helyzet nálam is. Szerintem csak közvetlen ECU-ról lehet villogtatni, de majd okosabbak megmondják...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2013.05.24 péntek, 10:38:36 »

Sikerült megcsinálni mindent amit terveztem, jobb lett az autó dinamikája alacsonyabb fordulaton. Ami meglepett, hogy nincs a motortérben a diagnosztikai csatlakozó(manuális váltó) csak  a másik kettő, amit nem tudok hogy mi, viszont a kormány alatt van egy obd-s csati Shocked Nem rég volt műszakin, és kiderült, hogy gépre kötötték, pedig elvileg 95-ös gyártású. Igzából kérdés hogy ezen a csatin is ki lehetne villogtatnia hibát, vagy vegyek 4-5k ért egy diag.kábelt?
Az csak egy OBD formájú csati. Nem OBDII szabványú, hanem más, Ford saját protokoll (FDS2000), amihez olyan készülék kell.
Nemrég találtam is egy eladót nem is drágán, de túl messze van nekem, hogy kipróbáljam megvétel előtt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2013.05.24 péntek, 10:48:32 »

Az csak egy OBD formájú csati. Nem OBDII szabványú, hanem más, Ford saját protokoll (FDS2000), amihez olyan készülék kell.
Nemrég találtam is egy eladót nem is drágán, de túl messze van nekem, hogy kipróbáljam megvétel előtt.
mennyi egy ilyen diagnosztikai cucc? és ami a villogtatást illeti,az mennyire megbizható? már ugy kérdem,h az minden hibát kivillogtat? mert a kód tár az eléggé széles,a MAF tól a szegény keverékig! de ami a kod táblázatban van,azt mind kivillogtat? magyarul,ha nincs kód,,nincs hiba?!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:03:10 »

mennyi egy ilyen diagnosztikai cucc?
és ami a villogtatást illeti,az mennyire megbizható?
már ugy kérdem,h az minden hibát kivillogtat?
mert a kód tár az eléggé széles,a MAF tól a szegény keverékig! de ami a kod táblázatban van,azt mind kivillogtat?
magyarul,ha nincs kód,,nincs hiba?!
Ennyi Smiley. Igaz, amit én érdeklődtem, az picit olcsóbb, de nincs közel.
Nem tudom.
Nem tudom.
Nem tudom.
Valószínű Smiley.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:13:01 »

Na srácok, ez mi lehet? http://www.youtube.com/watch?v=Rg7KYSsgoMM 1 éve csinálja már, de most utána járok. 10.000km-en kb 8 deci olaj fogy. Azt mondják az nem vészes...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:14:41 »

Ennyi Smiley. Igaz, amit én érdeklődtem, az picit olcsóbb, de nincs közel.
Nem tudom.
Nem tudom.
Nem tudom.
Valószínű Smiley.
ez nem tünik ócóóónak
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:17:54 »

Na srácok, ez mi lehet? http://www.youtube.com/watch?v=Rg7KYSsgoMM 1 éve csinálja már, de most utána járok. 10.000km-en kb 8 deci olaj fogy. Azt mondják az nem vészes...
EZ olajevős! jó esetben szelepszárszimeringek..
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:19:47 »

EZ olajevős! jó esetben szelepszárszimeringek..

De az nem csak akkor csinálná, ha alapjáraton ketyegne, vagy motorfékkel gurulnék és utána adnék gázt? Ha folyamatos tempóval megyek, akkor nem füstöl... 5-30 van benne, gyári.. Volt szerelőm szerint le kéne cserélni 10w-sre, de ahogy hallottam és ezerszer át is lett rágva, hülyeség. Amúgy rossz esetben?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:24:44 »

De az nem csak akkor csinálná, ha alapjáraton ketyegne, vagy motorfékkel gurulnék és utána adnék gázt? Ha folyamatos tempóval megyek, akkor nem füstöl... 5-30 van benne, gyári.. Volt szerelőm szerint le kéne cserélni 10w-sre, de ahogy hallottam és ezerszer át is lett rágva, hülyeség. Amúgy rossz esetben?
folyamatos temponál nem látod,mert az nagyon forro,és a katalizator is eléget amit lehet,kisseb fordulaton,egy gázfröccsnél jobba kijön..vagy ha sokat áll a kocsi..van ideje becsepegni az olajnak,amit egyszerre éget el.és dob egy füst pamacsot. alapjáraton nincs nyomaték,azért nem látni. de ha eszi az olajat evidens h elégeti! ez valahol kékes füstben jelenik meg,amit a videon is látni!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:26:44 »

folyamatos temponál nem látod,mert az nagyon forro,és a katalizator is eléget amit lehet,kisseb fordulaton,egy gázfröccsnél jobba kijön..vagy ha sokat áll a kocsi..van ideje becsepegni az olajnak,amit egyszerre éget el.és dob egy füst pamacsot. alapjáraton nincs nyomaték,azért nem látni. de ha eszi az olajat evidens h elégeti! ez valahol kékes füstben jelenik meg,amit a videon is látni!

Én ezt értem, csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet megtudni, hogy mi a baja.. Mindenféle képpen bontani kell hozzá a motort? Engem nem az zavar, hogy utána kell tölteni 8-9 decit két olajcsere között, hanem maga a füst..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:31:42 »

Én ezt értem, csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet megtudni, hogy mi a baja.. Mindenféle képpen bontani kell hozzá a motort? Engem nem az zavar, hogy utána kell tölteni 8-9 decit két olajcsere között, hanem maga a füst..

A szelepszár szimmering halálának legbiztosabb jele a füstmentes haladás, és indulásnál történő füstpamacs lökés. Ha 8-9 decit kajál 10 000-en, én szerintem nem piszkálnám. Indulásnál ki lehet bírni egy kis koxot, és a szimmeringek sincsenek annyira beverődve szerintem...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:34:28 »

A szelepszár szimmering halálának legbiztosabb jele a füstmentes haladás, és indulásnál történő füstpamacs lökés. Ha 8-9 decit kajál 10 000-en, én szerintem nem piszkálnám. Indulásnál ki lehet bírni egy kis koxot, és a szimmeringek sincsenek annyira beverődve szerintem...

Indulásnál majd mindig becsukom a szemem :DD Olajcsere óta 7.000-et mentem és eddig 4 deci ment bele.. Alsó nívóról feltoltam felsőre.. Még 3.000-et megyek, lehet még a 8dl sem lesz meg..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:36:27 »

Én ezt értem, csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet megtudni, hogy mi a baja.. Mindenféle képpen bontani kell hozzá a motort? Engem nem az zavar, hogy utána kell tölteni 8-9 decit két olajcsere között, hanem maga a füst..
én nem vok szerelő,de azt tudom h ha eszi az olajat,az kinyirhatja a katalisatort,. és ugye elvileg eszi,,! ha eszi és jo a kompresszió,akkor elvileg nem a gyürük rosszak,max a szelepsár szimeringek! de még mindig lehet az olajlehuzó gyürü hibálya,de a gyürük eggyütt kopnak,nem szoktak egyenként tönkre menni. ha a motor kopott,minden gyürü kopott,és akkor a kompi is rossz! az olaj valahol bekerül a rendszerbe,égéstérbe.innen indulj ki! a szimering csere,szerintem indokolt! és ha már szét szedik,,lehet többet látnak majd. azt nem tudom h le kell e venni a nehgerfejet,de a szelepek is sokat elárulnak! ha nem kell levenni,csaka vezérlést szét,vezértengely ki, hidrotőkék ki,,,akkor is nagy melo
ismerős nincs?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:38:37 »

én nem vok szerelő,de azt tudom h ha eszi az olajat,az kinyirhatja a katalisatort,. és ugye elvileg eszi,,! ha eszi és jo a kompresszió,akkor elvileg nem a gyürük rosszak,max a szelepsár szimeringek! de még mindig lehet az olajlehuzó gyürü hibálya,de a gyürük eggyütt kopnak,nem szoktak egyenként tönkre menni. ha a motor kopott,minden gyürü kopott,és akkor a kompi is rossz! az olaj valahol bekerül a rendszerbe,égéstérbe.innen indulj ki! a szimering csere,szerintem indokolt! és ha már szét szedik,,lehet többet látnak majd. azt nem tudom h le kell e venni a nehgerfejet,de a szelepek is sokat elárulnak! ha nem kell levenni,csaka vezérlést szét,vezértengely ki, hidrotőkék ki,,,akkor is nagy melo
ismerős nincs?

Nem nagyon van.. Aki van szerelőm, nagyon drágán dolgozik, jól, de lassan is.. Katalizátor ki van ütve, tehát annak mind1, üres cső van helyette..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:40:30 »

A szelepszár szimmering halálának legbiztosabb jele a füstmentes haladás, és indulásnál történő füstpamacs lökés. Ha 8-9 decit kajál 10 000-en, én szerintem nem piszkálnám. Indulásnál ki lehet bírni egy kis koxot, és a szimmeringek sincsenek annyira beverődve szerintem...
hááát ja. én sem azt mondom h azonnal szét kell szedni,de ha hosszu távon gondolkodik,jobb nem lesz! ha menet közben nem vakulnak meg mögötte,vagy nem fulladnak meg,,és a vizsgán át megy,,nincs gond.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:44:50 »

hááát ja. én sem azt mondom h azonnal szét kell szedni,de ha hosszu távon gondolkodik,jobb nem lesz! ha menet közben nem vakulnak meg mögötte,vagy nem fulladnak meg,,és a vizsgán át megy,,nincs gond.
nekem is csak olyan szerelőm van aki drága,,és még nem is ismerem! én azt se tudom hova.kihez mennék! mondanám h vannak adalékok,finish,,,stb,,,de ugye ezek nem ajánlottak,és elvileg csak pénz kidobás,és ez olyan dolog,ha máááár szét van szedve,illik vezérszijat,,esetleg vizpumpát cserélni,kipucolni a hidrótökéket,,stb...igy már nagy meló!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2013.05.24 péntek, 11:50:00 »

nekem is csak olyan szerelőm van aki drága,,és még nem is ismerem! én azt se tudom hova.kihez mennék! mondanám h vannak adalékok,finish,,,stb,,,de ugye ezek nem ajánlottak,és elvileg csak pénz kidobás,és ez olyan dolog,ha máááár szét van szedve,illik vezérszijat,,esetleg vizpumpát cserélni,kipucolni a hidrótökéket,,stb...igy már nagy meló!
sok videot néztem erről,hogyan kell szétszedni,de nem mernék neki állni! és tuti kell célszerszám is! ha meg nem jo helyre viszed,még átvernek! haveromnál láttam olyat,h a szimeringek száján volt egy kis rugó,,azt huzta szükebre és vissza rakta a régit! mondjuk az zsiguli volt...de elvileg lehet kokányolni! ha viszed valakihez,,csak garival,és jol nézd meg ki az! a mühelye is sokat elárulhat! ha rendezett,nem koszos,kuplerájos,,,stb.,..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2013.05.24 péntek, 18:35:15 »

tezsvéreim. a minap ledugóztam az EGR szelepet,ahogy kell. és azt tapasztalom h az alap járat szebb,sokkal! simább! viszont hidegen ha inditok,azonnal indul,de csak 500 az alapjárat! ha rápöccintek,be áll! ez lehet a dugózástól? és mintha a motor is jobban kopogna hidegen!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:11:34 »

ez nem tünik ócóóónak
nem is szokott. egy odbII meg 5 rongy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2013.05.25 szombat, 10:02:15 »

ez nem tünik ócóóónak
az lehet, de nem is nagyon fogja senki diagolni neked az autódat
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2013.05.25 szombat, 10:02:34 »

Az csak egy OBD formájú csati. Nem OBDII szabványú, hanem más, Ford saját protokoll (FDS2000), amihez olyan készülék kell.
Nemrég találtam is egy eladót nem is drágán, de túl messze van nekem, hogy kipróbáljam megvétel előtt.
hol van és mennyi?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2013.05.25 szombat, 10:13:49 »

hol van és mennyi?
én most is villogtattam,és annak lehet hinni-akkor tuti! ha nem,,akkor nem tudom! de gondolom a diagnosztika is onnan szedi az infót..bár lehet h egyesével kiméregetve pontosabb eredményeket lehet szerezni,de a gyertyáim szépek,és 111 et villogott,nincs hiba elvileg.
Naplózva
kiriadam
Vendég
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2013.05.29 szerda, 09:48:40 »

az lehet, de nem is nagyon fogja senki diagolni neked az autódat

Beszélek majd a szervizzel, de szerintem bizti hogy nincs nekik külön egy fds2000-es rendszerük, egy sima kis műszakiztató szerviz hely. Faterom vitte le a kocsit, és látta hogy gépre dugja, majd nézik az alapjáratot stb. Megkérdem mivel olvasták ki, és jelzem nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2013.05.29 szerda, 12:46:18 »

Sracok.az mitol lehet h ha egy napot all a kocsi betegen indul.ami azt jelenti indul elsore de csak 500  on forog.ha ra poccintek azonnal helyre all..utana mar jol indul...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.