Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:43:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1673114 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3300 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:04:20 »

az aws t mire mondod?es akkor az a ket jelado a kepen
micsoda?

Első kép (fehér vezeték): AWS olajszint figyelmeztető
Második kép (piros szig.szalag): főtengely jeladó
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3301 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:16:14 »

W
Első kép (fehér vezetékAWS olajszint figyelmeztető
Második kép (piros szig.szalag): főtengely jeladó
köszi.akkor a kopogaserzekelő,a szivocsonk alatt van?
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3302 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:30:44 »

köszi.akkor a kopogaserzekelő,a szivocsonk alatt van?

Nekem ott nincs semmi, csak az olajnyomás gomba...
De ha Te találsz ott valamit, azt fényképezd már le és tedd fel ide.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3303 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 22:23:02 »

Nekem ott nincs semmi, csak az olajnyomás gomba...
De ha Te találsz ott valamit, azt fényképezd már le és tedd fel ide.

Nincs kopogas erzekelo.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #3304 Dátum: 2013.06.25 kedd, 08:41:39 »

Nincs kopogas erzekelo.

 worship
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3305 Dátum: 2013.06.28 péntek, 21:37:55 »

Katalizátor ügyben szemezgetem a cikkeket, hát elég sok mindent kellene ellenőrizni a katalizátor csere előtt.
Ha elvégzem a hibakód kiolvasást az elég lesz, hogy megint ne menjen tönkre a katalizátorom?
Egy felütésre emlékszem, holnap kiderül, hogy mi kapta az alján, de ha nem attól ment tönkre akkor hogy tudom eldönteni, hogy mitől romlott el?

frissítés1: Elvégeztem az állómotoros hibakód kiolvasást. Nem volt hibakód.

Itt kellett volna jelezze a lambda szonda hibáját?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.01 hétfő, 21:54:46 írta legyozo » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3306 Dátum: 2013.07.02 kedd, 18:22:07 »

Katalizátor ügyben szemezgetem a cikkeket, hát elég sok mindent kellene ellenőrizni a katalizátor csere előtt.
Ha elvégzem a hibakód kiolvasást az elég lesz, hogy megint ne menjen tönkre a katalizátorom?
Egy felütésre emlékszem, holnap kiderül, hogy mi kapta az alján, de ha nem attól ment tönkre akkor hogy tudom eldönteni, hogy mitől romlott el?

frissítés1: Elvégeztem az állómotoros hibakód kiolvasást. Nem volt hibakód.

Itt kellett volna jelezze a lambda szonda hibáját?
elvileg kijelzi! 172,173.azthiszem,az a szegény, és dus keverék hibakod...kijelzi!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3307 Dátum: 2013.07.02 kedd, 20:29:50 »

elvileg kijelzi! 172,173.azthiszem,az a szegény, és dus keverék hibakod...kijelzi!
Köszönöm!
Azért megpróbálom, ha összeraktam, a járómotorost is.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3308 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:26:09 »

Sziasztok! Tud valaki működő 2.0 16 V mondeo benzines komplett motort?

   Mk1,1993 évj. Mondeo turnier-be kellene!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3309 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:54:20 »


Főtengely szimeringek árai között jelentős különbség van. Érdemes kifizetni a Ford márkájúért a négyszeres árat, vagy megfelelő egy Elring is?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3310 Dátum: 2013.07.09 kedd, 23:43:33 »

Főtengely szimeringek árai között jelentős különbség van. Érdemes kifizetni a Ford márkájúért a négyszeres árat, vagy megfelelő egy Elring is?
Attól függ, milyen hosszú távra tervezel az autóval és mennyire szeretsz szerelgetni, hátsónak, semmi képpen nem tennék olcsó, gagyi minőségüt, elöl nem olyan vészes cserélni, de oda is jobban jársz a jobb minőségüvel, lényegesen hosszabb ideig bírja a gyári! Victor Reinz is gyári beszállítója a Fordnak és azt Unixban is megtudod venni, főleg, ha van ismerősöd és 40% kedvességgel odaadja.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.09 kedd, 23:46:35 írta Truthful » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3311 Dátum: 2013.07.10 szerda, 06:20:03 »

Attól függ, milyen hosszú távra tervezel az autóval és mennyire szeretsz szerelgetni, hátsónak, semmi képpen nem tennék olcsó, gagyi minőségüt, elöl nem olyan vészes cserélni, de oda is jobban jársz a jobb minőségüvel, lényegesen hosszabb ideig bírja a gyári! Victor Reinz is gyári beszállítója a Fordnak és azt Unixban is megtudod venni, főleg, ha van ismerősöd és 40% kedvességgel odaadja.
Köszönöm!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3312 Dátum: 2013.07.10 szerda, 07:02:03 »

Köszönöm!
lehet meg kerdeznek egy  SKF boltot,h ott milyet tudnak adni!en azelótt egy  mosogephez vettem japan szimeringet,es legalabb 6 eve mar h azzal megy a mosogep!a lenyeg volt vagy10 fele!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3313 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:49:05 »

Sziasztok! Tud valaki működő 2.0 16 V mondeo benzines komplett motort?

   Mk1,1993 évj. Mondeo turnier-be kellene!

Őt kérdezted?

http://mondeo.hu/index.php?topic=11581.0#lastPost
Naplózva
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #3314 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:17:53 »

Üdv mindenkinek.
A következőt szeretném kérdezni:injektor tisztító adalékot van értelme rakni tankoláskor?van valami értelme??
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3315 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:48:20 »

srácok. az mitől lehet hogy ha pár napig nem inditom,akkor nehezen indul? tekeri,de nem történik semmi! ha gázt adok,indul,de betegen,és kopog is a motor! nem a hidrotőkék,hanem a motor blokkbol hallom,,ez pár másodpercig tart,de csunya hangja van.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3316 Dátum: 2013.07.10 szerda, 18:01:26 »

srácok. az mitől lehet hogy ha pár napig nem inditom,akkor nehezen indul? tekeri,de nem történik semmi! ha gázt adok,indul,de betegen,és kopog is a motor! nem a hidrotőkék,hanem a motor blokkbol hallom,,ez pár másodpercig tart,de csunya hangja van.
olyan mintha a főtengelyt verném kalapáccsal! de ha beindul,és jár,akkor minden jó! szépen forog.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #3317 Dátum: 2013.07.10 szerda, 18:44:00 »

Üdv mindenkinek.
A következőt szeretném kérdezni:injektor tisztító adalékot van értelme rakni tankoláskor?van valami értelme??

Van.

Keresd a 2011 06 11-i hozzászólást, Rob kolléga jól körüljárta/írta a dolgokat.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3318 Dátum: 2013.07.10 szerda, 19:29:03 »

Van.

Keresd a 2011 06 11-i hozzászólást, Rob kolléga jól körüljárta/írta a dolgokat.
na ezt én is elolvastam,,igaz nem sok derül ki,de elvileg müködik az adalék?! mondjuk én azért nem bontanám meg a szürőt,inkább 10 literhez öntöm azt amit egy tele tankhoz irnak,vagy valahogy kicsit tul adagolva. de az is jo lehet ha az üzemanyag pumpánál bontom meg,és ott spriccelem bele! de létezik az hogy z ezer éves,rásült  szutykot lemarná az a cucc??
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3319 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:25:36 »

csináltam egy meleg motoros villogtatást,és a lamdaszonda szegény keveréket,egy operátor hibát,és a szervókormány nyomásszabályzo szelepet dobta ki!
amit nem értek. ha szegény keveréket dob ki,akkor mi a baj? a szonda rossz? vagy jó-csak szegény keveréket mér?
Az operátor hibát se értem...mindent rendesen csináltam..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3320 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:32:26 »

csináltam egy meleg motoros villogtatást,és a lamdaszonda szegény keveréket,egy operátor hibát,és a szervókormány nyomásszabályzo szelepet dobta ki!
amit nem értek. ha szegény keveréket dob ki,akkor mi a baj? a szonda rossz? vagy jó-csak szegény keveréket mér?
Az operátor hibát se értem...mindent rendesen csináltam..
az igazsághoz tartozik,hogy ha igaz a tüzkarika elégett,vagy hiányzik,és ott mintha kifujna! szoktam füstöt érezni a motortérből,de nem vészes. és az is igaz,hogy a multkor csináltam egy hideg motoros tesztet,és nulla hiba volt! akkó most mizu??
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3321 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:59:05 »

az igazsághoz tartozik,hogy ha igaz a tüzkarika elégett,vagy hiányzik,és ott mintha kifujna! szoktam füstöt érezni a motortérből,de nem vészes. és az is igaz,hogy a multkor csináltam egy hideg motoros tesztet,és nulla hiba volt! akkó most mizu??

Amíg a tűzkarikánál kifúj, soha nem lesz olyan a motorteljesítmény. Tapasztalat. Nem nagy meló, és nem is drága, csináld meg!
Ha van új tűzkarikád, párszáz km után mehet az újratanítás.. Nagyságrendekkel jobb lesz a teljesítmény, nagyobb hatásfokon égeted a drága naftát, és nem lesz füstszag az utastérben.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3322 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:06:10 »

Amíg a tűzkarikánál kifúj, soha nem lesz olyan a motorteljesítmény. Tapasztalat. Nem nagy meló, és nem is drága, csináld meg!
Ha van új tűzkarikád, párszáz km után mehet az újratanítás.. Nagyságrendekkel jobb lesz a teljesítmény, nagyobb hatásfokon égeted a drága naftát, és nem lesz füstszag az utastérben.
hat,ja.nalam ez sem oké!a ket csavar ami fogja,
nincs bíztositva,igy lazithatatlan!,ha csak nem
bontom le az elejet is!nezegettem mar,de
nem az en idegeimnek valo melo!es attol is felek,ha
leszedem a pufogot,meg eltörik nekem..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3323 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:34:13 »

hat,ja.nalam ez sem oké!a ket csavar ami fogja,
nincs bíztositva,igy lazithatatlan!,ha csak nem
bontom le az elejet is!nezegettem mar,de
nem az en idegeimnek valo melo!es attol is felek,ha
leszedem a pufogot,meg eltörik nekem..

Hát, ha nem az eredeti csavarok vannak benne, az tényleg szhopás.. Kell bontani kicsit, vagy szerszámot átalakítani, mondjuk egy villáskulcsot derékszögben "hajlítani" (vágni-hegeszteni), kell némi kreatív munka.. Arra gondolj, hogy valahogy meg is húzták. Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3324 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:38:37 »

Hát, ha nem az eredeti csavarok vannak benne, az tényleg szhopás.. Kell bontani kicsit, vagy szerszámot átalakítani, mondjuk egy villáskulcsot derékszögben "hajlítani" (vágni-hegeszteni), kell némi kreatív munka.. Arra gondolj, hogy valahogy meg is húzták. Smiley
az egyik csavar eleve hianyzott,a masikat valahogy
meghuztak....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3325 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:03:45 »

Arra gondolj, hogy valahogy meg is húzták. Smiley
az sokszor kevés sajna, főleg kipufogónál, odaraknak valami gagyi csavart és jól összeég
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3326 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:04:49 »

az sokszor kevés sajna, főleg kipufogónál, odaraknak valami gagyi csavart és jól összeég
hozzáférhetőségre gondoltam, de igazad van. Wink
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3327 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:26:37 »

hozzáférhetőségre gondoltam, de igazad van. Wink
egyszer véletlen vettem észre hogy az egyik csavar hiányzik,és potoltam egy darab légpuska rugóval,de nagyon cumi volt meghuzni! ennek ellenére is néha,,de nem mindig érzem hogy kicsit mintha füst szag lenne a motortérben,sokszor azt hittem a szél hozza oda,vagy alul fuj ki valahol,,de ezek szerint valoszinü h tüzgyürü nélkül rakták össze...vagy már rég kirohadt onnan...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3328 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:37:21 »

srácok. reggelente kicsit nehezen indul az autó,mintha üresen tekerné gyujtás,és benzin nélkül,ez mondjuk nem másnap,de harmad nap már ilyen. az segithet ha leállitás elött adok egy gázfröccsöt,,szerintem nem,,de valaki ezt tanácsolta!

A másik,egy uj jelenség! ha közlekedem,és kidobom üresbe és gurulok,a motor fordulata nem zuhan le alapjáratra,hanem 1500 körül marad,és csak akkor esik le,ha megálltam-de akkor is mintha kicsit késve.
és most hogy ezt észre vettem,és figyelem,többször is észre vettem hogy a fordulat mintha kicsit felakadna,.1500 körül,és nem azonnal esik le ahogy megállok! persze az első a gázbowden volt, amit megnéztem és elvileg nem akad,,igaz nekem van ez a TCS motor,a kipörgésgátlóhoz,,de nem láttam problémát.

Van estleg ötlet?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #3329 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:39:52 »

srácok. reggelente kicsit nehezen indul az autó,mintha üresen tekerné gyujtás,és benzin nélkül,ez mondjuk nem másnap,de harmad nap már ilyen. az segithet ha leállitás elött adok egy gázfröccsöt,,szerintem nem,,de valaki ezt tanácsolta!

A másik,egy uj jelenség! ha közlekedem,és kidobom üresbe és gurulok,a motor fordulata nem zuhan le alapjáratra,hanem 1500 körül marad,és csak akkor esik le,ha megálltam-de akkor is mintha kicsit késve.
és most hogy ezt észre vettem,és figyelem,többször is észre vettem hogy a fordulat mintha kicsit felakadna,.1500 körül,és nem azonnal esik le ahogy megállok! persze az első a gázbowden volt, amit megnéztem és elvileg nem akad,,igaz nekem van ez a TCS motor,a kipörgésgátlóhoz,,de nem láttam problémát.

Van estleg ötlet?

A fordulat fentmaradása normális, bár az 1500 kicsit soknak tűnik. De mivel halott a TCS-d, meg arrafelé pár dolog, nem csodálkozom.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3330 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:46:12 »

A fordulat fentmaradása normális, bár az 1500 kicsit soknak tűnik. De mivel halott a TCS-d, meg arrafelé pár dolog, nem csodálkozom.
a TCS m nem halott,csak törött az egyik kivezetés,ami épp az injektor felé megy. de azt én rögzitettem egy vasalással,még annó. azóta nem volt ilyen gond. de mennyire természetes az a fenn akadás,és miért..?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3331 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 13:47:54 »

Most vissza kötöttem azt a jeladót,és talán jobb lett,nem akad fel az alapjárat! innen is látszik mennyire komplex a motor. viszont most meg mintha lejjebb esne a fordulat,valahogy az alapjárat mintha kisebb lenne! persze nem hiszem hogy ezzel kapcsolatos,de eddig kb 900 körül volt,most jo ha 800..és van hogy lámpánál le esik 5-600 ra! nem tudom ez mitől van,és érdekes,hogy a meleg motoros ki villogtatás megint kidobta a szegény keverék,,lamda hibakodot!

Én azt nem értem még mindig,hogy akkor a keverék szegény,a lamda az jó,,,- csak szegény keveréket mér! vagy a lamda az rossz,és rossz értéket közöl az ECU val?! ugye ez két külön hiba! de honnan tudni azt,hogy most valamitől,szegény a keverékem,ami lehetséges,mert jo ideje a hideg inditás nagyon beteges,gyenge  - rá kell segiteni gázzal,,tehát eltudom képzelni hogy gond lehet a keverék képzéssel. de min mulik az hogy szegény,vagy dús a keverék? és min függ a hideginditás minősége? nekem nem pörög fel,hanem lazán,épp hogy forog.! mondjuk ha egy napot áll,még nincs nagy gáz,de ha már kettőt,hármat,,az nagyon problémás. szivesen megmutatnám valakinek,ha érdekli....
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3332 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 17:04:32 »

Most vissza kötöttem azt a jeladót,és talán jobb lett,nem akad fel az alapjárat! innen is látszik mennyire komplex a motor. viszont most meg mintha lejjebb esne a fordulat,valahogy az alapjárat mintha kisebb lenne! persze nem hiszem hogy ezzel kapcsolatos,de eddig kb 900 körül volt,most jo ha 800..és van hogy lámpánál le esik 5-600 ra! nem tudom ez mitől van,és érdekes,hogy a meleg motoros ki villogtatás megint kidobta a szegény keverék,,lamda hibakodot!

Én azt nem értem még mindig,hogy akkor a keverék szegény,a lamda az jó,,,- csak szegény keveréket mér! vagy a lamda az rossz,és rossz értéket közöl az ECU val?! ugye ez két külön hiba! de honnan tudni azt,hogy most valamitől,szegény a keverékem,ami lehetséges,mert jo ideje a hideg inditás nagyon beteges,gyenge  - rá kell segiteni gázzal,,tehát eltudom képzelni hogy gond lehet a keverék képzéssel. de min mulik az hogy szegény,vagy dús a keverék? és min függ a hideginditás minősége? nekem nem pörög fel,hanem lazán,épp hogy forog.! mondjuk ha egy napot áll,még nincs nagy gáz,de ha már kettőt,hármat,,az nagyon problémás. szivesen megmutatnám valakinek,ha érdekli....

Az utolsó mondatod javítsd ki, mert mindjárt jön BT és félreérti.  eplus2 A hidegindítási gond lehet az automata dúsító (szivató) miatt is szerintem. A könyv szerint az alapjárat 830+/- 50 fordulat/perc. A keverék állaga elég sok mindentől függ. Lehet, hogy most már ténleg ráférne az autódra egy gyári diag.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3333 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 19:21:49 »

Az utolsó mondatod javítsd ki, mert mindjárt jön BT és félreérti.  eplus2 A hidegindítási gond lehet az automata dúsító (szivató) miatt is szerintem. A könyv szerint az alapjárat 830+/- 50 fordulat/perc. A keverék állaga elég sok mindentől függ. Lehet, hogy most már ténleg ráférne az autódra egy gyári diag.
Jaj... az autóm,és az inditást mutatnám meg szivesen,,! és sajnos a gyári diagnosztika várat magára,,mennyi egy olyan!?? és mit takar? a dusitó meg mi a szösz,és hol van?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3334 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:51:30 »

Jaj... az autóm,és az inditást mutatnám meg szivesen,,! és sajnos a gyári diagnosztika várat magára,,mennyi egy olyan!?? és mit takar? a dusitó meg mi a szösz,és hol van?

Ott kell elnnie az injektornál/ban. A dúsító a hétköznapi nyelven szivatónak hívott cucc. Amikor hideg a motor, akkor egy kicsivel több üzemanyagot ad a keverékhez. Ez elég régóta automata és egy bimetál szabályozza. Minél melegebb a motor, annál kevesebbet ad hozzá. Amikor már elérte vagy közelít az üzemi hőfokhoz, már csak az alapjárati mennyiséget adja. Ennél egyszerűbben nem tudtam elmagyarázni. Szerintem próbáld meg megkörnyékezni vik fórumtársunk, hátha megcsinálja neked a diagot emberi áron.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3335 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 20:59:52 »

Ott kell elnnie az injektornál/ban. A dúsító a hétköznapi nyelven szivatónak hívott cucc. Amikor hideg a motor, akkor egy kicsivel több üzemanyagot ad a keverékhez. Ez elég régóta automata és egy bimetál szabályozza. Minél melegebb a motor, annál kevesebbet ad hozzá. Amikor már elérte vagy közelít az üzemi hőfokhoz, már csak az alapjárati mennyiséget adja. Ennél egyszerűbben nem tudtam elmagyarázni. Szerintem próbáld meg megkörnyékezni vik fórumtársunk, hátha megcsinálja neked a diagot emberi áron.
ohh. én azt tudom h mi a szivató.az autómata szivato,csak azt nem,hogy hol találom! a folytoszelep házon biztos nincs,mert ott csak a pillangoszelep helyzet érzékelő van,és alatta az alapjárati motor! nem tudom hogy az egy külön egység? leszerelhető-javitható? vagy egyben van valamivel? kép esetleg rola?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3336 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:02:08 »

ohh. én azt tudom h mi a szivató.az autómata szivato,csak azt nem,hogy hol találom! a folytoszelep házon biztos nincs,mert ott csak a pillangoszelep helyzet érzékelő van,és alatta az alapjárati motor! nem tudom hogy az egy külön egység? leszerelhető-javitható? vagy egyben van valamivel? kép esetleg rola?

Őszintén szólva fogalmam sincs és az is lehet, hogy nincs is benne ilyen (bár miért is ne lenne?). Lehet, hogy ezt már ezekben az autókban a GEM szabályozza.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3337 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:12:32 »

Őszintén szólva fogalmam sincs és az is lehet, hogy nincs is benne ilyen (bár miért is ne lenne?). Lehet, hogy ezt már ezekben az autókban a GEM szabályozza.
én is ugy emlékszem hogy ez már nem az a széria ami a hütővizbe van kötve,és membrános... itt a szerintem a levegőhőmérséglet jeladó lehet a támpont..és abbol számlhatja a benzint.kb
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3338 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 21:15:12 »

én is ugy emlékszem hogy ez már nem az a széria ami a hütővizbe van kötve,és membrános... itt a szerintem a levegőhőmérséglet jeladó lehet a támpont..és abbol számlhatja a benzint.kb

Biztos.... Már elég régen tanultam. Huszon pár éve volt, azóta nem igazán gyakoroltam ill. olvastam utána. Azóta lényegében lekorlátozódott először csak az apósom autójára, majd a sajtomra. Ott is csak a fődarabok javítására. Az elektronika már magas.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3339 Dátum: 2013.07.23 kedd, 19:57:03 »

hello. tudja e valaki,hogy az mk1 benzines nél,mi lehet a baj ha hidegen nem akar indulni! magyarul ha gáz nélkül inditok,csak tekeri! de végül elindul! vagy ha igaz gázzal indul,,csak akkor meg nagyon hülye hangja van! és érdekes,ha elindul az alapjárat szinte egyből be áll az alapra,8-900 ra! tehát nem huzza rá azt a kb 200 at! azelött hidegen 1200 körül,pörgött és lassan ment lefelé. most nem! van e valami tipikus alkatrész,amivel baj lehet!? amit ha cserélek jo  lesz?! köszi.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3340 Dátum: 2013.07.23 kedd, 20:17:39 »

hello. tudja e valaki,hogy az mk1 benzines nél,mi lehet a baj ha hidegen nem akar indulni! magyarul ha gáz nélkül inditok,csak tekeri! de végül elindul! vagy ha igaz gázzal indul,,csak akkor meg nagyon hülye hangja van! és érdekes,ha elindul az alapjárat szinte egyből be áll az alapra,8-900 ra! tehát nem huzza rá azt a kb 200 at! azelött hidegen 1200 körül,pörgött és lassan ment lefelé. most nem! van e valami tipikus alkatrész,amivel baj lehet!? amit ha cserélek jo  lesz?! köszi.
hello,Tudni tudom ,de ha igy inditasz tőbszőr akkor a gyertyákat nézd meg csak?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3341 Dátum: 2013.07.23 kedd, 20:39:26 »

hello,Tudni tudom ,de ha igy inditasz tőbszőr akkor a gyertyákat nézd meg csak?
a gyertyak jok!a harmadik garnituraval próbalom!
olyan mintha benzint nem kapna!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3342 Dátum: 2013.07.23 kedd, 20:53:22 »

a gyertyak jok!a harmadik garnituraval próbalom!
olyan mintha benzint nem kapna!
Jahh,igen jook de befogja kőpni az biztos,injektor gumi cserét ajánlok.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3343 Dátum: 2013.07.23 kedd, 22:24:17 »

Jahh,igen jook de befogja kőpni az biztos,injektor gumi cserét ajánlok.
juj,,,injektor gumi?? az mi? ne hari,de ez nekem új!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3344 Dátum: 2013.07.24 szerda, 09:08:35 »

juj,,,injektor gumi?? az mi? ne hari,de ez nekem új!
Ez az; https://www.fordpartsuk.com/shop/ford_mondeo_fuel_injector_o_ring_f_1201247_c_524.htm
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3345 Dátum: 2013.07.24 szerda, 09:25:26 »

Idézetet írta: gyulaba55 link=topic=1451.msg800675#msg800675 Adate=1374649715
helló.ez gondolom az injektor tőmitese?itthon is kapni? es ha az
AC ejti a nyomast,az orvosolhato?az javithato?vagy  ac csere?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3346 Dátum: 2013.07.24 szerda, 09:46:51 »

helló.ez gondolom az injektor tőmitese?itthon is kapni? es ha az
AC ejti a nyomast,az orvosolhato?az javithato?vagy  ac csere?
Igen ez a tőmitése,a AC hoz nem értek mivel nekem nincs,de gondolom csere.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3347 Dátum: 2013.07.24 szerda, 09:54:08 »

Igen ez a tőmitése,a AC hoz nem értek mivel nekem nincs,de gondolom csere.
de ha ez rossz lenne,nem folyna?!
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3348 Dátum: 2013.07.24 szerda, 10:05:24 »

de ha ez rossz lenne,nem folyna?!
Elszokott kopni,nem nagy ősszeg,én kicseréltem mind a 4et.Mg ebben is, http://kepfeltoltes.hu/130724/SDC12721_www.kepfeltoltes.hu_.jpg, http://kepfeltoltes.hu/130724/SDC12722_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.24 szerda, 10:14:16 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #3349 Dátum: 2013.07.24 szerda, 10:13:40 »

Elszokott kopni,nem nagy ősszeg,én kicseréltem mind a 4et.
pont azt nézem hogy a cromaxnál ez a tömités 2100ft/db...

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/335789-befecskendezo-ala-o-gyuru-ford-mondeo-1996-2000

igy drága! amit linkeltél az jo lenne,mert 3 euró.nincs egy ezres,de még az is a 4db 4 e..kb
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.