Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:34:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 945748 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
kimo
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.11.03 kedd, 19:17:55 »

Haho!

1.8as benzines mondeon nem tudjátok hogy a kipuffogot át lehet rakni bal oldalról jobbra? Mármint kis munkaigény és kevés pénz árán? Mert most bal oldalt van de találtam st első hátsó lököst viszonylag jo áron csak ugye annak rossz oldalon van hátul a kimenete.. Azért gondolom hogy lehetséges mert szoktam nézni és van másik oldalon is egyes modelleken (persze lehet az más motorral).. Előre is köszi, hello!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.11.03 kedd, 21:53:13 »

Haho!

1.8as benzines mondeon nem tudjátok hogy a kipuffogot át lehet rakni bal oldalról jobbra? Mármint kis munkaigény és kevés pénz árán? Mert most bal oldalt van de találtam st első hátsó lököst viszonylag jo áron csak ugye annak rossz oldalon van hátul a kimenete.. Azért gondolom hogy lehetséges mert szoktam nézni és van másik oldalon is egyes modelleken (persze lehet az más motorral).. Előre is köszi, hello!
A hídon ott van a felfüggesztés.Elviszed kipufogóshoz és átteszi Neked.Valószínűleg csövet kell betoldani v. keress olyan bontottat,ami a jobb oldalon megy.2.0-ás és v6 ilyen.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.11.03 kedd, 22:11:11 »

A hídon ott van a felfüggesztés.Elviszed kipufogóshoz és átteszi Neked.Valószínűleg csövet kell betoldani v. keress olyan bontottat,ami a jobb oldalon megy.2.0-ás és v6 ilyen.

Hővédőlemez is kell a jobb oldalra bontott V6 ból vagy 2.0 ból megfelel
Naplózva
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.11.07 szombat, 19:01:53 »

Helló

Volna egy kis problémám az autómmal. Ford mondeo 1.6 (1997-es, Zetec motor). Sajna a szerelő szerint megadta magát a benzinszivattyú, rárakta nyomásmérőre és gázadásnál nem teljesít rendesen a cucc leesik a nyomás 2 alá. Tehát cserére szorul a cucc.

Itt kezdődik a probléma ugyanis nem találok olyan benzinszivattyút aminek a tápjának olyan foglalata van mint az enyémnek. Amiket pl bárdi autónál vagy láng autónál lehet rendelni azoknak mind ilyen kicsi kb 10*10es méretű a betáp része, de az enyémnek egy szélesebb kb 10*15ös betápja van.

látott már valaki ilyent és ha igen akkor hol tudnék venni?
Nem szeretném megvenni kompletten az egész üzemanyagszivattyú+szintmérő csomagot mert annak biza elég horribilis összege van.

köszönöm.
Gergő
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.11.07 szombat, 19:23:08 »

Helló

Volna egy kis problémám az autómmal. Ford mondeo 1.6 (1997-es, Zetec motor). Sajna a szerelő szerint megadta magát a benzinszivattyú, rárakta nyomásmérőre és gázadásnál nem teljesít rendesen a cucc leesik a nyomás 2 alá. Tehát cserére szorul a cucc.

Itt kezdődik a probléma ugyanis nem találok olyan benzinszivattyút aminek a tápjának olyan foglalata van mint az enyémnek. Amiket pl bárdi autónál vagy láng autónál lehet rendelni azoknak mind ilyen kicsi kb 10*10es méretű a betáp része, de az enyémnek egy szélesebb kb 10*15ös betápja van.

látott már valaki ilyent és ha igen akkor hol tudnék venni?
Nem szeretném megvenni kompletten az egész üzemanyagszivattyú+szintmérő csomagot mert annak biza elég horribilis összege van.

köszönöm.
Gergő

Bontott esetleg? árulnak itt a clubba is páran
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:01:59 »

Helló

Volna egy kis problémám az autómmal. Ford mondeo 1.6 (1997-es, Zetec motor). Sajna a szerelő szerint megadta magát a benzinszivattyú, rárakta nyomásmérőre és gázadásnál nem teljesít rendesen a cucc leesik a nyomás 2 alá. Tehát cserére szorul a cucc.

Itt kezdődik a probléma ugyanis nem találok olyan benzinszivattyút aminek a tápjának olyan foglalata van mint az enyémnek. Amiket pl bárdi autónál vagy láng autónál lehet rendelni azoknak mind ilyen kicsi kb 10*10es méretű a betáp része, de az enyémnek egy szélesebb kb 10*15ös betápja van.

látott már valaki ilyent és ha igen akkor hol tudnék venni?
Nem szeretném megvenni kompletten az egész üzemanyagszivattyú+szintmérő csomagot mert annak biza elég horribilis összege van.

köszönöm.
Gergő
Styleairt keresd meg a tagok között, neki volt nemrég eladó szintjelzője
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:37:46 »

Styleairt keresd meg a tagok között, neki volt nemrég eladó szintjelzője

Hali

Köszönöm, tegnap megtaláltam és írtam neki. Most majd megnézi.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 08:58:37 »

Amióta meg lett csinálva a hengerfejem, most a "nagy" hidegekben reggelente indításnál kellemes kékes füstfelhőt képez az autóm hátul.Echte olajszagú, és az olaj is fogy rendesen.Nagy valószínüséggel mi lehet: szelepszárszimmering?gyűrűk? oder etwas?
Melegen már semmi baja, a zöldkártyát is simán hozta
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:12:17 »

Amióta meg lett csinálva a hengerfejem, most a "nagy" hidegekben reggelente indításnál kellemes kékes füstfelhőt képez az autóm hátul.Echte olajszagú, és az olaj is fogy rendesen.Nagy valószínüséggel mi lehet: szelepszárszimmering?gyűrűk? oder etwas?
Melegen már semmi baja, a zöldkártyát is simán hozta
Ha melegen nem csinázza, majdnem tuti, hogy szelepszárszimmering...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 18:07:56 »

Ha melegen nem csinázza, majdnem tuti, hogy szelepszárszimmering...
A szerelő azt mondta, akivel csináltatja mindíg a hengerfejeket, az új szelepszárszimmeringeket szokott tenni mindre.Aztán vagy igaz, vagy nem.Elvileg ismerős szerelő, csk nem b..sz át...
Szerinte lehet még, hogy sokat mentem a meleg mocival és a dugattyúk is vetemedhettek, lehetnek a gyűrűk is.
Én meg nem tudom  szomoru1
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 12:16:44 »

Amióta meg lett csinálva a hengerfejem, most a "nagy" hidegekben reggelente indításnál kellemes kékes füstfelhőt képez az autóm hátul.Echte olajszagú, és az olaj is fogy rendesen.Nagy valószínüséggel mi lehet: szelepszárszimmering?gyűrűk? oder etwas?
Melegen már semmi baja, a zöldkártyát is simán hozta

Sziasztok! Na, nekem valami hasonlót csinál a kicsike!2000es évjárat, MKIIes, 1.8as, benzines. Eszi az olajat (kb 1L / 3000Km), de eddig semmi tünete nem volt, most viszont pályáztam vele vagy 250Km-t, 4en ültünk benne, kicsit pakolva is volt, és 130 környékén háromszor is megcsinálta az út folyamán, hogy gyenge emelkedőn elment az ereje, visszaesett 110ig, az emelkedő tetején pedig pár perc múlva megszűnt a tünet. Én a gyűrűre gondolok, vagyis hogy terhelés alatt egyszerűen elmegy a kompresszió. Mit gondoltok?
Fürge Teknős, Nálad szerintem nem lehet gyűrű, valszeg szimering lesz, indulásnál az égéstérbe került olaj egyszerűen elég, ez okozhatja a gondot.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 12:19:07 »

Sziasztok! Na, nekem valami hasonlót csinál a kicsike!2000es évjárat, MKIIes, 1.8as, benzines. Eszi az olajat (kb 1L / 3000Km), de eddig semmi tünete nem volt, most viszont pályáztam vele vagy 250Km-t, 4en ültünk benne, kicsit pakolva is volt, és 130 környékén háromszor is megcsinálta az út folyamán, hogy gyenge emelkedőn elment az ereje, visszaesett 110ig, az emelkedő tetején pedig pár perc múlva megszűnt a tünet. Én a gyűrűre gondolok, vagyis hogy terhelés alatt egyszerűen elmegy a kompresszió. Mit gondoltok?
Fürge Teknős, Nálad szerintem nem lehet gyűrű, valszeg szimering lesz, indulásnál az égéstérbe került olaj egyszerűen elég, ez okozhatja a gondot.
Nemtudom, van-e köze az olajeltűnésnek a tünetekhez. Esetleg a sok olaj a gyertyákon marad...
Gyújtás vagy levegőrendszer irányába indulnék...  wave
Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 12:23:48 »

Nemtudom, van-e köze az olajeltűnésnek a tünetekhez. Esetleg a sok olaj a gyertyákon marad...
Gyújtás vagy levegőrendszer irányába indulnék...  wave

Aha! Köszi, megnézem.  worship Ehhez viszont már kevés vagyok. Megyünk doktorbácsihoz!
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:31:23 »

2001-es 1,8-as mondeónál a kiegyenlítő tartály forró a túlfolyón nyomja ki a vizet a hűtő viszont hideg. cserélve volt e termosztát és a jeladó és nincs dugulás sem. Nem tudnak vele mit csinálni. Valakinek va esetleg valami ötlete?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:32:34 »

2001-es 1,8-as mondeónál a kiegyenlítő tartály forró a túlfolyón nyomja ki a vizet a hűtő viszont hideg. cserélve volt e termosztát és a jeladó és nincs dugulás sem. Nem tudnak vele mit csinálni. Valakinek va esetleg valami ötlete?
Hengerfejgyanús a dolog...  rinya

szerk termosztát nélkül milyen?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:35:17 »

2001-es 1,8-as mondeónál a kiegyenlítő tartály forró a túlfolyón nyomja ki a vizet a hűtő viszont hideg. cserélve volt e termosztát és a jeladó és nincs dugulás sem. Nem tudnak vele mit csinálni. Valakinek va esetleg valami ötlete?

Nem nyit a termosztát
Eldugult a hütő
Hengerfejes a gép

Ezek közül választhatsz! falbav
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:47:34 »

Nem nyit a termosztát
Eldugult a hütő
Hengerfejes a gép

Ezek közül választhatsz! falbav
akkor marad a hengerfej. köszi!!!!
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:50:47 »

Hengerfejgyanús a dolog...  rinya

szerk termosztát nélkül milyen?

azt nem próbáltük még ki de a többi minden ki van lőve
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:51:05 »

akkor marad a hengerfej. köszi!!!!


Elöbb a termosztátnál molyoljatok, ha az volt mostanában cserélve, az az esélyesebb. A motocraft termosztátok kivánni valókat hagynak maguk után.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:53:35 »

azt nem próbáltük még ki de a többi minden ki van lőve
Termosz nélkül nézzétek meg.  wave Bár ha sokáig ment zárt termosszal, akkor lehet, hogy már mindegy...  szomoru1
Naplózva
József002
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:03:43 »

Hol található a termosztát 1.8i 16v Trend motoron.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:19:30 »

Ha a kiegyenlítőtartályba bemenő vékonyabb csövet követed a tartálytól az akksi felé, akkor amibe belecsatlakozik, ott található...
Naplózva
József002
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.12.04 péntek, 17:31:01 »

Ha a kiegyenlítőtartályba bemenő vékonyabb csövet követed a tartálytól az akksi felé, akkor amibe belecsatlakozik, ott található...

nagyon szépen köszönöm a  válaszod.
Naplózva
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:20:48 »

Sziasztok!

Volna egy kis gondom a a gépsárkánnyal (1.8 zetec). Eddig hála istennek csak általános javításokra volt szükség - fék, olajcser, termosztát stb. - van egy egyszemélyes kis műhely oda szoktam vinni. Most viszont  valami komolyabb műszeres hely kellene szerintem. Két éve cseréltem a hűtőfolyadékot (Ford)  és 2 hete vettem észre hogy jóval a minimum szint alatt van a szint. 1 litert kellett rátöltenem hogy a max jelzésig legyen. Azóta már megint a max jelzés alatt van egy fél centivel.  Ehhez  jön még a motorból egy furcsa kereplő hang, nem tól hangos de észrevehető, és mintha az erő is kevesebb lenne az autóban. Folyást, csöpögést nem észleltem sehol Nem igazán van tapasztalatom, hogy hová tudnám vinni ahol igazán értenek hozzá.  Ha tudna valaki segíten azt megköszönném!

Üdv: R.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:39:03 »

Sziasztok!

Volna egy kis gondom a a gépsárkánnyal (1.8 zetec). Eddig hála istennek csak általános javításokra volt szükség - fék, olajcser, termosztát stb. - van egy egyszemélyes kis műhely oda szoktam vinni. Most viszont  valami komolyabb műszeres hely kellene szerintem. Két éve cseréltem a hűtőfolyadékot (Ford)  és 2 hete vettem észre hogy jóval a minimum szint alatt van a szint. 1 litert kellett rátöltenem hogy a max jelzésig legyen. Azóta már megint a max jelzés alatt van egy fél centivel.  Ehhez  jön még a motorból egy furcsa kereplő hang, nem tól hangos de észrevehető, és mintha az erő is kevesebb lenne az autóban. Folyást, csöpögést nem észleltem sehol Nem igazán van tapasztalatom, hogy hová tudnám vinni ahol igazán értenek hozzá.  Ha tudna valaki segíten azt megköszönném!

Üdv: R.
Valószínű, hogy  vízpumpád ment tönkre. De ha már szétszeded és nincs messze a vezérműszíjcsere is, azt is ejtsd meg, hogy ne kelljen ezért újra szétszedni.
Naplózva
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:50:46 »

Valószínű, hogy  vízpumpád ment tönkre. De ha már szétszeded és nincs messze a vezérműszíjcsere is, azt is ejtsd meg, hogy ne kelljen ezért újra szétszedni.


Köszi a tippet, igaz 2,5 éve volt vízpumpa és vezérműszíj csere (37.000km) de ettől még lehet ez a gond.  Nem gyári vízpumpát, hanem Meyle-t tettek bele, eddíg bírta volna? Ez azért elég gáz!!
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 11:54:04 »



Köszi a tippet, igaz 2,5 éve volt vízpumpa és vezérműszíj csere (37.000km) de ettől még lehet ez a gond.  Nem gyári vízpumpát, hanem Meyle-t tettek bele, eddíg bírta volna? Ez azért elég gáz!!
Nekem a Meyle nem ment el 15 ezret. Most is utángyártott van benne, de ez egyenlőre működik. (bár ebbe még csak 10 van)  De lehet, hogy lassan spórolhatok megint az újra. De akkor falbav gun
Naplózva
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 12:51:50 »

Nekem a Meyle nem ment el 15 ezret. Most is utángyártott van benne, de ez egyenlőre működik. (bár ebbe még csak 10 van)  De lehet, hogy lassan spórolhatok megint az újra. De akkor falbav gun

Ezek szerint akkopr én jól jártam mert elment 37.000 km-et a vízpumpa? A gyári azért többet bír nem? Nem túl jó kilátások, hogy 2 évente cserélni kell a vízpumpát Ez normális jelenség? Szerintem nem!
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 18:47:05 »

Ezek szerint akkopr én jól jártam mert elment 37.000 km-et a vízpumpa? A gyári azért többet bír nem? Nem túl jó kilátások, hogy 2 évente cserélni kell a vízpumpát Ez normális jelenség? Szerintem nem!
Persze, hogy nem normális. 180 ezernél kellet cserélni az enyémben a valószínű még gyári-t. Most néztem a Cromax-on, valamelyikre találtam gyárit 16 körül. (én fele ennyiért vettem az utángyártottat, de soha többet)
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.12.15 kedd, 10:53:46 »

Sziasztok!

Egy kis tanácsra volna szükségem. Egy hete vettem egy 99-es MKII 2.0 16V benzines Mondit.
Szeretnék rá majd idővel teljes sport-kipufogó rendszert csináltatni, de nemigazán tudom, hogy most mi a "reális" ára ennek, illetve, hogy milyet érdemes csináltatni, mire érdemes odafigyelni?
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:43:38 »

Sziasztok!

Múltkor volt gondom, hogy melegedett a motor. Kiderült a termosztát kakukk. Cromax-nál vettem egyet csere. Most jó, bár kicsit fura, hogy nekem felmegy a mutató L-ig és zizeg. Megnéztem álló helyzetben itt kapcsol be a ventillátor kisfokozatba, így dugóban sem megy tovább, de azért szerintem nem biztos, hogy ez így jó. Mondjuk az előző tulaj egy egyventiillátoros cuccot rakott bele, lehet hogy cserélni kellene az eredeti kétventisre?
A másik kérdésem pedig az, hogy nincs fűtésem. A fűtő radiátor tök hideg. Digitális klíma van benne, hiába állítgatom, csak hideget fúj, így télen kicsit kényelmetlen. Ajánlották, hogy a digit klímánál valami kis motorkák irányítanak valami terelőket amik esetleg nem nyitnak? Ez az egész összefügghet a múltkori melegedéssel?
Ez egy '97-es 1,8-as zetec motor.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.12.18 péntek, 08:28:49 »

Neke, szintén 1.8 digitklímással volt fűtésgondom, amikor megvettem.Nálam ez a "flap motor" hiányzott a kocsiból.Mechanikusan állítható egy nagy csavarhúzóval az a terelőlap, ami a hideg vagy meleg levegő közt vált. Ezt az anyós lábteréből éred el a kis kárpit levétele és a kesztyűtató kipattintása után. De mielőtt nekiugrassz, szerintem nézzed meg, hogy a fűtőradiátorod meleg-e. MErt nekem természetesen meleg volt. Ez a fekete fűtésdoboz alsó részénél van, a műanyag is érehetően meleg. Ha ez meleg, akkor valószínüleg neked is ezzel a motorral van bajod.
Ja és még egyzserűbb a digitklímatsztet végigfuttatni, nekem is az adta meg a választ a problémára. De sajna nem tudom elinkelni.Majd egy nálam jártasabb fórumtag remélem beszúrja, egyébként ha visszakeresel, akkor megtalálod,csak nem tudom melyik topicban volt, talán általános, vagy elektromos kérdédek.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.12.18 péntek, 09:44:02 »

Neke, szintén 1.8 digitklímással volt fűtésgondom, amikor megvettem.Nálam ez a "flap motor" hiányzott a kocsiból.Mechanikusan állítható egy nagy csavarhúzóval az a terelőlap, ami a hideg vagy meleg levegő közt vált. Ezt az anyós lábteréből éred el a kis kárpit levétele és a kesztyűtató kipattintása után. De mielőtt nekiugrassz, szerintem nézzed meg, hogy a fűtőradiátorod meleg-e. MErt nekem természetesen meleg volt. Ez a fekete fűtésdoboz alsó részénél van, a műanyag is érehetően meleg. Ha ez meleg, akkor valószínüleg neked is ezzel a motorral van bajod.
Ja és még egyzserűbb a digitklímatsztet végigfuttatni, nekem is az adta meg a választ a problémára. De sajna nem tudom elinkelni.Majd egy nálam jártasabb fórumtag remélem beszúrja, egyébként ha visszakeresel, akkor megtalálod,csak nem tudom melyik topicban volt, talán általános, vagy elektromos kérdédek.
http://mondeotade.fanklub.hu/mk2_ac_test.pdf
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.12.18 péntek, 09:57:42 »


Köszi nektek. Megnézem. De elöljáróban annyit, hogy a fűtőradiátor hideg  rinya
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:40:18 »

Köszi nektek. Megnézem. De elöljáróban annyit, hogy a fűtőradiátor hideg  rinya
Akkor szerintem először a termosztátot cseréld ki.
Vagy ellenőrizd elötte a fűtés csöveket termosztát elött és után meleg motornál. Kiegyenlítőben melege a víz. Tehát, hogy kering-e a víz vagy nem. Mert ha nem, akkor rosszabik esetben sikeresen meg is főzheted a motort....
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.12.19 szombat, 14:54:11 »

Akkor szerintem először a termosztátot cseréld ki.
Vagy ellenőrizd elötte a fűtés csöveket termosztát elött és után meleg motornál. Kiegyenlítőben melege a víz. Tehát, hogy kering-e a víz vagy nem. Mert ha nem, akkor rosszabik esetben sikeresen meg is főzheted a motort....

A termosztát nemrég lett cserélve, mert előtte valóban nem keringett a víz, hideg volt a hűtő is. Most már kering rendesen, csak mondjuk nem tudom miért megy fel L-ig. Bár ott stagnál a dolog, L végénél bekapcsol a venti kisfokozaton és feljebb nem megy nagy dugóban sem. Szóval olyan mintha jól működne csak épp magasan van a mutató.
Viszont a fűtés radiátora hideg és lefuttattam a légkondi tesztet, de az 88-ast mutat, vagyis nincs hiba. Akkor mi a manó lehet? Huh?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.12.19 szombat, 20:32:20 »

A termosztát nemrég lett cserélve, mert előtte valóban nem keringett a víz, hideg volt a hűtő is. Most már kering rendesen, csak mondjuk nem tudom miért megy fel L-ig. Bár ott stagnál a dolog, L végénél bekapcsol a venti kisfokozaton és feljebb nem megy nagy dugóban sem. Szóval olyan mintha jól működne csak épp magasan van a mutató.
Viszont a fűtés radiátora hideg és lefuttattam a légkondi tesztet, de az 88-ast mutat, vagyis nincs hiba. Akkor mi a manó lehet? Huh?
már nem maradt más, mint a dugulás.
Ilyenkor kicsit kellemetlen....igazság szerint ki kellene szedni azt a radiátort...szerintem...
Naplózva
b.dani
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 17:37:11 »

Sziasztok!
Kicsit megtörtem a gépem elejét. Mielőtt elkezdenétek szidni, nem önhibámból!  duhos2
Keresek hozzá sürgősen vízhűtőt!
Kérdésem, hogy a 2000-es benyás Ghia-mhoz jó az 1.6 és az 1.8 hűtője is?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 18:39:11 »

Sziasztok!
Kicsit megtörtem a gépem elejét. Mielőtt elkezdenétek szidni, nem önhibámból!  duhos2
Keresek hozzá sürgősen vízhűtőt!
Kérdésem, hogy a 2000-es benyás Ghia-mhoz jó az 1.6 és az 1.8 hűtője is?
Keresd a fórumon Mk2 nevű kartársat, angliából hozottakat bontanak, van mindenük.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
b.dani
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:02:19 »

Keresd a fórumon Mk2 nevű kartársat, angliából hozottakat bontanak, van mindenük.
Üdv

Köszi!
Keresem...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 23:51:50 »

Ehhez mit szóltok?
Amióta nálam van az autó ( 4 éve ), a fogyimérő mindíg 8-9l körül mutatott. Nyáron elkezdtem alkeszt tankolni felesben, a fogyi felment 9-10 körülire. Ősszel megrepedt a hengerfej( a kettő nem függ össze ), megcsinálták, de a fogyimérő 11-12 közötti értékeket mutatott, akármit csináltam. Most pár napja ismét lement 7-8l közé a fogyasztás(műszer szerint) Alkeszt már kb két hónapja nem "iszunk", ezért nem hiszem hogy ettől lenne.Gyakorlatilag egyik napról  a másikra történt. Amikor most leesett a nagy hó, egy áruház parkolójában állatkodtam kicsit (kihalt volt  vigyor3 ).Utána hazafelé rendszeresen leállt a motor, eltűnt az alapjárat.Kicsit megijedtem, De a kb 20.-ik újraindításra megjavult. A fogyasztás is azóta csökkent le.
Találkoztatok már ilyennel?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
viagara
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:49:40 »

sziasztok!!

egy kis segitség kellene.nemrég vettem egy 98-as, 1.6-os mondeot.
hidegben beinditom az autot,az egyik henger mintha nem müködne,kicsi hidrotőke hangja is van,és nincs alapjárat.
ahogy melegszik a motor,ugy simul a járása,fokiozatosan lesz alapjárat is.  Huh?

én gyertyára gyanakszom. akinek van ötlete segithetne?! smile
 
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:53:46 »

sziasztok!!

egy kis segitség kellene.nemrég vettem egy 98-as, 1.6-os mondeot.
hidegben beinditom az autot,az egyik henger mintha nem müködne,kicsi hidrotőke hangja is van,és nincs alapjárat.
ahogy melegszik a motor,ugy simul a járása,fokiozatosan lesz alapjárat is.  Huh?

én gyertyára gyanakszom. akinek van ötlete segithetne?! smile
 

Esetleg egy diagnosztikát elbírna első lépésben...  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2010.01.01 péntek, 21:58:11 »

sziasztok!!

egy kis segitség kellene.nemrég vettem egy 98-as, 1.6-os mondeot.
hidegben beinditom az autot,az egyik henger mintha nem müködne,kicsi hidrotőke hangja is van,és nincs alapjárat.
ahogy melegszik a motor,ugy simul a járása,fokiozatosan lesz alapjárat is.  Huh?

én gyertyára gyanakszom. akinek van ötlete segithetne?! smile
 

ha bizonytalan előéletű az autó szervizelés tekintetében, akkor vásárlás után célszerű pár dolgot rögtön cserélni
ezek közé tartozik a gyertya, gyertyakábel is
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2010.01.05 kedd, 23:40:29 »

Sziasztok!

Kérdeznék!:)

Hidegindításkor télen (-10C, -15C) indítás után erőteljes majd megszűnő kopogás  - ahogy a motor melegszik - normális?
Olvastam a Haynes-ben, hogy amíg be nem áll az olajnyomás, addig a hidrotőkék "kopognak". Ez veletek is így van?
Mennyire kell ennek a kopogásnak hangosnak lennie? Egyébként jó ideje figyelem a hangokat. Nyáron ugye értelemszerűen nem "kopog" annyira és nem is tart olyan sokáig.
Egyébként melegen semmi gond, húz mint állat. smile
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de gondoltam megkérdezem a Tisztelt fórumtársakat.
Üdv,
Ficsor Zsolt
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2010.01.05 kedd, 23:44:07 »

Hallanád a TD-met... indítás után erőteljes zakatolás, ha bemelegszik, akkor már csak kellemes traktor hang Smiley

Nekem az előző benzines OFF-om nem csinált ilyet. Ott a szíj nyivákolt, míg hideg volt a motor...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2010.01.05 kedd, 23:55:59 »

Sziasztok!

Kérdeznék!:)

Hidegindításkor télen (-10C, -15C) indítás után erőteljes majd megszűnő kopogás  - ahogy a motor melegszik - normális?
Olvastam a Haynes-ben, hogy amíg be nem áll az olajnyomás, addig a hidrotőkék "kopognak". Ez veletek is így van?
Mennyire kell ennek a kopogásnak hangosnak lennie? Egyébként jó ideje figyelem a hangokat. Nyáron ugye értelemszerűen nem "kopog" annyira és nem is tart olyan sokáig.
Egyébként melegen semmi gond, húz mint állat. smile
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de gondoltam megkérdezem a Tisztelt fórumtársakat.
Üdv,
Ficsor Zsolt
És csak ennél a két hőmérsékletnél csinálja?  vigyor3 idiota
Egyébként nekem is zakatol ilyenkor. totál, mintha dízel lenne. Bár nekem kellett olajat is öntenem bele, mert megette  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
reho
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2010.01.06 szerda, 08:08:16 »

Sziasztok!

Kérdeznék!:)

Hidegindításkor télen (-10C, -15C) indítás után erőteljes majd megszűnő kopogás  - ahogy a motor melegszik - normális?
Olvastam a Haynes-ben, hogy amíg be nem áll az olajnyomás, addig a hidrotőkék "kopognak". Ez veletek is így van?
Mennyire kell ennek a kopogásnak hangosnak lennie? Egyébként jó ideje figyelem a hangokat. Nyáron ugye értelemszerűen nem "kopog" annyira és nem is tart olyan sokáig.
Egyébként melegen semmi gond, húz mint állat. smile
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de gondoltam megkérdezem a Tisztelt fórumtársakat.
Üdv,
Ficsor Zsolt
Azt nem tudom, hogy normális-e a dolog, de nekem is dettó ugyanezt csinálja. Én viszont elkövettem azt, hogy kicseréltettem az összes hidrotőkét - hát nem oldódott meg a gond, viszont legalább elkölthettem egy csomó pénzt  falbav (ha már ott voltak akkor szelepszár szimering csere is bejátszott, azóta nem eszi az olajat - ezt viszont ajánlom az olajfalóknak)
Ha valaki talál majd megoldást rá akkor arra vevő lennék, mert az azért ciki, hogy dízelnek néznek egy benzinest. (semmi kifogásom a dízelek ellen)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:36:36 »

milyen olajat használtok?
mert ha kicsit vastag, akkor nehezebben hordja fel hidegben. amíg nem kerül mindenhova, kopoghat.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:41:42 »

milyen olajat használtok?
mert ha kicsit vastag, akkor nehezebben hordja fel hidegben. amíg nem kerül mindenhova, kopoghat.
Gyári, 5W30. Egyébként valaki pont azt mondta nekem, hogy tegyek egy próbát 10W40-el legközelebb, hátha az nem folyik le olyan könnyen a tőkékből...ezen még gondolkodom.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.