Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 13:25:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 877713 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.04.06 kedd, 16:10:06 »

Nekem is 1.6 van, kicsit lomhának tűnik mivel megszoktam már.Enyém 4000-től érzi magát jól kb. 5200ig,állítólag nagyon jól megy ahhoz képest, hogy mekkora motor van benne.Csináltam egy felvételt nézzétek meg!
http://auto.indavideo.hu/video/Mondeo_16_Gyorsul_130kmh/

Kb 12 sec alatt 100? Az jó Smiley
Bár rájöttem, hogy azért is lomha az enyém, mert nem lehet pörgetni, mert kopik a kuplung, és nagyobb gáznál elpörög  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.06 kedd, 18:55:25 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.04.06 kedd, 18:23:12 »

Kb 12 sec alatt 100? Az jó Smiley
Bár rájöttem, hogy azért is lomha a mienk, mert nem lehet pörgetni, mert kopik a kuplung, és nagyobb gáznál elpörög  Sad
Szerintem 12sec az jó, a gyári adat úgy tudom 11sec, de nem is a százig való gyorsulással van a nagy baj, hanem utána mikor ötödik sebességbe mész kb. 100-zal, és hirtelen előző valamit, vissza négybe azt majd meg szakad csóri mondi! Nem szoktam időt mérni soha, mert induláskor fogy a gumi (ha nincs kipörgés gátlód) és kinyírom a gardánt meg minden mást a futóműnél. Inkább gurulj, úgy gyorsulj, de úgy semmi értelme mérni! Itt a fórumon ki szokták a jó emberek(nem mind) röhögni az 1.6 mondit mert az csak erőlködik azt kész. Szerintem most is röhögnek 1.6 gyorsul … hehe hehe
Naplózva
magnum
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 15:34:07 »

1995-ös 2000-es benzines Mondeom van 16 szelepes Kombi változat. Benzin gázüzemü és nem is volt  problémám vele. Volt a hengerfejjel bajom, ahol kicserélték a szelepeket és a vizpumpát meg a vezérmü görgöket is.  Most benzinnel tökéletesen megy bár alapjáraton egy kicsit egyenetlen, de gázzal nincs alapjárat. A motor gázüzemben jol megy de ha megállok szinte azonnal leáll. Kérdezném, hol találok egy olyan gázserelő mühelyt, aki meg tudná mondani mi a probléma. Szolnoki vagyok, de itt nem tudok sajna jo gázszervizt. Talán valaki tud segiteni!

Üdv Magnum!
Naplózva
Thor
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 20:06:30 »

Udv mindenkinek!

Lenne nekem egy kis gondom az autoval, 97-es 2.0 literes, es az a baj hogy alapjaratnal didereg a motor, es mikor motor feket hasznalok eleg gyakran hintaztat, neha nem is veheto eszre anyira finoman csinalja, de van ugy hogy meg meg hintaztat.
Nem tudom meg valakinek volt-e ilyen esete, szerelo nem tudja mi lehet a baj, ha nyomod a gazt megy, jol huz es nem didereg  Smiley
Most csinaltam meg vele 2500 km-et egy huzamban, de jol ment, es egy csepp olajat sem evet, meg az uzemanyag fogyasztasa is nem ment 6-7 literen felul.

Elore is koszonom!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2010.05.17 hétfő, 00:33:54 »

Szerintem 12sec az jó, a gyári adat úgy tudom 11sec, de nem is a százig való gyorsulással van a nagy baj, hanem utána mikor ötödik sebességbe mész kb. 100-zal, és hirtelen előző valamit, vissza négybe azt majd meg szakad csóri mondi! Nem szoktam időt mérni soha, mert induláskor fogy a gumi (ha nincs kipörgés gátlód) és kinyírom a gardánt meg minden mást a futóműnél. Inkább gurulj, úgy gyorsulj, de úgy semmi értelme mérni! Itt a fórumon ki szokták a jó emberek(nem mind) röhögni az 1.6 mondit mert az csak erőlködik azt kész. Szerintem most is röhögnek 1.6 gyorsul … hehe hehe
nemigazán értelek,ki szokott röhögni kit?azért mert egyhat?ésakkormivan? nekem egynyolc van,a jelenlegiben a második motor van benne (1995.12. havi) más a váltó áttétele,teljesen máshogy is gyorsul.Hosszabbak az előzőhöz képest,azzal olyan 8 mp alatt volt százon,a mostanival megy kb. 10-11. Ráadásként ez 82 kw-os olasz változat,az alap egynyolcasok 85 kw-osak.A szívórendszer is más,a rezonátorcsöves koraiak kapásból lassabban gyorsulnak mint a későbbi szimpla gumicsövesek (viszont alapjáraton jobban lehet velük araszolni,ez tény) ,ami a kettesekben is van.A nevem alatt találtok videot,meg lehet nézni,hogy tényleg annyival jobban gyorsul-e mint egy egyhat.Az se mindegy,hogy mikori kiadás,94-95-től faragtak a súlyán,a korai változatok mind nehezebbek mint a tiétek.
Naplózva
Caponord
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2010.05.19 szerda, 19:08:16 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy MKII 1,8-as Mondit, minden remekül működik, nagyon megkedveltem.

Ami furcsa, hogy jobban kihúzatva majd motorfékezve feltűnően sok idő telik el mire jelentkezik a motorfék.
A gázbowden simán jár, az hogy elveszem a gázt az azonnal érezhető, a motorfék nem

Mi lehet a gond, vagy ilyennek kell lennie?

Üdv

Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 01:26:59 »

Sziasztok.

Van esetleg valakinek tapasztalata sport vezérműtengellyel kapcsolatban? Jó, nem jó, ajánljátok, vagy sem, stb....
És ha valakinek volt már tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor azt is szeretném tudni, hogy mást is át kell-e alakítani hozzá vagy csak simán ki kell cserélni és minden faxa?
Előre is köszi  worship
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 17:56:50 »

Heló Urak!
Nekem egy 2000.3. havi 1.8 zetec motoros B mondeom van. A napokban bütyköltem a gyertyákkal és észre vettem, hogy a gyújtási sorrend az álltalános 1,3,4,2 helyett 1,3,2,4. /A gyújtó trafó feliratai szerint./ Az volna a kérdés, hogy ez a Fordéknál normális, vagy valaki e...t valami az előző tulajnál? Előre is köszi a választ.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.28 péntek, 21:51:36 írta BigJoe979 » Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2010.05.28 péntek, 19:12:19 »

Sziasztok,

Küzdök még mindig a rángatással és mostmár nem sok ötletem van. Beletettem a gépbe egy focus gyújtótekercsét a kábeleivel együtt és azzal tök jól ment. Most vettem hozzá egy vadiúj tekercset, de ugyanúgy ***. A kábeleim újak, trafó új, a gyertyákban 35ezer km van, de már elég régóta rángat (már vagy 15ezer km óta, ergo lehet h 20ezernél megdöglöttek a gyertyák?). Ha lépek a gázra álltó helyében akkor is fulladozik. Mit próbáljak még? Sok ez a 35ezer a motorcraft gyertyáknak? Milyen gyertyát ajánlotok?

Egyébként a gyújtás trafó mögött van egy kis kékes színű biszbasz amibe megy bele egy vezeték, de ha lehúzom róla semmi változás nincs. Az mire jó, nem tudja valaki? (keresem még, hogy mit kéne kicserélni, de lassan már minden új...)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2010.05.28 péntek, 20:07:21 »

Sziasztok,

Küzdök még mindig a rángatással és mostmár nem sok ötletem van. Beletettem a gépbe egy focus gyújtótekercsét a kábeleivel együtt és azzal tök jól ment. Most vettem hozzá egy vadiúj tekercset, de ugyanúgy ***. A kábeleim újak, trafó új, a gyertyákban 35ezer km van, de már elég régóta rángat (már vagy 15ezer km óta, ergo lehet h 20ezernél megdöglöttek a gyertyák?). Ha lépek a gázra álltó helyében akkor is fulladozik. Mit próbáljak még? Sok ez a 35ezer a motorcraft gyertyáknak? Milyen gyertyát ajánlotok?

Egyébként a gyújtás trafó mögött van egy kis kékes színű bisz*** amibe megy bele egy vezeték, de ha lehúzom róla semmi változás nincs. Az mire jó, nem tudja valaki? (keresem még, hogy mit kéne kicserélni, de lassan már minden új...)
hogy néznek ki a gyertyák?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2010.05.28 péntek, 20:21:33 »

Sziasztok,

Küzdök még mindig a rángatással és mostmár nem sok ötletem van. Beletettem a gépbe egy focus gyújtótekercsét a kábeleivel együtt és azzal tök jól ment. Most vettem hozzá egy vadiúj tekercset, de ugyanúgy ***. A kábeleim újak, trafó új, a gyertyákban 35ezer km van, de már elég régóta rángat (már vagy 15ezer km óta, ergo lehet h 20ezernél megdöglöttek a gyertyák?). Ha lépek a gázra álltó helyében akkor is fulladozik. Mit próbáljak még? Sok ez a 35ezer a motorcraft gyertyáknak? Milyen gyertyát ajánlotok?

Egyébként a gyújtás trafó mögött van egy kis kékes színű bisz*** amibe megy bele egy vezeték, de ha lehúzom róla semmi változás nincs. Az mire jó, nem tudja valaki? (keresem még, hogy mit kéne kicserélni, de lassan már minden új...)
szerintem a gyújtás ellenállásra gondolsz vagy mifene.Az egyesen az szürke kocka.Igazából valami köze van a gyújtáshoz,a hiánya okozott már rángatást másnak is.Ami még kakás lehet:
-maf,egr szelep,fojtószelep jeladó,lambdaszonda,termosztát A csatlakozók nincsenek megtörve?
Ezek körül is keresgélj!
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:10:57 »

Sziasztok,

Küzdök még mindig a rángatással és mostmár nem sok ötletem van. Beletettem a gépbe egy focus gyújtótekercsét a kábeleivel együtt és azzal tök jól ment. Most vettem hozzá egy vadiúj tekercset, de ugyanúgy ***. A kábeleim újak, trafó új, a gyertyákban 35ezer km van, de már elég régóta rángat (már vagy 15ezer km óta, ergo lehet h 20ezernél megdöglöttek a gyertyák?). Ha lépek a gázra álltó helyében akkor is fulladozik. Mit próbáljak még? Sok ez a 35ezer a motorcraft gyertyáknak? Milyen gyertyát ajánlotok?

Egyébként a gyújtás trafó mögött van egy kis kékes színű bisz*** amibe megy bele egy vezeték, de ha lehúzom róla semmi változás nincs. Az mire jó, nem tudja valaki? (keresem még, hogy mit kéne kicserélni, de lassan már minden új...)

Hello!
Nekem is ez a gond, hogy 1250-2000 körül rángat a masina. Én is átnyálaztam gyertya-őzbarna /kb 5000 km/, kábelek 5-30Kohm között, imp. jeladó 310ohm, gyújtó trafót is mértem de a digit multim nem képes 4-5 ohm mérésére. Elvileg a szívó és leömlő torok közti vákum szelep is üzemel. Marad a légtömeg mérő és a l. szonda. Ha jutsz valamire, akkor írj  légyszi. Nekem hétfön csatizzák elvileg gépre a masinát. Talán az majd kiköhögi a baját.
Nekem nincs semmi a gyújtó trafón a három lábú csatin kívül.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:26:09 »

Hello!
Nekem is ez a gond, hogy 1250-2000 körül rángat a masina. Én is átnyálaztam gyertya-őzbarna /kb 5000 km/, kábelek 5-30Kohm között, imp. jeladó 310ohm, gyújtó trafót is mértem de a digit multim nem képes 4-5 ohm mérésére. Elvileg a szívó és leömlő torok közti vákum szelep is üzemel. Marad a légtömeg mérő és a l. szonda. Ha jutsz valamire, akkor írj  légyszi. Nekem hétfön csatizzák elvileg gépre a masinát. Talán az majd kiköhögi a baját.
Nekem nincs semmi a gyújtó trafón a három lábú csatin kívül.
a lambdát nagyon egyszerű tesztelni: csatiját lehúzod vagy kvieszed a biztijét
ilyenkor a gyári kódtáblát használja az ecu, nem a lambda jele után megy
ha így jó, akkor a lambda a hunyó
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:40:24 »

szerintem a gyújtás ellenállásra gondolsz vagy mifene.Az egyesen az szürke kocka.Igazából valami köze van a gyújtáshoz,a hiánya okozott már rángatást másnak is.Ami még kakás lehet:
-maf,egr szelep,fojtószelep jeladó,lambdaszonda,termosztát A csatlakozók nincsenek megtörve?
Ezek körül is keresgélj!
Közben megtaláltam a kapcsolási rajzot, az a kis szürke egy kondenzátor, a gyújtástrafó középső kábelét köti le a testre.
A lambdát már egyszer lehúztam és nem sok változás volt a motor járásában/működésében. Lehet ez lesz a hunyó? - holnap azért megnézem mégegyszer.
Gyertyákat is lecsekkolom holnap.

Csatlakozókat mozgattam, szerintem megtörve nincsenek, mert a mozgatástól nem volt a motor járásában változás. Ha meg lennének törve akkor talán változna.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:50:51 »

Hello!
Nekem is ez a gond, hogy 1250-2000 körül rángat a masina. Én is átnyálaztam gyertya-őzbarna /kb 5000 km/, kábelek 5-30Kohm között, imp. jeladó 310ohm, gyújtó trafót is mértem de a digit multim nem képes 4-5 ohm mérésére. Elvileg a szívó és leömlő torok közti vákum szelep is üzemel. Marad a légtömeg mérő és a l. szonda. Ha jutsz valamire, akkor írj  légyszi. Nekem hétfön csatizzák elvileg gépre a masinát. Talán az majd kiköhögi a baját.
Nekem nincs semmi a gyújtó trafón a három lábú csatin kívül.
Ha találok valami megoldást szólok, de én is kíváncsi vagyok mi lesz a mérésed eredménye, majd írd meg lszi.! Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2010.05.28 péntek, 22:59:33 »

Közben megtaláltam a kapcsolási rajzot, az a kis szürke egy kondenzátor, a gyújtástrafó középső kábelét köti le a testre.
A lambdát már egyszer lehúztam és nem sok változás volt a motor járásában/működésében. Lehet ez lesz a hunyó? - holnap azért megnézem mégegyszer.
Gyertyákat is lecsekkolom holnap.

Csatlakozókat mozgattam, szerintem megtörve nincsenek, mert a mozgatástól nem volt a motor járásában változás. Ha meg lennének törve akkor talán változna.
álló motornál kell a lambdát lehúzni, az a biztos
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2010.05.29 szombat, 15:15:37 »

álló motornál kell a lambdát lehúzni, az a biztos
Nem járó motornál húztam le a lambdát, viszont ma egész nap úgy járok, hogy nincs rádugva és semmi, de semmi különbség. Talán még jobban is megy Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2010.05.29 szombat, 17:05:17 »

Nem járó motornál húztam le a lambdát, viszont ma egész nap úgy járok, hogy nincs rádugva és semmi, de semmi különbség. Talán még jobban is megy Smiley
akkor akár egy hibát már találtál is....10e-ért kaphatsz univ. NGK lambdát.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2010.05.29 szombat, 18:30:21 »

akkor akár egy hibát már találtál is....10e-ért kaphatsz univ. NGK lambdát.
Ok, köszi az infót. A csere csak annyi, hogy kitekerem, betekerem és a megfelelő kábeleket bekötöm szín alapján? Kell valami egyebet gépészkedni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2010.05.29 szombat, 19:47:56 »

Ok, köszi az infót. A csere csak annyi, hogy kitekerem, betekerem és a megfelelő kábeleket bekötöm szín alapján? Kell valami egyebet gépészkedni?
Annyit,hogy figyelj a menetre,nehogy kiszakadjon.Amikor én cseréltem,a régi annyira bele volt rohadva,hogy kijött menetestül.A szerelőm keresett bele egy akkora hidraulika hollandert,aminek a belső menete jó volt a szondának,a külsőhöz meg vágott a kipuf. csőbe megfelelőt.De szerintem akár egy elég vastag csőből is lehet csinálni,csak menetfúró és vágó kell hozzá (nekem nincs...)
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2010.05.29 szombat, 21:57:09 »

Szevasz,

Az enyém ugyan MK3, de hasonló rángatást a gyújtótrafó csere oldotta meg. Előtte kábeleket és gyertyákat is cseréltem, de az csak rövid ideig javított a helyzeten. A trafót nem tudod kimérni, én próbáltam, minden jó volt rajta.
Ehhez a rángatáshoz nem jár hibakód.
Kicsit bővebben az MKIII benzinmotorok topikban írtam róla.

üdv

Sz.G.



Hello!
Nekem is ez a gond, hogy 1250-2000 körül rángat a masina. Én is átnyálaztam gyertya-őzbarna /kb 5000 km/, kábelek 5-30Kohm között, imp. jeladó 310ohm, gyújtó trafót is mértem de a digit multim nem képes 4-5 ohm mérésére. Elvileg a szívó és leömlő torok közti vákum szelep is üzemel. Marad a légtömeg mérő és a l. szonda. Ha jutsz valamire, akkor írj  légyszi. Nekem hétfön csatizzák elvileg gépre a masinát. Talán az majd kiköhögi a baját.
Nekem nincs semmi a gyújtó trafón a három lábú csatin kívül.
Naplózva
miklosk
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:03:04 »

Ford Mondeo Turnier GLX 1.8 benzines, 115 LE, Magyarországon 1999. 07.06.-án üzembe helyezett, korához képest kiváló állapotban lévő, végig garázsban tartott.
A GLX felszereltségen felül: osztottan dönthető hátsó ülés, 3 fejtámla, elektromosan állítható,fűthető tükrök, fényszórómagasság állítás, szabályozható műszerfal megvilágítás, csomagtér roló, gyári gumiszőnyeg, plüss üléshuzat, deréktámasz, színre fújt lökhárítók, riasztó, metálfény, színezett üveg, új Good Year gumik, hátsó spoiler.
!! Rendszeresen vezetett szervizkönyv !!, 1 tulajdonos !!, garázsban tartott, nem dohányzó!


http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Telefon: (70) 223 4141
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.30 vasárnap, 15:08:43 írta miklosk » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:23:34 »

Ford Mondeo Turnier GLX 1.8 benzines, 115 LE, Magyarországon 1999. 07.06.-án üzembe helyezett, korához képest kiváló állapotban lévő, végig garázsban tartott.
A GLX felszereltségen felül: osztottan dönthető hátsó ülés, 3 fejtámla, elektromosan állítható,fűthető tükrök, fényszórómagasság állítás, szabályozható műszerfal megvilágítás, csomagtér roló, gyári gumiszőnyeg, plüss üléshuzat, deréktámasz, színre fújt lökhárítók, riasztó, metálfény, színezett üveg, új Good Year gumik, hátsó spoiler.
!! Rendszeresen vezetett szervizkönyv !!, 1 tulajdonos !!, garázsban tartott, nem dohányzó!


http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100530/3816539_5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Telefon: (70) 223 4141
De miért írod ide?A keres-kínál erre van...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:25:38 »

De miért írod ide?A keres-kínál erre van...
Ott is ott van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:47:53 »

Ott is ott van Wink
akkor meg minek? integet2
gondolj már bele,szerinted miért nem írja mindenki mindenhová az eladó cuccait?
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 21:11:41 »

a lambdát nagyon egyszerű tesztelni: csatiját lehúzod vagy kvieszed a biztijét
ilyenkor a gyári kódtáblát használja az ecu, nem a lambda jele után megy
ha így jó, akkor a lambda a hunyó
Hi!
Hát kiiktattam a lambdát a rendszerből, de semmi változás. Azért köszi a tippet.
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 21:13:56 »

Ha találok valami megoldást szólok, de én is kíváncsi vagyok mi lesz a mérésed eredménye, majd írd meg lszi.! Köszi.
Ok megíróm. Holnap kiderül.
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 21:21:19 »

Szevasz,

Az enyém ugyan MK3, de hasonló rángatást a gyújtótrafó csere oldotta meg. Előtte kábeleket és gyertyákat is cseréltem, de az csak rövid ideig javított a helyzeten. A trafót nem tudod kimérni, én próbáltam, minden jó volt rajta.
Ehhez a rángatáshoz nem jár hibakód.
Kicsit bővebben az MKIII benzinmotorok topikban írtam róla.

üdv

Sz.G.



Hi.
Megnéztem a "Kicsit bővebben"-t. Holnap eldől a sorsa. De azért köszi a segedelmet.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.01 kedd, 11:59:02 írta BigJoe979 » Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 21:14:48 »

Hello URAK!
Ma volt a masinám gépre csatizva. A hiba üzenet: PO113-szívócső nyomás vagy hőmérséklet érzékelő. Tudtok erről valamit? Holnap még rákérdeznek egy Fordos szakitól, de nekem ez?Huh?Huh?Huh?.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 21:35:03 »

Hello URAK!
Ma volt a masinám gépre csatizva. A hiba üzenet: PO113-szívócső nyomás vagy hőmérséklet érzékelő. Tudtok erről valamit? Holnap még rákérdeznek egy Fordos szakitól, de nekem ez?Huh?Huh?Huh?.
A hőmérséklet érzékelő a légszűrőház oldalába (a véhatnál ott van...) v. a ház és a folytószelepen levő doboz közötti szívócsőbe alul van berakva.Érdekes,mert az pont olyan alkatrész,ami a legeslegritkább esetben romlik el.Gyakorlatilag csak egy mérőellenállás.A vezetéke,csatlakozója esetleg lehet bibis,nézd meg.A szívócső nyomás meg bármi lehet.Egy meg nem húzott bilincs,rossz illeszkedés (jellemző módon a folytószelep és a műanyag doboz közötti gumigyűrű kikopik,elöregszik és nem tömít),repedt szívósor,blokk-szívósor közötti tömítés hibája (bár az fémből van,azért lehet)...szóval bármi,ami összefügg a levegőbeszívással a levegőszűrőtől a blokkig.
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 21:54:44 »

A hőmérséklet érzékelő a légszűrőház oldalába (a véhatnál ott van...) v. a ház és a folytószelepen levő doboz közötti szívócsőbe alul van berakva.Érdekes,mert az pont olyan alkatrész,ami a legeslegritkább esetben romlik el.Gyakorlatilag csak egy mérőellenállás.A vezetéke,csatlakozója esetleg lehet bibis,nézd meg.A szívócső nyomás meg bármi lehet.Egy meg nem húzott bilincs,rossz illeszkedés (jellemző módon a folytószelep és a műanyag doboz közötti gumigyűrű kikopik,elöregszik és nem tömít),repedt szívósor,blokk-szívósor közötti tömítés hibája (bár az fémből van,azért lehet)...szóval bármi,ami összefügg a levegőbeszívással a levegőszűrőtől a blokkig.
Köszi az infót. Próbálkozom.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2010.06.01 kedd, 07:07:22 »

Köszi az infót. Próbálkozom.

Vagy a motor nem bír elég levegőt szívni?Na,ez a legrosszabb...
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2010.06.01 kedd, 12:03:12 »

Vagy a motor nem bír elég levegőt szívni?Na,ez a legrosszabb...
Az öcskös azt mondta, hogy szétborították az egész légszűrő házat. A légszűrőben kb. 5000 km van. A gyújtó trafóból is sikerült neki egy újat kölcsön kapnia de azzal sem volt változás.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2010.06.01 kedd, 16:20:29 »

Az öcskös azt mondta, hogy szétborították az egész légszűrő házat. A légszűrőben kb. 5000 km van. A gyújtó trafóból is sikerült neki egy újat kölcsön kapnia de azzal sem volt változás.
De ne csak a házat szedjék szét,hanem az egész szívórendszert.A szívósor hajlamos arra,hogy telemegy porral+korommal (egr,le kell dugózni...)+némi olajjal a karter visszavezetésből és nagyon le tudja csökkenteni a hatásfokot.A pillangószelep belső része is,ha már 1-1.5 mm-es korom van rajta,kapásból lecsökkenti a levegőszívást.A légdobozt is vegyék le a folytószelepről és nézzék meg ezeket is.A szívósor repedését én még nem hallottam,de bármi elképzelhető.Ha nagyon trutyis,akkor le kell venni és a lehetőséghez képest kitakarítani a csodaszerekkel.
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2010.06.01 kedd, 21:49:38 »

De ne csak a házat szedjék szét,hanem az egész szívórendszert.A szívósor hajlamos arra,hogy telemegy porral+korommal (egr,le kell dugózni...)+némi olajjal a karter visszavezetésből és nagyon le tudja csökkenteni a hatásfokot.A pillangószelep belső része is,ha már 1-1.5 mm-es korom van rajta,kapásból lecsökkenti a levegőszívást.A légdobozt is vegyék le a folytószelepről és nézzék meg ezeket is.A szívósor repedését én még nem hallottam,de bármi elképzelhető.Ha nagyon trutyis,akkor le kell venni és a lehetőséghez képest kitakarítani a csodaszerekkel.
Ok. Holnap neki látok. A féktisztító gondolom alkalmas a takarításra. Köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2010.06.01 kedd, 22:59:13 »

Ok. Holnap neki látok. A féktisztító gondolom alkalmas a takarításra. Köszi
Azzal csak óvatosan,mert elég agresszív anyag.Nekem a prevent blokk tisztító és a brigécolja vált be a legjobban.Ha netalán leveszed a szívósor,akkor a legjobb telenyomni brigécolajjal és hagyni kell egy napot állni egy lavórban.Nekem az vált be a legjobban.Mindent nem fog kipucolni,de sokkal jobb lett,mint előtte.Azt nem mondom 100%-ra,hogy ezzel minden bajod megoldódik...alapjárati motort is érdemes kipucolni,egr-t ledugózni (főoldalon van cikk róla).
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:39:08 »

Azzal csak óvatosan,mert elég agresszív anyag.Nekem a prevent blokk tisztító és a brigécolja vált be a legjobban.Ha netalán leveszed a szívósor,akkor a legjobb telenyomni brigécolajjal és hagyni kell egy napot állni egy lavórban.Nekem az vált be a legjobban.Mindent nem fog kipucolni,de sokkal jobb lett,mint előtte.Azt nem mondom 100%-ra,hogy ezzel minden bajod megoldódik...alapjárati motort is érdemes kipucolni,egr-t ledugózni (főoldalon van cikk róla).
Hi!
Na szét kaptam.
- Az egr szelepem nem olyan mint a képen./főoldalon a cikk/ A szívótorok aljából 10-es cső megy egy kb 18 mm-es durván 2-3cm nagy szelepbe, ami egy dobozba csatlakozik a leömlő sor alatt.
-Találtam viszont egy 2cm x 2,5cm x 3cm -es kütyüt két pólusú csatival, ami a szívótorokból kap egy vákumcsövet /három van össz.-1 a füttő konzolhoz, 1 meg az üzemanyaghoz van csatolva/, és onnan megy tovább vhova. Elképzelhető, hogy ez a hunyó? Hogy tudom ellenőrizni?
Köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 23:19:28 »

Hi!
Na szét kaptam.
- Az egr szelepem nem olyan mint a képen./főoldalon a cikk/ A szívótorok aljából 10-es cső megy egy kb 18 mm-es durván 2-3cm nagy szelepbe, ami egy dobozba csatlakozik a leömlő sor alatt.
-Találtam viszont egy 2cm x 2,5cm x 3cm -es kütyüt két pólusú csatival, ami a szívótorokból kap egy vákumcsövet /három van össz.-1 a füttő konzolhoz, 1 meg az üzemanyaghoz van csatolva/, és onnan megy tovább vhova. Elképzelhető, hogy ez a hunyó? Hogy tudom ellenőrizni?
Köszi
ezt kellene látnod
a kettessel jelölt tömítés megy a szívósor felé


« Utoljára szerkesztve: 2010.06.03 csütörtök, 23:28:43 írta yooccoo » Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2010.06.04 péntek, 21:22:37 »

ezt kellene látnod
a kettessel jelölt tömítés megy a szívósor felé




Nem ilyen!!!!!
A szívósoron az alapjárati motor alatt, kb a főfék munkahenger vákumcsöve magasságában csatlakozik a 10-es gumicső, eljön a gyújtó trafó alatt ahol csatol egy fém 10-re, vissza 10-es gumicső, gumikönyök, szelep, doboz a leömlő sor alatt.
- Esetleg tudnál szerválni nekem egy frissebbet  H.R.Etzold-Így csináld   91.köteténél ?
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.04 péntek, 21:25:20 írta BigJoe979 » Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2010.06.05 szombat, 22:01:46 »

Hi mondeosok!
Össze raktam a gépet. Leszívtam a benzint, hátha koszos. Töltöttem bele 50 lityi 100-assat, berúgtam és dadogott tovább!!!!!!!!!
Hát gondoltam a szívó torok, légrendszer, üzemanyag most már makulátlan. Így hát csak a gyújtás lehet a hunyó. Kezdtem elölről. Gyertya ki! Őzbarna, szuper. DE MI A REPEDÉS A PORCELÁN RÉSZÉN? /a melegtől kitágúlt a repedés/ Hát az vazeg. 4-ből 2 gyertya. BERU PLATINUM - SOHA NE VEGYETEK ILYET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak Bosch-t. Hát ennyi csak röviden.
MINDENKINEK köszi a sok jótanácsot, és az infókat, sokat tanultam belőlük.
Hi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 13:01:07 »

Hi mondeosok!
Össze raktam a gépet. Leszívtam a benzint, hátha koszos. Töltöttem bele 50 lityi 100-assat, berúgtam és dadogott tovább!!!!!!!!!
Hát gondoltam a szívó torok, légrendszer, üzemanyag most már makulátlan. Így hát csak a gyújtás lehet a hunyó. Kezdtem elölről. Gyertya ki! Őzbarna, szuper. DE MI A REPEDÉS A PORCELÁN RÉSZÉN? /a melegtől kitágúlt a repedés/ Hát az vazeg. 4-ből 2 gyertya. BERU PLATINUM - SOHA NE VEGYETEK ILYET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak Bosch-t. Hát ennyi csak röviden.
MINDENKINEK köszi a sok jótanácsot, és az infókat, sokat tanultam belőlük.
Hi!
bosch helyett inkább motocraftot ...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 20:38:49 »

Hi mondeosok!
Össze raktam a gépet. Leszívtam a benzint, hátha koszos. Töltöttem bele 50 lityi 100-assat, berúgtam és dadogott tovább!!!!!!!!!
Hát gondoltam a szívó torok, légrendszer, üzemanyag most már makulátlan. Így hát csak a gyújtás lehet a hunyó. Kezdtem elölről. Gyertya ki! Őzbarna, szuper. DE MI A REPEDÉS A PORCELÁN RÉSZÉN? /a melegtől kitágúlt a repedés/ Hát az vazeg. 4-ből 2 gyertya. BERU PLATINUM - SOHA NE VEGYETEK ILYET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak Bosch-t. Hát ennyi csak röviden.
MINDENKINEK köszi a sok jótanácsot, és az infókat, sokat tanultam belőlük.
Hi!
jól szól yoocoo...a motorcraftal gyakorlatilag mindezt megúszod.Hiába nagy név meg minden,akkor is.Ezt itt már nagyon sokan,nagyon sok helyen leírták tapasztalatként.CSAK MOTORCRAFT GYERTYÁT BELE!
Naplózva
BigJoe979
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2010.06.08 kedd, 13:59:53 »

jól szól yoocoo...a motorcraftal gyakorlatilag mindezt megúszod.Hiába nagy név meg minden,akkor is.Ezt itt már nagyon sokan,nagyon sok helyen leírták tapasztalatként.CSAK MOTORCRAFT GYERTYÁT BELE!
A következő az lesz. Csak szombat este fél 6-kor nem tudtam honnan akasszak le 4db-ot.
 
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2010.06.15 kedd, 14:25:26 »

A következő az lesz. Csak szombat este fél 6-kor nem tudtam honnan akasszak le 4db-ot.
 

És az egészben a legnagyobb poén, hogy 2-es Mondeohoz már nem gyártanak Motorcraft gyertyát, hanem kapsz helyette FOMOCO gyári gyertyát 800 forint körül. Viszont A ford Puma-hoz még gyártják és az jó a Mondeoba is. Azért érdekes, hogy az elméletileg GYÁRI 800-900 forint, és elm. nem kapsz mást, a motorcraft meg majd 2000. Smiley
Petrányiban ma voltam, mert ismerősnek vettünk gyertyát, meg kábelt, és ők is azt mondják, hogy Motorcraftot neki  eplus2 . A kódjának a vége 22PP . A teljes asszem Motorcraft AYFS 22PP
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2010.06.15 kedd, 18:00:58 »

És az egészben a legnagyobb poén, hogy 2-es Mondeohoz már nem gyártanak Motorcraft gyertyát, hanem kapsz helyette FOMOCO gyári gyertyát 800 forint körül. Viszont A ford Puma-hoz még gyártják és az jó a Mondeoba is. Azért érdekes, hogy az elméletileg GYÁRI 800-900 forint, és elm. nem kapsz mást, a motorcraft meg majd 2000. Smiley
Petrányiban ma voltam, mert ismerősnek vettünk gyertyát, meg kábelt, és ők is azt mondják, hogy Motorcraftot neki  eplus2 . A kódjának a vége 22PP . A teljes asszem Motorcraft AYFS 22PP

Asszem a fókákat is gyártották ezzel a motorral, azok motorcraft gyertyái nem jók bele?  Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2010.06.16 szerda, 17:58:26 »

Asszem a fókákat is gyártották ezzel a motorral, azok motorcraft gyertyái nem jók bele?  Wink

na most ez jó kérdés. De vagy jó volt és ahhoz sem gyártják, vagy nem jó. Nem tudom
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2010.06.16 szerda, 20:51:52 »

Asszem a fókákat is gyártották ezzel a motorral, azok motorcraft gyertyái nem jók bele?  Wink
Nemcsak azt,de az escortot is gyártották ugyanezzel a motorral.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 12:22:16 »

Nemcsak azt,de az escortot is gyártották ugyanezzel a motorral.

én tényleg nem tudom. A Petrányinál is gondolkodóba esek, hogy melyik Motorcraft gyertya lehet még jó Mondeoba, mert elméletileg már csak a Famoco van. EZTET MONDTÁK ÉNNÉKEM
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 19:45:38 »

Üdv Mondeosok!
Néhány hónapja volt nagyszervízen a kocsi (1,8-as, 16 V benzines sedan), a gyertya típusa, ami bele lett téve: FORD 1 493 001 original. A kábelek: Motorcraft 1202513. A gyertya darabja 850.-ft volt, a gyertakábel-garnitúra pedig 10.000. Hála Égnek, semmi gondom vele (és az előzővel se volt). Nem tudom pontosan az árviszonyokat, azt hiszem, jó áron jutottam jó cuccokhoz. Ha átbaltáztak, előbb-utóbb kiderül. Szép napot kollégák!!!
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2010.06.18 péntek, 14:39:58 »

Ha találok valami megoldást szólok, de én is kíváncsi vagyok mi lesz a mérésed eredménye, majd írd meg lszi.! Köszi.
Nos jelentem immáron kb 1 hete új gyertyákkal járok, a rángatás megszűnt. Amiket kivettem gyertyákat belőle nem voltak valami szépek. A porcelán mindegyiken barna volt, a szikrarész meg hol szebb volt hol kicsit mocskosabb/égettebb.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.