Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 17:51:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 877841 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:51:28 »

Gyári, 5W30. Egyébként valaki pont azt mondta nekem, hogy tegyek egy próbát 10W40-el legközelebb, hátha az nem folyik le olyan könnyen a tőkékből...ezen még gondolkodom.
az lehet, hogy nem folyik le olyan könnyen, de gondolom, nem fogsz télen kijárkálni 3 óránként elindítani a kocsit. melegen, meg az is lefolyik. hidegben viszont jóval sűrűbb...
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2010.01.06 szerda, 22:36:57 »

És csak ennél a két hőmérsékletnél csinálja?  vigyor3 idiota
Egyébként nekem is zakatol ilyenkor. totál, mintha dízel lenne. Bár nekem kellett olajat is öntenem bele, mert megette  vigyor3

Igen lementem éjjel és addig ott álltam mellette HŐMÉRŐVEL amíg ennyi nem lett a "fok" eplus2 nyes vigyor3
Az olaj nemigen fogy, és nem is füstöl...akkor kicsit megnyugodtam, hogy akkor ilyenek ezek a ZETEC technikák...
Azért kösz,
Ficsor Zsolt
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2010.01.06 szerda, 22:42:32 »

milyen olajat használtok?
mert ha kicsit vastag, akkor nehezebben hordja fel hidegben. amíg nem kerül mindenhova, kopoghat.

Az arab szerelőm az 5w40-re esküszik. 3 és fél éve ezt pakolássza nekem bele, azóta sokat mentem az autóval (60e)mindenféle gond nélkül...úgyértem motorgond nélkül..
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 15:28:52 »

Sziasztok!

Előbb írtam valahova, azt hittem ide, de most nem látom.
Szóval mégegyszer.
Tud valaki segíteni hogyan kell kiszerelni a fűtő radiátort? Van valami ábra, leírás róla?

Köszi előre is
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 15:40:26 »

Sziasztok!

Előbb írtam valahova, azt hittem ide, de most nem látom.
Szóval mégegyszer.
Tud valaki segíteni hogyan kell kiszerelni a fűtő radiátort? Van valami ábra, leírás róla?

Köszi előre is
az elektromos dolgokhoz írtad és válaszoltam is rá...
Naplózva
minto
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:34:13 »

az elektromos dolgokhoz írtad és válaszoltam is rá...

Köszönöm. Már tanulmányozom.   worship
Naplózva
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 15:04:47 »

Ehhez mit szóltok?
Amióta nálam van az autó ( 4 éve ), a fogyimérő mindíg 8-9l körül mutatott. Nyáron elkezdtem alkeszt tankolni felesben, a fogyi felment 9-10 körülire. Ősszel megrepedt a hengerfej( a kettő nem függ össze ), megcsinálták, de a fogyimérő 11-12 közötti értékeket mutatott, akármit csináltam. Most pár napja ismét lement 7-8l közé a fogyasztás(műszer szerint) Alkeszt már kb két hónapja nem "iszunk", ezért nem hiszem hogy ettől lenne.Gyakorlatilag egyik napról  a másikra történt. Amikor most leesett a nagy hó, egy áruház parkolójában állatkodtam kicsit (kihalt volt  vigyor3 ).Utána hazafelé rendszeresen leállt a motor, eltűnt az alapjárat.Kicsit megijedtem, De a kb 20.-ik újraindításra megjavult. A fogyasztás is azóta csökkent le.
Találkoztatok már ilyennel?
Nekem is csinálta ezt.Én csak 95-el járok.Viszont rájöttem,hogy nem mindegy melyik kúton tankolok.Üzem anyag függővé vált az autóm.ami nekem bejött az az agip kút.Ha más kúton tankoltam egyenletlen lett az alapjáratom.Olykor le is állt.Ez azóta változott,hogy egy kúton tankolok.Lehet hogy hülyeség de nekem ez jött be.Semmi gondom az ingadozással.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.21 csütörtök, 15:11:54 írta yooccoo » Naplózva
k.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2010.01.23 szombat, 15:38:19 »

Érdekelne hogy a belső világítást hogy lehet könnyen szétszedni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2010.01.27 szerda, 08:39:32 »

Sziasztok!

Kérdeznék!:)

Hidegindításkor télen (-10C, -15C) indítás után erőteljes majd megszűnő kopogás  - ahogy a motor melegszik - normális?
Olvastam a Haynes-ben, hogy amíg be nem áll az olajnyomás, addig a hidrotőkék "kopognak". Ez veletek is így van?
Mennyire kell ennek a kopogásnak hangosnak lennie? Egyébként jó ideje figyelem a hangokat. Nyáron ugye értelemszerűen nem "kopog" annyira és nem is tart olyan sokáig.
Egyébként melegen semmi gond, húz mint állat. smile
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de gondoltam megkérdezem a Tisztelt fórumtársakat.
Üdv,
Ficsor Zsolt

5W30-at bele! Az kell neki a gyáriból. Ez nem normális, az is lehet, hogy lassan cserélned kell majd a tökéket. Addig is cserélj olajat!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2010.01.27 szerda, 08:42:24 »

Gyári, 5W30. Egyébként valaki pont azt mondta nekem, hogy tegyek egy próbát 10W40-el legközelebb, hátha az nem folyik le olyan könnyen a tőkékből...ezen még gondolkodom.

10W40 csak ront a helyzeten.
Én most a Fiestánkba 5W30-at öntöttem, az volt itthon. Abba túl híg, és elég lassan alszik el a visszajelző. (viszonyítva a 10W40-hez, 2-3mp) Annak csak a 10W40 a tuti, legközelebb az megy majd bele...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2010.01.27 szerda, 08:45:30 »

Nekem is csinálta ezt.Én csak 95-el járok.Viszont rájöttem,hogy nem mindegy melyik kúton tankolok.Üzem anyag függővé vált az autóm.ami nekem bejött az az agip kút.Ha más kúton tankoltam egyenletlen lett az alapjáratom.Olykor le is állt.Ez azóta változott,hogy egy kúton tankolok.Lehet hogy hülyeség de nekem ez jött be.Semmi gondom az ingadozással.

Én eddig OMV mániás voltam, csakis Carrerát. Most a megszorítások miatt kipróbáltam több autóval a Lukoil kutakat, és azzal sincs bajom, így most "spórolok"...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2010.02.17 szerda, 16:40:55 »

sziasztok
a hét végén szeretnék az mondeon cserélni vezérmű szijat és feszitőket ez megoldható házilag garázsban vagy szerviz a javasolt .van amire fokozottan figyelni kellene ,haver segit de ő mondeon még nem cserét .több másik fajta gépen már többször ./kicsit izgulok/ help
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2010.02.17 szerda, 20:11:46 »

sziasztok
a hét végén szeretnék az mondeon cserélni vezérmű szijat és feszitőket ez megoldható házilag garázsban vagy szerviz a javasolt .van amire fokozottan figyelni kellene ,haver segit de ő mondeon még nem cserét .több másik fajta gépen már többször ./kicsit izgulok/ help
Hááát...
Nem tudom, én márkaszervízben cseréltettem, ha jól emlékszem cirka 15e Ft volt 3 éve a munkadíj, nekem akkor megért annyit, hogy ne kelljen vele játszani, a szomszéd autószerelő meg hümmögött amikor kérdeztem, hogy ő mennyiért.
Sztem a haynes könyvben találtok komplett leírást, igaz angolul.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 09:31:40 »

Hi!

Engem a sajátkezű, felügyelet mentes cserétől az tántorított el, hogy a Haynes azt mondja, a szervócsöveket is bontani kell. Ezt inkább rábíznám a szervízre.
Igaz, ott leszek kotnyeleskedni.  vigyor3

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
_Jani
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2010.02.19 péntek, 20:30:02 »

Hi!

Engem a sajátkezű, felügyelet mentes cserétől az tántorított el, hogy a Haynes azt mondja, a szervócsöveket is bontani kell. Ezt inkább rábíznám a szervízre.
Igaz, ott leszek kotnyeleskedni.  vigyor3

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.

Hello,
"csak" a jobb oldali motortartó bakot kell kivenni, persze előtte nem árt a motort alátámasztani (2000, 1.8B).
Meg nem árt hozzá egy-két célszerszám se.
Üdv
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2010.02.22 hétfő, 09:19:38 »

Hi!

Akkor nem értem  Huh?.
Idézem Etzold-ot:
"Csavarozzuk le a szervókormány olajszivattyújának nyomó- és visszafolyó vezetékét. Figyelem: fogjuk fel a hidraulikaolajat, zárjuk a nyílásokat dugókkal."
Ez nekem azt takarja, hogy bontani kell. Esetleg tudsz valami más módot? Vagy kezdjek neki, és majd adja magát?  Wink

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
_Jani
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2010.02.22 hétfő, 21:19:57 »

Hi!

Akkor nem értem  Huh?.
Idézem Etzold-ot:
"Csavarozzuk le a szervókormány olajszivattyújának nyomó- és visszafolyó vezetékét. Figyelem: fogjuk fel a hidraulikaolajat, zárjuk a nyílásokat dugókkal."
Ez nekem azt takarja, hogy bontani kell. Esetleg tudsz valami más módot? Vagy kezdjek neki, és majd adja magát?  Wink

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Ha jól emlékszem, akkor a szervó tartályát lecsavarozva félre lehet hajtani, de az biztos, hogy én nem eresztettem le.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2010.02.23 kedd, 01:15:06 »

a félrehajtással csak óvatosan, egyrészt a kupaknál kifolyhat, másrészt el lehet már öregedve a cső és elkezdhet szivárogni
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2010.02.26 péntek, 15:35:56 »

Üdv Mondeosok!
Ma nagyon elszomorítottak..........
Jövő hónapban esedékes szervízre elkezdtem összeszedni a cuccokat. Gyári vezérműszíjat és görgőket akartam, ami kb. 46.000.- Ft.  wow1
Fordéknál dolgozó szaki szerint meg ne vegyem, jó bele a másik is, ami "csak" 27.000.- Ft. Szerinte a különbség csak a csomagolásban rejlik, akkor meg minek fizessek kétszer annyit. Na, akko' most mi van? És ez még csak a vezérlés. Hol van még a vízpumpa, és a többi cserélendő dolog?! rinya
Naplózva
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2010.02.27 szombat, 13:11:11 »

Sziasztok,

Első olajcserémre készülök MK2 1.8 Benzinen. Régi Fordos vagyok, ismerős Ford Bontósnál vettem az olajat, szűrőket. Ajánlotta, hogy cseréljek üzemagyag és pollenszűrőt is. Mivel ajándékba adta, elhoztam....de most nézegetem, van ebben egyáltalán üzemagyag szűrő????Ha van hol van Huh?

Pollen szűrőt sejtem hol van...az utasülés elötti ablaktörlő alatt ugye???
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2010.02.27 szombat, 14:25:57 »

Sziasztok,

Első olajcserémre készülök MK2 1.8 Benzinen. Régi Fordos vagyok, ismerős Ford Bontósnál vettem az olajat, szűrőket. Ajánlotta, hogy cseréljek üzemagyag és pollenszűrőt is. Mivel ajándékba adta, elhoztam....de most nézegetem, van ebben egyáltalán üzemagyag szűrő????Ha van hol van Huh?

Pollen szűrőt sejtem hol van...az utasülés elötti ablaktörlő alatt ugye???
jobb hátsó kerék előtt
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2010.02.27 szombat, 18:17:19 »

Üdv Mondeosok!
Nekem is MK2-es 1,8-as benzinesem van, és én is mostanság készülök minden cserére, ami kell (olaj, vízpumpa, szűrők, vezérlés,stb.)
Szerintetek fizessek 2x annyi lét a gyári vezérmű cuccokért, vagy megvehetem bele a másikat fele árért? A szaki szerint ennyi idős autóba (1998-as) nem éri meg belerakni a gyárit. Hallgassak rá, vagy se? Köszi a segítséget! integet2
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2010.02.27 szombat, 18:25:01 »

Üdv Mondeosok!
Nekem is MK2-es 1,8-as benzinesem van, és én is mostanság készülök minden cserére, ami kell (olaj, vízpumpa, szűrők, vezérlés,stb.)
Szerintetek fizessek 2x annyi lét a gyári vezérmű cuccokért, vagy megvehetem bele a másikat fele árért? A szaki szerint ennyi idős autóba (1998-as) nem éri meg belerakni a gyárit. Hallgassak rá, vagy se? Köszi a segítséget! integet2

Nekem is azt mondták, hogy mind1, de én inkább vezérműből a gyárit vettem meg. szíj + görgő 22 környékén. Ékszíj nem volt gyári, de valami olyan gyártmány került bele ami a Ford beszállítója, így belement. De ott sem érdemes mindent szerintem cserélni. ékszíj feszítő valami 40 valahány ezer. Én még eddig vízpumát se cseréltem, és lekopogom, MUXIK  nyes Gyertyát is Motorcraftot tettem bele. Eddig NGK volt benne. Igaz, hogy 3 milis hézaggal,de ment.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2010.02.27 szombat, 19:22:37 »

Aha, Köszi Zseby!
A fószer, aki ezt mondta nekem, Ford-szervízben dolgozik. Az az autóalkatrész-kereskedő, akitől megrendeltem a cuccot, bízik benne. Állítólag jó haverja, és nem meszelné át..... Mivel nem vagyok szaki, hinnem kell neki - és nektek - de ha átvág, találkozunk még....... (Tényleg csak zárójelbe: kórház intenzív osztályán dolgozom, ott mindenkinek van egy téglája......................) Nem vagyok szenya, de ha ő átvág, én is át fogom, persze nem éles helyzetben, hanem valami bagatel szituban, ami nem komoly! eplus2
Naplózva
Orszagh2t
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 22:24:38 »

Sziasztok!
Tudnátok segíteni h mi található a képen??
Nem rég vettem az autót és oda volt gyors kötözőzve a bowden..
Nem tudjátok h hova mehet?? Smiley Roll Eyes



Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 11:53:05 »

Hi!

A Kitörésgátló/kipörgésgátló - ki hogyan hívja - helyes bekötése itt látható. Valószínűleg a te kocsidon még az előző tulajok valamelyikénél kikötötték a rendszerből, talán rossz mivolta miatt.


Üdv Mondeosok!
Ma nagyon elszomorítottak..........
Jövő hónapban esedékes szervízre elkezdtem összeszedni a cuccokat. Gyári vezérműszíjat és görgőket akartam, ami kb. 46.000.- Ft.  wow1 ...
Hi!
Nem tudom, hogy a közeledbe melyik bolt van, de ha mégsincs egy sem, akkor meg kell őket kérdezni, hogy postázzák-e, és mennyiért. Ugyanis náluk ennyiért lehet gyárit kapni. Nem tudom, honnan vették azt az elszállt árat, de ez sokkal olcsóbb, még tán a posta sem drága hozzá.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.01 hétfő, 11:57:53 írta HegeGabi » Naplózva
Orszagh2t
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2010.03.01 hétfő, 14:26:44 »

Köszönöm szépen a segítséged! Smiley Wink
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2010.03.02 kedd, 11:23:57 »

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mi most kb. a reális ára egy 99-es 2.0 16v Mondeo katalizátornak? Használt.
Köszi előre is
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2010.03.02 kedd, 11:31:51 »

Sziasztok!
Tudnátok segíteni h mi található a képen??
Nem rég vettem az autót és oda volt gyors kötözőzve a bowden..
Nem tudjátok h hova mehet?? Smiley Roll Eyes





Szia!!! Amit bekarikáztál a képen, az a kipörgés gátló motorod. Annak a tetejébe fut bele a gázbowden, és megy tovább a pillangó szelepig.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2010.03.02 kedd, 11:40:25 »

Szia!!! Amit bekarikáztál a képen, az a kipörgés gátló motorod. Annak a tetejébe fut bele a gázbowden, és megy tovább a pillangó szelepig.
az egy szinttel lejjebb van, ez fölötte van szerintem
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2010.03.02 kedd, 11:49:05 »

az egy szinttel lejjebb van, ez fölötte van szerintem

Nemtom, nekem csak 2 dimenzióba jött át a kép  vigyor3 vigyor3 . Elég nagy rész lett bekarikázva. Igazad van, hogy maga a motorja lejebb van, de a motorral egyben van ez a felső rész, ahova a csati is befut.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2010.03.02 kedd, 11:52:31 »

Nemtom, nekem csak 2 dimenzióba jött át a kép  vigyor3 vigyor3 . Elég nagy rész lett bekarikázva. Igazad van, hogy maga a motorja lejebb van, de a motorral egyben van ez a felső rész, ahova a csati is befut.
tudom, hogy néz ki, nekem is van Smiley
viszont a bejövő madzag a kiegyenlítő tartály alatt megy, ez viszont a hűtő felől jön, a pillangószelephez menőt viszont alatta látod
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2010.03.02 kedd, 12:01:14 »

tudom, hogy néz ki, nekem is van Smiley
viszont a bejövő madzag a kiegyenlítő tartály alatt megy, ez viszont a hűtő felől jön, a pillangószelephez menőt viszont alatta látod

Jó lenne egy olyan kép, amin több mindent lehet látni, mert nekem addig stimm, hogy a  kipörgésg. motorba bemenő bowden a tartály alól jön. Viszont a pillangóhoz menő itt még a hűtő felé tart ( gondolom a hossza miatt ), és mi az a másik? Oder, az nem lehet a tempomat bowdenje, ami le van kötve???
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2010.03.02 kedd, 12:06:43 »

Jó lenne egy olyan kép, amin több mindent lehet látni, mert nekem addig stimm, hogy a  kipörgésg. motorba bemenő bowden a tartály alól jön. Viszont a pillangóhoz menő itt még a hűtő felé tart ( gondolom a hossza miatt ), és mi az a másik? Oder, az nem lehet a tempomat bowdenje, ami le van kötve???
passzolom, ebből a képből tényleg csak találgatni lehet
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2010.03.02 kedd, 12:15:01 »

passzolom, ebből a képből tényleg csak találgatni lehet

Mert a tempomat motorja van bal oldalon a a tűzfalon, és onnan a hűtő előtt megy végig a bowden, és megy az is a pilangóhoz
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2010.03.02 kedd, 14:35:42 »

Helló fiúk!  wave Már rég letémáztuk és zártuk a dolgot, nem néztétek?  Grin Cheesy
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2010.03.02 kedd, 14:41:23 »

Helló fiúk!  wave Már rég letémáztuk és zártuk a dolgot, nem néztétek?  Grin Cheesy

Most látom a hozzászólásod.  vigyor3. Jó, de a képen nincs lekötve. És van ott egy másik bowden is  nyes
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2010.03.03 szerda, 10:36:09 »

Hi!

A kép alapján én úgy vélem, hogy az a bowden, ami a kitörésgátlóból megy a pillangószelep felé, az van visszahajlítva a kitörésgátló fölé. Orszagh2t írta, hogy gyorskötözőzve volt, ennek ellenére használta a kocsit. Ebből jött a gondolat, hogy a kitörésgátló ki lett iktatva a körből, és másik gázbowden lett berakva közvetlen összeköttetéshez a gázpedál és pillangószelep közé, mint a kitörésgátló nélküli modelleken.
Szerintem. Vagy nem jó a meglátásom?
Mondjuk, ha az egész motortérről lenne kép, sokkal többet tudnánk mondani, az is igaz.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Arel
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2010.03.03 szerda, 20:29:22 »

Szervusztok!

Nem tudom, jó helyre írok - é, de elkelne egy kis segítség, Ti biztos járatosabbak vagytok a témában, mint én.
Adott egy 98 - as MK2, aminek elszállt a motorja. Ki tudna belé tipus azonos motort szerezni korrekt áron, vagy tippet adni, merre nézelődjek?
/A főbb adatok: 1.8, benzines, 98/12 havi, motorkód: RKF/

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2010.03.04 csütörtök, 09:24:15 »

Szervusztok!

Nem tudom, jó helyre írok - é, de elkelne egy kis segítség, Ti biztos járatosabbak vagytok a témában, mint én.
Adott egy 98 - as MK2, aminek elszállt a motorja. Ki tudna belé tipus azonos motort szerezni korrekt áron, vagy tippet adni, merre nézelődjek?
/A főbb adatok: 1.8, benzines, 98/12 havi, motorkód: RKF/

Segítségeteket előre is köszönöm!

szia!

Keresd meg itt a fórumon mk2-t. Ő bont 2-es mondeot. Bővebben az www.importautouk.hu -n találsz infókat
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2010.03.04 csütörtök, 09:27:37 »

Hi!
 Vagy nem jó a meglátásom?
Mondjuk, ha az egész motortérről lenne kép, sokkal többet tudnánk mondani, az is igaz.
Üdv, HegeGabi.

Szerintem itt most midenkinek van meglátása, de amíg nem látunk teljes képet, addig nem látunk 100% biztosat.  nyes
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 14:45:31 »

Üdv Mondeosok!
A minap hallottam egy érdekességet. Haver, neki Ford sierrája van, azt javasolta nekem, tankoljak bioetanolt felesbe benzinnel.  Shocked
Neki bevált, nekem azért vannak fenntartásaim.......... wilting
1998. 03. havi,  1,8-as 16 szelepes benzinesem van.
Nektek mi a véleményetek? Netán tapasztalat?
Azért (is) érdekelne a dolog, mert a bioetanol literje egy százassal olcsóbb, mint a sima benya.....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 15:19:14 »

Üdv Mondeosok!
A minap hallottam egy érdekességet. Haver, neki Ford sierrája van, azt javasolta nekem, tankoljak bioetanolt felesbe benzinnel.  Shocked
Neki bevált, nekem azért vannak fenntartásaim.......... wilting
1998. 03. havi,  1,8-as 16 szelepes benzinesem van.
Nektek mi a véleményetek? Netán tapasztalat?
Azért (is) érdekelne a dolog, mert a bioetanol literje egy százassal olcsóbb, mint a sima benya.....
tankolhatsz nyugodtan
amúgy generációfüggetlenben van E85 topic
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 15:40:49 »

Aha, köszi a választ!
Nem tudtam, hogy létezik ilyen topic, de jó, hogy jelezted, megnézem magamnak! worship
Kösz az infót, szép napot!
Naplózva
micimacko
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2010.03.31 szerda, 04:48:05 »

98.1,6 benzines.3000/perc-ig tökéletesen húz felette pedig nem lehet érezni  azt a kirobbanó erőt csak a motor lessz hangosabb. csak pörög-pörög,ez megszokott vagy?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?? Undecided tanácsokat szeretnék e téren.köszönettel egy újjonc.
Naplózva
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2010.03.31 szerda, 16:54:08 »

hali, újabb segítség kéne!(remélem pár év múlva mán ollan okos leszek, hogy én is tok segíteni  nyes )A gondom a következő:vízhőmérő mutatóm vétel óta ki volt feküdve.Nomármost mivel olvastam itt a fórumban is (nem tom melyik topicban Embarrassed )meg volt ilyen problémám az escorttal is, gondoltam kicserélem a termosztátot (ott a gond ezzel megoldodott)--csere megtörtént, viszont a vízhőmérő mutatója továbra is ki van feküdve  Undecided .Van valakinek ötlete hogy mi lehet a baj?van esetleg valami csati amit rá kell dugni  valahova?esetleg biztihiba? help köszönettel: worship
Naplózva
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 13:16:11 »

Szervusztok!

Nem tudom, jó helyre írok - é, de elkelne egy kis segítség, Ti biztos járatosabbak vagytok a témában, mint én.
Adott egy 98 - as MK2, aminek elszállt a motorja. Ki tudna belé tipus azonos motort szerezni korrekt áron, vagy tippet adni, merre nézelődjek?
/A főbb adatok: 1.8, benzines, 98/12 havi, motorkód: RKF/

Segítségeteket előre is kösz


sziasztok én januárba vettem egy 1997 1.8 benzinest 2 honap után átugrott vezérlés 3  4  henger  0 kompresszio lehet ebből még jó motort csinálni vagy másik motor után nézzek falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 13:18:04 írta sztipcsi » Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 15:07:14 »

98.1,6 benzines.3000/perc-ig tökéletesen húz felette pedig nem lehet érezni  azt a kirobbanó erőt csak a motor lessz hangosabb. csak pörög-pörög,ez megszokott vagy?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?? Undecided tanácsokat szeretnék e téren.köszönettel egy újjonc.

Szia!!!

Én elsőnek a levegő rendszert nézném át. Nálam is vlt ugyan ilyen probléma. Akkor nekem a sportlégszűrő szívott össze mindent ( vizet is ), és alig kapott a motor levegőt. Kitisztítottam mindent ( Szűrő, MAF, pillangó szelep ), azóta hibátlan a rendszer.  Remélem neked is csak ilyen kicsi a probléma, és hamar megoldódik
 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 20:07:59 »

98.1,6 benzines.3000/perc-ig tökéletesen húz felette pedig nem lehet érezni  azt a kirobbanó erőt csak a motor lessz hangosabb. csak pörög-pörög,ez megszokott vagy?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?? Undecided tanácsokat szeretnék e téren.köszönettel egy újjonc.
Szia!!!
Én elsőnek a levegő rendszert nézném át. Nálam is vlt ugyan ilyen probléma. Akkor nekem a sportlégszűrő szívott össze mindent ( vizet is ), és alig kapott a motor levegőt. Kitisztítottam mindent ( Szűrő, MAF, pillangó szelep ), azóta hibátlan a rendszer.  Remélem neked is csak ilyen kicsi a probléma, és hamar megoldódik
 integet2

Nekem is 1.6os van, és azért én nem mondanám rá, hogy húúde húúúz  vigyor3
Eddig gondoltam, hogy túl nagy neki a kaszni, és azért lomha, beletörődtem... De nálam is van 3000 táján egy torpanás, lehet h tisztogatok én is egy kicsit Smiley  worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 21:07:04 »

Nekem is 1.6os van, és azért én nem mondanám rá, hogy húúde húúúz  vigyor3
Eddig gondoltam, hogy túl nagy neki a kaszni, és azért lomha, beletörődtem... De nálam is van 3000 táján egy torpanás, lehet h tisztogatok én is egy kicsit Smiley  worship wave
Nekem is 1.6 van, kicsit lomhának tűnik mivel megszoktam már.Enyém 4000-től érzi magát jól kb. 5200ig,állítólag nagyon jól megy ahhoz képest, hogy mekkora motor van benne.Csináltam egy felvételt nézzétek meg!
http://auto.indavideo.hu/video/Mondeo_16_Gyorsul_130kmh/
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.