Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 948372 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2016.12.22 csütörtök, 19:26:08 »
Idézetet írta: deerman - 2016.12.22 csütörtök, 17:05:27
Nincs konkrét ötletem. Ennyi idős autónál az alkatrészek, akár műanyag, akár alumínium, szanaszét tudnak vetemedni. Nekem van egy fél sodrófa méretű csiszolólapom (3 db 8mm-es üveglap összeragasztva + csiszolóvászon ráragasztva, azon szoktam síkba csiszolni az öntvények felfekvő felületeit. Az szokott segíteni. Szívósornak, kipufogócsonknak sokszor akár bő egy miliméter hasa is tud lenni.
Ha az okot megtaláltad, az már egyenes út a sikerhez.
Hát a síkba csíszoláson én is gondolkodtam, de még ott van az is hogy egy két réz persely anya körbeforog a szívó csonkban,még azt is ki kell találnom hogy oldom meg,de lehet hogy óvatosan kiszedem és epoxival vissza rakom...
Naplózva
https://t.me/pump_upp
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2016.12.26 hétfő, 20:21:40 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.22 csütörtök, 19:26:08
Hát a síkba csíszoláson én is gondolkodtam, de még ott van az is hogy egy két réz persely anya körbeforog a szívó csonkban,még azt is ki kell találnom hogy oldom meg,de lehet hogy óvatosan kiszedem és epoxival vissza rakom...
Napokban nem volt sok időm a mondira ügyelet miatt szinte éjjel nappal melóztam.
Azért picit tudtam ügyködni ezt azt.
A szívótoroknál a szívócsonkot síkba csíszoltam alá új tömítést kapott meg egy kis pasztát,jobb tömítés végett, aztán állt 3 napig akksi is ez idő alatt le volt kötve. Ma már indítani is tudtam, 1250 alapjárat volt aztán kb 0,5-1 perc múlva 1000-900 fordulat volt,gázfröccs után 900,aztán 3percig 1250-en járatás után simán 900 a fordulat, a 8km-es út most elmaradt,így hagytam alapjáraton ketyegni míg a hűtővíz meg nem fordult az egész rendszerben. Idáig minden okés volt,viszont kicsi farsot az alapjárati motornál és a 3-as hengernél lévő injektornál be szív,de nagyon minimális épp hogy észre veszi a motor. Úgy is a próbakör után és közben derül ki mit tudtam produkálni,de legalább már 2 hengerrel le is fullad,idáig simán ketyeget stabil 900-on 1 hengerrel.. a vákuum csöveken semmilyen hibát nem találtam,még a műszerfalba menő vákuumcső is jó.... remélem hogy csak a szívócsonk volt mindennek az okozója...
Naplózva
https://t.me/pump_upp
saviboy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2016.12.27 kedd, 16:41:20 »
Idézetet írta: saviboy86 - 2016.12.26 hétfő, 20:21:40
Napokban nem volt sok időm a mondira ügyelet miatt szinte éjjel nappal melóztam.
Azért picit tudtam ügyködni ezt azt.
A szívótoroknál a szívócsonkot síkba csíszoltam alá új tömítést kapott meg egy kis pasztát,jobb tömítés végett, aztán állt 3 napig akksi is ez idő alatt le volt kötve. Ma már indítani is tudtam, 1250 alapjárat volt aztán kb 0,5-1 perc múlva 1000-900 fordulat volt,gázfröccs után 900,aztán 3percig 1250-en járatás után simán 900 a fordulat, a 8km-es út most elmaradt,így hagytam alapjáraton ketyegni míg a hűtővíz meg nem fordult az egész rendszerben. Idáig minden okés volt,viszont kicsi farsot az alapjárati motornál és a 3-as hengernél lévő injektornál be szív,de nagyon minimális épp hogy észre veszi a motor. Úgy is a próbakör után és közben derül ki mit tudtam produkálni,de legalább már 2 hengerrel le is fullad,idáig simán ketyeget stabil 900-on 1 hengerrel.. a vákuum csöveken semmilyen hibát nem találtam,még a műszerfalba menő vákuumcső is jó.... remélem hogy csak a szívócsonk volt mindennek az okozója...
Sziasztok! Ma meg volt az első próba út is, és sikeresen zárult, hideg indítás 1250 fordulat,aztán kb: 1-2 km után megálláskor is stabil 900 a fordulat,és nem ejti le és fel sem emeli mint idáig 1500-2000-ig... Hohadt anyját hogy egy pár tízed milliméternyi rés mi gondot tud okozni az alapjáraton...
remélem tartós lesz a javulás
köszi mindenkinek a segítséget!!!
Naplózva
https://t.me/pump_upp
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 08:46:21 »
Sziasztok 2000-es évjáratú mk 2-eshez (1,6-os) keresek alsó vízcsövet Tud valaki segíteni? A gyári nagyon drága és állítólag nincs utángyártott. Előre is köszi.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2016.12.29 csütörtök, 09:10:47 »
Szia,
én is kerestem, de nem találtam. Így megjavítottam. Nekem kilyukadt. Apósom ónnal befoltozta, én meg húztam rá nyomásálló gumicsövet amit 4db bilinccsel rögzítettem. Azóta tart!
PZs
Idézetet írta: pamacs - 2016.12.29 csütörtök, 08:46:21
Sziasztok 2000-es évjáratú mk 2-eshez (1,6-os) keresek alsó vízcsövet Tud valaki segíteni? A gyári nagyon drága és állítólag nincs utángyártott. Előre is köszi.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
tamas960
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2017.01.16 hétfő, 18:48:11 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.6benzines motorom ( L1J motorkód), nincs rajta a hengerfej, és a vezérműtengelyek is kivannak belőle véve.
Valaki letudná írni a vezérlés beállítás folyamatát? Nincsen semmilyen jelölésem :/ Azt tudom, hogy kelleni fog a vezérműtengelyhez egy pozicionáló lapos vas, azt már elkészítettem.
Naplózva
Chmiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2017.01.31 kedd, 09:41:49 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy mk2-es ferdehátú motorja berakható egy ugyanilyen kombiba? Faszán stimmelni fog?
Naplózva
'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2017.01.31 kedd, 11:26:41 »
Idézetet írta: Chmiki - 2017.01.31 kedd, 09:41:49
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy mk2-es ferdehátú motorja berakható egy ugyanilyen kombiba? Faszán stimmelni fog?
Feltéve,hogy egyezik a motorkód (ha nem akkor kicsit zűrösebb hivatalossá tenni) és akkor még felesleges papírmunkád sincs vele...A kasztni kialakításnak nemigen van köze hozzá.
Naplózva
Chmiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2017.01.31 kedd, 11:41:05 »
Idézetet írta: puffin__lekvar - 2017.01.31 kedd, 11:26:41
Feltéve,hogy egyezik a motorkód (ha nem akkor kicsit zűrösebb hivatalossá tenni) és akkor még felesleges papírmunkád sincs vele...A kasztni kialakításnak nemigen van köze hozzá.
Ha papír munkát nem vesszük számításba akkor ezek szerint gond nélkül áthelyezhető? RKB és RKF motórkód miben tér el? Mert az egyik RKB-s, a másik meg RKF motorkódú! De ugyanaz az 1.8 benzin mindkettő.
Naplózva
'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2017.01.31 kedd, 14:23:40 »
Idézetet írta: Chmiki - 2017.01.31 kedd, 11:41:05
Ha papír munkát nem vesszük számításba akkor ezek szerint gond nélkül áthelyezhető? RKB és RKF motórkód miben tér el? Mert az egyik RKB-s, a másik meg RKF motorkódú! De ugyanaz az 1.8 benzin mindkettő.
Gyanítom,Nálad is az van,hogy az újabb apróságokban tér el a régitől,de magát a működést nem befolyásolja,szerintem nyugodtan cserélheted.Nekem mk1-ben volt motorcsere RKA-RKB-re.Igazából a műszaki szemlén abba kötöttek bele,hogy miért RKB és miért nem találnak a Ford akármilyen kiadványában RKB kóddal motort.Vagy negyedóra szenvedés és nagy lapozgatás után azt mondtam,hogy a régi klíma nélküli volt ez meg klímás azért B...utána gond nélkül kiállították az igazolást a cseréről.Ennyit az NKH-ról...A mostani autómban az SEA v6 lett SGA-ra (170 vs. 205) cserélve,de okosban.Remélem,a műszakin nem szúrják ki...igaz,a motorszámot a blokkon csak a kiszerelt motornál találták meg...ha rászánom a pénzt,akár legális is lehetett volna,tekintve,hogy minden alkatrész bontott gyári illetve új lett beszerelve.Egyedül a fékek maradtak az eredetiek.
Naplózva
Chmiki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2017.01.31 kedd, 14:27:54 »
Idézetet írta: puffin__lekvar - 2017.01.31 kedd, 14:23:40
Gyanítom,Nálad is az van,hogy az újabb apróságokban tér el a régitől,de magát a működést nem befolyásolja,szerintem nyugodtan cserélheted.Nekem mk1-ben volt motorcsere RKA-RKB-re.Igazából a műszaki szemlén abba kötöttek bele,hogy miért RKB és miért nem találnak a Ford akármilyen kiadványában RKB kóddal motort.Vagy negyedóra szenvedés és nagy lapozgatás után azt mondtam,hogy a régi klíma nélküli volt ez meg klímás azért B...utána gond nélkül kiállították az igazolást a cseréről.Ennyit az NKH-ról...A mostani autómban az SEA v6 lett SGA-ra (170 vs. 205) cserélve,de okosban.Remélem,a műszakin nem szúrják ki...igaz,a motorszámot a blokkon csak a kiszerelt motornál találták meg...ha rászánom a pénzt,akár legális is lehetett volna,tekintve,hogy minden alkatrész bontott gyári illetve új lett beszerelve.Egyedül a fékek maradtak az eredetiek.
Köszönöm a gyors és egyenes válaszodat!
Naplózva
'99 Mondeo kombi 1.8 Zetec benzin
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2017.01.31 kedd, 14:40:09 »
Idézetet írta: Chmiki - 2017.01.31 kedd, 14:27:54
Köszönöm a gyors és egyenes válaszodat!
Nincs mit,sok sikert és kevés szenvedést kívánok!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2017.02.01 szerda, 11:15:07 »
Idézetet írta: Chmiki - 2017.01.31 kedd, 11:41:05
Ha papír munkát nem vesszük számításba akkor ezek szerint gond nélkül áthelyezhető? RKB és RKF motórkód miben tér el? Mert az egyik RKB-s, a másik meg RKF motorkódú! De ugyanaz az 1.8 benzin mindkettő.
Az RKF szerintem már 1998 május utáni, akkor csomó sallangon változtattak, szerintem többön mint az A és B között. De technikailag valószínű megoldató a csere.
Mik vannak meg az új motorhoz? Motorvezérlő?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
tamas960
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2017.02.04 szombat, 17:02:07 »
Sziasztok!
Az L1J motorkódú 1.6 benzines motorra (zetec) passzol a sima DOHC feliratos hengerfej? Az autó 98as évjárat, a hengerfej pedig 96os. Egyszerűen nem találok sehol L1J motorhoz hengerfejet. Van különbség a régebbi 1.6-os hengerfeje között? Esetleg mk1 mondié is jó lehet rá? Segítsetek légyszi!
Naplózva
znk
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 15:20:43 »
Hali!
Remélem jó topikban járok
Alapjárattal és fordulatszámmal kapcsolatban kérném szakik segítségét:
1. Hidegindításnál szépen indul az autó, ~1450-es fordulaton jár 3-4 percig, majd ~650-ig visszaesik. Ezt egy kicsit kevésnek érzem, mert enyhén dadogni kezd, és minimálisan rángat is. Pár hónapja kezdte el, a nagy minuszokban nem is foglalkoztam vele, de a mostani enyhébb időben is ez van. (12 perc után sem szünik meg)
2. Bemelegedett motornál kumplungoláskor a fordulat
- leesik 500-600 környékére
- csak 1500-ig esik vissza
- marad azon a fordulaton, ahhol épp kuplungolni kezdtem
- felmegy a fordulat akár 1000-1200 -al a kumplungolás pillanatától számított fordulatszám fölé.
Első 3 eset váltakozva jelentkezik, a 4. hosszabb utakon (15-20 km után). Azt vettem észre, hogy ha 0-ra fékezem az autót, megszünnek ezek a problémák, majd néhány km után előjönnek.
Az autóban van lpg rendszer. Az lpg szervíz és a "mezei" szerelők oda-vissza passzolgatnak egymás közt.
Lpg szerint alapjárati motort kellene kipucolni, ellenőrizni, másik az lpg-re mutogat
Következő lépésem az lesz, h előkapom a csőkulcsot, csak nem tudom melyikkel kezdjem
Viccet félretéve a kérdésem az lenne: ilyenkor mi van?
Köszi.
Árpi
Naplózva
Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 16:57:37 »
Idézetet írta: znk - 2017.02.09 csütörtök, 15:20:43
Hali!
Remélem jó topikban járok
Alapjárattal és fordulatszámmal kapcsolatban kérném szakik segítségét:
1. Hidegindításnál szépen indul az autó, ~1450-es fordulaton jár 3-4 percig, majd ~650-ig visszaesik. Ezt egy kicsit kevésnek érzem, mert enyhén dadogni kezd, és minimálisan rángat is. Pár hónapja kezdte el, a nagy minuszokban nem is foglalkoztam vele, de a mostani enyhébb időben is ez van. (12 perc után sem szünik meg)
2. Bemelegedett motornál kumplungoláskor a fordulat
- leesik 500-600 környékére
- csak 1500-ig esik vissza
- marad azon a fordulaton, ahhol épp kuplungolni kezdtem
- felmegy a fordulat akár 1000-1200 -al a kumplungolás pillanatától számított fordulatszám fölé.
Első 3 eset váltakozva jelentkezik, a 4. hosszabb utakon (15-20 km után). Azt vettem észre, hogy ha 0-ra fékezem az autót, megszünnek ezek a problémák, majd néhány km után előjönnek.
Az autóban van lpg rendszer. Az lpg szervíz és a "mezei" szerelők oda-vissza passzolgatnak egymás közt.
Lpg szerint alapjárati motort kellene kipucolni, ellenőrizni, másik az lpg-re mutogat
Következő lépésem az lesz, h előkapom a csőkulcsot, csak nem tudom melyikkel kezdjem
Viccet félretéve a kérdésem az lenne: ilyenkor mi van?
Köszi.
Árpi
Hááát.. a gáz egy picit bonyolíthat a megoldáson, de első körben mindenképp egy
motorvezérlő újratanítást
lehet megpróbálni. Talán megoldja, és akkor marad a béke
(Nem tippelek mi van, ha nem)
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomika88
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2017.02.14 kedd, 19:53:35 »
Sziasztok! Nem az LPG-vel van a gond,mert az enyém is ugyanezt csinálja,és nyár végén kezdte el,de most már nagyon durvában nyomja a jeleket. Az alapjáratom megmarad 800 körül,de ha pályázok vele,vagy tartósabban megyek faluk között 10 km-t akkor kinyomott kuplungnál nem esik vissza menet közben a fordulat 800-ra,hanem megmarad 1500-1750-nél egészen addig,amíg nem állok meg mondjuk egy kereszteződésnél 0-ra. Akkor pedig leesik,és minden normálisnak tűnik. Mondtam a szerelőnek,ő valami szenzorra gyanakszik. Én két hétig el sem indítottam a múltkor, mikor beröffentettem,akkor meg ingadozott az alapjárat 10mp-ig, mintha valaki 'öblögetné" gázpedállal. Erre egyszer volt példa. Mondták szakik,hogy a Zetec-nek az alapjárati motorját ilyen idősen takarítani kell, lehet ott lesz a gond? Előre is köszi!
Naplózva
znk
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2017.02.17 péntek, 15:12:21 »
Megcsináltam ezt a vezérlés-tanítást. Sajnos elég rossz irányban, és időben indultam el. Forgalomban, és szinte végig emelkedőnek mentem, így a motorfék kimaradt, és nagyon kihuzatni sem tudtam. Nálam az a 8 km szerintem kitolódott, mert 15 km után is szörnyű dolgokat művelt az autó, le akart állni, nem volt ereje, fordulatszam össze vissza ingadozott, és a hangja is fura volt (ezt lehet csak bebeszéltem magamnak).
Végül megérte a szenvedést, a legtöbb, és legbosszantobb hibák eltüntek. Nem lett 100%-os, de majdnem.
Következő lépésben elviszem kipucoltatni az alapjárati motort.
Köszi a tippet
Naplózva
Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2017.02.17 péntek, 16:03:09 »
Idézetet írta: znk - 2017.02.17 péntek, 15:12:21
Megcsináltam ezt a vezérlés-tanítást. Sajnos elég rossz irányban, és időben indultam el. Forgalomban, és szinte végig emelkedőnek mentem, így a motorfék kimaradt, és nagyon kihuzatni sem tudtam. Nálam az a 8 km szerintem kitolódott, mert 15 km után is szörnyű dolgokat művelt az autó, le akart állni, nem volt ereje, fordulatszam össze vissza ingadozott, és a hangja is fura volt (ezt lehet csak bebeszéltem magamnak).
Végül megérte a szenvedést, a legtöbb, és legbosszantobb hibák eltüntek. Nem lett 100%-os, de majdnem.
Következő lépésben elviszem kipucoltatni az alapjárati motort.
Köszi a tippet
Nm! Azt elfelejtettem mondani, hogy ilyenkor persze benzines módban ajánlatos a tanítást végezni
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
zsolio
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2017.02.19 vasárnap, 19:02:47 »
Idézetet írta: znk - 2017.02.09 csütörtök, 15:20:43
Hali!
Remélem jó topikban járok
Alapjárattal és fordulatszámmal kapcsolatban kérném szakik segítségét:
1. Hidegindításnál szépen indul az autó, ~1450-es fordulaton jár 3-4 percig, majd ~650-ig visszaesik. Ezt egy kicsit kevésnek érzem, mert enyhén dadogni kezd, és minimálisan rángat is. Pár hónapja kezdte el, a nagy minuszokban nem is foglalkoztam vele, de a mostani enyhébb időben is ez van. (12 perc után sem szünik meg)
2. Bemelegedett motornál kumplungoláskor a fordulat
- leesik 500-600 környékére
- csak 1500-ig esik vissza
- marad azon a fordulaton, ahhol épp kuplungolni kezdtem
- felmegy a fordulat akár 1000-1200 -al a kumplungolás pillanatától számított fordulatszám fölé.
Első 3 eset váltakozva jelentkezik, a 4. hosszabb utakon (15-20 km után). Azt vettem észre, hogy ha 0-ra fékezem az autót, megszünnek ezek a problémák, majd néhány km után előjönnek.
Az autóban van lpg rendszer. Az lpg szervíz és a "mezei" szerelők oda-vissza passzolgatnak egymás közt.
Lpg szerint alapjárati motort kellene kipucolni, ellenőrizni, másik az lpg-re mutogat
Következő lépésem az lesz, h előkapom a csőkulcsot, csak nem tudom melyikkel kezdjem
Viccet félretéve a kérdésem az lenne: ilyenkor mi van?
Köszi.
Árpi
szia,
Néhány gondolat:
- Az alapjárati motorod működik, ez látszik az indulási fordulatból.
- DE ennek pár másodperc (nem percek!!!) múlva le kellene esnie 1200 környékére.
- ennek okozója LEHET a TPS (fojtószelep)szenzor beragadása, ami okozhatja a többi tünetet is.
ÉN ezt nézném meg először.
- és igen, benzinnel járnék egy ideig, mert az LPG rendszereknél szoktak lekapcsolni bizonyos jeladókat.
Üdv:
Zsolio
Naplózva
znk
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 15:04:34 »
Idézetet írta: zsolio - 2017.02.19 vasárnap, 19:02:47
szia,
Néhány gondolat:
- Az alapjárati motorod működik, ez látszik az indulási fordulatból.
- DE ennek pár másodperc (nem percek!!!) múlva le kellene esnie 1200 környékére.
- ennek okozója LEHET a TPS (fojtószelep)szenzor beragadása, ami okozhatja a többi tünetet is.
ÉN ezt nézném meg először.
- és igen, benzinnel járnék egy ideig, mert az LPG rendszereknél szoktak lekapcsolni bizonyos jeladókat.
Üdv:
Zsolio
Köszi az infot!
Viszem hamarosan szerelőhöz, megnézetem vele azt is.
Amúgy van, h megáll 1200 környékén, és onnna megy le szép lassan. Nem állandóak a hibák, legutóbb termosztátcserénél ment pár kört vele a szerelő, de akkor pont minden patent volt.
Ezt a benzin üzemet h értsem? Tegyek meg vele x km-t, majd próbáljam meg gázzal?
Üdv.
Naplózva
Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2017.02.20 hétfő, 16:59:39 »
Idézetet írta: znk - 2017.02.20 hétfő, 15:04:34
Köszi az infot!
Viszem hamarosan szerelőhöz, megnézetem vele azt is.
Amúgy van, h megáll 1200 környékén, és onnna megy le szép lassan. Nem állandóak a hibák, legutóbb termosztátcserénél ment pár kört vele a szerelő, de akkor pont minden patent volt.
Ezt a benzin üzemet h értsem? Tegyek meg vele x km-t, majd próbáljam meg gázzal?
Üdv.
Egyelőre csak benzines üzemmódban használd. Ha úgy eltűnnek nyomtalanul a hibák, akkor lehet elég egyértelműen a gázrendszerben keresni az okot. Ha meg nem tűnnek el, akkor inkább valami általánosabb hiba lesz, azt meg könnyebb felderíteni ha a "gyári" beállításokkal megy az autó.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
K2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2017.03.15 szerda, 16:13:49 »
Sziasztok! Segítsetek kérlek, hátha valaki találkozott már hasonlóval. Mk2, 1997, 1,6 benzin (L1J) Mondeóm van. A következő a hibajelenség: alacsonyabb fordulaton a megszokott módon megy a kocsi, viszont 3500-as fordulat környékén (ez fokozattól függ, de kb. ennyi) megáll, és nem hajlandó továbbmenni, illetve ezzel egyidőben rángatni, "dadogni" kezd. Autópályán, sík úton megy 130-at, és csókolom.
Elég frisss a dolog, szóval egyelőre csak gyertyákat és üzemenyagszűrőt cseréltek, ezek nem segítettek, sajnos.
Köszi előre is a segítséget!
Kornél
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.15 szerda, 16:16:40 írta K2
»
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 08:14:34 »
Idézetet írta: K2 - 2017.03.15 szerda, 16:13:49
Sziasztok! Segítsetek kérlek, hátha valaki találkozott már hasonlóval. Mk2, 1997, 1,6 benzin (L1J) Mondeóm van. A következő a hibajelenség: alacsonyabb fordulaton a megszokott módon megy a kocsi, viszont 3500-as fordulat környékén (ez fokozattól függ, de kb. ennyi) megáll, és nem hajlandó továbbmenni, illetve ezzel egyidőben rángatni, "dadogni" kezd. Autópályán, sík úton megy 130-at, és csókolom.
Elég frisss a dolog, szóval egyelőre csak gyertyákat és üzemenyagszűrőt cseréltek, ezek nem segítettek, sajnos.
Köszi előre is a segítséget!
Kornél
Én elkezdenék a benzinpumpa környékén is kutakodni, jut-e kellő mennyiségű üzemanyag a rendszernek.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2017.03.16 csütörtök, 20:10:56 »
Idézetet írta: K2 - 2017.03.15 szerda, 16:13:49
Sziasztok! Segítsetek kérlek, hátha valaki találkozott már hasonlóval. Mk2, 1997, 1,6 benzin (L1J) Mondeóm van. A következő a hibajelenség: alacsonyabb fordulaton a megszokott módon megy a kocsi, viszont 3500-as fordulat környékén (ez fokozattól függ, de kb. ennyi) megáll, és nem hajlandó továbbmenni, illetve ezzel egyidőben rángatni, "dadogni" kezd. Autópályán, sík úton megy 130-at, és csókolom.
Elég frisss a dolog, szóval egyelőre csak gyertyákat és üzemenyagszűrőt cseréltek, ezek nem segítettek, sajnos.
Köszi előre is a segítséget!
Kornél
Ledugózott EGR szeleppel is ilyen? 3500-nál elkezd dadogni, vagy fokozatosan fogy el az ereje?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
K2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2017.03.17 péntek, 06:33:21 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2017.03.16 csütörtök, 20:10:56
Ledugózott EGR szeleppel is ilyen? 3500-nál elkezd dadogni, vagy fokozatosan fogy el az ereje?
Az EGR-t nem próbáltuk, de akkor megtesszük. Fokozatosan megy el, de rövid idő alatt. Először ránt egyet-kettőt, picit még gyorsul, aztán jön a dadogás.
Naplózva
K2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2017.03.17 péntek, 08:56:59 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.03.16 csütörtök, 08:14:34
Én elkezdenék a benzinpumpa környékén is kutakodni, jut-e kellő mennyiségű üzemanyag a rendszernek.
Köszi a tippet!
Naplózva
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2017.03.17 péntek, 12:37:27 »
Sziasztok!
Lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni, de mindig újra kell tanítani a motorvezérlőt, ha leveszem az alkusarút,mert szerelek a kocsiban valamit?
Tényleg bocs, ha hülye kérdés volt.
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2017.03.17 péntek, 14:01:56 »
Idézetet írta: puflee - 2017.03.17 péntek, 12:37:27
Sziasztok!
Lehet, hogy hülyeséget fogok kérdezni, de mindig újra kell tanítani a motorvezérlőt, ha leveszem az alkusarút,mert szerelek a kocsiban valamit?
Tényleg bocs, ha hülye kérdés volt.
Ha pár percnél tovább van áram nélkül a járgány, akkor igen. Annyi idő alatt már resetelődnek a beállítások
Mondjuk ha naponta leszeded, és csak rövid távokat mész köztük, akkor mindegy. Úgy több benzinbe kerül a betanítás, mint amennyivel esetleg többet fogyaszt két levétel közt
Károsodást nem fog okozni a betanítás hiánya, viszont a nem optimálisra hangolt paraméterek miatt anélkül magasabb lehet a fogyasztás, esetleg nem lesz egyenletes alapjárat, stb.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
puflee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2017.03.17 péntek, 14:06:13 »
Idézetet írta: thomyka - 2017.03.17 péntek, 14:01:56
Ha pár percnél tovább van áram nélkül a járgány, akkor igen. Annyi idő alatt már resetelődnek a beállítások
Mondjuk ha naponta leszeded, és csak rövid távokat mész köztük, akkor mindegy. Úgy több benzinbe kerül a betanítás, mint amennyivel esetleg többet fogyaszt két levétel közt
Károsodást nem fog okozni a betanítás hiánya, viszont a nem optimálisra hangolt paraméterek miatt anélkül magasabb lehet a fogyasztás, esetleg nem lesz egyenletes alapjárat, stb.
Köszi az infót.
Naplózva
Ford Mondeo MK2 2.0 GLX
Tomika88
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2017.04.17 hétfő, 20:16:04 »
Sziasztok! Most olvasgatom a dolgokat és megakadt a szemem az EGR-on. Van a miénkbe EGR? Ha igen,akkor hol? LEhet le kéne dugóznom,akkor jobban menne a friss levegőtől. Előre is köszi a választ.
Naplózva
Makos
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 20:24:09 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2017.04.17 hétfő, 20:16:04
Sziasztok! Most olvasgatom a dolgokat és megakadt a szemem az EGR-on. Van a miénkbe EGR? Ha igen,akkor hol? LEhet le kéne dugóznom,akkor jobban menne a friss levegőtől. Előre is köszi a választ.
Fen van a szerviz menü pont alatt.....
Naplózva
'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2017.06.01 csütörtök, 20:47:50 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2017.04.17 hétfő, 20:16:04
Sziasztok! Most olvasgatom a dolgokat és megakadt a szemem az EGR-on. Van a miénkbe EGR? Ha igen,akkor hol? LEhet le kéne dugóznom,akkor jobban menne a friss levegőtől. Előre is köszi a választ.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2017.06.27 kedd, 12:51:09 »
Uraim!
Jól emléxem, hogy a hűtőrendszer, feltöltés után automatikusan lelégteleníti magát?
Persze járó motornál
köszönöm
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2017.06.27 kedd, 13:20:52 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.27 kedd, 12:51:09
Uraim!
Jól emléxem, hogy a hűtőrendszer, feltöltés után automatikusan lelégteleníti magát?
Persze járó motornál
köszönöm
Igen.Kinyomja a levegőt,de ne tedd fel a tartályra a sapkát.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2017.06.27 kedd, 14:06:20 »
Idézetet írta: puffin__lekvar - 2017.06.27 kedd, 13:20:52
Igen.Kinyomja a levegőt,de ne tedd fel a tartályra a sapkát.
köszönöm
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2017.06.27 kedd, 14:11:51 »
Tiszteletem az Uraknak.
Előzmény:
Megadta magát a hűtőrendszer, hőjeladó gombája. Nem kapcsolta be a ventilátort.
Csere.
Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol. Már ez is zavar, de ezzel együtt tudnék élni.
A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig.
Attól tartok, ha nagyobb meleg lesz - Horvátba is készülök - nem lesz elég a ventilátor hűtése a motornak.
Van esetleg javaslata a szakértő uraknak, mit nézzek meg?
Bónuszkérdés:
Mivel érdemes a hűtőradiátort kimosni?
A bónusz kérdés bónusz kérdése:
Hogy látom, hogy kilevegősödik a rendszer. A VWnél pl van egy pici cső a hűtővíz tartályában, ahol kiküldi a fölös levegőt. Van ilyen nálunk? Esetleg eldugulhatott, hogy nem tudja légteleníteni a rendszert. Járó motornál nem látom, hogy folyna bele a tartályba a hűtővíz - vagyis keringene.
A bónusz kérdés bónusz kérdésének a bónusz kérdése:
A vízpumpának van rá lehetősége, hogy a lapátok elforogjanak az agyon? Vagyis lassabban tolja a vizet, mint ahogy forog?
Köszönöm szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 08:23:45 írta Caruso
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2017.06.28 szerda, 10:47:36 »
Mennyit fogyaszt az 1.6-os? Érzésre milyen az 1.8-ashoz képest?
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
motosrac
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2017.06.28 szerda, 11:50:55 »
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.27 kedd, 14:11:51
Tiszteletem az Uraknak.
Előzmény:
Megadta magát a hűtőrendszer, hőjeladó gombája. Nem kapcsolta be a ventilátort.
Csere.
Az új, magasabb hőmérsékleten kapcsol. Már ez is zavar, de ezzel együtt tudnék élni.
A minap, a nagyobb melegben vettem észre, hogy folyamatosan járó klíma mellett is felmegy a vízhőmérő mutatója a hőjeladó kapcsolási hőmérsékletéig.
Attól tartok, ha nagyobb meleg lesz - Horvátba is készülök - nem lesz elég a ventilátor hűtése a motornak.
Van esetleg javaslata a szakértő uraknak, mit nézzek meg?
Bónuszkérdés:
Mivel érdemes a hűtőradiátort kimosni?
A bónusz kérdés bónusz kérdése:
Hogy látom, hogy kilevegősödik a rendszer. A VWnél pl van egy pici cső a hűtővíz tartályában, ahol kiküldi a fölös levegőt. Van ilyen nálunk? Esetleg eldugulhatott, hogy nem tudja légteleníteni a rendszert. Járó motornál nem látom, hogy folyna bele a tartályba a hűtővíz - vagyis keringene.
A bónusz kérdés bónusz kérdésének a bónusz kérdése:
A vízpumpának van rá lehetősége, hogy a lapátok elforogjanak az agyon? Vagyis lassabban tolja a vizet, mint ahogy forog?
Köszönöm szépen!
termosztát biztos kinyit rendesen?
Nem konkrétan ebben a típusban, de találkoztam már olyannak hogy elforgott a vízpumpa lapát az agyon, szerintem itt is lehetséges.
Naplózva
'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2017.06.28 szerda, 12:00:15 »
Idézetet írta: motosrac - 2017.06.28 szerda, 11:50:55
termosztát biztos kinyit rendesen?
Nem konkrétan ebben a típusban, de találkoztam már olyannak hogy elforgott a vízpumpa lapát az agyon, szerintem itt is lehetséges.
Nem tudom, nyit-e, de most egyszerre több dolgot is meg akarok nézni.
Cserélem a termosztátot, a hőjeladó gombát, tisztítanám a hűtőt kívül-belül, ha tudnám, mivel kell vagy lehet.
Esetleg a rendszert is át lehetne mosni, ha lehet ...
A vízpumpa az utolsó lesz, ahhoz motort kell bontani.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2017.06.28 szerda, 14:34:43 »
Belső mosásnál van arra esély, hogy dugulást okoz majd vmi rosszkor leváló kosz.
A felső hőjeladót cserélted? Azt amelyik a termosztátnál van?
Szerintem, ha túlzottan melege van a motornak, akkor a 88 foknál nyitó termosztát sem fogja tudni lehűteni a rendszert.
pzs
Idézetet írta: Caruso - 2017.06.28 szerda, 12:00:15
Nem tudom, nyit-e, de most egyszerre több dolgot is meg akarok nézni.
Cserélem a termosztátot, a hőjeladó gombát, tisztítanám a hűtőt kívül-belül, ha tudnám, mivel kell vagy lehet.
Esetleg a rendszert is át lehetne mosni, ha lehet ...
A vízpumpa az utolsó lesz, ahhoz motort kell bontani.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2017.06.28 szerda, 15:00:28 »
Idézetet írta: Préti - 2017.06.28 szerda, 14:34:43
Belső mosásnál van arra esély, hogy dugulást okoz majd vmi rosszkor leváló kosz.
A felső hőjeladót cserélted? Azt amelyik a termosztátnál van?
Szerintem, ha túlzottan melege van a motornak, akkor a 88 foknál nyitó termosztát sem fogja tudni lehűteni a rendszert.
pzs
Igen, az adta meg magát. Az új óta magasabb a motorhőmérséklet.
Valamit muszáj tennem, mert nem akarom megfőzni a motort.
Ezeket kaptam tippnek. Remélem segít. Utána tudok továbblépni.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2017.06.28 szerda, 16:25:57 »
Idézetet írta: koridor - 2017.06.28 szerda, 10:47:36
Mennyit fogyaszt az 1.6-os? Érzésre milyen az 1.8-ashoz képest?
Amikor nekünk megvolt az 1.8-as mk1, akkor egyik ismerősömnek 1.6-os mk2 volt. Nem fogyasztott kevesebbet egyáltalán, inkább többet, és rosszabbul ment. Persze lehet, hogy a konkrét egyeddel volt baj, de én 1.8 alá nem mennék. Nálunk az 6,5-7 körül fogyasztott országút, autópálya 110-130-as tempónál (kevés autópálya). Agglomerációból való bejárásnál sem ment 9 fölé. És az már elég jól megy, még 5 személlyel is. Biztos a 2.0 még jobb, és elvileg az sem fogyaszt többet.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2017.06.28 szerda, 17:32:12 »
Idézetet írta: xrobe - 2017.06.28 szerda, 16:25:57
Amikor nekünk megvolt az 1.8-as mk1, akkor egyik ismerősömnek 1.6-os mk2 volt. Nem fogyasztott kevesebbet egyáltalán, inkább többet, és rosszabbul ment. Persze lehet, hogy a konkrét egyeddel volt baj, de én 1.8 alá nem mennék. Nálunk az 6,5-7 körül fogyasztott országút, autópálya 110-130-as tempónál (kevés autópálya). Agglomerációból való bejárásnál sem ment 9 fölé. És az már elég jól megy, még 5 személlyel is. Biztos a 2.0 még jobb, és elvileg az sem fogyaszt többet.
Köszi. Valami ilyesmire tippeltem én is, csak azért megkérdeztem.
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2017.06.28 szerda, 19:30:32 »
Idézetet írta: koridor - 2017.06.28 szerda, 17:32:12
Köszi. Valami ilyesmire tippeltem én is, csak azért megkérdeztem.
110 körüli autópályázásnál még a V6-ot (sőt, az ST-t) is le lehet 7,5 literre vinni
Városban autókázásnál kell csak jóval nagyobb fogyasztással számolni. "Normál" használat [szerk: használatRA!
] én a 2.0-s motort ajánlom, az már tényleg kellemesen erős, és alig fogyaszt többet, mint a kisebb benzinesek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.28 szerda, 21:12:08 írta thomyka
»
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2017.06.28 szerda, 21:05:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2017.06.28 szerda, 19:30:32
110 körüli autópályázásnál még a V6-ot (sőt, az ST-t) is le lehet 7,5 literre vinni
Városban autókázásnál kell csak jóval nagyobb fogyasztással számolni. "Normál" használat én a 2.0-s motort ajánlom, az már tényleg kellemesen erős, és alig fogyaszt többet, mint a kisebb benzinesek.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2017.06.29 csütörtök, 09:18:47 »
Én Bp használom peremkerületben (XVII-XVIII), oda 15km másnap vissza 15km, kora reggel. Nem számolom pontosan mennyit fogyasz, ha ~félig van a tank 300-350km után tankolok ujra 25l-ert.
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2017.07.08 szombat, 15:38:40 »
Sziasztok,
Kormányszervó csöveket venni érdemes, vagy legyártati? Cromax? Vagy Bp-en hol készítenek?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 10:23:13 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.07.08 szombat, 15:38:40
Sziasztok,
Kormányszervó csöveket venni érdemes, vagy legyártati? Cromax? Vagy Bp-en hol készítenek?
Dunakeszin, a Héfal Kft foglalkozik ilyenekkel. Egy kérdést megér.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 10:24:55 »
Uraim!
A szelepfedél tömítés szeretném kicserélni.
A tömítés megvan, de a csavarokhoz való "O" gyűrűket nem kaptam.
Tudja-e valaki, mekkora a mérete vagy, hogy hol találok pontos méretinfót.
Köszönöm
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ