Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:10:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 945893 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Zepp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2019.06.11 kedd, 23:41:30 »
Sziasztok.
Tud valaki egy jó szerelőt ajánlani Érd környékén? Sajnos sehogysem tudok rájönni mitől ingadozik az alapjáratom 840-920 között.
Eddig cserélve lett: alapjárati motor (nem zárt le, mosás nem segített), gyujtótrafó (el volt repedve), lambdaszonda, főtengely és vezérműtengely jeladók, forgatyústengely szelőztető szelep, gyertyakábelek (Kugler), gyertyák (Ford). Elfujtam egy flakon féktisztítót de nem szív fals levegőt. EGR nincs benne.
Ami még furcsa, hogy az előgyujtás 14-17 fok között mászkál alapjáraton. Hibakód nincs benne.
Esetleg van valakinek valami ötlete,hgy mit nézzek még meg?
Köszi
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 16V CLX 1997/12
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2019.06.28 péntek, 19:21:09 »
Sziasztok.
Van egy ST200 víz hűtőm. Jó lehet az az 1.6 zetecbe? Ha jól sejzem,egyel több csonk van rajta,de ha azt levakolom?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.08 vasárnap, 10:42:04 írta Hanko77
»
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2019.07.01 hétfő, 08:10:15 »
Idézetet írta: Zepp - 2019.06.11 kedd, 23:41:30
Sziasztok.
Tud valaki egy jó szerelőt ajánlani Érd környékén? Sajnos sehogysem tudok rájönni mitől ingadozik az alapjáratom 840-920 között.
Eddig cserélve lett: alapjárati motor (nem zárt le, mosás nem segített), gyujtótrafó (el volt repedve), lambdaszonda, főtengely és vezérműtengely jeladók, forgatyústengely szelőztető szelep, gyertyakábelek (Kugler), gyertyák (Ford). Elfujtam egy flakon féktisztítót de nem szív fals levegőt. EGR nincs benne.
Ami még furcsa, hogy az előgyujtás 14-17 fok között mászkál alapjáraton. Hibakód nincs benne.
Esetleg van valakinek valami ötlete,hgy mit nézzek még meg?
Köszi
Szia!
Nekem van egy jó szaki ismerősöm, Érden.
Ha érdekel, privátban átküldöm a számát.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Zepp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2019.07.13 szombat, 17:36:33 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.07.01 hétfő, 08:10:15
Szia!
Nekem van egy jó szaki ismerősöm, Érden.
Ha érdekel, privátban átküldöm a számát.
Szia.
Igen érdekel. Előre is köszönöm.
Naplózva
Mondeo MKII 1.8 16V CLX 1997/12
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 08:11:26 »
Idézetet írta: Zepp - 2019.07.13 szombat, 17:36:33
Szia.
Igen érdekel. Előre is köszönöm.
Nem találtam a privátot, de nem baj.
Balogh Feri
70 205 3967
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2019.07.16 kedd, 08:07:37 »
Uraim!
Két nap alatt másodszor kezdett el ugrálni az alapjárat.
Kb másodperces intervallumban 800-1000 és a majdnem leállás között ugrál.
Vasárnap egy lámpánál csinálta, utána meghajtottam a 7-es úton, elmúlt.
Tegnap este leállítás előtt csinálta ismét.
Jól sejtem, hogy a "klasszikus" alapjárati hiba / elkoszolódás lehet a probléma?
Ha igen, hol találom, hogy kicsit megféktisztítózzam?
Köszönöm szépen!
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2019.07.31 szerda, 17:15:03 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.07.16 kedd, 08:07:37
Uraim!
Két nap alatt másodszor kezdett el ugrálni az alapjárat.
Kb másodperces intervallumban 800-1000 és a majdnem leállás között ugrál.
Vasárnap egy lámpánál csinálta, utána meghajtottam a 7-es úton, elmúlt.
Tegnap este leállítás előtt csinálta ismét.
Jól sejtem, hogy a "klasszikus" alapjárati hiba / elkoszolódás lehet a probléma?
Ha igen, hol találom, hogy kicsit megféktisztítózzam?
Köszönöm szépen!
A szivósoron található egy hengeres mágnesszelep, két csavar rögziti és egy két vezetékes csati megy rá.
Az alapjárat több hiba esetén is ingadozhat ( légmennyiség mérő- MAF szenzor koszos, injektorok állapota, ECU hiba, vezérlés váltakozása,stb.)
A fórumon megtalálható a Rossz alapjárat kézikönyve.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2019.08.01 csütörtök, 15:35:20 »
Idézetet írta: Vagol - 2019.07.31 szerda, 17:15:03
A szivósoron található egy hengeres mágnesszelep, két csavar rögziti és egy két vezetékes csati megy rá.
Az alapjárat több hiba esetén is ingadozhat ( légmennyiség mérő- MAF szenzor koszos, injektorok állapota, ECU hiba, vezérlés váltakozása,stb.)
A fórumon megtalálható a Rossz alapjárat kézikönyve.
Üdv: László
Köszönöm.
Ha lesz kábelkötegem, ezt is megnézem.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Watt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:41:51 »
Na, látom, más is az alapjárattal küzd, nekem is van hasonló problémám.
A teljes történet:
Generátor tönkrement. Cserénél problémát jelentett a rossz generátor kiszerelése, a szerelő csak úgy tudta kiszedni, hogy kitört belőle két lamellát, ami után már feszítővasat tudott belenyomni, így sikerült kivenni. (Nem voltam ott, csak a látható jelekből gondolom, hogy ez történt. A feszítővasat meg a motortartó bakon támaszthatták meg, látszik a nyoma.)
Bontott generátor belekerült. Azóta két dolgot vettem észre: az alapjárat a digitális klíma használata mellett nem stabil. A kompresszor indulásakor néha majdnem lefulladás határáig (de mindenképpen idegesítő rezgést generálva) lassul, majd lassan visszakúszik a fordulatszám. Generátor csere előtt nem tapasztaltam ilyet. A másik dolgot tegnap, légszűrő csere közben vettem észre: a légszűrőházba visszavezetett csövön keresztül szennyződés (olaj?) kerül a házba. A régi légszűrő (olaj)foltos.
Összefügghet-e a két probléma, egyáltalán kell-e valamit tennem ezzel a szennyeződéssel?
Kép: Ház szennyeződése
Kép: régi légszűrő
Illetve a generátorcsere miért okozhat ilyen fordulatszám ingadozást? Átfutottam a rossz alapjárat kézikönyvét, elég sok lehetőség van... Vajon melyik a legvalószínűbb?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.09 péntek, 10:43:47 írta Watt
»
Naplózva
Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2019.08.09 péntek, 17:42:04 »
Idézetet írta: Watt - 2019.08.09 péntek, 10:41:51
Na, látom, más is az alapjárattal küzd, nekem is van hasonló problémám.
A teljes történet:
Generátor tönkrement. Cserénél problémát jelentett a rossz generátor kiszerelése, a szerelő csak úgy tudta kiszedni, hogy kitört belőle két lamellát, ami után már feszítővasat tudott belenyomni, így sikerült kivenni. (Nem voltam ott, csak a látható jelekből gondolom, hogy ez történt. A feszítővasat meg a motortartó bakon támaszthatták meg, látszik a nyoma.)
...
Generátoros történetre egy
motorvezérlő újratanítást
mindenképpen meg lehet próbálni. Meg persze nem árt egy multiméterrel, vagy egy fixre bekötött voltmérővel csekkolni, hogy tölt-e rendesen a generátor.
Az olajos történet elég fura. A légszűrőben nem kéne olajnak lennie, ami kartergáz visszavezető csövek vannak, azoknak a pillangószelep előtt kéne becsatlakozni a szívócsőbe.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Watt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2019.08.13 kedd, 08:57:34 »
Idézetet írta: thomyka - 2019.08.09 péntek, 17:42:04
Generátoros történetre egy
motorvezérlő újratanítást
mindenképpen meg lehet próbálni.
Ez természetesen megvolt.
Válasz
Meg persze nem árt egy multiméterrel, vagy egy fixre bekötött voltmérővel csekkolni, hogy tölt-e rendesen a generátor.
Ez picit XX. századi módszernek hangzik. Bluetooth-os OBD-n keresztül folyton látom a telefonon a feszültséget, nincsen vele gond.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2019.08.13 kedd, 09:46:14 »
Idézetet írta: Watt - 2019.08.13 kedd, 08:57:34
Ez picit XX. századi módszernek hangzik. Bluetooth-os OBD-n keresztül folyton látom a telefonon a feszültséget, nincsen vele gond.
Kérdés, hogy mekkora a mintavételezési frekvencia?
Igaziból egy oszcilloszkóppal illene az ilyet mérni, azon a töltés egyenletességét is lehetne látni. De a jelek alapján nagyon úgy néz ki, hogy más lesz a hiba oka, de azt passzolom, hogy a kismillió lehetőség közül mi okozhatja.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2019.09.08 vasárnap, 10:42:47 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2019.06.28 péntek, 19:21:09
Sziasztok.
Van egy ST200 víz hűtőm. Jó lehet az az 1.6 zetecbe? Ha jól sejzem,egyel több csonk van rajta,de ha azt levakolom?
Update: Jó bele,a plusz csonkot levakoltam,oszt jóvan...
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2019.09.09 hétfő, 08:55:16 »
Sziasztok!
2.0 16v esetén a termosztát csere mekkora meló? Mik a buktatói? Mikre kell figyelni? Le kell engedni az összes vizet vagy elég a csöveket lekötni a termosztátházról és ami ott kifolyik azt felfogni?
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2019.09.09 hétfő, 14:59:03 »
Idézetet írta: dert - 2019.09.09 hétfő, 08:55:16
Sziasztok!
2.0 16v esetén a termosztát csere mekkora meló? Mik a buktatói? Mikre kell figyelni? Le kell engedni az összes vizet vagy elég a csöveket lekötni a termosztátházról és ami ott kifolyik azt felfogni?
Szerintem nem nagy durranás, bár nekem sikerült az egyik bemenő cső, termosztát házon lévő nyakát tőből letörni.
Lehet h már fáradt is volt.
Érdemes olyan termosztátot venni, amihez jár a csere tömítés is.
Én leengedném az "összes" folyadékot, mert a csöveket levéve bőven ömlik és azt nehéz felfogni. Az alkatrészeken össze-vissza folyik.
Víz leeresztés + csere + visszatöltés + légtelenítés = cca. 30-40 perc.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2019.09.09 hétfő, 21:59:53 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.09.09 hétfő, 14:59:03
Szerintem nem nagy durranás, bár nekem sikerült az egyik bemenő cső, termosztát házon lévő nyakát tőből letörni.
Lehet h már fáradt is volt.
Érdemes olyan termosztátot venni, amihez jár a csere tömítés is.
Én leengedném az "összes" folyadékot, mert a csöveket levéve bőven ömlik és azt nehéz felfogni. Az alkatrészeken össze-vissza folyik.
Víz leeresztés + csere + visszatöltés + légtelenítés = cca. 30-40 perc.
Köszi!
Hűtő alján kell leengedni az összes vizet?
Hogyan kell szakszerűen légtelenîteni?
Az egész termosztátházat cserélned kellett a törés miatt vagy csak a termosztátház elejét?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.10 kedd, 06:25:10 írta dert
»
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2019.09.10 kedd, 08:35:40 »
Idézetet írta: dert - 2019.09.09 hétfő, 21:59:53
Köszi!
Hűtő alján kell leengedni az összes vizet?
Hogyan kell szakszerűen légtelenîteni?
Az egész termosztátházat cserélned kellett a törés miatt vagy csak a termosztátház elejét?
Igen, az alján van a leeresztő csavar,
de nekem 2-esem van!
Mivel a termosztátház egy tömb, ha letörik belőle egy darab, az egész cserés lesz.
A légtelenítéshez LASSAN feltöltöttem a rendszert a max állásig. Motor beindít, tulfolyó tartály tető leszedve.
Ahogy melegszik a víz, nyit a termosztát, a vízpumpa kidolgozza a levegőt.
Ha a tartályban lemegy a vízszint utántölt, aztán tető visszazár.
Én még ránéztem egy-két nap múlva, hogy oké-e.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2019.09.10 kedd, 10:57:19 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.09.10 kedd, 08:35:40
Igen, az alján van a leeresztő csavar,
de nekem 2-esem van!
Mivel a termosztátház egy tömb, ha letörik belőle egy darab, az egész cserés lesz.
A légtelenítéshez LASSAN feltöltöttem a rendszert a max állásig. Motor beindít, tulfolyó tartály tető leszedve.
Ahogy melegszik a víz, nyit a termosztát, a vízpumpa kidolgozza a levegőt.
Ha a tartályban lemegy a vízszint utántölt, aztán tető visszazár.
Én még ránéztem egy-két nap múlva, hogy oké-e.
Nekem is mk2 van.
Igazából az a para,hogy ha törik a ház...honnan szedek másikat? Új gyárit nem vennék azért.
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2019.09.10 kedd, 13:49:25 »
Idézetet írta: dert - 2019.09.10 kedd, 10:57:19
Nekem is mk2 van.
Igazából az a para,hogy ha törik a ház...honnan szedek másikat? Új gyárit nem vennék azért.
Ne így állj hozzá.
Nekem azért tört le, mert a gyári csőszorító bilincs helyett egy awab bilincs volt fenn.
Azt meghúzva tört el a nyak.
A gyári bilincs használatánál nincs ilyen igénybevétel.
Ráadásul a csövet sem kell feltétlenül leszedni csak így kényelmesebb hozzáférni.
Alapban elég a 3 csavart kiszedni, ami mögött a termosztát van.
Egyébként bontóban lehet szerezni.
Ja még1.
Nekem könnyebb volt a folyadék leeresztés, hogy ha a hűtő, alsó konzolját leszedtem a leeresztő oldalán.
Jobban hozzá lehet férni, kevésbé folyik ide-oda.
Két csavar. 10-es Crova.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.10 kedd, 13:51:44 írta Caruso
»
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2019.09.10 kedd, 15:43:14 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.09.10 kedd, 13:49:25
Ne így állj hozzá.
Nekem azért tört le, mert a gyári csőszorító bilincs helyett egy awab bilincs volt fenn.
Azt meghúzva tört el a nyak.
A gyári bilincs használatánál nincs ilyen igénybevétel.
Ráadásul a csövet sem kell feltétlenül leszedni csak így kényelmesebb hozzáférni.
Alapban elég a 3 csavart kiszedni, ami mögött a termosztát van.
Egyébként bontóban lehet szerezni.
Ja még1.
Nekem könnyebb volt a folyadék leeresztés, hogy ha a hűtő, alsó konzolját leszedtem a leeresztő oldalán.
Jobban hozzá lehet férni, kevésbé folyik ide-oda.
Két csavar. 10-es Crova.
A gyári bilincsek visszarakhatók leszedés után?
Naplózva
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2019.09.10 kedd, 22:07:58 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.09.10 kedd, 13:49:25
Ne így állj hozzá.
Nekem azért tört le, mert a gyári csőszorító bilincs helyett egy awab bilincs volt fenn.
Azt meghúzva tört el a nyak.
A gyári bilincs használatánál nincs ilyen igénybevétel.
Ráadásul a csövet sem kell feltétlenül leszedni csak így kényelmesebb hozzáférni.
Alapban elég a 3 csavart kiszedni, ami mögött a termosztát van.
Egyébként bontóban lehet szerezni.
Ja még1.
Nekem könnyebb volt a folyadék leeresztés, hogy ha a hűtő, alsó konzolját leszedtem a leeresztő oldalán.
Jobban hozzá lehet férni, kevésbé folyik ide-oda.
Két csavar. 10-es Crova.
Kicseréltem. Végülis nem volt bonyolult.
Viszont nem lett jó. Ugyan az a tünet mint csere előtt.
Nehezen melegszik fel, fűtés gyér, mondhatni nincs. Álló helyzetben vagy városban azért eléri a hőfok mutató a normál mező negyedét. Ha országúton megyek, visszahűl a "C" betűs mezőbe. Víz átfordul, mert meleg a kiegyenlítő tartályban is. Hűtő ventilátor be be indul (ilyenkor a mutató kb negyed felett van minimálisan) rövid időre ha álló helyzetben járatom.
Mi lehet még gond? Hőmérséklet jeladó? Egy van belőle, ami a termosztátház tetején van?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.11 szerda, 07:36:50 írta dert
»
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2019.09.11 szerda, 08:03:11 »
Idézetet írta: dert - 2019.09.10 kedd, 22:07:58
Kicseréltem. Végülis nem volt bonyolult.
Viszont nem lett jó. Ugyan az a tünet mint csere előtt.
Nehezen melegszik fel, fűtés gyér, mondhatni nincs. Álló helyzetben vagy városban azért eléri a hőfok mutató a normál mező negyedét. Ha országúton megyek, visszahűl a "C" betűs mezőbe. Víz átfordul, mert meleg a kiegyenlítő tartályban is. Hűtő ventilátor be be indul (ilyenkor a mutató kb negyed felett van minimálisan) rövid időre ha álló helyzetben járatom.
Mi lehet még gond? Hőmérséklet jeladó? Egy van belőle, ami a termosztátház tetején van?
Van még1 jeladó a termosztát tömb alján
Ez adja a jelet a műszernek.
A gyér fűtés lehet, hogy eldugult fűtőradiátor.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
dert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2019.09.11 szerda, 08:23:59 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.09.11 szerda, 08:03:11
Van még1 jeladó a termosztát tömb alján
Ez adja a jelet a műszernek.
A gyér fűtés lehet, hogy eldugult fűtőradiátor.
Lehet kicserélem a jeladókat is akkor. Ha az sem hoz sikert,akkor így marad. Majd veszek télen kabátot
Naplózva
spapp
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2019.09.27 péntek, 11:55:38 »
Tisztelt Polgártársak!
RAM air sikerült már valakinek applikálnia mk2-es technikába? A neten nincs info róla. Ahogy néztem a hűtőradiátor kornyékén se hely, se lehetőség.
Üdv,
spapp
Naplózva
MK2 1999 1.8i kombi
Dolfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2019.11.22 péntek, 20:57:55 »
Ha már a motorhőmérsékletnél járunk, nekem is 2.0-ás Mondim van (99-es) és a több évvel ezelőtti motorcsere óta a műszerfali hőmérsékletjelző a zöld sáv alsó egynegyedében stabilizálódik. Ez hibára utal? Árt valaminek? Lehet köze ahhoz, hogy magasabb fordulaton az "új" motor hangosabb, mint az eredeti volt?
Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, mert örültem, hogy a rendszer legalább stabil, nem úgy mint anno, mikor normál hőmérsékletállás közben szénné égett a hengerfejes motorom...
Naplózva
Dolfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2019.11.29 péntek, 23:30:32 »
Sziasztok, hirtelen gázlevétel után egy pillanatra nagyon leesik a fordulatszám, ritkán le is tud fulladni a motor, ha viszont nem, akkor néhány másodperc alatt visszakapaszkodik a normális alapjárati fordulatszámra és ott is marad. Mi lehet az oka?
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 08:05:12 »
Idézetet írta: Dolfi - 2019.11.29 péntek, 23:30:32
Sziasztok, hirtelen gázlevétel után egy pillanatra nagyon leesik a fordulatszám, ritkán le is tud fulladni a motor, ha viszont nem, akkor néhány másodperc alatt visszakapaszkodik a normális alapjárati fordulatszámra és ott is marad. Mi lehet az oka?
Szerintem, első körben egy alapjárati motor tisztítás. Bőségesen, féktisztítóval.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Dolfi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2019.12.11 szerda, 21:34:37 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.12.02 hétfő, 08:05:12
Szerintem, első körben egy alapjárati motor tisztítás. Bőségesen, féktisztítóval.
Köszi szépen a választ! Kiderült miben volt a turpisság: Egy ismerősöm kiemelte a légtömegmérőt (két lyukas torx csavar kioldásával) és kitisztította valami ehhez való spray-vel. Azóta nyoma sincs a problémának, így egész biztosan ez volt a baja a "gépezetnek". Még egyszer köszi a tanácsot!
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2019.12.12 csütörtök, 08:24:22 »
Idézetet írta: Dolfi - 2019.12.11 szerda, 21:34:37
Köszi szépen a választ! Kiderült miben volt a turpisság: Egy ismerősöm kiemelte a légtömegmérőt (két lyukas torx csavar kioldásával) és kitisztította valami ehhez való spray-vel. Azóta nyoma sincs a problémának, így egész biztosan ez volt a baja a "gépezetnek". Még egyszer köszi a tanácsot!
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2020.02.29 szombat, 16:55:21 »
Sziasztok. Üza.szivattyút cserélnék a gépben... Csak a motorról van szó,nem kompletten jeladóval. Gondoltam csak lehúzom a régiről a csatlakozót az újra rádugom és megy? Rendeltem naivan egyet,na az nem ilyen... Ennek más a motoron a csatlakozó mint az enyémen,forrasztgatni nem nagyon akarnám,meg a gumi az alján sem illeszkedik. Létezik ebből olyan,amit egyszerűen kicserélek,nem kell forrasztgatni,nem kell kókányolni?
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2020.04.02 csütörtök, 07:55:50 »
Uraim!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap vettem észre, hogy a kocsi rángat. Enyhe gázadásnál, finoman.
Az is feltűnt, mint ha gyengébb, lomhább lenne.
Talán a fogyasztás is nőtt.
Lehet ezek között összefüggés?
Mit kellene megnéznem?
Köszönöm előre is!
Jó egészséget mindenkinek!
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Botesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2020.04.04 szombat, 23:44:05 »
Idézetet írta: Caruso - 2020.04.02 csütörtök, 07:55:50
Uraim!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Tegnap vettem észre, hogy a kocsi rángat. Enyhe gázadásnál, finoman.
Az is feltűnt, mint ha gyengébb, lomhább lenne.
Talán a fogyasztás is nőtt.
Lehet ezek között összefüggés?
Mit kellene megnéznem?
Köszönöm előre is!
Jó egészséget mindenkinek!
Szia!Még amikor az 1.6-os kombim volt ezt a kört én is lefutottam. Azt mondta az akkori szerelőm vigyem be a márkaszervízbe nem akar vele kísérletezni.Bevittem.5 perc múla jött a szervízvezető 2 gyertyával a kezében.Azt mondta:Jól nézzem meg a jobb oldalit meg utána a balt.Ránézésre egyforma de az nem bele való. Szóval Gyertyacsere megoldotta.És 30 ezrenként kellett cserélni akkor kezdte el megint persze akkor már tudtam hova kell nyúlni.
Naplózva
98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2020.04.06 hétfő, 08:00:55 »
Idézetet írta: Botesz - 2020.04.04 szombat, 23:44:05
Szia!Még amikor az 1.6-os kombim volt ezt a kört én is lefutottam. Azt mondta az akkori szerelőm vigyem be a márkaszervízbe nem akar vele kísérletezni.Bevittem.5 perc múla jött a szervízvezető 2 gyertyával a kezében.Azt mondta:Jól nézzem meg a jobb oldalit meg utána a balt.Ránézésre egyforma de az nem bele való. Szóval Gyertyacsere megoldotta.És 30 ezrenként kellett cserélni akkor kezdte el megint persze akkor már tudtam hova kell nyúlni.
Köszönöm, megnézem
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Botesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2020.06.11 csütörtök, 23:55:41 »
Sziasztok! Nem tudja valaki mi okoz ezeknél a motoroknál alacsony alapjáratot?Régóta zavart,most volt gyertya csere valamit javult de nem az igazi.Hidegen jó.Melegen 900 körül van ami ugyan stabil de remeg az egész autó.A motor egyenletesen jár egyébként.Van amikor Lemegy 500 ra is de nem ingadozik mindegyiket stabilan tartja.
Naplózva
98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2020.06.12 péntek, 07:51:51 »
Idézetet írta: Botesz - 2020.06.11 csütörtök, 23:55:41
Sziasztok! Nem tudja valaki mi okoz ezeknél a motoroknál alacsony alapjáratot?Régóta zavart,most volt gyertya csere valamit javult de nem az igazi.Hidegen jó.Melegen 900 körül van ami ugyan stabil de remeg az egész autó.A motor egyenletesen jár egyébként.Van amikor Lemegy 500 ra is de nem ingadozik mindegyiket stabilan tartja.
Én első körben megpucolnám az alapjárati motort.
Sógoromnak volt ilyen problémája Focussal.
Ott csak a GYÁRI csere segített.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2020.06.12 péntek, 18:00:38 »
Idézetet írta: Botesz - 2020.06.11 csütörtök, 23:55:41
Sziasztok! Nem tudja valaki mi okoz ezeknél a motoroknál alacsony alapjáratot?Régóta zavart,most volt gyertya csere valamit javult de nem az igazi.Hidegen jó.Melegen 900 körül van ami ugyan stabil de remeg az egész autó.A motor egyenletesen jár egyébként.Van amikor Lemegy 500 ra is de nem ingadozik mindegyiket stabilan tartja.
Szia. Amennyire én tudom,van pár dolog ami okozhat... Alapjárati motor (bár szerintem akkor ingadozna) , gyújtókábelek,gyertya,trafó. Itt is van pár lehetőség...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5093.0
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.12 péntek, 18:20:43 írta Hanko77
»
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Botesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2020.06.17 szerda, 08:56:33 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2020.06.12 péntek, 18:00:38
Szia. Amennyire én tudom,van pár dolog ami okozhat... Alapjárati motor (bár szerintem akkor ingadozna) , gyújtókábelek,gyertya,trafó. Itt is van pár lehetőség...
http://mondeo.hu/index.php?topic=5093.0
Szia!
Az alapjáratos könyvet olvastam, de mivel túl sok volt a lehetőség ezért gondoltam rákérdezek.
Naplózva
98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2020.06.17 szerda, 15:04:37 »
Idézetet írta: Botesz - 2020.06.17 szerda, 08:56:33
Szia!
Az alapjáratos könyvet olvastam, de mivel túl sok volt a lehetőség ezért gondoltam rákérdezek.
Azért van benne túl sok lehetőség, mert túl sok lehetőség van
Végig kell rajta menni, 1enként
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Botesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2020.06.20 szombat, 13:26:10 »
Idézetet írta: Caruso - 2020.06.17 szerda, 15:04:37
Azért van benne túl sok lehetőség, mert túl sok lehetőség van
Végig kell rajta menni, 1enként
Szia!Nyilván de átolvasva a fórumot arra jutottam hogy a legtöbb esetben az a baj hogy nem egyenletes az alapjárat.Nekem viszont alacsony de stabil.
Most napi használatban van a verda,majd ha nem lesz ennyire gyepálva majd akkor ráérek vele kisérletezni.
Naplózva
98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
skorpio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 647
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2020.07.02 csütörtök, 15:14:10 »
Uraim! Segítséget kérek, mert nekem nem egyértelmű : - szelepfedél tömítést cserélnénk. Most melyik cikkszámú lenne alkalmas ?
Alvázszám: WF0NXXGBBNXE51350 - Gyártási idő: 1999.04.03. - a 1061468 (1998.05.01-1999.04.30) vagy a 1126120 (1999.04.01-2000.10.31) ?
Köszönném a választ !
Naplózva
mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2020.09.10 csütörtök, 07:55:52 »
Uraim!
Jobban hozzáférhetők a gyertyák, ha leszerelem a szelepfedelet?
Gyertyacsere volt, 3 kijött, de a negyediken elforog a kulcs, mint ha nem 16-os lenne a mérete, hanem nagyobb.
Márpedig egyformák a gyertyák.
18-as gyertyakulcsom nincs.
Arra gondoltam, hogy leszedem a szelepfedelet és akkor villáskulcscsal kiszedem a gyetyát.
Lassan amúgy is érett a szelepfedéltömítés cseréje, legfeljebb előrébb hozom.
Érdemes ebben gondolkoznom, vagy lámaság?
Köszönöm.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2021.01.05 kedd, 14:22:29 »
Sziasztok.
Valaki tudja esetleg hogy az üza szivattyún az 5 érintkezö közül melyik hova van bekötve,magán a szivattyu szintjelzö egységen? Pl melyik a szintadó,melyik a szivattyu? Elsősorban a fedkomp bekötés miatt kérdezem.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2021.01.06 szerda, 07:58:57 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2021.01.05 kedd, 14:22:29
Sziasztok.
Valaki tudja esetleg hogy az üza szivattyún az 5 érintkezö közül melyik hova van bekötve,magán a szivattyu szintjelzö egységen? Pl melyik a szintadó,melyik a szivattyu? Elsősorban a fedkomp bekötés miatt kérdezem.
Szerintem a legjobban úgy jársz, ha kiszereled és megnézed, egyenként.
Nekem '19 karácsonyán adta meg magát az AC. Alvázszám alapján vettem egyet és mégis fordítva mér az üa szintjelző. Minél többet megyek, annál több benzinem van :-)
Tehát két kábel csere.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2021.01.06 szerda, 09:25:30 »
Idézetet írta: Caruso - 2021.01.06 szerda, 07:58:57
Szerintem a legjobban úgy jársz, ha kiszereled és megnézed, egyenként.
Nekem '19 karácsonyán adta meg magát az AC. Alvázszám alapján vettem egyet és mégis fordítva mér az üa szintjelző. Minél többet megyek, annál több benzinem van :-)
Tehát két kábel csere.
Az enyém én nincs fedcomp,így nem tudom a szintjelzö melyik vezetéke melyik pontra van kötve a csatlakozoban.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
skorpio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 647
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2021.01.06 szerda, 20:27:10 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2021.01.06 szerda, 09:25:30
Az enyém én nincs fedcomp,így nem tudom a szintjelzö melyik vezetéke melyik pontra van kötve a csatlakozoban.
Talán segít ....
Naplózva
mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 10:14:50 »
Idézetet írta: skorpio - 2021.01.06 szerda, 20:27:10
Talán segít ....
Szuper! Köszönöm. Most már csak azt kellene tudni hogy ebből hol veszi az üzemanyag jelet a fedcomp.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
skorpio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 647
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 20:58:36 »
Szuper! Köszönöm. Most már csak azt kellene tudni hogy ebből hol veszi az üzemanyag jelet a fedcomp.
Naplózva
mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
Botesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 22:36:34 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2021.01.07 csütörtök, 10:14:50
Szuper! Köszönöm. Most már csak azt kellene tudni hogy ebből hol veszi az üzemanyag jelet a fedcomp.
Szia!Ezt valaki nekem is elmondhatná mert nekem a vezetékköteg gyárilag megvolt de mégis csak 3 vonalat ír az üzemanyagra.
Naplózva
98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2021.01.13 szerda, 08:52:31 »
Idézetet írta: skorpio - 2021.01.07 csütörtök, 20:58:36
Szuper! Köszönöm. Most már csak azt kellene tudni hogy ebből hol veszi az üzemanyag jelet a fedcomp.
Köszi. Csak az nem tiszta még, hogy ezekből melyik megy a fedcomp 8-as lábára... Mert a legtöbb leírás a szivattyú 2-es lábáról irja,de az üres kivezetés.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2021.01.13 szerda, 08:54:06 »
Idézetet írta: Botesz - 2021.01.07 csütörtök, 22:36:34
Szia!Ezt valaki nekem is elmondhatná mert nekem a vezetékköteg gyárilag megvolt de mégis csak 3 vonalat ír az üzemanyagra.
Szia. Valószínűleg az üzemanyag szivattyú egységet kell cserélni,olyanra amiben dupla szintadós.
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ