Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 10:09:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 948699 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2011.12.31 szombat, 10:16:47 »

Sziasztok!
Igazából utolsó lehetőségként kérdezlek meg titeket mert nem akarom elhinni, hogy létezik ilyen...
Láttatok már olyat, hogy mondeoról egyszerűen eltűnt a kiegyenlítőtartály sapkája Huh? (tudom, hogy meghúztam és nem csak lazán visszatettem rá..) Velem már másodszorra fordul elő. De először csak azt hittem egy béna szerelő hagyta félig nyitva de most már komolyan kezdem azt hinni, hogy valaki rájár az autómra és ki akar cseszni velem. falbav
Szerintetek van erre esély, hogy kívülről ki lehet nyitni nyom nélkül a motorháztetőt?

Valószínűleg mindent lehet, csak akarni kell..
Elég sok menetes a kupakja és a miénken eléggé passzentos, ha meg van szorítva nem jön le könnyen.. nem hogy magától..
Esetleg egyszer gurulj el egy bontóba és kérj meg ott valakit, hogy egy kupakot rápróbálhass a tiedre és a tiedet egy másikra. Lehet, hogy nem rá való az a kupak.

OFF: Kérlek írd be az aláírásodba az autód típusát, úgy a későbbiekben sok kérdésnél időt spórolhatsz meg Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.31 szombat, 10:19:04 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:21:06 »

Sziasztok!
Igazából utolsó lehetőségként kérdezlek meg titeket mert nem akarom elhinni, hogy létezik ilyen...
Láttatok már olyat, hogy mondeoról egyszerűen eltűnt a kiegyenlítőtartály sapkája Huh? (tudom, hogy meghúztam és nem csak lazán visszatettem rá..) Velem már másodszorra fordul elő. De először csak azt hittem egy béna szerelő hagyta félig nyitva de most már komolyan kezdem azt hinni, hogy valaki rájár az autómra és ki akar cseszni velem. falbav
Szerintetek van erre esély, hogy kívülről ki lehet nyitni nyom nélkül a motorháztetőt?

MKI-nél lazán ki lehet nyitni nyom nélkül...
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:09:47 »

Valószínűleg mindent lehet, csak akarni kell..
Elég sok menetes a kupakja és a miénken eléggé passzentos, ha meg van szorítva nem jön le könnyen.. nem hogy magától..
Esetleg egyszer gurulj el egy bontóba és kérj meg ott valakit, hogy egy kupakot rápróbálhass a tiedre és a tiedet egy másikra. Lehet, hogy nem rá való az a kupak.

OFF: Kérlek írd be az aláírásodba az autód típusát, úgy a későbbiekben sok kérdésnél időt spórolhatsz meg Smiley
vazze,én például akármennyire rászorítottam az olajtöltő nyílás kupakját,akkor is kijött magától,nem is egyszer (sornégyen...) Próbáltam másikat,azzal is ugyanez volt.És akkor az hogyan?Emiatt én egyáltalán nem tartom lehetetlennek...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:10:50 »

vazze,én például akármennyire rászorítottam az olajtöltő nyílás kupakját,akkor is kijött magától,nem is egyszer (sornégyen...) Próbáltam másikat,azzal is ugyanez volt.És akkor az hogyan?Emiatt én egyáltalán nem tartom lehetetlennek...

Nekem azt múltkor csőfogóval kellett leszedni, mert szétugrott a kupak. Akkor csak nálam szorul minden? vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:16:59 »

Nekem azt múltkor csőfogóval kellett leszedni, mert szétugrott a kupak. Akkor csak nálam szorul minden? vigyor3
hát,van ahol kimondottan előny a szorulás... vigyor3
Naplózva
sanczye
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 03:22:44 »

Akkor a véletlent szinte biztosan kizárhatom... Nem tudom, hogy ez a jobb vagy a rosszabb hír Embarrassed
Majd 2.án megnézem a bontót de a kocsit el kell még valahogy gurítanom egy szerelőhöz mert egyszer csak leállt!  Undecided
Remélem semmit nem öntöttek a tankba.. Ha vizet öntenek a tankba akkor lehetséges hogy kicsit később 10 km után álljon csak mag? Illetve ha vissza gondolok már másként indult mint szokott.. Nem mondom, hogy nehezebben csak máshogy.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:12:57 »

2,0 Zetec motorral akadt egy kis (hatalmas) problémám.

Kuplungcsere után elhoztam szerelőtől a kocsit, és azóta ha a mutató eléri a 2000-es fordulatot, a motor meghal, rángat, nem megy. Ha feljebb kapcsolok, 1500-ról ismét húz. Ha ott eléri a 2000-et, akkor visszakapcsolok, így már 2500 felett van a fordulat, és ismét szépen húz a motor. Egyedül az a 2000-es fordulat problémás. Szerelő ott magyarázott, hogy márpedig ő nem nyúlt a motorhoz a kuplung cserekor, csak levette az akku sarut, és biztos ez is az újra tanulás fázisa. Eddig ilyet nem csinált, ha elcsúszott a kuplung akkor 1500-ról egy pillanat alatt felugrott 3-4000re is a fordulat, soha nem volt olyan, hogy egy fordulaton ne akarjon menni.

Látott már ilyet valaki?
Amúgy azóta hogy elhoztam a kocsit jöttem már vele 100km-t, szóval ennyi idő alatt igazán betanult volna a computer, ha tényleg csak ennyi lett volna a baja. Most is csinálja még, de mondjuk minden 2. vagy 3. esetben amikor elérem ezt a fordulatot, tehát nem mindig.
Valami ötlet hogy mi lehet vele?  falbav
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:14:20 »

2,0 Zetec motorral akadt egy kis (hatalmas) problémám.

Kuplungcsere után elhoztam szerelőtől a kocsit, és azóta ha a mutató eléri a 2000-es fordulatot, a motor meghal, rángat, nem megy. Ha feljebb kapcsolok, 1500-ról ismét húz. Ha ott eléri a 2000-et, akkor visszakapcsolok, így már 2500 felett van a fordulat, és ismét szépen húz a motor. Egyedül az a 2000-es fordulat problémás. Szerelő ott magyarázott, hogy márpedig ő nem nyúlt a motorhoz a kuplung cserekor, csak levette az akku sarut, és biztos ez is az újra tanulás fázisa. Eddig ilyet nem csinált, ha elcsúszott a kuplung akkor 1500-ról egy pillanat alatt felugrott 3-4000re is a fordulat, soha nem volt olyan, hogy egy fordulaton ne akarjon menni.

Látott már ilyet valaki?
Amúgy azóta hogy elhoztam a kocsit jöttem már vele 100km-t, szóval ennyi idő alatt igazán betanult volna a computer, ha tényleg csak ennyi lett volna a baja. Most is csinálja még, de mondjuk minden 2. vagy 3. esetben amikor elérem ezt a fordulatot, tehát nem mindig.
Valami ötlet hogy mi lehet vele?  falbav
sebességjeladó csatiját meg a főtengely jeladó csatija rendesen a helyén van?De érdemes mind a kettőt kivenni és megnézni,hogy nem-e azokkal van a gond.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:18:27 »

sebességjeladó csatiját meg a főtengely jeladó csatija rendesen a helyén van?De érdemes mind a kettőt kivenni és megnézni,hogy nem-e azokkal van a gond.

Nem tudom, amikor erről panaszkodtam a szerelőnek akkor ő csak a lambda csatiját nézte, hogy jól áll e, meg a vezérműszíj oldalon nyúlkált valami csatlakozó után. De megnézem ezeket is akkor, ha elárulod, hogy merre keressem. Smiley Köszi.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2012.01.04 szerda, 08:24:33 »

Nem tudom, amikor erről panaszkodtam a szerelőnek akkor ő csak a lambda csatiját nézte, hogy jól áll e, meg a vezérműszíj oldalon nyúlkált valami csatlakozó után. De megnézem ezeket is akkor, ha elárulod, hogy merre keressem. Smiley Köszi.
A sebességjeladó a váltó tetején van,háromszög alakú csatlakozó megy rá.De ha a lambdát nézegette,lehet,hogy vagy elszakadt a vezetéke vagy nincs rendesen összetolva (Vagy beázott) ez alul van.A főtengely jeladó meg a termosztát ház alatt van eldugva (ha ugyanott van mint az mk1) Azt például lehet,hogy a kuplungozás szétqrta,szopott vele más is.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:51:40 »

2,0 Zetec motorral akadt egy kis (hatalmas) problémám.

Kuplungcsere után elhoztam szerelőtől a kocsit, és azóta ha a mutató eléri a 2000-es fordulatot, a motor meghal, rángat, nem megy. Ha feljebb kapcsolok, 1500-ról ismét húz. Ha ott eléri a 2000-et, akkor visszakapcsolok, így már 2500 felett van a fordulat, és ismét szépen húz a motor. Egyedül az a 2000-es fordulat problémás. Szerelő ott magyarázott, hogy márpedig ő nem nyúlt a motorhoz a kuplung cserekor, csak levette az akku sarut, és biztos ez is az újra tanulás fázisa. Eddig ilyet nem csinált, ha elcsúszott a kuplung akkor 1500-ról egy pillanat alatt felugrott 3-4000re is a fordulat, soha nem volt olyan, hogy egy fordulaton ne akarjon menni.

Látott már ilyet valaki?
Amúgy azóta hogy elhoztam a kocsit jöttem már vele 100km-t, szóval ennyi idő alatt igazán betanult volna a computer, ha tényleg csak ennyi lett volna a baja. Most is csinálja még, de mondjuk minden 2. vagy 3. esetben amikor elérem ezt a fordulatot, tehát nem mindig.
Valami ötlet hogy mi lehet vele?  falbav

Én a helyedben az összes vákumcsövet átnézném.
A szerelők nem igazán szeretik visszarakni a helyükre, és tudnak furcsaságokat, meglepetéseket okozni.
Hasonló történt vellem 2003 Ford Focus 1.8 TDCI mint amit te leírtál.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:52:02 »

Én a helyedben az összes vákumcsövet átnézném.
A szerelők nem igazán szeretik visszarakni a helyükre, és tudnak furcsaságokat, meglepetéseket okozni.
Hasonló történt vellem 2003 Ford Focus 1.8 TDCI mint amit te leírtál.
ezen a vonalon indulnék el én is...
a trafó alatt van két fém cső, amik gumi csővel csatlakoznak az egr táblához. a fölső, ha nincs a helyén, akkor produkálja a leírtakat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:18:13 »

Sziasztok! Ugyanez a problémám már hetek óta, azt hittem hogy rossz benzint tankoltam, gyanakodtam az üza szűrőre, hogy eldugult. Ma vettem egy "Így csináld" könyvet és az eladó mondta, hogy ugyanez a problémája volt. Azt mondta, hogy egy jeladót kellett neki kicserélni és ezután nem volt semmi gond a kocsival. Ezután Én is ott kezdem majd a hiba keresését. Remélem segítettem az előttem szólóknak. Üdv
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:20:28 »

Sziasztok! Ugyanez a problémám már hetek óta, azt hittem hogy rossz benzint tankoltam, gyanakodtam az üza szűrőre, hogy eldugult. Ma vettem egy "Így csináld" könyvet és az eladó mondta, hogy ugyanez a problémája volt. Azt mondta, hogy egy jeladót kellett neki kicserélni és ezután nem volt semmi gond a kocsival. Ezután Én is ott kezdem majd a hiba keresését. Remélem segítettem az előttem szólóknak. Üdv
És melyik jeladót mondta?
Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:25:30 »

És melyik jeladót mondta?
A kuplungnál található CPS szenzorra utalt. Azt mondta neki a szenzortól ki kellett cserélni a vezetéket.
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:45:15 »

A kuplungnál található CPS szenzorra utalt. Azt mondta neki a szenzortól ki kellett cserélni a vezetéket.
De találtam másik hozzászólást a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.700
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2012.01.06 péntek, 18:42:19 »

Megállt a mondeós tudományom ismét. Kérném a segítségeteket!  help
Nem tudom 12l alá vinni a fogyasztását az 1,6-os motoromnak.

Amiket eddig cseréltem: gyertya, gyújtókábel, kipuf.szelep, (most már a kompresszió ok) légtömegmérő, hőgomba, lambda szonda. A fogyasztás semmit sem változott.

A motor pöccre indul a legnagyobb hidegben is, de kb fél perc után elkezd dadogni mintha nem menne minden henger és szabályosan megfullad a benzintől, utána meg  leáll. Amikor a motor egy kicsit melegszik, attól kezdve megy mint az állat, gyönyörű egyenletes a járása, szóval olyan mint amilyennek lennie kell.

Valakinek nincs valami tippje, hogy mi a görcs lehet vele?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:33:51 »

Megállt a mondeós tudományom ismét. Kérném a segítségeteket!  help
Nem tudom 12l alá vinni a fogyasztását az 1,6-os motoromnak.

Amiket eddig cseréltem: gyertya, gyújtókábel, kipuf.szelep, (most már a kompresszió ok) légtömegmérő, hőgomba, lambda szonda. A fogyasztás semmit sem változott.

A motor pöccre indul a legnagyobb hidegben is, de kb fél perc után elkezd dadogni mintha nem menne minden henger és szabályosan megfullad a benzintől, utána meg  leáll. Amikor a motor egy kicsit melegszik, attól kezdve megy mint az állat, gyönyörű egyenletes a járása, szóval olyan mint amilyennek lennie kell.

Valakinek nincs valami tippje, hogy mi a görcs lehet vele?

Nekem anno ez a hiba maf szenzor tisztítás után megszűnt. Bontottra vagy újra cserélted?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:35:09 »

Nekem anno ez a hiba maf szenzor tisztítás után megszűnt. Bontottra vagy újra cserélted?
hát igen...
ez bennem is felmerült a másik hasonlóan necces az a lambda...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:38:28 »

hát igen...
ez bennem is felmerült a másik hasonlóan necces az a lambda...
ezeket cserélte.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:51:40 »

ezeket cserélte.
ezt olvastuk...
a kérdés, hogy mire...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:46:16 »

ezt olvastuk...
a kérdés, hogy mire...

Bontottra mindkettőt.

A légtömegmérőt a szervizben kitisztítva rakták be utána hibakód törlés és a vezérlés elfogadta jónak. A lambdát tegnap raktam fel Ford márkájú és Német gyártmány A számsor nem teljesen egyezik a régivel. A másikhoz mérten semmi változást nem tapasztaltam.
Lehet hogy a fogyasztás még változhat később. Egyik ismerősöm a gyertyákra gyanakszik de az az unixtól jött és motorszámot kértek szerintem akkor az jó lehet.(szépen ki van égve)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2012.01.06 péntek, 21:55:35 »

Bontottra mindkettőt.

A légtömegmérőt a szervizben kitisztítva rakták be utána hibakód törlés és a vezérlés elfogadta jónak. A lambdát tegnap raktam fel Ford márkájú és Német gyártmány A számsor nem teljesen egyezik a régivel. A másikhoz mérten semmi változást nem tapasztaltam.
Lehet hogy a fogyasztás még változhat később. Egyik ismerősöm a gyertyákra gyanakszik de az az unixtól jött és motorszámot kértek szerintem akkor az jó lehet.(szépen ki van égve)

na látod...
a kutya a részletekben van elásva.
a gyertya hibát a tünetek nem támasztják alá..
a lambda esete viszont érdekes.
ha rosszat rosszra cserél az ember, logikusan nem változik semmi.
húzd le a csatit és próbáld ki úgy. ha nem változik semmi, akkor a rendszernek tök mindegy, hogy van-e lambdád vagy nincs.
ha az a rossz, akkor vidd vissza és dugd az eladó hátsójába.
aztán keresd meg joe-t és vegyél tőle.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:05:56 »

esetleg megnézhető még a biztije is, hátha
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:10:51 »

esetleg megnézhető még a biztije is, hátha

Nem rossz!

 Holnap megnézem, ha jól emlékszem a 13-as
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:12:44 »

na látod...
a kutya a részletekben van elásva.
a gyertya hibát a tünetek nem támasztják alá..
a lambda esete viszont érdekes.
ha rosszat rosszra cserél az ember, logikusan nem változik semmi.
húzd le a csatit és próbáld ki úgy. ha nem változik semmi, akkor a rendszernek tök mindegy, hogy van-e lambdád vagy nincs.
ha az a rossz, akkor vidd vissza és dugd az eladó hátsójába.
aztán keresd meg joe-t és vegyél tőle.



 falbav falbav falbav Már próbáltam széthúzott csatival ugyanúgy ment mint előtte.
Mikor a Maf-ot cseréltem akkor jelezte a lambda hibát a számítógép de akkor rosszul volt a vezeték összedugva. Igazítás után nem jelzett tovább hibát. Most ezt vettem ki belőle.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:48:39 »



 falbav falbav falbav Már próbáltam széthúzott csatival ugyanúgy ment mint előtte.
Mikor a Maf-ot cseréltem akkor jelezte a lambda hibát a számítógép de akkor rosszul volt a vezeték összedugva. Igazítás után nem jelzett tovább hibát. Most ezt vettem ki belőle.
akkor sajna vész üzemmódban műxik a verda. nem csoda, hogy szomjas a kicsike..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2012.01.07 szombat, 14:36:08 »

ezen a vonalon indulnék el én is...
a trafó alatt van két fém cső, amik gumi csővel csatlakoznak az egr táblához. a fölső, ha nincs a helyén, akkor produkálja a leírtakat...

Ma ismét volt időm egy picit rálesni a kocsira.
A két gumi cső rá van tolva a fém csőre, csak nem teljesen... A felső volt a legjobban lecsúszva, de ha jól sejtem, akkor a fém csövön levő "bütyökre" teljesen rá kell tornászni a gumi csövet, hisz az tartaná ott. Ez viszont egyenlőre képtelenség, mert most egy darab szerszámot nem hoztam magammal Győrbe (még egy csavarhúzóm sincs itt, pedig a cégnél szerelési folyamatmérnök vagyok - ezt a helyzetet adjátok össze Smiley ) és legalább a gégecsövet le kéne szedni ami a légszűrőtől megy a pillangó felé, hogy odaérjek a csövekhez. (Ha lenyúlok valahogy mögötte, akkor a gumi csövet nem bírom megmarkolni, csak a rajta levő hálós cuccot tudom húzogatni rajta.

Ezekre a csövekre gondolok:


Kézzel amíg bírtam benyomtam most, aztán elmentem 2 tesztkörre. Indulás után 1-est, 2-est szépen kiforgatta, (szó szerint, kipörgésgátló villogott indulásnál - azért látszik, hogy már nem csúszik a kuplung,) aztán amikor 3.ba raktam, ismét kezdte - gondolom addigra lerázódott egy picit. Aztán rángatott végig, amíg be nem melegedett a motor. Melegedés után viszont már jobb lett a helyzet, csak 1 alkalommal jött elő a hiba. Oké, megálltam, hagytam kihűlni, és új próbakör. Már 1-2-be is rángatott, addig, amíg be nem melegedett rendesen. Utána megint jobb lett a helyzet.
Hétvégén ha hazamegyek, rászenvedem a csöveket rendesen, de félek, hogy esetleg a hőmérséklet jeladóval sincs minden rendben, vagy valamiért nem akarja bedúsítani a keveréket. (Vagy csak ahogy nincs meg rendesen a vákuum, nem kezeli rendesen az EGR-t, és beengedi a gázokat az égéstérbe esetleg és ezért nem lesz elég a benzin hogy forogjon?)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2012.01.07 szombat, 15:54:26 »

Ma ismét volt időm egy picit rálesni a kocsira.
A két gumi cső rá van tolva a fém csőre, csak nem teljesen... A felső volt a legjobban lecsúszva, de ha jól sejtem, akkor a fém csövön levő "bütyökre" teljesen rá kell tornászni a gumi csövet, hisz az tartaná ott. Ez viszont egyenlőre képtelenség, mert most egy darab szerszámot nem hoztam magammal Győrbe (még egy csavarhúzóm sincs itt, pedig a cégnél szerelési folyamatmérnök vagyok - ezt a helyzetet adjátok össze Smiley ) és legalább a gégecsövet le kéne szedni ami a légszűrőtől megy a pillangó felé, hogy odaérjek a csövekhez. (Ha lenyúlok valahogy mögötte, akkor a gumi csövet nem bírom megmarkolni, csak a rajta levő hálós cuccot tudom húzogatni rajta.

Ezekre a csövekre gondolok:


Kézzel amíg bírtam benyomtam most, aztán elmentem 2 tesztkörre. Indulás után 1-est, 2-est szépen kiforgatta, (szó szerint, kipörgésgátló villogott indulásnál - azért látszik, hogy már nem csúszik a kuplung,) aztán amikor 3.ba raktam, ismét kezdte - gondolom addigra lerázódott egy picit. Aztán rángatott végig, amíg be nem melegedett a motor. Melegedés után viszont már jobb lett a helyzet, csak 1 alkalommal jött elő a hiba. Oké, megálltam, hagytam kihűlni, és új próbakör. Már 1-2-be is rángatott, addig, amíg be nem melegedett rendesen. Utána megint jobb lett a helyzet.
Hétvégén ha hazamegyek, rászenvedem a csöveket rendesen, de félek, hogy esetleg a hőmérséklet jeladóval sincs minden rendben, vagy valamiért nem akarja bedúsítani a keveréket. (Vagy csak ahogy nincs meg rendesen a vákuum, nem kezeli rendesen az EGR-t, és beengedi a gázokat az égéstérbe esetleg és ezért nem lesz elég a benzin hogy forogjon?)
fillérekért lehet kapni gumicsöveket.A másik lehetőség,hogy fogsz egy kábelkötegelőt és bilincsnek használva rögzíted a csövet.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2012.01.07 szombat, 17:57:25 »

esetleg megnézhető még a biztije is, hátha

Bizti ok. de azért aktam bele másikat változás semmi.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:04:54 »

akkor sajna vész üzemmódban műxik a verda. nem csoda, hogy szomjas a kicsike..

Létezik, hogy a számítógép nem mutat lambda hibát és a szonda mégis rossz?
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2012.01.07 szombat, 18:08:08 »

Ma ismét volt időm egy picit rálesni a kocsira.
A két gumi cső rá van tolva a fém csőre, csak nem teljesen... A felső volt a legjobban lecsúszva, de ha jól sejtem, akkor a fém csövön levő "bütyökre" teljesen rá kell tornászni a gumi csövet, hisz az tartaná ott. Ez viszont egyenlőre képtelenség, mert most egy darab szerszámot nem hoztam magammal Győrbe (még egy csavarhúzóm sincs itt, pedig a cégnél szerelési folyamatmérnök vagyok - ezt a helyzetet adjátok össze Smiley ) és legalább a gégecsövet le kéne szedni ami a légszűrőtől megy a pillangó felé, hogy odaérjek a csövekhez. (Ha lenyúlok valahogy mögötte, akkor a gumi csövet nem bírom megmarkolni, csak a rajta levő hálós cuccot tudom húzogatni rajta.

Ezekre a csövekre gondolok:


Kézzel amíg bírtam benyomtam most, aztán elmentem 2 tesztkörre. Indulás után 1-est, 2-est szépen kiforgatta, (szó szerint, kipörgésgátló villogott indulásnál - azért látszik, hogy már nem csúszik a kuplung,) aztán amikor 3.ba raktam, ismét kezdte - gondolom addigra lerázódott egy picit. Aztán rángatott végig, amíg be nem melegedett a motor. Melegedés után viszont már jobb lett a helyzet, csak 1 alkalommal jött elő a hiba. Oké, megálltam, hagytam kihűlni, és új próbakör. Már 1-2-be is rángatott, addig, amíg be nem melegedett rendesen. Utána megint jobb lett a helyzet.
Hétvégén ha hazamegyek, rászenvedem a csöveket rendesen, de félek, hogy esetleg a hőmérséklet jeladóval sincs minden rendben, vagy valamiért nem akarja bedúsítani a keveréket. (Vagy csak ahogy nincs meg rendesen a vákuum, nem kezeli rendesen az EGR-t, és beengedi a gázokat az égéstérbe esetleg és ezért nem lesz elég a benzin hogy forogjon?)
Ha Győrben vagy és szerszám kell,akkor csörrents meg 20-485-nulla-2-kilencven.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2012.01.07 szombat, 19:24:04 »

Létezik, hogy a számítógép nem mutat lambda hibát és a szonda mégis rossz?

hát ja,mert lehet olyan köztes állapot is,amikor még nem is rossz meg nem is jó.Bár,hogy ezt egy diagnosztikán hogy lehet kiszűrni?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:28:03 »

hát ja,mert lehet olyan köztes állapot is,amikor még nem is rossz meg nem is jó.Bár,hogy ezt egy diagnosztikán hogy lehet kiszűrni?

Ritkán fordul elő, hogy két lambda is egyforma hibát mutasson, de hétfőn visszaviszem a bontósnak. Kicseréli, rendes gyerek adott rá garanciát. Amúgy is megyek hozzá egy holtpont jeladóért.

Ha ezzel sem változik akkor beviszem a Ford szervizbe hátha tudnak mondani valamit.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:10:20 »

Ritkán fordul elő, hogy két lambda is egyforma hibát mutasson, de hétfőn visszaviszem a bontósnak. Kicseréli, rendes gyerek adott rá garanciát. Amúgy is megyek hozzá egy holtpont jeladóért.

Ha ezzel sem változik akkor beviszem a Ford szervizbe hátha tudnak mondani valamit.
vazze,én 8500 ft-ért+1000 ft postáért vettem NGK lambdaszondát.Gyakorlatilag a gyárival megegyező,eddig 3 autóban használtam/használom a véhatosban a legnagyobb elégedettségemre.Gyertya milyen került bele?MErt a jelenlegi autómban például NGK volt,csak épp nem ebbe való,még jó,hogy a menetet nem baszták szét.Vettem nemrég újakat,ami ebbe való és azóta halleluja...a főtengely jeladóra gondolsz,mint holtponti jeladóra?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 21:12:42 írta misi107 » Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:39:49 »

vazze,én 8500 ft-ért+1000 ft postáért vettem NGK lambdaszondát.Gyakorlatilag a gyárival megegyező,eddig 3 autóban használtam/használom a véhatosban a legnagyobb elégedettségemre.Gyertya milyen került bele?MErt a jelenlegi autómban például NGK volt,csak épp nem ebbe való,még jó,hogy a menetet nem baszták szét.Vettem nemrég újakat,ami ebbe való és azóta halleluja...a főtengely jeladóra gondolsz,mint holtponti jeladóra?


Én 4000-ért vettem a bontott szondát. Lehet, hogy nem ez volt az évszázad üzlete.
Gyertya unixos NGK motorszám után adva, szerintem ok.
Jeladóra az alsóra vagyis a főtengelyére gondoltam. Ma kivettem a számát fel írni megpróbálok ugyan ilyet keresni bele.
Melyik szokott gyakrabban bedögleni a főtengelyé vagy a vezérmű tengelyé?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:41:03 »


Én 4000-ért vettem a bontott szondát. Lehet, hogy nem ez volt az évszázad üzlete.
Gyertya unixos NGK motorszám után adva, szerintem ok.
Jeladóra az alsóra vagyis a főtengelyére gondoltam. Ma kivettem a számát fel írni megpróbálok ugyan ilyet keresni bele.
Melyik szokott gyakrabban bedögleni a főtengelyé vagy a vezérmű tengelyé?
inkább a főtengelyé,azzal szívott más is.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:30:49 »

inkább a főtengelyé,azzal szívott más is.

Ok.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:10:52 »

inkább a főtengelyé,azzal szívott más is.

Ma raktam bele másik főtengely jeladót meg kicseréltem megint a szondát is meg kapott másik gyertyát is, de csak a vérnyomásom emelkedett az egekbe.
Beindítom, szépen jár félpercig utána köhög tüszköl végül lefullad. Újra indítok, remegve mint valami háromhengeres kínlódik meg leáll amíg egy picit melegszik a motor, ha megmozdul a hőfokmérő utána megyen mint az állat és gyönyörű egyenletes a járása is ilyenkor.

Beletörődnék, hogy ilyen de a dög min70 max 106 kilométert hajlandó menni 12liter benzinnel.
Mérgemben megfenyegettem ha nem hajlandó megváltozni, legközelebb az utastérbe tankolok és benne felejtek egy égő cigarettát. 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:21:35 »

ez lambda lesz.
hidegen még nem ad jeltet, kb 20 sec után már a fűtése miatt aktív és fals jelet ad.
de csak szerintem, mert nem értek ehhez sem.....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:52:10 »

ez lambda lesz.
hidegen még nem ad jeltet, kb 20 sec után már a fűtése miatt aktív és fals jelet ad.
de csak szerintem, mert nem értek ehhez sem.....

Eddig három bontottat próbáltam. Mindegyik rossz lenne?  falbav falbav
Alig több mint két hónapja van nálam a gép, ha jól számolom eddig 97 ezret költöttem rá szinte a semmiért. Emellett szinte az összes szabad időmet a szereléssel töltöm Kifogytam a pénzből, új szondára már nem telik, max egy hiba kiolvasás, ha az sem hoz ki valami kézzel fogható hibát akkor lehet hogy feladom.  gun gun gun

Úgy tűnik, a mondeók istene nem akar befogadni a csapatba.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:58:33 »

Eddig három bontottat próbáltam. Mindegyik rossz lenne?  falbav falbav
Alig több mint két hónapja van nálam a gép, ha jól számolom eddig 97 ezret költöttem rá szinte a semmiért. Emellett szinte az összes szabad időmet a szereléssel töltöm Kifogytam a pénzből, új szondára már nem telik, max egy hiba kiolvasás, ha az sem hoz ki valami kézzel fogható hibát akkor lehet hogy feladom.  gun gun gun

Úgy tűnik, a mondeók istene nem akar befogadni a csapatba.
villogtattál hibakódot?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:47:31 »

villogtattál hibakódot?

mk2-nél lehet villogtatni?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:56:43 »

mk2-nél lehet villogtatni?
nem tudom, de ki kéne próbálni Cheesy
most elnéztem a topikot, de neki egyszerűbb dolga van, ott a csati
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2012.01.10 kedd, 17:07:12 »

villogtattál hibakódot?

Fogalmam sincs hogy mi az a villogtatás.
A wikiben találtam olyat hogy motorvezérlő újratanítása.
Akkusaru le stb stb azt végigcsináltam már vagy háromszor.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2012.01.10 kedd, 17:29:07 »

Fogalmam sincs hogy mi az a villogtatás.
A wikiben találtam olyat hogy motorvezérlő újratanítása.
Akkusaru le stb stb azt végigcsináltam már vagy háromszor.
ne foglalkozz vele,az nálad már nem működik.A kormány alatt a burkolatban van egy obd csatlakozó,onnan lehet kódokat kiolvasni.Vagy veszel egy műszert (7-10e körül vannak) vagy egy laptop,csatlakozó+program.Harmadik lehetőség,hogy kiolvassák neked műhelyben x forintért.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2012.01.10 kedd, 17:39:53 »

Fogalmam sincs hogy mi az a villogtatás.
A wikiben találtam olyat hogy motorvezérlő újratanítása.
Akkusaru le stb stb azt végigcsináltam már vagy háromszor.

Tudom, már cserélted, de ha lehúzod a MAF csatiját és leveszed a burkolatát, akkor meg tudod nézni, mennyire piszkosak benne a szálak.
Anno én is cserélgettem gyertyákat, nézegettem biztiket de lambda csere előtt úgy gondoltam, kitisztítok mindent, hátha bejön.
Bejött.

(Persze ettől még a lambdám nem éppen tökéletes.. tavasszal cserélni kéne a hátsó ívekkel együtt...)
A tisztítás előtt nehezen indult az autó, általában elég gyorsan lefulladt. Ha már járt a motor, de nem melegedett be, akkor pedig kb 2000-3000 között rángatott mint a fene, szóval 2000-nél váltottam mindig, így elviselhető volt.
Persze nem biztos, hogy Nálad is ez a gond, de azért leírtam, hátha segít Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2012.01.10 kedd, 18:31:45 »

ne foglalkozz vele,az nálad már nem működik.A kormány alatt a burkolatban van egy obd csatlakozó,onnan lehet kódokat kiolvasni.Vagy veszel egy műszert (7-10e körül vannak) vagy egy laptop,csatlakozó+program.Harmadik lehetőség,hogy kiolvassák neked műhelyben x forintért.

Ha időm engedi akkor még a héten benézek egy műhelybe, a múltkor 2500-ért  kiolvasták, még aznap kicseréltem a maf-ot és a hibakódot ingyen törölték.
Szerintem ez nem drága.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2012.01.10 kedd, 18:45:47 »

Tudom, már cserélted, de ha lehúzod a MAF csatiját és leveszed a burkolatát, akkor meg tudod nézni, mennyire piszkosak benne a szálak.
Anno én is cserélgettem gyertyákat, nézegettem biztiket de lambda csere előtt úgy gondoltam, kitisztítok mindent, hátha bejön.
Bejött.

(Persze ettől még a lambdám nem éppen tökéletes.. tavasszal cserélni kéne a hátsó ívekkel együtt...)
A tisztítás előtt nehezen indult az autó, általában elég gyorsan lefulladt. Ha már járt a motor, de nem melegedett be, akkor pedig kb 2000-3000 között rángatott mint a fene, szóval 2000-nél váltottam mindig, így elviselhető volt.
Persze nem biztos, hogy Nálad is ez a gond, de azért leírtam, hátha segít Smiley

Nekem nagyon könnyen indul és semmilyen fordulaton sem rángat csak megfullad, ha leszállok a gázról. Nem akarom elkiabálni de ma reggel mintha kicsit barátságosabb lett volna a hangja.
Hibaolvasás után fog kapni egy szondát ha szükséges, utána meg majd meglátjuk.
 A MAF-ot kitisztíthatom  semmibe sem kerül
Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2012.01.11 szerda, 09:24:22 »

Ha időm engedi akkor még a héten benézek egy műhelybe, a múltkor 2500-ért  kiolvasták, még aznap kicseréltem a maf-ot és a hibakódot ingyen törölték.
Szerintem ez nem drága.

Hello! Hol olvastattad 2500-ért? Nekem a Cromaxnál 5500-ért vállalják. válaszodat előre is köszi.
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.