Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 08:00:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 947960 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2012.01.27 péntek, 20:43:22 »

Úgy tudom az mk1re jellemzőbbek az ilyen szigetelés porladások, mivel 97-es a verda, lehet még mk1e-es jeladó van benne. (Ha egyáltalán ugyanaz a kettő..)

96 év vége felé már  Mk2-k jöttek ki.
Nekem is 97-es van és a főtengely jeladó valamint mindkét hőfok jeladó szigetelése sérült, szerintem a kipufogóhoz túl közel van és amiatt. A motortérben máshol nem láttam hasonlót.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:24:31 »

 Sziasztok érdeklödni szeretnék  1.8  benzines motorom van és ha bemelegszik akkor ingázni kezd néha leis ál tudnátok valami okosat mondani 
ezeket cseréltem (  alapjárati motor; EGR szelep kitakaritva  + kipufogo alati szelep kipucolva )
 és még mindig  csínálja
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:28:14 »

Sziasztok érdeklödni szeretnék  1.8  benzines motorom van és ha bemelegszik akkor ingázni kezd néha leis ál tudnátok valami okosat mondani  
ezeket cseréltem (  alapjárati motor; EGR szelep kitakaritva  + kipufogo alati szelep kipucolva )
 és még mindig  csínálja
ja,lambda szonda...maf....

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 20:29:20 »

ja,lambda szonda...maf....


nyes nyes nyes Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:51:45 »

Aztis cseréltem de viszont ojat kaptam a amit átt kelet forasztani mert nem stimelt a steker lehet akkor  felcseréltük a két fehér vezetéket
kösszönöm megnézem 
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2012.01.31 kedd, 03:49:41 »

Ő csak így tud szólni ha baj van.

Maci egyszer eleresztette a hűtőfolyadékot,ha ezt nem tette volna lehet soha nem veszem észre az eltört motortartóbakot, csak mikor már....

Lehet téged is csak figyelmeztet egy nagyobb bajra Wink De remélem nincs nagy baja az autódnak.

DE sajna nagybaja van... Jobb oldali belső féltengelycsukló kuka. A legszebb az egészben hogy csak külső csuklót lehet kapni a boltba  vigyor3 Komplett csere oldja meg...
Sikerült bontottat szerezni smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2012.01.31 kedd, 17:55:19 »

Mindenkinek hálásan köszönöm a válaszokat, a segítséget. A problémát tegnap sikeresen elhárítottam. Mindenki okulása végett beírom a megoldást.

A blokk oldalán levő hőmérő szenzor két kábeléről a csatlakozó tövétől 10-15mm hosszon lejött a műanyag burkolat, és zárlatolgatott. Gondolom ez okozta, hogy néha hidegen leesett a fordulat 400 köré és fuldokolt, illetve hogy alacsony fordulaton behalt az autó. Tegnap körbetekertem szigetelőszalaggal (majd hétvégén keresek hőállóbb megoldást, mert a szigetelőszalag leolvad róla folyton), aztán újra tanítottam a compit. Az eredmény eddig tökéletes, ma reggel hideg motorral egyetlen rángatás nélkül eljött, szépen megy, gyönyörű hangja van, felső fordulaton sem hal be (6500-as fordulatig huzattam tegnap 2.ban:), minden szép és jó. Remélem így is marad.

Tapasztalt hasonló kábel sztriptízt más is? - Esetleg van más hely ahol számíthatok hasonlóra?

No, szenvedésem tovább folytatódik a rángató, fulladozó motorral.
Gyakorlatilag a hőmérő szenzor kábelek leszigetelésének napján jó volt arra a 25km-re amit mentem, majd másnap reggel már újra kezdett szórakozni, és estére minden a régi volt. Álló helyzetben, alapjáraton odarúgok fullad, második (erőteljesebb) gázadásra felpörög, majd 2000-2500-as fordulat környékén rángat. Garázsban meghallgattuk, rángatáskor 3 hengerezik, durrog, mikor éppen mit.
Ami viszont furcsa, hogy MAF szenzort lehúzva minden tökéletes, semmi nyűgje nincs, hatalmasat lép.

Javasolták, hogy mérjek üzemanyagnyomást, hátha az AC haldoklik. Meleg motorral, alapjáraton 2,5 bar-t mutatott kereken a guminyomásmérő. (Ez azt hiszem jó, emelt fordulaton viszont nem néztem  falbav )

Elmentem ***-hez egy másik MAF szenzorért. Neki mindjárt furcsa volt, hogy MK I-es (fém házas, 93-al kezdődő kódú) MAF van egy 97-es MK II-ben. Kicseréltük egy ugyan ilyen szenzorra, és a hibák változatlanul megmaradtak. Viszont mutatta az MK II MAF(műanyag házas) szenzort, annak a csatlakozója sem ilyen, így nem tudtuk átpróbálni most hirtelen.

VSS-re azt mondják, hogy felesleges cserélni, hisz a digitális műszerfal arról kapja a jelet, és ha a VSS hibás lenne, akkor a műszerfal sem működne tökéletesen.


Hibakódot próbáltunk autószerelőnél olvasni, de az OBD II-es hibakód olvasója nem ismerte fel a kocsit, más meg nincs neki, szóval ezt is buktam.

Ötletek merre tovább?  help Huh?

Szerk: Microcat-ben alvázszám alapján rákerestem, és aszerint ez a számú (93-al kezdődő kódú) szenzor kell rá...
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 11:29:38 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:21:22 »


Ami viszont furcsa, hogy MAF szenzort lehúzva minden tökéletes, semmi nyűgje nincs, hatalmasat lép.
miért máshol keresed akkor a hibát?
kérj kölcsön egy maf-ot, ami jó hozzá, aztán kiderül ha mész vele
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:18:56 »

No, szenvedésem tovább folytatódik a rángató, fulladozó motorral.[...]

Esetleg még nézd át a maf kábeleit, csatlakozóját.. hátha látsz valami gyanúsat Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 02:41:27 »

http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/FORD/MONDEO%2B%25C2%25B497/PTR5A-13/9848/

http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?lap=106_107_2144_4587_4588_4589_4590

Ki melyikre szavaz? smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2012.02.08 szerda, 21:52:24 »

Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
 elöreis köszönöm a vàlaszokat
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2012.02.08 szerda, 21:56:58 »

Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
 elöreis köszönöm a vàlaszokat

És milyen felszereltségű a verda ghia clx glx?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:04:51 »

Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
 elöreis köszönöm a vàlaszokat
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:16:24 »

Clx 1.8 benzin
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2012.02.08 szerda, 23:10:02 »

Clx 1.8 benzin

Abba való színű nincs elő kábelezve a tempomat...  szomoru1 akkor kevés munkával megúsznád, de azért nézd meg a fenti link alapján le van írva mít kell keresni ha még is be van vezetékelve akkor nem nagy ügy megcsinálni  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 09:57:00 »

Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
 elöreis köszönöm a vàlaszokat
Clx 1.8 benzin
Hát, nem kis meló. Egy szóval: Szhopás.
Szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:01:53 »

Hát, nem kis meló. Egy szóval: Szhopás.
Szerintem.
így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum  eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:03:13 »

így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum  eplus2
Egy lópikulát ghia x...szerintem az övé a mondeok nagy világában egyedüli.A nagy világot szó szerint értem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:04:41 »

így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum  eplus2

Jam hallottam róla  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:18:26 »

Jam hallottam róla  smile
NEm hallani kell,hanem látni...
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:25:03 »

Esetleg még nézd át a maf kábeleit, csatlakozóját.. hátha látsz valami gyanúsat Smiley

Szombaton meggyógyult a gép, a MAF volt a bűnös.
Vettem torx készletet, és szétszedtem, mert "nehogy már kifogjon rajtam egy szenzor", és hát a megoldás itt lapult: a két szál "háta" (tehát a MAF csatorna lezárt része felőli oldala) poros volt. A berakott bontott szenzornál meg mindkét szál mintha olajos és kormos lett volna. Valószínűleg ezért volt az, hogy a bontott szenzorral rosszabb volt a helyzet, mint az eredetivel (gázadáskor egyből fulladt vele).
WD40 és egy tiszta rongy keveréke megoldotta a bajt, azóta mindkét szenzorral problémamentesen ugrik a kocsi.
A tisztítás óta megtettem kb. 150km-t, és minden szép és jó. Remélhetőleg már így is marad.

Tehát a MAF-on egy kis por miatt alacsony fordulaton rángatott, nem akart menni, néha 3 hengerezett, aztán olyan 2000-2500-as fordulat körül teljesen meghalt a gép, csak nagyon lassan volt hajlandó gyorsítani, majd e fordulat felett minden tökéletes volt.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:35:16 »

NEm hallani kell,hanem látni...

 Roll Eyes

Egyszer biztos sikerül sort keríteni rá ha a minitalikra még el jár egyáltalán...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:42:55 »

Szijaztok megnéztem a kuplung és a fék pedál köszt acsatit 2lila szál megyrá de viszont meg érintetem valamielöl a Géptérbe bugot ojasmi hangja volt mint amikor gujtásra rakom és a ác bugna van valakinek öttlete ??
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2012.02.21 kedd, 18:47:38 »

Sziasztok!

Bocsi a tudatlanságomért. 1997-2000 Ford Mondeo manual benzines (1.800 köbcenti). Mennyi a tank űrtartalma Huh? Fogyasztást akarom mérni.

Eddig úgy csináltam, full tank oszt pár száz után újra full Cheesy Csak sajnos nem volt pénzem tankolni, most meg pláne nem. Sad Mert most már a felénél is túl van. Pedig pont most vagyok kiváncsi, eddig távutakat csináltam. És yól fogyasztott, 6 litert. A jelenlegi felállást pedig vegyesen ment. És nincs pénzem full tankra ezért jó lenne tudni az űrtartalmát. Kimerítem a tankot. Most először merítem ki, csak nem hal bele.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:10:56 »

Sziasztok!

Bocsi a tudatlanságomért. 1997-2000 Ford Mondeo manual benzines (1.800 köbcenti). Mennyi a tank űrtartalma Huh? Fogyasztást akarom mérni.

Eddig úgy csináltam, full tank oszt pár száz után újra full Cheesy Csak sajnos nem volt pénzem tankolni, most meg pláne nem. Sad Mert most már a felénél is túl van. Pedig pont most vagyok kiváncsi, eddig távutakat csináltam. És yól fogyasztott, 6 litert. A jelenlegi felállást pedig vegyesen ment. És nincs pénzem full tankra ezért jó lenne tudni az űrtartalmát. Kimerítem a tankot. Most először merítem ki, csak nem hal bele.


A kezelési útmutató szerint 61,5 liter.
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:26:15 »

A kezelési útmutató szerint 61,5 liter.

Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen Sad
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:33:03 »

Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen Sad

Az szerintem teljesen jó  Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:37:03 »

Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen Sad
vannak itt sokan, akik örülnének ilyen fogyinak.
1.8-al 10 felett járnak legtöbben vegyesben...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:52:43 »

...eddig. Mert a negyedénél van. Szerintem lesz ez 8-9 is.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2012.02.21 kedd, 20:04:13 »

...eddig. Mert a negyedénél van. Szerintem lesz ez 8-9 is.

Nekem negyed tanknál van benne 12l a kútoszlop kivilágításáig. Fogyasztásom vegyesben főleg rövidtávon  12-16 eddig, most már ha minden igaz úgy 9-10 között lesz.
A te fogyid vagy baromira jó, vagy elszámoltál valamit.
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2012.02.21 kedd, 20:35:31 »

Nekem negyed tanknál van benne 12l a kútoszlop kivilágításáig. Fogyasztásom vegyesben főleg rövidtávon  12-16 eddig, most már ha minden igaz úgy 9-10 között lesz.
A te fogyid vagy baromira jó, vagy elszámoltál valamit.

Hogy tudtad leszoírtani 16-ról 9-re? :O beszereltél bilincset, mint a túlsúlyos embereknél a gyomorszájra? Smiley

Ami a fogyasztásom illeti. Apám tanított rá. LADA-nk volt, 6-8 litert távon és vegyesen 10-11 litert produkált. Utána Suzuki swift. Az öreg olyat csinált, amit máig nem értem és nem is tudom leutánozni. Mohács-Szolnok 3,7 liter. Szerintem azért sikerült neki, mert becsületes kúton tankolt és hátszéele volt Cheesy Mondeo távon 5,7 liter. Szal itt is kudarcot vallottam a 6 literemmel. Pedig megszabtam, hogy csak 1 kúton tankoljunk Smiley. Nincs elszámolás, mert 2 tizedes vesszőig rögzítjük az adatokat és full tankkal mértük. Nem hagyatkoztunk az órára. Szálított tömeg +/-30kg szal itt sem tudtam belekötni az öregbe. Szerintem az a titka, hogy visszaváltásnál szinte észre sem lehet venni. Akármilyen forgalom van. Yó! Kivéve ha szitu van, de az nem esik ugye sűrűn. Nekem meg már görcsöl a lábam, ha 3 perces dugóba kerülök. Gumilába van az öregnek. Cheesy
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2012.02.21 kedd, 21:15:37 »

Hogy tudtad leszoírtani 16-ról 9-re? :O beszereltél bilincset, mint a túlsúlyos embereknél a gyomorszájra? Smiley

Ami a fogyasztásom illeti. Apám tanított rá. LADA-nk volt, 6-8 litert távon és vegyesen 10-11 litert produkált. Utána Suzuki swift. Az öreg olyat csinált, amit máig nem értem és nem is tudom leutánozni. Mohács-Szolnok 3,7 liter. Szerintem azért sikerült neki, mert becsületes kúton tankolt és hátszéele volt Cheesy Mondeo távon 5,7 liter. Szal itt is kudarcot vallottam a 6 literemmel. Pedig megszabtam, hogy csak 1 kúton tankoljunk Smiley. Nincs elszámolás, mert 2 tizedes vesszőig rögzítjük az adatokat és full tankkal mértük. Nem hagyatkoztunk az órára. Szálított tömeg +/-30kg szal itt sem tudtam belekötni az öregbe. Szerintem az a titka, hogy visszaváltásnál szinte észre sem lehet venni. Akármilyen forgalom van. Yó! Kivéve ha szitu van, de az nem esik ugye sűrűn. Nekem meg már görcsöl a lábam, ha 3 perces dugóba kerülök. Gumilába van az öregnek. Cheesy

Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2012.02.21 kedd, 21:59:23 »

Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.

16liter az nagyon durva, én felgyújtanám ha annyi lenne:vigyor3: Nekem nagyon váltózó a vezetési stílusom ha nyomom neki akkor is 11-12 liternél nem több városba, ez 5000-6000ford váltást jelent már ahogy a forgalom engedi persze  vigyor3 Jól megy a súlyához képest de azért tudjuk hogy nem sport autó és nem fog olyan élményt okozni mint 1st vagy más off sportosabb verda smile így legtöbbször ha megyek valahová beülök beindítom, lassan meggurulok 2500ford váltok és élvezem a csendes utasteret és kényelmet amit nyújt így városba is télen -10fokba megúszom 8 , 8.5l-ből országuton minden legnagyobb megengedett sebességhatárt betartva motorfékezve ha az volt a célszerű, kinyomott kuplung ha meg az sopron nyíregyháza táv 6,1volt a legjobb  smile
De azért tud menni 220-at is ha arról van szó  eplus2 de arra ritkán kerül sor....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2012.02.21 kedd, 22:10:19 »

Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.

Hát igen. Nem szerelemből lett véve a Mondeo. Ennyire telett és akkoriba a választékok közül ez bizonyult a legjobbnak ár/arány értékben. Sokan a fogyasztás miatt nem tanácsoltak. Én meg amolyan vagyok, hogy ha kell előzni, akkor nem akarok hallani visító hangokat a motorból. És a szerelőm bevallotta, hogy Ford-oknál otthon van. Nem bántam meg, de nem is istenítem. Viszont nagyon biztonságos autó. Ha kell gyorsulni, akkor megy mint a huzat. Ezek közül döntöttem a Mondeo mellett: Fiat Martea, Renault Laguna, Ignis és Focus. Focus nagyon jó lett volna, de sajnos nem adott a bank kölcsön. Önerőre szánt sayát pénzem a Focus-hoz hozzáadtam, amit kaptam kölcsön a családtól pár százat. Visszagondolva Focus rövid lett volna.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.21 kedd, 23:12:55 írta chungee » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2012.02.22 szerda, 14:02:25 »

Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2012.02.22 szerda, 14:13:18 »

Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
kopott vízpumpa lapátok.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2012.02.22 szerda, 14:18:22 »

kopott vízpumpa lapátok.

Tuti?   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2012.02.22 szerda, 15:04:59 »

Tuti?   vigyor3
nem. cukrász vagyok nem autó diagnoszta vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2012.02.22 szerda, 15:42:46 »

Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?

karton nélkül is jónak kéne lennie. mértetek ellenállást is vagy csak a mutatóra hagyatkoztok?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2012.02.22 szerda, 15:46:28 »

karton nélkül is jónak kéne lennie. mértetek ellenállást is vagy csak a mutatóra hagyatkoztok?

Tudom, hogy karton nélkül is jónak kellene lennie.   vigyor3
Hol gondoltál ellenállást mérni?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2012.02.22 szerda, 16:16:53 »

Tudom, hogy karton nélkül is jónak kellene lennie.   vigyor3
Hol gondoltál ellenállást mérni?

Nekem anno ezt a cikket ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 16:20:13 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2012.02.22 szerda, 16:29:46 »

Nekem anno ezt a cikket ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?
alsó
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2012.02.22 szerda, 16:41:10 »

Nekem anno ezt a cikket ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?

Egyelőre maradunk a vízpumpa cserénél.
Mióta megvette a srác a kocsit nem volt cserélve. Pedig volt már vezérlés csere is.
Ha utána se lesz jó, akkor mérünk. A vízpumpa csere amúgy sem árt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2012.02.22 szerda, 16:52:40 »

alsó

köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:41:26 »

Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?

Valahol olyat olvastam hogy ha etanollal jár országúton hajlamos a vissza hűlésre. Az 1,6-os szerintem hamarabb lehűl mint a 2-2,5-ös.

Csak egy tipp!! nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:51:26 »

Valahol olyat olvastam hogy ha etanollal jár országúton hajlamos a vissza hűlésre. Az 1,6-os szerintem hamarabb lehűl mint a 2-2,5-ös.

Csak egy tipp!! nyes
visszahűl?szent xar,ezt se hallottam még az etanolról...aztán miért is?lefagyasztja a motort vagy mi?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2012.02.22 szerda, 21:00:36 »

visszahűl?szent xar,ezt se hallottam még az etanolról...aztán miért is?lefagyasztja a motort vagy mi?

Gőzöm sincs hogy hol olvastam. De az is lehet hogy valamivel összekevertem.  vigyor3

Bocsi ha hülyeséget írtam.  falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2012.02.22 szerda, 21:31:03 »

Gőzöm sincs hogy hol olvastam. De az is lehet hogy valamivel összekevertem.  vigyor3

Bocsi ha hülyeséget írtam.  falbav

Nekem a két sornégyes hőfok mutatója akkor se mért rendesen,ha benzinnel használtam.Tudtam,hogy jó,a többi nem érdekelt.Általában a nagy kínlódásnak ez szokott a vége lenni.A másik topikban van egy kép,190-nél készült.nézd meg a mutató állását...talán a menetszél hűtötte le?de egyébként tök normálisan üzemelt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2012.02.22 szerda, 21:44:49 »

Egyelőre maradunk a vízpumpa cserénél.
Mióta megvette a srác a kocsit nem volt cserélve. Pedig volt már vezérlés csere is.
Ha utána se lesz jó, akkor mérünk. A vízpumpa csere amúgy sem árt.

Lehet csak a mutató rossz... szerintem 20tulaj nincs itt összesen akinek a vízhőmérséklet mutatója mindig jól működik vigyor3! Nekem általában fekszik, ma is a hűtő bekapcsolt a mutató pedig nullán állt  vigyor3 a vízpumpa csere nagyon nagy szívás... termosztátból pedig csakis motorcraft! Én kipróbálnám termosztát nélkül is, abból kiderülne hogy a vízpumpa, termosztát, vagy csak a mutatóhoz tartozó jeladó-e a rossz....  mondjuk nekem pont a motorcaftos termosztáttal csinálta ugyan ezt hehe amit nektek városba betudott melegedni és nyitott is mikor kellett neki. DE! országúton elfelejtett vissza zárni mikor hűlt a víz, néha zárt néha nem ilyenkor még fűtés se nagyon volt, kicseréltük fordosra: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Thermostat-Seal-Mk1-Mk2-Petrol-/280662646360?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4158cc1e58  ilyenre
azóta jó eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:17:40 »

Lehet csak a mutató rossz... szerintem 20tulaj nincs itt összesen akinek a vízhőmérséklet mutatója mindig jól működik vigyor3! Nekem általában fekszik, ma is a hűtő bekapcsolt a mutató pedig nullán állt  vigyor3 a vízpumpa csere nagyon nagy szívás... termosztátból pedig csakis motorcraft! Én kipróbálnám termosztát nélkül is, abból kiderülne hogy a vízpumpa, termosztát, vagy csak a mutatóhoz tartozó jeladó-e a rossz....  mondjuk nekem pont a motorcaftos termosztáttal csinálta ugyan ezt hehe amit nektek városba betudott melegedni és nyitott is mikor kellett neki. DE! országúton elfelejtett vissza zárni mikor hűlt a víz, néha zárt néha nem ilyenkor még fűtés se nagyon volt, kicseréltük fordosra: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Thermostat-Seal-Mk1-Mk2-Petrol-/280662646360?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4158cc1e58  ilyenre
azóta jó eplus2

Lehet, hogy a mutató vagy a jeladó rossz. Volt benne motocraft-os termosztát is. Eddig 3 félét rakott bele.
Ugyanaz volt a szitu mindig. A vízpumpa amúgy is megérett a cserére mert nem ismert az előélete és már nála is volt egy vezérléscsere.
A pénz nem nagyon számít. Amúgy is kedvezménnyel megveszem neki, nem nagy összeg. Ő meg ki tudja cserélni.
Ha utána sem javul akkor megnézzük a jeladót.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.