Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:31:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 948043 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2012.01.27 péntek, 20:43:22 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.01.27 péntek, 12:16:48
Úgy tudom az mk1re jellemzőbbek az ilyen szigetelés porladások, mivel 97-es a verda, lehet még mk1e-es jeladó van benne. (Ha egyáltalán ugyanaz a kettő..)
96 év vége felé már Mk2-k jöttek ki.
Nekem is 97-es van és a főtengely jeladó valamint mindkét hőfok jeladó szigetelése sérült, szerintem a kipufogóhoz túl közel van és amiatt. A motortérben máshol nem láttam hasonlót.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:24:31 »
Sziasztok érdeklödni szeretnék 1.8 benzines motorom van és ha bemelegszik akkor ingázni kezd néha leis ál tudnátok valami okosat mondani
ezeket cseréltem ( alapjárati motor; EGR szelep kitakaritva + kipufogo alati szelep kipucolva )
és még mindig csínálja
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:28:14 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.01.29 vasárnap, 20:24:31
Sziasztok érdeklödni szeretnék 1.8 benzines motorom van és ha bemelegszik akkor ingázni kezd néha leis ál tudnátok valami okosat mondani
ezeket cseréltem ( alapjárati motor; EGR szelep kitakaritva + kipufogo alati szelep kipucolva )
és még mindig csínálja
ja,lambda szonda...maf....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 20:29:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.01.29 vasárnap, 20:28:14
ja,lambda szonda...maf....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 22:51:45 »
Aztis cseréltem de viszont ojat kaptam a amit átt kelet forasztani mert nem stimelt a steker lehet akkor felcseréltük a két fehér vezetéket
kösszönöm megnézem
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2012.01.31 kedd, 03:49:41 »
Idézetet írta: Makker - 2012.01.20 péntek, 21:43:20
Ő csak így tud szólni ha baj van.
Maci egyszer eleresztette a hűtőfolyadékot,ha ezt nem tette volna lehet soha nem veszem észre az eltört motortartóbakot, csak mikor már....
Lehet téged is csak figyelmeztet egy nagyobb bajra
De remélem nincs nagy baja az autódnak.
DE sajna nagybaja van... Jobb oldali belső féltengelycsukló kuka. A legszebb az egészben hogy csak külső csuklót lehet kapni a boltba
Komplett csere oldja meg...
Sikerült bontottat szerezni
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2012.01.31 kedd, 17:55:19 »
Idézetet írta: Janny - 2012.01.27 péntek, 10:36:01
Mindenkinek hálásan köszönöm a válaszokat, a segítséget. A problémát tegnap sikeresen elhárítottam. Mindenki okulása végett beírom a megoldást.
A blokk oldalán levő hőmérő szenzor két kábeléről a csatlakozó tövétől 10-15mm hosszon lejött a műanyag burkolat, és zárlatolgatott. Gondolom ez okozta, hogy néha hidegen leesett a fordulat 400 köré és fuldokolt, illetve hogy alacsony fordulaton behalt az autó. Tegnap körbetekertem szigetelőszalaggal (majd hétvégén keresek hőállóbb megoldást, mert a szigetelőszalag leolvad róla folyton), aztán újra tanítottam a compit. Az eredmény eddig tökéletes, ma reggel hideg motorral egyetlen rángatás nélkül eljött, szépen megy, gyönyörű hangja van, felső fordulaton sem hal be (6500-as fordulatig huzattam tegnap 2.ban:), minden szép és jó. Remélem így is marad.
Tapasztalt hasonló kábel sztriptízt más is? - Esetleg van más hely ahol számíthatok hasonlóra?
No, szenvedésem tovább folytatódik a rángató, fulladozó motorral.
Gyakorlatilag a hőmérő szenzor kábelek leszigetelésének napján jó volt arra a 25km-re amit mentem, majd másnap reggel már újra kezdett szórakozni, és estére minden a régi volt. Álló helyzetben, alapjáraton odarúgok fullad, második (erőteljesebb) gázadásra felpörög, majd 2000-2500-as fordulat környékén rángat. Garázsban meghallgattuk, rángatáskor 3 hengerezik, durrog, mikor éppen mit.
Ami viszont furcsa, hogy MAF szenzort lehúzva minden tökéletes, semmi nyűgje nincs, hatalmasat lép.
Javasolták, hogy mérjek üzemanyagnyomást, hátha az AC haldoklik. Meleg motorral, alapjáraton 2,5 bar-t mutatott kereken a guminyomásmérő. (Ez azt hiszem jó, emelt fordulaton viszont nem néztem
)
Elmentem ***-hez egy másik MAF szenzorért. Neki mindjárt furcsa volt, hogy MK I-es (fém házas, 93-al kezdődő kódú) MAF van egy 97-es MK II-ben. Kicseréltük egy ugyan ilyen szenzorra, és a hibák változatlanul megmaradtak. Viszont mutatta az MK II MAF(műanyag házas) szenzort, annak a csatlakozója sem ilyen, így nem tudtuk átpróbálni most hirtelen.
VSS-re azt mondják, hogy felesleges cserélni, hisz a digitális műszerfal arról kapja a jelet, és ha a VSS hibás lenne, akkor a műszerfal sem működne tökéletesen.
Hibakódot próbáltunk autószerelőnél olvasni, de az OBD II-es hibakód olvasója nem ismerte fel a kocsit, más meg nincs neki, szóval ezt is buktam.
Ötletek merre tovább?
Szerk: Microcat-ben alvázszám alapján rákerestem, és aszerint ez a számú (93-al kezdődő kódú) szenzor kell rá...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 11:29:38 írta Janny
»
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2012.01.31 kedd, 18:21:22 »
Idézetet írta: Janny - 2012.01.31 kedd, 17:55:19
Ami viszont furcsa, hogy MAF szenzort lehúzva minden tökéletes, semmi nyűgje nincs, hatalmasat lép.
miért máshol keresed akkor a hibát?
kérj kölcsön egy maf-ot, ami jó hozzá, aztán kiderül ha mész vele
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2012.01.31 kedd, 19:18:56 »
Idézetet írta: Janny - 2012.01.31 kedd, 17:55:19
No, szenvedésem tovább folytatódik a rángató, fulladozó motorral.[...]
Esetleg még nézd át a maf kábeleit, csatlakozóját.. hátha látsz valami gyanúsat
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 02:41:27 »
http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/FORD/MONDEO%2B%25C2%25B497/PTR5A-13/9848/
http://alkatresztar.hu/webshop3/index.php?lap=106_107_2144_4587_4588_4589_4590
Ki melyikre szavaz?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2012.02.08 szerda, 21:52:24 »
Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
elöreis köszönöm a vàlaszokat
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2012.02.08 szerda, 21:56:58 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.02.08 szerda, 21:52:24
Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
elöreis köszönöm a vàlaszokat
És milyen felszereltségű a verda ghia clx glx?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:04:51 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.02.08 szerda, 21:52:24
Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
elöreis köszönöm a vàlaszokat
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:16:24 »
Clx 1.8 benzin
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2012.02.08 szerda, 23:10:02 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.02.08 szerda, 22:16:24
Clx 1.8 benzin
Abba való színű nincs elő kábelezve a tempomat...
akkor kevés munkával megúsznád, de azért nézd meg a fenti link alapján le van írva mít kell keresni ha még is be van vezetékelve akkor nem nagy ügy megcsinálni
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 09:57:00 »
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.02.08 szerda, 21:52:24
Szijaztok érdeklödnék
hogy mk2be mekora melo tempomatot utolagosan be épiteni meg miket kel cserélni
elöreis köszönöm a vàlaszokat
Idézetet írta: fdgf1 - 2012.02.08 szerda, 22:16:24
Clx 1.8 benzin
Hát, nem kis meló. Egy szóval: Szhopás.
Szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:01:53 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.02.09 csütörtök, 09:57:00
Hát, nem kis meló. Egy szóval: Szhopás.
Szerintem.
így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:03:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.09 csütörtök, 10:01:53
így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum
Egy lópikulát ghia x...szerintem az övé a mondeok nagy világában egyedüli.A nagy világot szó szerint értem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:04:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.09 csütörtök, 10:01:53
így legalább lehet menni egy az egyben fusim cikke után. az övé is clx volt...
ma már ghia x titánium platinum
Jam hallottam róla
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:18:26 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.02.09 csütörtök, 10:04:41
Jam hallottam róla
NEm hallani kell,hanem látni...
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:25:03 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.01.31 kedd, 19:18:56
Esetleg még nézd át a maf kábeleit, csatlakozóját.. hátha látsz valami gyanúsat
Szombaton meggyógyult a gép, a MAF volt a bűnös.
Vettem torx készletet, és szétszedtem, mert "nehogy már kifogjon rajtam egy szenzor", és hát a megoldás itt lapult: a két szál "háta" (tehát a MAF csatorna lezárt része felőli oldala) poros volt. A berakott bontott szenzornál meg mindkét szál mintha olajos és kormos lett volna. Valószínűleg ezért volt az, hogy a bontott szenzorral rosszabb volt a helyzet, mint az eredetivel (gázadáskor egyből fulladt vele).
WD40 és egy tiszta rongy keveréke megoldotta a bajt, azóta mindkét szenzorral problémamentesen ugrik a kocsi.
A tisztítás óta megtettem kb. 150km-t, és minden szép és jó. Remélhetőleg már így is marad.
Tehát a MAF-on egy kis por miatt alacsony fordulaton rángatott, nem akart menni, néha 3 hengerezett, aztán olyan 2000-2500-as fordulat körül teljesen meghalt a gép, csak nagyon lassan volt hajlandó gyorsítani, majd e fordulat felett minden tökéletes volt.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:35:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.09 csütörtök, 11:18:26
NEm hallani kell,hanem látni...
Egyszer biztos sikerül sort keríteni rá ha a minitalikra még el jár egyáltalán...
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fdgf1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 533
kék villám 06306357582
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:42:55 »
Szijaztok megnéztem a kuplung és a fék pedál köszt acsatit 2lila szál megyrá de viszont meg érintetem valamielöl a Géptérbe bugot ojasmi hangja volt mint amikor gujtásra rakom és a ác bugna van valakinek öttlete ??
Naplózva
Mk2
1996 glx 1.8 benzin
1997 clx - Giha 1.8 benzin
volt1996 clx 1.8 benzin
chungee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:47:38 »
Sziasztok!
Bocsi a tudatlanságomért. 1997-2000 Ford Mondeo manual benzines (1.800 köbcenti). Mennyi a tank űrtartalma
Fogyasztást akarom mérni.
Eddig úgy csináltam, full tank oszt pár száz után újra full
Csak sajnos nem volt pénzem tankolni, most meg pláne nem.
Mert most már a felénél is túl van. Pedig pont most vagyok kiváncsi, eddig távutakat csináltam. És yól fogyasztott, 6 litert. A jelenlegi felállást pedig vegyesen ment. És nincs pénzem full tankra ezért jó lenne tudni az űrtartalmát. Kimerítem a tankot. Most először merítem ki, csak nem hal bele.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:10:56 »
Idézetet írta: chungee - 2012.02.21 kedd, 18:47:38
Sziasztok!
Bocsi a tudatlanságomért. 1997-2000 Ford Mondeo manual benzines (1.800 köbcenti). Mennyi a tank űrtartalma
Fogyasztást akarom mérni.
Eddig úgy csináltam, full tank oszt pár száz után újra full
Csak sajnos nem volt pénzem tankolni, most meg pláne nem.
Mert most már a felénél is túl van. Pedig pont most vagyok kiváncsi, eddig távutakat csináltam. És yól fogyasztott, 6 litert. A jelenlegi felállást pedig vegyesen ment. És nincs pénzem full tankra ezért jó lenne tudni az űrtartalmát. Kimerítem a tankot. Most először merítem ki, csak nem hal bele.
A kezelési útmutató szerint 61,5 liter.
Naplózva
chungee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:26:15 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.21 kedd, 19:10:56
A kezelési útmutató szerint 61,5 liter.
Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:33:03 »
Idézetet írta: chungee - 2012.02.21 kedd, 19:26:15
Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen
Az szerintem teljesen jó
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:37:03 »
Idézetet írta: chungee - 2012.02.21 kedd, 19:26:15
Hűha! Ha 61,5 liter, akkor 7 liter vegyesen
vannak itt sokan, akik örülnének ilyen fogyinak.
1.8-al 10 felett járnak legtöbben vegyesben...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
chungee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:52:43 »
...eddig. Mert a negyedénél van. Szerintem lesz ez 8-9 is.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2012.02.21 kedd, 20:04:13 »
Idézetet írta: chungee - 2012.02.21 kedd, 19:52:43
...eddig. Mert a negyedénél van. Szerintem lesz ez 8-9 is.
Nekem negyed tanknál van benne 12l a kútoszlop kivilágításáig. Fogyasztásom vegyesben főleg rövidtávon 12-16 eddig, most már ha minden igaz úgy 9-10 között lesz.
A te fogyid vagy baromira jó, vagy elszámoltál valamit.
Naplózva
chungee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2012.02.21 kedd, 20:35:31 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.21 kedd, 20:04:13
Nekem negyed tanknál van benne 12l a kútoszlop kivilágításáig. Fogyasztásom vegyesben főleg rövidtávon 12-16 eddig, most már ha minden igaz úgy 9-10 között lesz.
A te fogyid vagy baromira jó, vagy elszámoltál valamit.
Hogy tudtad leszoírtani 16-ról 9-re? :O beszereltél bilincset, mint a túlsúlyos embereknél a gyomorszájra?
Ami a fogyasztásom illeti. Apám tanított rá. LADA-nk volt, 6-8 litert távon és vegyesen 10-11 litert produkált. Utána Suzuki swift. Az öreg olyat csinált, amit máig nem értem és nem is tudom leutánozni. Mohács-Szolnok 3,7 liter. Szerintem azért sikerült neki, mert becsületes kúton tankolt és hátszéele volt
Mondeo távon 5,7 liter. Szal itt is kudarcot vallottam a 6 literemmel. Pedig megszabtam, hogy csak 1 kúton tankoljunk
. Nincs elszámolás, mert 2 tizedes vesszőig rögzítjük az adatokat és full tankkal mértük. Nem hagyatkoztunk az órára. Szálított tömeg +/-30kg szal itt sem tudtam belekötni az öregbe. Szerintem az a titka, hogy visszaváltásnál szinte észre sem lehet venni. Akármilyen forgalom van. Yó! Kivéve ha szitu van, de az nem esik ugye sűrűn. Nekem meg már görcsöl a lábam, ha 3 perces dugóba kerülök. Gumilába van az öregnek.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2012.02.21 kedd, 21:15:37 »
Idézetet írta: chungee - 2012.02.21 kedd, 20:35:31
Hogy tudtad leszoírtani 16-ról 9-re? :O beszereltél bilincset, mint a túlsúlyos embereknél a gyomorszájra?
Ami a fogyasztásom illeti. Apám tanított rá. LADA-nk volt, 6-8 litert távon és vegyesen 10-11 litert produkált. Utána Suzuki swift. Az öreg olyat csinált, amit máig nem értem és nem is tudom leutánozni. Mohács-Szolnok 3,7 liter. Szerintem azért sikerült neki, mert becsületes kúton tankolt és hátszéele volt
Mondeo távon 5,7 liter. Szal itt is kudarcot vallottam a 6 literemmel. Pedig megszabtam, hogy csak 1 kúton tankoljunk
. Nincs elszámolás, mert 2 tizedes vesszőig rögzítjük az adatokat és full tankkal mértük. Nem hagyatkoztunk az órára. Szálított tömeg +/-30kg szal itt sem tudtam belekötni az öregbe. Szerintem az a titka, hogy visszaváltásnál szinte észre sem lehet venni. Akármilyen forgalom van. Yó! Kivéve ha szitu van, de az nem esik ugye sűrűn. Nekem meg már görcsöl a lábam, ha 3 perces dugóba kerülök. Gumilába van az öregnek.
Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2012.02.21 kedd, 21:59:23 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.21 kedd, 21:15:37
Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.
16liter az nagyon durva, én felgyújtanám ha annyi lenne:vigyor3: Nekem nagyon váltózó a vezetési stílusom ha nyomom neki akkor is 11-12 liternél nem több városba, ez 5000-6000ford váltást jelent már ahogy a forgalom engedi persze
Jól megy a súlyához képest de azért tudjuk hogy nem sport autó és nem fog olyan élményt okozni mint 1st vagy más off sportosabb verda
így legtöbbször ha megyek valahová beülök beindítom, lassan meggurulok 2500ford váltok és élvezem a csendes utasteret és kényelmet amit nyújt így városba is télen -10fokba megúszom 8 , 8.5l-ből országuton minden legnagyobb megengedett sebességhatárt betartva motorfékezve ha az volt a célszerű, kinyomott kuplung ha meg az sopron nyíregyháza táv 6,1volt a legjobb
De azért tud menni 220-at is ha arról van szó
de arra ritkán kerül sor....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
chungee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2012.02.21 kedd, 22:10:19 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.21 kedd, 21:15:37
Inkább egyen meg 16.ot de a vezetés élménye az maradjon meg. A fogyasztásom azért ment lentebb mert lecseréltem mindent ami eszembe jutott, (MAF lambda jeladók szelep injektor stb) kimértem bemértem, meg a végén kiakadtam rendesen. Most úgy tűnik beáll végre és a hunyó a légtömegmérő volt. Na meg tegyük hozzá hogy nem húzatom ki 3500-4000 -ig váltáskor. (a téli gumi + alufelni projekt őszig elhalasztva) emiatt marhára csúszik, tempó visszafogva.
Egy jó tanács: egyszer úgy istenigazából küldd meg ezt a túlméretés csónakot és élvezd a tempót meg a kényelmet.
Hidd el megéri.
Hát igen. Nem szerelemből lett véve a Mondeo. Ennyire telett és akkoriba a választékok közül ez bizonyult a legjobbnak ár/arány értékben. Sokan a fogyasztás miatt nem tanácsoltak. Én meg amolyan vagyok, hogy ha kell előzni, akkor nem akarok hallani visító hangokat a motorból. És a szerelőm bevallotta, hogy Ford-oknál otthon van. Nem bántam meg, de nem is istenítem. Viszont nagyon biztonságos autó. Ha kell gyorsulni, akkor megy mint a huzat. Ezek közül döntöttem a Mondeo mellett: Fiat Martea, Renault Laguna, Ignis és Focus. Focus nagyon jó lett volna, de sajnos nem adott a bank kölcsön. Önerőre szánt sayát pénzem a Focus-hoz hozzáadtam, amit kaptam kölcsön a családtól pár százat. Visszagondolva Focus rövid lett volna.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.21 kedd, 23:12:55 írta chungee
»
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:02:25 »
Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:13:18 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 14:02:25
Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
kopott vízpumpa lapátok.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:18:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.02.22 szerda, 14:13:18
kopott vízpumpa lapátok.
Tuti?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:04:59 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 14:18:22
Tuti?
nem. cukrász vagyok nem autó diagnoszta
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:42:46 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 14:02:25
Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
karton nélkül is jónak kéne lennie. mértetek ellenállást is vagy csak a mutatóra hagyatkoztok?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:46:28 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.02.22 szerda, 15:42:46
karton nélkül is jónak kéne lennie. mértetek ellenállást is vagy csak a mutatóra hagyatkoztok?
Tudom, hogy karton nélkül is jónak kellene lennie.
Hol gondoltál ellenállást mérni?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:16:53 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 15:46:28
Tudom, hogy karton nélkül is jónak kellene lennie.
Hol gondoltál ellenállást mérni?
Nekem anno
ezt a cikket
ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 16:20:13 írta Pumukli23
»
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:29:46 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.02.22 szerda, 16:16:53
Nekem anno
ezt a cikket
ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?
alsó
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:41:10 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2012.02.22 szerda, 16:16:53
Nekem anno
ezt a cikket
ajánlották, de még nem mértem ki.
Egyébként az alsó vagy a felső jeladó adja a jelet az órának?
Egyelőre maradunk a vízpumpa cserénél.
Mióta megvette a srác a kocsit nem volt cserélve. Pedig volt már vezérlés csere is.
Ha utána se lesz jó, akkor mérünk. A vízpumpa csere amúgy sem árt.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:52:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.02.22 szerda, 16:29:46
alsó
köszi!
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:41:26 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 14:02:25
Egy ismerősömnek van egy 1,6-os mondija és van egy kis gondja a hűtővíz hőmérsékletével.
Már cserélt 3 termosztátot is, de mindegyikkel ingadozik a hőmérséklet és nem áll be szépen középre.
Városban kicsit jobb a helyzet, de országúton leeseik hamarabb. (Van berakva a hűtő elé karton.)
Mi lehet még a probléma?
Valahol olyat olvastam hogy ha etanollal jár országúton hajlamos a vissza hűlésre. Az 1,6-os szerintem hamarabb lehűl mint a 2-2,5-ös.
Csak egy tipp!!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:51:26 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.22 szerda, 20:41:26
Valahol olyat olvastam hogy ha etanollal jár országúton hajlamos a vissza hűlésre. Az 1,6-os szerintem hamarabb lehűl mint a 2-2,5-ös.
Csak egy tipp!!
visszahűl?szent xar,ezt se hallottam még az etanolról...aztán miért is?lefagyasztja a motort vagy mi?
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:00:36 »
Idézetet írta: misi107 - 2012.02.22 szerda, 20:51:26
visszahűl?szent xar,ezt se hallottam még az etanolról...aztán miért is?lefagyasztja a motort vagy mi?
Gőzöm sincs hogy hol olvastam. De az is lehet hogy valamivel összekevertem.
Bocsi ha hülyeséget írtam.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:31:03 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2012.02.22 szerda, 21:00:36
Gőzöm sincs hogy hol olvastam. De az is lehet hogy valamivel összekevertem.
Bocsi ha hülyeséget írtam.
Nekem a két sornégyes hőfok mutatója akkor se mért rendesen,ha benzinnel használtam.Tudtam,hogy jó,a többi nem érdekelt.Általában a nagy kínlódásnak ez szokott a vége lenni.A másik topikban van egy kép,190-nél készült.nézd meg a mutató állását...talán a menetszél hűtötte le?de egyébként tök normálisan üzemelt.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:44:49 »
Idézetet írta: Viló - 2012.02.22 szerda, 16:41:10
Egyelőre maradunk a vízpumpa cserénél.
Mióta megvette a srác a kocsit nem volt cserélve. Pedig volt már vezérlés csere is.
Ha utána se lesz jó, akkor mérünk. A vízpumpa csere amúgy sem árt.
Lehet csak a mutató rossz... szerintem 20tulaj nincs itt összesen akinek a vízhőmérséklet mutatója mindig jól működik
! Nekem általában fekszik, ma is a hűtő bekapcsolt a mutató pedig nullán állt
a vízpumpa csere nagyon nagy szívás... termosztátból pedig csakis motorcraft! Én kipróbálnám termosztát nélkül is, abból kiderülne hogy a vízpumpa, termosztát, vagy csak a mutatóhoz tartozó jeladó-e a rossz.... mondjuk nekem pont a motorcaftos termosztáttal csinálta ugyan ezt
amit nektek városba betudott melegedni és nyitott is mikor kellett neki. DE! országúton elfelejtett vissza zárni mikor hűlt a víz, néha zárt néha nem ilyenkor még fűtés se nagyon volt, kicseréltük fordosra:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Thermostat-Seal-Mk1-Mk2-Petrol-/280662646360?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4158cc1e58
ilyenre
azóta jó
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2012.02.22 szerda, 22:17:40 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.02.22 szerda, 21:44:49
Lehet csak a mutató rossz... szerintem 20tulaj nincs itt összesen akinek a vízhőmérséklet mutatója mindig jól működik
! Nekem általában fekszik, ma is a hűtő bekapcsolt a mutató pedig nullán állt
a vízpumpa csere nagyon nagy szívás... termosztátból pedig csakis motorcraft! Én kipróbálnám termosztát nélkül is, abból kiderülne hogy a vízpumpa, termosztát, vagy csak a mutatóhoz tartozó jeladó-e a rossz.... mondjuk nekem pont a motorcaftos termosztáttal csinálta ugyan ezt
amit nektek városba betudott melegedni és nyitott is mikor kellett neki. DE! országúton elfelejtett vissza zárni mikor hűlt a víz, néha zárt néha nem ilyenkor még fűtés se nagyon volt, kicseréltük fordosra:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Ford-Mondeo-Thermostat-Seal-Mk1-Mk2-Petrol-/280662646360?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4158cc1e58
ilyenre
azóta jó
Lehet, hogy a mutató vagy a jeladó rossz. Volt benne motocraft-os termosztát is. Eddig 3 félét rakott bele.
Ugyanaz volt a szitu mindig. A vízpumpa amúgy is megérett a cserére mert nem ismert az előélete és már nála is volt egy vezérléscsere.
A pénz nem nagyon számít. Amúgy is kedvezménnyel megveszem neki, nem nagy összeg. Ő meg ki tudja cserélni.
Ha utána sem javul akkor megnézzük a jeladót.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ