Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 08:34:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4239662 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12550 Dátum: 2017.07.14 péntek, 20:57:10 »

Akkor már átestél az agymosáson és tudod a szöveget is.  eplus2
milyenagymosás? hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #12551 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:07:14 »

Nem megyek bele, mert te megint okos vagy....  wilting
De nyugodt lehet, hogy tévedsz.  Cool

Adásvételit nem lehet megkötni érvényes biztosítás nélkül?  nyes  taps  Most ha csendben maradsz...
Az adásvételinek nem feltétele a KGFB! Megint gyártod a téves elméleteid. Nem műszaki vizsga vagy átírás ez!  taps

"A biztosító sem vonhatja vissza a visszaigazolása után,pont mint a szerződő fél sem."  
Nem tudsz te semmit csak megint jártatod a szád! A biztosító bármit megtehet, mert biztosan beleírta EZT IS a szerződésbe, amit el sem olvastál.... Egyébként ha nem fizeted be, akkor te is "felmondtad".
Szóval nem csak a biztosító teheti meg. Persze a következő biztosítás kötésnél meg hendikep-el indulsz.
A P-s dologhoz meg annyi, ha majd -remélem- eljutunk oda, hogy amikor eladásra kerül egy jármű, akkor a régi tulaj leveszi a rendszámát és akkor bizony nem lesz mással mozgatható saját lábán a kocsi. Igen tudom, mielőtt még okosságot színlelve megírod, hogy most nem ez az idő van. eplus2


Légy szíves a jövőben az én hozzászólásaimra került a téveszmés agymenéseid! Köszönöm!  wave

 
sajnálom,hogy ilyen marhaság miatt csinálsz magadból hülyét-megint.tökre feleslegesen. nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12552 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:13:56 »

Tényleg?

Biztosító mindegyik és megteheti, hidd el. De már az sem érdekel, ha mást gondolsz. De akkor ezek szerint csak sima ügymenetekről tudsz még....  wave
tényleg  wave
a biztosítónak túl sok beleszólása nincs, törvény szabályozza, az mnb pedig nemkicsit felügyeli
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12553 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:41:05 »

sajnálom,hogy ilyen marhaság miatt csinálsz magadból hülyét-megint.tökre feleslegesen. nyes Wink wave

Ha ha
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12554 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:43:14 »

tényleg  wave
a biztosítónak túl sok beleszólása nincs, törvény szabályozza, az mnb pedig nemkicsit felügyeli

Szépek ezek hivatalos szövegek, hagyjuk inkább....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12555 Dátum: 2017.07.14 péntek, 22:50:01 »

Szépek ezek hivatalos szövegek, hagyjuk inkább....

bekrepáltál?  hehe
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
krtsz91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #12556 Dátum: 2017.07.15 szombat, 21:48:58 »

Sziasztok. rinya rinya
Egy nagyon bosszantó problémám van amiben remélem itt tudtok segíteni. Tavaly kezdődött ! Az autó elindítása után mikor az alapjárat vissza esik olyan 900as fordulatra elkezd lüktetve járni a motor! A fordulatszámom az stabilan 900as fordulaton maradt. Ugyan itt kaptam azt a tippet , hogy gyújtókábel hiba. Kicseréltem a gyújtókábeleket és tényleg megszűnt egy jó fél évig a hiba. Most pár hónapja megint ugyan ezt csinálja és kicseréltem már a következőket: gyújtókábelköteg , gyertyák,gyújtókábel elosztó, és most utoljára még a fojtószelep(pillangószelep tömítést) javasolták hátha falsot szív , de semmi eredménye nem lett, ugyan úgy lüktet a motor 900as fordulaton. Menet közben semmit nem lehet észre venni szépen megy szépen jár gázadásokra normálissan reagál. Levettem menet közben az alapjárati motor érzékelőt ( ami a pillangószelepen van elektronika) és semmi nem változott akkor is dadog ha rajta van ha nincs . Még arra gondoltam , hogy az lehet a baj. Viszont észre vettem, hogy a dadogás megszűnt mindig pár másodpercre ha bele fújtam wd40el a pillangószelepbe. (ezért is gondoltam , hogy a tömítés rossz)
Ha valaki járt ár így vagy tudja mihez kell nyúlni kérem segítsen ,mert már kezd nagyon idegesíteni. ha valakinek tuti tippje van kérem a gyors infó áramlása végett Viberen írjon rám.(309482514) nagyon megköszönöm , mert már találgatni nem szeretnék. Ha nem szűnik meg akkor inkább szétbontom vagy betolom valahova mert engem nagyon idegesít. Köszönöm a segítséget. integet2 integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12557 Dátum: 2017.07.15 szombat, 22:03:22 »

Sziasztok. rinya rinya
Egy nagyon bosszantó problémám van amiben remélem itt tudtok segíteni. Tavaly kezdődött ! Az autó elindítása után mikor az alapjárat vissza esik olyan 900as fordulatra elkezd lüktetve járni a motor! A fordulatszámom az stabilan 900as fordulaton maradt. Ugyan itt kaptam azt a tippet , hogy gyújtókábel hiba. Kicseréltem a gyújtókábeleket és tényleg megszűnt egy jó fél évig a hiba. Most pár hónapja megint ugyan ezt csinálja és kicseréltem már a következőket: gyújtókábelköteg , gyertyák,gyújtókábel elosztó, és most utoljára még a fojtószelep(pillangószelep tömítést) javasolták hátha falsot szív , de semmi eredménye nem lett, ugyan úgy lüktet a motor 900as fordulaton. Menet közben semmit nem lehet észre venni szépen megy szépen jár gázadásokra normálissan reagál. Levettem menet közben az alapjárati motor érzékelőt ( ami a pillangószelepen van elektronika) és semmi nem változott akkor is dadog ha rajta van ha nincs . Még arra gondoltam , hogy az lehet a baj. Viszont észre vettem, hogy a dadogás megszűnt mindig pár másodpercre ha bele fújtam wd40el a pillangószelepbe. (ezért is gondoltam , hogy a tömítés rossz)
Ha valaki járt ár így vagy tudja mihez kell nyúlni kérem segítsen ,mert már kezd nagyon idegesíteni. ha valakinek tuti tippje van kérem a gyors infó áramlása végett Viberen írjon rám.(309482514) nagyon megköszönöm , mert már találgatni nem szeretnék. Ha nem szűnik meg akkor inkább szétbontom vagy betolom valahova mert engem nagyon idegesít. Köszönöm a segítséget. integet2 integet2

Úgy látom van itt probléma és nem csak az autóval....
Alapjárati motor érzékelő? Hm.... Levetted a TPS-t, ami a fojtószelep pozíció szenzor (nem elektronika). Feleslegesen, nincs köze az alapjárathoz és elképzelhető, hogy nem a korábbi pozícióba sikerült visszaraknod.

A fojtószelepházat tisztítottad már ki? Alapjárati szelepet tiszta?
PCV cső jó?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12558 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 15:52:01 »

Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12559 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 16:58:15 »

Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?


Gyújtásrendszer, üzemanyagrendszer, keverékképző rendszer, keverék szabályzó rendszer, mechanikus probléma.

Ezek közül valamelyik vagy akár egyszerre több.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12560 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 17:16:50 »

Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?

Üdv a klubban.
HC: Magas szénhidrogén kibocsátás okai lehetnek pl: gyújtás kimaradás, tömítettségi hibák, falls levegő, túl szegény keverék, túl dús keverék, elrakott vezérlés, sport vezértengely, kopott motor.
CO: Befecskendező rendszerünk működési rendellenessége az oka, pl. a benzin nyomásszabályzó vagy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő meghibásodott, a befecskendező szelep/ek/re a vezérlőegységtől menő vezeték valahol időszakosan letestel, stb.
Generátor szénkefe is okozhat vibrálást.Alapjárati szelep és folytószelep tisztítás.
Ezek csak találgatások így látatlanba gépmögül. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.17 hétfő, 17:18:28 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12561 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 18:27:48 »

Üdv a klubban.
HC: Magas szénhidrogén kibocsátás okai lehetnek pl: gyújtás kimaradás, tömítettségi hibák, falls levegő, túl szegény keverék, túl dús keverék, elrakott vezérlés, sport vezértengely, kopott motor.
CO: Befecskendező rendszerünk működési rendellenessége az oka, pl. a benzin nyomásszabályzó vagy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő meghibásodott, a befecskendező szelep/ek/re a vezérlőegységtől menő vezeték valahol időszakosan letestel, stb.
Generátor szénkefe is okozhat vibrálást.Alapjárati szelep és folytószelep tisztítás.
Ezek csak találgatások így látatlanba gépmögül. Roll Eyes

A kocsi vibrál, nem a világítás fényei.
Persze jobb szó a remegés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12562 Dátum: 2017.07.17 hétfő, 19:10:02 »

A kocsi vibrál, nem a világítás fényei.
Persze jobb szó a remegés....
Igen remeg,de csak nagyobb sebességnél. Az vizhőmérséklet érzékelő a vízgomba? Bontott pillangószelepem van. Holnap cserélik. Meg egr és maf tisztítás. Olas,gyertya, szűrők újak. Szelepdeknitömítés, generátorszíj és vízpumpa cserélve. Lambdát nem kellene?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12563 Dátum: 2017.07.18 kedd, 12:02:46 »

Igen remeg,de csak nagyobb sebességnél. Az vizhőmérséklet érzékelő a vízgomba? Bontott pillangószelepem van. Holnap cserélik. Meg egr és maf tisztítás. Olas,gyertya, szűrők újak. Szelepdeknitömítés, generátorszíj és vízpumpa cserélve. Lambdát nem kellene?

MAF nincs, EGR-el nagyon ritkán van gond és az sem a kosz miatt.
Ha gombás a víz az probléma.... eplus2
A hűtőfolyadék érzékelő az a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12564 Dátum: 2017.07.18 kedd, 17:07:49 »



Kössz. Akkor az.... Cheesy szóval folytószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás. Van egy új bosch lambda szondám. Cseréljem? Hogyhogy nincs MAF? Csak a dízelnek van?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 17:13:49 írta Horvpeti1 » Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12565 Dátum: 2017.07.18 kedd, 17:55:12 »


Kössz. Akkor az.... Cheesy szóval folytószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás. Van egy új bosch lambda szondám. Cseréljem? Hogyhogy nincs MAF? Csak a dízelnek van?

A MAF nem dízel/benzin függvénye. Van dízel is MAF nélkül.
Van benzinesben is olyan, ahol van MAF.
Jelen esetben csak MAP van.
Akkor kell lambda szondát cserélni, ha indokolt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12566 Dátum: 2017.07.22 szombat, 18:19:40 »

A MAF nem dízel/benzin függvénye. Van dízel is MAF nélkül.
Van benzinesben is olyan, ahol van MAF.
Jelen esetben csak MAP van.
Akkor kell lambda szondát cserélni, ha indokolt.
Folytószelep kicserélve, alapjárati szelep, MAP szenzor kipucolva. 80 kmt mentem vele és Check Engine lámpa. Most mit tehetek?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12567 Dátum: 2017.07.22 szombat, 18:52:52 »

Folytószelep kicserélve, alapjárati szelep, MAP szenzor kipucolva. 80 kmt mentem vele és Check Engine lámpa. Most mit tehetek?

Kiolvasod a motorvezérlő hibatárolóját.

Ha nincs a teljesítménnyel probléma, akkor valószínű P0400 EGR áramlási probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12568 Dátum: 2017.07.22 szombat, 19:32:33 »

Kiolvasod a motorvezérlő hibatárolóját.

Ha nincs a teljesítménnyel probléma, akkor valószínű P0400 EGR áramlási probléma.
Akkor egr csere?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12569 Dátum: 2017.07.22 szombat, 19:51:53 »

Akkor egr csere?

1. Nem ezt írtam.
2. Feltételezem, hogy még ki sem olvastad a motorvezérlő hibatárolóját. (Ezt írtam első lépésnek.)
Minden további szó felesleges és találgatás. Az EGR-re vonatkozó hibaüzenetet valószínűsítettem és nem kijelentettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12570 Dátum: 2017.07.22 szombat, 21:21:25 »

Sziasztok!
Szerelőnél volt a héten az autó leszedte a szívósort.
Ma kinyitottam a motorházat és találtam egy kobor vákkum csövet.
Az elostó mögött van valami szelep annak az aljáról jön de nem találom hova megy.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
Megtudja mondani valaki hova kell rádugni.
Köszönöm: Jocó
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
csalibacsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #12571 Dátum: 2017.07.22 szombat, 21:55:45 »

  sziasztok.

 most lettem "mondis"1.8benzin 96-kombi.a korához képest jo állapotú,pár észrevételem van 1000-km után.

  -HA KINYOMOM A KUPLUNGOT VÁLTÁSNÁL RÖGTÖN LE ESIK A FORDULAT8de vissza is megy utána)

- HA KLIMÁZOK NAGYON FOGJA A TELESITMÉNYT

 -ha teljesen kiforditom a kormányt van egy kis hangja(szervó?)

 köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12572 Dátum: 2017.07.22 szombat, 22:43:57 »

Sziasztok!
Szerelőnél volt a héten az autó leszedte a szívósort.
Ma kinyitottam a motorházat és találtam egy kobor vákkum csövet.
Az elostó mögött van valami szelep annak az aljáról jön de nem találom hova megy.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
Megtudja mondani valaki hova kell rádugni.
Köszönöm: Jocó

Ez érdekes lehet..... mert nincs elosztó ezen a motoron.
A tankszellőztető mágnesszelepe van ott.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12573 Dátum: 2017.07.22 szombat, 22:45:17 »

  sziasztok.

 most lettem "mondis"1.8benzin 96-kombi.a korához képest jo állapotú,pár észrevételem van 1000-km után.

  -HA KINYOMOM A KUPLUNGOT VÁLTÁSNÁL RÖGTÖN LE ESIK A FORDULAT8de vissza is megy utána)

- HA KLIMÁZOK NAGYON FOGJA A TELESITMÉNYT

 -ha teljesen kiforditom a kormányt van egy kis hangja(szervó?)

 köszi.

Első körben fáradj át az MK1 topikba.  wave
Mi az a "TELESITMÉNY"?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #12574 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 09:10:09 »

Ez érdekes lehet..... mert nincs elosztó ezen a motoron.
A tankszellőztető mágnesszelepe van ott.
Az enyémen van! Igaz össze van építve a gyujtótrafóval! Smiley
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12575 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 10:44:10 »

Az enyémen van! Igaz össze van építve a gyujtótrafóval! Smiley


Nem.
Az csak gyújtótrafó.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12576 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 11:39:54 »

1. Nem ezt írtam.
2. Feltételezem, hogy még ki sem olvastad a motorvezérlő hibatárolóját. (Ezt írtam első lépésnek.)
Minden további szó felesleges és találgatás. Az EGR-re vonatkozó hibaüzenetet valószínűsítettem és nem kijelentettem.
Igen akkor még nem volt hibakód olvasás. Ma megnézték. Elsőre P 0304 és P1432. Törlés indítás, olvasás P1432. Termosztát szabályozás áramköri hiba. Ez most termosztát csere vagy a vízhőfok jeladót is kell?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12577 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 12:15:45 »

Igen akkor még nem volt hibakód olvasás. Ma megnézték. Elsőre P 0304 és P1432. Törlés indítás, olvasás P1432. Termosztát szabályozás áramköri hiba. Ez most termosztát csere vagy a vízhőfok jeladót is kell?

Mikori az autód, pontosan?
Ha 2004.03. utáni, akkor már nem fűtött a termosztát. Vagyis az a hibakód nem releváns.
Emiatt nem kell sem termosztátot sem hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt cserélni.

A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 13:16:48 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12578 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 12:46:30 »

Mikori az autód, pontosan?
Ha 2004.03. utáni, akkor már nem fűtött a termosztát. Vagyis az a hibakód nem releváns.
Nem kell sem termosztátot sem hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt cserélni.

A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12579 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 13:16:15 »

2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.

Az alapjárathoz nem sok köze van a termosztátnak.
Ha hidegben nem lesz üzem meleg a motor, akkor az túlhűtésre utal. Termosztát hiba.
Mi az, hogy egyszer majdnem felforrt?

Cseréld ki, gyári bele való termosztátra.

De a korábbi problémák ettől nem fognak megjavulni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12580 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 13:38:16 »

Az alapjárathoz nem sok köze van a termosztátnak.
Ha hidegben nem lesz üzem meleg a motor, akkor az túlhűtésre utal. Termosztát hiba.
Mi az, hogy egyszer majdnem felforrt?

Cseréld ki, gyári bele való termosztátra.

De a korábbi problémák ettől nem fognak megjavulni.
És a P0304 hiba mire utal? Mert megint check engine. Anno a fókámnál ez a hiba a lambda hibát takarta. Lambda csere után megszűnt
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12581 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 14:50:50 »

És a P0304 hiba mire utal? Mert megint check engine. Anno a fókámnál ez a hiba a lambda hibát takarta. Lambda csere után megszűnt

Utolsó mondat.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116615#msg1116615


A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12582 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:11:59 »

Utolsó mondat.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116615#msg1116615


A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
még egy kérdés. Első v hátsó lambda a hibás?
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12583 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:17:27 »

még egy kérdés. Első v hátsó lambda a hibás?


Azt gondolom, hogy te nem érted mi van leírva.  wilting

Egy szóval sem írtam, hogy a Lambda szonda hibás lenne!  Ezt nem is lehetne csak így beszélgetés alapján megállapítani.  Cool
Te erőlteted, mert volt már korábban volt ilyen egy másik autónál. Ami nem jelent semmit jelenleg...




Ez volt az alap felállás az általad közölt problémákra:

"Gyújtásrendszer, üzemanyagrendszer, keverékképző rendszer, keverék szabályzó rendszer, mechanikus probléma.

Ezek közül valamelyik vagy akár egyszerre több. "


Ezek mind olyan dolgok, amiket ellenőrizni kell vagy megvizsgálni, mérni...stb.
Attól egyik sem fog megjavulni, ha kérdezgetsz róla vagy beszélgetünk róla és egyikről sem fogunk megtudni bővebb állapot jellemzőt.
Ha te nem tudod (szerintem nem, ez kiderült) a hibakeresést, javítást elvégezni úgy szerelőhöz kell vinni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:29:20 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12584 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:21:05 »

Azt gondolom, hogy te nem érted mi van leírva.  wilting

Egy szóval sem írtam, hogy a Lambda szonda hibás lenne!
Te erőlteted, mert volt már korábban volt ilyen egy másik autónál. Ami nem jelent semmit jelenleg...


Én kertészmérnök vagyok. Ezért kérdezek olyan embert aki ért hozzá. Segítséget szeretnék nem okoskodni. És a szerelőknek sincs fogalma
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12585 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:28:38 »

Én kertészmérnök vagyok. Ezért kérdezek olyan embert aki ért hozzá. Segítséget szeretnék nem okoskodni. És a szerelőknek sincs fogalma

De azt sem érted mi van leírva!
Ez értelmezési probléma, nem okoskodás! Már ne is haragudj.
Segíteni annak lehet, aki fogékony rá és nem csak ülni akar a monitor mögött egy varázsigére várva, hogy megkapja.

Leírom ezeket neked:
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.

Erre te visszakérdezel, hogy melyik Lambda szonda a hibás?   zavart2

Tőled egy kertészmérnöktől megkérdezik, hogy mit hova ültessenek, mert mindig kiszárad és közben látod nem locsolnak.
Majd mondod, hogy locsolni kellene.... és sokadszorra napokon keresztül visszakérdezik, de mit hova ültessenek?
Neked nem lenne furcsa?


Ha az a szerelő nem ért hozzá, akinél voltál (Érdekes, hogy egy 17 éves modellhez sem ért már...akkor mihez?) úgy másik szerelőt kell keresned. Ennyi!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:32:39 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12586 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:44:10 »

De azt sem érted mi van leírva!
Ez értelmezési probléma, nem okoskodás! Már ne is haragudj.
Segíteni annak lehet, aki fogékony rá és nem csak ülni akar a monitor mögött egy varázsigére várva, hogy megkapja.

Leírom ezeket neked:
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.

Erre te visszakérdezel, hogy melyik Lambda szonda a hibás?   zavart2

Tőled egy kertészmérnöktől megkérdezik, hogy mit hova ültessenek, mert mindig kiszárad és közben látod nem locsolnak.
Majd mondod, hogy locsolni kellene.... és sokadszorra napokon keresztül visszakérdezik, de mit hova ültessenek?
Neked nem lenne furcsa?


Ha az a szerelő nem ért hozzá, akinél voltál (Érdekes, hogy egy 17 éves modellhez sem ért már...akkor mihez?) úgy másik szerelőt kell keresned. Ennyi!  wave

Az új hibakód szintén a p0304 volt. Ezért szerettem volna tudni az okát. Azt tudom h gyertya kábel trafó trió az első, de az csak egy ok. Egr lehet v lambda? Mert a hibaolvasáskor a többi eredmény jó volt. És a folytószelep, alapjárati motor, map szenzor tisztításig nem volt check engine. Egyszerűen nem akarok egy rakás pénzt kiadni. Csak érdekes a magas alapjárat és égéskimaradás kombó.
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12587 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:53:51 »


Az új hibakód szintén a p0304 volt. Ezért szerettem volna tudni az okát. Azt tudom h gyertya kábel trafó trió az első, de az csak egy ok. Egr lehet v lambda? Mert a hibaolvasáskor a többi eredmény jó volt. És a folytószelep, alapjárati motor, map szenzor tisztításig nem volt check engine. Egyszerűen nem akarok egy rakás pénzt kiadni. Csak érdekes a magas alapjárat és égéskimaradás kombó.

Hibaolvasáskor a többi eredmény? Miknek az eredménye?
Egy hibaüzenet sosem a konkrét alkatrész mutatja meg! Sőt, sokszor van hiba, de nincs generált hibaüzenet....tehát az nem azt jelenti, hogy minden rendben van.

Az említett alkatrészek miatt akkor jelentkezhet a CE lámpa, ha nincs pl. a csatlakozó a helyén vagy megsérült a vezeték....áramköri hiba.
A tisztításától nem lesz CE, bár a magas káros anyag kibocsájtás sem ezektől van/volt. De egy tisztítás nem árt neki.

A nem jól záró EGR okozhat sok mindent, főleg akár a 4. hengernél, mert ahhoz van legközelebb a visszavezetése. A MAP szenzor értékéből sok minden kiolvasható.... Ezért írtam, hogy vizsgálni, mérni...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Horvpeti1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #12588 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:59:21 »

Hibaolvasáskor a többi eredmény? Miknek az eredménye?
Egy hibaüzenet sosem a konkrét alkatrész mutatja meg! Sőt, sokszor van hiba, de nincs generált hibaüzenet....tehát az nem azt jelenti, hogy minden rendben van.

Az említett alkatrészek miatt akkor jelentkezhet a CE lámpa, ha nincs pl. a csatlakozó a helyén vagy megsérült a vezeték....áramköri hiba.
A tisztításától nem lesz CE, bár a magas káros anyag kibocsájtás sem ezektől van/volt. De egy tisztítás nem árt neki.

A nem jól záró EGR okozhat sok mindent, főleg akár a 4. hengernél, mert ahhoz van legközelebb a visszavezetése. A MAP szenzor értékéből sok minden kiolvasható.... Ezért írtam, hogy vizsgálni, mérni...
Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.
Naplózva

Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12589 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 16:07:54 »

Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.

A diagnosztika és a hibatároló kiolvasás között annyi az összefüggés, hogy a diagnosztika hibatároló kiolvasással kezdődik.
Tehát ahogyan az előbb írtam, ha kiolvassa a hibatárolót és üres, akkor az egyáltalán nem jelenti azt, hogy nincs probléma.
Álló és járó motornál, üzemi körülmények között kell élő adatokat ellenőrizni. Persze ehhez nem árt tudni, hogy mikor milyen érték a megfelelő....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #12590 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 16:36:52 »

Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.

http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0911/hu/documents_2011/Sparkm300/SM-M/92341080.hu.html

ÉRDEMES A HIBAKÓDOT A FENTI LINKEN BŐVEBBEN TANULMÁNYOZNI. Talán segít a megértésben.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
mricsi89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #12591 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 01:25:08 »

Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy melyik motorral érdekesebb mondeot  venni? Valamint mik azok a kritikus pontok amiket feltétlenül megkell nézni?  Kombi vagy lépcsős hátú jöhet szóba 700 ezrem lenne az autóra. Lehet ennyi pénzért normális állapotú autót találni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12592 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 06:55:03 »

Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy melyik motorral érdekesebb mondeot  venni? Valamint mik azok a kritikus pontok amiket feltétlenül megkell nézni?  Kombi vagy lépcsős hátú jöhet szóba 700 ezrem lenne az autóra. Lehet ennyi pénzért normális állapotú autót találni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nos inkább 2.0 javasolnám,de a te döntésed(1.8-ból kifogható jó példány is).
Az autó állapota a lényeg.
Szívósor lapátok állapota,
hátsó féknyereg beragadós,ajtók alsó tájéka kivül-belül rohadós lehet(FL elötti:<2003.09),
olajfogyasztás(olajfoltok a motoron,olajsár).Ghia felszereltség előny.
kettőstömegü nem csattog,gyújtásrendszer,
esetleg egy szaki vagy haver,aki már látott Mondeót.
De valami csak utólag derül ki.(sajnos).Kötelező olvasmány a benzines topik.
Letapadt olajlehúzó gyűrűk (típushiba az 1.8-nál).
hirtelen ennyi. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12593 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 12:58:31 »

2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.


Üdv!

A fogalomba helyezés nem biztos hogy mérvadó, akár néhány hónappal előbb is gyárthatták.

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

Katt a fenti linkre, válaszd a gépkocsi menüpontot, add meg a VIN mezőbe az alvázszámodat és sok mindent megtudsz a Mondeodról, a gyártás dátumát is.

Amúgy nekem is volt ilyen hibám, télen visszafeküdt a vízhőfok mutató, tavasszal, kora nyáron sem ment 70 fok fölé. Az alapjáratom is magasabb volt ilyenkor. Gyári termosztát került bele, azóta jó.
A számítógép szervizmenüéjében meg tudod nézni a vízhőfokot, közelítően pontosan kiírja.

Itt a leírása:

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
mricsi89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #12594 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 15:25:11 »

Nos inkább 2.0 javasolnám,de a te döntésed(1.8-ból kifogható jó példány is).
Az autó állapota a lényeg.
Szívósor lapátok állapota,
hátsó féknyereg beragadós,ajtók alsó tájéka kivül-belül rohadós lehet(FL elötti:<2003.09),
olajfogyasztás(olajfoltok a motoron,olajsár).Ghia felszereltség előny.
kettőstömegü nem csattog,gyújtásrendszer,
esetleg egy szaki vagy haver,aki már látott Mondeót.
De valami csak utólag derül ki.(sajnos).Kötelező olvasmány a benzines topik.
Letapadt olajlehúzó gyűrűk (típushiba az 1.8-nál).
hirtelen ennyi. vigyor3

Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is.  Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok.  A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12595 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 16:39:23 »

Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is.  Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok.  A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?
Így:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #12596 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 21:50:56 »

Sziasztok!

A múlt héten elkezdett kattogó, csörgő hangot (mintha egy fém dobozban csavarokat ráznának) adni az autó a generátor környékén. Irány a szerelő, azonnal mondta, hogy a szíjtárcsa a generátoron cserés. Kivette a generátort, fel lett újítva, kapott új szíjtárcsát, meg ő felsorolta mi minden ki lett cserélve benne.

Szépen muzsikált az autó, el is indultam vele egy 700 km-es útra, 350 km körül tartottam egy pihenőt, akkor az autó még tökéletesen muzsikált, de mikor az úti célomhoz értem (immár kikapcsolt klímával és leengedett ablakkal), tolattam be a garázs elé és szabályos dízel hangja volt az autónak, kereplő hang, a delikvens szíj környékéről. Késő volt, nem babráltam vele, gondoltam majd reggel. Reggel indítottam, az autónak tökéletes hangja volt. Ma mentem vele kb. 60 km-t, ez idő alatt bemelegedett a motor és bemelegedés után újra a kereplő hang. Holnap reggel megint meghallgatom, de gondolom hideg motornál megint nem lesz semmi gond.

A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (https://youtu.be/DGXMcYVqXv0)

Egyébként a szíjban kb. 25-30 ezer km. van és ezzel egy időben ki lettek cserélve a vezető és feszítő görgők.

A kérdés, hogy van-e ötlet? Kint vagyok Ausztriában és nem mostanában mennék haza. Nem az a baj, hogy nem akarom itt szerelőhöz vinni, de megbízható szerelő az itt nincs. Undecided Vagy sunyik, vagy megfizethetetlenek. De inkább mindkettő.

Előre is köszönöm! wave
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #12597 Dátum: 2017.07.25 kedd, 13:16:30 »

Sziasztok!


A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (https://youtu.be/DGXMcYVqXv0)

Egyébként a szíjban kb. 25-30 ezer km. van és ezzel egy időben ki lettek cserélve a vezető és feszítő görgők.

A kérdés, hogy van-e ötlet? Kint vagyok Ausztriában és nem mostanában mennék haza. Nem az a baj, hogy nem akarom itt szerelőhöz vinni, de megbízható szerelő az itt nincs. Undecided Vagy sunyik, vagy megfizethetetlenek. De inkább mindkettő.

Előre is köszönöm! wave

cudar hangja van az biztos szomoru1
esetleg kormanyszervo? a videon mintha elolrol hallatszana a csorgo hang. persze lehet csak a kamera miatt...
a legjobb lenne levenni a szijat es kezzel megforgatni minden egyes szijtarcsat. akkor tutti kiderul melyik csapagyas. mondjuk ehhez szerelni kell.
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #12598 Dátum: 2017.07.25 kedd, 13:31:57 »

Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is.  Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok.  A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?

az elozoekhez meg hozzatennem a kormanyszervo szivattyut, ha kicsit is hangja van akkor kozeleg a vege.
valamint a generator/fesz-szabalyozo is meghalos lehet (ez a fooldalon is kint van).

(es akkor meg mas aprosagot, mint az elkormolodo alapjarati lepteto motor nem is emlitettuk, ettol hidegben nehezen indul, nincs alapjarat)
valamint szivas lehet meg a beazo pollenszuro, ha a takarolemezet a szelvedo alatt nem rakjak precizen vissza (ez a bepattintos takarolemez hihetetlen elb@szott konstrukcio, szerintem).

Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #12599 Dátum: 2017.07.25 kedd, 14:46:25 »

Sziasztok!

Szépen muzsikált az autó, el is indultam vele egy 700 km-es útra, 350 km körül tartottam egy pihenőt, akkor az autó még tökéletesen muzsikált, de mikor az úti célomhoz értem (immár kikapcsolt klímával és leengedett ablakkal), tolattam be a garázs elé és szabályos dízel hangja volt az autónak, kereplő hang, a delikvens szíj környékéről. Késő volt, nem babráltam vele, gondoltam majd reggel. Reggel indítottam, az autónak tökéletes hangja volt. Ma mentem vele kb. 60 km-t, ez idő alatt bemelegedett a motor és bemelegedés után újra a kereplő hang. Holnap reggel megint meghallgatom, de gondolom hideg motornál megint nem lesz semmi gond.

A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (https://youtu.be/DGXMcYVqXv0)
Előre is köszönöm! wave
Szia.
Kerepelő hang (0:20-tól )inkább az örvénylapátoktól jöhet,itt megnézheted mit kell lehúzni(csövet). vigyor3
elötted linkeltem be egy videót. eplus2   http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116754#msg1116754
Húzd le azt a kis gumicsövet,hallgasd meg a szíj környékét,hátha jobban meghallod a konkrét "süvítő" zajt(lokalizálhatóbb lesz talán).
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 14:48:48 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 [252] 253 254 255 256 257 258 259 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.