Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:38:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
258
259
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652884 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12550 Dátum:
2017.07.14 péntek, 20:57:10 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 20:39:39
Akkor már átestél az agymosáson és tudod a szöveget is.
milyenagymosás?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12551 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:07:14 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 19:15:27
Nem megyek bele, mert te megint okos vagy....
De nyugodt lehet, hogy tévedsz.
Adásvételit nem lehet megkötni érvényes biztosítás nélkül?
Most ha csendben maradsz...
Az adásvételinek nem feltétele a KGFB! Megint gyártod a téves elméleteid. Nem műszaki vizsga vagy átírás ez!
"A biztosító sem vonhatja vissza a visszaigazolása után,pont mint a szerződő fél sem."
Nem tudsz te semmit csak megint jártatod a szád! A biztosító bármit megtehet, mert biztosan beleírta EZT IS a szerződésbe, amit el sem olvastál.... Egyébként ha nem fizeted be, akkor te is "felmondtad".
Szóval nem csak a biztosító teheti meg. Persze a következő biztosítás kötésnél meg hendikep-el indulsz.
A P-s dologhoz meg annyi, ha majd -remélem- eljutunk oda, hogy amikor eladásra kerül egy jármű, akkor a régi tulaj leveszi a
rendszámát
és akkor bizony nem lesz mással mozgatható saját lábán a kocsi. Igen tudom, mielőtt még okosságot színlelve megírod, hogy most nem ez az idő van.
Légy szíves a jövőben az én hozzászólásaimra került a téveszmés agymenéseid! Köszönöm!
sajnálom,hogy ilyen marhaság miatt csinálsz magadból hülyét-megint.tökre feleslegesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12552 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:13:56 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 19:38:55
Tényleg?
Biztosító mindegyik és megteheti, hidd el. De már az sem érdekel, ha mást gondolsz. De akkor ezek szerint csak sima ügymenetekről tudsz még....
tényleg
a biztosítónak túl sok beleszólása nincs, törvény szabályozza, az mnb pedig nemkicsit felügyeli
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12553 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:41:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.14 péntek, 22:07:14
sajnálom,hogy ilyen marhaság miatt csinálsz magadból hülyét-megint.tökre feleslegesen.
Ha ha
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12554 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:43:14 »
Idézetet írta: G_B - 2017.07.14 péntek, 22:13:56
tényleg
a biztosítónak túl sok beleszólása nincs, törvény szabályozza, az mnb pedig nemkicsit felügyeli
Szépek ezek hivatalos szövegek, hagyjuk inkább....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12555 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:50:01 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 22:43:14
Szépek ezek hivatalos szövegek, hagyjuk inkább....
bekrepáltál?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
krtsz91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12556 Dátum:
2017.07.15 szombat, 21:48:58 »
Sziasztok.
Egy nagyon bosszantó problémám van amiben remélem itt tudtok segíteni. Tavaly kezdődött ! Az autó elindítása után mikor az alapjárat vissza esik olyan 900as fordulatra elkezd lüktetve járni a motor! A fordulatszámom az stabilan 900as fordulaton maradt. Ugyan itt kaptam azt a tippet , hogy gyújtókábel hiba. Kicseréltem a gyújtókábeleket és tényleg megszűnt egy jó fél évig a hiba. Most pár hónapja megint ugyan ezt csinálja és kicseréltem már a következőket: gyújtókábelköteg , gyertyák,gyújtókábel elosztó, és most utoljára még a fojtószelep(pillangószelep tömítést) javasolták hátha falsot szív , de semmi eredménye nem lett, ugyan úgy lüktet a motor 900as fordulaton. Menet közben semmit nem lehet észre venni szépen megy szépen jár gázadásokra normálissan reagál. Levettem menet közben az alapjárati motor érzékelőt ( ami a pillangószelepen van elektronika) és semmi nem változott akkor is dadog ha rajta van ha nincs . Még arra gondoltam , hogy az lehet a baj. Viszont észre vettem, hogy a dadogás megszűnt mindig pár másodpercre ha bele fújtam wd40el a pillangószelepbe. (ezért is gondoltam , hogy a tömítés rossz)
Ha valaki járt ár így vagy tudja mihez kell nyúlni kérem segítsen ,mert már kezd nagyon idegesíteni. ha valakinek tuti tippje van kérem a gyors infó áramlása végett Viberen írjon rám.(309482514) nagyon megköszönöm , mert már találgatni nem szeretnék. Ha nem szűnik meg akkor inkább szétbontom vagy betolom valahova mert engem nagyon idegesít. Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12557 Dátum:
2017.07.15 szombat, 22:03:22 »
Idézetet írta: krtsz91 - 2017.07.15 szombat, 21:48:58
Sziasztok.
Egy nagyon bosszantó problémám van amiben remélem itt tudtok segíteni. Tavaly kezdődött ! Az autó elindítása után mikor az alapjárat vissza esik olyan 900as fordulatra elkezd lüktetve járni a motor! A fordulatszámom az stabilan 900as fordulaton maradt. Ugyan itt kaptam azt a tippet , hogy gyújtókábel hiba. Kicseréltem a gyújtókábeleket és tényleg megszűnt egy jó fél évig a hiba. Most pár hónapja megint ugyan ezt csinálja és kicseréltem már a következőket: gyújtókábelköteg , gyertyák,gyújtókábel elosztó, és most utoljára még a fojtószelep(pillangószelep tömítést) javasolták hátha falsot szív , de semmi eredménye nem lett, ugyan úgy lüktet a motor 900as fordulaton. Menet közben semmit nem lehet észre venni szépen megy szépen jár gázadásokra normálissan reagál. Levettem menet közben az alapjárati motor érzékelőt ( ami a pillangószelepen van elektronika) és semmi nem változott akkor is dadog ha rajta van ha nincs . Még arra gondoltam , hogy az lehet a baj. Viszont észre vettem, hogy a dadogás megszűnt mindig pár másodpercre ha bele fújtam wd40el a pillangószelepbe. (ezért is gondoltam , hogy a tömítés rossz)
Ha valaki járt ár így vagy tudja mihez kell nyúlni kérem segítsen ,mert már kezd nagyon idegesíteni. ha valakinek tuti tippje van kérem a gyors infó áramlása végett Viberen írjon rám.(309482514) nagyon megköszönöm , mert már találgatni nem szeretnék. Ha nem szűnik meg akkor inkább szétbontom vagy betolom valahova mert engem nagyon idegesít. Köszönöm a segítséget.
Úgy látom van itt probléma és nem csak az autóval....
Alapjárati motor érzékelő? Hm.... Levetted a TPS-t, ami a fojtószelep pozíció szenzor (nem elektronika). Feleslegesen, nincs köze az alapjárathoz és elképzelhető, hogy nem a korábbi pozícióba sikerült visszaraknod.
A fojtószelepházat tisztítottad már ki? Alapjárati szelepet tiszta?
PCV cső jó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12558 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 15:52:01 »
Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12559 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 16:58:15 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.17 hétfő, 15:52:01
Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?
Gyújtásrendszer, üzemanyagrendszer, keverékképző rendszer, keverék szabályzó rendszer, mechanikus probléma.
Ezek közül valamelyik vagy akár egyszerre több.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12560 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 17:16:50 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.17 hétfő, 15:52:01
Sziasztok! Új vagyok még. Két éve van egy 2,0 ghia automata mondim 2004es. Osztrák rendszám. A müszakin nem ment át mert a hc és co érték rossz vmint a lambda érték 0,41. Hidegen minden ok de az alapjárat melegen ugrál 7-900 között. Menetben meg kicsit lomha és 70-80 körül rángat. Vibrál is kicsit. Mi lehet a baja?
Üdv a klubban.
HC: Magas szénhidrogén kibocsátás okai lehetnek pl: gyújtás kimaradás, tömítettségi hibák, falls levegő, túl szegény keverék, túl dús keverék, elrakott vezérlés, sport vezértengely, kopott motor.
CO: Befecskendező rendszerünk működési rendellenessége az oka, pl. a benzin nyomásszabályzó vagy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő meghibásodott, a befecskendező szelep/ek/re a vezérlőegységtől menő vezeték valahol időszakosan letestel, stb.
Generátor szénkefe is okozhat vibrálást.Alapjárati szelep és folytószelep tisztítás.
Ezek csak találgatások így látatlanba gépmögül.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.17 hétfő, 17:18:28 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12561 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 18:27:48 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.07.17 hétfő, 17:16:50
Üdv a klubban.
HC: Magas szénhidrogén kibocsátás okai lehetnek pl: gyújtás kimaradás, tömítettségi hibák, falls levegő, túl szegény keverék, túl dús keverék, elrakott vezérlés, sport vezértengely, kopott motor.
CO: Befecskendező rendszerünk működési rendellenessége az oka, pl. a benzin nyomásszabályzó vagy a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő meghibásodott, a befecskendező szelep/ek/re a vezérlőegységtől menő vezeték valahol időszakosan letestel, stb.
Generátor szénkefe is okozhat vibrálást.Alapjárati szelep és folytószelep tisztítás.
Ezek csak találgatások így látatlanba gépmögül.
A kocsi vibrál, nem a világítás fényei.
Persze jobb szó a remegés....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12562 Dátum:
2017.07.17 hétfő, 19:10:02 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.17 hétfő, 18:27:48
A kocsi vibrál, nem a világítás fényei.
Persze jobb szó a remegés....
Igen remeg,de csak nagyobb sebességnél. Az vizhőmérséklet érzékelő a vízgomba? Bontott pillangószelepem van. Holnap cserélik. Meg egr és maf tisztítás. Olas,gyertya, szűrők újak. Szelepdeknitömítés, generátorszíj és vízpumpa cserélve. Lambdát nem kellene?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12563 Dátum:
2017.07.18 kedd, 12:02:46 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.17 hétfő, 19:10:02
Igen remeg,de csak nagyobb sebességnél. Az vizhőmérséklet érzékelő a vízgomba? Bontott pillangószelepem van. Holnap cserélik. Meg egr és maf tisztítás. Olas,gyertya, szűrők újak. Szelepdeknitömítés, generátorszíj és vízpumpa cserélve. Lambdát nem kellene?
MAF nincs, EGR-el nagyon ritkán van gond és az sem a kosz miatt.
Ha gombás a víz az probléma....
A hűtőfolyadék érzékelő az a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12564 Dátum:
2017.07.18 kedd, 17:07:49 »
Kössz. Akkor az....
szóval folytószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás. Van egy új bosch lambda szondám. Cseréljem? Hogyhogy nincs MAF? Csak a dízelnek van?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 17:13:49 írta Horvpeti1
»
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12565 Dátum:
2017.07.18 kedd, 17:55:12 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.18 kedd, 17:07:49
Kössz. Akkor az....
szóval folytószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás. Van egy új bosch lambda szondám. Cseréljem? Hogyhogy nincs MAF? Csak a dízelnek van?
A MAF nem dízel/benzin függvénye. Van dízel is MAF nélkül.
Van benzinesben is olyan, ahol van MAF.
Jelen esetben csak MAP van.
Akkor kell lambda szondát cserélni, ha indokolt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12566 Dátum:
2017.07.22 szombat, 18:19:40 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 17:55:12
A MAF nem dízel/benzin függvénye. Van dízel is MAF nélkül.
Van benzinesben is olyan, ahol van MAF.
Jelen esetben csak MAP van.
Akkor kell lambda szondát cserélni, ha indokolt.
Folytószelep kicserélve, alapjárati szelep, MAP szenzor kipucolva. 80 kmt mentem vele és Check Engine lámpa. Most mit tehetek?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12567 Dátum:
2017.07.22 szombat, 18:52:52 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.22 szombat, 18:19:40
Folytószelep kicserélve, alapjárati szelep, MAP szenzor kipucolva. 80 kmt mentem vele és Check Engine lámpa. Most mit tehetek?
Kiolvasod a motorvezérlő hibatárolóját.
Ha nincs a teljesítménnyel probléma, akkor valószínű P0400 EGR áramlási probléma.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12568 Dátum:
2017.07.22 szombat, 19:32:33 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 18:52:52
Kiolvasod a motorvezérlő hibatárolóját.
Ha nincs a teljesítménnyel probléma, akkor valószínű P0400 EGR áramlási probléma.
Akkor egr csere?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12569 Dátum:
2017.07.22 szombat, 19:51:53 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.22 szombat, 19:32:33
Akkor egr csere?
1. Nem ezt írtam.
2. Feltételezem, hogy még ki sem olvastad a motorvezérlő hibatárolóját. (Ezt írtam első lépésnek.)
Minden további szó felesleges és találgatás. Az EGR-re vonatkozó hibaüzenetet
valószínűsítettem
és nem kijelentettem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12570 Dátum:
2017.07.22 szombat, 21:21:25 »
Sziasztok!
Szerelőnél volt a héten az autó leszedte a szívósort.
Ma kinyitottam a motorházat és találtam egy kobor vákkum csövet.
Az elostó mögött van valami szelep annak az aljáról jön de nem találom hova megy.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
Megtudja mondani valaki hova kell rádugni.
Köszönöm: Jocó
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
csalibacsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12571 Dátum:
2017.07.22 szombat, 21:55:45 »
sziasztok.
most lettem "mondis"1.8benzin 96-kombi.a korához képest jo állapotú,pár észrevételem van 1000-km után.
-HA KINYOMOM A KUPLUNGOT VÁLTÁSNÁL RÖGTÖN LE ESIK A FORDULAT8de vissza is megy utána)
- HA KLIMÁZOK NAGYON FOGJA A TELESITMÉNYT
-ha teljesen kiforditom a kormányt van egy kis hangja(szervó?)
köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12572 Dátum:
2017.07.22 szombat, 22:43:57 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.22 szombat, 21:21:25
Sziasztok!
Szerelőnél volt a héten az autó leszedte a szívósort.
Ma kinyitottam a motorházat és találtam egy kobor vákkum csövet.
Az elostó mögött van valami szelep annak az aljáról jön de nem találom hova megy.
A képet az RcPilot.hu tárolja.
Megtudja mondani valaki hova kell rádugni.
Köszönöm: Jocó
Ez érdekes lehet..... mert nincs elosztó ezen a motoron.
A tankszellőztető mágnesszelepe van ott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12573 Dátum:
2017.07.22 szombat, 22:45:17 »
Idézetet írta: csalibacsi - 2017.07.22 szombat, 21:55:45
sziasztok.
most lettem "mondis"1.8benzin 96-kombi.a korához képest jo állapotú,pár észrevételem van 1000-km után.
-HA KINYOMOM A KUPLUNGOT VÁLTÁSNÁL RÖGTÖN LE ESIK A FORDULAT8de vissza is megy utána)
- HA KLIMÁZOK NAGYON FOGJA A TELESITMÉNYT
-ha teljesen kiforditom a kormányt van egy kis hangja(szervó?)
köszi.
Első körben fáradj át az MK1 topikba.
Mi az a "TELESITMÉNY"?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12574 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 09:10:09 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 22:43:57
Ez érdekes lehet..... mert nincs elosztó ezen a motoron.
A tankszellőztető mágnesszelepe van ott.
Az enyémen van! Igaz össze van építve a gyujtótrafóval!
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12575 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 10:44:10 »
Idézetet írta: zsoze - 2017.07.23 vasárnap, 09:10:09
Az enyémen van! Igaz össze van építve a gyujtótrafóval!
Nem.
Az csak gyújtótrafó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12576 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 11:39:54 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.22 szombat, 19:51:53
1. Nem ezt írtam.
2. Feltételezem, hogy még ki sem olvastad a motorvezérlő hibatárolóját. (Ezt írtam első lépésnek.)
Minden további szó felesleges és találgatás. Az EGR-re vonatkozó hibaüzenetet
valószínűsítettem
és nem kijelentettem.
Igen akkor még nem volt hibakód olvasás. Ma megnézték. Elsőre P 0304 és P1432. Törlés indítás, olvasás P1432. Termosztát szabályozás áramköri hiba. Ez most termosztát csere vagy a vízhőfok jeladót is kell?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12577 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 12:15:45 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 11:39:54
Igen akkor még nem volt hibakód olvasás. Ma megnézték. Elsőre P 0304 és P1432. Törlés indítás, olvasás P1432. Termosztát szabályozás áramköri hiba. Ez most termosztát csere vagy a vízhőfok jeladót is kell?
Mikori az autód, pontosan?
Ha 2004.03. utáni, akkor már nem fűtött a termosztát. Vagyis az a hibakód nem releváns.
Emiatt nem kell sem termosztátot sem hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt cserélni.
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 13:16:48 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12578 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 12:46:30 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 12:15:45
Mikori az autód, pontosan?
Ha 2004.03. utáni, akkor már nem fűtött a termosztát. Vagyis az a hibakód nem releváns.
Nem kell sem termosztátot sem hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt cserélni.
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12579 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 13:16:15 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 12:46:30
2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.
Az alapjárathoz nem sok köze van a termosztátnak.
Ha hidegben nem lesz üzem meleg a motor, akkor az túlhűtésre utal. Termosztát hiba.
Mi az, hogy egyszer majdnem felforrt?
Cseréld ki, gyári bele való termosztátra.
De a korábbi problémák ettől nem fognak megjavulni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12580 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 13:38:16 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 13:16:15
Az alapjárathoz nem sok köze van a termosztátnak.
Ha hidegben nem lesz üzem meleg a motor, akkor az túlhűtésre utal. Termosztát hiba.
Mi az, hogy egyszer majdnem felforrt?
Cseréld ki, gyári bele való termosztátra.
De a korábbi problémák ettől nem fognak megjavulni.
És a P0304 hiba mire utal? Mert megint check engine. Anno a fókámnál ez a hiba a lambda hibát takarta. Lambda csere után megszűnt
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12581 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 14:50:50 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 13:38:16
És a P0304 hiba mire utal? Mert megint check engine. Anno a fókámnál ez a hiba a lambda hibát takarta. Lambda csere után megszűnt
Utolsó mondat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116615#msg1116615
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12582 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:11:59 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 14:50:50
Utolsó mondat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116615#msg1116615
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
még egy kérdés. Első v hátsó lambda a hibás?
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12583 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:17:27 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 15:11:59
még egy kérdés. Első v hátsó lambda a hibás?
Azt gondolom, hogy te nem érted mi van leírva.
Egy szóval sem írtam, hogy a Lambda szonda hibás lenne! Ezt nem is lehetne csak így beszélgetés alapján megállapítani.
Te erőlteted, mert volt már korábban volt ilyen egy másik autónál. Ami nem jelent semmit jelenleg...
Ez volt az alap felállás az általad közölt problémákra:
"Gyújtásrendszer, üzemanyagrendszer, keverékképző rendszer, keverék szabályzó rendszer, mechanikus probléma.
Ezek közül valamelyik vagy akár egyszerre több. "
Ezek mind olyan dolgok, amiket ellenőrizni kell vagy megvizsgálni, mérni...stb.
Attól egyik sem fog megjavulni, ha kérdezgetsz róla vagy beszélgetünk róla és egyikről sem fogunk megtudni bővebb állapot jellemzőt.
Ha te nem tudod (szerintem nem, ez kiderült) a hibakeresést, javítást elvégezni úgy szerelőhöz kell vinni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:29:20 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12584 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:21:05 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 15:17:27
Azt gondolom, hogy te nem érted mi van leírva.
Egy szóval sem írtam, hogy a Lambda szonda hibás lenne!
Te erőlteted, mert volt már korábban volt ilyen egy másik autónál. Ami nem jelent semmit jelenleg...
Én kertészmérnök vagyok. Ezért kérdezek olyan embert aki ért hozzá. Segítséget szeretnék nem okoskodni. És a szerelőknek sincs fogalma
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12585 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:28:38 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 15:21:05
Én kertészmérnök vagyok. Ezért kérdezek olyan embert aki ért hozzá. Segítséget szeretnék nem okoskodni. És a szerelőknek sincs fogalma
De azt sem érted mi van leírva!
Ez értelmezési probléma, nem okoskodás! Már ne is haragudj.
Segíteni annak lehet, aki fogékony rá és nem csak ülni akar a monitor mögött egy varázsigére várva, hogy megkapja.
Leírom ezeket neked:
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
Erre te visszakérdezel, hogy melyik Lambda szonda a hibás?
Tőled egy kertészmérnöktől megkérdezik, hogy mit hova ültessenek, mert mindig kiszárad és közben látod nem locsolnak.
Majd mondod, hogy locsolni kellene.... és sokadszorra napokon keresztül visszakérdezik, de mit hova ültessenek?
Neked nem lenne furcsa?
Ha az a szerelő nem ért hozzá, akinél voltál (Érdekes, hogy egy 17 éves modellhez sem ért már...akkor mihez?) úgy másik szerelőt kell keresned. Ennyi!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:32:39 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12586 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:44:10 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 15:28:38
De azt sem érted mi van leírva!
Ez értelmezési probléma, nem okoskodás! Már ne is haragudj.
Segíteni annak lehet, aki fogékony rá és nem csak ülni akar a monitor mögött egy varázsigére várva, hogy megkapja.
Leírom ezeket neked:
A P0304 égéskimaradás (volt) a 4. hengerben. Lehet ennek volt/lesz köze a kipufogógáz magas káros anyag értékeinek.
A Check Engine nagyon sok dolog lehet.
Erre te visszakérdezel, hogy melyik Lambda szonda a hibás?
Tőled egy kertészmérnöktől megkérdezik, hogy mit hova ültessenek, mert mindig kiszárad és közben látod nem locsolnak.
Majd mondod, hogy locsolni kellene.... és sokadszorra napokon keresztül visszakérdezik, de mit hova ültessenek?
Neked nem lenne furcsa?
Ha az a szerelő nem ért hozzá, akinél voltál (Érdekes, hogy egy 17 éves modellhez sem ért már...akkor mihez?) úgy másik szerelőt kell keresned. Ennyi!
Az új hibakód szintén a p0304 volt. Ezért szerettem volna tudni az okát. Azt tudom h gyertya kábel trafó trió az első, de az csak egy ok. Egr lehet v lambda? Mert a hibaolvasáskor a többi eredmény jó volt. És a folytószelep, alapjárati motor, map szenzor tisztításig nem volt check engine. Egyszerűen nem akarok egy rakás pénzt kiadni. Csak érdekes a magas alapjárat és égéskimaradás kombó.
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12587 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:53:51 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 15:44:10
Az új hibakód szintén a p0304 volt. Ezért szerettem volna tudni az okát. Azt tudom h gyertya kábel trafó trió az első, de az csak egy ok. Egr lehet v lambda?
Mert a hibaolvasáskor a többi eredmény jó volt.
És a folytószelep, alapjárati motor, map szenzor tisztításig nem volt check engine. Egyszerűen nem akarok egy rakás pénzt kiadni. Csak érdekes a magas alapjárat és égéskimaradás kombó.
Hibaolvasáskor a többi eredmény? Miknek az eredménye?
Egy hibaüzenet sosem a konkrét alkatrész mutatja meg! Sőt, sokszor van hiba, de nincs generált hibaüzenet....tehát az nem azt jelenti, hogy minden rendben van.
Az említett alkatrészek miatt akkor jelentkezhet a CE lámpa, ha nincs pl. a csatlakozó a helyén vagy megsérült a vezeték....áramköri hiba.
A tisztításától nem lesz CE, bár a magas káros anyag kibocsájtás sem ezektől van/volt. De egy tisztítás nem árt neki.
A nem jól záró EGR okozhat sok mindent, főleg akár a 4. hengernél, mert ahhoz van legközelebb a visszavezetése. A MAP szenzor értékéből sok minden kiolvasható.... Ezért írtam, hogy vizsgálni, mérni...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Horvpeti1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12588 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 15:59:21 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.23 vasárnap, 15:53:51
Hibaolvasáskor a többi eredmény? Miknek az eredménye?
Egy hibaüzenet sosem a konkrét alkatrész mutatja meg! Sőt, sokszor van hiba, de nincs generált hibaüzenet....tehát az nem azt jelenti, hogy minden rendben van.
Az említett alkatrészek miatt akkor jelentkezhet a CE lámpa, ha nincs pl. a csatlakozó a helyén vagy megsérült a vezeték....áramköri hiba.
A tisztításától nem lesz CE, bár a magas káros anyag kibocsájtás sem ezektől van/volt. De egy tisztítás nem árt neki.
A nem jól záró EGR okozhat sok mindent, főleg akár a 4. hengernél, mert ahhoz van legközelebb a visszavezetése. A MAP szenzor értékéből sok minden kiolvasható.... Ezért írtam, hogy vizsgálni, mérni...
Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.
Naplózva
Ford Mondeo 2,0Tdci Titanium Panther Black 2009
Ford Mondeo Ghia Automata 2,0 benzin 2004 Black
Ford focus 1,4 sedan 2003 diamond white
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12589 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 16:07:54 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 15:59:21
Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.
A diagnosztika és a hibatároló kiolvasás között annyi az összefüggés, hogy a diagnosztika hibatároló kiolvasással kezdődik.
Tehát ahogyan az előbb írtam, ha kiolvassa a hibatárolót és üres, akkor az egyáltalán nem jelenti azt, hogy nincs probléma.
Álló és járó motornál, üzemi körülmények között kell élő adatokat ellenőrizni. Persze ehhez nem árt tudni, hogy mikor milyen érték a megfelelő....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12590 Dátum:
2017.07.23 vasárnap, 16:36:52 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 15:59:21
Kösz. Mellesleg delphi programmal végignéztek minden értéket a kocsin. Nem dobott semmi más problémát. Pedig az összes dolgot megnézte. Bár én laikus vagyok de ott álltam a laptop mellett.
http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0911/hu/documents_2011/Sparkm300/SM-M/92341080.hu.html
ÉRDEMES A HIBAKÓDOT A FENTI LINKEN BŐVEBBEN TANULMÁNYOZNI. Talán segít a megértésben.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
mricsi89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12591 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 01:25:08 »
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy melyik motorral érdekesebb mondeot venni? Valamint mik azok a kritikus pontok amiket feltétlenül megkell nézni? Kombi vagy lépcsős hátú jöhet szóba 700 ezrem lenne az autóra. Lehet ennyi pénzért normális állapotú autót találni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12592 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 06:55:03 »
Idézetet írta: mricsi89 - 2017.07.24 hétfő, 01:25:08
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy melyik motorral érdekesebb mondeot venni? Valamint mik azok a kritikus pontok amiket feltétlenül megkell nézni? Kombi vagy lépcsős hátú jöhet szóba 700 ezrem lenne az autóra. Lehet ennyi pénzért normális állapotú autót találni?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nos inkább 2.0 javasolnám,de a te döntésed(1.8-ból kifogható jó példány is).
Az autó állapota a lényeg.
Szívósor lapátok állapota,
hátsó féknyereg beragadós,ajtók alsó tájéka kivül-belül rohadós lehet(FL elötti:<2003.09),
olajfogyasztás(olajfoltok a motoron,olajsár).Ghia felszereltség előny.
kettőstömegü nem csattog,gyújtásrendszer,
esetleg egy szaki vagy haver,aki már látott Mondeót.
De valami csak utólag derül ki.(sajnos).Kötelező olvasmány a benzines topik.
Letapadt olajlehúzó gyűrűk (típushiba az 1.8-nál).
hirtelen ennyi.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12593 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 12:58:31 »
Idézetet írta: Horvpeti1 - 2017.07.23 vasárnap, 12:46:30
2004 májusi forgalombahelyzésű de sztem akkor is van vmi hibája mert télen a minusz 20ban esett lefelé a hűtővíz hőmérséklettem menet közben. Lehet hogy nyitva ragadt be. És most meg elég meleg mindig. Sőtt egyszer majdnem felforrt. Cserére sanszos lehet mert az alapjáratom is 1000 körüli tegnap óta.
Üdv!
A fogalomba helyezés nem biztos hogy mérvadó, akár néhány hónappal előbb is gyárthatták.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Katt a fenti linkre, válaszd a gépkocsi menüpontot, add meg a VIN mezőbe az alvázszámodat és sok mindent megtudsz a Mondeodról, a gyártás dátumát is.
Amúgy nekem is volt ilyen hibám, télen visszafeküdt a vízhőfok mutató, tavasszal, kora nyáron sem ment 70 fok fölé. Az alapjáratom is magasabb volt ilyenkor. Gyári termosztát került bele, azóta jó.
A számítógép szervizmenüéjében meg tudod nézni a vízhőfokot, közelítően pontosan kiírja.
Itt a leírása:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
mricsi89
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12594 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 15:25:11 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.07.24 hétfő, 06:55:03
Nos inkább 2.0 javasolnám,de a te döntésed(1.8-ból kifogható jó példány is).
Az autó állapota a lényeg.
Szívósor lapátok állapota,
hátsó féknyereg beragadós,ajtók alsó tájéka kivül-belül rohadós lehet(FL elötti:<2003.09),
olajfogyasztás(olajfoltok a motoron,olajsár).Ghia felszereltség előny.
kettőstömegü nem csattog,gyújtásrendszer,
esetleg egy szaki vagy haver,aki már látott Mondeót.
De valami csak utólag derül ki.(sajnos).Kötelező olvasmány a benzines topik.
Letapadt olajlehúzó gyűrűk (típushiba az 1.8-nál).
hirtelen ennyi.
Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is. Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok. A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12595 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 16:39:23 »
Idézetet írta: mricsi89 - 2017.07.24 hétfő, 15:25:11
Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is. Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok. A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?
Így:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12596 Dátum:
2017.07.24 hétfő, 21:50:56 »
Sziasztok!
A múlt héten elkezdett kattogó, csörgő hangot (mintha egy fém dobozban csavarokat ráznának) adni az autó a generátor környékén. Irány a szerelő, azonnal mondta, hogy a szíjtárcsa a generátoron cserés. Kivette a generátort, fel lett újítva, kapott új szíjtárcsát, meg ő felsorolta mi minden ki lett cserélve benne.
Szépen muzsikált az autó, el is indultam vele egy 700 km-es útra, 350 km körül tartottam egy pihenőt, akkor az autó még tökéletesen muzsikált, de mikor az úti célomhoz értem (immár kikapcsolt klímával és leengedett ablakkal), tolattam be a garázs elé és szabályos dízel hangja volt az autónak, kereplő hang, a delikvens szíj környékéről. Késő volt, nem babráltam vele, gondoltam majd reggel. Reggel indítottam, az autónak tökéletes hangja volt. Ma mentem vele kb. 60 km-t, ez idő alatt bemelegedett a motor és bemelegedés után újra a kereplő hang. Holnap reggel megint meghallgatom, de gondolom hideg motornál megint nem lesz semmi gond.
A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (
https://youtu.be/DGXMcYVqXv0
)
Egyébként a szíjban kb. 25-30 ezer km. van és ezzel egy időben ki lettek cserélve a vezető és feszítő görgők.
A kérdés, hogy van-e ötlet? Kint vagyok Ausztriában és nem mostanában mennék haza. Nem az a baj, hogy nem akarom itt szerelőhöz vinni, de megbízható szerelő az itt nincs.
Vagy sunyik, vagy megfizethetetlenek. De inkább mindkettő.
Előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12597 Dátum:
2017.07.25 kedd, 13:16:30 »
Idézetet írta: Flember - 2017.07.24 hétfő, 21:50:56
Sziasztok!
A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (
https://youtu.be/DGXMcYVqXv0
)
Egyébként a szíjban kb. 25-30 ezer km. van és ezzel egy időben ki lettek cserélve a vezető és feszítő görgők.
A kérdés, hogy van-e ötlet? Kint vagyok Ausztriában és nem mostanában mennék haza. Nem az a baj, hogy nem akarom itt szerelőhöz vinni, de megbízható szerelő az itt nincs.
Vagy sunyik, vagy megfizethetetlenek. De inkább mindkettő.
Előre is köszönöm!
cudar hangja van az biztos
esetleg kormanyszervo? a videon mintha elolrol hallatszana a csorgo hang. persze lehet csak a kamera miatt...
a legjobb lenne levenni a szijat es kezzel megforgatni minden egyes szijtarcsat. akkor tutti kiderul melyik csapagyas. mondjuk ehhez szerelni kell.
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12598 Dátum:
2017.07.25 kedd, 13:31:57 »
Idézetet írta: mricsi89 - 2017.07.24 hétfő, 15:25:11
Köszönöm válaszod!
Igen, elsősorban a kétezres motort választanám én is. Olvasom a fórumot csak idő szűkében lassan haladok. A szívósor lapátokat hogyan lehet ellenőrizni? csak hang alapján?
az elozoekhez meg hozzatennem a kormanyszervo szivattyut, ha kicsit is hangja van akkor kozeleg a vege.
valamint a generator/fesz-szabalyozo is meghalos lehet (ez a fooldalon is kint van).
(es akkor meg mas aprosagot, mint az elkormolodo alapjarati lepteto motor nem is emlitettuk, ettol hidegben nehezen indul, nincs alapjarat)
valamint szivas lehet meg a beazo pollenszuro, ha a takarolemezet a szelvedo alatt nem rakjak precizen vissza (ez a bepattintos takarolemez hihetetlen elb@szott konstrukcio, szerintem).
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #12599 Dátum:
2017.07.25 kedd, 14:46:25 »
Idézetet írta: Flember - 2017.07.24 hétfő, 21:50:56
Sziasztok!
Szépen muzsikált az autó, el is indultam vele egy 700 km-es útra, 350 km körül tartottam egy pihenőt, akkor az autó még tökéletesen muzsikált, de mikor az úti célomhoz értem (immár kikapcsolt klímával és leengedett ablakkal), tolattam be a garázs elé és szabályos dízel hangja volt az autónak, kereplő hang, a delikvens szíj környékéről. Késő volt, nem babráltam vele, gondoltam majd reggel. Reggel indítottam, az autónak tökéletes hangja volt. Ma mentem vele kb. 60 km-t, ez idő alatt bemelegedett a motor és bemelegedés után újra a kereplő hang. Holnap reggel megint meghallgatom, de gondolom hideg motornál megint nem lesz semmi gond.
A hangról készítettem egy videót, szakadó esőben, tehát nem tudom mennyire tudtam jól helyezni a kamerát. (
https://youtu.be/DGXMcYVqXv0
)
Előre is köszönöm!
Szia.
Kerepelő hang (0:20-tól )inkább az örvénylapátoktól jöhet,itt megnézheted mit kell lehúzni(csövet).
elötted linkeltem be egy videót.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1116754#msg1116754
Húzd le azt a kis gumicsövet,hallgasd meg a szíj környékét,hátha jobban meghallod a konkrét "süvítő" zajt(lokalizálhatóbb lesz talán).
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 14:48:48 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
250
251
[
252
]
253
254
255
256
257
258
259
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ