Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:48:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4653808 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
szoltan70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #8650 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 10:45:19 »

valszeg az lesz.
nincs uzemanyag a nyomocsoben...
mennyiert vetted?
Cromaxnál vettem Starline-t 18-ért. Van nakik gyári is, az 94.
Naplózva

2001 Ford Mondeo kombi Ghia 1.8 125LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8651 Dátum: 2015.07.14 kedd, 12:17:49 »

Cromaxnál vettem Starline-t 18-ért. Van nakik gyári is, az 94.

mégse az ac a ludas. nem kap áramot...
délután villanyász fogja keresni a hiba okát
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8652 Dátum: 2015.07.14 kedd, 22:47:50 »

A riasztó szórakozott.
most renben de most meg nem mükszik a tempomat  gun
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8653 Dátum: 2015.07.15 szerda, 21:42:57 »

A riasztó szórakozott.
most renben de most meg nem mükszik a tempomat  gun
Szia.
A pedálkapcsolók renben vannak?Te raktad be a tempomatot,vagy gyárilag már bent volt?
Esetleg a motor és bowden mükszik?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.15 szerda, 21:46:18 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8654 Dátum: 2015.07.15 szerda, 21:49:03 »

Szia.
A pedálkapcsolók renben vannak?Te raktad be a tempomatot,vagy gyárilag már bent volt?
Esetleg a motor és bowden mükszik?

az elektromos topic-ban irtam a reszleteket.
Vik szerelte be par eve. Kapcsolok, biztositekok kimerve es mind jo
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
molga123
Vendég
« Új hozzászólás #8655 Dátum: 2015.07.18 szombat, 07:11:13 »

Sziasztok!
Nekem van egy mk3-as 2,0-es autómataváltósom. Egy olyan probléma merült fel,hogy indítás után hiába nyomtam neki a gázt lomhán indult el,majdnem tövig kellett nyomni a gázt. A fogyasztásmérő pedig 40-50l mutatott. Nem tudom hogy köze lehet a kinti hőmérsékletnek,de ezt akkor csinálja ha nagyon meleg van kint. Ha valaki tudja mi a megoldás,vagy találkozott hasonló problémával,kérem írjon. Köszönöm.
Naplózva
molga123
Vendég
« Új hozzászólás #8656 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 17:13:32 »

Szisztok!
Van egy mk3 2,0 benzines/gázos automata mondeom. Időnként majdhogynem csak padlógáznál indul úgy ahogy. Váltani rendesen vált. Először a nagy melegben jött elő ez a probléma,de gondolom ez nincs összefüggésbe vele. A fogyasztásmérője ilyenkor 40-50L-t mutat. Valaki tud rá valami elfogadható magyarázatot. Tudom szerelő... Köszi előre is.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8657 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 19:02:50 »

Szisztok!
Van egy mk3 2,0 benzines/gázos automata mondeom. Időnként majdhogynem csak padlógáznál indul úgy ahogy. Váltani rendesen vált. Először a nagy melegben jött elő ez a probléma,de gondolom ez nincs összefüggésbe vele. A fogyasztásmérője ilyenkor 40-50L-t mutat. Valaki tud rá valami elfogadható magyarázatot. Tudom szerelő... Köszi előre is.

Akksi le 10 percre, majd fuss le 100 km csak benzinnel, lássuk hogy tisztán benzin üzemben is ezt csinálja e, ekkor el tudjuk választani a duál üzemtől a jelenséget.
Naplózva
csgery
Vendég
« Új hozzászólás #8658 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 21:53:07 »

Szevasztok! Srácok, kb mennyibe van egy teljes motorfelújìtás?
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8659 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 22:36:18 »

Szevasztok! Srácok, kb mennyibe van egy teljes motorfelújìtás?

A használt motor vásárlás olcsobb mint a teljes motorgenerál!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8660 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 14:20:53 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a termékről:

http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-gel-1-stage-detail

Érdemes lenne kipróbálni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8661 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 15:15:31 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a termékről:
http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-gel-1-stage-detail
Érdemes lenne kipróbálni?
Magánvélemény: Skodákkal jártunk amikor már volt slick50. Ez is az. Egyfajta. Csakhogy azóta a blokkok korszerűbb motorgyártási technológiával készülnek. A motorolajok is korszerűbbek és jobban adalékoltak. A rendszeres olajcserénél több nem kell egy korszerű  liter/lóerő tekintetében nem túlhúzott motornak, feltéve ha átlagos a felhasználási cél. Ezek a benzines blokkok lefutnak 5-600 ekm-t, ha a gazdája normálisan bánik vele. Gondolom nincs terved ilyen életciklusra megtartani az autót.  
üdv, FD.

ui: többet teszel az autódért ha 20 helyett 16 ekm-nél rendszeresen olajat cserélsz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 15:18:05 írta FokaDriver » Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8662 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 15:33:29 »

Magánvélemény: Skodákkal jártunk amikor már volt slick50. Ez is az. Egyfajta. Csakhogy azóta a blokkok korszerűbb motorgyártási technológiával készülnek. A motorolajok is korszerűbbek és jobban adalékoltak. A rendszeres olajcserénél több nem kell egy korszerű  liter/lóerő tekintetében nem túlhúzott motornak, feltéve ha átlagos a felhasználási cél. Ezek a benzines blokkok lefutnak 5-600 ekm-t, ha a gazdája normálisan bánik vele. Gondolom nincs terved ilyen életciklusra megtartani az autót.  
üdv, FD.

ui: többet teszel az autódért ha 20 helyett 16 ekm-nél rendszeresen olajat cserélsz.


Maradjunk inkább az éves olajcserénél  Smiley
Ennyit ez az autó nem fut, max évi 5.000 km-t.
Viszont azért gondoltam erre, mert közel 300.000 km van benne.
Akor ezek szerint se jót, se rosszat nem tennék vele?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8663 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 16:07:30 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a termékről:

http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-gel-1-stage-detail

Érdemes lenne kipróbálni?

Én Xado-t kormány szervóba használtam, engem megmentett a cserétől.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8664 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 16:15:22 »

Maradjunk inkább az éves olajcserénél  Smiley
Ennyit ez az autó nem fut, max évi 5.000 km-t.
Viszont azért gondoltam erre, mert közel 300.000 km van benne.
Akor ezek szerint se jót, se rosszat nem tennék vele?

Ha 5ekm-enként évente olajat cserélsz, akkor végig friss olajon fut, ennél jobbat autóval nem tehetsz. További extra kényeztetést nem igényel a "vas", ha konkrét motorikus problémád egyébként nincs.
Naplózva
Gigacsiga
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


20/435-5989


WWW
« Új hozzászólás #8665 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 19:22:09 »

Sziasztok!

Van valami ötletetek?

Megint előjött a kis genyó probléma, és persze megint nyaraláskor!

Nem is tudom hogy írjam le a jelenséget?
Valahogy úgy, 4000rps fole nem megy, majd mintha kifogyna az uzemanyag, de nem áll le.
Felre allok, jar a motor, elindulok minden oké, kb 20km és megint ua. az a szitu.

Ma kiprobaltam hogy rátankoltam úgy viszonylag sokáig bírta kb. 100km.
A fogyasztás 2-3literrel több a műszer szerint.

Computeren volt már, semmi használható adat.
Injektor tisztítva.
Gyertyák kábelek 5e km.
Tank tisztítva.
Ua szűrő cserélve kb 10e km
Ac pumpa cserélve 10e km
Biztos volt még valami:)

Ja, a tanksapkát kicseréltem évekig nem volt ez. De most mar valószínű ez nem függ össze vele!:)

Help pls.Smiley

Köszönöm!

Krisz



 

« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 19:29:35 írta Gigacsiga » Naplózva

2002 MKIII Giha 2.0 16V 147Le 4ajtó, Dinamit dob kipufogó rendszer, K&H, Chip, Angel eye+lens, fekete hátsó lámpa, bézs szövet belső, bézs közép konzol, Full led. IMÁDOM:)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8666 Dátum: 2015.07.21 kedd, 05:12:01 »

Sziasztok
Vegre ma tulvagyok a szivosor pucolason.  nyes   sajnos azonban elkovettem az a hibat amitol feltem: kicsavartam a kopogaserzekelo csavarjat is(ezuton udvozlom ford mernokeket hogy egymas ala es ugyanolyan csavart raktak).... Azt szeretnem kerdezni hogy mennyire problema hogy nem nyomatek kulcsal huztam vissza(ugyanis nincs), illetve milyen hibat okozhat ez//mik lehetnek  a tunetek?
Sziasztok
Akkor tovabbi fejlemenyek....
Nem hagyott nyugodni a dolog es szereztem egy nyomatek kulcsot. Ujra levettem a szivosort es meghuztam a kopogaserzekelot 20Nm-re, ahogy az Etis-ben le van ira. Teny hogy elotte mikor erzesre huztam nem mentem annyit az autoval de nem vettem eszre ezeket a tuneteket mint most amikor elvileg gyarira van huzva(nyomatek kulcsal sokal kiseb erovel lett meghuzva mint "erzesre"):
- mikor beinditom a motort es el akarok indulni le akar fulladni, nincs benne ero hogy elinduljon, majd finom kuplungolassal csak elindulok (ezt 1-2x csinalta)
- menet kozben  erotlen az egesz auto, legkondival meg egyenesen "tolni" kel, olyan mint a regi daciam ralepek a gazra es nem tortenik semmi...majd eszebe jut hogy gyorsulni kene de nagyon lassan teszi...elozni pl nem is nagyon lehet vele
Alapjarat rendes(nem ingadozik), hibakod nincs semmi(forscan szerint), kulonbozo csorgo hangokat gyorsitasnal en nem hallok ...kerlek segitsetek mit tudnek megnezni.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8667 Dátum: 2015.07.21 kedd, 10:15:29 »

Sziasztok!
Olajcserére készülök és a Cromax írja a fémházas olajszűrőt is és a sima szűrőbetétet is az én motoromhoz.
Melyiket válasszam?
Tudom,csak alá kéne nézni az autónak de így hátha egyszerűbb. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8668 Dátum: 2015.07.21 kedd, 10:28:42 »

Sziasztok!
Olajcserére készülök és a Cromax írja a fémházas olajszűrőt is és a sima szűrőbetétet is az én motoromhoz.
Melyiket válasszam?
Tudom,csak alá kéne nézni az autónak de így hátha egyszerűbb. Smiley

Kérdezd meg alvázszám alapján tőlük!
Gyorsan megmondják.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8669 Dátum: 2015.07.21 kedd, 10:32:42 »

Kérdezd meg alvázszám alapján tőlük!
Gyorsan megmondják.

Oké,köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
sunny
Vendég
« Új hozzászólás #8670 Dátum: 2015.07.22 szerda, 18:36:37 »

Sziasztok.
Kellene nekem  egy kiss segítség. Van egy 2001-es 1.8-as benzines mk 3 mondeom és tönkre ment a klímakopresszorom és kellene nekem egy Kecskeméti vagyok ha itt lenne a közelbe úgy volna a legjobb. Meg 25000ft nál többet nem tudok adni érte előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8671 Dátum: 2015.07.22 szerda, 21:07:55 »

Sziasztok.
Kellene nekem  egy kiss segítség. Van egy 2001-es 1.8-as benzines mk 3 mondeom és tönkre ment a klímakopresszorom és kellene nekem egy Kecskeméti vagyok ha itt lenne a közelbe úgy volna a legjobb. Meg 25000ft nál többet nem tudok adni érte előre is köszönöm a segítséget


Inkább vidd el egy klímaszerelőhöz. Lehet, hogy olcsóbban megúszod.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8672 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:36:36 »

Sziasztok!

A benyásom kuplungcserére érett! Mit javasoltok, honnan vegyek? Továbbá mit kell tudnom a cseréről -gondolok itt arra, hogy mit kell vennem: kinyomócsapágy és kuplung tárcsa, vagy mást is?-
Valaki átesett már ilyenen? worship worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8673 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 19:53:30 »

Sziasztok!

A benyásom kuplungcserére érett! Mit javasoltok, honnan vegyek? Továbbá mit kell tudnom a cseréről -gondolok itt arra, hogy mit kell vennem: kinyomócsapágy és kuplung tárcsa, vagy mást is?-
Valaki átesett már ilyenen? worship worship

Szia,

ott kell venni ahol a legolcsóbb. vigyor3

Nekem mikor kezdett meghalni (500ezer km-nél), akkor kicseréltem mindent. Kuplungtárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy, lendkerék, szimering. De kb rosszabb lett a lendkerék hangja, ezért így utólag lehet már csak a tárcsát és a kinyomócsapágyat cserélném. Szóval szétszedés után kellene szemrevételezni hogy mi érett meg a cserére. Ja, és új csavarok mindenképp kellenek.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #8674 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:07:39 »

Sziasztok!

A benyásom kuplungcserére érett! Mit javasoltok, honnan vegyek? Továbbá mit kell tudnom a cseréről -gondolok itt arra, hogy mit kell vennem: kinyomócsapágy és kuplung tárcsa, vagy mást is?-
Valaki átesett már ilyenen? worship worship
Én innen rendeltem LUK-ot. http://www.buypartsby.co.uk/. Kb. 30%-al volt olcsóbb, mint az itthoni legolcsóbb. Lassan 1 éve van bent, semmi panasz.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8675 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 21:18:59 »

Én innen rendeltem LUK-ot. http://www.buypartsby.co.uk/. Kb. 30%-al volt olcsóbb, mint az itthoni legolcsóbb. Lassan 1 éve van bent, semmi panasz.



köszi és a kettőstömegűvel együtt vetted?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #8676 Dátum: 2015.07.24 péntek, 09:02:13 »


köszi és a kettőstömegűvel együtt vetted?
Igen. Nekem már volt hangja. Egyedül a csavarokat vettem itthon és még váltóolajat cseréltettem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
sunny
Vendég
« Új hozzászólás #8677 Dátum: 2015.07.24 péntek, 12:53:47 »

Inkább vidd el egy klímaszerelőhöz. Lehet, hogy olcsóbban megúszod.



Szia köszi a választ. De a klíma szerelő mondta hogy cserélni kell a kompresszort
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8678 Dátum: 2015.07.24 péntek, 16:04:24 »

Sziasztok!

A benyásom kuplungcserére érett! Mit javasoltok, honnan vegyek? Továbbá mit kell tudnom a cseréről -gondolok itt arra, hogy mit kell vennem: kinyomócsapágy és kuplung tárcsa, vagy mást is?-
Valaki átesett már ilyenen? worship worship

Szerintem célszerű és olcsóbb, ha kicseréled a kettős tömegűt egytömegűre. Nekem az előző benyásomban (1.8 110 pacis) az volt és semmi baja nem volt vele. Akkor megspórolsz egy csomó manit a következő kuplungozáskor.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8679 Dátum: 2015.07.24 péntek, 16:08:05 »

Szerintem célszerű és olcsóbb, ha kicseréled a kettős tömegűt egytömegűre. Nekem az előző benyásomban (1.8 110 pacis) az volt és semmi baja nem volt vele. Akkor megspórolsz egy csomó manit a következő kuplungozáskor.

Esetleg van tudsz valami jó oldalt ahol olcsó az ilyen?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8680 Dátum: 2015.07.24 péntek, 16:10:02 »

Esetleg van tudsz valami jó oldalt ahol olcsó az ilyen?

Szerintem nézd meg azon az oldalon, amit belinkeltek. Nekem már benne volt, amikor megvettem. Cserekor derült ki, hogy az van benne. Örültem is, hogy nem került egy vagyonba a kuplungozás, bár a szerelési költség eléggé magas (30e ft)
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #8681 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 14:31:09 »

Sziasztok MK3-as mondanak mekkora az üzemanyag tankja.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8682 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 15:55:36 »

Sziasztok MK3-as mondanak mekkora az üzemanyag tankja.

59L
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8683 Dátum: 2015.07.28 kedd, 20:47:23 »

Sziasztok,

gyújtókábelből csak a gyári a jó? Valeo, Facet nem jöhet szóba? Azt nem tudni hogy ki a gyári beszállító?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8684 Dátum: 2015.07.28 kedd, 21:30:25 »

Sziasztok,

gyújtókábelből csak a gyári a jó? Valeo, Facet nem jöhet szóba? Azt nem tudni hogy ki a gyári beszállító?

Elméletileg preferált a gyári gyűjtórendszer alkatrészek halmaza, de nekem Tesla kábellel és Swag trafóval is rendben megy az autó, pedig az LPG-hez még fontosabb a gyújtásrenccer állapota.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8685 Dátum: 2015.07.28 kedd, 21:34:29 »

Elméletileg preferált a gyári gyűjtórendszer alkatrészek halmaza, de nekem Tesla kábellel és Swag trafóval is rendben megy az autó, pedig az LPG-hez még fontosabb a gyújtásrenccer állapota.

Mióta van meg a Tesla kábel? Bárdinál baráti ára van. A gyertyád gyári?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8686 Dátum: 2015.07.28 kedd, 23:38:27 »

Mióta van meg a Tesla kábel? Bárdinál baráti ára van. A gyertyád gyári?
Tán 1-2 éve, kb 30-40 ekm. Gyertya gyári .
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8687 Dátum: 2015.07.29 szerda, 13:21:39 »

Szerintem szinte mindenkinek, mert bár nem írnak cikkszámot, de 99%, hogy ez NGK PTR6F-13, ami ugyanaz, mint a PTR6D-13G, ami pedig a gyári Motorcraft gyertya.

Hogy maga a bolt eredeti terméket árul-e, azt nem tudom. Azért a 2000 forint árkülönbségért én nem rendelném angliából.

Szia,

a PTR6F-13 valóban ugyanaz mint a PTR6D-13G?

Csak mert nekem a bárdinál a 6F-13at adták, de a gyári gyertyákon minden a 6D-13G jelölés van.(ami van is a bárdinál, csak nem a 2.0-hoz, hanem a  220St-hez hozza a kereső)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8688 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:10:20 »

Szia,

a PTR6F-13 valóban ugyanaz mint a PTR6D-13G?

Csak mert nekem a bárdinál a 6F-13at adták, de a gyári gyertyákon minden a 6D-13G jelölés van.(ami van is a bárdinál, csak nem a 2.0-hoz, hanem a  220St-hez hozza a kereső)

Talkfordon valami tag megkérdezte NGK-tól, PTR6D-13G a gyári cikkszám, az utángyártott cikkszámuk a PTR6F-13. Érdekes, hogy a D-13G-t mindenki csak a V6-hoz hozza.
NGK-ás adatlapjuk szerint sincs különbség. Egymás mellé téve sem láttam semmi különbséget, bár ez ugye nem éppen mérvadó ebből a szempontból.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8689 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:14:27 »

Talkfordon valami tag megkérdezte NGK-tól, PTR6D-13G a gyári cikkszám, az utángyártott cikkszámuk a PTR6F-13. Érdekes, hogy a D-13G-t mindenki csak a V6-hoz hozza.
NGK-ás adatlapjuk szerint sincs különbség. Egymás mellé téve sem láttam semmi különbséget, bár ez ugye nem éppen mérvadó ebből a szempontból.

Én sem láttam semmi különbséget(lehet nincs is), csak kicsit fura ez a variálás. Te is használod a 6F-13-at?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8690 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:20:57 »

Én sem láttam semmi különbséget(lehet nincs is), csak kicsit fura ez a variálás. Te is használod a 6F-13-at?

A legutóbbi trafó-kábel-gyertya cserénél az került be. Trafó-kábel gyári lett.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8691 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:28:43 »

A legutóbbi trafó-kábel-gyertya cserénél az került be. Trafó-kábel gyári lett.

Gyári trafó, a már korábban kitárgyalt Bosch? Kábelnek tudni a gyári beszállítóját?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8692 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:38:11 »

Gyári trafó, a már korábban kitárgyalt Bosch? Kábelnek tudni a gyári beszállítóját?

Igen, az új fajta gyári trafó Bosch.
Kábelt nézegettem, de semmit nem találtam, ami gyártóra utalt volna.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8693 Dátum: 2015.07.29 szerda, 14:53:54 »

Igen, az új fajta gyári trafó Bosch.
Kábelt nézegettem, de semmit nem találtam, ami gyártóra utalt volna.

Kösz az infókat. worship

Mostanság éreztem enyhe megtorpanásokat és mivel nem is emlékszem mikor cseréltem már gyertyát, ezért azokat lecseréltem.(6F-re) Viszont ugyanúgy megmaradt a "rángatás", ezért ma beszereltem a már 1.5éve vásárolt Bosch "cseretrafómat", amit eddig mindig vittem magammal ha behalna útközben a benne lévő. vigyor3. Ehhez vettem még Tesla kábeleket, mert azon a 6ezer Ft-on már nem múlik hogy egyszerre legyen cserélve minden. Szóval én most ezzel a trióval próbálkozom, majd kiderül mi lesz. Ja, és még üzemanyagszűrőt is cseréltem.(Mahle)

Ha ezek jók, mi tud még random rángatást okozni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8694 Dátum: 2015.07.29 szerda, 15:09:32 »

Kösz az infókat. worship

Mostanság éreztem enyhe megtorpanásokat és mivel nem is emlékszem mikor cseréltem már gyertyát, ezért azokat lecseréltem.(6F-re) Viszont ugyanúgy megmaradt a "rángatás", ezért ma beszereltem a már 1.5éve vásárolt Bosch "cseretrafómat", amit eddig mindig vittem magammal ha behalna útközben a benne lévő. vigyor3. Ehhez vettem még Tesla kábeleket, mert azon a 6ezer Ft-on már nem múlik hogy egyszerre legyen cserélve minden. Szóval én most ezzel a trióval próbálkozom, majd kiderül mi lesz. Ja, és még üzemanyagszűrőt is cseréltem.(Mahle)

Ha ezek jók, mi tud még random rángatást okozni?

Általában magnéziumhiányt szoktak rá mondani, de neurológiai alapú is lehet   nemtudom
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8695 Dátum: 2015.07.29 szerda, 15:18:02 »

Általában magnéziumhiányt szoktak rá mondani, de neurológiai alapú is lehet   nemtudom

 nyes Akkor elkezdem a magnéziumkúrát...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8696 Dátum: 2015.07.29 szerda, 17:59:02 »

nyes Akkor elkezdem a magnéziumkúrát...
Cheesy taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #8697 Dátum: 2015.07.31 péntek, 16:33:29 »

Sziasztok
Új vagyok itt szeretném segítségeteket kérni. Autó vétel-röl lenne szó. Kinéztem 2004 1.8 125 le Mondeot, mit nézek figyeljek vásárláskor.Esetleg van tipus hibája. Válaszokat elöre is köszönöm. Kattisa  vigyor3
Naplózva

Kattisa
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8698 Dátum: 2015.08.01 szombat, 09:22:12 »

Sziasztok
Új vagyok itt szeretném segítségeteket kérni. Autó vétel-röl lenne szó. Kinéztem 2004 1.8 125 le Mondeot, mit nézek figyeljek vásárláskor.Esetleg van tipus hibája. Válaszokat elöre is köszönöm. Kattisa  vigyor3

Szia,

valami miatt ragaszkodsz az 1.8-hoz? Vagy csak épp az a konkrét kocsi tetszett meg? Mert ha teheted, szerintem inkább 2.0-t vegyél.

Típushiba a szívósor(bár 2004-nél már lehet az újfajta van benne),illetve érdemes figyelni a gyújtásrendszerre és az esetleges motorkopásra. Az ajtók alja is rozsdásodhat. Link van a kiszemelthez?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8699 Dátum: 2015.08.01 szombat, 18:39:18 »

mégse az ac a ludas. nem kap áramot...
délután villanyász fogja keresni a hiba okát

Érdekelne mi lett a megoldás!  Én eleinte erőtlenséggel és némi rángatással küzdöttem benzin üzemben. Cseréltem üzemanyag szűrőt, és kapott injektor tisztítót a benyába,,, benzinnel járok már 500 km óta, a helyzet rengeteget javult, nincs rángatás, de még mindig nem egyértelműen jött rendbe. Lassabban gyorsul mint kellene, és ha kettesben kigyorsítok szándkosan padlógázon vagy közelében akkor nagyon ritkán éri el a 6500-as rpm-et, általában 4800-5000-es fordulaton elfogy az "ereje", és nem pörög tovább.

2 tippem van, vagy nem kap elegedő áramot az ac pumpa (vmi elektromos probléma?), vagy halni készül az ac pumpám.  Ezért érdekelne neked hogy végződött a sztori...

Nem tud valaki olyan helyet ajánlani Bp.-en ahol mérnek üzemanyag nyomást ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.