Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661972 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
tothgr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 10:52:25 »

Inkább bejött, nem a kábelek a rosszak.
Menj tovább gyertya-trafó irányba!


A trafó gyanúsan tiszta, nemrég cserélhették. Gyertyát nem néztem még.
Trafót tudom valahogy ellenőrizni, mérni?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK3 Futura 1.8 / 125 LE Oyster Silver (2002.02.)
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:08:57 »

Inkább a kopó alkatrészeken spórolj, mint ezen, szerintem!

Köszönöm!   Igazad van, már nem is gondolkodom tovább!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:14:44 »

A trafó gyanúsan tiszta, nemrég cserélhették. Gyertyát nem néztem még.
Trafót tudom valahogy ellenőrizni, mérni?

Erre sajnos nem tudok válaszolni, ennyire nem értek hozzá.
Nekem is rángatott 2000-es fordulat alatt, én nem néztem a szikrázást.
Kicseréltem a kábeleket GYÁRIRA és többé nem kellet a rángatózásra figyelnem, mert ez a csere megoldotta.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:16:02 »

Köszönöm!   Igazad van, már nem is gondolkodom tovább!

 eljen  poigneemain
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 13:20:32 »

Én azért mondtam a csövet mert feltételeztem, hogy a dugózás szakszerűen el lett végezve. Egyéb ötletem nincs a fals levegőre  Grin

Szia!

Igazad volt az a cső volt kirepedve, csak a repedést nem vettem észre amikor a szívósor lent volt, mert a vízcső takarta.

Valóban Én nem vettem észre, nem néztem meg körültekintően.

Köszönöm a segítségedet.
Naplózva
Seemann
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 13:23:33 »

sziasztok!

 a következő hibajelenséget produkálja a Mondeom.
ez egy 1.8 Duratec HE SFI  benzines 125 LE.
Hidegben az autó minden esetben rögtön indul, ellenben ha a motor bemelegedett és megállok valahol és újra szeretném indítani valamikor indul rögtön , de leginkább csak 3x indításra.
Ha a két indítás között eltelik  1-2 óra és a motor visszahűl rögtön indul.

mi okozhatja ezt a hibajelenséget?


köszönettel
pali
Naplózva
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 13:26:38 »

Na de kérem, milyen szerelő az, aki levesz egy szívósort és ezt nem nézi meg vagy nem veszi (!) észre?  fejvakaras
Reménykedjünk, hogy a "kibelezés" után a lyukat eltüntette.....

Szia!

Én nem vagyok szerelő! A szerelők nem tudták, hogy mihez nyúljanak! A kibelezés jó lett! Amikor a szívósor lent volt a kérdéses cső a motoron maradt, tehát a szívósorról húztam le, és valóban Én nem vettem észre a repedést az ott lévő vízcső takarta. Valóban figyelmetlen voltam, megnézhettem volna jobban is, de nem vagyok autószerelő!

A csövet kicseréltem és azóta az autó JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:03:35 »

Szia!

Én nem vagyok szerelő! A szerelők nem tudták, hogy mihez nyúljanak! A kibelezés jó lett! Amikor a szívósor lent volt a kérdéses cső a motoron maradt, tehát a szívósorról húztam le, és valóban Én nem vettem észre a repedést az ott lévő vízcső takarta. Valóban figyelmetlen voltam, megnézhettem volna jobban is, de nem vagyok autószerelő!

A csövet kicseréltem és azóta az autó JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!


Ez a lényeg!  eljen

Egy repedt csövet nem csak autószerelők tudnak észrevenni.....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:34:06 »

Nem a (csonkba belógó) külső része számít, nem ott mér.
Ugy erted hogy nem a kis sarga resznel mer?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:41:43 »


A kis sárga a T betű a TMAP-ból, hőmérsékletmérésre van.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 14:54:15 »

A kis sárga a T betű a TMAP-ból, hőmérsékletmérésre van.
Ok, koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 16:43:14 »

sziasztok!

 a következő hibajelenséget produkálja a Mondeom.
ez egy 1.8 Duratec HE SFI  benzines 125 LE.
Hidegben az autó minden esetben rögtön indul, ellenben ha a motor bemelegedett és megállok valahol és újra szeretném indítani valamikor indul rögtön , de leginkább csak 3x indításra.
Ha a két indítás között eltelik  1-2 óra és a motor visszahűl rögtön indul.

mi okozhatja ezt a hibajelenséget?


köszönettel
pali


Nincs hiba, ez ilyen. http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.24 csütörtök, 16:51:36 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:18:14 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, remélem jól írom le!
Az első képen egy fl előtti injektor híd látható amin van egy cső ami megy a pillangószelepekhez





A második képen (fl utáni) nincs az injektor hídon, de nekem a régi pillangószelepes sorral szerelték vissza amin ott a cső helye, ezt elég ha ledugózzuk?

Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:22:53 »

Sziasztok!

Kérdésem volna, remélem jól írom le!
Az első képen egy fl előtti injektor híd látható amin van egy cső ami megy a pillangószelepekhez


[img width=800 height=321]http://kepfeltoltes.hu/150924/fl_el_tti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img


A második képen (fl utáni) nincs az injektor hídon, de nekem a régi pillangószelepes sorral szerelték vissza amin ott a cső helye, ezt elég ha ledugózzuk?

[img width=800 height=416]http://kepfeltoltes.hu/150924/fl_ut_ni_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img


Nos, az első képen valóban Fl előtti befecskendező rail cső van, amin van benzin nyomás szabályzó. FL után már nincs, ott a tankban van.
A második kép pedig egy mk4 2.0 benzines motor!  Cool

Dugózd le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:26:22 »


Nos, az első képen valóban Fl előtti befecskendező rail cső van, amin van benzin nyomás szabályzó. FL után már nincs, ott a tankban van.
A második kép pedig egy mk4 2.0 benzines motor!  Cool

Dugózd le.

Interneten találtam eléggé tiszta volt a motortér! Köszi a segítséget neked és Zoli papának is!  integet2 worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:40:54 »


Nos, az első képen valóban Fl előtti befecskendező rail cső van, amin van benzin nyomás szabályzó. FL után már nincs, ott a tankban van.
A második kép pedig egy mk4 2.0 benzines motor!  Cool

Dugózd le.

MK4-ben latszolag ugyan az az szfh szivosor van mint az MKIII-ban !?
Gyakorlatilag is ?
Naplózva

blah blah blah
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:41:34 »


Nos, az első képen valóban Fl előtti befecskendező rail cső van, amin van benzin nyomás szabályzó. FL után már nincs, ott a tankban van.
A második kép pedig egy mk4 2.0 benzines motor!  Cool

Dugózd le.

Nekem a benzinesen ugyanúgy csak egy cső megy a rail-re, mint a facelift utániakban, nincs visszatérő ág.
Én úgy hallottam, hogy az a dolog az injektorok nyitása-zárása miatti nyomáslengést akarja csökkenteni/megszüntetni.

Szerk: ETIS is "fuel pulse damper"-ként hivatkozik rá.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.24 csütörtök, 20:45:53 írta tpmportal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:42:02 »

MK4-ben latszolag ugyan az az szfh szivosor van mint az MKIII-ban !?
Gyakorlatilag is ?
magyarázd el légyszíves Tibinek az szfh jelentését! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:42:41 »

MK4-ben latszolag ugyan az az szfh szivosor van mint az MKIII-ban !?
Gyakorlatilag is ?

Nem ugyanaz, csak messziről és fentről hasonlóan néz ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:43:02 »

magyarázd el légyszíves Tibinek az szfh jelentését! eplus2

szfh=szharfhoshulladek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:43:27 »

Nem ugyanaz, csak messziről és fentről hasonlóan néz ki.

De ha kell ugyan ugy kinyirja a mocit ?
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:47:11 »

Nekem a benzinesen ugyanúgy csak egy cső megy a rail-re, mint a facelift utániakban, nincs visszatérő ág.
Én úgy hallottam, hogy az a dolog az injektorok nyitása-zárása miatti nyomáslengést akarja csökkenteni/megszüntetni.

Ki lett cserélve az injektor híd.
A nyomásingadozás kiegyenlítése is nyomásszabályozás.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:50:46 »

De ha kell ugyan ugy kinyirja a mocit ?

A süketeknek nyírja csak ki a motorját az mk3-ban is!  laugh

Teljesen más a szívócső belső megoldás, lentebb is van terelő lapát. Mk4
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:56:11 »

A süketeknek nyírja csak ki a motorját az mk3-ban is!  laugh

Teljesen más a szívócső belső megoldás, lentebb is van terelő lapát. Mk4

Tessek mit mondasz ?  vigyor3
Tehat akkor lentebbrol szakad ki ?  vigyor3 az jo, mert legalabb van ideje lenduletet venni es nagyobb kart okozni. Otletes megoldas  eljen vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:57:13 »

Tessek mit mondasz ?  vigyor3
Tehat akkor lentebbrol szakad ki ?  vigyor3 az jo, mert legalabb van ideje lenduletet venni es nagyobb kart okozni. Otletes megoldas  eljen vigyor3
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:57:22 »

szfh=szharfhoshulladek  vigyor3
worship nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 20:59:47 »

Tessek mit mondasz ?  vigyor3
Tehat akkor lentebbrol szakad ki ?  vigyor3 az jo, mert legalabb van ideje lenduletet venni es nagyobb kart okozni. Otletes megoldas  eljen vigyor3

Mivel ilyen hülyeségeket beszélsz, gondolom már nem vagy szomjas....  eplus2
Akiknek tönkrement és beszívta a motor, azok addig szhartak a kocsira/motorra. Simán van előjele, előhangja.....nincs olyan, hogy minden előjel nélkül hopp beestek a lapátok.  Cool



Nagyot halló létezik...... de te nagyot látó vagy? Olvasni kell-ett csak, azt lehet süketen is.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.24 csütörtök, 21:01:28 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:02:47 »

Mivel ilyen hülyeségeket beszélsz, gondolom már nem vagy szomjas....  eplus2

baxus.lerészegdisznóztad zasszimestert..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:05:27 »

Mivel ilyen hülyeségeket beszélsz, gondolom már nem vagy szomjas....  eplus2
Akiknek tönkrement és beszívta a motor, azok addig szhartak a kocsira/motorra. Simán van előjele, előhangja.....nincs olyan, hogy minden előjel nélkül hopp beestek a lapátok.  Cool



Nagyot halló létezik...... de te nagyot látó vagy? Olvasni kell-ett csak, az lehet süketen is.  hehe

Dehogy ! meg nem is ittam ! en alapbol ilyen hulye vagyok  idiota
Nalam meg 100e-ret sem ment az uj szivosor es mar csorog. Nem veszes, de mar hallani. Ezert akarom cserezni. Viszont minap reggel inditaskor elkezdett kegyetlenul csattogni a motor. Leallitottam, megneztem hatha kikonyokolt valami, de semmi...beinduitottam, es csattogott tovabb, aztan par masodperc mulva elhalkul teljesen. Remelem nem az az szfh orvenylapat volt, mert akkor szetvet az ideg!  falbav Alig par e km-el ezelott volt hengerfejfelujitason.
ja egyebkent en a fulemmel latok  wow1
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:07:11 »

Dehogy ! meg nem is ittam ! en alapbol ilyen hulye vagyok  idiota
Nalam meg 100e-ret sem ment az uj szivosor es mar csorog. Nem veszes, de mar hallani. Ezert akarom cserezni. Viszont minap reggel inditaskor elkezdett kegyetlenul csattogni a motor. Leallitottam, megneztem hatha kikonyokolt valami, de semmi...beinduitottam, es csattogott tovabb, aztan par masodperc mulva elhalkul teljesen. Remelem nem az az szfh orvenylapat volt, mert akkor szetvet az ideg!  falbav Alig par e km-el ezelott volt hengerfejfelujitason.
ja egyebkent en a fulemmel latok  wow1
vettél egy dízelt?! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:07:31 »

baxus.lerészegdisznóztad zasszimestert..... eplus2

neki vege mint a botnak  knuppel2 idiota
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:08:13 »

Dehogy ! meg nem is ittam ! en alapbol ilyen hulye vagyok  idiota
Nalam meg 100e-ret sem ment az uj szivosor es mar csorog. Nem veszes, de mar hallani. Ezert akarom cserezni. Viszont minap reggel inditaskor elkezdett kegyetlenul csattogni a motor. Leallitottam, megneztem hatha kikonyokolt valami, de semmi...beinduitottam, es csattogott tovabb, aztan par masodperc mulva elhalkul teljesen. Remelem nem az az szfh orvenylapat volt, mert akkor szetvet az ideg!  falbav Alig par e km-el ezelott volt hengerfejfelujitason.
ja egyebkent en a fulemmel latok  wow1

Nem azt írtam, hogy hulye vagy, hanem értetlen.....  eplus2
Vezérműláncot és feszítőpatront cseréltél a hf felújításkor? Kellett volna....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:08:17 »

vettél egy dízelt?! eplus2

jah, becsereltem egy VW-re  eplus2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:08:54 »

Nem az írtam, hogy hulye vagy, hanem értetlen.....  eplus2

ezt már kinem magyarázod! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:09:20 »

Nem az írtam, hogy hulye vagy, hanem értetlen.....  eplus2
Vezérműláncot és feszítőpatront cseréltél a hf felújításkor? Kellett volna....

Szerelom megnezte, es tobb mint 50%-os volt. Azota nem jelentkezett a csattogas. Biztos elfogyott az orvenylap  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:09:31 »

jah, becsereltem egy VW-re  eplus2

A hang már meg van..... már csak füstöt csinálj hátra!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:10:14 »

ezt már kinem magyarázod! eplus2

Nem is annak szántam....
A hulye-t ő vallotta be magáról!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:10:27 »

Szerelom megnezte, es tobb mint 50%-os volt. Azota nem jelentkezett a csattogas. Biztos elfogyott az orvenylap  vigyor3
tehát akkor nem cseréltél,pedig 50%-osan xar volt a feszítő. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:10:38 »

A hang már meg van..... már csak füstöt csinálj hátra!  nyes

pont ez az hogy mar nincs meg a hang  vigyor3 Vissza vittem a VW-t  eplus2 Tul hangos volt es feltunoen budos  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:11:07 »

Szerelom megnezte, es tobb mint 50%-os volt. Azota nem jelentkezett a csattogas. Biztos elfogyott az orvenylap  vigyor3

Azt hiszem, téged üldöz ez az örvény lapát mánia..... laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:11:20 »

tehát akkor nem cseréltél,pedig 50%-osan xar volt a feszítő. eplus2

pfff ne legyel mar ilyen negatiiiv ! Ez 50%-ban meg jo volt !  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:12:01 »

Azt hiszem, téged üldöz ez az örvény lapát mánia..... laugh
nem csak ez.Szkreccs tempomatja is üldözi egy pár éve.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:12:15 »

pfff ne legyel mar ilyen negatiiiv ! Ez 50%-ban meg jo volt !  vigyor3
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:12:35 »

Azt hiszem, téged üldöz ez az örvény lapát mánia..... laugh

Haaat ha tenyleg kiszakadt ez a xhar kevesebb mint 100e km utan, akkor lehet itt az ideje, hogy felgyujtsam a picsbe az egeszet  falbav  exploserderage Bar igergetem ezt mar egy ideje  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:13:05 »

nem csak ez.Szkreccs tempomatja is üldözi egy pár éve.... eplus2

uhhh de genyo vagy !  zavart1
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:13:53 »

uhhh de genyo vagy !  zavart1
Cheesy Lips Sealed

najó.visszavonom.az nem üldöz. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:14:32 »

Haaat ha tenyleg kiszakadt ez a xhar kevesebb mint 100e km utan, akkor lehet itt az ideje, hogy felgyujtsam a picsbe az egeszet  falbav Bar igergetem ezt mar egy ideje  vigyor3

Te mindig a bonyolultabb megoldást választod?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:15:27 »

Te mindig a bonyolultabb megoldást választod?

Mi abban a bonyolult ? Ralocsolok egy kanna benyat es ragyujtok  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:15:54 »

Te mindig a bonyolultabb megoldást választod?
dehogy,ahhoz elég 1 szál gyufa. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 21:17:43 »

Orvenylapat...

Volt itt par hetig egy srac, hazfelujitas miatt. 2.0i mk3
Mondom neki, arrol tudol, hogy a szivosor kinyirhatja a motort ? Iiiigeeen ? Mondom ja, nezzuk meg !
Hallod hogy csattog !? Surgosen csinaltasd meg ! jojo majd...
1 het utan benyelte az egyik lapatot, cserelni kellett szelepet dugaszt meg ilyenek  szomoru1
Isten bizony nem voodooztam !  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.