Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661968 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9100 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:52:46 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.20 kedd, 13:40:37
Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót. Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok. Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében. Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.
Az orvenylapokat csak ugy mellekesen kerdeztem.
ok, te tudod.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9101 Dátum:
2015.10.20 kedd, 20:53:19 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.20 kedd, 14:24:15
A jeladók,vezetékek kontaktját végignézni egy kis wd40-nel(de lehet,hogy semmi értelme,mert azonkívül minden OK.)Nem ebben a szutyok időben.
semmi ertelme, csak pazarolnad azt a draga WD40-et
Naplózva
blah blah blah
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9102 Dátum:
2015.10.21 szerda, 08:46:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.20 kedd, 13:40:37
Meg voltak az örvénylapátok. A vákummembrán (vagy mi) volt leakasztva róla márkaszervíz által. Így vettem ismerőstől. Megkaptam minden előéletét az autónak. Óvatosságból kicseréltem a szívósort, hogy hibátlan szívósorba fúrják bele a gázinjektorokat mert hosszú távra terveztem az autót. Nyilván nem fogok hengerfejet felújíttatni azért mert meg kell pöccintenem a gázpedált 3x, ha hidegindítok. Tehát tiszteletben tartom a véleményed, és köszönöm is, de nem érzem egyensúlyban a tünetet és az ajánlott kezelést, egy ezt leszámítva hibátlan motor esetében. Valami kisebb probléma lesz itt a megoldás kulcsa szerintem.
Váááárjunkcsak, nem a gáz kavar bele az életedbe?
Próbáltál olyat, hogy forszírozottan gázzal indítod be? Mert ezzel kizárható lenne, az üzemanyagrendszer hibája, vagy éppen feltárható.
Ha gázzal simán indul, benzinnel meg kell a pedálnyomkodás, akkor lehet a benzines rész körül van vmi hiba. Ha ugyanúgy akkor már lehet tovább keresni.
Leállítás előtt átteszed benzinre, vagy gázon állítod le?
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9103 Dátum:
2015.10.21 szerda, 13:24:01 »
Mostanában volt egy párszor egr hibakódom, ezért vettem egyet bontottan.
Járó motornál nekem is ezt csinálja mint a videóban ha kézzel lenyomom a rugót.
Viszont nekem meg sem mozdul az elektromos része se a régin se a mostanin.
Hogyan tovább?
Lehet közvetlen akksiról 12 voltal kipróbálni mindkét egr-t?
https://www.youtube.com/watch?v=BoaOEBjJPWc
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9104 Dátum:
2015.10.21 szerda, 15:25:53 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.10.21 szerda, 08:46:06
Váááárjunkcsak, nem a gáz kavar bele az életedbe?
Próbáltál olyat, hogy forszírozottan gázzal indítod be? Mert ezzel kizárható lenne, az üzemanyagrendszer hibája, vagy éppen feltárható.
Ha gázzal simán indul, benzinnel meg kell a pedálnyomkodás, akkor lehet a benzines rész körül van vmi hiba. Ha ugyanúgy akkor már lehet tovább keresni.
Leállítás előtt átteszed benzinre, vagy gázon állítod le?
Üdv, Ferqó
Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9105 Dátum:
2015.10.21 szerda, 15:44:14 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.21 szerda, 15:25:53
Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.
Szia!
Hidegen is simán beindul gázzal, nyugodtan kipróbálhatod, nem fog lefagyni a reduktor. Azért alapjáraton nincs akkora gázképződés, hőelvonás, hogy ez gondot okozzon. Én simán indítottam ilyen hidegben gázzal. Sztem egy -két-há' próbát megér, ha következetesen jön a hiba így is, az már kiindulási alapnak jó.
Ha meg beindult, visszateheted benzinre, hogy utána menjen minden a megszokott úton.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.22 csütörtök, 20:38:38 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9106 Dátum:
2015.10.22 csütörtök, 13:29:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.21 szerda, 15:25:53
Hidegen mindig benzinnel indul, csak akkor vált át gázra ha eléri a hűtőkör a 40 fokot. Most már hűvösebb idők vannak, nem játszanék a gázzal vészprogramban indítással, viszont adtál ötletet, mert leveszem az akksisarut 10 percre (3 éve nem volt levéve) akkor "szűzen" kell indulnia majd. Meglátom lesz e változás. Danke, kipróbálom. Egyébként leállítás előtt 1-200 méterrel visszateszem majdnem mindig benzinre, hogy a benzines injektor megkenve álljon le.
Ugy gondolom felesleges koroket futsz az akksi saruval. Attol nem fog megjavulni a hideg inditas, mert leveszed a sarut. Nezesd at az ua. rendszert es ha az rendben van, akkor meress kompressziot hidegen melegen!
Naplózva
blah blah blah
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9107 Dátum:
2015.10.23 péntek, 21:27:18 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.22 csütörtök, 13:29:01
Ugy gondolom felesleges koroket futsz az akksi saruval. Attol nem fog megjavulni a hideg inditas, mert leveszed a sarut. Nezesd at az ua. rendszert es ha az rendben van, akkor meress kompressziot hidegen melegen!
Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9108 Dátum:
2015.10.23 péntek, 21:53:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.23 péntek, 21:27:18
Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.
A sok tipp és ötletbörze után,talán megtaláltad a hibát.
ami a szakszervizben kicsit többe fájt volna.
Marad a jól megérdemelt
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9109 Dátum:
2015.10.23 péntek, 22:47:28 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.23 péntek, 21:27:18
Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9110 Dátum:
2015.10.23 péntek, 22:55:01 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.23 péntek, 22:47:28
Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9111 Dátum:
2015.10.24 szombat, 09:15:23 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.23 péntek, 22:55:01
Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......
Naplózva
blah blah blah
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9112 Dátum:
2015.10.24 szombat, 13:46:25 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.23 péntek, 22:55:01
Azért esetleg még egy hengerfej felújítás nem ártana......
Vagy esetleg motorcsere
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9113 Dátum:
2015.10.25 vasárnap, 07:56:00 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.23 péntek, 21:27:18
Úgy néz ki megvan a bűnös. Szereztem egy másik alapjárti szelepet, amiben "csak" 120 ekm van. Ezzel hidegen is megfelelően indul az autó. Még megvárok pár hideg reggelt, de eddig jónak néz ki a dolog.
Mennyiért sikerült venned alapjárati szelepet?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9114 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 13:17:26 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.10.25 vasárnap, 07:56:00
Mennyiért sikerült venned alapjárati szelepet?
5 ezerért, de még nem teljes az örömöm, még előfordul hogy hidegen beindítás után nem marad meg az emelt alapjárati fsz, csak másodikra. Még mindig van valami amit meg kell találnom.
üdv, FD.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9115 Dátum:
2015.10.26 hétfő, 14:34:53 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.26 hétfő, 13:17:26
5 ezerért, de még nem teljes az örömöm, még előfordul hogy hidegen beindítás után nem marad meg az emelt alapjárati fsz, csak másodikra. Még mindig van valami amit meg kell találnom.
üdv, FD.
Majd írj kérlek privátban az eredményről! Köszi
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9116 Dátum:
2015.10.28 szerda, 08:19:58 »
Uraim,
ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel, eddig mindig segítő hozzáállást tapasztaltam itt, ezért köszönet
Adott egy 2004-es 1.8-as Mondeo (125 LE), a jelenség a következő: megállás előtt, már gurulás közben, benyomott kuplungnál nem ejti a fordulatszámot, hanem tartja olyan 1200 körül - ez még talán normális - és megálláskor felpörgeti a motort 2000 vagy fölé. Produkálja mindezt dugóban araszoláskor - extrém idegesítő - de normál sebességről való megállásnál is. Arra jöttem rá, hogy ha pl. lámpánál megálláskor végig benyomva tartom a kuplungot, akkor nem pörgeti fel a motort. Dugóban araszolásnál, parkolásnál - tehát 1-esben, 3-5 km/hnál ez sem segít. Azon túl hogy gondolom a járókelők hülyének néznek, ahogy bőgő motorral parkolok
leginkább az idegesít, hogy feleslegesen fogy az üzemanyag és hogy nem valamilyen meghibásodás jele-e ez?
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9117 Dátum:
2015.10.28 szerda, 09:14:09 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.10.28 szerda, 08:19:58
Uraim,
ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel, eddig mindig segítő hozzáállást tapasztaltam itt, ezért köszönet
Adott egy 2004-es 1.8-as Mondeo (125 LE), a jelenség a következő: megállás előtt, már gurulás közben, benyomott kuplungnál nem ejti a fordulatszámot, hanem tartja olyan 1200 körül - ez még talán normális - és megálláskor felpörgeti a motort 2000 vagy fölé. Produkálja mindezt dugóban araszoláskor - extrém idegesítő - de normál sebességről való megállásnál is. Arra jöttem rá, hogy ha pl. lámpánál megálláskor végig benyomva tartom a kuplungot, akkor nem pörgeti fel a motort. Dugóban araszolásnál, parkolásnál - tehát 1-esben, 3-5 km/hnál ez sem segít. Azon túl hogy gondolom a járókelők hülyének néznek, ahogy bőgő motorral parkolok
leginkább az idegesít, hogy feleslegesen fogy az üzemanyag és hogy nem valamilyen meghibásodás jele-e ez?
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?
Köszönöm a válaszokat
Szia.
Nézd át a vákuumcsöveket,esetleg elrepedhetett a PCV cső a szívósor mögött,kartergáz csöveket, szívó oldal csöveit, tömítéseit.Fújkáld le őket féktisztítóval,ha felpörög a motor, akkor ott van hiba(repedés,szakadás).
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?
Igen
,csak neked is segít,hogy ne fulladjon le a vas.(vas úgy van programozva,hogy gondolja te sebességbe akarod tenni és menni akarsz vele).Szerintem a váltót inkább te tudod kímélni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.28 szerda, 09:43:03 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
nagyvk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9118 Dátum:
2015.10.28 szerda, 11:03:35 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.10.28 szerda, 09:14:09
Szia.
Nézd át a vákuumcsöveket,esetleg elrepedhetett a PCV cső a szívósor mögött,kartergáz csöveket, szívó oldal csöveit, tömítéseit.Fújkáld le őket féktisztítóval,ha felpörög a motor, akkor ott van hiba(repedés,szakadás).
A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?
Igen
,csak neked is segít,hogy ne fulladjon le a vas.(vas úgy van programozva,hogy gondolja te sebességbe akarod tenni és menni akarsz vele).Szerintem a váltót inkább te tudod kímélni.
Köszönöm az ötleteket. Nehezen tudok a szerelővel egyeztetni, baromi elfoglalt, így igyekszek előre tájékozódni és gyűjteni az ötleteket.
Annak idején amikor megvettem az autót - 3 éve - nem tűnt fel ennyire a jelenség, de mindig is furcsálltam, hogy így működik, más autónál nem tapasztaltam ezt. Lehet romlott azóta de az is lehet hogy már én vagyok rá nagyon kihegyezve
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9119 Dátum:
2015.10.28 szerda, 17:31:19 »
Nu, ma kicsereltem a termosztatot. Ez az szfh most nem a muanyag menten repedt, hanem maga a termosztat nyekkent meg.
Remelem az uj jol fog viselkedni. 5k+szallitas volt az ara az utangyartottnak. Kb. ua. mint az eredeti. A bele picit mas.
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9120 Dátum:
2015.10.28 szerda, 19:46:38 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.28 szerda, 17:31:19
Nu, ma kicsereltem a termosztatot. Ez az szfh most nem a muanyag menten repedt, hanem maga a termosztat nyekkent meg.
Remelem az uj jol fog viselkedni. 5k+szallitas volt az ara az
utangyartott
nak. Kb. ua. mint az eredeti. A bele picit mas.
Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9121 Dátum:
2015.10.28 szerda, 19:49:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.28 szerda, 19:46:38
Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.
zaccinak hiába mondod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9122 Dátum:
2015.10.28 szerda, 19:51:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.28 szerda, 19:49:47
zaccinak hiába mondod.
Látom....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9123 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 10:00:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.28 szerda, 19:46:38
Hiba volt.
Elmondtam/leírtam sokszor, hogy mit kell venni és gyárit.
Egy probat megert
Kivancsi vagyok mit tud az utangyartott. 2ev garit adtak ra.
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9124 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 10:11:48 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.29 csütörtök, 10:00:07
Egy probat megert
Kivancsi vagyok mit tud az utangyartott. 2ev garit adtak ra.
én adok neked mégkettőt.ezt is tudod majd annyira érvényesíteni,mint amit kaptál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9125 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 10:13:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.29 csütörtök, 10:11:48
én adok neked mégkettőt.ezt is tudod majd annyira érvényesíteni,mint amit kaptál.
Naplózva
blah blah blah
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9126 Dátum:
2015.10.31 szombat, 11:56:19 »
Sziasztok!
Szeretném kicserélni az egr szelepet.
Van esetleg a műveletről valakinek képe,kell valamire különösen figyelni vagy csak le a régit,fel az újat?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9127 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:35:57 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.10.31 szombat, 11:56:19
Sziasztok!
Szeretném kicserélni az egr szelepet.
Van esetleg a műveletről valakinek képe,kell valamire különösen figyelni vagy csak le a régit,fel az újat?
A válaszokat előre is köszönöm!
így-így.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9128 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:50:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.31 szombat, 18:35:57
így-így.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9129 Dátum:
2015.10.31 szombat, 20:18:53 »
Járatlan vagyok a témában, ezért kérdezek. Tegnap a folytószelepet kitisztíttattam (nagyon ráfért), és a szerelő ajánlotta az EGR szelep lezárását, mert láthatóan sok égéstermék tapad le a szívósorban az EGR-ből érkezve.
Hibajelzésem nincs, az autó rendben, de mivel 1-2 aprósággal még tervezek menni a szerelőmhöz, lehet megcsináltatnám ha nincs negatív hatása ?
Ilyen lappal zárnám le :
http://www.ebay.co.uk/itm/62-EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-Duratec-HE-1-8-2-0-2-3-FOCUS-MONDEO-SMAX-/181237583726?hash=item2a329a0f6e:m:m4kCcMvKX6DQfXHcclAL54w
Azt tudom hogy műszakin nincs para, de nem lesz belőle később hibajelzésem ? (láma vagyok a témában, ezért kérdezek)
Köszönet,
FD.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9130 Dátum:
2015.10.31 szombat, 20:24:23 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.31 szombat, 20:18:53
Járatlan vagyok a témában, ezért kérdezek. Tegnap a folytószelepet kitisztíttattam (nagyon ráfért), és a szerelő ajánlotta az EGR szelep lezárását, mert láthatóan sok égéstermék tapad le a szívósorban az EGR-ből érkezve.
Hibajelzésem nincs, az autó rendben, de mivel 1-2 aprósággal még tervezek menni a szerelőmhöz, lehet megcsináltatnám ha nincs negatív hatása ?
Ilyen lappal zárnám le :
http://www.ebay.co.uk/itm/62-EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-Duratec-HE-1-8-2-0-2-3-FOCUS-MONDEO-SMAX-/181237583726?hash=item2a329a0f6e:m:m4kCcMvKX6DQfXHcclAL54w
Azt tudom hogy műszakin nincs para, de nem lesz belőle később hibajelzésem ? (láma vagyok a témában, ezért kérdezek)
Köszönet,
FD.
Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.
Naplózva
blah blah blah
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9131 Dátum:
2015.10.31 szombat, 20:27:28 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.31 szombat, 20:24:23
Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.
Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9132 Dátum:
2015.10.31 szombat, 20:50:44 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.31 szombat, 20:27:28
Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?
Félig off, de hátha segít. Az Mk2-ben ha jól emlékszem vákuumvezérelt a dolog, fordulatszámtól meg mittoménmiktől függően állítja, hogy a kipufugógázból mennyi juthat vissza az égéstérbe, hogy újra elégesse.
Én idén dugóztam le, miután 2 szerelő tette szét a kezeit, hogy nem tudja miért nem pörög a motor. Ráadásul mindezt egy 2000 km-es út előtt.. Aznap reggel készítettem befőttes üveg tetejéből egy formás kis lemezt és azóta tiszta levegővel jár az autó.
A megoldásra nem vagyok büszke, de a hosszú utat hibátlanul teljesítette a gép.
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9133 Dátum:
2015.10.31 szombat, 20:52:44 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.31 szombat, 20:27:28
Mi az EGR működési módja ? Miért lesz Check Engine lámpám ?
A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.
Naplózva
blah blah blah
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9134 Dátum:
2015.10.31 szombat, 21:29:50 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.31 szombat, 20:52:44
A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.
Az enyém elég régi 2002-es, ennél is lesz hibakód? Ez még szerintem Euro3-as, úgy sejtem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9135 Dátum:
2015.10.31 szombat, 22:14:30 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.31 szombat, 20:24:23
Lesz, de nem kesobb...max. kiveszed a check engine izzot.
....ami LED
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9136 Dátum:
2015.10.31 szombat, 22:16:07 »
Idézetet írta: zacci - 2015.10.31 szombat, 20:52:44
A lambda szondan keresztul visszacsatolva figyeli az EGR mukodeset. En mikor kiiktattam a regi EGR-t dobott egy hiba kodot, hogy lambda vagy EGR hiba.
Ez egy nagy tál saláta. (zőccség)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9137 Dátum:
2015.10.31 szombat, 22:17:30 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.31 szombat, 21:29:50
Az enyém elég régi 2002-es, ennél is lesz hibakód? Ez még szerintem Euro3-as, úgy sejtem...
Lesz.
Benzinesnél nem kell ledugózni. Nem az EGR-en keresztül kerül olajpára a szívócsonkba, hanem a kartergáz szellőztető rendszeren.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9138 Dátum:
2015.10.31 szombat, 22:39:19 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.31 szombat, 22:17:30
Lesz.
Benzinesnél nem kell ledugózni. Nem az EGR-en keresztül kerül olajpára a szívócsonkba, hanem a kartergáz szellőztető rendszeren.
Köszi a választ, akkor amíg jól működik (nincs Check Engine), nem is szükséges benzinesnél az EGR takarítása ? (mert ha szükségtelen akkor nem kérem a szerelőmtől)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9139 Dátum:
2015.10.31 szombat, 22:46:28 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.10.31 szombat, 22:39:19
Köszi a választ, akkor amíg jól működik (nincs Check Engine), nem is szükséges benzinesnél az EGR takarítása ? (mert ha szükségtelen akkor nem kérem a szerelőmtől)
Szükségtelen. Ha lesz EGR miatt P0400, akkor sem kell tisztítani. Eleve semmi értelme.....
Ha sűrűn van 400, akkor majd ki kell cserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9140 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 12:28:46 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.31 szombat, 22:46:28
Szükségtelen. Ha lesz EGR miatt P0400, akkor sem kell tisztítani. Eleve semmi értelme.....
Ha sűrűn van 400, akkor majd ki kell cserélni.
Na igen,én most itt tartok!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9141 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 13:42:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.31 szombat, 22:16:07
Ez egy nagy tál saláta. (zőccség)
Lehet zoccseg, de nekem anno ilyen hibat dobott.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9142 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 13:43:15 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.31 szombat, 22:14:30
....ami LED
Akkor aztat
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9143 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 16:09:23 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 13:42:48
Lehet zoccseg, de nekem anno ilyen hibat dobott.
Hibás lambda szonda EGR hibát dobott?
Na ez a zőccség..... Mindenkinek meg van a
saját
kontroll programja és kódjai.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9144 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 16:37:52 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 16:09:23
Hibás lambda szonda EGR hibát dobott?
Na ez a zőccség..... Mindenkinek meg van a
saját
kontroll programja és kódjai.
Neeeem! Amikor kiiktattam az EGR-t akkor dobott "EGR v. lambda szonda" hibat. Ebbol gondoltam, hogy van valamifele visszacsatolas lambda oldalrol.
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9145 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:14:55 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 16:37:52
Neeeem!
Amikor kiiktattam az EGR-t akkor dobott "EGR v. lambda szonda" hibat
. Ebbol gondoltam, hogy van valamifele visszacsatolas lambda oldalrol.
Ez is zőccség.........
Amikor kiiktattad -áramoltatását megakadályoztad- az EGR szelepet, akkor nem
EGR vagy lambda
hibát dobott, hanem EGR hibát. Ezt írtam az előbb is.....
Lambda oldalról visszacsatolás az EGR-re? Tudod mit jelent a "visszacsatolás"? Te szereted a lambda szondát mindenbe belekeverni. Mit szólnál inkább egy hengerfej felújításhoz?
Zacci..... vagy ne igyál már többet vagy erősebbet, ami után már nem tudsz egyre mélyebbre süllyedni és írni ezzel kapcsolatban. Most igaz "bölcs maradtál volna" végű mondás.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:17:43 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9146 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:18:44 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:14:55
Ez is zőccség.........
Amikor kiiktattad -áramoltatását megakadályoztad- az EGR szelepet, akkor nem
EGR vagy lambda
hibát dobott, hanem EGR hibát. Ezt írtam az előbb is.....
Lambda oldalról visszacsatolás az EGR-re? Zacci..... vagy ne igyál már többet vagy erősebbet, ami után már nem tudsz egyre mélyebbre süllyedni és írni ezzel kapcsolatban. Most igaz "bölcs maradtál volna" végű mondás.
Pedig azt dobta! Anno par eve meg be is toltam ide a hibakodot. En is csodalkoztam, na de mind1
Naplózva
blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9147 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:26:43 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.01 vasárnap, 19:18:44
Pedig azt dobta! Anno par eve meg be is toltam ide a hibakodot. En is csodalkoztam, na de mind1
Mit "pedig ezt"?
EGR hibát EGR-el kapcsolatban "dob".
LAMBDA hibát lambda szondával kapcsolatosan "dob".
Nem keverednek ezek és egyik alkatrész sem generál a másik "nevében" hibaüzenetet.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:33:05 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9148 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:32:11 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.01 vasárnap, 19:26:43
Mit "pedig ezt"?
EGR hibát EGR-el kapcsolatban "dob".
LAMBDA hibát lambda szodával kapcsolatosan "dob".
Nem keverednek ezek és egyik alkatrész sem generál a másik "nevében" hibaüzenetet.
De valami hiba van az biztos....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9149 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:33:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.09.29 kedd, 20:08:48
Alapjárati ingadozást mi okozhat? Olajcsere után olyan jelensége volt eddig kétszer, hogy fel-le ingadozott, és közben igen hülye hangot adott...
Nekem újabban azt csinálja (2004-es 2000-es benzin) ,hogy már régen lassításban vagyok, gázadás nincs, és amíg a kerék konkrétan meg nem áll, addig 1500-2000-en tartja a fordulatot. Az alapjáratom üzem meleg motornál 900 körül van.
Amúgy szerintem ez az átlag fogyasztás mérő szart sem ér, mert tegyük fel, hogy rövideket megyek vele, úgy, hogy mire szinte eléri a tényleges üzemi hőfokot, addigra meg is állok. Ha ezt rendszeresen csinálom városban, akkor lesz egy baromi magas átlag fogyasztásom, és egy nagyon alacson átlag sebességem. Majd ezután mennem kell egy csomót autópályán, hogy ezek az értékek csökkenjenek, ill. nőjenek, és ezek után mi alapján tudom én eldönteni, hogy valójában mennyit is fogyaszt? Szóval marad a jól bevált (tele tankolom oszt számolgatok módszer)
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ