Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:17:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652605 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9200 Dátum: 2015.11.07 szombat, 08:27:36 »


Belülről is hallatszik? Ha benyomod a kuplungot csökken a zaj? Ha igen akkor kettőstömegű? De sok minden lehet!
Nekem alapjárati hangon kerepelt az klímakompresszor volt.

Gyakorlatilag mindig hallani, alapjáraton és terhelve is (kevésbé, bár lehet, hogy csak a lovak nyomják el a hangot Smiley). Kuplung nem befolyásolja. Egyedül talán hideg motornál hallani kevésbé.
Halódó injektor ilyen vagy akkor lenne füst is? Gondoltam én is valamelyik segédberendezésre, de nagyon még nem másztam be a motortérbe. Rögtön a legrosszabbat vízionálom.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9201 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:11:44 »

Úgy tűnik, hogy harkályok költöztek a motoromba, egy ideje a következő nem túl barátságos mellékzajt hallani:
https://goo.gl/photos/26JwiT869ZMXmYyXA
Belül is hallatszik, hidegen kevésbé. Olajat nem eszi, a "dinamikában" Smiley nem érzek változást. Tudom, hogy ilyesmit nehéz távdiagnosztizálni, de várok ötleteket, hogy mi okozhatja. Szelepek, hajtókkarcsapágy, henger stb? Gondolom gyűjtsek új motorra Smiley, de azért remélem nem annyira súlyos a dolog.

U.i: szívósor már régen ki van belezve.
Vedd le a muanyag motr burkolatot es a szivosor kozepen talalsz egy vakuumcsovet. Azt huzd le es fogd be azt a veget a szivosornak, ahonnan lehuztad a csovet. Ha elhallgat a harkaly, akkor szivosor. Vagy surgosen megjavittatod, vagy gyujtesz uj motorra !  wave
Naplózva

blah blah blah
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9202 Dátum: 2015.11.07 szombat, 12:09:52 »

Vedd le a muanyag motr burkolatot es a szivosor kozepen talalsz egy vakuumcsovet. Azt huzd le es fogd be azt a veget a szivosornak, ahonnan lehuztad a csovet. Ha elhallgat a harkaly, akkor szivosor. Vagy surgosen megjavittatod, vagy gyujtesz uj motorra !  wave

Szerencsére már sem lapátok sem tengely nincs benne. (én szedtem ki 2 éve, nem a motor ette meg). Ezt így kizárnám.
Lehet, hogy muszáj lesz szakemberhez elvinnem ettől függetlenül, mert nem tűnik egészségesnek a hang.  GSR kolléga vajon elérhető, rég láttam itt hozzászólását?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9203 Dátum: 2015.11.07 szombat, 13:01:50 »

Szerencsére már sem lapátok sem tengely nincs benne. (én szedtem ki 2 éve, nem a motor ette meg). Ezt így kizárnám.
Lehet, hogy muszáj lesz szakemberhez elvinnem ettől függetlenül, mert nem tűnik egészségesnek a hang.  GSR kolléga vajon elérhető, rég láttam itt hozzászólását?
Napi szinten ő is itt van. vigyor3 írj neki,és kiderül.Tegnap este is itt volt a fórumon.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #9204 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:17:17 »

Sziasztok olajfogyasztás problémám van nem tudtok rá valami megoldást gondolok itt valami tömítőre vagy valamilyen más olajra?  Válaszokat előre is köszönöm. 
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9205 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:24:30 »

Sziasztok olajfogyasztás problémám van nem tudtok rá valami megoldást gondolok itt valami tömítőre vagy valamilyen más olajra?  Válaszokat előre is köszönöm.  
Nem tudom,hogy érdemes-e adalékokat beletenni,de a probléma attól még szerintem megmarad.Most milyen olaj van benn 5w 30? Mennyi a "fogyasztás" csökenés?
Kékes füst beindítás követően?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 21:33:59 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #9206 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:50:04 »

Nem tudom,hogy érdemes-e adalékokat beletenni,de a probléma attól még szerintem megmarad.Most milyen olaj van benn 5w 30? Mennyi a "fogyasztás" csökenés?
Kékes füst beindítás követően?

5w30 van benne füstöl beindítás után de nem kékes. Elég nagy az olajfogyasztás kb 400km és a nívópálca alján van.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9207 Dátum: 2015.11.07 szombat, 21:55:21 »

5w30 van benne füstöl beindítás után de nem kékes. Elég nagy az olajfogyasztás kb 400km és a nívópálca alján van.
Itt már írtam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1017878#msg1017878
kieg.nem kompresszió,hanem veszteségmérést javaslom ja és egy hozzáértő szerelőt próbálj meg keresni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 22:08:56 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
multitool
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #9208 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 11:08:13 »

Nem jutottam még el szerelőhöz és egy darabig nem is fogok, úgyhogy Te leszel hamarabb a tudás birtokában Smiley Persze megosztom majd hogy mire jutottunk.

Voltam a szerelőnél, nagyon rendes srác. Egyelőre azért még nem vagyok nyugodt, mert kétesélyes a dolog, de legalább már jutottunk valamire. Először arra gyanakodott, hogy a fojtószelep durván lett tisztítva ezért nem zár rendesen. Lehúzta az alapjárati motor csatlakozóját, ekkor változnia kellett volna az alapjáratnak de semmi. Aztán átmozgatta a kart ami a pillangószelepet mozgatja, és befújkálta valami WD40 szerűséggel. Már-már abban maradtunk, hogy fojtószelep csere, de azért még tovább keresgélt. És most jön a barba trükk, elkezte járó motornál féktisztítóval fújkálni a csöveket, mondván, hogyha valami lyuk van valahol, akkor ezt beszívja és változik az alapjárat. Na az enyém úgy változott, hogy majdnem le is fulladt. Eredmény szemmel jól látható repedés a kartergáz csövön. Szóval, ha a többiek a PVC cső alatt ezt értették, akkor ott a pont. Legalábbis járhat érte pont, mert még nem tuti, hogy ez a jelenség okozója. Csütörtökön cseréli, kb. 45 000 lesz a javítás, mindenféle egyéb ide tartozó tömítéssel meg bigyókkal, ebből 30 000 az anyag. Állítólag szét kell szedni hozzá a kiskutya f....át is, mondjuk ezt el is hiszem, mert elég *** helyen van. Ami a szép az egészben, hogy miután elhoztam 2 napig úgy ment az autó mint az álom. Addig elég darabosan lehetett vezetni a kusza alapjárat miatt, most először hittem el mióta nálam van, hogy tud ez szépen is menni. Még most is jobb mint volt, de nem 100%-os. A megállásnál 1100-ra emelkedő alapjáratot mondjuk még betudhatjuk az esetleges váltás és újraindulásra való intelligens felkészülésnek. Viszont, ha ez nem jön be, akkor fojtószelep csere, (és ezen a ponton jegyezném meg, hogy várom a véleményeket az árral kapcsolatban) aminek viszont az ára a Chromax-nál  wow1 160 000 wow1 mondom egyszázhatvaezer Forint. Ez olyan szinten nem fér bele az értékrendembe, mint elefánt egy kispolszkiba. Bontottat nem akarok, mert a legfiatalabb is 8 éves lehet, tehát lutri. Szóval most izgulok, mint büdöslábú Pistike az orthopédián, de azért reménykedem.
Naplózva

2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #9209 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 13:45:06 »

Írta itt valaki hogy másfajta olajat rakott bele és megszünt az olajfogyasztás.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9210 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 14:52:35 »

Voltam a szerelőnél, nagyon rendes srác. Egyelőre azért még nem vagyok nyugodt, mert kétesélyes a dolog, de legalább már jutottunk valamire. Először arra gyanakodott, hogy a fojtószelep durván lett tisztítva ezért nem zár rendesen. Lehúzta az alapjárati motor csatlakozóját, ekkor változnia kellett volna az alapjáratnak de semmi. Aztán átmozgatta a kart ami a pillangószelepet mozgatja, és befújkálta valami WD40 szerűséggel. Már-már abban maradtunk, hogy fojtószelep csere, de azért még tovább keresgélt. És most jön a barba trükk, elkezte járó motornál féktisztítóval fújkálni a csöveket, mondván, hogyha valami lyuk van valahol, akkor ezt beszívja és változik az alapjárat. Na az enyém úgy változott, hogy majdnem le is fulladt. Eredmény szemmel jól látható repedés a kartergáz csövön. Szóval, ha a többiek a PVC cső alatt ezt értették, akkor ott a pont. Legalábbis járhat érte pont, mert még nem tuti, hogy ez a jelenség okozója. Csütörtökön cseréli, kb. 45 000 lesz a javítás, mindenféle egyéb ide tartozó tömítéssel meg bigyókkal, ebből 30 000 az anyag. Állítólag szét kell szedni hozzá a kiskutya f....át is, mondjuk ezt el is hiszem, mert elég *** helyen van. Ami a szép az egészben, hogy miután elhoztam 2 napig úgy ment az autó mint az álom. Addig elég darabosan lehetett vezetni a kusza alapjárat miatt, most először hittem el mióta nálam van, hogy tud ez szépen is menni. Még most is jobb mint volt, de nem 100%-os. A megállásnál 1100-ra emelkedő alapjáratot mondjuk még betudhatjuk az esetleges váltás és újraindulásra való intelligens felkészülésnek. Viszont, ha ez nem jön be, akkor fojtószelep csere, (és ezen a ponton jegyezném meg, hogy várom a véleményeket az árral kapcsolatban) aminek viszont az ára a Chromax-nál  wow1 160 000 wow1 mondom egyszázhatvaezer Forint. Ez olyan szinten nem fér bele az értékrendembe, mint elefánt egy kispolszkiba. Bontottat nem akarok, mert a legfiatalabb is 8 éves lehet, tehát lutri. Szóval most izgulok, mint büdöslábú Pistike az orthopédián, de azért reménykedem.
Szia.
A PVC cső fehér nyillal jelölve: http://kepfeltoltes.hu/view/151108/sz_v_sor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az ár elég húzós,még ha van ismerősöd,aki kap kedvezményt(30-40% max 64E) de így már kicsit"olcsóbb"  szomoru1
Ha nincs kedvezményed és mindenképp újban gondolkodsz és a fojtószelep rossz,akkor itt:  http://mondeo.hu/index.php?page=196
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9211 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 15:59:18 »

Szia.
A PVC cső fehér nyillal jelölve: http://kepfeltoltes.hu/view/151108/sz_v_sor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az ár elég húzós,még ha van ismerősöd,aki kap kedvezményt(30-40% max 64E) de így már kicsit"olcsóbb"  szomoru1
Ha nincs kedvezményed és mindenképp újban gondolkodsz és a fojtószelep rossz,akkor itt:  http://mondeo.hu/index.php?page=196

Positive Vrankcase Centilation?  hehe
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9212 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:15:17 »

Positive Vrankcase Centilation?  hehe
wow1 Törökül?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9213 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:29:10 »

Positive Vrankcase Centilation?  hehe
dehogy.

Poly Vinil Clorid   nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9214 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:38:54 »

dehogy.

Poly Vinil Clorid   nyes

vagy

Pussy Vagina Clitoris

Miről van szó?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9215 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:44:16 »

vagy

Pussy Vagina Clitoris

Miről van szó?  eplus2
Török női nemiszerv,ami műanyag eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9216 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:45:26 »

vagy

Pussy Vagina Clitoris

Miről van szó?  eplus2
ez most egy hetero vicc lett volna pont tőled? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9217 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:48:09 »

ez most egy hetero vicc lett volna pont tőled? eplus2

Ezek szerint NEKED vicc!  nyes  Mondjuk a melegeknek igen....
Egyébként meg igen komoly dolog.....a hetero-knak, nekünk.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9218 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:56:46 »

Ezek szerint NEKED vicc!  nyes  Mondjuk a melegeknek igen....
Egyébként meg igen komoly dolog.....a hetero-knak, nekünk.  Cool
akkor minek tetted a szmájlit? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9219 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:57:50 »

akkor minek tetted a szmájlit? nyes


Az a miről van szó után van....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #9220 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 17:34:16 »

Az a miről van szó után van....  Cool

Szia GSR,
Küldtem pü-t egy lenti kérdésem kapcsán. Tudunk róla beszélni?  wave
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9221 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:13:15 »

Írta itt valaki hogy másfajta olajat rakott bele és megszünt az olajfogyasztás.

Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás. Mobil olajat raktam bele
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #9222 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:45:38 »

Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás. Mobil olajat raktam bele
És milyen Mobil olajat?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9223 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:48:10 »

És milyen Mobil olajat?
Sárga Mobil feliratra katt. vigyor3

Vagy:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=369
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9224 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:25:00 »

Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás. Mobil olajat raktam bele

Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9225 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:25:44 »

Ehm ... hidegben kihagyó alapjárat, nagyobb rántás a motoron (menet közben nem érezni) az trafó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9226 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:29:38 »

Ehm ... hidegben kihagyó alapjárat, nagyobb rántás a motoron (menet közben nem érezni) az trafó?

Trafónál alapjárat elvileg van és hidegben-melegben rángat magasabb fordulaton... De annyira nem ismerem a fűnyíró motorokat...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9227 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:49:18 »

Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.

Nekem írtad?
Nem is tudom, mennyi a fogyás. Autópályán jön elő leginkább, azon meg sokat nem megyünk, így nem is mérem már. Néha ránézek és töltök utána, ha kell.

Ja és ami nagyon-nagyon érdekes, mióta (2007) nálam van, azóta nem változott a helyzet. Az elején mértem még, úgy emlékszem, hogy 3-4 ezer km alatt ment le max-ról minre, de ahogy írtam, autópályán gyorsabban fogy.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9228 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 09:49:49 »

Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.

400 km alatt egy nívópálcányit eszik meg, az kb. 1,5-2 deci 100 km-en. Nekem is majdnem ennyit evett (1000 km-en 1,8 litert, mondjuk nekem nem füstölt mellé), majd szelepszár szimeringezés és szelepfedél tömítés cseréje után gyakorlatilag minimálisra csökkent az olajfogyasztás (pörgős autópályatempó szinte 100%-ban, most 2000 km után 0,4 litert kellett utántöltenem, hogy max. jelzésnél legyen). Szóval én első körben ezen a vonalon indulnék el, nem egy ökör ára, viszont megoldhatja a problémát.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9229 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:01:02 »

400 km alatt egy nívópálcányit eszik meg, az kb. 1,5-2 deci 100 km-en. Nekem is majdnem ennyit evett (1000 km-en 1,8 litert, mondjuk nekem nem füstölt mellé), majd szelepszár szimeringezés és szelepfedél tömítés cseréje után gyakorlatilag minimálisra csökkent az olajfogyasztás (pörgős autópályatempó szinte 100%-ban, most 2000 km után 0,4 litert kellett utántöltenem, hogy max. jelzésnél legyen). Szóval én első körben ezen a vonalon indulnék el, nem egy ökör ára, viszont megoldhatja a problémát.

Akkor gyakorlatilag 10e km-en 2 liter olajat zabál el?  wow1  Ha a 20e km-es szervízcilust nézem, akkor az 4 liter, azaz nem kell olajat cserélned soha...

Na ez egy dízeles autón 2e km-en 0, és ezt akármennyivel szorzom, nulla lesz.

Még, hogy a dízel szennyez...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9230 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:15:10 »

Akkor gyakorlatilag 10e km-en 2 liter olajat zabál el?  wow1  Ha a 20e km-es szervízcilust nézem, akkor az 4 liter, azaz nem kell olajat cserélned soha...

Na ez egy dízeles autón 2e km-en 0, és ezt akármennyivel szorzom, nulla lesz.

Még, hogy a dízel szennyez...

Ne feledjük, hogy egy 240e+ km-t futott, 12 éves autóról beszélünk az esetemben, tehát ebből azért nem célszerű a benzinesek összességére általánosítani, sem a te fiatalabb dizliseddel összehasonlítani.
Tény, hogy 10ekm-en a 2 liter éppen két literrel több a nullánál, ugyanakkor ez a mérték számomra már teljesen vállalható.
Az emissziós értékekről nem nyilatkozom, mert fogalmam sincs, hogy egy kilométerre levetítve mennyivel több káros anyagot bocsát ki az autó, azáltal, hogy 80-100 ml benzin mellett 0,2 ml olajat is eléget.
Aztán majd meglátjuk, hogy a következő olajcsere után (végre ismét a megfelelő szabványok szerinti olaj fog belekerülni) miként változik a helyzet.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9231 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:25:17 »

Ne feledjük, hogy egy 240e+ km-t futott, 12 éves autóról beszélünk az esetemben, tehát ebből azért nem célszerű a benzinesek összességére általánosítani, sem a te fiatalabb dizliseddel összehasonlítani.
Tény, hogy 10ekm-en a 2 liter éppen két literrel több a nullánál, ugyanakkor ez a mérték számomra már teljesen vállalható.
Az emissziós értékekről nem nyilatkozom, mert fogalmam sincs, hogy egy kilométerre levetítve mennyivel több káros anyagot bocsát ki az autó, azáltal, hogy 80-100 ml benzin mellett 0,2 ml olajat is eléget.
Aztán majd meglátjuk, hogy a következő olajcsere után (végre ismét a megfelelő szabványok szerinti olaj fog belekerülni) miként változik a helyzet.
Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n Smiley De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9232 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:47:24 »

Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n Smiley De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.

Semmi szín alatt nem akartam belemenni abba, hogy a benzines vagy a dizlis motor jobb-e. Mert nyilván a benzines  eplus2
Viccet félretéve, az bizony tény, hogy az olajétkezés a benzinesek szokása, ezzel (az új mértékű) olajfogyasztással ugyanakkor bőven együtt tudok élni. De az emisszió tényleg nem az én asztalom, a trakikat sem piszkálom emiatt Tongue Csak mert kúúúúúúrvaronda a hangjuk  eplus2 eplus2
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9233 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:50:27 »

Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n Smiley De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.

Fetréban 330+e km van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9234 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:54:44 »

Semmi szín alatt nem akartam belemenni abba, hogy a benzines vagy a dizlis motor jobb-e. Mert nyilván a benzines  eplus2
Viccet félretéve, az bizony tény, hogy az olajétkezés a benzinesek szokása, ezzel (az új mértékű) olajfogyasztással ugyanakkor bőven együtt tudok élni. De az emisszió tényleg nem az én asztalom, a trakikat sem piszkálom emiatt Tongue Csak mert kúúúúúúrvaronda a hangjuk  eplus2 eplus2
Kár is lenne, mert hogy a dízel a jobb  eplus2
Amúgy nem tudom, hogy mennyi olajfogyás a "megengedett". Benzinesből eddig csak VW-em volt, dízelből meg csak Ford. De a VW-ek sem ették az olajat, meg most a Mondeo sem. A hangját én se szeretem, főleg az Mk3 kerreg csúnyán. Az MK4 már szép kultúráltan jár.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9235 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:55:22 »

Fetréban 330+e km van...
Még jó, hogy nem benzines. Sűrűbben állnátok meg olajat tölteni, mint tankolni  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9236 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 11:18:59 »

Még jó, hogy nem benzines. Sűrűbben állnátok meg olajat tölteni, mint tankolni  nyes

Ilyet ne várj fateromtól... Ő nem az a user... Beül, megy. Ha kell két kerékkel, le se xarja...

 Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9237 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 11:25:53 »

Kár is lenne, mert hogy a dízel a jobb  eplus2
Amúgy nem tudom, hogy mennyi olajfogyás a "megengedett". Benzinesből eddig csak VW-em volt, dízelből meg csak Ford. De a VW-ek sem ették az olajat, meg most a Mondeo sem. A hangját én se szeretem, főleg az Mk3 kerreg csúnyán. Az MK4 már szép kultúráltan jár.

Ismereteim szerint a 0,2 liter / 1000 km még bőven. Általában 0,5-0,8 liter / 1000 km szokott lenni a megengedett. De majd GSR megmondja.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9238 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 11:40:54 »

Ismereteim szerint a 0,2 liter / 1000 km még bőven. Általában 0,5-0,8 liter / 1000 km szokott lenni a megengedett. De majd GSR megmondja.
0,8l/100km az még megengedett???  wow1 Az 20e km-en 16l. Azt majdnem 3 olajcsere. Akkor ott tényleg nem kell hivatalosan olajat cserélni, mert apránként lecserélődik magától is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9239 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 12:03:42 »

0,8l/100km az még megengedett???  wow1 Az 20e km-en 16l. Azt majdnem 3 olajcsere. Akkor ott tényleg nem kell hivatalosan olajat cserélni, mert apránként lecserélődik magától is.
0,8L/10.000km gondolt nem?
Nálam pl. egy csereperiódus(10E km)Max-ról min-re,és ez nekem természetes +300000 km vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9240 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 12:49:01 »

0,8L/10.000km gondolt nem?
Nálam pl. egy csereperiódus(10E km)Max-ról min-re,és ez nekem természetes +300000 km vigyor3

1000-re gondoltam, igy irjak egy rakat benzines kocsi gepkonyveben. Mondjuk az mar szerintem is durva... Mk3 gepkonyveben semmit nem irnak, csak azt, hogy a nem eloirt olajok hasznalata eseten szivesebben eszi az auto. No ezert varom kivancsian az olajcseret.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9241 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 13:11:25 »

1000-re gondoltam, igy irjak egy rakat benzines kocsi gepkonyveben. Mondjuk az mar szerintem is durva... Mk3 gepkonyveben semmit nem irnak, csak azt, hogy a nem eloirt olajok hasznalata eseten szivesebben eszi az auto. No ezert varom kivancsian az olajcseret.
Akkor nekem szerencsém van..persze ki tudja meddig wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
parker
Vendég
« Új hozzászólás #9242 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:47:58 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, üdv mindenkinek.

Rögtön egy problémával fordulnék hozzátok. 1.8-as benzines az autóm, egyszer csak nem indult egy délutánon. Forgat, de nem indul. Rövid tesztelgetés után kiderül, hogy benzin nincs. Szűrőnél sem jön már. Kicseréltem a benzinszivattyút (utángyártottra, made in bárdi) aztán a lenti hibák után még a szűrőt is. Az autó most már indul, de problémák vannak. Jóval hosszabb indítózás után indul csak el hidegen. Hiába várok ráadott gyújtással kb 10 másodpercet vagy akár többet is, kb. 3-4-5 másodperc indítózás amire beindul. Aztán amikor megy, akkor is furán gyenge. Ha beletaposok a gázba akkor inkább gyengül és lassul. Ha óvatosan, lassan nyomom a gázt, akkor lehet vele csak gyorsítani. Mivel lehet a gond?

üdv: parker
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9243 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:50:54 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, üdv mindenkinek.

Rögtön egy problémával fordulnék hozzátok. 1.8-as benzines az autóm, egyszer csak nem indult egy délutánon. Forgat, de nem indul. Rövid tesztelgetés után kiderül, hogy benzin nincs. Szűrőnél sem jön már. Kicseréltem a benzinszivattyút (utángyártottra, made in bárdi) aztán a lenti hibák után még a szűrőt is. Az autó most már indul, de problémák vannak. Jóval hosszabb indítózás után indul csak el hidegen. Hiába várok ráadott gyújtással kb 10 másodpercet vagy akár többet is, kb. 3-4-5 másodperc indítózás amire beindul. Aztán amikor megy, akkor is furán gyenge. Ha beletaposok a gázba akkor inkább gyengül és lassul. Ha óvatosan, lassan nyomom a gázt, akkor lehet vele csak gyorsítani. Mivel lehet a gond?

üdv: parker

Benzinszivattyú és/vagy környezete.
Benzinnyomást kell mérni az injektor hídnál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9244 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:52:42 »

injektor hídnál.

Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9245 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:58:04 »

Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?  hehe

Hát, ha te ott injektálsz...  eplus2 eplus2
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9246 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 15:59:18 »

Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?  hehe

Simán fogadtam volna nagyobb összegben, hogy az injektor híddal valaki poénkodni fog megpróbál poénkodni. (valószínűsítettem is, hogy te fogsz)
Árpád hídnál nem lehet. Látom értetlen is vagy mikor leírom, hogy hol kell.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9247 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 16:01:22 »

Simán fogadtam volna nagyobb összegben, hogy az injektor híddal valaki poénkodni fog megpróbál poénkodni. (valószínűsítettem is, hogy te fogsz)
Árpád hídnál nem lehet. Látom értetlen is vagy mikor leírom, hogy hol kell.  hehe

És mi az a nagy összeg amivel rendelkezel és simán fogadsz rá?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9248 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:20:43 »

És mi az a nagy összeg amivel rendelkezel és simán fogadsz rá?  hehe

Ki mondta ill. hol olvastad, hogy olyan nagy összegben fogadok, amivel rendelkezem is?
Akitől elnyerem, az rendelkezzen.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9249 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:32:00 »

Benzinszivattyú és/vagy környezete.
Benzinnyomást kell mérni az injektor hídnál.

Esetleg egy hengerfejfelujitas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.