Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662069 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9200 Dátum:
2015.11.07 szombat, 08:27:36 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.11.07 szombat, 07:25:00
Belülről is hallatszik? Ha benyomod a kuplungot csökken a zaj? Ha igen akkor kettőstömegű? De sok minden lehet!
Nekem alapjárati hangon kerepelt az klímakompresszor volt.
Gyakorlatilag mindig hallani, alapjáraton és terhelve is (kevésbé, bár lehet, hogy csak a lovak nyomják el a hangot
). Kuplung nem befolyásolja. Egyedül talán hideg motornál hallani kevésbé.
Halódó injektor ilyen vagy akkor lenne füst is? Gondoltam én is valamelyik segédberendezésre, de nagyon még nem másztam be a motortérbe. Rögtön a legrosszabbat vízionálom.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9201 Dátum:
2015.11.07 szombat, 11:11:44 »
Idézetet írta: zsombi - 2015.11.06 péntek, 23:02:02
Úgy tűnik, hogy harkályok költöztek a motoromba, egy ideje a következő nem túl barátságos mellékzajt hallani:
https://goo.gl/photos/26JwiT869ZMXmYyXA
Belül is hallatszik, hidegen kevésbé. Olajat nem eszi, a "dinamikában"
nem érzek változást. Tudom, hogy ilyesmit nehéz távdiagnosztizálni, de várok ötleteket, hogy mi okozhatja. Szelepek, hajtókkarcsapágy, henger stb? Gondolom gyűjtsek új motorra
, de azért remélem nem annyira súlyos a dolog.
U.i: szívósor már régen ki van belezve.
Vedd le a muanyag motr burkolatot es a szivosor kozepen talalsz egy vakuumcsovet. Azt huzd le es fogd be azt a veget a szivosornak, ahonnan lehuztad a csovet. Ha elhallgat a harkaly, akkor szivosor. Vagy surgosen megjavittatod, vagy gyujtesz uj motorra !
Naplózva
blah blah blah
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9202 Dátum:
2015.11.07 szombat, 12:09:52 »
Idézetet írta: zacci - 2015.11.07 szombat, 11:11:44
Vedd le a muanyag motr burkolatot es a szivosor kozepen talalsz egy vakuumcsovet. Azt huzd le es fogd be azt a veget a szivosornak, ahonnan lehuztad a csovet. Ha elhallgat a harkaly, akkor szivosor. Vagy surgosen megjavittatod, vagy gyujtesz uj motorra !
Szerencsére már sem lapátok sem tengely nincs benne. (én szedtem ki 2 éve, nem a motor ette meg). Ezt így kizárnám.
Lehet, hogy muszáj lesz szakemberhez elvinnem ettől függetlenül, mert nem tűnik egészségesnek a hang. GSR kolléga vajon elérhető, rég láttam itt hozzászólását?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9203 Dátum:
2015.11.07 szombat, 13:01:50 »
Idézetet írta: zsombi - 2015.11.07 szombat, 12:09:52
Szerencsére már sem lapátok sem tengely nincs benne. (én szedtem ki 2 éve, nem a motor ette meg). Ezt így kizárnám.
Lehet, hogy muszáj lesz szakemberhez elvinnem ettől függetlenül, mert nem tűnik egészségesnek a hang. GSR kolléga vajon elérhető, rég láttam itt hozzászólását?
Napi szinten ő is itt van.
írj neki,és kiderül.Tegnap este is itt volt a fórumon.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9204 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:17:17 »
Sziasztok olajfogyasztás problémám van nem tudtok rá valami megoldást gondolok itt valami tömítőre vagy valamilyen más olajra? Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9205 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:24:30 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.11.07 szombat, 21:17:17
Sziasztok olajfogyasztás problémám van nem tudtok rá valami megoldást gondolok itt valami tömítőre vagy valamilyen más olajra? Válaszokat előre is köszönöm.
Nem tudom,hogy érdemes-e adalékokat beletenni,de a probléma attól még szerintem megmarad.Most milyen olaj van benn 5w 30? Mennyi a "fogyasztás" csökenés?
Kékes füst beindítás követően?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 21:33:59 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9206 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:50:04 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.07 szombat, 21:24:30
Nem tudom,hogy érdemes-e adalékokat beletenni,de a probléma attól még szerintem megmarad.Most milyen olaj van benn 5w 30? Mennyi a "fogyasztás" csökenés?
Kékes füst beindítás követően?
5w30 van benne füstöl beindítás után de nem kékes. Elég nagy az olajfogyasztás kb 400km és a nívópálca alján van.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9207 Dátum:
2015.11.07 szombat, 21:55:21 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.11.07 szombat, 21:50:04
5w30 van benne füstöl beindítás után de nem kékes. Elég nagy az olajfogyasztás kb 400km és a nívópálca alján van.
Itt már írtam:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1017878#msg1017878
kieg.nem kompresszió,hanem
veszteségmérést javaslom
ja és egy hozzáértő szerelőt próbálj meg keresni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 22:08:56 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
multitool
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9208 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 11:08:13 »
Idézetet írta: nagyvk - 2015.11.05 csütörtök, 15:28:23
Nem jutottam még el szerelőhöz és egy darabig nem is fogok, úgyhogy Te leszel hamarabb a tudás birtokában
Persze megosztom majd hogy mire jutottunk.
Voltam a szerelőnél, nagyon rendes srác. Egyelőre azért még nem vagyok nyugodt, mert kétesélyes a dolog, de legalább már jutottunk valamire. Először arra gyanakodott, hogy a fojtószelep durván lett tisztítva ezért nem zár rendesen. Lehúzta az alapjárati motor csatlakozóját, ekkor változnia kellett volna az alapjáratnak de semmi. Aztán átmozgatta a kart ami a pillangószelepet mozgatja, és befújkálta valami WD40 szerűséggel. Már-már abban maradtunk, hogy fojtószelep csere, de azért még tovább keresgélt. És most jön a barba trükk, elkezte járó motornál féktisztítóval fújkálni a csöveket, mondván, hogyha valami lyuk van valahol, akkor ezt beszívja és változik az alapjárat. Na az enyém úgy változott, hogy majdnem le is fulladt. Eredmény szemmel jól látható repedés a kartergáz csövön. Szóval, ha a többiek a PVC cső alatt ezt értették, akkor ott a pont. Legalábbis járhat érte pont, mert még nem tuti, hogy ez a jelenség okozója. Csütörtökön cseréli, kb. 45 000 lesz a javítás, mindenféle egyéb ide tartozó tömítéssel meg bigyókkal, ebből 30 000 az anyag. Állítólag szét kell szedni hozzá a kiskutya f....át is, mondjuk ezt el is hiszem, mert elég *** helyen van. Ami a szép az egészben, hogy miután elhoztam 2 napig úgy ment az autó mint az álom. Addig elég darabosan lehetett vezetni a kusza alapjárat miatt, most először hittem el mióta nálam van, hogy tud ez szépen is menni. Még most is jobb mint volt, de nem 100%-os. A megállásnál 1100-ra emelkedő alapjáratot mondjuk még betudhatjuk az esetleges váltás és újraindulásra való intelligens felkészülésnek. Viszont, ha ez nem jön be, akkor fojtószelep csere, (és ezen a ponton jegyezném meg, hogy várom a véleményeket az árral kapcsolatban) aminek viszont az ára a Chromax-nál
160 000
mondom egyszázhatvaezer Forint. Ez olyan szinten nem fér bele az értékrendembe, mint elefánt egy kispolszkiba. Bontottat nem akarok, mert a legfiatalabb is 8 éves lehet, tehát lutri. Szóval most izgulok, mint büdöslábú Pistike az orthopédián, de azért reménykedem.
Naplózva
2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9209 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 13:45:06 »
Írta itt valaki hogy másfajta olajat rakott bele és megszünt az olajfogyasztás.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9210 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 14:52:35 »
Idézetet írta: multitool - 2015.11.08 vasárnap, 11:08:13
Voltam a szerelőnél, nagyon rendes srác. Egyelőre azért még nem vagyok nyugodt, mert kétesélyes a dolog, de legalább már jutottunk valamire. Először arra gyanakodott, hogy a fojtószelep durván lett tisztítva ezért nem zár rendesen. Lehúzta az alapjárati motor csatlakozóját, ekkor változnia kellett volna az alapjáratnak de semmi. Aztán átmozgatta a kart ami a pillangószelepet mozgatja, és befújkálta valami WD40 szerűséggel. Már-már abban maradtunk, hogy fojtószelep csere, de azért még tovább keresgélt. És most jön a barba trükk, elkezte járó motornál féktisztítóval fújkálni a csöveket, mondván, hogyha valami lyuk van valahol, akkor ezt beszívja és változik az alapjárat. Na az enyém úgy változott, hogy majdnem le is fulladt. Eredmény szemmel jól látható repedés a kartergáz csövön. Szóval, ha a többiek a PVC cső alatt ezt értették, akkor ott a pont. Legalábbis járhat érte pont, mert még nem tuti, hogy ez a jelenség okozója. Csütörtökön cseréli, kb. 45 000 lesz a javítás, mindenféle egyéb ide tartozó tömítéssel meg bigyókkal, ebből 30 000 az anyag. Állítólag szét kell szedni hozzá a kiskutya f....át is, mondjuk ezt el is hiszem, mert elég *** helyen van. Ami a szép az egészben, hogy miután elhoztam 2 napig úgy ment az autó mint az álom. Addig elég darabosan lehetett vezetni a kusza alapjárat miatt, most először hittem el mióta nálam van, hogy tud ez szépen is menni. Még most is jobb mint volt, de nem 100%-os. A megállásnál 1100-ra emelkedő alapjáratot mondjuk még betudhatjuk az esetleges váltás és újraindulásra való intelligens felkészülésnek. Viszont, ha ez nem jön be, akkor fojtószelep csere, (és ezen a ponton jegyezném meg, hogy várom a véleményeket az árral kapcsolatban) aminek viszont az ára a Chromax-nál
160 000
mondom egyszázhatvaezer Forint. Ez olyan szinten nem fér bele az értékrendembe, mint elefánt egy kispolszkiba. Bontottat nem akarok, mert a legfiatalabb is 8 éves lehet, tehát lutri. Szóval most izgulok, mint büdöslábú Pistike az orthopédián, de azért reménykedem.
Szia.
A PVC cső fehér nyillal jelölve:
http://kepfeltoltes.hu/view/151108/sz_v_sor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az ár elég húzós,még ha van ismerősöd,aki kap kedvezményt(30-40% max 64E) de így már kicsit"olcsóbb"
Ha nincs kedvezményed és mindenképp újban gondolkodsz és a fojtószelep rossz,akkor itt:
http://mondeo.hu/index.php?page=196
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9211 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 15:59:18 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.08 vasárnap, 14:52:35
Szia.
A PVC cső fehér nyillal jelölve:
http://kepfeltoltes.hu/view/151108/sz_v_sor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az ár elég húzós,még ha van ismerősöd,aki kap kedvezményt(30-40% max 64E) de így már kicsit"olcsóbb"
Ha nincs kedvezményed és mindenképp újban gondolkodsz és a fojtószelep rossz,akkor itt:
http://mondeo.hu/index.php?page=196
P
ositive
V
rankcase
C
entilation?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9212 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:15:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.08 vasárnap, 15:59:18
P
ositive
V
rankcase
C
entilation?
Törökül?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9213 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:29:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.08 vasárnap, 15:59:18
P
ositive
V
rankcase
C
entilation?
dehogy.
Poly Vinil Clorid
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9214 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:38:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.08 vasárnap, 16:29:10
dehogy.
Poly Vinil Clorid
vagy
P
ussy
V
agina
C
litoris
Miről van szó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9215 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:44:16 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.08 vasárnap, 16:38:54
vagy
P
ussy
V
agina
C
litoris
Miről van szó?
Török női nemiszerv,ami műanyag
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9216 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:45:26 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.08 vasárnap, 16:38:54
vagy
P
ussy
V
agina
C
litoris
Miről van szó?
ez most egy hetero vicc lett volna pont tőled?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9217 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:48:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.08 vasárnap, 16:45:26
ez most egy hetero vicc lett volna pont tőled?
Ezek szerint NEKED vicc!
Mondjuk a melegeknek igen....
Egyébként meg igen komoly dolog.....a hetero-knak, nekünk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9218 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:56:46 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.08 vasárnap, 16:48:09
Ezek szerint NEKED vicc!
Mondjuk a melegeknek igen....
Egyébként meg igen komoly dolog.....a hetero-knak, nekünk.
akkor minek tetted a szmájlit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9219 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 16:57:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.08 vasárnap, 16:56:46
akkor minek tetted a szmájlit?
Az a miről van szó után van....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9220 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 17:34:16 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.08 vasárnap, 16:57:50
Az a miről van szó után van....
Szia GSR,
Küldtem pü-t egy lenti kérdésem kapcsán. Tudunk róla beszélni?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9221 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 18:13:15 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.11.08 vasárnap, 13:45:06
Írta itt valaki hogy másfajta olajat rakott bele és megszünt az olajfogyasztás.
Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás.
Mobil
olajat raktam bele
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9222 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 20:45:38 »
Idézetet írta: ultio - 2015.11.08 vasárnap, 18:13:15
Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás.
Mobil
olajat raktam bele
És milyen Mobil olajat?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9223 Dátum:
2015.11.08 vasárnap, 20:48:10 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.11.08 vasárnap, 20:45:38
És milyen Mobil olajat?
Sárga Mobil feliratra katt.
Vagy:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=369
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9224 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 08:25:00 »
Idézetet írta: ultio - 2015.11.08 vasárnap, 18:13:15
Én. Nem szűnt meg, de kevesebb lett a fogyás.
Mobil
olajat raktam bele
Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9225 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 08:25:44 »
Ehm ... hidegben kihagyó alapjárat, nagyobb rántás a motoron (menet közben nem érezni) az trafó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9226 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 08:29:38 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2015.11.09 hétfő, 08:25:44
Ehm ... hidegben kihagyó alapjárat, nagyobb rántás a motoron (menet közben nem érezni) az trafó?
Trafónál alapjárat elvileg van és hidegben-melegben rángat magasabb fordulaton... De annyira nem ismerem a fűnyíró motorokat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9227 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 08:49:18 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2015.11.09 hétfő, 08:25:00
Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.
Nekem írtad?
Nem is tudom, mennyi a fogyás. Autópályán jön elő leginkább, azon meg sokat nem megyünk, így nem is mérem már. Néha ránézek és töltök utána, ha kell.
Ja és ami nagyon-nagyon érdekes, mióta (2007) nálam van, azóta nem változott a helyzet. Az elején mértem még, úgy emlékszem, hogy 3-4 ezer km alatt ment le max-ról minre, de ahogy írtam, autópályán gyorsabban fogy.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9228 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 09:49:49 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2015.11.09 hétfő, 08:25:00
Kompresszió és veszteségmérést csináltass. Ekkora olajfogyasztásnál valószínűleg a dugattyúgyűrűid mentek el. 4 éve végigszívtam az egészet, 200 km alatt a nívópálcáról teljesen eltűnt az olaj. Ne cserélgess olajat, mert nem az a megoldás.
400 km alatt egy nívópálcányit eszik meg, az kb. 1,5-2 deci 100 km-en. Nekem is majdnem ennyit evett (1000 km-en 1,8 litert, mondjuk nekem nem füstölt mellé), majd szelepszár szimeringezés és szelepfedél tömítés cseréje után gyakorlatilag minimálisra csökkent az olajfogyasztás (pörgős autópályatempó szinte 100%-ban, most 2000 km után 0,4 litert kellett utántöltenem, hogy max. jelzésnél legyen). Szóval én első körben ezen a vonalon indulnék el, nem egy ökör ára, viszont megoldhatja a problémát.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9229 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:01:02 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.11.09 hétfő, 09:49:49
400 km alatt egy nívópálcányit eszik meg, az kb. 1,5-2 deci 100 km-en. Nekem is majdnem ennyit evett (1000 km-en 1,8 litert, mondjuk nekem nem füstölt mellé), majd szelepszár szimeringezés és szelepfedél tömítés cseréje után gyakorlatilag minimálisra csökkent az olajfogyasztás (pörgős autópályatempó szinte 100%-ban, most 2000 km után 0,4 litert kellett utántöltenem, hogy max. jelzésnél legyen). Szóval én első körben ezen a vonalon indulnék el, nem egy ökör ára, viszont megoldhatja a problémát.
Akkor gyakorlatilag 10e km-en 2 liter olajat zabál el?
Ha a 20e km-es szervízcilust nézem, akkor az 4 liter, azaz nem kell olajat cserélned soha...
Na ez egy dízeles autón 2e km-en 0, és ezt akármennyivel szorzom, nulla lesz.
Még, hogy a dízel szennyez...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9230 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:15:10 »
Idézetet írta: BT - 2015.11.09 hétfő, 10:01:02
Akkor gyakorlatilag 10e km-en 2 liter olajat zabál el?
Ha a 20e km-es szervízcilust nézem, akkor az 4 liter, azaz nem kell olajat cserélned soha...
Na ez egy dízeles autón 2e km-en 0, és ezt akármennyivel szorzom, nulla lesz.
Még, hogy a dízel szennyez...
Ne feledjük, hogy egy 240e+ km-t futott, 12 éves autóról beszélünk az esetemben, tehát ebből azért nem célszerű a benzinesek összességére általánosítani, sem a te fiatalabb dizliseddel összehasonlítani.
Tény, hogy 10ekm-en a 2 liter éppen két literrel több a nullánál, ugyanakkor ez a mérték számomra már teljesen vállalható.
Az emissziós értékekről nem nyilatkozom, mert fogalmam sincs, hogy egy kilométerre levetítve mennyivel több káros anyagot bocsát ki az autó, azáltal, hogy 80-100 ml benzin mellett 0,2 ml olajat is eléget.
Aztán majd meglátjuk, hogy a következő olajcsere után (végre ismét a megfelelő szabványok szerinti olaj fog belekerülni) miként változik a helyzet.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9231 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:25:17 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.11.09 hétfő, 10:15:10
Ne feledjük, hogy egy 240e+ km-t futott, 12 éves autóról beszélünk az esetemben, tehát ebből azért nem célszerű a benzinesek összességére általánosítani, sem a te fiatalabb dizliseddel összehasonlítani.
Tény, hogy 10ekm-en a 2 liter éppen két literrel több a nullánál, ugyanakkor ez a mérték számomra már teljesen vállalható.
Az emissziós értékekről nem nyilatkozom, mert fogalmam sincs, hogy egy kilométerre levetítve mennyivel több káros anyagot bocsát ki az autó, azáltal, hogy 80-100 ml benzin mellett 0,2 ml olajat is eléget.
Aztán majd meglátjuk, hogy a következő olajcsere után (végre ismét a megfelelő szabványok szerinti olaj fog belekerülni) miként változik a helyzet.
Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n
De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9232 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:47:24 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.09 hétfő, 10:25:17
Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n
De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.
Semmi szín alatt nem akartam belemenni abba, hogy a benzines vagy a dizlis motor jobb-e. Mert nyilván a benzines
Viccet félretéve, az bizony tény, hogy az olajétkezés a benzinesek szokása, ezzel (az új mértékű) olajfogyasztással ugyanakkor bőven együtt tudok élni. De az emisszió tényleg nem az én asztalom, a trakikat sem piszkálom emiatt
Csak mert kúúúúúúrvaronda a hangjuk
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9233 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:50:27 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.09 hétfő, 10:25:17
Azért a dízelek jórésze is 200e feletti km-el büszkélkedhet itt a klubban, és ugye ki tudja, hogy hanyadszorra fordulnak át a 200e-n
De ez, hogy 20e km-enként 4l olajat lenyeljenek, ilyennel még nem találkoztam. Az enyémben "csak" 211e km van, de két olajcsere soha nem töltöttem rá egy fél decit se, de nem is fogy belőle.
Fetréban 330+e km van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9234 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:54:44 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.11.09 hétfő, 10:47:24
Semmi szín alatt nem akartam belemenni abba, hogy a benzines vagy a dizlis motor jobb-e. Mert nyilván a benzines
Viccet félretéve, az bizony tény, hogy az olajétkezés a benzinesek szokása, ezzel (az új mértékű) olajfogyasztással ugyanakkor bőven együtt tudok élni. De az emisszió tényleg nem az én asztalom, a trakikat sem piszkálom emiatt
Csak mert kúúúúúúrvaronda a hangjuk
Kár is lenne, mert hogy a dízel a jobb
Amúgy nem tudom, hogy mennyi olajfogyás a "megengedett". Benzinesből eddig csak VW-em volt, dízelből meg csak Ford. De a VW-ek sem ették az olajat, meg most a Mondeo sem. A hangját én se szeretem, főleg az Mk3 kerreg csúnyán. Az MK4 már szép kultúráltan jár.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9235 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 10:55:22 »
Idézetet írta: BT - 2015.11.09 hétfő, 10:50:27
Fetréban 330+e km van...
Még jó, hogy nem benzines. Sűrűbben állnátok meg olajat tölteni, mint tankolni
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9236 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 11:18:59 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.09 hétfő, 10:55:22
Még jó, hogy nem benzines. Sűrűbben állnátok meg olajat tölteni, mint tankolni
Ilyet ne várj fateromtól... Ő nem az a user... Beül, megy. Ha kell két kerékkel, le se xarja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9237 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 11:25:53 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.09 hétfő, 10:54:44
Kár is lenne, mert hogy a dízel a jobb
Amúgy nem tudom, hogy mennyi olajfogyás a "megengedett". Benzinesből eddig csak VW-em volt, dízelből meg csak Ford. De a VW-ek sem ették az olajat, meg most a Mondeo sem. A hangját én se szeretem, főleg az Mk3 kerreg csúnyán. Az MK4 már szép kultúráltan jár.
Ismereteim szerint a 0,2 liter / 1000 km még bőven. Általában 0,5-0,8 liter / 1000 km szokott lenni a megengedett. De majd GSR megmondja.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9238 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 11:40:54 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.11.09 hétfő, 11:25:53
Ismereteim szerint a 0,2 liter / 1000 km még bőven. Általában 0,5-0,8 liter / 1000 km szokott lenni a megengedett. De majd GSR megmondja.
0,8l/100km az még megengedett???
Az 20e km-en 16l. Azt majdnem 3 olajcsere. Akkor ott tényleg nem kell hivatalosan olajat cserélni, mert apránként lecserélődik magától is.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9239 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 12:03:42 »
Idézetet írta: Domi - 2015.11.09 hétfő, 11:40:54
0,8l/100km az még megengedett???
Az 20e km-en 16l. Azt majdnem 3 olajcsere. Akkor ott tényleg nem kell hivatalosan olajat cserélni, mert apránként lecserélődik magától is.
0,8L/10.000km gondolt nem?
Nálam pl. egy csereperiódus(10E km)Max-ról min-re,és ez nekem természetes +300000 km
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9240 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 12:49:01 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.11.09 hétfő, 12:03:42
0,8L/10.000km gondolt nem?
Nálam pl. egy csereperiódus(10E km)Max-ról min-re,és ez nekem természetes +300000 km
1000-re gondoltam, igy irjak egy rakat benzines kocsi gepkonyveben. Mondjuk az mar szerintem is durva... Mk3 gepkonyveben semmit nem irnak, csak azt, hogy a nem eloirt olajok hasznalata eseten szivesebben eszi az auto. No ezert varom kivancsian az olajcseret.
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9241 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 13:11:25 »
Idézetet írta: mrsherrey - 2015.11.09 hétfő, 12:49:01
1000-re gondoltam, igy irjak egy rakat benzines kocsi gepkonyveben. Mondjuk az mar szerintem is durva... Mk3 gepkonyveben semmit nem irnak, csak azt, hogy a nem eloirt olajok hasznalata eseten szivesebben eszi az auto. No ezert varom kivancsian az olajcseret.
Akkor nekem szerencsém van..persze ki tudja meddig
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
parker
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9242 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:47:58 »
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, üdv mindenkinek.
Rögtön egy problémával fordulnék hozzátok. 1.8-as benzines az autóm, egyszer csak nem indult egy délutánon. Forgat, de nem indul. Rövid tesztelgetés után kiderül, hogy benzin nincs. Szűrőnél sem jön már. Kicseréltem a benzinszivattyút (utángyártottra, made in bárdi) aztán a lenti hibák után még a szűrőt is. Az autó most már indul, de problémák vannak. Jóval hosszabb indítózás után indul csak el hidegen. Hiába várok ráadott gyújtással kb 10 másodpercet vagy akár többet is, kb. 3-4-5 másodperc indítózás amire beindul. Aztán amikor megy, akkor is furán gyenge. Ha beletaposok a gázba akkor inkább gyengül és lassul. Ha óvatosan, lassan nyomom a gázt, akkor lehet vele csak gyorsítani. Mivel lehet a gond?
üdv: parker
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9243 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:50:54 »
Idézetet írta: parker - 2015.11.09 hétfő, 15:47:58
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, üdv mindenkinek.
Rögtön egy problémával fordulnék hozzátok. 1.8-as benzines az autóm, egyszer csak nem indult egy délutánon. Forgat, de nem indul. Rövid tesztelgetés után kiderül, hogy benzin nincs. Szűrőnél sem jön már. Kicseréltem a benzinszivattyút (utángyártottra, made in bárdi) aztán a lenti hibák után még a szűrőt is. Az autó most már indul, de problémák vannak. Jóval hosszabb indítózás után indul csak el hidegen. Hiába várok ráadott gyújtással kb 10 másodpercet vagy akár többet is, kb. 3-4-5 másodperc indítózás amire beindul. Aztán amikor megy, akkor is furán gyenge. Ha beletaposok a gázba akkor inkább gyengül és lassul. Ha óvatosan, lassan nyomom a gázt, akkor lehet vele csak gyorsítani. Mivel lehet a gond?
üdv: parker
Benzinszivattyú és/vagy környezete.
Benzinnyomást kell mérni az injektor hídnál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9244 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:52:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.09 hétfő, 15:50:54
injektor hídnál.
Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mrsherrey
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 353
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9245 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:58:04 »
Idézetet írta: BT - 2015.11.09 hétfő, 15:52:42
Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?
Hát, ha te ott injektálsz...
Naplózva
2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND -
OCTANE BLUE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9246 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 15:59:18 »
Idézetet írta: BT - 2015.11.09 hétfő, 15:52:42
Az hol van? Esetleg az Árpád hídnál is lehet mérni?
Simán fogadtam volna nagyobb összegben, hogy az injektor híddal valaki
poénkodni fog
megpróbál poénkodni. (valószínűsítettem is, hogy te fogsz)
Árpád hídnál nem lehet. Látom értetlen is vagy mikor leírom, hogy hol kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9247 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 16:01:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.09 hétfő, 15:59:18
Simán fogadtam volna nagyobb összegben, hogy az injektor híddal valaki
poénkodni fog
megpróbál poénkodni. (valószínűsítettem is, hogy te fogsz)
Árpád hídnál nem lehet. Látom értetlen is vagy mikor leírom, hogy hol kell.
És mi az a nagy összeg amivel rendelkezel és simán fogadsz rá?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9248 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 19:20:43 »
Idézetet írta: BT - 2015.11.09 hétfő, 16:01:22
És mi az a nagy összeg amivel rendelkezel és simán fogadsz rá?
Ki mondta ill. hol olvastad, hogy
olyan nagy összegben
fogadok, amivel rendelkezem is?
Akitől elnyerem, az rendelkezzen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #9249 Dátum:
2015.11.09 hétfő, 21:32:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.09 hétfő, 15:50:54
Benzinszivattyú és/vagy környezete.
Benzinnyomást kell mérni az injektor hídnál.
Esetleg egy hengerfejfelujitas
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ