Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662005 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:03:16 »

Lehet, de nem mondhatod, hogy ez *** egy 400ezres autótol.  Wink
Ma -20 fokban felment 8.3-ra.   rinya
Ilyen problémám,nekem is van felment 7,8 L/100-ra. vigyor3
Ja tudom,ez is kamu. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:09:07 »

Ilyen problémám,nekem is van felment 7,8 L/100-ra. vigyor3
Ja tudom,ez is kamu. eplus2
igen,ez is. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:11:16 »

igen,ez is. eplus2
Inkább nem rakok fel képet,mert úgy is fotosoppos-nak titulálod. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:15:02 »

Inkább nem rakok fel képet,mert úgy is fotosoppos-nak titulálod. vigyor3
már ki is gondoltad,hogy hogyan készíted el a fotót.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:17:19 »

már ki is gondoltad,hogy hogyan készíted el a fotót.... eplus2
Talán egyszer.majd élőben le ellenőrizheted a km vekkert. wave
Addig beszerzek egy állíthatós kijelzőt. wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 18:18:50 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 18:28:22 »

Ilyen problémám,nekem is van felment 7,8 L/100-ra. vigyor3
Ja tudom,ez is kamu. eplus2

Na ok, de ez tuti autópályás.  Wink  Ha nem, akkor SOHA ne add el ezt az autót!  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:18:15 »

Az enyémben (SCi) 205000 környékén volt a csere. De itt korábban 250000-ről is volt szó. (Benzinesben nincs akkora nyomaték, ami rángatná, mint egy dízelben.)



hmm értem. Most kicsit meginogtam emiatt a lendkerék miatt volt a családban dízel autó amiben az volt, már kezdett elő jönni a probléma, horror ár lett volna a cseréje és pont emiatt nem szerettem volna ilyen autót... na nem baj nem teszek róla le mert nagyon tetszik a gép, szeretnék egy ilyet. majd vásárlásnál tényleg oda figyelek. mert összeségében csak jót hallok róla Smiley
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:30:53 »

hmm értem. Most kicsit meginogtam emiatt a lendkerék miatt volt a családban dízel autó amiben az volt, már kezdett elő jönni a probléma, horror ár lett volna a cseréje és pont emiatt nem szerettem volna ilyen autót... na nem baj nem teszek róla le mert nagyon tetszik a gép, szeretnék egy ilyet. majd vásárlásnál tényleg oda figyelek. mert összeségében csak jót hallok róla Smiley

Nekem még eredeti gyári lendkerék van benne. Fentebb megnézheted a képen mennyi van benne. Ez kb. 70-80% autópálya.
Minden attól függ hogy és hol használták az autót. Egy kizárólag városi autóban fele annyi idő alatt megy tönkre minden. Vagy hamarabb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 22:40:04 »

hmm értem. Most kicsit meginogtam emiatt a lendkerék miatt volt a családban dízel autó amiben az volt, már kezdett elő jönni a probléma, horror ár lett volna a cseréje és pont emiatt nem szerettem volna ilyen autót... na nem baj nem teszek róla le mert nagyon tetszik a gép, szeretnék egy ilyet. majd vásárlásnál tényleg oda figyelek. mert összeségében csak jót hallok róla Smiley


Ne inogj meg, mert nagyon sok autógyártó már csak kettős-tömegűvel gyártja autóit, ha abszolúte nincs hangja, akkor nyugodt lehetsz, de ha egyszer cserélni kell, és az autót hosszútávon akarod, akkor meg kell csinálni, amúgy ha normálisan használják az autót, még nagyon sok km-t elmegy rossz lendkerékkel.
Naplózva
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2016.01.08 péntek, 00:56:43 »

Értem akkor ha nem durvul a helyzet akkor nem foglakozok vele.
Ha meg tavaszal is csinálja akkor elviszem megnézetem (Úgyis megy olajcserére)

Nemrég van mondeóm és szerintetek normális a fogyasztás? 2,0 4seb automata

Autópálya 130-140  9 liter
Csak város  hideg motor 2x 5 km (Munkába járás) 13-14 liter

Hat nagyban fugg attol is, hogy mennyire nyomod neki. Az enyem autopalyan 9-11 liter kozott eszik, attol fuggoen, hogy mennyire sietek. Egyszer 160-170 kmh korul nyomtam vegig 240 km-t (nyilvan Nemetorszagban, mert itthon ugye tilos), akkor szo nelkul benyakalt 13,5 liter korul szazon. Varosban nalam 12 liter korul etkezik, de tojassal a labam alatt lehetne ez kevesebb is, allat modon meg tobb is.

Szoval az autopalyas fogyasztasodat majdnem irigylem, varos meg hideg motorral, telen egyaltalan nem meglepo... Foleg, ha dinamikusan haladsz es porgeted a motort. Smiley
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2016.01.08 péntek, 07:38:42 »


Ne inogj meg, mert nagyon sok autógyártó már csak kettős-tömegűvel gyártja autóit, ha abszolúte nincs hangja, akkor nyugodt lehetsz, de ha egyszer cserélni kell, és az autót hosszútávon akarod, akkor meg kell csinálni, amúgy ha normálisan használják az autót, még nagyon sok km-t elmegy rossz lendkerékkel.

Igazad van! Meg ha tényleg tetszik az autó akkor emiatt nem hátrálok meg!
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 07:47:13 írta kutyasün » Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2016.01.08 péntek, 08:09:35 »


Igazad van! Meg ha tényleg tetszik az autó akkor emiatt nem hátrálok meg!

Szerintem ez ne tartson vissza, hasonló autót kerestem én is anno mint te, így lett 1.8 félfapad trend Smiley
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
kutyasün
Vendég
« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2016.01.08 péntek, 09:06:17 »

Szerintem ez ne tartson vissza, hasonló autót kerestem én is anno mint te, így lett 1.8 félfapad trend Smiley

te meg vagy elégedve az 1.8al 110 lovas vagy a 125 lovas a tiéd?? neked mennyit fogyaszt?
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2016.01.08 péntek, 10:22:22 »

ajajj el vagyok tévedve a kettőstömegűvel... Én azt hittem a benzinesben nincs de akkor nem jól tájékozódtam, köszönöm az infót! Egyébként mennyit bír a benzinesekben(Pl.2.0-ben) a kettőstömegű?

230-nál cseréltettem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2016.01.08 péntek, 10:26:06 »

te meg vagy elégedve az 1.8al 110 lovas vagy a 125 lovas a tiéd?? neked mennyit fogyaszt?

125 pónis van, 110-es csak a fapad Ambientében volt.

Mondhatni meg vagyok elégedve. Márciusban vizsga lesz, most pár dologgal foglalkoznom kell: mindenféle folyadékok cseréje, EGR tisztítás (hibakódot dobál 7-8 hónapja), valami kopog első futóműben elindulásnál, aztán szép lassan elhallgat menet közben. (ráadásul szerintem a nyelestengely csapágy is nyekereg még reggelente amióta ilyen hideg van). Kicsit most összegyűltek a hibák. rinya

A fogyasztás jó kérdés, csak a számítógép adatait tudom, nem méricskélem: sokáig 8,5 volt főleg városban, aztán ki lett herélve a szívósorból a csappantyú, nyáron alig autóztam, majd jött a tél, azóta 9,5. Bízom benne hogy csak a hideg idő miatt emelkedett a fogyasztás Smiley Azt hozzá kell tennem, hogy nem épp hypermiling stílusban vezetek.

Egy kímélős hosszabb országutazással a több havi 8,5 is lejjebb ment nyáron, szóval simán 6 körül volt a hosszú országúti fogyasztás.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2016.01.08 péntek, 23:28:16 »


Indulás előtt 5-10 percet várok vele hogy melegedjen


Hát ne tedd ! A dizeleseket érdemes járatni akár 1 percet is, de a benzinessel télen 20 másodperc után el kell indulni. Így melegszik be gyorsan, tartsd 2000 és 2500 között a fordulatot amig melegszik, ezen a fordulaton műszakilag ideális módon melegszik gyorsan, ettől jobbat nem tehetsz a vassal.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 23:45:40 írta FokaDriver » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2016.01.08 péntek, 23:38:51 »

ajajj el vagyok tévedve a kettőstömegűvel... Én azt hittem a benzinesben nincs de akkor nem jól tájékozódtam, köszönöm az infót! Egyébként mennyit bír a benzinesekben(Pl.2.0-ben) a kettőstömegű?
Ez a korábbi sofőrök lábától függ és a felhasználás módjától (város/autóp), tehát nagy mértékben lottó használtautó vásárláskor. Még sok jó sofőr sem tudja hogy mi az ami fokozottan veszi igénybe a 2őstömegűt.   Egyébként benzinesben egész jól bírja magát...hasra azt mondanám a legtöbben elmegy minimum 250ekm-t.Ha jól emlékszek Zolibácsi fórumtársunk 500ekm-nál cserélte csak, ő sokat megy pályán, ideális igénybevétel.

Nyilván a számháborúnak csak akkor van értelme ha maximálisan ellenőrizhető/garantált km állással veszed az autót.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 23:45:16 írta FokaDriver » Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2016.01.09 szombat, 07:54:04 »

Hát ne tedd ! A dizeleseket érdemes járatni akár 1 percet is, de a benzinessel télen 20 másodperc után el kell indulni. Így melegszik be gyorsan, tartsd 2000 és 2500 között a fordulatot amig melegszik, ezen a fordulaton műszakilag ideális módon melegszik gyorsan, ettől jobbat nem tehetsz a vassal.


ja 20 másodpercet...aztán nyáron meg jönnek majd a segítség eszi az olajat a kocsim Cheesy....ez a totálcáros cikk jó ha az embernek 20 éves kocsija van...nem okoskodok, de tudod mi 20 másodperc akár -15 fokban? bekötöd magad meg bele nézel a tükörbe...ne keverjük már össze egy mk3as mondeo motorját a régi ladákhoz vagy skoda favoritokhoz...

Az 5-10 perc járatás valóban túlzás. Én kb 1-2 percet szoktam járatni vagy ha nagyon hideg van, akkor míg az első szélvédő leolvasztja magát, de a 20 másodperc az akkor is baromság.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2016.01.09 szombat, 10:08:05 »

Sziasztok!

Motor problémám van  rinya németektől haza felé Hegyeshalomnál pihenő után indítottam a járgányt és elkezdet rángatni, elég s*ar hangja lett a motornak és 1500 fordulat alatt le is fulladt a 4 hengerből 3 lett haza hozott de fájt a szívem így hajtani 4 személy tele csomaggal  rinya  mindegy.

Szóval tud valaki Komárom-Esztergom megyében vagy esetleg Budapest körül valami szakít, aki meg tudná nézni esetleg megjavítani? (kedden viszem kompresszió mérésre, de rájuk nem bízok ilyen kényes munkát)
(szerintem motor generál lesz)

Tréleren fogom vinni mert félek, hogy nagyobb baja lesz.

Jah el is felejtettem 2001 2.0benzines a vas.

Szóval tud valaki, valakit aki nem kokányol hanem ért is a dolgát ?


Előre is köszönöm!

u.i.: Egy bajba jutott Mondeos!!! help rinya
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2016.01.09 szombat, 10:55:09 »

ja 20 másodpercet...aztán nyáron meg jönnek majd a segítség eszi az olajat a kocsim Cheesy....ez a totálcáros cikk jó ha az embernek 20 éves kocsija van...nem okoskodok, de tudod mi 20 másodperc akár -15 fokban? bekötöd magad meg bele nézel a tükörbe...ne keverjük már össze egy mk3as mondeo motorját a régi ladákhoz vagy skoda favoritokhoz...

Az 5-10 perc járatás valóban túlzás. Én kb 1-2 percet szoktam járatni vagy ha nagyon hideg van, akkor míg az első szélvédő leolvasztja magát, de a 20 másodperc az akkor is baromság.
Tiszteletben tartom a véleményed,sőt egyetértek hogy ne keverjük össze.  Azt gondolom hogy a ladák és skodák olajának a hideg oldali viszkozitása volt olyan ami indokolta a hosszabb hidegen járatást, míg az 5w30-as ford olaj egy modern olaj, olyan viszkozitással és szivattyúzhatósággal, ami lehetővé teszi hogy hidegben is gyorsan kialakuljon a megfelelő olajnyomás és átolajozottság a kritikus helyeken, mivel ezek az autók Skandináviában is szaladgálnak ugyanilyen gyári motorolajjal.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2016.01.09 szombat, 11:38:09 »

Sziasztok!

Motor problémám van  rinya németektől haza felé Hegyeshalomnál pihenő után indítottam a járgányt és elkezdet rángatni, elég s*ar hangja lett a motornak és 1500 fordulat alatt le is fulladt a 4 hengerből 3 lett haza hozott de fájt a szívem így hajtani 4 személy tele csomaggal  rinya  mindegy.

Szóval tud valaki Komárom-Esztergom megyében vagy esetleg Budapest körül valami szakít, aki meg tudná nézni esetleg megjavítani? (kedden viszem kompresszió mérésre, de rájuk nem bízok ilyen kényes munkát)
(szerintem motor generál lesz)

Tréleren fogom vinni mert félek, hogy nagyobb baja lesz.

Jah el is felejtettem 2001 2.0benzines a vas.

Szóval tud valaki, valakit aki nem kokányol hanem ért is a dolgát ?

Előre is köszönöm!

u.i.: Egy bajba jutott Mondeos!!! help rinya

Részvétem  szomoru1 rinya rinya
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
paptiby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2016.01.09 szombat, 15:30:47 »

Sziasztok!

Motor problémám van  rinya németektől haza felé Hegyeshalomnál pihenő után indítottam a járgányt és elkezdet rángatni, elég s*ar hangja lett a motornak és 1500 fordulat alatt le is fulladt a 4 hengerből 3 lett haza hozott de fájt a szívem így hajtani 4 személy tele csomaggal  rinya  mindegy.

Szóval tud valaki Komárom-Esztergom megyében vagy esetleg Budapest körül valami szakít, aki meg tudná nézni esetleg megjavítani? (kedden viszem kompresszió mérésre, de rájuk nem bízok ilyen kényes munkát)
(szerintem motor generál lesz)

Tréleren fogom vinni mert félek, hogy nagyobb baja lesz.

Jah el is felejtettem 2001 2.0benzines a vas.

Szóval tud valaki, valakit aki nem kokányol hanem ért is a dolgát ?


Előre is köszönöm!

u.i.: Egy bajba jutott Mondeos!!! help rinya

Hello,

Tatán van a Perfekt Motorfelújító Kft. (perfektmotor.hu)
Őket érdemes lehet még keresni.
Üdv.
pt
Naplózva

Mondeo MK3 kombi 2004 1.8 - 125 LE
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2016.01.09 szombat, 21:26:18 »

Helló!


Köszi szépen az infót olvastam, hogy akár le is gyártják a kért alkatrészt nem lesz 10ft de az tuti, hogy 0kmes   nyes és mivel szerelem van a mondeo iránt nekem """minden pénzt"""" megér mindene egyben van csak a motor a gáz....
Majd kedden kiderül mit mondanak  szomoru1






Hello,

Tatán van a Perfekt Motorfelújító Kft. (perfektmotor.hu)
Őket érdemes lehet még keresni.
Üdv.
pt
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2016.01.09 szombat, 21:28:14 »

Helló!


Köszi szépen az infót olvastam, hogy akár le is gyártják a kért alkatrészt nem lesz 10ft de az tuti, hogy 0kmes   nyes és mivel szerelem van a mondeo iránt nekem """minden pénzt"""" megér mindene egyben van csak a motor a gáz....
Majd kedden kiderül mit mondanak  szomoru1






készülj.egy teljes felújítás 5-6kiló. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2016.01.09 szombat, 21:45:31 »

Igen így számoltam de utána 10 évig megint nem lesz vele gond remélem  Wink

(asszony nem örül neki de ez van .... vezetni imádja Smiley )

Valamit valamiért Smiley Grin



készülj.egy teljes felújítás 5-6kiló. Undecided
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2016.01.09 szombat, 21:51:16 »

Igen így számoltam de utána 10 évig megint nem lesz vele gond remélem  Wink

(asszony nem örül neki de ez van .... vezetni imádja Smiley )

Valamit valamiért Smiley Grin



eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 11:08:16 »

Sziasztok!
Motor problémám van  rinya németektől haza felé Hegyeshalomnál pihenő után indítottam a járgányt és elkezdet rángatni, elég s*ar hangja lett a motornak és 1500 fordulat alatt le is fulladt a 4 hengerből 3 lett haza hozott de fájt a szívem így hajtani 4 személy tele csomaggal  rinya  mindegy.

u.i.: Egy bajba jutott Mondeos!!! help rinya

Érdekes hogy egyből a világvégét, a motorgenerált vizionálod. Én pedig statisztikailag a legvalószínűbbre gondolok, gyújtásgondra, (gyertya,trafó,kábel) amit az első útszéli szerelő megold neked, ha neked nincs kedved, vagy gyertyakulcsod. (persze csak ha jól értelemeztem a leírásodat)
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:39:22 »

Érdekes hogy egyből a világvégét, a motorgenerált vizionálod. Én pedig statisztikailag a legvalószínűbbre gondolok, gyújtásgondra, (gyertya,trafó,kábel) amit az első útszéli szerelő megold neked, ha neked nincs kedved, vagy gyertyakulcsod. (persze csak ha jól értelemeztem a leírásodat)


Az nem azon túl vagyunk a 3 hengernél a gyertya olajkokszos volt kapott új gyertyát és semmi a trafót nem a kábelt cseréltük... megnéztük szikra van.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 16:43:20 »


Az nem azon túl vagyunk a 3 hengernél a gyertya olajkokszos volt kapott új gyertyát és semmi a trafót nem a kábelt cseréltük... megnéztük szikra van.
a kompresszio mérés majd igazolj a gyűrű törést vagy cáfolja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jimmy
Vendég
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:25:51 »

Szevasztok
Tegnap menetközben kigyuladt az olajlámpám azonnal leáltam olajszintet ellenőriztem minden rendben volt.Újra indítottam lámpa ki aludt szép lassan haza kullogtam kicsit uzánna öntöttem az olajnak be inditottam minden ok.Ma reggel ismét ki gyuladt menet közben.Lehet e valahogy tesztelni az olaj nyomást vagy az olajgombat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2016.01.12 kedd, 12:27:44 »

Szevasztok
Tegnap menetközben kigyuladt az olajlámpám azonnal leáltam olajszintet ellenőriztem minden rendben volt.Újra indítottam lámpa ki aludt szép lassan haza kullogtam kicsit uzánna öntöttem az olajnak be inditottam minden ok.Ma reggel ismét ki gyuladt menet közben.Lehet e valahogy tesztelni az olaj nyomást vagy az olajgombat?

laza vagy lecsúszott a vezeték a gombáról.igazítsd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2016.01.13 szerda, 18:56:26 »

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene,CJBB 2.0 2003-as benzinmotor hidrotőkés,vagy "lapkás" állítású? Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 19:00:56 írta kukacmatyi » Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:02:43 »

Sziasztok.

Egy kis segítség kellene,CJBB 2.0 2003-as benzinmotor hidrotőkés,vagy "lapkás" állítású? Köszönöm.

Mindegyik mk3 4 hengeres benzinmotorja "csészés". Nem lapkás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:11:13 »

Mindegyik mk3 4 hengeres benzinmotorja "csészés". Nem lapkás.


Köszönöm a gyors választ. worship  A csészést kifejtenéd bővebben ha megkérlek. Ha jól értem akkor van lapkás,csészés,meg hidros megoldás?
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:14:22 »

Köszönöm a gyors választ. worship  A csészést kifejtenéd bővebben ha megkérlek. Ha jól értem akkor van lapkás,csészés,meg hidros megoldás?

A lapkás esetében is van csésze, de ott a csésze tetejében cserélhetők a lapkák.
A csészésnél nincs lapka. A csészéket lehet cserélgetni, ami a szeleprugó körül van a szelepszár végére illeszkedik belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:16:24 »

nem.hidraulikusra mondja-csészét emel az olajnyomás..
Nem hidraulikusra mondom. Tudom mit beszélek. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:16:50 »

Sziasztok. 2005-ös 1,8  110 lovas mondeo-ban nagy munka termosztátot cserélni? Tényleg le kell szerelni a szívósort, hogy hozzá lehessen férni?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:18:17 »

Sziasztok. 2005-ös 1,8  110 lovas mondeo-ban nagy munka termosztátot cserélni? Tényleg le kell szerelni a szívósort, hogy hozzá lehessen férni?
Szia.
Nem nagy munka,nem kell leszedni a szívósort.
Döntsd el te: https://www.youtube.com/watch?v=8hAPEFJGYhA
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 19:19:48 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:19:04 »

Sziasztok. 2005-ös 1,8  110 lovas mondeo-ban nagy munka termosztátot cserélni? Tényleg le kell szerelni a szívósort, hogy hozzá lehessen férni?

Nem kell.

Hűtőrács, jobb első fényszóró, szervó nyomócső tartó, vízcsövek....ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 19:21:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:22:08 »

Nem kell.
Van FAQ cikk.

Hűtőrács, jobb első fényszóró, szervó nyomócső tartó, vízcsövek....ennyi.
Köszi! Belinkelnéd ide  a faq cikket, mert hülye vagyok hozzá...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:27:44 »

Köszi! Belinkelnéd ide  a faq cikket, mert hülye vagyok hozzá...
Majd belejössz. vigyor3
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Thermostat_replacement
video: https://www.youtube.com/watch?v=8hAPEFJGYhA
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 19:29:46 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:31:46 »

ugyanarról beszélünk.A Lapkás nem hidraulikus.A "csészés" jelen esetben csak hidraulikus lehet.Még akkor is,ha a lapkásnál is van csésze.

nem cáfoltam semmit.tudom,hogy tudod,hogy mit beszélsz. vigyor3

Nincs kedvem belemenni. De a kiemelt rész nagy tévedés.
A 4 hengeres benzineseknél csésze van több (sok) méretben és nem hidraulikus, hanem fix.





Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:40:29 »

nekem sincs,de most egy mk3 as mondeóról beszélünk,illetve az összes benzines mk3-ról.
Miért jössz más 4 hengeres benzines fixel....de mind1 is.hagyjuk a csudába.

Mert a V6 hidrotőkés.
Csak a 4 hengeres mk3 benzinesekről, ahogyan az írtam is.

A képeket 4 hengeres benzines mk3 motor (nem más 4 hengeres..... topik cím) látható. Fix szelepcsészékkel!  (konkrétan mrs herrey autója)
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 19:43:31 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:44:53 »

Nincs kedvem belemenni. De a kiemelt rész nagy tévedés.
A 4 hengeres benzineseknél csésze van több (sok) méretben és nem hidraulikus, hanem fix.







Ok,értem. Utolsó kérdésem:Hideg motoron 2-3 percig hallható "kerepelés" lehet a megnövekedett szelephézag oka,ami a leírásod (leírásotok) alapján a megfelelő méretű csésze cserével orvosolható?
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:46:10 »

És mit kárdezett Kukacmatyi?

"Sziasztok.

Egy kis segítség kellene,CJBB 2.0 2003-as benzinmotor hidrotőkés,vagy "lapkás" állítású? Köszönöm."

És mit mondtam a kiemelt résznél?

"A "csészés" jelen esetben csak hidraulikus lehet.Még akkor is,ha a lapkásnál is van csésze."


Erre mondtam,hogy ugyanarról beszélünk,mindenféle belekötés nélkül.



A bibi ott van, hogy ezt te nekem válaszoltad! Nem a kérdezőnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:47:26 »

A bibi ott van, hogy ezt te nekem válaszoltad! Nem a kérdezőnek.
bocs,nem akartalak "bibis" helyzetbe hozni.Sőt,hagyom is veszni az egészet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:49:17 »

Uraim,World Peace. Wink
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:52:46 »

Ok,értem. Utolsó kérdésem:Hideg motoron 2-3 percig hallható "kerepelés" lehet a megnövekedett szelephézag oka,ami a leírásod (leírásotok) alapján a megfelelő méretű csésze cserével orvosolható?

2-3 perc alatt nem csökken a szelephézag. Nem amiatt hallod a kelepelést. Biztos, hogy a szelepektől jön a kelep?

Ezeknél a motoroknál nem igazán szokott megnövekedni a szelephézag. A szelep nem lesz rövidebb, a szelepfészek nem lesz nagyobb, a csésze nem kopik.
Tehát legfeljebb zömül, bekopik a szelepfészek. Ettől mélyebbre zár a szelep és csökken vagy eltűnik a szelephézag.... ha ez így marad vagy tovább süllyed, akkor nem zár a szelep és rendszerint beég.
Kiég a szeleptányérból egy darab, nem zár többet. Nincs kompresszió, -1 henger. Javítás....

A kép egy mk3 4 hengeres benzin motor 3. hengerének egyik kipufogó szelepét ábrázolja. (nem más 4 hengeres motort)


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:55:19 »

2-3 perc alatt nem csökken a szelephézag. Nem amiatt hallod a kelepelést. Biztos, hogy a szelepektől jön a kelep?

Ezeknél a motoroknál nem igazán szokott megnövekedni a szelephézag. A szelep nem lesz rövidebb, a szelepfészek nem lesz nagyobb, a csésze nem kopik.
Tehát legfeljebb zömül, bekopik a szelepfészek. Ettől mélyebbre zár a szelep és csökken vagy eltűnik a szelephézag.... ha ez így marad vagy tovább süllyed, akkor nem zár a szelep és rendszerint beég.
Kiég a szeleptányérból egy darab, nem zár többet. Nincs kompresszió, -1 henger. Javítás....

A kép egy mk3 4 hengeres benzin motor 3. hengerének egyik kipufogó szelepét ábrázolja. (nem más 4 hengeres motort)




Hááát,azt hiszem onnan,ha szemből nézzük a motor bal oldala felől,a szelepdekni széle körül valahonnan.Mi lehet akkor,ha nem a hézag?
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2016.01.13 szerda, 19:56:39 »

Hááát,azt hiszem onnan,ha szemből nézzük a motor bal oldala felől,a szelepdekni széle körül valahonnan.Mi lehet akkor,ha nem a hézag?

Lánc, ha a motorból jön a hang.
De ott van a hosszbordás szíj rendszer is. Ott is van pár dolog, amit adhat hangot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.